Wężyki tu nie mają żadnego wpływu na vacum i na gwarancję a podają wodę demi do wytwornicy pary i odprowadzają skropliny / użytkownik sam je montuje / W teście vacum obniża się ciśnienie w komorze do -0,8bar i vacum powinno być stabilne w jakimś przedziale czasu. Dopuszcza się tylko niewielkie wahnięcia ciśnienia np 1,3 mbar/min. Może być uszkodzona...
Wymiana hydropopychaczy
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ? Od strony paliwa wszystko ok. ciśnienie na rampie zgodne z zadanym. Vacum tu nie ma nic do tego bo gruszka od turbiny jest podpięta pod turbinę (wypychana przez ciśnienie z turbiny)...
Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Może pompa vacum daje małe ciśnienie paliwa bo od 2000 obr już tego problemu nie ma
sprawa rozwiązana dziękuję wszystkim za pomoc.
Czasem przerywa komunikację przy rozruchu i to nie tylko w vw. Są auta w których to normalne ,ale to też może wynikać ze spadku napięcia albo testera jasne że tak. Może podłącz prostownik na próbę. I zmierz to ciśnienie na vacum albo zaciśnij przelew. Zobacz na prąd przebiegu , to typowy system peak and hold . I zobacz na masę. https://www.picoauto.com/library/automot...
PD Najczęściej gaśnie z braku paliwa - tylko gdzie ono może znikać jak pompka pracuje? Można ominąć i filtr i pompkę zawężając pole poszukiwań. Ciekawe jakie jest ciśnienie na vacum w momencie gaśnięcia (końcówkę do pompy można dorobić z przewodu hamulcowego). Synhro i regulację pompek pewnie już ktoś wykonał - można sprawdzić dla pewności.
Ciśnienie jest ok Dodano po 3 Nie wiem dokładnie ale ale mechanik sprawdził ciśnienie na początku i po zmianie pompy vacum mówił że ciśnienie jest takie jak powinno
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem braku mocy w mojej alhambrze. Auto przyspiesza ale powiedzmy "jednostajnie " nie ma przysłowiowego kopa. Błędów brak, wymienione termostat oraz przepływomierz, sprawdzone vacum ciśnienie około 0,7bara. Zrobiłem logi, które załączam. Bardzo proszę o zerknięcie czy coś jest nie tak. Gdy puszczam nogę z...
Acha to vacum wytwarza tam ciśnienie można sobie na przykład dętkę napompować?
Sprawdź króciec od vacum pompy ,napewno jest luz i traci ciśnienie .Najlepiej oklej to dobrym klejem .
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Czyli jest problem z rozruchem,? Czy jednak mimo to dobrze odpala? Kompresja mierzona na zimnym czy ciepłym silniku?? Kiedy występuje problem? Po dłuższym postoju? Czy tylko gdy silnik wystygnie? Pompa vacum? Pompa vacum wytwarza podciśnienie. Jakie ciśnienie widzi komp na wyłączonym silniku? A jakie jakie na odpalonym na wolnych obrotach?
A kręci czy nie ? Na plaka pali? Jakie ciśnienie na vacum ? Przelew zaciskałeś na próbę. Zasilania są na ECM podczas kręcenia?
Bo to działa tak. Jedziesz to nie używasz hamulców więc wszystko jest ok a gdyby nawet to masz wyższe obroty i wyższe ciśnienie oleju dlatego pompa jest doszczelniona i wszystko jest ok. Jak zwalniasz obroty spadają i spada ciśnienie oleju i wydajność pompy vacum przez niedoszczelnienie dlatego ginie podciśnienie i tym samym wspomaganie hamulców. Nie...
Podejrzewam pompę vacum, ktoś wie jakie ciśnienie powinna pokazać ? Jutro przełoże turbinę, może to coś pomoże
Czyli jeśli nie będzie odpowiedniego ciśnienia, to auto też będzie wołowate? Własnie gdy masz małe cisnienie na wyjściu z vacum objawia sie to miedzy innymi brakiem mocy z dołu. Dodano po 6 ..im wyższe obroty tym większe ciśnienie podawanego paliwa, dlatego przy wyższych obrotach może odzyskiwac moc.
Witam Panowie mam problem chodzi o 1.9 tdi Agr 90 km. A mianowicie jakieś 3 tygodnie temu wymieniłem servo w mojej Octavi , ponieważ siedząc w odpalonym samochodzie i trzymajac noge na hamulcu nagle coś psyknelo strzeliło i pedal stwardnial. Po wymianie ( servo brałem używkę ) pojezdzilem 3 tygodnie i jadąc dzisiaj nagle znowu pedal twardnieje. A mianowicie...
Witam. Mam problem z scharanem 1.9 tdi 115KM. Samochód niema mocy od samego doły. W silniku brak błędów. W samochodzie wymieniono turbine, zaworek n75, czujnik ciśnienia, pompę vacum, wycięto katalizator. Ciągle ciśnienie doładowania o około 300 za małe. Logi grupy 003,008,011
Ciśnienie pompy vacum 11,5 bar. przy 4 tyś obrotu. Super. Ale auto ciągle nie pali tak jak trzeba. Jeden z konsultantów telefonicznych pracowni Milewczyka mówił coś o tym że pompowtryski mogą być uszkodzone elektrycznie (?) Że niby pompowtryski działają w dwóch fazach, rozruchu i pracy. Co o tym myślicie. Pompowtryski Siemens.
Jeszcze jest taki problem że kruciec przy pompie vacum jest luźny. Może tam gubic ciśnienie i przez to odcinac turbo?
Cześć, mam to samo, również bxe. Wymienione PompoWtryski pierwsze sprawdzone na maszynie i dobre są. Pompa vacum wymieniona oraz wiązka pompowtryskiwaczy, ciśnienie paliwa, książka, oringi na pompkach nowe. Te same objawy, przerywanie u mnie tylko przy 2000 rpm w czasie jazdy, podczas przyspieszania, zakres 2-3 tys, przerywanie masakryczne, ze chce...
Tak mam szczelna dziś po południu zmierzę ciśnienie na pompie vacum i zobaczymy co dalej
Witam, mam problem z moim passatem b6 z 2009 roku, samochód stał około 2 miesiące w miejscu, po tym serwis pełny i wymieniony egr bo pokazywał błąd. Aktualnie auto jak już odpali jeździ idealnie, żadnych kontrolek, aczkolwiek jak odpali..., żeby odpalił trzeba go krecić długo 10sekund jednocześnie pompując gazem i na zapłonie kluczykiem. W tym kierunku...
Witam. Nie prowadzę działalności, samochód jeździł przez rok czasu po warsztatach - bezskutecznie. Pacjent: Opel Zafira 2000, 2.0 DI 60kW, brak widocznych przeróbek instalacji elektrycznej (anglik, czy dzwon) Pierwsze objawy: Samochód miał "muła" z uwagi na pracę w trybie awaryjnym, słabe wspomaganie hamulców, kontrolka MIL włączona, stosunkowo nieduże...
To co może być winą za dużego ciśnienia w serwie ? Pompa vacum ? Istnieje taka możliwość, że za duże ciśnienie wspomagania hamulca może występować czy mechanik mnie zbył taką historyjką ?
Co mege jeszcze sprawdzic jesli chodzi o te odpalanie ? 1. Pompa paliwa - część AJMów ją ma a część nie. Ciśnienie robocze chyba około 1bar jeżeli nie myli mnie pamięć 2. Filtr paliwa, a szczególnie uszczelka pod filtrem 3. Przewody po drodze aż do listwy w głowicy doprowadzającej paliwo do PD (czy nie ciekną, czy złączki nie uszkodzone gdzieś itp.)...
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
Witam Właśnie doszedł do mnie wakuometr ,jakie powinno być nominalne ciśnienie ? Wakuometr wpinam bezpośrednio do vacum pompy ?
Nikt nic nie wnosi do tematu a szkoda bo to częsty problem w silnikach EA189 CGLC D CJCA B C CAY itd... Może większa ilość użytkowników uniknęła by niepotrzebnych kosztów choć wiem jak ciężko to zdiagnozować a wiec- po wymianie; -czujnika -pompy oleju -panewek -podstawy filtra -hydrauliki (wałki bez śladów zużycia) ciśnienie przy temp 100 C 5w30 pozostało...
przyczyn może być wiele. potrzebna jest dobra diagnoza, bip,y , synchronizacja, i wiele wiele innych czynników które mają wpływ na odpalanie. czasami to po prostu f,paliwa. albo oringi na wtryskach ale wtedy przybywa oleju. pompa vacum czasami robi małe ciśnienie/zapowietrza się. Przede wszystkim DIAGNOZA komputerowa na początek
Witam, Dziś robiłem pomiary ciśnienia na pompie vacum i wyszło tak: -podciśnienie >-0,95 na wolnych obrotach -ciśnienie paliwa -> +2,5 na wolnych obrotach -ciśnienie paliwa ->+7,5 przy obrotach 4tyś. Pozdr.
Ciśnienia na cylindrach wynoszą od 28 do 29. Dodano po 2 Sprawdzałem ciśnienie paliwa na vacum pompie - jest 2,5 Bara na jałowym, nie wiem jakie powinno być. Jeśli ma ktoś taką wiedzę to proszę o odpowiedź.
Do pompki paliwowej w baku nikt nie zagladał przy filtrze i analogicznie dalej jest dobrze. Sama pompka paliwo podaje dość obficie jak odkręciłem śrubkę odpowierzajacą. Pompa vacum daje na biegu jałowy ciśnienie w okolicy 3bar A przy obrotach 2500 około 9bar.
To moje cudo jest trochę inne wyłącza pompę jak ciśnienie spadnie do 1,5 bar (podobno) nie ma określonego max. ciśnienia raczej, minimalne w jakim może pracować to 2 bara'y. Włącznik ciśnieniowy mam ustawiony na około 1,7 bara. Powiedzmy braknie wody przy ciśnieniu 2,5 bara pompa cały czas pracuje to ciśnienie nie spadnie w zbiorniku ?
Sztanga chodzi plynnie w całym zakresie bez żadnych zacięć. I jeszcze jedno, zauważyłem ,że na Fisie pokazuje większe średnie spalanie ok 2litry w górę. Czy może to być pompa paliwa ta mechaniczna przy vacum pompie, która daje za małe ciśnienie?
pompe vacum sprawdzałem u mechanika i powiedział że daje dobre ciśnienie, ale pompa też jakoś dziwnie piszczy trzeba by przepatrzyć cały układ i przeczyścić elektrozawory ewentualnie sprawdzić czy są dobre
Jakie panuje podciśnienie w układzie na zimnym silniku, jakie na ciepły i jak długo zajmuje pompie vacum wytworzenie odpowiedniego podciśnienia na ciepłym silniku?
Nie ma żadnego pomiaru podciśnienia. Podciśnienie jest potrzebne do dwu rzeczy - napędu serwa hamulców, sterowania zaworem EGR i częściowo turbiną. No ale jak do napędu serwa to dlaczego nie?Ja chciałem żeby sprawdził też ciśnienie oleju bo może szwankować układ pseudo kontrolek.A co ma pompa vacum do ciśnienia oleju?Też myślę że nic bo te pompy są...
Na poprzedniej został wymieniony zimering od tej wymiany zimering uszkodzil sie ,ropa dostala sie do oleju,komputer pokazywal ze nie pali na jeden cylinder i nie chciał odpalic. Teraz odpala chodzi bardzo głośno ale nie pokazuje błędu z cylindrami ,tylko ciśnienie za każdym razem inne. Na te cisnienie auto nie powinno wogole odpalac. Dodano po 1 Możliwe...
Sprawdź ciśnienie pompy tandem. Do odpalania wymaga ciśnienia 1 - 1,5 bar lub wyżej. Ja bym szukał w wiązce pompek czy nie ma zwarcia, przetarć. Napisałem przecież, że to już wszystko sprawdzone:-) vacum podmieniona na taką ze sprawnego auta, ciśnienie mieści się w normie. Wiązka miodzio...
Część. Po raz pierwszy zakładam temat i ciężko mi się zorientować czy odpowiedni dział,ale pewnie nie za co przepraszam. Temat dotyczy Astry G z silnikiem x2.0DI Problem z mocą,a mianowicie nie ma przyspieszenia tego co kiedyś. Słabo się rozpędza. Turbina w zaje...tym stanie,pompa wtryskowa nowa,elektrozaworki sterujące w 100% sprawne,Vacum też dobre,czujnik...
Brak ciśnienia z silnika na vacum pompę To znaczy ? olej do niej nie dochodzi ?
Ok. Dzięki za info . Też myślałem o wyrzuceniu odmy. Co do drzwięku to gościu od wtrysków też mi to powiedział, ten typ tak ma. Bo już nawet to sprawdzałem. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania, wymieniłem pompę vacum bo cykała. Wymieniłem łańcuch, ale go przeciągnąłem i sprawdziłem endoskopem ślizgi i koło. U mnie bagnet jest po prawej stronie i nie...
Wszystko ustawione i paliwo idzie normalnie. Jeszcze vacum nie ściągałem ale słyszałem że raczej to nie to bo rzadko się psuję część paliwowa. Auto zachowuje się właśnie jak by nie dostawało paliwa. Ale pompa w zbiorniku działa przez filtr normalnie przebija i jak ściągałem wąż tuż przy vacum to również jest ok. Zastanawiam się czy jest możliwość...
Borykam się od jakiegoś czasu z wyciekami oleju w 1.9 TDI, uszczelka pod pokrywą zaworów wymieniona, góra silnika sucha a pod samochodem dalej plamy , zauważyłem że na sprężarce klimy wiszą krople czarnego oleju, klima była sprawdzana pod względem szczelności , trzyma czynnik i ciśnienie....ciężko wypatrzyć skąd to kapie, czy sprężarka?? Gdzieś czytałem...
prawdopodobnie vacum brak ciśnienia
Czy udalo ci sie rozwiazac problem braku oleju w vacum ?
Ok, a czujnik wykrywa nadmierne podciśnienie, czy wykrywa zbyt małe ciśnienie po wciśnienięciu pedału. Czujnik przełożony razem z vacum
Witam Od jakiegoś czasu nie potrafię poradzić sobie z podciśnieniem w swoim seacie leon 1m 1.9tdi silnik ASV Wszystko zaczęło się od trybu awaryjnego i nie działającego turbo oraz hamulców i trzęsącego się silnika po gaszeniu samochodu, po podjechaniu do mechanika stwierdził jednoznacznie ,gruszka turbo do wymiany ,a że terminy dość odległe postanowiłem...
Pompa działa. Ciśnienie do 5 atm. Chodzi równo i cicho. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za informacje i pomoc. Pozdrawiam
A mozesz powiedziec jak sprawdziles to ze byla to turbina ? W jaki sposob zauwazyles ze luz na turbinie jest ? Wczoraj tak samo sprawdzalem panewki ,przelozylem vacum ale problem nadal jest .panewki sa niemalze idealne .
Czasami z "gruszki" turbiny pociągnie troche nieczystości i zatka się zawór podciśnienia lub podłączenie podciśnienia i wtedy ciśnienie jest niewystarczające z powodu zatkania tegoż zaworu miedzu Vacum a Serwo. Objawia się to brakiem wysterowania zaworu EGR (swieci kontrolka) lub brakiem mocy -kontrolka nie świeci ale po podłączeniu najprostszego VAGCOMu...
Przyczyną może być: zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą wadliwej vacum pompy. najprędzej to właśnie może być bo mi się wydaje że ciśnienie jest słabe a nie mam vacumetra żeby zmierzyć jakie jest ciśnienie a niczym innym nie zmierzę,
Znaczy się z pompy z tego krośca na który zakładam wężyk to idzie ciśnienie jak sie przyłoż palec to czuć ale na palcu tez miedzy innymi widać olej który to ciśnienie sobie wydmuchuj.
Osobiście nie pracowałem na maszynach Essemtec, ale mam ponad 20 lat doświadczenia w programowaniu maszyn Fuji i Assembleon. A próbowałeś wykonać test i pomiar komponentu po pobraniu z podajnika ? tam masz w opcjach różne zakładki np. "Test" "Vision" wchodziłeś tam. Zapewne tam są parametry o danym komponencie i tam można je mierzyć i testować. Assembleon...
Witam wymieniłam wszystkie uszczelniacze przy pompowtryskach zgodnie z sugestią kolegi i było super 2 tygodnie i problem znowu powrócił !!! Ktoś mi powiedział że to pompa vacum tylko z tego co sie orientuje to pompa ta ma utrzymać ciśnienie a u mnie ewidentnie słychać że nagle brakuje paliwa to co ma wtryskach to wypali i zaraz gaśnie !!! Już sama niewiem...
Posiadacie rysunek/specyfikacja rury laczacej duze turbo z malym aluminiowy lacznik zawijajacy sie pod miska olejowa zastanawia mnie cel poprowadzenie tego elementu pod miska olejowa (wymiennik ciepla?) "tak przy okazji. Ja mam texę i jestem niemal pewny, że ciśnienie doładowanie pokazuje wraz z ciśnieniem atmosferycznym. W Mancats pokazuje jedynie...
Ciśnienie na przewodzie od vacum pompy jest - strzykawkę zaciągnęło. Podłączyłem więc na krótko przewód od gruszki turbo do vacum pompy i przejechałem się autem. Turbo ożyło ale wstaje tak od 1800 obrotów. Nie piłowałem auta bo na max doładowaniu było ale to ważny trop. A że wczoraj testowałem gruszkę i nie mogłem zassać z niej powietrza ustami czy...
Pewnie serwo się kończy.Te 0.75 to też nie bogato. Taki mam maksymalny zakres na wakuometrze, w drugim aucie które jest sprawne pokazuje tyle samo Ja bym obstawiał uszkodzoną przeponę w serwie. Jeżeli byłaby uszkodzona to trzymała by ciśnienie?
Mam pytanie do fachowców. Smarowanie silnika w silniku Mazdy fr7j 143 km. Po remoncie chodził na dotarciu jakiś czas, ale hamulec nagle zniknął. Jest bardzo twardy. Doszedłem, że jest problem ze smarowaniem na pompę vacum. Którędy idzie smarowanie na pompę? Sprawdziłem ciśnienie oleju i jest ponad 5,5 bara na jałowym i rośnie z obrotami. To jest za...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
uszczelnij króciec klejem, a jak nadal będzie ciśnienie -0,8 wymień pompę, -0,9 i więcej jest ok, ja przy gruszce turbiny mam -0,65
Atmosfera może być w postaci filtra na zaworku lub koło złącza elektrycznego taka okrągła czapka, i tamtędy zawór upuszcza podciśnienie z turbiny, kiedy to musi zmniejszyć ciśnienie doładowania, olej to na razie. Od pompy vacum musi być cienki przewód podciśnieniowy do akumulatora podciśnienia a z niego na zawór a z zaworu na aktuator w turbinie.
W czym masz problem z podciśnieniem? We wszystkich rozwiązaniach jest identycznie. Elektrozawór ma dwa lub trzy króćce: - zasilanie z magistrali vacum - na wolnych obrotach vacum 0,8-1 bar. - wyjście jako ciśnienie różnicowe pomiędzy podciśnieniem z magistrali a ciśnieniem atmosferycznym - opcjonalnie trzeci króciec jako zasilanie ciśnienia atmosferycznego....
Przeładowanie turbo na przykład. Uszkodzony czujnik ciśnienia. Uszkodzony zawór sterujący. Problem z vacum. Zatarta geometria. I szereg innych rzeczy.
Skoro masz tryb awaryjny to raczej jest zapisany błąd który go wywołał. Z niego dowiesz się np czy to za duże ciśnienie turbo czy za małe. Obstawiam za duże czyli klasyczny "Not lauf " bo turbo zregenerowane po taniości czyli luzy w układzie VNT co powoduje falowanie doładowania i ECU mówi dość. Często da się takie turbo poprawić po regeneracji i wyregulować.
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Pierwsze pomiar podciśnienia czy pompa vacum je wogóle robi. Dwa test sztanga turbo pracuje lub test turbo na max podciśnieniu na gruszkę (pominięcie n75). Wtedy sprawdzenie w blokach pomiarowych czy ciśnienie będzie ponad zadane i jakie wartości z przepływomierza będą.
Raczej klasyczny not lauf. A z racji że to 90km czyli turbo by pass to raczej ostawiam za niskie ciśnienie doładowania z turbo (nie dociąga do zadanego). Powodów może być kilka. 1. Samo turbo mam luzy i nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Zawór by pass jest otwarty i tym samym ciśnienie doładowani jest ograniczone. 2. EGR nie jest szczelny i ciśnienie...
Niech mechanik wkręci manometr i sprawdzi jakie faktycznie jest ciśnienie , jak nie ma to niech dobierze się do pompy - były one wadliwe w 2.0TDI PD. P.s Trochę dziwi mnie że twoj mechanik o tym nie wie i zamiast zacząć od tego to ci pompę vacum wymienia.
Nic poważnego, nie kopci ale wydaje mi się że może być za słabe ciśnienie paliwa wydaje mi się że to może być problem z pompą vacum, i coś koło 4000tys obrotów turbina tak jak by się na chwilkę przycinała ale później już idzie normalnie dalej. Komputer nie wyświetla żadnych błędów.
BMW E60 3.0d M57 stukanie w silniku z okolic około rozrządu/ pierwszego cylindra. Sprawdzone popychacze i dźwigienki Wtryski odpinane i podmieniane Pompa vacum wyjęta, bez niej ta sama praca Panewki również sprawdzone. Rozrząd wymieniony na stary (był założony nowy przez wiek) Auto pali na strzała, praca równa można postawić kubek z kawą, ciśnienie...
Bepieczniej zrobić próbę szczelnosci azotem technicznym,taniej niż kupowanie filtra-odwadniacza który i tak nie wylapie całosci wody z powietrza,no chyba,że posiadasz dwustopniową pompę głębokiego vacum i odpompujesz powietrze wraz z wilgocią przed napełnieniem czynnikiem.I tak przed napelnieniem czynnikiem musisz opróżnić uklad z powietrza pompą próżniową,ten...
Zawór był demontowany, czyszczony. Pracuje ładnie. Z ciekawości na zawór sterujący turbiną podałem ciśnienie z zewnątrz (podłączyłem sprężarkę). Dalej bez poprawy... Jeżeli dobrze rozumuję to mówiąc o Pierburgu, masz na myśli vacum pompę, czy zawór sterujący powietrzem dolotowym?
W zasadzie podciśnienie w układzie powinno być cały czas. Nawet po tygodniu. Co ?! Ba no to, że po coś te zaworki na przewodach i przed serwem zamontowali. Zgaś taki silnik i po jakimś czasie zdejmij przewód podciśnienia z serwa- wyrówna ciśnienie. Na jedno hamowanie na zgaszonym silniku vacum starczy nawet następnego dnia. Zresztą co ja się tam znam.
Sprawdziłem króciec od i przewody od pompy Vacum i nie wykryłem żadnych luzów;nieszczelnosci. Czy możliwe aby sama pompa nie generowała odpowiedniego ciśnienia, dodam już że podmienialem zawór n75. Zamówiłem wakuometr i za parę dni rzeczywiste ciśnienie będę chciał zmierzyć.
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
Mam podobny problem ale zabiorę się za diagnozę może w sobotę ale do rzeczy. Ja aby coś wiedzieć o układzie podciśnienia zakupiłem wskaźniki zegarowe ciśnienia i vacum i opiszę ci jak to zrobiłem w Peugeocie choć obawiam się krytycznych wpisów. Sprawdzam po kolei w miejscach dostępnych szczelność układu podnosząc ciśnienie czekałem kilka minut obserwując...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Misa i tak była zwalona bo to było konieczne do wymiany łańcuchów. Klient pomimo tego co mowiliśmy zdecydował się na naprawę góry, chociaż mówiłem, że może coś być jeszcze w bloku uszkodzone. Proponowałem remont od a do z z wymianą pierścieni na szersze. Nie chciał. Tak, u uszkodzenia były przez brak ciśnienia oleju i to urwane sitko.okej dzięki. Sprawdzamy...
Jeśli nie masz czujnika to kolo może pasować i z czujnikiem i bez , ale bardzo często te silniki wyglądają tak samo a różnią się wykonaniem np. pompy podciśnieniowej ale i napędem pompy wysokiego ciśnienie a nawet sterowaniem wtryskiwaczami . Bardzo ciężko spotkać dwa takie same silniki z tego modelu .
Proszę was o pomoc,może ktoś miał podobny problem. Bo to raz, w różnych samochodach, oraz różne usterki były przyczyną :/ Jedz na komputer niech odczytają błędy. Przykłady: pompa vacum, pompa wysokiego ciśnienia, czujnik położenia wałka rozrządu, uszczelniacze pod pompowtryskami, pompa wstępna w baku i jeszcze coś by się znalazło.
Witam. A czy mógłbyś podpowiedzieć która to grupa? W sumie zrobię test na 7,18,23 może być? Oczywiście na rozruchu? Będę musiał sobie poczytać jak zmierzyć ciśnienie tej pompy bo jeszcze nie jestem w temacie. Pompa Tandem to inaczej vacum? Bo jeśli tak to zimą tamtego roku wyskakiwał mi błąd na vagu z nią związana i kontrolki mi się cały czas świeciły...
Wrzucę filmik wieczorem. Co do drgań to poczekajmy jak bedzie wyglądać praca po zmianie poduszek. Egr akurat założony używany, ale z samochodu w którym nie było żadnych objawów. Gniazda...tak sprawdzone, są idealne. Kolizja owszem była(poprzedniego właścicielowi strzelił rozrząd) jednak po naprawie silnik chodził idealnie, zaczął tak pracować ok 1.5...
Tak,tak. W skrócie to vacum robi podciśnienie które doprowadzone jest do zaworu a następnie zawór na biegu jałowym zezwala temu podciśnieniu na zassanie gruszki,natomiast gdy ciśnienie doładowania wytworzone przez turbine zaczyna być za wysokie(dzieje się to pod obciązeniem silnika) to zawór ten odcina podciśnienie od gruszki a sprężyna w gruszce cofa...
Zawór wymieniłem na nowy, bo stary dmuchał a nie zasysał. gruszka chodzi ale nie zassałem jutro spróbuję. Jeśli ma być pod ciśnienie to chyba coś przed zaworkiem jest uszkodzone że dmucha? Skoro dmucha z zaworu sterującego do gruchy a nie zasysa to może jednak pompa vacum padła?
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Witam. Mam pytanie bo troche poznałem temat ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem a nie wiem czy mechanik mnie nie chce spławić. Kiedy były jeszcze mrozy po nocy rano wsiadając do auta miałem twardy pedał hamulca który po odpaleniu schodził w dółi auto hamowało normalnie. Gdy zima minęła i temperatura była już wyższa zajwisko to zaniknęło i rano...
Skoro to wszystko co napisałeś zrobiłeś prawidłowo to pozostało ci tylko ustawić kont synchronizacji. Zajrzyj do filtra paliwa mimo wszystko . Będziesz wiedział czy pompa Vacum szczelna skoro pompowtryski uszczelnione. Nawet filtr paliwa źle włożony i lipa. Ja bym dał większy kont na popychaczach więcej niż 180 stopni -to moje zdanie. Osobiście mam...
Witam. Dzis wymienilem pompe vacum na szrocie pompa bosch z literka C olej z silnika dostal sie do paliwa w zbiorniku Jesteś pewny, ze to nowy olej? Może z poprzedniego zassania kolorek pozostał ? Jedynym punktem przejścia oleju do paliwa jest głowica i pompa dająca zbyt niskie ciśnienie paliwa. Musiałbyś zrobić jej pomiar, ale jak silnik nie pracuje...
Witam Może jestem nowy i zakładam nowy temat ale takiego problemu nie znalazłem. Auto w temperaturze ok 20 stopni pali bez problemu,poniżej zaczynają się schody. Po prostu odpala i natychmiast gaśnie... Co sprawdziłem: 1.czujnik temperatury-jest ok.(nawet podłączałem nowy oryginalny) 2.świece - były dwie spalone - wymieniłem wszystkie cztery (nie mają...
Nie miałem okazji przeprowadzić testu przy tej prędkości, u siebie w okolicy nie mam gdzie tyle pojechać a w dalszą trasę jeszcze nie miałem okazji jechać. Katalizatora też jeszcze nie usunąłem, ale chciałbym jeszcze przed jego usunięciem sprawdzić wartość podciśnienia w układzie vacum. Właśnie udało mi się zdobyć sprzęt do jego pomiaru. Ile ono powinno...
Witam Panów. Wiem , że temat jest sprzed roku ale odgrzeje go, bo wciąż jest widoczny w wyszukiwarkach. Ja do odgazowywania Epidianu 652 używam komory próżniowej własnej produkcji . Najpierw staram się mieszać z utwardzaczem (i ewentualnie pigmentem) tak, żeby żywicy nie napowietrzyć potem "zylc " zamykam w komorze próżniowej na ok 10 min odpompowując...
Nie ma co sprawdzać sprężarką po drugie tam jest podciśnienie a nie ciśnienie i gruszka pracuje w drugą stronę. Po odpaleniu powinna wciągnąć sztangę. Podepnij podcisnienie z vacum bezpośrednio do gruszki, odpal auto i sprawdź czy gruszka wciągnie sztangę. Zmierz wartość podciśnienia. Ja obstawiam zabrudzoną turbinę, chyba że uszkodzona (dziurawa) gruszka...
sprawdź wężyki sterujące bypasem/kierownicami spalin (w zalezności od typu turbiny) w turbinie - może byc też uszkodzona gruszka pneumatyczna przy turbinie ... w zależności od rodzaju turbiny: z bypasem - za słabe nadciśnienie - ECU nie może wysterować zadanego ciśnienia doładowania z kierownicami spalin - vacum pompa nie może zaciągnąc tak dużego podciśnienia...
Robert, ja bym sprawdził dwie rzeczy, mianowicie jakie ciśnienie daje pompka wstępna w zbiorniku to raz, oraz założyłbym przezroczysty przewód paliwowy na próbę na zasilanie i powrót z tandem pompy co nam ukaże czy piana robi się bo nie pobiera paliwa z filtra czy na powrocie z tandem pompy bo są wydmuchane miedziane uszczelki na wtryskach, i kompresja...
Pompka Vacum działa głównie dla serwa. Zawory zasila przez zwężkę, więc bez sprawdzenia manometrem nie wiemy nic. W dodatku niewielkie wahania podciśnienia wpływają na ciśnienie doładowania, ale nie generują błędów w tym silniku. Reasumując diagnostyka to nie tylko kilka parametrów z komputera.
Ciężko będzie coś tu napisać - ma być wlane pod ciśnieniem (vacum) - i dalej rozmawiać i to na odległość , zalewalismy kiedyś w ten sposob bulgotalo w nagrzewnicy itp (ierwsze auto/) teraz nawet na drodze- napelniamy podcisnieniowo. Masz termostaty u góry i w chłodnicy powietrza dwa małe, Masz czujnik ciśnienia płynu w chłodnicy na dole?nie pamiętam...
wymień pompę vacum to ona ssie olej z silnika Ale ona robi podciśnienie i co to ma do rzeczy z EGR że mokry,jak zasysa z EGR.Jakby tłoczyła ciśnienie do EGR to by mógł być mokry.
ciśnienie pompa vacum vacum ciśnienie paliwa vacum ciśnienie paliwo
lexmark czarny wydruk budowa pieca podajnikiem kwarc overtonowy
Amplituner Onkyo - problem z jedną kolumną Jak wzmocnić sygnał anteny kierunkowej DVB-T2?