Witam mam ten sam problem pobór prądu z bezpiecznikiem 22 3,5 A odłączyłem klime wyciągłem radio sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod amperomierzem i przekażniki pokolei je wyciągając i prąd dalej bierze za baterią poniżej jest skrzynka znajduje się tam 6 bezpieczników 60 A środkowy wyjęty problem znika odczego są te zabespieczenia w aucie jest ogrzewanie...
Wyłącz wszystkie odbiorniki prądu i wepnij szeregowo amperomierz i sprawdź jaki prąd płynie w tym stanie. często przyczyną rozładowywania akumulatora bywa zepsuty regulator napięcia przy alternatorze oraz alternator jak siądą w nim łożyska . Przy okazji sprawdź ilość elektrolitu w akumulatorze w przypadku niskiego stanu uzupełnij wodą destylowaną ....
A nie masz Waść alarmu z syrenką z własnym zasilaniem. Jak padnie w niej akumulatorek to potrafi w dwa dni postoju rozładować akumulator a podpięta może być gdziekolwiek byle prąd dawało.
Witaj. Na początek możesz sprawdzić napięcie na końcach przewodów tak jak to już robiłeś ale po zdjęciu jednego z grzałki. Grzałka ma duży pobór prądu i w ten sposób będziesz miał błędne wskazania. W mojej vectrze miałem utlenioną końcówkę przy szybie. Dotknij przekażniki i włącz ogrzewanie szyby. Poczujesz pstryknięcie. Skoro słyszysz przekażnik to...
auto elektronik stwierdził że prąd na postoju pobiera sterownik LPG prins ECM VSI - 4 który jest pod naską. Po odłączeniu go problem z poborem prądu znika. Twierdzi że problem leży chyba jak mówi w rozkodowaniu/rozprogromowaniu się go i pewnie trzeba na nowo go zaprogramować/skonfigurować gdyż jego pobór prądu nie zanika na skutek działającej pamięci...
Mam Vectre C i radyjko CDC 40 Opera. Radio na czuwaniu pobiera około 1A prądu. Jeżeli wyjmę bezpiecznik od radia i włożę to prąd pobieramy po kilkunastu sekundach spada niemal do zera. Lecz kiedy włączę radio i wyłączę przyciskiem pobór spada do 0,9-1,1A i taki się utrzymuje mimo wyłączonego radia. A rano aku puste. Dodam tylko że radio działa całkowicie...
Ma ktoś pomysł na naprawę wyświetlacza CID 6,5" z opla vectry c z 2007r. współpracuje z radiem CDC40 Opera. CID jest cały czas ciemny, nic nie wyświetla. Coś mi podpowiada, że wysypał się soft. Po wymontowaniu i podłączeniu pod zewnętrzny zasilacz, prze kilkanaście sekund pobiera prąd ok. 150mA i usypia się, że pobór spada do 0mA. Na liniach can 0V....
To forum tak wygląda dzięki użytkownikom i temu że staramy się pilnować tutaj porządku. A Ty już jesteś na granicy określonej regulaminem. Po pierwsze, nie piszemy postów jeden pod drugim a po drugie to o instrukcje obsługi pytamy w innym dziale. Z polską instrukcją może być problem jeśli dany sprzęt nie był przenaczony do sprzedaży na rynku polskim....
Nie napisałaś jaki stary akumulator. Czy potrafisz i masz czym zmierzyć prąd akumulatora po wyłączeniu silnika?
Jak długo stał samochód ? Jakie napięcie ma teraz akumulator ? Zdejmij klemę z minusa i amperomierz w szereg - sprawdź prąd upływy całkowity .Oczywiście jeżeli napięcie jest niski to go najpierw doładuj .Czy samochód jest garażowany na parkingu ? czy w garażu ? Dziś w nocy temperatura była bliska zeru a to może być dla wyeksploatowanego akumulatora...
Do jakiego interfejsu ? Mam zwykłą instalacje gazową na parowniku, czy ten prąd powinien tam być ?
Witam mam Vectrę B 2.0 DTI. Problem z nią mam od dnia zakupu. Najpierw powyżej 3 tys obr silnik tracił moc. Byłam chyba u 8 mechaników i każdy mówił coś innego. Jeden że przepływka - wymieniłam i nic. Drugi że jakieś zawory przy silniku które niby pozamieniał miejscami no i niby lepiej ale po pewnym czasie lampka motortronic sie zapaliła i już nie zgasła....
witam mam problem z autem chodzi o vetre b z 1999r 2,0 dti (dth) 16V 101KM mój problem polega na tym ze autko po rozgrzanniu sie do temp 80-85 stopni szaleje z obrotami a nawet gasnie wystarczy ze zgasze go na 10-15 min i juz koniec,po odpaleniu pojade ok.50meterów i sie zaczyna szarpanie po czym gasnie zazwyczaj i musze czekac az ostygnie.i tak za...
Witam . Vectra B 1.6 16v 97r nie pali na drugi tłok . Nie ma reakcji na zdjecie przewodu ze świecy . Podmiana świecy nic nie dała . Natomiast podczas zdejmowania przewodu iskra bije na obudowe silnika . Podmiana przewódu nic nie daje występują takie same objawy
Witam Wszystkich Vectra jeździła bezproblemowo do momentu padnięcia pompy paliwa. Samochód oddałem do naprawdę dobrego mechanika. Wymienił pompę wyczyścił zbiornik i odjechałem. Od następnego dnia silnik zaczął co jakiś czas tracić moc na 2 lub kilka sekund. Po chwili odzyskiwał moc i wszystko ok. Potrafił zgasnąć (rzadko). Potrafił przydławić się dwa...
Witam , Mam instalacje SEC ( sterownik był w naprawie bo padły końcówki mocy ) wtryski reg fast , problem polega na tym ze jak mi się przełączy na gaz to nierówno pracuje auto , głośno klekoczą wtryski (przed naprawą tego nie miałem ) i po wciśnięciu gazu nie ma natychmiastowej reakcji obrotów tylko taka przymuła , od razu dopowiem że mam 2 cewki czarne...
Witam, potrzebuję porady. Mam Vectrę C 1.9 CDTi 150 koni, 2007 rok. Problem polega na tym, że odcina przy 4000 obrotów. Mam zaślepiony EGR i klapy wirowe, zmieniłem przepływomierz na nowy i MAP sensor jest nowy. Dodam, że od najmniejszych obrotów nie muli, tylko jest ta odcina. Proszę o pomoc.
Witam. Auto zgasło mi w trakcie jazdy, jakby zabraklo paliwa, a w zbiorniku oczywiscie jest. Poluznilem rurki przy w tryskiwaczach, pierwsze 2 byly wypelnione ropa, a kolejne 2 nie, naszla dopiero po czasie. Co moze byc przyczyna ze sie zapowietrzyla, po odpowietrzeniu tak i tak nie odpala. (na plaku chodzi). Pompa siadła??
Witam Panowie opisze moze moj problem od poczatku robilem swapa silnika na 2.5 i kompletnej instalacji elektrycznej problem tkwi w tym iz komputer nie podaje sygnalu na pompe paliwa przekaznik sprawdzony pompa rowniez na krotko działa jedyne co sie dzieje to w momencie krecenia rozrusznikiem napiecie podskakuje na 0.2V po zwariu przekaznika dalej lipa...
Witam. Proszę o pomoc przy temacie vectra b 1.8 16v benzyna. Problem polega na tym, że samochód nie jeździ tak jak jeździł rok temu. -Spalanie sięga do 12l na 100km. -Gdy wcisnę pedał gazu (nawet na luzie) nie ma szybkiej reakcji. silnik jakby powoli łapał obroty. -Nie ma przyspieszenia takiego jak było kiedyś. Miał po prostu kopa, teraz nie ma :( -Oczywiście...
Witam, Odebrałem swoje autko (Vectra B 2.0 DTI 99r) od mechanika po regeneracji pompy wtryskowej VP 44 i przejechałem nią tylko 110 KM :( Dziwne jest to, że jak jeździłem po dobrych drogach (a jest ich mało) to wszystko było OK, ale jak się przejechałem po polnej drodze, wertepach (powoli) to mi się trochę przyduszał, pojechałem do domu zgasiłem silnik...
Witam Mam problem z tą Vectrą Zapala mi się błąd 0443 Usterka zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa. Sprawdziłem zaworek pod aku działa, ma jakieś 56Ω (czy to prawidłowa wartość). Wykręciłem wtyczke kompa pin 47 przewód brązowo/czerwony przewód ok. Drugi przewód elektrozaworu czerwony/niebiesko na nim jest +12V, przejście...
Mam samochód Vectre b 2.0 DI 82 KM. Nie ma mocy a przy 2000 obrotów zapala się kontrolka silnika i mocy praktycznie brak. Po puszczeniu gazu kontrolka gaśnie ale za chwile się zapala i tak w koło. Proszę o pomoc.
WItam bardzo serdecznie otóż próbowałem odpalić autko i nic podniosłem tylna kanapę (siedzenie) i wypiełem ta kostkę która wchodzi do pompy do tej kostki wlozylem dwa kabelki od kontrolki i nici nie ma prądu zaczłem szukać pod maska i otworzylem pokrywke od dwoch przekaźnikow i jednego bezpiecznika ( ta przy zbiorniczku od chłodziwa) i gruby kabel który...
Jak w temacie , trzeba mocno cisnąć pedał, auto muli i dopiro jak osiągnie wyższe obroty to idzie i trzeba popuścić pedał gazu. Chciałem zczytać kody, może jest usterka, ale zwarcie 5 i 6 pin gniazda diagnostycznego nie wywołuje błysków kontrolki cheka
Siemanko mam pytanie od jakiegoś czasu mam z silnikiem coś takiego że dodając gazu między 1000 a 2000 obrotów delikatnie szarpie raz czy dwa tak jak by sie dławił sprawdziłem układ paliwowy niby wszystko jest szczelne a po zdjęciu przepływomierza problem znika ale komputer przechodzi w tryb awaryjny czy to może być wina przepływomierza czy może to być...
Witam. Wiem że problem znany ale objawy trochę inne. Od czterech lat posiadam vectre b 2.0 dti. Po zakupie rano ciężko paliła i była trochę mułowata. Wymieniłem aku i z odpalaniem było ok. Po jakimś czasie problem powrócił, podjechałem do elektryka, podłączył komputer, pamiętam że Opcomem zmienił ustawienia kąta wtrysku i EGRu. Auto zrobiło się zrywniejsze....
Witam. Problem z Vectrą teścia. Auto pewnego dnia odpaliło na moment i zgasło po czym już nie odpaliło. W weekend sprawdzałem wg filmów na YT czy dochodzi prąd do pompy wtryskowej i czy działa sterownik. Niby wszystko ok. Podłączyłem opcoma i nie ma żadnych błędów. Na szybko zrobiliśmy zbiornik paliwa z banki po oleju i doprowadzając paliwo bezpośrednio...
Jak w temacie. Wymieniona uszczelka głowicy. Rozrząd zblokowany i założony nowy kmplt. Wał nie blokował itp. Pompa na blokadzie. W chwili obecnej kręci lecz nie dochodzi ropa do wtrykiwaczy. Filtr paliwa zalany, lecz jakby zawór na pompie nie puszczał. Czy ktoś miał podobny przypadek ? Może to kwestia immo lub wiązki ? Proszę o pomoc/sugestie.
Witam. Mam problem z rozładowywaniem się akumulatora w Opel Vectra B. Padł mi akumulator więc naładowałem. Na drugi dzień rano auto odpaliłem zaś parę godzin później samochód nie chciał już zapalić. IDENTYCZNA sytuacja była Z innym akumulatorem co prawda nie nowym. Naładowałem więc akumulator jeszcze raz lecz odłączyłem klemę minusowa. Po 5 dniach postoju...
nie bardzo widać, jak wyglądają te zatrzaski i jak cisnąć, żeby nie uszkodzić Blaszki które trzeba wcisnąć w stronę radia, czyli sprzed panelu odchylając delikatnie na zewnątrz, acz stanowczo, bo panel to będzie zawias dla tych przykładowych elektrod, lub gwoździ. Jak dobierzesz sobie coś pod otwory, tak by lekko, lecz nie za luźno wchodziło, to wciskasz...
Witam. Mam pytanie - czy normalny jest pobór prądu przez silnik dmuchawy nawiewu na najwyższym biegu na poziomie 13A. Był uszkodzony bezpiecznik termiczny, który wymieniłem, ale z ciekawości zmierzyłem prąd i wydaje mi się ciut za duży. Na pierwszym biegu pobiera 3,5A na drugim 5,20 na trzecim nie mierzyłem. Zaznaczam, że silnik wyczyściłem i przesmarowałem...
Witam, odkopię trochę temat, ale mam podobny problem z tym samym radiem tylko samochód to Opel Omega B FL 2001r Radio jak w temacie, Siemens NCDC 2013 (2 din - radio i zmieniarka) Radio pobiera prąd na postoju ok 0,29-0,31A Po odłączeniu zmieniarki i ponownym sprawdzeniu pobór jest rzędu 0,05A czyli dopuszczalny zwłaszcza, że jest instalacja gazowa...
Kwestia wydajności prądowej tego wyjścia, ono służy do sterowania a nie zasilania, w moim poprzednim radiu Pioneer miało ono maksymalny prąd wyjściowy 500mA, w niektórych nie może on przekroczyć 300mA. Tu trzeba uważać, gdyż transmitter może mieć większy pobór prądu a to może uszkodzić radio. Chyba, żeby zastosować dodatkowy element wykonawczy (przekaźnik,...
Witam serdecznie otóż mam problem z moją vectra b 97 r. 1.8 115km . Probelm polega na tym że rozładowywał mi akumulator po sprawdzeniu poboru prądu wychodziło 0.45 A zacząłem wyjmować po kolei bezpieczniki i wyszło że po wyjęciu bezpiecznika nr 40 który wg rozpiski powinien odpowiadać za ''wentylator chłodzący, dmuchawa układu klimatyzacji '' pobór...
Zamierzasz podłączyć tester i odczytać błędy w UEC?
Cześć! Odświeżę bardzo stary temat, ale mam ten sam problem, tyle że w 1,8 benzyna. Prąd spoczynkowy 0,5-1,1A, po wyciągnięciu F31, spada do 0,15. Natomiast nie spada/nie reaguje na żaden bezpiecznik w kabinie. Odłączone: radio, lampki sufit i schowek, panel klimy. Raczej nie jest to wybudzenie, bo pobór prądu się cyklicznie waha. Może ktoś miał taki...
Przyczyny mogą być dwie.Może akumulator nie trzymać pojemności,lub akumulator jest rozładowywany jakimś załączonym odbiornikiem.Proponował bym połączyć klemę do akumulatora poprzez żarówkę,jeżeli będzie świecić to znaczy że jest pobór prądu,i poprzez odłączanie po kolei odbiorników obserwować żarówkę,lokalizując jednocześnie pobierający prąd odbiornik...
Ja bym stawiał również na zbyt duży pobór prądu niż może dać alternator. Najlepiej by było sprawdzić prąd jaki wychodzi z alternatora po uruchomieniu silnika, możesz to zrobić miernikiem cęgowym lub jak masz (lub wiesz kto ma) bocznik ze 100A to i zwykłym woltomierzem sprawdzisz prąd alternatora. Używając bocznika to mógłbyś nawet i w czasie jazdy obserwować...
Witam wszystkich :) Zaczynając od początku. Obecny akumulator użytkuję w samochodzie (Opel vectra b 2.0 DTi) 2,5 roku a jego parametry to 75Ah i 750A. Ponad 2 lata wszystko ładnie natomiast od kilku tygodni napięcie po nocnym postoju spadło do 12-12,2 V, magiczne oczko zrobiło się czarne a ładowanie w trakcie jazdy wahało się między 13-13,7V w zależności...
Witam, Mam problem wyładował mi się dziś akumulator wiedząc że zdarzało mu się wyładować w lato postanowiłem kupić nowy. Kupiłem nowy podłączyłem i coś mnie tknęło żeby sprawdzić pobór prądu i oniemiałem przy otwartych drzwiach 2,1 A ! przy zamkniętych jakieś 0,6 A. Powyciągałem wszystkie bezpieczniki po kolei i wyszło że to bezpiecznik nr 22 odpowiada...
Chciałbym poddać pod dyskusje możliwość ładowania drugiego akumulatora umieszczonego w bagażniku! Jestem posiadaczem chłodziarki samochodowej zasilanej z instalacji 12V, pobór prądu 50W! Wybieram się na wakacje "objazdowe", zamierzam zabrać drugi akumulator z przeznaczeniem zasilania tej chłodziarki. Problemy: chcę, żeby w trakcie jazdy akumulator był...
Jest sylwestra a ja się pier.... z tą szmatą. Jest tak że coś pobiera prąd w komorze silnika bo tam słychać cyk cyk cyk pobór prądu wtedy wzrasta do 2 A w impulsie, wisi to na bezpieczniku F31 W komorze silnika 60A. Odpiąłem cały osprzęt silnika : egr, reg cisnienia, podgrzewacz paliwa etc, i pompe wspomagania i dalej to samo. Także wycieraczki, moduł...
Tylko nie zapomnij, żę samochód pozostawiony na światłach mijania na noc na pewno rano nie odpali. Pobór mocy przy mocy maks. to 200W wzmacniacz +60W radio, i bóg wie co jeszcze co także zżera prąd np. woltomierz. także 260/12= 22A aku 66Ah/22A=3h "wypompujesz do cna" po 3 godzinach, albo i szybciej z uwagi na straty :D /że też fizyka nie daje się nagiąć:!:/.
Witam Sporo szukałem po forach ale nie znalazłem swojego przypadku. Mam problem z ładowaniem w vectrze b 1.8 16V padają akumulatory. Napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika 14,28 jednak cały prąd płynie z aku do auta. Po założeniu miernika cęgowego na przewód ujemnego bieguna aku, na zgaszonym silniku i zamkniętych wszystkich drzwiach pobór 0,011A...
W sumie ciekawy problem się robi, dużo to czy ujdzie. W sumie nowy aku nawet na krótkich jazdach lepiej będzie się ładował i częściowo rozwiąże problem. A myślę że warto by poszukać przyczyny. Miałem identyczny kłopot tylko w busie, radio brało około 100mA w spoczynku, aku było dość dobre ale po 4-5 dniach postoju już miałem kłopot z zapaleniem. Myślę...
Napisz coś więcej na temat samochodu. Rocznik , wersja , wyposażenie.
Wtyczka do wersji z czujnikiem poziomu płynu chłodzącego. Instalacja jest przygotowana pod pełne wyposażenie. Pobór prądu sprawdź miernikiem. Lub akumulator zakończył żywot.
Odłącz zasilanie samego alarmu, może tu jest problem.
ociz ze schematów widać, że masa jest stała na 7 pinie Rzeczywiście, z przyzwyczajenia już spojrzałem na schemat DTL. Przepraszam za wprowadzanie w błąd. Steruje masą na pinie 9 a na 6 sprawdza pobór prądu przez świece.
Za duży pobór prądu nie przewidziany dla gniazda zapalniczki weż zasilanie ze skrzynki bezpiecznikowej
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
Witam Mam dalej przeboje z aku. Mam półroczny akumulator Varta silver dynamic 74 Ah jak pisałem wyżej. Akumulator nowy więc nigdy mnie nie zawiódł. Byłem tydzień na wakacjach i nie używałem auta Opel Vectra 2,2 DTI Po przyjeździe z ciekawości i z nudów sprawdziłem napięcie na aku bo jakoś wolno centralny otworzył drzwi i okazało się że napięcie na aku...
Odepnij plus z alternatora i wtyczkę do regulatora i zobacz jak z poborem.
Mam pytanie, czy to jest ten sam pomiar ? napięcie akumulatora nie podłączonego do samochodu 12.91v napięcie akumulatora na wyłączonym silniku 12.83 pobór prądu na wyłączonym silnika bez obciążenia 0.01A
Dopuszczalny pobór prądu z akumulatora wg. mnie to 0,04 A. Pozdrawiam.
Podłącz miernik na 20 minut albo i 30 i obserwuj czy pobór nie spadnie. Nie panikuj :)
Po wyjęciu bezpiecznika od radia pobór ustabilizował się na poziomie 150mA. Spada on praktycznie do zera po wyjęciu bezpiecznika F9 (kabina kierowcy). Bezpiecznik opisany jest jako centralny moduł sterujący. Wiem że odpowiada on za centralny zamek ale może ktoś wie czy za coś jeszcze? Dodam że po zaryglowaniu lub odryglowaniu drzwi zamkiem pobór prądu...
Skoro pobór prądu rzeczywiście masz taki mały to po co tyle grzebania się z tym akumulatorem.....wymień, na co czekasz?... Znowu się spóźniłem...
Zmierz pobór prądu przy rozruchu.
Wymieniłem tranzystory. Ten duży i ten mały. Dwa razy bo po podłączeniu do auta paliło mi je. Zbyt duży był pobór prądu przez wentylator. Wcześniej jeszcze wymieniłem w wentylatorze szczotki na nowe bo były krótkie i wydawało mi się że powodują iskrzenie i w tym leży problem(wiem wentylator jest nierobieralny ale polak potrafi ;) ). Jednak to nie pomogło...
Kolega MLQDY dobrze mówi. Ale jeszcze łatwiej to sprawdzić jak przy rozruchu przygasają Ci kontrolki na desce, ewentualnie włącz światła i zobacz czy pobór prądu powoduje ich przygasanie.
A przez jak długo mierzyłeś pobór prądu miernikiem bo chyba coś mierzyłeś oraz przy dużym poborze wyciągałeś bezpieczniki i patrzyłeś kiedy spadnie? No i czy ładowanie oczywiście masz?
Z tego co piszesz to aku nie trzyma, na początek proponuję sprawdzić ładowanie i pobór prądu w stanie spoczynku.
Piny czyste brak zieleni w BSM W wspomaganiu brak komunikacji z silnikiem CAN na oscyloskopie sieje w czasie braku komunikacji Podstawie drógą pompę wspomagania Wiecie może jaki pobór prądu powinna brać na wyłączonym zapłonie?
Na multimetrze pokazuje 3,9v a jak podłącze prostownik to pokazuję że jest prawie pełny Odłącz klemę i wtedy zmierz napięcie na aku. Podłącz prostownik i doładuj akumulator. Podłącz amperomierz i zmierz pobór prądu przez samochód (po zamknięciu zamków i uśpieniu instalacji).
Czy pomierzyłeś napięcie ładowania na alternatorze a póżniej na akumulatorze?Zmierz też pobór prądu na postoju po wyłączeniu wszystkich odbiorników.
Możesz zmierzyć pobór prądu autka w stanie jałowym ? Zobaczymy co dzieje się z prądem?
vectra prąd mercedes pobór prąd zafira pobór prąd
obudowa hermetyczna router lutowanie elementów scalonych pralka hoover ładowana góry
łączenie dwóch źródeł napięcia miernik stacjonarny
Kenwood KA-3020 vs Onkyo TX-200: Wybór do gramofonu MM Zasilanie świateł stop w Toyocie Verso R20