Radio nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka bo zmienił kolejność przewodów właśnie po to. Odłącz radio, przywróć fabryczną kolejność przewodów. Następnie poodłączaj choinkę z drzwi - mógł pociągnąć zasilanie z jakiegoś dziwnego miejsca żeby stale się świeciła - taki wieśtuning. To samo z lampką w podsufitce - w zależności od modelu vectry były różne lampki,...
Witam Ja mam taki sam problem, może przy okazji ktoś znający temat zechce się wypowiedzieć. Samochód Opel Vectra A 91r. Które przewody z centralki należy podłączyć do tych kabli co napisałem poniżej żeby działało sterowanie pilotem. W Oplu kable do centralnego wychodzą w wiązce z drzwi kierowcy _ brązowo-czerwony zamykanie brązowo-biały otwieranie....
Wiem że podobny temat już był, ale moja Vectra szaleje silnik 2,5 v6 Opel Vecta B bezpiecznik numer 22 na wylaczonym zaplonie tez nie wiem o co biega juz szukalem przyczyny w lampach radiu lampkach w drzwiach lampce w podsufitce .Wylacza mi sie panel od klimatronika radio oraz kierunki. Dodam że 2 dni temu przestał mi działać centrlny (usterka usunięta...
Możecie mi powiedzieć w czym tkwi problem? Wina zamka czy centralki? Sprawdziłeś cokolwiek poza bezpiecznikami ? Czy nie są połamane przewody w gumowym przejściu w okolicy zawiasów ? Czy otwierają/ zamykają się okna ? Grają wszystkie głośniki w drzwiach ? Działają elektryczne lusterka ? W tym samochodzie istnieje złącze diagnostyczne, podłącz diagnoskop,...
siłownik ma klejoną obudowę jak dasz radę nieinwazyjnie go rozebrać to może uda się go uzdrowić , ale nie licz na to za bardzo . najpierw sprawdź czy do siłownika dochodzą sygnały sterujące , bo być może uwalony jest przewód a nie siłownik
Witam. Problem to Opel vectra B. Dokładniej nie działa centralny zamek. Pilot niby chodzi bo dioda się świeci i czasami słychać jakieś cyknięcie także się nie rozstroił. Gdy próbuję zamknąć auto z kluczyka to też nic. Zamyka tylko drzwi kierowcy. Mógł by ktoś podpowiedzieć gdzie szukać usterki bo już całą sobotę przy tym grzebię i nic. Dodam jeszcze...
Mam dziwną przypadłość centralnego zamka w swojej vectrze. Mianowicie odkąd kupiłem samochód, nie działał centralny w ogóle z tyłu. Doszedłem do wniosku, że mikrowyłączniki, wymieniłem - i zadziałał RAZ - zamki tylne się zaryglowały i koniec. Okazało się też, że ingerencja w zamki nie była na 99% potrzebna, bo coś jest poprzestawiane tylko nie wiem...
pewno była by lepsza ale uparł sie jeden taki na alarm z powiadomieniem ( jest zakupiony ). tam mam problem bo z drzwi kierowcy wychodzą tylko przewody sterujące siłownikami czarno/żółty i czarno/niebieski, na których jest cały czas masa tylko po wł/wył zamka pojawia sie chwilowe napięcie na jednym z nich, natomiast jest jeszcze moduł w drzwiach kierowcy...
Jest tak że zamek od kierowcy jest głównym zamkiem i on steruje resztą, od niego wychodzi kilka przewodów a do pozostałych idą tylko 2 którymi jest podawany sygnał do otwierania i zamykania, sprawdź czy masz napięcie na tym zamku(na przewodach) podczas otwierania zamykania i czy układ od centralnego zasilania jest w ogóle wpięty pod prąd czy może przerwał...
Moim zdaniem problem tkwi właśnie w drzwiach od kierowcy (porostu siłownik nie pracuje i z racji tej iż jest umieszczony od strony kierowcy domniemam ze jest to siłownik typu master) .A to skutkuje tym iż gdy otwierasz autko kluczykiem wszystko jest oki ponieważ mechanicznie przestawiasz siłownik i nie dochodzi do wystawiania sprzecznych stanów na wyjściach....
to jeśli chodzi o zwykły sterownik to prosta sprawa kupujesz podłączasz i będzie śmigało. jesli będziesz chciał napisz na prv to wyśle ci opis podłączenia do vectry(co w który przewód) pozdrawiam Jasne, tylko zapomniałeś chyba o tym, że Vectra B posiada coś takiego jak ryglowanie zamków i żeby prawidłowo "śmigało" potrzeba dwóch impulsów na zamknij...
dało się go otworzyć lecz zamknąć już nie Podłącz tester diagnostyczny, wejdź w podgląd parametrów centralnego zamka i sprawdź czy każde naciśnięcie przycisku pilota - daje właściwą "odpowiedź" na wyświetlaczu testera diagnostycznego. Ja obstawiam uszkodzony zamek lub wiązkę przewodów w drzwiach kierowcy ale bez właściwej diagnostyki będziesz działał...
obejrzyj wiązkę w bagażniku do pokrywy w Vectrach B pękały przewody w miejscu przegięcia i centralny szalał trochę taśmy i może pomoże
dzień dobry. chciałbym podpiąć się pod temat. mam nietypowy problem z centralnym zamkiem. z pilota wszystkie drzwi się zamykają tylko nie lewe tylne po stronie kierowcy. siłownik jest wymieniony na nowy i nie bardzo wiem co w tej sytuacji dalej robić. może jest gdzieś zwarcie na przewodzie. proszę o pomoc. dziękuję za radę. pozdrawiam Wydzielono z archiwalnego...
Co do opla vectry są to przewody brązowo czerwony-zamykanie,brązowo biały-otwieranie.Możesz wpiąć się w przewody wychodzące od siłownika master z drzwi kierowcy lub w centralkę zamka, która jest po prawej stronie pod schowkiem przy miejscu pasażera.W Leonie 2001 dieslu jest sterowanie - .Żółto-jasnoniebieski:zamykanie, żółto-zielony: otwieranie.
Sprawdź sterownik w nogach pasażera czy wizualnie coś się nie spaliło, jest tam mnóstwo elementów smd więc dla tego wizualnie . Zanim rozbierzesz drzwi podmień ze szrotu centralkę jeśli masz taką możliwość. Wszystkie raczej jednocześnie nie lecą to chyba coś innego ( przewód wtyczka w centralce )
Witam, Trochę czasu minęło od ostatniego posta, ale już nadrabiam.. Sprawdziłem przewody przy słupku B i napięcie było podawane zgodnie z podpowiedzią "Z.B.", zakupiłem mikroprzełącznik (firmy Honeywell) przed demontażem zamka (żeby nie robić sobie 2 razy tej samej roboty). Po rozmontowaniu wszystkich elementów sprawdziłem jeszcze raz czy napięcie dochodzi...
Centralny nie reaguje na przekręcenie kluczyka nawet rygielek się nie podnosi.Dziś rozebrałem tapicerke i żadne przewody nie idą do wkładki ani żadne cięgna od wkładki do rygla a przecież powinny iść kabelki do centralnego i cięgno do rygla prawda ? wygląda na to że ktoś grzebał przy centralnym bo nawet po uzbrojeniu z kluczyka dioda fabryczna która...
To nic nie zmienia, brak możliwości rozbrojenia alarmu z kluczyka. Podłączając sterownik(dokładany sterownik zamka) do wiązki przewodów znajdującej się z lewej strony kierowcy(w słupku pod bezpiecznikami) auto się zamyka i otwiera(komfort działa)ale alarm się nie załącza. Podłączając sterownik bezpośrednio pod moduł zamka(w słupku z prawej strony pod...
Patrzyłem od silniczka aż do samego modułu przy nogach pasażera, i kable sa "jak nowe" zero przetarć czy sladów uszkodzenia... w tej kostce jest z 8 przewodów... mam głośnik i podświetlanie
Sterowanie c.zamkiem Vectra C na jednym przewodzie , u mnie czerwono zółty wychodzący z zamka drzwi kierowcy. zamknij z ryglem(safe lock) - masą otwórz - masa przez opornik 470 ohmów
Witam. Sprawdzić wiązkę łączącą tylne lewe drzwi w gumowej osłonie czy nie jest przecięty jakiś przewód lub skorodowany?
Witam, posiadam opla vectre a sedana i moje pytanie brzmi- Jak do niego najlepiej zamontować centralny zamek? Jak poprowadzić przewody i jak zamontować siłownik w klapie bagażnika(sedan). Aha i przy okazji jak elektryczne szyby. W sensie elektryki Dzięki za odpowiedzi :) Pozdro Dla jasności cz taki z allegro a szybki takie uniwersalne
WITAKCIE! Prosze Was o pomoc. Mam taki problem w Oplu Vectra 1997 rok, 2.0 silnik. w tylnych drzwiach nie działa siłownik centralnego zamka. A siłownik jest zintegrowany razem z całym zamkiem (chyba). Myslę, że najprosciej byłoby dołozyć jeden master i podpiąc się z nim do sterowania z centralki na oryginalny siłownik. Tylko nie wiem czy oryginalny...
Mam Vectre B '97 i chcialem do niej zamontowac sterownik centralnego zamka ALLMAX V2SE (jeden z wielu na allegro). Podlaczylem zasilanie, podlaczylem mase, pozostaly dwa przewody sterujace bialy i brazowy. Pierwszy to wejscie zamykajace (-) a drugi to wejscie otwierajace (-) jednakze z moich pomiarow wyszlo ze jest na nich caly czas ok +5V na jednym...
Losowe zamykanie i otwieranie świadczy o uszkodzeiu przewodów najczęściej w okolicach przejść z nadwozia do drzwi. Objaw opisany przez ciebie to raczej wina centralki.
Jak w temacie - szukam informacji na których wyjściach z alarmu występuje sterowanie centralnym zamkiem, oraz czy są to masy - chodzi o podpięcie do oryginalnego zamka w Oplu Vectra 92, sposobie - bezpośrednio do przewodów, na których pojawiają się masy(kostka z 4 przewodami słupek kierowcy brązowo/biały - zamykanie i brązowo czerwony - otwieranie,...
Sorki juz objaśniam. Tak jestem pewien ze to fabryczny alarm, oryginalnie sterowany był z kluczyka trzeba było kluczyk przekręcić do końca w prawo i wtedy załączał się alarm. Ja chciałem zeby zamki zamykały się z pilota i jednocześnie załączał się fabryczny alarm więc do zestawu fabryczny alarm i fabryczny centralny dołączyłem jakąś centralke alarmu...
Może czytamy o innych modelach... Sprawdź więc. POZIOM 17. FUNKCJA KOMFORT(ustawienie fabryczne -funkcja wyłączona) Funkcja komfort (poprzez podanie dłuższego impulsu na wyjście zamknij centralnego zamka) umożliwia automatyczne zamknięcie centralnego zamka, zaryglowanie i domknięcie szyb podczas uzbrajania systemu alarmowego. Funkcjętąmożna zastosowaćw...
Mam pytanie czy masz 2 przewody czy jeden do sterowania po zapłonie mam schematy do vectry c ale podłączenie alarmu PRO9232 niestety może się to trochę różnić. Ważne ile przewodów jest do sterowania.
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Witam! Mam w/w samochód. Kawal czasu temu, gdy byłem z tatą w górach ściągnęło nas na pobocze, bo jakiś tuman wyprzedzał na 3 jak nie na 4 ciężarówkę. Złapaliśmy pobocza i zjechaliśmy/zeskoczyliśmy w pole, które było ok 1,5m niżej niż jezdnia. W polu jeszcze przejechaliśmy rozpędzeni w poprzek przez polną drogę i też nas nieźle podbiło. Na szczęście...
Witam wszystkich forumowiczów. Jako że manualny mechanizm podnoszenia szyb-"kolbotronic", w mojej Vectrze B, zakończył swój żywot, a niedaleko mnie stała rozbita vectra z przeznaczeniem na części z el. szybami, postanowiłem zrobić sobie prezent na święta i udogodnić trochę życie montując el. szyby z przodu, i oczywiście lusterka;) Mój problem polega...
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Jezeli z kluczyka dziala a z pilota nie zamyka( mam rozumiec ze wczesniej wszystko bylo ok) to w pierwszej kolejnosci pasowaloby sprawdzic przewody sterujace z alarmu zamkiem-mam rozumiec ze polaczenia wykonane sa jako lutowane??
heya!chodzi o opla vectre 1.7D.napiszcie mi do ktorych przewodów mam wpiąc się z modulem zdalnego sterowania centralnego zamka.chce go podłaczyc do oryginalnego centrala. W wiązce przy lewym słupku...odszukaj przewód brązowo biały i brązowo czerwony...to są przewody którymi sterowane jest otwieranie i zamykanie centralnego zamka.Podając masę na poszczególne...
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Możesz wpiąć się w te przewody znajdujące się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy.
Witam!! mam sterownik centralnego zamka na pilota i chce go podłączyć do vectry A do tego sterownika na kluczyk. gdzie mam podłączyć te dwa przewody sterujące zamykaniem i otwieraniem drzwi?? wiem że pod przewody od siłowników sterujących w drzwiach ale które to przewody przy tej centralce oryginalnej?? bardzo prosze o pomoc!! z gory dziękuje
prawdopodobnie podczas jazdy przywierją styki switcha w którymś z siłowników drzwi przednich,możesz to sprawdzić rozbierając drzwi i odpinając przewody sterujące:brazowo-czerwony i brązowo-biały,zrób to najpierw w jednych drzwiach tak żebys wiedział,który to,a najprościej Dodano po 1 rada dotyczy zamka fabrycznego,bo jeżeli jest dokładany do faktycznie...
Jaki to zamek?Oryginalny czy dokładany?To ważne.Jak to tylko przód?Masz popękane przewody to tylnych drzwi między słupkiem a drzwiami albo walnięte siłowniki.Nie zastanowiło cię to czemu chodzi tylko przód.Jak to oryginalny zamek to ci wyjaśnię po co ten micro switch.A bezpieczniki sprawdzałeś?
Prawdopodobnie tylne drzwi są zaryglowane elektrycznie. Mogą być uszkodzone siłowniki w drzwiach lub przewody dochodzące do nich, trzeba sprawdzić przepusty gumowe z przewodami czy nie spękały w nich przewody lub czy dochodzi do nich napięcie sterujące siłownikiem w drzwiach. nad innym sposobem odryglowania niż elektrycznie trzeba się zastanowić.
Mam centralny zamek bez pilota , na czworo drzwi, klapkę wlewu paliwa i bagażnik. Z przodu oba siłowniki MASTER, z tyłu SLAVE. Jak kupiłem rok temu, nie zawsze otwierał drzwi od strony pasażera z przodu. Wziąłem się teraz za tą usterkę i po odłączeniu siłownika z tych drzwi wszystko działa idealnie (jeździłem tak ponad m-c). Sądziłem początkowo, że...
Problem został rozwiązany, trochę zeszło się z rozebraniem tapicerki drzwi, jednak jest to możliwe przy zamkniętych drzwiach. Tak jak sugerował Błażej, pękł przewód od siłownika czarno-czerwony na przejściu miedzy słupkiem a drzwiami w gumowej osłonie. Po rozebraniu tapicerki drzwi, dostałem się do przewodów przy siłowniku na przewód czarno-czerwony...
najpierwszprawdz czy dochodzą impulsy do wtyki zamka (mogą przełamać się przewody w przepuście drzwiowym lub zaśniedzieć wtyki łączące w słupku) jeżeli impulsy dochodzą to problem tkwi w samych siłownikach w zamku wysiada mikrostyk przełączający stan rygla i podający zasilanie na silnik zamka
Sprawdz w wiazce idacej do drzwi czy na przewodach czarno/czerwony i czarno/zolty jest napiecie w momencie pracy centralnego zamka.Jezeli jest,to zamek do wymiany,ewentualnie do wstawienia silownik uniwersalny
a może uszkodził się mikro styk w zamku on odpowiada za działanie silnika takie coś miał kolega Dodano po 3 musisz spróbować podłączyć zamek (na krótko) i sprawdzić czy działa jak dobrze pamiętam są tam dwa przewody podłącz + i - jeśli działa to znaczy że coś z centralką
witam mam taki problem posiadam opla vectrę b 1,6 16v i ostatnio zauważyłem iż przewody do centralnego zamka w klapie mam przecięte. wcześniej nie miałem problemu z pilotem centralnego teraz nie mogę uruchomic centralnego zamka z pilota. próbowałem już wszystkich sposobów podanych na forum czyli włączyc zapłon i klikac w pilota to nie pomaga nic się...
sprawdź czy przypadkiem ktoś kiedyś nie pociągnął antenki (przewód idący do nikąd od centralki alarmu...) i nie podłączył go z anteną radia... Stosowano taki trik by zwiększyć zasięg pilota... ale, sposób znam z Omegi B... Nie wiem jak to jest w Vectrze...; po drugie.... wymień baterię w pilocie! Pilot nie powinien się rozprogramować gdy ma dobre zasilanie....
Moje auto to Vectra B DTI 2.0 1997r X20DTH. Chciałem dziś sprawdzić czy mój fabryczny autoalarm działa no i wsiadłem do auta, zaryglowałem zamek 2 razy pilotem, odczekałem aż alarm sie zaktywuje (dioda czerwona z "ludzikiem" przestała mrugać) i się poruszyłem. Alarm zawył i uradowany wyłączyłem go z pilota przyciskiem otwierania drzwi. I nagle okazało...
Niech kolega sprawdzi przewody pod kątem przełamań w przyłączu dzwi gdzie nie pracuje prawidłowo centralnych.Często uszkadzają się w osłonach gumowych przy wtyczce która wchodzi do dzwi,typowa usterka kiepska jakość przewodów wiązki
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników, jak zamek jest fabryczny, to w skrzynce, a jak wstawiany to na przewodach przy centralce.
Witam serdecznie. Koledzy proszę pomóżcie, bo brakuje mi pomysłów. Mam Opla Vectrę B 96 1.8 16V. Mam problem z centralnym zamkiem. Wiem, że ten temat już wiele razy był poruszany na forum, ale jakoś wasze podpowiedzi mają się nijak do mojej usterki. Zaczęło się od tego, że pilot zaczął rozkodowywać się co jakiś czas po wymianie baterii tzn. kilku bo...
Ale can słyszałem od specjalisty do zamków że był po 2005 roku. Masz może rozpiskę kolorów przewodów? Dodano po 7 Ale can słyszałem od specjalisty do zamków że był po 2005 roku. Masz może rozpiskę kolorów przewodów?
Witam, Mam problem, naprawiałem rozrusznik w swojej vectrze i musiałem odpiąć aku, zapewne po tym alarm odłączył mi zapłon, pompa nie pompuje paliwa. Co zrobić aby to jakoś rozbroić, alarm fabryczny Przewodów jest sporo przy centralce bo jest ona połączona razem z centralnym zamkiem i do tego wszystkie przewody idą w kierunku fotela, więc ciężko będzie...
Podłączylem tylko te, które podpisałem długopisem. Dodano po 1 1. +12V - przewód koloru czerwonego 2. MASA - przewód koloru brązowego 3. OTWÓRZ - przewód koloru brązowego z białym paskiem 4. ZAMKNIJ - przewód koloru brązowego z czerwonym paskiem 5. Kierunek lewy - przewód koloru czarnego z białym paskiem 6. Kierunek prawy - przewód koloru czarnego z...
Odłączyć kabel od stacyjki ale wyłączysz sygnał do radia, ( w sumie jak jest kluczyk w stacyjce cały czas to i tak nie ma różnicy), piszczka od świateł,więc lepiej przeciąć kabelek w okolicy centralki zamka, na słupku, koło nóg pasażera. Chyba pin nr 3 czerwony przewód, ale sprawdź.
Witam. W Vectrze C bagażnik otwiera się albo z pilota albo z przycisku na drzwiach. Przycisk zarówno na pilocie jak i na drzwiach daje sygnał i dopiero wtedy można wcisnąć przycisk na klapie i się powinno otworzyć. Jednak gdzieś po drodze jest awaria i nie działa. Sprawdziłem bezpieczniki, przewody (te na widoku do których mogłem się dostać), mikroprzycisk...
Może po to aby domykać okna. Na przykład w Vectrze jak domykasz centralny zamek to okna które nie zostały podniesione do samej góry poprostu się zamkną. Z tego by wynikało że jest to jakiś kabel sygnałowy pociągany od centralki zamka.
Jak masz dobry miernik to masz zły miernik. Sprawdź co pokaże żarówka. Czasem jest słaby styk i miernik pokaże że jest ok. a pod obciążeniem żarówką już nie ma, chyba że mierzyłeś przy podłączonym siłowniku. Ewentualnie sprawdź czy to nie Silicon (sugerują to trzy przewody) to rozbierz i posprawdzaj diody w środku. Centralny zamek to Silicon Esprit...
Co do centralnego zamka są to przewody: zamykanie z ryglem- brązowo czerwony otwieranie- brązowo biały Sterowanie komfortem: brązowo czarny 1.Musisz zwiększyć czas zamykania. 2. Wszystkie przewody są w centralce koło nóg pasażera. POZDRAWIAM
otworzylem drzwi pomijajac centralke (bezposrednio podawalem napiecie na styki silownikow). Zastanawia mnie tylko dlaczego przy silownikach drzwi trzeba podac na dwa przewody mase i na trzeci plus (ewntualnie na odwrot) a w tym od klapy tylko naprzemiennie bo ma 2 przewody. Styki od silownika od drzwi sa opisane na schemacie DS-zabezpieczenie przed...
Witam Znalazłem przyczynę niedomagań centralnego, okazało się że nie można podlączać zasilania tuby basowej do przewodów zasilających radio. :D
o to chodzi że one nie ida bezpośrednio do sterownika ponieważ przy sterowniku są oczywiście przewody tego samego koloru ale są grubsze i idą w inna stronę, Te kable w tylnych lewych drzwiach, przeglądałem dziś i nie mogłem dojść ale wychodziło i że idą one do przednich drzwi też lewych, czy to możliwe?
Cześć 1. Czy zakładał ktoś autoalarm w Vectrze jak w temacie? Czy jest szansa, że z alarmem wbiję się w wiązki w lewym progu (obok skrzynki z bezpiecznikami)? Czy całkiem przypadkiem ma ktoś rozpisane jakie tam są przewody (tj, +, migacze, centralny zamek etc). 2. Czy ktoś używa radiopowiadomienia ? Czy to dobrze się sprawuje. Piszą, że zasięg dochodzi...
Witam, Odkopałem temat przeszukując forum w poszukiwaniu wątków o alarmach w vectrze B. Niestety pomimo kilkugodzinnych poszukiwań w necie nie znalazłem odpowiedzi na moje wątpliwości. Alektronik ze mnie żaden, ledwie alarm sobie zamontuję, czy czujniki wymienię -tyle. Zamontowałem sobie alarm, który zamierzam uzupełnić o zewnętrzny moduł dostępu. Jako,...
A zamyka się na pilota zamek kierowcy?Ja stawiam,że on padł i microswitch nie daje sygnału czyli trzyma na otwarciu i tak się dzieje.Miałem kiedyś tak w vectrze.Odepnij przewody ci idą do drzwi kierowcy i zobacz na pilota czy lata.Tam jest to odkręcane. Wypialem kostke z drzwi kierowcy...tak jak pisales i dalej to samo... w zadnych drzwiach zamki nie...
Witam Chyba coś sie stało w drzwiach kierowcy może siłownik odmawia współpracy albo coś z przewodami doprowadzających sygnały ster i zasilania do siłownika. Pozdrawiam.
Witam. Mam następujący problem. Mianowicie mam opla vectrę z 2001r w którym padł siłownik centralnego zamka w tylnych dzwiach. Chcę zastąpić go uniwersalnym ale do fabrycznego idą trzy przewody i jak by nie podłączać uniwersalnego to dostaje + i - na zamknij a w żaden sposób na otwórz. Ma ktoś pojęcie o co może chodzić ? Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
oprócz tych przewodów, o których pisałem, powinieneś mieć jeszcze brązowy, brązowo-czerwony i brązowo biały. Podłącz żarówkę 5W do przewodów czar-czer i czar-żół a następnie zwieraj brąz z brąz-czer i następnie brąz z brąz-białym. Żarówka powinna zapalać się na czas 1 sek. a pozostałe drzwi zamykać się i otwierać. Wciśnij także włącznik oświetlenia...
Tu nie chodzio o jakiś kondensator w radiu, tylko o to, że czasem przy montażu radia, "elektryk" łączy ze sobą przewody stałego plusa i postacyjkowy na fabrycznej wiązce razem ze sobą, nie odcinając tego drugiego od strony samochodu i wtedy będzie problem.
i szybki na zamknietych drzwiach chodz tak ze trzeba trzymac przycisk bo jak sie pusci to staja prosze o pomoc Możesz to trochę rozwinąć, bo nie za bardzo łapie o co chodzi? Co do kwestii że gdy drzwi zamykają się po włączeniu stacyjki to i zamykają się też okna to można to rozwiązać instalując przekaźnik który odseparuje przewód komfortu od przewodu...
Dzisiaj zacząłem grzebac w samochodzie i okazało się że po przekręceniu stacyjki napięcie nie pojawia się na sterowniku centralnego zamka a z tego co wiem to potrzebne jest ono do zaprogramowania pilota ! Moje pytanko to na jakim przewodzie przy centralce powinno pokazywac się napięcie ze stacyjki ! Przy radiu sprawdzałem napięcie się pojawia po przekręceniu...
szansa duża. ale wiesz... no takie pytania "jaka szansa" to chyba nie na elektrodzie a raczej na czarymary.com jesli takie coś wogole istnieje. Mogą być przewody ułamane.. mogą być silniczki.. raczej zawsze zamki są do naprawy.
Witam Mam następujacy problem. Po zamontowaniu nowego nieseryjnego radia Clarion DXZ378 w vectrze b po wyłączeniu zapłonu nie mogę zamknąć centralnego zamka z pilota i nie moge włączyć zabezpieczenia przed kradzieżą przez około 2 minuty. Moge zamknąc centralny kluczykiem ale włączenie zabezpieczenia przed kradzieżą kluczykiem też nie działa około 2óch...
Być może zastosowanie wymyślonego przez Ciebie "udogodnienia" ma sens ale ja wolę jednak to co daje fabryka. Lutek, jak chcesz "se pogadać", to najlepiej na jakimś czacie. Tak się składa, że od paru lat w niektórych furach taka funkcja jest dostępna fabrycznie i wymaga jedynie zaprogramowania. Więc jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, to nie...
Mam problem z oryginalnymi siłownikami centralnego zamka w tylnych drzwiach Astry II kombi z 1998r. Przednie L i P drzwi, wlew paliwa i klapa tylna blokują się bezproblemowo z kluczyka ,pilota i przez naciśnięcie przycisku blokowania. Działa też ryglowanie w przednich drzwiach. Drzwi tylne lewe i prawe - umarły, żadnej reakcji na zamykanie i otwieranie....
sprawdź miernikiem czy dochodzi zasilanie do centralki,może gdzieś przewód się przetarł
nic to nie, problem w sterowniku lub radiu Witam pilota rozbierałem czysciłem bateria ok dioda miga ale centralka nie reaguje na synchronizacje dzisiaj spróbuje odłączyc radio moze cos to da Pozdrawiam, edit:własnie wróciłem z parkingu radio wyjęte ale zadnych zmian,czy ktoś się wie jaki kolor przewodu za co odpowiada przy wejsciu do sterownika
Mi siłowniki się spaliły bo przewód od pozycji w klapie zwierał z siłownikiem.Wymieniłem wszystkie działa,klient wyjeżdża włącza światła i siłowniki stuknęły...Wyłącza światła działa.Dobrze że to przy mnie było to szybko znalazłem przyczynę a tak myślałem dlaczego wszystkie naraz padły i czy po mojej robocie znowu nie będzie to samo?Oczywiście moduł...
Jeśli masz już funkcjonujący centralny, to wystarczy, że dokupisz jedynie radiosterowniak. Na rynku jest ogromny wybór urządzeń uniwersalnych, więc kierujesz się głównie wyglądem pilota i ceną. Choć doradzałbym te markowe. A sposób podpięcia i kolorystyka przewodów była już wielokrotnie podawana na forum i możesz sobie odszukać.
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Słuchaj kolego, jeżeli nie doszedłeś jeszcze do rozwiązania tego problemu, to nie baw się ze stacyjką. Aby jak najszybciej dojść do sedna sprawy, to w pierwszej kolejności odłącz radio. Potem zaprogramuj z powrotem piloty (wejdź do auta, zatrzaśnij za sobą drzwi, przekręć kluczyk w pozycję 2 i na 3 sekundy przytrzymaj jeden z przycisków do sterowania...
1. Do sprawdzenia - wyłącznik awaryjnych, stan mas w lampach. 2. Uszkodzenie mechaniczne - przetarty przewód w przelotce, uszkodzenie zamka. Trzeba szukać.
Po złym podłączeniu wtyczki do przyczepki zrobiło się zwarcie spaliła się instalacja od przekaźnika ładowania w stronę akumulatora 4 przewody i jeden przewód przychodzący do akumulatora. Po zaizolowaniu przewodów i wymienieniu przekaźnika kontrolki przestały świecić jednak po przejechaniu kilku kilometrów przekaźnik się znowu spalił, obecnie jeżdżę...
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
Witam wszystkich użytkowników forum. Mam mały kłopot z alarmem w Oplu Vectra 1.8 16V rod prod. '96, To znaczy nie tyle ja mam kłopot co mój ojciec. Pewnrgo dnia alarm zaczął wyć co jakiś czas bez powodu. Jakiś znajomy doradził mu, by przeciął dowolny przewód biegnący do centrali alarmu. Tak też zrobił i alarm zamilkł całkowicie- mało tego wogóle nie...
Sprawdź przelotki w tylnych drzwiach.Tam z reguły łamią się przewody.
Witam Od razu przejdę do rzeczy. Zamontowałem już 4 centralki w różnych autach (audi a4, vectra a, vw caddy, escort mk5) i dopiero gdy wziąłem się za felicje napotkałem dość dziwny problem. Do drzwi idzie 5 przewodów. Ze schematu wynika że dwa grubsze są od siłownika a 3 pozostałe prowadzą do przełącznika (jeden wchodzi, dwa wychodzą jako otwórz/zamknij)...
Gdy bym się znał bym tu nie napisał...tydzień temu działało wszystko i przestało centralny działa jak zamykam kluczykiem, jeśli wiesz gdzie jest zlokalizowane urządzenie które steruje centralnym napisz może ono nie łączy warto sprawdzić przewody itd. Chyba że się mylę
Mogę się mylić, ale chyba nie ma jako takiego czujnika krańcowego, wydaje mi się, że jest to realizowane w zamku za pomocą mikrostyku. Tak właśnie jest. Nie które auta tak mają (tak jak moje- ROVER 75) . Zamarza mikro styk w zamku jak jest mróz i kontrolka świeci się dopóki nie odmarznie . U mnie zdarza się to tylko na mrozie.Oczywiście mogą to być...
Centralny oryginał/dokładany? Centralka oryginał/dokładana? Zmierzyłeś, czy w obwodzie zamka nie ma zwarcia do masy pojazdu? Sprawdziłeś, czy po podaniu zasilania na krótko na silnik zamka, ten zareaguje? Schemat centralnego zamka masz? Kolorystykę przewodów centralnego zamka masz? Cokolwiek?
nie jestem pewny czy nie jest tak że od strony pasożyta ma slave a od kierowcy nie ma siłownika tylko sam "czujnik" wyglądający jak siłownik W vectrze na pewno jest(przynajmniej powinien być) siłownik w drzwiach kierowcy. Choćby z tego powodu, że samochód można zamykać zamkiem tylnej klapy. Czy można było zamknąć od strony pasażera tego nie pamiętam....
W drzwiach kierowcy( jest zamek matka) przewody są całe? bezpieczniki dobre? -- jeżeli tak to uszkodzone są mikro- styki w prawych zamkach
W takiej VB często też przełamują się przewody w przelotce pomiędzy drzwiami, a słupkiem (w tylnych drzwiach). Druga usterka to padający mikroprzełącznik w zamku (koszt wymiany samemu 5 złotych). Przewód od pompy paliwa znajdziesz w wiązce w progu po stronie kierowcy (tak jak kolega powyżej napisał niebieski z czerwonym paskiem). Sam centralny zamek...
Każdy bezpiecznik i przekaźnik wyjmij i sprawdź, działa coś bez kluczyka co nie powinno działać > jak tu co by nie szukać innych przykładów ? Wystarczy taki sklejony przekaźnik zasilający sobą coś innego i już będziesz miał niepotrzebny pobór prądu. Jak znajdziesz który to bezpiecznik bierze prąd, będzie można zastanowić się co tam jest do niego podłączone,...
Sprawdziłem już kilka rzeczy, ale problem nadal występuje. Z pewnością ktoś już coś robił przy instalacji, bo wszystkie kable mam praktycznie nowe. W wielu miejscach są pookręcane taśmą izolacyjną, część tych plastikowych szyn na kable ma pourywane zaczepy, są 'trytytki' itp. Sprawdziłem takie rzeczy: -Skrzynka bezpieczników. Wykręciłem całkiem, obejrzałem....
Sprawdź przewody w przelotce miedzy klapa a budą, dość często w tym miejscu lubią się łamać.
Witam, auto to vectra B 1.8hb 1998r. a ja mam krótkie pytanie dotyczące zamiany sterowników centralnego zamka, mam luzem centralkę i pilota bodajże Carprotect, niestety nie wiem dokładnie jaki model, ale chciałbym ją zaadaptopwać w miejsce oryginału gdyż padł pilot i tak nie działa z pilota, a ma tylko +, - i dwa przewody: zielony i niebieski, czy to...
Bardzo wam dziękuję za pomoc zwarcie robił przewód wychodzący z BSM
Witam wszystkich mam taki nietypowy problem mianowicie kiedy włączę radio w Vectra b 2000r to się zaświeci ale nie daje głosu dopiero gra po otwarciu tylnich lewych drzwi lub po zamknięciu centralnego zamka ryglem miał ktoś podobny problem?? Radio orygonalne CCRT700 Standard - przewody przełamane w przelotce miedzy drzwiami a słupkiem.
dzięki wszystkim. Ambulans dzięki za pomoc. Radeon - czytaj posty-wiem jak się używa miernika i wiem co to zacisk +30 lub +15 w samochodzie. Pytałem o spis żeby ułatwić sobie życie a schematy są dla ludzi :) Yasiu - teraz wszystko jasne dlaczego nie mogłem namierzyć tego :) Pozdrowienia dla wszystkich. jutro działam - dwie vectry <lol> i Lagunka...
Witam sprawdzałes sygnał z wyjscia na czujniki dodatkowe na przewodzie zielonym?zamki zamyka gdzies w dwie sekundy po właczeniu zapłonu a mase na czujniki powinien dawac od razu! sprawdz powstawiaj diody zaporowe i moze bedzie ok!jak nie to wymyslimy cos nowego innego.Pozdrawiam
Proste pytanie : Czy vektry produkowane w 1991 to te same co 1995 , chodzi mi o kolory przewodów takich jak do sterowania zamkiem , kierunkowskazy itd czyli wszystkie potrzebne do montażu autoalarmu. Mam opis do vektry od 1995 i nie wiem czy bedzie pasował , a nie bede miał zadużo czasu na ten montaż wieć nie musiał bym szukać :D
Dzisiaj dobrałem się do sterownika, rzeczywiście jest przewód czerowno/żółty na którym pojawia się na 1sek. masa po przekręceniu kluczyka w pozycję ryglowania, poprzez kontrolkę podawałem masę i nic, więc spróbowałem podać masę na krótko, skutek zapiszczał przekaźnik spalił się bezpiecznik oraz sterownik zamka. Mam już drugi na szczęscie nie jest drogi...
janusz kaczor do czego podłączyć ten przewód który steruje domykaniem co mu daje impuls z masy wg schematu ma to być kabel niebiesko-czarny z silnika zamka centralnego ale na nim czały czas jest masa.PROSZĘ O ODPOWIEDŹ dzisiaj cały dzień spędziłem na podłączeniu tego przewodu i nic.
pawel_jaksina napisał :"Podpowiedż? Szukając przewodów zamka centralnego kontrolkę 12v podłacz do stałego napięcia."- proponowałbym podłaczyć raczej do masy,bo tak jest sterowany zamek w vectrze,a sam samochód był opisywany na forum ze sto tysięcy razy,więc wystarczy się trochę wysilić i znależć opisówki bez problemu i bez rozpoczynania nic nie wnoszącego...
Centralka jest po lewej stronie kierowcy, pod osłoną obok pedałów (mowa oczywiście o wersji nie angielskiej). Trzeba odkręcić dwie śrubki - jedna jest na dole plastikowa, druga na górze normalna na krzyżak. Żeby wyciągnąć osłonę trzeba trochę odciągnąć też próg - ale to sami na to chyba wpadniecie :) Potem trzeba dobrać się do grubej wiązki kabli,...
Witam. Przekładam silnik X18XE z VB do Calibry. Mam całą instalację elektryczną. Obecnie "preparuję" wiązki z VB do włożenia do calibry. Mam pytanie odnośnie immobilizera. Wiem że komunikuje się on z ECU za pośrednictwem przewodu sygnału drogomierza (WEG). Czy do poprawnego funkcjonowania wystarczy połączenie wyprowadzeń 2 i 7 immo z wyprowadzeniem...
Witam. mialem podobny przypadek w vectrze 2.0i 92r. Nie bylo iskry. Wymienilem cewke bo prad do niej dochodyil,przewody,swiece i nic nie pomoglo. a okazalo sie ze w srodku od strony pasazera na przednim slupku jest przekaznik taki niebieski obok sterownika centralnego zamka i on sie nie zalaczal i to byla przyczyna. wystarczylo ze go czyms puknolem...
Auto to vectra b 97 rocznik, radio jak w temacie. Pomogła zamiana miejscami przewodu żółtego z czerwonym.
Z praktyki zawodowej w tych modelach często nie mówię że zawsze , gdy występuje brak ładowania a lampka kontrolna na liczniku pracuje poprawnie to najczęściej alternator nie posiada poprawnej masy. w tych modelach masa jest doprowadzona przewodem od głowicy i często jej rezystancja wzrasta na tyle że lampka ładowania gaśnie ale napięcie jest zbyt niskie....
Często w tych samochodach ulegają uszkodzeniu mikroprzełączniku zamontowane wewnątrz siłowników zamków lub przetarciu ulega wiązka przewodów elektrycznych. Musisz rozebrać tapicerkę drzwi i pomierzyć.
Ciąg dalszy walki z problemem. Dywaniki usunąłem przez weekend. Przewody zostały posprawdzane.Według mnie wszystko ok. Odłączyłem kostki od sterownika centralnego zamka i okazało się że szyby działają. Po podłączeniu jednej z kostek zaczął działać centralny i szyby działały prawidłowo łącznie z pamięcią szyb. Jednak po podłączeniu drugiej z kostek które...
Prawdopodobnie masz problem z zamkiem drzwi kierowcy (silnik zamka centralnego zmarł śmiercią naturalną).Jest to częsta przyczyna takich problemów i chyba jedyna jaka mi przychodzi do głowy.Na wszelki wypadek możesz sprawdzić sygnały na wtyku do zamka drzwi.Na przewodach :czarno-żółtym i czaro-czerwonym ma być impuls +12V w momęcie zamykania i owierania....
Wiem że tematów pełno ale takiego nie znalazłem. Więc mam taki problem: Popsuł mi się centralny zamek tzn. otwierają mi się i zamykaja tylko drzwi od kierowcy i tylko z kluczyka reszta nic. Jak próbuje pilotem otworzyć to tylko mrugną kierunki i słychać takie tyknięcie w sterowniku i przekaźniku pod kierownicą. Jakpróbuje zamknąć pilotem to we wszystkich...
Jeżeli nic nie jest dokładane ,autoalarm ,lub sterowanie zamkami z pilota,bo były tak podłączone alarmy że zamiast mignięcie kierunkami, było realizowane postojówkami.W takim przypadku sprawdziłbym może przy radiu(jeżeli dokładane) ,bo powinno być tam zasilanie do podświetlenia radia,i może tam jest na knocone.Sprawdź przewody wokół przełącznika kierunkowskazów,bo...
Witam Mam pytanie odnośnie domykania szyb po zamknięciu drzwi z pilota jak zachowuje się napięcie ze sterownika czy podaje napięcie przez jakiś czas czy do czasu jak domknie już szyby i w ten czas napięcie zanika bo wykryje duży opór i natężenie prądu.Wiem ze centralka alarmowa kupowana w zestawie z pilotami ma coś takiego ze z jednego przewodu w czasie...
Bezpiecznik cały centralka klika kierunki mrugaja jednak drzwi dalej zaryglowane otwieranie drzwi kierowcy nie daje żadnego efektu podniesienie opuszczenie dzundzla od środka w drzwiach też nic nie zmienia udało mi się odchylic boczek i przeciąć przewody więc tak napięcia są na przewodach zmienia się polaryzacja jednak dalej zamki nie reagują
Mam schemat wszystko podłączyłem ale jak zwykle coś popierdzieliłem w poprzednim aucie zakładałem i jest git w opelku mam problemu nie wiem może coś zle podłączam proszę serdecznie o szybką pomoc znalazłem schematy do vectry b wszystko jasne i tak Mase podpinam lux czyli tak mam sterowanie masą czyli łącze przewody od centralnego zgodnie z instrukcja...
nie podwazam twojej wiedzy przeciez jestes moderatorem ale nie powiniennes pisac ze jestem oszustem - bo tak rozumiem ten wpis. Dobrze rozumiesz ten wpis - piszesz z pozycji użytkownika jednego pojazdu, w dodatku sądząc z opisu strasznego rzęcha. Ja prywatnie zdzieram 3 z kolei B4, żona jeździ jeszcze B3 - blacha? Owszem, na B3 była nieco lepsza, ale...
Na początek sprawdź czy masz w złączu do tej lampki 12 V bo powinno być stałe. Wysterowanie masą idzie z zamka tylnej klapy więc może warto sprawdzić też przewody w przelotce.
Są różnice w modułach uniwersalnych. Powinieneś, a nawet MUSISZ dodać info co w ogóle montujesz. Inaczej inni użytkownicy napiszą Tobie, że to jest "banalnie" proste. Domykanie szyb realizuje moduł komfortu. Jeśli korzystałeś ze schematów z Vectry, to na pewno bylo napisane, że w przypadku domykania szyb należy połączyć dwa przewody ze sobą. Klapa bagażnika...
Na prośbę Moderatora Błażeja opisze bardziej dokładnie miejsce usterki. Przewody były stopione (dosłownie stopione obrane z izolacji na długości 3 do 5cm) w lewym progu od strony kierowcy. Przypuszczalna przyczyną tej usterki była popękana izolacja na przewodach (zdjęcie ostatnie). Kable: czerwono czarny i żółto czarny (tak przypuszczam ponieważ obok...
Jeśli jest zamek fabryczny to proponuję najpierw sprawdzić bezpiecznik w skrzynce bezpieczników, później ewentualnie dostać się do sterownika, który powinien się znajdować w dolnej części prawego przedniego słupka (tak jest w innych oplach: astra, vectra, omega). Przewody mogą się ukruszyć, ale w tym przypadku mało prawdopodobne.
Witam,jest taka kwestia,centralny montowany ewidentnie przez kogos,sterowany z pilota zadnych danych ani nazwy firmy produkującej to ustrojstwo. Musimy wrócić do początku. Przejrzałem zdjęcia. Centralny zamek montowany jest FABRYCZNIE. Ktoś dołożył tylko radiowy sterownik centralnego zamka ! Zresztą zrobił to bardzo niechlujnie. Dzisiaj montowałem...
sprawdź dokładnie dopływ powietrza żeby nie było jakiegoś lewego, ja miałem ten sam problem nawet kupiłem nie potrzebnie przewod wysokiego napięcia i sonde lambda a okazało się że nie szczelna była rura łącząca przepływomierz z przepustnicą i wcale nie było tego widać dopiero po wykręceniu tej rury zauważyłem że jest pęknieta, jest to częsta przyczyna...
Nie wiem jak inni przedstawiciele gatunku oplowatych, ale vectra B ma ryglowane zamki w standardzie - drugie zamknięcie z pilota w ciągu 10 sek. lub przytrzymanie kluczyka w zamku. Inne samochody innych producentów też pewnie mają tą funkcję. Odłączanie alternatora na wiele się nie zda - swobodnie można przejechać kilkanaście km (typowy brak ładowania),...
Witam. Od 3 miesiecy posiadam u siebie alarm STIG 41 i sprawuje mi sie super wiec prosze o niepisanie negatywnych opini na temat tej firmy poniewaz te opinie juz znam a temat dotyczy czegos innego. Alarm ten zakladalem sam i zintegrowalem go z oryginalnym centralnym zamkiem (kiekert) w Oplu Vectrze A 91r., zeby otwieral mi sie z pilota. Jest w nim jedna...
Witam wszystkich !!! Miałem taki sam przypadek z Vectrą sąsiada-- brak mocy i szarpanie silnikiem od 2 tys obr. Bardzo prosto można sprawdzić czy to wina pompy czy niedrożności przewodów !!!! Tak tak -- w moim przypadku to była niedrożność w układzie paliwowym !! Jak sprawdzić ??? Baaaardzo prosto--- odpinamy przewód paliwowy odejściowy do pompy wtryskowej...
Więc tu masz opis podłączenia alarmu do Vectry: Domykanie szyb podłącz przez diode do przewodu zamykającego centralny zamek i ustaw wydłużony impuls masy w centralce i po kłopocie :D Pozdrawiam
Mam wymontowana z Opla Vectry A cala instalacje zamka centralnego KIEKERT 5342 i mam problem z uruchomieniem go. Czy ktos mialby schemat , chodzi o wiazki przewodow-kolory. Jest tez kostka koloru niebieskiego z czterema przewodami ale nie wiem co tam ma byc wlaczone do niej>pozdrawiam
Sprawdź ten siłownik w drzwiach, czy tam czasem nie ma stycznika.Spotkałem się z vectrami które miały styczniki.Po drugie sprawdź ten przewód z alarmu do sterowania centralnym zamkiem, tzn co sie pojawia na nim podczas uzbrajania i rozbrajania, czy za każdymrazem impuls masy czy moze stała masa.Do przejścia ze sterowania jednoprzewodowego na dwu służą...