Jeżeli nie czytałeś Techem-możliwe że nie wyświetliło ci wszystkich kodów błędu.
Czyli masz "komplet przekładkowy" Będzie chodzić, tylko jak nie podepniesz sygnału prędkości (w tym rozwiązaniu poprzez immo) to będzie wywalał błąd.
Wszystkie czujniki są sprawne, czytałem to na forum i nadal jest ten błąd :)
Nie powiedziane, że pomoże.. Wyciągnąć PIN + zaprogramowanie pewnie ok 200-250zł. Jak ster się wysypał, to z takimi samymi nr szukaj wylogowanego lub z wyciągniętym PINem. Tak czy owak ze swojego auta PIN musisz wydobyć. Skąd jesteś?
pojawia kontrolka Czy konkretnie ten sam błąd nastawnika, nie pytam o samą kontrolkę, tylko czy ten sam błąd
Pomimo braku katalizatora nie wyrzuca błędu 2-giej sondy? Ubity sterownik.
to jest to ,jesli będziesz miał problemy z interpretacją błędu to podaj numer błędu to pomożemy.
Spróbuj Opeltech2 ja kasowałem vectrę właśnie tym.
P1110 - odłączałeś wtyczkę od elektrozaworka to masz błąd. Czujnik temperatury oleju napraw to będzie lepiej jechał.
Widocznie kolega nie ma innego proga ;]
no to jednak pin jest w drugiej
Interfejsy czytają tylko błędy które zwraca sam komputer sterujący pojazdu. One nie okłamują, tylko po prostu trzeba mieć trochę wiedzy, żeby widzieć jak interpretować te błędy. Bardzo pomocna jest też analiza parametrów bieżących lub choćby zamrożonych ramek, a nie tylko samo patrzenie na kod błędu.
Wymieniłeś zapewne na używkę która miała ta samą usterkę. Nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że od anglika powinien pasować. Przerabiałem ten problem 2 lata temu najpierw kontrolka wyskakiwała co jakiś czas po jakimś roku zaświecała się za każdym razem. W końcu 2 lata temu wykręciłem sterownik, delikatnie rozpiłowałem go i poprawiłem wszystkie...
Aż tak to u mnie nie jest uszkodzone i polutowane w środku ale rozumiem ze polecacie tego pana z filmiku do podjęcia próby naprawy tego błędu?
Podłącz oba i odczytaj kod Alfa, choć tam może się zwac kod PROM. Patrz, czy jest ten sami indeks literowy (BQ, DJ, DB) I najwazniejsze-miernik na piny sensora tam gdzie idzie poduszka i sprawdzic, czy już tam nie ma zwarcia. Może kto chlapnął cyną do środka? A poza tym w starym nie dało sie wykasowac FC55? Zawsze się kasował bez bólu. Czasami wystarczyło,...
Uszkodzony sterownik pompy.
Zły czujnik
Ja bym jeszcze jednoznacznie krzyżyka na sterowniku nie postawił. Spróbuj podstawić sprawdzony dobry czujnik. Ten czujnik to hallotron. Jeżeli będziesz zmieniał jednak sterownik to masz następujące opcje do wyboru: - wymian kompletu, sterownik, immo, transpondery (lub dopisanie tych transponderó co masz, ale będziesz potrzebował PINa z tego immo - dawcy)...
A komponent powinien być 3rca czy 5rca? Component powinien być 3 rca, a do tego jeszcze 2 rca do dźwięku.
Aż wstyd sie przyznac ale nigdy nie robiłem opcomem. Fakt jest taki że z puszki w kabinie idzie VANem do puszki w komorze silnika, łatwo się ją rozbiera możesz zobaczyć czy piny idące do halogenów sa połączone z dużymi tranzystorami SMD, i czy wogóle te tranzystory są. Inna opcja to całkowicie niezalezny ukłąd sterowania.
pewnie program się wysypał, proponował bym przeprogramować ECU, a może sterownik gość sobie założył jakąś używkę z auta z klimą. Albo rzeczywiscie załóż opornik i już, tylko że zaraz może krzyczeć o coś innego :)
Zobacz co oznacza, i wyeliminuj błąd.
Najprawdopodobniej padł czujnik ciśnienia paliwa lub co gorsze pompa dożyła swoich dni .Musisz sprawdzić ciśnienie manometrem i to da ci odpowiedź. https://forum.vectraklub.pl/topic/191342... pczytaj na tym forum
tam było też to o co ci chodziło tylko dużo węgrzy zablokowali
Nie ma zwolnienia sprzegla C1 w pozycji neutralnej
Witam mam problem co zradzic na błąd p0546-00 wydech został zmieniony i występuje taki błąd Opel vectra c 2003r 2.0t
P1109 wadliwe działanie komory zawirowań ( TECH 2 )
Prócz tego i tak pokazuje błąd synchronizacji - posprawdzaj kable.
To tak jak u mnie, opisane w 1 poście. W opcom jest błąd.
moge pingowac normalnie strony, wchodzic na strony poprzez wpisanie adresu ip, lecz przez nazwy nie , po probie wejscia na stronie wyswietla sie blad "DNS_Probe_started". Repeatery żyją swoim życiem. Będziesz się musiał przyzwyczaić do różnych problemów w przyszłości. Tutaj sprawa wygląda, jakby pakiety DNS były filtrowane albo serwer pośredniczący...
eeee nie, to musi być tylko i wyłącznie wina mechanika
Witam. Najbezpieczniej zamontuj sterownik o tych samych numerach , trzeba go zaprogramować Techem lub Opcomem . Nie jest potrzebny do tego security cod.
Jeśli jest fizyczna usterka to nawet najlepszym interfejsem nie usuniesz błędu. Znaczy usuniesz ale zaraz powróci.
Orange lub Netia albo Vectra o ile gwarantują publiczny ip.
Benzyna? Diesel ? Rok? Skrzynia? 167 - Za niskie napięcie miernika zbiornika Zwarcie do masy w obiegu prądowym modułów sterujących zacisku 1 (rezystancja wynosi poniżej 20 Om) Górny warunek musi być spełniony przynajmniej przez 8 s Następstwo: Wskazówka czujnika poziomu paliwa w zbiorniku powraca do mechanicznego położenia zerowego. Dotyczy zacisków:...
Witam posiadam poblem a mianowicie mam problem z zaworem egr jak jade spokojnie do 120 km na h jest ok ale jak przekraczam na piatym biegu 2.5 tys obrotów zapala sie błąd od egr co moge z tym zrobic wymienic zaślepic posiadam opla vectre 2.0 dtl 82 km Pomocy!!! Sprawdź doloty i wszystkie rury do EGR-u czy coś nie spartniało i czy nie ma jakiejś dziury....
Jeśli nie gaśnie i się wkręca to nie będzie wina tranzystorka
Już kilka sterowników robiłem - nawet pod mikroskopem mam często problem z wyszukaniem uszkodzonego "włosa". Dla pewności możesz jeszcze zrobić jeden test - spiąć / związać ze sobą wiązki które idą do sterownika tak by naciągnąć je troszkę do siebie nawzajem. Możliwe że problem zniknie - jeśli tak to trzeba naprawiać sterownik. Test nie jest w stu %...
Czy ktoś poradził sobie z tym błędem.
Da sie wymienić sterownik.
Wstaw nr błędu.
jak by problem wrócił to znień pasek rozrządu i napnij go jak powinien być. niewielki luz robi tem sam błąd
Dzisiaj postaram się pojechać do mechanika sprawdzić co to za błąd
Napraw rozrusznik jesli to Denso/Mitsubishi. Może być spadek napiecia tam są tulejki z gównolitu.
No to w czym problem? że świeci dalej, pomimo braku błędu?
Tak właśnie zrobiłem. Ile kosztuje takie skasowanie błędu?
Jak jest aktywny to obroty ECU widzi?
No tak jest
mówiłem, przerabiałem ten temat od 7 lat śmigam oplem
Witam może komuś to pomoże zafira b 1.9cdti dth - Obiawy miałem coś takiego że przy rozpędzeniu auta i puszczeniu gazu (nie zawsze) wybijało błąd 2279 nieszczelność w układzie dolotowym po przytrzymaniu auta obojętnie na jakim biegu 2000 tys obrotów błąd sam znikał auto spowrotem miało moc. Zaczełem od uszkodzonych klap wirowych - wymiana kolektora...
Rozrząd też bym sprawdził....
http://forum.vectra-unlimited.pl/showthr...
Spróbuj odpiąć całkowicie tylne drzwi i sprawdź czy wtedy też będzie ci wywalało. Dojście do kostki będziesz miał po zdjęciu gumowej przelotki od strony karoserii. Przednich na razie nie ruszaj bo może ci wywalić błąd od czujników zderzeniowych.
Po zaślepieniu EGR pracuje poprawnie. EGR klienta kiepskiej firmy (ERA). Pytanie tylko dlaczego nie wywala błędu EGR ?
Bezpośrednio nie ma to wpływu na powstanie błędu ale długotrwała jazda niedogrzanym silniku już może mieć wpływ na zaistnienie błędu. Najważniejsze jaki to jest błąd - należy go odczytać.
1. Zmierz napięcie w instalacji w całym zakresie obrotów, tak jak przedpiszcza pisał. 2. To jest vectra 1.8 16V? Jeżeli tak, to przypuszczalnie będzie do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu. Są awaryjne, objawem jest palący sie czek, stosowny błąd i ograniczenie obrotów silnika.
Podjedz do kogos kto ma techa i przeprowadz cala konfiguracje musi zadzialac! Jeśli piszemy z Polski to używamy też polskiej czcionki. Zasady i regulamin forum - post do poprawy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
p1690 -otwarty obwód lampki MIL tego się trzymaj Dodano po 44 jak usuniesz to pewnie auto odpali
Jutro sprawdzę i podam kod błędu.
Trzeba ale nie w tym ,jak by nie zmostkować to by nie było gadania ze sterem .Bo w niektórych linia diagnostyki to jednocześnie linia kodowa.
Zawiesiła ci się centralka. Musisz wykasować błąd.
zresztą zadzwoń mam chwilke to ci pomogę 603068796
temat poduszek w oplach jest stary jak i ople. Niezależnie od tego czy masz jedną poduszkę w kierownicy czy i u pasażera jest - pod przednimi fotelami możemy zobaczyć czarne kostki z czerwonymi zabezpieczeniami ( wszystko plastikowe ) wystarczy odrobina wilgoci , kurzu , a nawet jak ktoś trąci to ustrojstwo butem , nawet dzieci mogą to zruszać ( różnie...
Na początku napisałeś. OPIS USTERKI: CO SPRAWDZIŁEM: ...Błędów brak... potem, ...błędów brak, jednak mam błędy związane z EGRem... Sam sobie zaprzeczasz. Jeśli jest błąd to napisz jaki.
A przelut cewki co ma pomóc ?? Też widzę pomóc mu chcecie Słuchaj kup najtańszy kluczyk nie wiem ile tam przyciskowy 2 lub 3. Na płytce masz układ trzeba twój przerzucić do kupionego Temat tak prosty, a Wy u o cewkach piszecie
Wypnij radio.
ta przerwa to tylko szczelina synchronizacji tak czy inaczej iskra powinna być.
Jestem pewien i wiem co mówię, przy okazji egr off i autko będzie śmigać jak nowe. Na PW masz człowieka który to ogarnie w Warszawie.
Chce zapytać o nr.sterownika.ktory to ma być bo jest ich pare.wystarczy by pierwszy górny się zgadzał czy wszystkie?a może wystarczy że to siemens do silnika z18xe bez pinu car passa,czy niewylogowany i też da się go zaadoptować? Dodano po 1 Sterownik pada bo wywala błąd p0335.
Rozrusznik takze jest moja pierwszą opcją. Dodam ze nie wyswietla się zaden błąd
Błąd p0130 Vectra B 2.0 16v, sonda podmieniona nic nie pomogło. Google pisze że może być uszkodzony sterownik, miał ktoś podobny problem i uporał się z nim.
Bez podpiecia sie pod kompa nic nie zrobisz nie ma innej zadnej mozliwosci na skasowanie bladu air baga
Wgrasz inny wsad to nie pozbędziesz się błędu 55.
Witam mam problem grzebałem przy przekażnikach i po tej czynności na pulpicie wyskakuje mi problem. Wyłącznik świateł hamowania .jak mogę to naprawić?? Z góry dziękuję
Skasuj błąd w cim-ie i zobacz czy nie wróci .Z cim-u podawane są informacje do ABS związane z kątem skrętu kierownicy.A czujników nie masz sie co czepiać jak nie wywala ich błędu
Oczywiście,pompa może być ok a może sypać tym błędem.
Termistor to termistor, co najwyżej może mieć inną rezystancję znamionową. W większości pojazdów stosowane są termistory NTC wiec tu będzie podobnie. Weź jakiś potencjometr i ustaw go tak aby wskazywało 20 C, odczytaj jego rezystancję i taki kup termistor, albo niech ci ktoś zmierzy rezystancję oryginalnego czujnika. Ja bym kombinował i nawet rozwiercił...
Nieszczelność w dolocie (lewe powietrze) może jeszcze nie domykać sie zawór EGR
Sprawdź ciśnienie paliwa...jest błąd regulatora więc pewnie tu jest problem.
A jak to zrobić, jak nie da się wejść do ustawień? Po przywróceniu ustawień fabrycznych zablokował się i wyświetla błąd autoryzacji 85
Będę dokładnie wiedział po 16 00 jaki jest numer błędu.
Wywalę katalizator i wstawię sobie strumienicę I zrobisz największy błąd.
Na kiego grzyba ten analizator? Błąd dotyczy obwodu grzałki.
MOżliwe, że przepływomierz klapkowy nie działa. Komputer często nie wykrywa tego błędu
Witam. Na 90% zawór EGR jest zapchany ale sprawdź jeszcze wężyki podciśnienia te od gruszki.
Ja używam sterownika vag-com a programu opeltech2, na tym programie własnie wyskoczył mi ten błąd.
Tam niema napinacza tylko ślizgi które pod wpływem ciśnienia oleju się uzupełnia,więc jak koledzy wyżej to proszę nikogo nie wprowadzać w błąd.
Z18XE nie ma EGR, a błąd dotyczy EVAP.
Panowie którzy pisali ze jest to wina mapy ... mieliście racje . Jakiś paprok robil chip tuning. Oczywiście chłopaki nie poprawili bo dla mnie nie ma sensu pakować kupę kasy by nie widzieć błędu. Vectra jest autem do pracy . Więc odpusze temat a czy po poprawie oprogramowania było by wszystko dobrze to nie odpowiem bo nie wiem. Dziękuję za wszystkie...
bezpiecznik F29 10A , przerwa na przewodzie do licznika (czarny przewód) na złączu licznika pin nr 29 (plus po zapłonie)
A co ten błąd oznacza? Daj opis błędu.
tak mam napisane w specyfikacji jednak może to byc błąd.
sprawdz zasilanie na ecu, przekaznik główny, zasilanie pompy
Z uszkodzonym czujnikiem wałka ciężko by palił i waliło by błędem .
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
Cześć. mamy Vectrę C z sinikiem 1,8 , w której zapala się check i występuje błąd P0170(12) i okresowo błąd wypadanie zapłonu w cylindrze 2. Jadąc na dwójce na wolnych obrotach opcom pokazuje masę powietrza 9kg/h i korekty częściową -38, a pełnego obciążenia -45. Załączam plik excela z prośbą, czy mógłby ktoś z Was rzucić okiem i podpowiedziec, gdzie...
Numer błędu podaj
Wygląda na problemy z komunikacją. Trzebaby zacząć od odczytu błędów...
Witam. Udało Ci się znaleźć rozwiązanie? Bo boryka się z tym samym problemem.
Nie szczelny dolot lub egr szwankuje.
vectra błąd vectra błąd p0400 błąd sondy vectra
rover szyby beninca napęd astra centralka
saeco granaroma inwerter sprężarki
Jak naprawić pęknięty ekran w Huawei Matebook? Solarium włącza się automatycznie po podłączeniu