Wierw sprawdzą czy klucz siedzi w immo, poźniej zgrają sterownik z immo. 110 zł....no u mnie to stoi ( jak trzeba programowac klucz i mam scurity code) 80, sama inicjacja wymienionego sterownika 50
Nie powiedziane, że pomoże.. Wyciągnąć PIN + zaprogramowanie pewnie ok 200-250zł. Jak ster się wysypał, to z takimi samymi nr szukaj wylogowanego lub z wyciągniętym PINem. Tak czy owak ze swojego auta PIN musisz wydobyć. Skąd jesteś?
Wymieniłeś zapewne na używkę która miała ta samą usterkę. Nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że od anglika powinien pasować. Przerabiałem ten problem 2 lata temu najpierw kontrolka wyskakiwała co jakiś czas po jakimś roku zaświecała się za każdym razem. W końcu 2 lata temu wykręciłem sterownik, delikatnie rozpiłowałem go i poprawiłem wszystkie...
P1110 - odłączałeś wtyczkę od elektrozaworka to masz błąd. Czujnik temperatury oleju napraw to będzie lepiej jechał.
Podłącz oba i odczytaj kod Alfa, choć tam może się zwac kod PROM. Patrz, czy jest ten sami indeks literowy (BQ, DJ, DB) I najwazniejsze-miernik na piny sensora tam gdzie idzie poduszka i sprawdzic, czy już tam nie ma zwarcia. Może kto chlapnął cyną do środka? A poza tym w starym nie dało sie wykasowac FC55? Zawsze się kasował bez bólu. Czasami wystarczyło,...
no to jednak pin jest w drugiej
Ja bym jeszcze jednoznacznie krzyżyka na sterowniku nie postawił. Spróbuj podstawić sprawdzony dobry czujnik. Ten czujnik to hallotron. Jeżeli będziesz zmieniał jednak sterownik to masz następujące opcje do wyboru: - wymian kompletu, sterownik, immo, transpondery (lub dopisanie tych transponderó co masz, ale będziesz potrzebował PINa z tego immo - dawcy)...
Aż wstyd sie przyznac ale nigdy nie robiłem opcomem. Fakt jest taki że z puszki w kabinie idzie VANem do puszki w komorze silnika, łatwo się ją rozbiera możesz zobaczyć czy piny idące do halogenów sa połączone z dużymi tranzystorami SMD, i czy wogóle te tranzystory są. Inna opcja to całkowicie niezalezny ukłąd sterowania.
Pomimo braku katalizatora nie wyrzuca błędu 2-giej sondy? Ubity sterownik.
pewnie program się wysypał, proponował bym przeprogramować ECU, a może sterownik gość sobie założył jakąś używkę z auta z klimą. Albo rzeczywiscie załóż opornik i już, tylko że zaraz może krzyczeć o coś innego :)
Zły czujnik
Uszkodzony sterownik pompy.
Wszystkie czujniki są sprawne, czytałem to na forum i nadal jest ten błąd :)
tam było też to o co ci chodziło tylko dużo węgrzy zablokowali
Jeżeli nie czytałeś Techem-możliwe że nie wyświetliło ci wszystkich kodów błędu.
Najprawdopodobniej padł czujnik ciśnienia paliwa lub co gorsze pompa dożyła swoich dni .Musisz sprawdzić ciśnienie manometrem i to da ci odpowiedź. https://forum.vectraklub.pl/topic/191342... pczytaj na tym forum
Benzyna? Diesel ? Rok? Skrzynia? 167 - Za niskie napięcie miernika zbiornika Zwarcie do masy w obiegu prądowym modułów sterujących zacisku 1 (rezystancja wynosi poniżej 20 Om) Górny warunek musi być spełniony przynajmniej przez 8 s Następstwo: Wskazówka czujnika poziomu paliwa w zbiorniku powraca do mechanicznego położenia zerowego. Dotyczy zacisków:...
Witam mam problem grzebałem przy przekażnikach i po tej czynności na pulpicie wyskakuje mi problem. Wyłącznik świateł hamowania .jak mogę to naprawić?? Z góry dziękuję
moge pingowac normalnie strony, wchodzic na strony poprzez wpisanie adresu ip, lecz przez nazwy nie , po probie wejscia na stronie wyswietla sie blad "DNS_Probe_started". Repeatery żyją swoim życiem. Będziesz się musiał przyzwyczaić do różnych problemów w przyszłości. Tutaj sprawa wygląda, jakby pakiety DNS były filtrowane albo serwer pośredniczący...
Już kilka sterowników robiłem - nawet pod mikroskopem mam często problem z wyszukaniem uszkodzonego "włosa". Dla pewności możesz jeszcze zrobić jeden test - spiąć / związać ze sobą wiązki które idą do sterownika tak by naciągnąć je troszkę do siebie nawzajem. Możliwe że problem zniknie - jeśli tak to trzeba naprawiać sterownik. Test nie jest w stu %...
A przelut cewki co ma pomóc ?? Też widzę pomóc mu chcecie Słuchaj kup najtańszy kluczyk nie wiem ile tam przyciskowy 2 lub 3. Na płytce masz układ trzeba twój przerzucić do kupionego Temat tak prosty, a Wy u o cewkach piszecie
Nie ma zwolnienia sprzegla C1 w pozycji neutralnej
witam ponownie jak zalecaliscie wymieniłem czujnik połozenia wału na nowy jednak nic to nie pomogło nadal przy ok. 80km/h włącza sie tryb awaryjny mruga literka "s" i auto dostaje muła jest to vectra a 94r 2.0 w automacie jak macie jakies pomysł to prosze pozdrawiam
Spróbuj Opeltech2 ja kasowałem vectrę właśnie tym.
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
eeee nie, to musi być tylko i wyłącznie wina mechanika
Witam. Najbezpieczniej zamontuj sterownik o tych samych numerach , trzeba go zaprogramować Techem lub Opcomem . Nie jest potrzebny do tego security cod.
to jest to ,jesli będziesz miał problemy z interpretacją błędu to podaj numer błędu to pomożemy.
Może najpierw napisz jak go konfigurujesz.
Jeśli nie gaśnie i się wkręca to nie będzie wina tranzystorka
Napraw rozrusznik jesli to Denso/Mitsubishi. Może być spadek napiecia tam są tulejki z gównolitu.
Aż tak to u mnie nie jest uszkodzone i polutowane w środku ale rozumiem ze polecacie tego pana z filmiku do podjęcia próby naprawy tego błędu?
Podjedz do kogos kto ma techa i przeprowadz cala konfiguracje musi zadzialac! Jeśli piszemy z Polski to używamy też polskiej czcionki. Zasady i regulamin forum - post do poprawy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Rozrząd też bym sprawdził....
Orange lub Netia albo Vectra o ile gwarantują publiczny ip.
mówiłem, przerabiałem ten temat od 7 lat śmigam oplem
temat poduszek w oplach jest stary jak i ople. Niezależnie od tego czy masz jedną poduszkę w kierownicy czy i u pasażera jest - pod przednimi fotelami możemy zobaczyć czarne kostki z czerwonymi zabezpieczeniami ( wszystko plastikowe ) wystarczy odrobina wilgoci , kurzu , a nawet jak ktoś trąci to ustrojstwo butem , nawet dzieci mogą to zruszać ( różnie...
p1690 -otwarty obwód lampki MIL tego się trzymaj Dodano po 44 jak usuniesz to pewnie auto odpali
Da sie wymienić sterownik.
Jechać na dobrą diagnostykę.
Jak jest aktywny to obroty ECU widzi?
Trzeba ale nie w tym ,jak by nie zmostkować to by nie było gadania ze sterem .Bo w niektórych linia diagnostyki to jednocześnie linia kodowa.
Czyli masz "komplet przekładkowy" Będzie chodzić, tylko jak nie podepniesz sygnału prędkości (w tym rozwiązaniu poprzez immo) to będzie wywalał błąd.
http://forum.vectra-unlimited.pl/showthr...
Występuje też w benzynie.
A czujnik generuje sygnał?
Jestem pewien i wiem co mówię, przy okazji egr off i autko będzie śmigać jak nowe. Na PW masz człowieka który to ogarnie w Warszawie.
wymiana softu w ecu silnika,jeśli jest nowsza wersja tylko servis
ta przerwa to tylko szczelina synchronizacji tak czy inaczej iskra powinna być.
Witam. Udało Ci się znaleźć rozwiązanie? Bo boryka się z tym samym problemem.
zresztą zadzwoń mam chwilke to ci pomogę 603068796
Termistor to termistor, co najwyżej może mieć inną rezystancję znamionową. W większości pojazdów stosowane są termistory NTC wiec tu będzie podobnie. Weź jakiś potencjometr i ustaw go tak aby wskazywało 20 C, odczytaj jego rezystancję i taki kup termistor, albo niech ci ktoś zmierzy rezystancję oryginalnego czujnika. Ja bym kombinował i nawet rozwiercił...
No tak jest
Witam mam na warsztacie vectre z silnikiem 1,8i 16V X18XE 1996r. sterownik Siemens Simtec 56.5 . podłączyłem tester i wyskoczył błąd P0100 czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza- usterka sygnał zbyt niski Jest jeszcze jedna usterka dotycząca poduchy sterownik Siemens SAB6m kod usterki 37 obwód napinacza pasa pasażera-przerwa .gdzie...
Witaj, udało Ci się rozwiązać ten problem? Borykam się z dokładnie tym samym problemem.
pojawia kontrolka Czy konkretnie ten sam błąd nastawnika, nie pytam o samą kontrolkę, tylko czy ten sam błąd
Po zaślepieniu EGR pracuje poprawnie. EGR klienta kiepskiej firmy (ERA). Pytanie tylko dlaczego nie wywala błędu EGR ?
Wypnij radio.
Witam. Na 90% zawór EGR jest zapchany ale sprawdź jeszcze wężyki podciśnienia te od gruszki.
Zobacz co oznacza, i wyeliminuj błąd.
Nieszczelność w dolocie (lewe powietrze) może jeszcze nie domykać sie zawór EGR
bezpiecznik F29 10A , przerwa na przewodzie do licznika (czarny przewód) na złączu licznika pin nr 29 (plus po zapłonie)
Jeśli jest fizyczna usterka to nawet najlepszym interfejsem nie usuniesz błędu. Znaczy usuniesz ale zaraz powróci.
Bez podpiecia sie pod kompa nic nie zrobisz nie ma innej zadnej mozliwosci na skasowanie bladu air baga
Do wentylatora ile idzie przewodów? Te grube od tego modułu idą do wentylatora 2, dokładnie te na zdjęciu, czerwony i czarny. możesz go wydłubać i sprawdzić, A co tam jest? Tranzystory mocy? Na pinie 5- zasilanie, piny 1,4,7 to poszczególne prędkości sterowane masą z ECU, i 2-masa. czyli przy testowaniu opcomem na piny 1,4,7 ma podawać kolejno masy...
A komponent powinien być 3rca czy 5rca? Component powinien być 3 rca, a do tego jeszcze 2 rca do dźwięku.
Witam mam problem co zradzic na błąd p0546-00 wydech został zmieniony i występuje taki błąd Opel vectra c 2003r 2.0t
Nie,w warunkach amatorskich jesteś skazany na niepowodzenie.Potrzebny jest odpowiedni sprzęt.
jest jedno podstawowe pytanie kuiłes PTC czy NTC, w 2 naleje poprność wraz z wzrostem temp, a w 1 rośnie. powinienes mieć NTC
Prócz tego i tak pokazuje błąd synchronizacji - posprawdzaj kable.
ja bym sie zastanowił raczej nad wymianą sterownika . Nie wierzył bym zbytnio temu mechanikowi bo nie wiem cz wiesz ale mechanikowi najłatwiej powiedzieć padło immo .Tylko widzisz immo to nie pudełko zapałek . elementy immobilisera to: transpondery z kluczy, pętla ,jakiś moduł pośredniczący w niektórych przypadkach licznik oraz sterownik silnika . Powiedz...
Załóż oryginalny czujnik Simens.
sprawdz zasilanie na ecu, przekaznik główny, zasilanie pompy
Zawór EGR podmieniony membrana szczelna, podciśnienia założone dobrze, kolektor czyszczony, podciśnienie jest ok sprawdzane miernikiem, elektrozawory też podmieniane i nic
opel vectra błąd nr 0195 czy ktoś wie co to. a oprucz tego napis ismeretlen DTC auto opada z sił po paruset metrach. ps. diesel z turbo pompa bosch
Zacznij od sprawdzenia anteny, wtyczek, kabla oraz sprawdz poprawność zestrojenia anteny miernikiem SWR.
Cześć. mamy Vectrę C z sinikiem 1,8 , w której zapala się check i występuje błąd P0170(12) i okresowo błąd wypadanie zapłonu w cylindrze 2. Jadąc na dwójce na wolnych obrotach opcom pokazuje masę powietrza 9kg/h i korekty częściową -38, a pełnego obciążenia -45. Załączam plik excela z prośbą, czy mógłby ktoś z Was rzucić okiem i podpowiedziec, gdzie...
Witam. mam ten sam problem nie łączy się ze sterownikiem silnika , nie kręci rozrusznik i w immo błąd łącznści ze sterownikiem silnika dodam , że auto to Vectra C 2004 rok 2,2 dti klient przyprowadził samochód na coś zupełnie innego i teraz nie odpala postało 3 dni wcześniej nie było problemów , gdzie szukać przyczyny ?
Nie szczelny dolot lub egr szwankuje.
Wyświetlacz testera Rzeczywisty początek wtrysku Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej Wszystkie odbiorniki wyłączone Wskazówka: Podana tu wartość odnosi się do silników o podstawowym zastosowaniu. 1,8 ... 2,8 °OWK Dotyczy zacisków: 7, 22, 51, 67 Dodano po 2 Pożądana masa paliwa Silnik pracuje na biegu jałowym, w temperaturze roboczej...
Zobacz czy w kluczyku jest transponder. Często klientom rozpaławiają sie kluczyki po upadku na ziemie i gubią go.
Jeżeli świece nowe i iskra jest na wszystkich to może być problem z zasilaniem wtryskiwacza
Wgrasz inny wsad to nie pozbędziesz się błędu 55.
Na kiego grzyba ten analizator? Błąd dotyczy obwodu grzałki.
hi nie jestem pewny tak podaje program -nie mogę tego zweryfikować może to błąd na przecinku tu masz link do wątku na frorum opla - https://forum.vectraklub.pl/topic/122686... hi Dodano po 15 hi i jeszcze jeden link na elektrodzie -https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic... hi
Interfejsy czytają tylko błędy które zwraca sam komputer sterujący pojazdu. One nie okłamują, tylko po prostu trzeba mieć trochę wiedzy, żeby widzieć jak interpretować te błędy. Bardzo pomocna jest też analiza parametrów bieżących lub choćby zamrożonych ramek, a nie tylko samo patrzenie na kod błędu.
na bęzynie jest wszystko ok
Ostatnio w robocie mieliśmy takiego, problem rozwiązał......nowy czujnik położenia wału.
P1109 wadliwe działanie komory zawirowań ( TECH 2 )
1. Zmierz napięcie w instalacji w całym zakresie obrotów, tak jak przedpiszcza pisał. 2. To jest vectra 1.8 16V? Jeżeli tak, to przypuszczalnie będzie do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu. Są awaryjne, objawem jest palący sie czek, stosowny błąd i ograniczenie obrotów silnika.
+ z przekaźnika głównego, sterowanie masą pin 47. Sprawdź na kostce zasilanie żarówką 3W .
Mam jeszcze jedno pytanko. Czy po odłączeniu sondy Lambda w Oplu Vectra i odpaleniu silnika komputer powinien odnotować błąd. Bo u mnie po odłączeniu sondy i następnie odpaleniu silnika i po tym wszystkim zczytaniu kodów błędów ko9mputer nie zgłasza zadnego błędu sondy lambda.
Jeszcze jedna sugestia.Moze byc padniety przeplywomierz .wtedy sterownik wywala blad 0400(opisywalem kiedys ten rodzaj usterki)
Czy to może być wina pompy wtryskowej, że nie wkręca się na obroty i przy dodaniu gazu kopci na biało tak przyczyna jest wadliwy kąt wtrysku . Masz dwie opcje sprawdzić i ustawiic poprawnie kąt. Przyczyna moze być w tkwic w pompie . np czujnk obrotów pompy , badz zawór sterujący kątem wtrysku, zatarcie elementów zmianiajacych kąt.
Przepraszam, nie dopisałem : le32b350
Cóż, lamery powypłaszały stąd fajnych chłopaków. Mało ich już zostało. Zbyszek, przez telefon żeś gadał że silnik 2,2. Masz do 2,2. http://obrazki.elektroda.net/10_12435994... http://obrazki.elektroda.net/37_12435994...
Bezpośrednio nie ma to wpływu na powstanie błędu ale długotrwała jazda niedogrzanym silniku już może mieć wpływ na zaistnienie błędu. Najważniejsze jaki to jest błąd - należy go odczytać.
Wymieniałeś, albo rozkręcałeś moduł CIM? Masz błąd kalibracji czujnika kąta skrętu, więc albo uszkodzony CIM, albo coś przy nim kombinowałeś. Te błędy są od braku komunikacji CIM i IPC(licznik), są niezalogowanie w ogóle, albo niepoprawnie. Kontrolka ABS się świeci po odpaleniu?
Na co czekasz? Masz wszytko napisane..
P0420 -układ katalityczny poniżej wartości progowej-bariera1 czyli na polski -masz uwalony katalizator i żadne wymiany ,oprócz katalizatora nie pomogą.
błąd vectra błąd sondy vectra vectra błąd silnik
odkurzacz uszkodzony citroen xsara centralny zamek wymuszenie sinusoidalne
zderzak naprawa zderzak naprawa
Skoda Rapid – który silnik wybrać? Opinie o 1.4 TDI EA288, 1.2 TSI, 1.6 TDI Fingerprint Samsung Galaxy A52, czytnik linii papilarnych grzeje się – możliwe zwarcie, diagnoza