Prawdopodobnie padł czujnik obrotów wału korbowego Prawdopodobnie. Proszę o pomoc, gdzie on się konkretnie znajduje i czy można go w warunkach garażowych łatwo wymienić? Ten co ci nagadał takich teori niech ci pokaże , ps jest w dole silnika.
Zły czujnik
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
nad kolektorem ssacym jest zlacze czujnika sprawdz jakie bledy sa w pamieci sterownika i czy czujnik ma prawidlowy sygnal na wolnych obrotach okolo 1v
Ech, problem stary i oklepany. Błędy jakie masz? Czujnik siada.
1. Zmierz napięcie w instalacji w całym zakresie obrotów, tak jak przedpiszcza pisał. 2. To jest vectra 1.8 16V? Jeżeli tak, to przypuszczalnie będzie do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu. Są awaryjne, objawem jest palący sie czek, stosowny błąd i ograniczenie obrotów silnika.
Do sprawdzenia masz wiązkę od pompy plus czujnik obrotów pompy, jeśli była grzebana może latać wewnątrz.
Jeszcze coś jak wariuje obrotomierz to warto sprawdzić alternator tam jest czujnik obrotów , kamp dostaje złe dane i wszystko wariuje
Taa, to jest ten czujnik z lewej strony kola pasowego wału.
Zrób kalibrację czujnika kąta obrotu kierownicy.
kąt wtrysku 19-21(sprawdzane op comem) Tu masz przyczynę. Możliwe powody: -pompa lub jej ustawienie -uszkodzenie czujnika obrotu pompy lub położenia wału korbowego.
sprawdź synchronizację. a czujnik jak w opisie 1400ohm. poza tym p0335 to chyba błąd z czujnika obrotów wału.
Odczytaj po prostu błąd. Mogę się założyć że będzie dotyczył czujnika położenia wału. Prawdopodobnie przestaje prawidłowo działać po nagrzaniu.
Ewentualnie czujnik temperatury cieczy chłodzącej, nie zawsze wychodzi na diagnostyce obd
Witam mam małe pytanie. bo wyswietla mi sie błąd 0335- nieprawidłowy sygnał z czujnika wału korbowego. i czy da sie go sprawdzić jakoś czy napewno padł?? np miernikiem. bo widze że większość ludzi ma z nim taki problem że sie zdziera izolacja i w tedy daje znac o sobie a u mnie on wygląda jak nowy i nie chce nadaremno kupować nowgo. i czy da sie sprawdzić...
Napięcie na czujniku jest ok, nawet trochę za wysokie jak na bieg jalowy. Sprawdź, czy spada czy maleje podczas wkrecenia na obroty.
Pewnie nie masz oscyloskopu, ale najpewniej będzie sprawdzić przebieg sygnały na cewkę. Całkowity brak albo słaby mogą sugerować sterownik albo czujnik obrotów.
Prawdopodobnie do wymiany czujnik obrotów silnika.
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
Wykręciłem czujnik, odpaliłem auto i pomału śrubokretem zmieniałem położenie potencjometru. Wraz z "otwarciem przepustnicy" silnik zwiekszał obroty (prawdziwa przepustnica była zamknięta) czyli wychodzi że czujnik jest dobry bo silnik reaguje na zmianę jego położenia. Sprawdze jak radzisz czujnik temperatury. Pozdrawiam
Więc bez pewności czy sprawny Co ciekawego w parametrach rzeczywistych ? I co z synchronizacją i sygnałami czujników obrotów?
Błędów czy czujnika ?
ten silnik nie ma przepływomierza i czujnika wału.Najrozsądniej podepnij jakiś tester ,przyczyn może być wiele ( czujnik temp, nieszczelność kolektora ssącego ,silnik krokowy; to bym sprawdził na początek)
0340 - czujnik pol. walka rozrzadu. Do wymiany, o ile sie kabelek nie uksyl. Tylko orginal bo podroby fabrycznie zepsute. Dla tego masz ograniczenie obrotow. Widac ze na zimnym czujnik jeszcze dziala.. 1690 - obwod lampki "czek". Albo sie lampka zepsula albo ktos (np gazownik) ja zepsul.
Kupiłem na szrocie cały aprat z podzespołami i jest super.Okazało się że to co się rozsypało to czujnik obrotów.
Czyli moduł do wymiany na to wygląda.
czujnik obrotów może niedomaga
Może odłącz czujnik położenia wału i zobacz w parametrach rzeczywistych czy sterownik widzi obroty. Jeśli czujnik w pompie jest dobry to będzie widział.
Czujnik obrotów wałka pompy,lub uszkodzony sterownik ale nie tranzystor.
Co z immo? Błędy są? Czujnik wału podczas kręcenia jakie ma obroty w parametrach?
A jakie masz błędy i czy ten czujnik położenia wału zamieniłeś na org?
To w takim razie nie czujnik wałka albo wału?
Witam, czy znalazłeś może odpowiedź na swój problem ? Bo mam to samo czujnik wymieniony i dalej to samo.
No, a moja interpretacja tych błysków jest następująca: 0230 - przekaźnik pompy paliwa 0340 - nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu i podobno jest tak jak piszesz przy uszkodzonym czujniku wałka: - zaniżona moc - obroty ograniczone do 4500 obr/min - problem z nabieraniem prędkości Powodzenia.
Pokazuje się kod 1335. Swieci się kontrolka, dymi na siwo, ograniczone obroty. Czujnik obrotów wymieniony - obrotomierz działa :cry:.
Sam demontowałem z vectry :) czujnik obrotów nie był ruszany a temperatury ok. + 5 Na ecu czy na sterowniku pompy?? Dodano po 1 Dam radę z waszą pomocą:)
Jak czujnik obrotów pompy jest padnięty to nie da się uruchomić silnika. A jak uszkodzony jest czujnik obrotów wału to nie działa obrotomierz.
Jak dla mnie, tak na logikę to będzie słabszy - brak czujnika wałka, to brak rozróżnienia fazy rozrządu cylindra - czyli nici z wtrysku sekwencyjnego. Czyli raczej inna mapa.
Ten czujnik steruje krokowcem.
A zwykłym miernikiem lub oscyloskopem sie nie da ??
Witam falują obroty po regeneracji sprawdzić - ustawienie wg. znaków - czujnika położenia wałków rozrządu.
P0335 - nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego A P1230 - przekaźnik, obwód wtórny - za mały prąd
Opel vectra b 2,0dti błąd P1345 wskazywał na czujnik kąta obrotów, wymieniony na nowy. Raczej fachowo. Problem nadal identyczny, po rozgrzaniu gaśnie i brak obrotów pompy na OP-COM. Pytanie czy możliwe że nowy czujnik jest uwalony czy problem może być w module pompy.
pompa cisnieniowa paliwa po prawej stronie silnika
A jak to zrobić? Wkręcić manometr w odpowiednie miejsce i odpalić silnik. Myśle, że inni będą wiedzieli jakie ciśnienie powinno być przy odpowiednich obrotach. Jeśli ciśnieine będzie ok a czujnik nadal się świecił to może trzeba dokładnie wiązkę sprawdzić albo uwalone jest wejście z czujnika w elektronice.
Jak by był padnięty czujnik obrotów pompy to silnik by nie odpalił.
Jaka rezystancja czujnika wału? Widzi obroty na komputerze?
Czego "brakuje"? Iskry? Spróbuj podmienić cewkę zapłonową. A po co? Cóż za pomoc w temacie. Do sprawdzenia czujnik obrotów wału.
Nie, raczej nie, szukaj problemu z czujnikami obrotów wału i wałka. Zwłaszcza wału.
Może być uszkodzony silnik krokowy przy wtrysku (multec). Przy okazji sprawdź też czujnik temperatury.
Cóż, wtopiłeś parę zł na niepotrzebną wymianę EGR i MAF. Więc odepnij teraz wszystkie czujniki których błędy się zarejestrowały i sprawdź czy dochodzi do nich napięcie.
i jeszcze jedno czujnik podcisnienia MAP
Nieszczelność w układzie paliwowym, pewnie po otwieraniu sterownika, możliwe, że sam czujnik obrotów wałka źle przykręcony.
Czujnik obrotów siada.
nie mam pojęcia. Koledze ostatnio też gasła Vectra na niskich obrotach i okazało się że nawalił czujnik wałka rozrządu ...
Witam! Te problemy może powodować czujnik temperatury silnika. Należy go sprawdzić. Pozdrawiam
Wadliwy czujnik temperatury dla komputera.
Ewentualne błędy sam odczytasz za pomocą spinacza biur.Zobacz na forum Vectra Unlimited. Więc wygląda na padającą cewkę indukcyjną w aparacie,lub sam czujnik indukcyjny.
Może być np. czujnik obrotów w pompie potrzebna bardziej dokładna diagnoza
Jeśli masz możliwość podpięcia kompa to sprawdż jak zachowuje się czujnik temperatury płynu podczas pracy.U mnie też kiedyś był problem z wolnumi obrotami.Jak obroty falowały to nie zapalał sie check.Na komputerze natomiast temperatura płynu zmieniała się od -15 do 85 stopni.Wymieniłem czujnik i problem zniknął.
1sze czujnik położenia wału 2gie przepustnica 3cie czujnik temperatury
Sprawdziłem to wczoraj MAXI 20A OK jest zasilanie na podstawce przekaźnika pompy, ale nie pojawia się na kolejnym przekaźniku (wtryskiwaczy) bo poprzedni nie jest sterowany. A może ma ktoś pomysł na sprawdzenie statyczne czujnika obrotów wału i wałka ?
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Uszkodzony nadajnik w tablicy przyżądów.
Gaśnie i nie odpala dopuki nie wystygnie? czy od razu odpala od strzała ciepły? , bo nic konkretnie nie piszesz. Po co panewki jak silnik nie stuka i sie obraca kluczem? Jesli nie odpala zobacz testerem czy widzi obroty silnika.Może czujnik wału pada.
W 1.7 TD sygnał obrotów jest brany z czujnika pod bagnetem oleju.
to teraz albo na czujnik obrotów albo ECU sam wybierz co podstawić
Spróbowałbym jednak podmienić przepływomierz jeśli jest opcja gdzieś pożyczyć. Poza tym - z komputera zczytywana rezystancja pedału? Czy napięcie? Są dwa czujniki w pedale. Błędów oczywiście nie ma? Te sterowniki potrafią się psuć dość często - koło Gdańska jest kilka firm co je regenerują.
Witam Mam szybkie pytanie. Jak sprawdzić poprawność działania czujnika temperatury silnika na komputer w przedmiotowym silniku? Dodano po 5 i jeszcze jedno, gdy silnik jest zimny to nie podnosi mi obrotów silnika (nawet przy minusowej temperaturze) a gdy odepnę kabel od czujnika i zapalę silnik to obroty idą na jakieś 1300-1500
W tym silniku nie ma przepływomierza, a to co odpiąłeś to pewnie czujnik temp. powietrza zasysanego. Do wywalenia błędu P0110, który jest odpowiedzialny za ten czujnik potrzeba min. 2 min pracy silnika po odłączeniu komponentu. Główne elementy wykorzystywane do regulacji obrotów biegu jałowego, to: czujnik przy przepustnicy, map (ciśnienia w dolocie)...
Sprawdź szczelność układu dolotowego i czujnik temperatury ECM najlepiej podaj kody silnika.
dokładnie silnik da się uruchomic nawet z uszkodzonym czujnikiem położenia wału , sterownik przyjmie wtedy sygnał z czujnika kątu obrotu jako zastepczy
czujnik podmieniałem luty sprawdze
Dla tego że nawet po kupnie nowych świec i nowych przewodów dalej ten sam i jak zamieniałem miejscami przewody czyli np 1-4 3-2 dalej ta świeca nie dopala paliwa słaba iskra itp.Wymieniłem czujnik obrotów wałków tylko błąd został i muszę go skasować.
A ktoś sprawdzał szczelność układu dolotowego? Ewentualnie czujnik temperatury na sterownik
W pierwszej kolejności sprawdź błędy, podobnie miałem u siebie, uszkodzony był czujnik temperatury.
Przyczyną może być zatkany kanał olejowy .Najlepiej podepnij zamiast czujnika barometr i sprawdź ciśnienie oleju.
Czujnik obrotów wału sprawdz a tak zobaczy czy masz jakis bład
Skoro reset pomaga to może lpg miesza? Co się dzieje po resecie i samej benzynie jazda?Ewentualnie ster uszkodzony? Masy sprawdzone a reszta instalacji? Brak błędów a czujniki miernikiem sprawdzone?
Automat? Manual? Czujnik hamulca i sprzęgła jak widzi?
Prawdopodobnie przeszedł w stan awaryjny spróbuj połączyć komputer i sprawdzić podczas jazdy wtedy może pokazać błędy,ale na początek trzeba sprawdzić wszystkie wężyki,sprawdzić trzeba tez zawór erg i czujnik położenia wałka rozrządu.
Sterownik pompy do zrobienia, wszystko wskazuje minimum, na konieczność wymiany czujnika obrotów wałka pompy. Zamontowany wewnątrz. Sam czujnik jednak może być sprawny. Zasilanie na wtyczce pompy jest? Pozostałe przewody przedzwoniono?
Kiedyś liczyłem, że jak będę miał problem z autem pomoże mi ktoś taki jak elektrik - Niestety dziś odpowiedź pytaniem niezrozumiałym na pytanie. Prosiłem tylko o wskazówki bo to szarpanie to dla mnie zanik iskry ALE nie na jednym przewodzie lecz raczej na cewce (sterowaniu cewki) więc pomyślałem o czujniku obrotu wału( miałem taki problem w Vectra B...
Musisz odczytać błąd , ale po objawach to chyba czujnik położenia wału.
Wymieniony czujnik i niestety jest to samo za małe obroty i silnik gasnie.
Jak nie było nic grzebane w sterowniku to sprawdź wartości rzeczywiste - jaki to silnik DTI, DTL, sprawdź podciśnienia, sprawdź EGR, przepływomierz ze sprawnego auta /nie podróbka/, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, turbinę.
witam opel vectra 18 16v z tempomatem. diagnostyka przeprowadzona 0 błędów. objawy :jadę samochodem wyrzucam na luz obroty są 1100 około zatrzymuje się obroty idealne - zawsze. samochód stoi na podnośniku uruchomiony silnik obroty idealne, ręką pokręcam za koło lewe podnosi obroty zatrzymuję koło - 900 obrotów. dodam czujnik stopu i sprzęgła ok. czy...
Jeśli można podłączyć się do tematu,mam vectrę a 2.0 1994r. z klimatyzacją ośmiozaworowa i ten sam problem co rafarro22.Nie odpala jak jest rozgrzany,choć nie jest to regułą,czasami przejeźdzę bez problemu nawet tydzień,w okresie zimowym bezawaryjnie,zaczeło się jak puściły mrozy.Jak nie odpala nie pokazuje się lampka kontrolna błędów silnika,tak poza...
może katalizator się zapchał ,chociaż 15 to czujnik temp. ,a 31 czujnik położenia wału
Sprawdź szczelność kolektora ssącego oraz połączenia przepływomierza z przepustnicą. To że check się nie świeci wcale nie oznacza że czujniki są w porządku zalecałbym porządną diagnostykę komputerową.
Witam jeżeli na kompie Ci wykazało błąd czujnika położenia wału togo wymień i tym sposobem wyeliminujesz usterka.Mój znajomy ma corse jak padł mu czujnik położenia walu to auto chodziła ale miało za niskie obroty też się zapalała kontrolka Check Engine i jak się nagrzał to auto nie chciało zapalić i szarpało wymienił czujnik i było jak ręką odjął.pozdrawiam
Fazy rozrządu ok Po wymianie czujnika halla auto odpaliło jednak po chwili zgasło i wywala błąd: P0340 - Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem (FC) - Nie występuje Po usunięciu jeśli już odpali pokazuje prawidłowo obroty pompy o połowę mniejsze niż wału. Gdy zgaśnie znowu powyższy błąd i nawet po jego usunięciu...
nie czujnik obrotów a czujnik sprzęgła - w benzynie jest miejsce na niego. taki sam jak od hamulca. Aktywacja tech'em lub op-comem jak kolega wcześniej wspomniał.
musisz koniecznie podłączyc komputer,moze to byc czujnik temperatury lub TPS.Woplach jest to typowa sytuacja z obrotami
Ta kontrolka check mruga jak "stroboskop". Czujnik położenia wału i sonda lambda były wymieniane. W załączeniu są błędy jakie zostały wcześniej wykazane.
Pewnie w dodatku zapala się "helikopter". Uszkodzony czujnik wałka rozrządu.
Kolego wymień czujnik położenia przepustnicy. W 70% przypadków to jest tego wina.
sprawdź czujnik obrotów wału korbowego być może on świruje. Ja tak miałem wczoraj w swoim x20xev na szczęście mu przeszło samo. Zczytaj błędy, jak błąd 0335 to czujnik wału korbowego. Sprawdź też czy przypadkiem teraz nie masz odcinki przy 4,5 tys obrotów
Czujnik wału. Jak już masz kabelek to nie przyszło ci do głowy sprawdzić czy widzi obroty? Choć i ECM nie wykluczone.
Po diagnostyce okazalo sie ze uszkodzony zostal czujnik polozenia walka rozrzadu. Po wymianie problemu brak wielki dzieki kolego.
regulator obrotów vectra regulacja obrotów vectra vectra falowanie obrotów
ostrość telewizor pralka candy połączenie silnik pralka wymiana spalić silnik
service manual łączenie zasilaczy
Schemat układu dolotowego Mazda CX-3 1.5 Skyactiv-D diesel – opis, czujniki, EGR, turbo Hako V490 – ilość oleju w skrzyni biegów, typy przekładni, dobór oleju 80W-90 GL-4