Kolego to zacznij od rozebrania drzwi bo może się okazać że silniczek jest dobry tylko przewód na zginaniu się ułamał .
sprawdź miernikiem czy dochodzi zasilanie do centralki,może gdzieś przewód się przetarł
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Witam. Sprawdzić wiązkę łączącą tylne lewe drzwi w gumowej osłonie czy nie jest przecięty jakiś przewód lub skorodowany?
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Odłączyć kabel od stacyjki ale wyłączysz sygnał do radia, ( w sumie jak jest kluczyk w stacyjce cały czas to i tak nie ma różnicy), piszczka od świateł,więc lepiej przeciąć kabelek w okolicy centralki zamka, na słupku, koło nóg pasażera. Chyba pin nr 3 czerwony przewód, ale sprawdź.
1. Do sprawdzenia - wyłącznik awaryjnych, stan mas w lampach. 2. Uszkodzenie mechaniczne - przetarty przewód w przelotce, uszkodzenie zamka. Trzeba szukać.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Jeżeli wymieniałeś na 100% sprawne wszystkie możliwe składniki układu centralnego zamka, to pozostaje miernik, schemat i sprawdzać przewód po przewodzie, połączenie po połączeniu i dodatkowo wszystkie punkty masy.
Sprawdź wiązkę idącą z budy do tylnej klapy, na zgięciu pewno pourywane przewody i możliwe zwarcia. Jeśli nie pomoże, to od sterownika centralnego zamka odetnij przewód, na którym powinien pojawiać się "+" w momencie przekręcenia stacyjki - możliwe, że ten "+" jest tam przez cały czas (uszkodzenie kości za stacyjką) i stąd część problemów. Normalnie...
Bardzo wam dziękuję za pomoc zwarcie robił przewód wychodzący z BSM
Najprościej będzie jak zastosujesz przelotkę: ISO - ISO. Wszelkich przepięcc kokonasz w niej. Ad. 1. Jeśli chcesz aby radio grało niezależnie od kluczyka, to podepnij przewód oznaczony jako Ignition w to samo miejsce gdzie jest przewód b. up/permanent (stałe +12 V). Ad. 2. W samochodowym ISO w miejscu kabelka REMOTE wychodzą dwa przewody. Jeden słuzy...
siłownik ma klejoną obudowę jak dasz radę nieinwazyjnie go rozebrać to może uda się go uzdrowić , ale nie licz na to za bardzo . najpierw sprawdź czy do siłownika dochodzą sygnały sterujące , bo być może uwalony jest przewód a nie siłownik
to jeśli chodzi o zwykły sterownik to prosta sprawa kupujesz podłączasz i będzie śmigało. jesli będziesz chciał napisz na prv to wyśle ci opis podłączenia do vectry(co w który przewód) pozdrawiam
sprawdź kontrolką czy do siłowników doczodzi napięci mogą lecieć przekaźniki w sterowniku jest z przodu przy nogach pasażera za sterownikiem silnia . możesz go wypiąć i podać bezpośrednio napięci na siłowniki chyba przewód czarno/czerwony i czarno/żółty powodzenia
Sprawdź sterownik w nogach pasażera czy wizualnie coś się nie spaliło, jest tam mnóstwo elementów smd więc dla tego wizualnie . Zanim rozbierzesz drzwi podmień ze szrotu centralkę jeśli masz taką możliwość. Wszystkie raczej jednocześnie nie lecą to chyba coś innego ( przewód wtyczka w centralce )
przewód niebiesko-czerwony i nie możesz mieć otwartych drzwi,krańcówka musi być wciśnięta,a na brązowo-czerwonym nie zaryglujesz a tylko zamkniesz
Z tego co sobie przypominam to w alarmie Ultimate jest wyjście komfort i pod ten przewód należy podłączyć przewód od rygla a przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały to są przewody od centralnego zamka więc musisz poszukać przewodu od rygla.
Są dwie możliwości albo postarać się o oryginalny silicona interfejs zamka centralnego podłączany do 4 przewodowej kostki, a z niego wychodzi sześć przewodów, które odpowiednio podłancza się do masy lub plusa sterując oryginalnym zamkiem. z tego co pamiętam Vectra ma sterowanie masą,wiec nie ma problemu. Drugie rozwiązanie to podłączyć do 4 przewodowej...
janusz kaczor do czego podłączyć ten przewód który steruje domykaniem co mu daje impuls z masy wg schematu ma to być kabel niebiesko-czarny z silnika zamka centralnego ale na nim czały czas jest masa.PROSZĘ O ODPOWIEDŹ dzisiaj cały dzień spędziłem na podłączeniu tego przewodu i nic.
Jak były by dwa przewody to przewód: -czerwony (masa po zał stacyjki) do przewodu brązowo czerwonego - zielony (masa po wyłączeniu stacyjki) do przewodu brązowo białego Jest to schemat z Opla astry II ale jak były by dwa przewody to dało by się to zrobić i w vectrze. Pozdrawiam
1 Odłącz złącze od siłownika drzwi kierowcy. 2 Zamknij drzwi (wszystkie) 3 Zamknij kluczem drzwi wkładką w drzwiach pasażera 4 Sprawdź czy zamknęły się wszystkie drzwi, klapa wlew ( oczywiście oprucz drzwi kierowcy 5 otwórz jak w pkt 3 6 sprawdź czy się otwarły wszystkie drzwi 7 jeśli działa - do wymiany siłownik drzwi kierowcy, jeśli nie pkt 8 8 podłącz...
Sprawdź ten siłownik w drzwiach, czy tam czasem nie ma stycznika.Spotkałem się z vectrami które miały styczniki.Po drugie sprawdź ten przewód z alarmu do sterowania centralnym zamkiem, tzn co sie pojawia na nim podczas uzbrajania i rozbrajania, czy za każdymrazem impuls masy czy moze stała masa.Do przejścia ze sterowania jednoprzewodowego na dwu służą...
przecież masz wszystko napisane wyżej. Dodano po 32 a w vectrze powyżej 1999 roku ryglowanie odbywa się przez podwójny impuls na przewód czerwono-niebieski z wydłużeniem drugiego impulsu do 30s i mamy wtedy też komfort,otwarcie zamka na czerwono-białym.
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Możesz wpiąć się w te przewody znajdujące się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy.
Podłączylem tylko te, które podpisałem długopisem. Dodano po 1 1. +12V - przewód koloru czerwonego 2. MASA - przewód koloru brązowego 3. OTWÓRZ - przewód koloru brązowego z białym paskiem 4. ZAMKNIJ - przewód koloru brązowego z czerwonym paskiem 5. Kierunek lewy - przewód koloru czarnego z białym paskiem 6. Kierunek prawy - przewód koloru czarnego z...
Problem został rozwiązany, trochę zeszło się z rozebraniem tapicerki drzwi, jednak jest to możliwe przy zamkniętych drzwiach. Tak jak sugerował Błażej, pękł przewód od siłownika czarno-czerwony na przejściu miedzy słupkiem a drzwiami w gumowej osłonie. Po rozebraniu tapicerki drzwi, dostałem się do przewodów przy siłowniku na przewód czarno-czerwony...
jedną z przyczyn może być regulacja cięgna centralnego zamka (ja tak miałem), inne przyczyny to przetarty przewód na ktorym idzie impuls otworz/zamknij - zwiera do masy i dzieje sie o czym piszesz, może być wina samej centralnki sterującej ewentualnie jeśli siłownik miał ciężkie życie po przez niefachowy montaż (silnik ciężko pracował) to może być nadtopiona...
W takiej VB często też przełamują się przewody w przelotce pomiędzy drzwiami, a słupkiem (w tylnych drzwiach). Druga usterka to padający mikroprzełącznik w zamku (koszt wymiany samemu 5 złotych). Przewód od pompy paliwa znajdziesz w wiązce w progu po stronie kierowcy (tak jak kolega powyżej napisał niebieski z czerwonym paskiem). Sam centralny zamek...
Witam, mam pytanie do magików od alarmów. Mam w Vectrze A fabryczny alarm ale niestety załączany jest z kluczyka, miałem jakąś centralkę alarmu najprostrzą więc podłączyłem ją w aucie. Zamykając auto z pilota centralka podaję masę na zamki, i z innego przewodu chyba z zasilania czujnika drugą masę na przekaźnik który zwiera dwa przewody masę z fabrycznego...
Witam Mam następujacy problem. Po zamontowaniu nowego nieseryjnego radia Clarion DXZ378 w vectrze b po wyłączeniu zapłonu nie mogę zamknąć centralnego zamka z pilota i nie moge włączyć zabezpieczenia przed kradzieżą przez około 2 minuty. Moge zamknąc centralny kluczykiem ale włączenie zabezpieczenia przed kradzieżą kluczykiem też nie działa około 2óch...
Jeżeli masz zamek fabryczny to podaj impuls masowy ok. 30s lub z kabelka na pompe paliwa na kabelek brązowo/czerwony (sprawdź go jak chcesz podając masę bezpośrednio na ten przewód). To działa. Zaprogramuj szyby żeby szły same do góry ( włącz zapłon i trzymaj przycisk szyb do góry cały czas, po domknięciu szyb trzymaj jeszcze ok.10s.) :)
Dobra i mądra jest ta Porada. Ma jedynie taką wadę, że mam trzy siłowniki typu master, każdy jednakowy i totalnie brakuje im jakiejkolwiek regulacji. Mikrostyk jest wewnątrz, obudowa jest hermetycznie wykonanana na wtryskarce. Też poczatkowo kombinowałem dostać się do środka, ale będzie to bezcelowe zniszczenie siłownika. Podłączę go jako SLAVE, ale...
Po złym podłączeniu wtyczki do przyczepki zrobiło się zwarcie spaliła się instalacja od przekaźnika ładowania w stronę akumulatora 4 przewody i jeden przewód przychodzący do akumulatora. Po zaizolowaniu przewodów i wymienieniu przekaźnika kontrolki przestały świecić jednak po przejechaniu kilku kilometrów przekaźnik się znowu spalił, obecnie jeżdżę...
Multitimer nie steruje centralnym zamkiem i szybami. Posiada wejście dwóch przewodów od silników zamków, oraz trzeci sygnał z modułu centralnego zamka, zapewne informujący o stanie zamknięty/otwarty aby mignąć kierunkowskazami i włączyć/wyłączyć światło wewnętrzne. Podnośniki co prawda są zasilane na stałe, ale przełączniki z zacisku W stacyjki (kluczyk...
Moje auto to Vectra B DTI 2.0 1997r X20DTH. Chciałem dziś sprawdzić czy mój fabryczny autoalarm działa no i wsiadłem do auta, zaryglowałem zamek 2 razy pilotem, odczekałem aż alarm sie zaktywuje (dioda czerwona z "ludzikiem" przestała mrugać) i się poruszyłem. Alarm zawył i uradowany wyłączyłem go z pilota przyciskiem otwierania drzwi. I nagle okazało...
Witam wszystkich użytkowników forum. Mam mały kłopot z alarmem w Oplu Vectra 1.8 16V rod prod. '96, To znaczy nie tyle ja mam kłopot co mój ojciec. Pewnrgo dnia alarm zaczął wyć co jakiś czas bez powodu. Jakiś znajomy doradził mu, by przeciął dowolny przewód biegnący do centrali alarmu. Tak też zrobił i alarm zamilkł całkowicie- mało tego wogóle nie...
Dzisiaj dobrałem się do sterownika, rzeczywiście jest przewód czerowno/żółty na którym pojawia się na 1sek. masa po przekręceniu kluczyka w pozycję ryglowania, poprzez kontrolkę podawałem masę i nic, więc spróbowałem podać masę na krótko, skutek zapiszczał przekaźnik spalił się bezpiecznik oraz sterownik zamka. Mam już drugi na szczęscie nie jest drogi...
i szybki na zamknietych drzwiach chodz tak ze trzeba trzymac przycisk bo jak sie pusci to staja prosze o pomoc Możesz to trochę rozwinąć, bo nie za bardzo łapie o co chodzi? Co do kwestii że gdy drzwi zamykają się po włączeniu stacyjki to i zamykają się też okna to można to rozwiązać instalując przekaźnik który odseparuje przewód komfortu od przewodu...
Siłowniki poodłaczaj, one potrafią zwierać, a na przewodach to jedynie w przelotce tylnej klapy.
Może czytamy o innych modelach... Sprawdź więc. POZIOM 17. FUNKCJA KOMFORT(ustawienie fabryczne -funkcja wyłączona) Funkcja komfort (poprzez podanie dłuższego impulsu na wyjście zamknij centralnego zamka) umożliwia automatyczne zamknięcie centralnego zamka, zaryglowanie i domknięcie szyb podczas uzbrajania systemu alarmowego. Funkcjętąmożna zastosowaćw...
Być może zastosowanie wymyślonego przez Ciebie "udogodnienia" ma sens ale ja wolę jednak to co daje fabryka. Lutek, jak chcesz "se pogadać", to najlepiej na jakimś czacie. Tak się składa, że od paru lat w niektórych furach taka funkcja jest dostępna fabrycznie i wymaga jedynie zaprogramowania. Więc jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, to nie...
Centralny oryginał/dokładany? Centralka oryginał/dokładana? Zmierzyłeś, czy w obwodzie zamka nie ma zwarcia do masy pojazdu? Sprawdziłeś, czy po podaniu zasilania na krótko na silnik zamka, ten zareaguje? Schemat centralnego zamka masz? Kolorystykę przewodów centralnego zamka masz? Cokolwiek?
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Nie radze montować alarmu w miejscach fabryczne przystosowanych ponieważ jego rozbrojenie to kwestja sekund.Wiem bo ja je montuje. Sterownik centralnego zamka i alarm znajduje się na przednim prawym słupku koło nogi pasażera.Zdecydowanie lepiej zamontować pod deską rozdzielczą a potrzebne Panu są tylko kable zasilające alarm i przewód krańcówek (najczęściej...
sprawdź czy przypadkiem ktoś kiedyś nie pociągnął antenki (przewód idący do nikąd od centralki alarmu...) i nie podłączył go z anteną radia... Stosowano taki trik by zwiększyć zasięg pilota... ale, sposób znam z Omegi B... Nie wiem jak to jest w Vectrze...; po drugie.... wymień baterię w pilocie! Pilot nie powinien się rozprogramować gdy ma dobre zasilanie....
Często w tych samochodach ulegają uszkodzeniu mikroprzełączniku zamontowane wewnątrz siłowników zamków lub przetarciu ulega wiązka przewodów elektrycznych. Musisz rozebrać tapicerkę drzwi i pomierzyć.
Masz rację. Przeoczyłem. W takim razie bez impulsów podanych na pin 6 będzie ok? Na moim schemacie z pinu 1 immo idzie przewód na pin 23 sterownika centralnego zamka. Tak właściwie to jutro rozpruje resztę wiązki i zobaczę na żywo co gdzie u mnie leci. Jeśli chodzi o wywalenie immo ze sterownika to co jest potrzebne do tej operacji? Tech 2?
Sterowanie c.zamkiem Vectra C na jednym przewodzie , u mnie czerwono zółty wychodzący z zamka drzwi kierowcy. zamknij z ryglem(safe lock) - masą otwórz - masa przez opornik 470 ohmów
Sprawdziłem już kilka rzeczy, ale problem nadal występuje. Z pewnością ktoś już coś robił przy instalacji, bo wszystkie kable mam praktycznie nowe. W wielu miejscach są pookręcane taśmą izolacyjną, część tych plastikowych szyn na kable ma pourywane zaczepy, są 'trytytki' itp. Sprawdziłem takie rzeczy: -Skrzynka bezpieczników. Wykręciłem całkiem, obejrzałem....
Witam wszystkich Forumowiczów. Proszę o nie usuwanie tego postu gdyż szukałem podobny temat i nic nie znalazłem, co by mogło mi pomóc. Mam opla vectrę A z 95r . Puszka centralnego to Kikert ( standard ). Podłączyłem sterownik STIG na pilota tzw. scyzoryk. Wszystko działa kierunki palą się podczas zamykania i otwierania. Problem jest taki, że z kluczyka...
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, jak zamek jest fabryczny, to w skrzynce, a jak wstawiany to na przewodach przy centralce.
Dzisiaj zacząłem grzebac w samochodzie i okazało się że po przekręceniu stacyjki napięcie nie pojawia się na sterowniku centralnego zamka a z tego co wiem to potrzebne jest ono do zaprogramowania pilota ! Moje pytanko to na jakim przewodzie przy centralce powinno pokazywac się napięcie ze stacyjki ! Przy radiu sprawdzałem napięcie się pojawia po przekręceniu...
Wiem że tematów pełno ale takiego nie znalazłem. Więc mam taki problem: Popsuł mi się centralny zamek tzn. otwierają mi się i zamykaja tylko drzwi od kierowcy i tylko z kluczyka reszta nic. Jak próbuje pilotem otworzyć to tylko mrugną kierunki i słychać takie tyknięcie w sterowniku i przekaźniku pod kierownicą. Jakpróbuje zamknąć pilotem to we wszystkich...
Witam. Mam podobny problem,tylko moim czworonożnym przyjacielem jest Mazda 323f :) Znalazłem już przewody,które odpowiadają za kierunki.Z centralki wychodzi tylko jeden przewód,który muszę podłączyć pod dwa Wchodzące do"sterowniko-przerywacza" pod kierownicą(tego fabrycznego).Problem w tym,że gdy podłącze pod jeden z nich ten od centralki to działa...
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
Witam wszystkich forumowiczów. Jako że manualny mechanizm podnoszenia szyb-"kolbotronic", w mojej Vectrze B, zakończył swój żywot, a niedaleko mnie stała rozbita vectra z przeznaczeniem na części z el. szybami, postanowiłem zrobić sobie prezent na święta i udogodnić trochę życie montując el. szyby z przodu, i oczywiście lusterka;) Mój problem polega...
obejrzyj wiązkę w bagażniku do pokrywy w Vectrach B pękały przewody w miejscu przegięcia i centralny szalał trochę taśmy i może pomoże
Niech kolega sprawdzi przewody pod kątem przełamań w przyłączu dzwi gdzie nie pracuje prawidłowo centralnych.Często uszkadzają się w osłonach gumowych przy wtyczce która wchodzi do dzwi,typowa usterka kiepska jakość przewodów wiązki
Właśnie te objawy wskazują na uszkodzenie siłownika (spalenie motorka lub przerwa w przewodach).
Sprawdź przelotki w tylnych drzwiach.Tam z reguły łamią się przewody.
witam mam taki problem posiadam opla vectrę b 1,6 16v i ostatnio zauważyłem iż przewody do centralnego zamka w klapie mam przecięte. wcześniej nie miałem problemu z pilotem centralnego teraz nie mogę uruchomic centralnego zamka z pilota. próbowałem już wszystkich sposobów podanych na forum czyli włączyc zapłon i klikac w pilota to nie pomaga nic się...
Witam Znalazłem przyczynę niedomagań centralnego, okazało się że nie można podlączać zasilania tuby basowej do przewodów zasilających radio. :D
Stawiał bym jednak mimo wszystko na przewody, sprawdź je dokładnie zwłaszcza przy wtyku połączeniowym.
uniwersalne siłowniki różnią sie od orginalnych oryginalne sa wbudowane w zamek i trudno je same wymienic najczestrzą przyczyną jest przetarcie przewodów przez szybe no i wilgoć sprawdz główny siłownik sterujący
Podłącz lampkę kontrolną do masy. Dotykaj do przewodów we wtyku i przy dotknięciu do właściwego zamek się otworzy lub zamknie.Tylko jak masz elektryczne szyby to uważaj aby nie zrobić jakiegoś zwarcia. Czasami zdejmuję poprostu boczek z drzwi i sprawdzam, które to przewody.
W drzwiach kierowcy( jest zamek matka) przewody są całe? bezpieczniki dobre? -- jeżeli tak to uszkodzone są mikro- styki w prawych zamkach
Ale can słyszałem od specjalisty do zamków że był po 2005 roku. Masz może rozpiskę kolorów przewodów? Dodano po 7 Ale can słyszałem od specjalisty do zamków że był po 2005 roku. Masz może rozpiskę kolorów przewodów?
Na początek sprawdź czy masz w złączu do tej lampki 12 V bo powinno być stałe. Wysterowanie masą idzie z zamka tylnej klapy więc może warto sprawdzić też przewody w przelotce.
ok wielkie dzieki panowie a juz myslalem ze to cos od zamka centralnego
Witam!! mam sterownik centralnego zamka na pilota i chce go podłączyć do vectry A do tego sterownika na kluczyk. gdzie mam podłączyć te dwa przewody sterujące zamykaniem i otwieraniem drzwi?? wiem że pod przewody od siłowników sterujących w drzwiach ale które to przewody przy tej centralce oryginalnej?? bardzo prosze o pomoc!! z gory dziękuje
dało się go otworzyć lecz zamknąć już nie Podłącz tester diagnostyczny, wejdź w podgląd parametrów centralnego zamka i sprawdź czy każde naciśnięcie przycisku pilota - daje właściwą "odpowiedź" na wyświetlaczu testera diagnostycznego. Ja obstawiam uszkodzony zamek lub wiązkę przewodów w drzwiach kierowcy ale bez właściwej diagnostyki będziesz działał...
Wszystko zależy, co daje na wyjściu centralka. Carprotect na niebieskim i zielonym miał sterowanie wysokoprądowe siłownikami, czyli daje plus. Wtedy musisz obrócić sygnał tranzystorem, przekaźnikiem albo przeciąć ścieżki wewnątrz centralki i przepiąć. Jak daje masę ,nie musisz nic robić tylko podłączyć. Inna rzecz nie widziałem nigdy centralki Carprotecta...
witam a czasem nie uciekaja ci stacje,wydaje mi sie ze musisz zamienic przewod czerwony z zoltym i wszystko wroci do normy
Więc tu masz opis podłączenia alarmu do Vectry: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Domykanie szyb podłącz przez diode do przewodu zamykającego centralny zamek i ustaw wydłużony impuls masy w centralce i po kłopocie :D Pozdrawiam
Radio nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka bo zmienił kolejność przewodów właśnie po to. Odłącz radio, przywróć fabryczną kolejność przewodów. Następnie poodłączaj choinkę z drzwi - mógł pociągnąć zasilanie z jakiegoś dziwnego miejsca żeby stale się świeciła - taki wieśtuning. To samo z lampką w podsufitce - w zależności od modelu vectry były różne lampki,...
a może uszkodził się mikro styk w zamku on odpowiada za działanie silnika takie coś miał kolega Dodano po 3 musisz spróbować podłączyć zamek (na krótko) i sprawdzić czy działa jak dobrze pamiętam są tam dwa przewody podłącz + i - jeśli działa to znaczy że coś z centralką
Witam Chyba coś sie stało w drzwiach kierowcy może siłownik odmawia współpracy albo coś z przewodami doprowadzających sygnały ster i zasilania do siłownika. Pozdrawiam.
Sprawdź przewody w przelotce miedzy klapa a budą, dość często w tym miejscu lubią się łamać.
pewno była by lepsza ale uparł sie jeden taki na alarm z powiadomieniem ( jest zakupiony ). tam mam problem bo z drzwi kierowcy wychodzą tylko przewody sterujące siłownikami czarno/żółty i czarno/niebieski, na których jest cały czas masa tylko po wł/wył zamka pojawia sie chwilowe napięcie na jednym z nich, natomiast jest jeszcze moduł w drzwiach kierowcy...
Posiadam schemat instalacji elektrycznej do mojego samochodu i podłączyłem pod czerwono-niebieski i czerwono-biały, obydwa przewody wychodzą ze sterownika centralnego zamka.
Auto to vectra b 97 rocznik, radio jak w temacie. Pomogła zamiana miejscami przewodu żółtego z czerwonym.
Kierunkowskazy czarno-bialy i czarno-zielony pompa paliwa czerwony z niebieskim paskiem wszystko znjadziesz na slupku bocznym zamek centralny brazowo-bialy i brazowo-czerwony
Bezpiecznik cały centralka klika kierunki mrugaja jednak drzwi dalej zaryglowane otwieranie drzwi kierowcy nie daje żadnego efektu podniesienie opuszczenie dzundzla od środka w drzwiach też nic nie zmienia udało mi się odchylic boczek i przeciąć przewody więc tak napięcia są na przewodach zmienia się polaryzacja jednak dalej zamki nie reagują
Dziwne bo wszystkie siłowniki są równolegle więc albo posypały ci się gdzies przewody albo microprzełączniki w siłownikach, siłownik master jest tylko w drzwiach kierowcy. Na początek sprawdź przewody i kostki przy centralce w prawym słupku przy nogach pasażera.
Moim zdaniem problem tkwi właśnie w drzwiach od kierowcy (porostu siłownik nie pracuje i z racji tej iż jest umieszczony od strony kierowcy domniemam ze jest to siłownik typu master) .A to skutkuje tym iż gdy otwierasz autko kluczykiem wszystko jest oki ponieważ mechanicznie przestawiasz siłownik i nie dochodzi do wystawiania sprzecznych stanów na wyjściach....
Sprawdź przewody w miejscu zawas drzwi czy nie przetarły Ci się. Może któryś zwarty jest do masy. Pozdrawiam.
nic to nie, problem w sterowniku lub radiu Witam pilota rozbierałem czysciłem bateria ok dioda miga ale centralka nie reaguje na synchronizacje dzisiaj spróbuje odłączyc radio moze cos to da Pozdrawiam, edit:własnie wróciłem z parkingu radio wyjęte ale zadnych zmian,czy ktoś się wie jaki kolor przewodu za co odpowiada przy wejsciu do sterownika
Gdy bym się znał bym tu nie napisał...tydzień temu działało wszystko i przestało centralny działa jak zamykam kluczykiem, jeśli wiesz gdzie jest zlokalizowane urządzenie które steruje centralnym napisz może ono nie łączy warto sprawdzić przewody itd. Chyba że się mylę
Jezeli z kluczyka dziala a z pilota nie zamyka( mam rozumiec ze wczesniej wszystko bylo ok) to w pierwszej kolejnosci pasowaloby sprawdzic przewody sterujace z alarmu zamkiem-mam rozumiec ze polaczenia wykonane sa jako lutowane??
Jak masz dobry miernik to masz zły miernik. Sprawdź co pokaże żarówka. Czasem jest słaby styk i miernik pokaże że jest ok. a pod obciążeniem żarówką już nie ma, chyba że mierzyłeś przy podłączonym siłowniku. Ewentualnie sprawdź czy to nie Silicon (sugerują to trzy przewody) to rozbierz i posprawdzaj diody w środku.
Uszkodzenie jest w kasecie zamka w drzwiach kierowcy (kaseta do rozebrania i naprawy, lub wymiana). Możesz również profilaktycznie sprawdzić przewody pomiędzy drzwiami kierowcy a karoserią...
Po prawej stronie na slupku masz sterownik tam poszukaj przewodu na ktorym pojawia sie plus podczas zalaczania i wykorzystaj go do sterowania przekaznikiem
Witam wszystkich mam taki nietypowy problem mianowicie kiedy włączę radio w Vectra b 2000r to się zaświeci ale nie daje głosu dopiero gra po otwarciu tylnich lewych drzwi lub po zamknięciu centralnego zamka ryglem miał ktoś podobny problem?? Radio orygonalne CCRT700 Standard - przewody przełamane w przelotce miedzy drzwiami a słupkiem.
Jeśli masz już funkcjonujący centralny, to wystarczy, że dokupisz jedynie radiosterowniak. Na rynku jest ogromny wybór urządzeń uniwersalnych, więc kierujesz się głównie wyglądem pilota i ceną. Choć doradzałbym te markowe. A sposób podpięcia i kolorystyka przewodów była już wielokrotnie podawana na forum i możesz sobie odszukać.
Witam. Mam następujący problem. Mianowicie mam opla vectrę z 2001r w którym padł siłownik centralnego zamka w tylnych dzwiach. Chcę zastąpić go uniwersalnym ale do fabrycznego idą trzy przewody i jak by nie podłączać uniwersalnego to dostaje + i - na zamknij a w żaden sposób na otwórz. Ma ktoś pojęcie o co może chodzić ? Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
Na krańcówce drzwi kierowcy są dwa przewody, może jeden z nich nie łączy i sterownik nie widzi otwarcia drzwi kierowcy, sprawdź czy działa sygnalizacja niewyłączonych świateł.
odpawiadam na zapytania a mianowicie centralny jest od nowosci i jak wylacze kabelki z alarmu ktore podpinam pod kable silownika to wszystko dziala ok zmiana polaryzacji nie wchodzi w gre sprawadzalem nie dziala tez tak jak powinien a kolory to czrno zolty i czarno czerwony acha no i nie wiem pod jaki przewod alarmu podpiac klape i maske bo probowalem...
Sprawdz w wiazce idacej do drzwi czy na przewodach czarno/czerwony i czarno/zolty jest napiecie w momencie pracy centralnego zamka.Jezeli jest,to zamek do wymiany,ewentualnie do wstawienia silownik uniwersalny
Co do opla vectry są to przewody brązowo czerwony-zamykanie,brązowo biały-otwieranie.Możesz wpiąć się w przewody wychodzące od siłownika master z drzwi kierowcy lub w centralkę zamka, która jest po prawej stronie pod schowkiem przy miejscu pasażera.W Leonie 2001 dieslu jest sterowanie - .Żółto-jasnoniebieski:zamykanie, żółto-zielony: otwieranie.
vectra przewód vectra telewizja przewód vectra przewód paliwa
konwerter poziomów ustawic dekoder polsatu naprawa sterownika turbiny
mikrokomputer cobra1 samsung le37b650
Gdzie wlać płyn do prania i płukania w pralce? Jaki zawór termostatyczny do grzejnika żeliwnego?