WITAM mam taki problem < vectra zapowietrza się po dłuższym postoju ( tylko jak jest zimno ) jeżeli ktoś wie co może być tego przyczyną proszę o pomoc
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Ok. Dziękuję za fachowe odpowiedzi. Zapomniałem napisać poprzednio ,że rano samochód odpala od kopa ale po sekundzie , dwóch gaśnie. Potem tylko samostart. Być może to ważne. To tym bardziej wskazuje na zapowietrzanie ....
Jak sprawdzić czy się nie zapowietrza?
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Niby nie powinny pojawiać się bąble w przewodzie paliwowym, ale w praktyce widziałem takie i jeżdziły. Najważniejsze czy rano jest paliwo czy powietrze? Jeżeli wymieniłeś obudowę filtra paliwa, to wyeliminowałeś główną przyczynę. Trafił mi się kiedyś Opel, który zapowietrzał się gdzieś wcześniej. Pewnie złączki przy zbiorniku, ale nie sprawdzałem, bo...
Mi zapowietrza się dopiero jak postoi dłużej.
Witam,mam problem z moja vectra,zapowietrza mi sie układ chłodzenia,samochód sie niegrzeje,wiatrak działa,tylko auto niedziała na gazie,podobno dlatego ze parownik jest zimny.Niedostaje ciepła,bo ciągle sie zapowietrza cały układ.Moze ktos mi pomóc w tym,mam gaz holenderski,mało który mechanik chce sie wogóle dotykać,wymieniłem pompe wody i jest to...
Zapowietrza się
Wymieniłem w nim przewody przelewowe i auto ma teraz inne problemy dodam ze tamte na pewno łapały powietrze strasznie zmęczone i w ogóle, mianowicie zapowietrza się jeszcze lecz nie tak jak wcześniej, teraz zgaśnie wyciągnę powietrze z filtra i auto pali a wcześniej musiałem się trochę nameczyć żeby zapalił i tutaj powstaje pytanie czy przez nie orginalny...
witam . ja jestem po tym samym problemie i po wymianie pompy wtryskowej i wszystkich przewodów rozwiązałem problem tym że zamontowałem pompe paliwa w zbiorniku od zwykłego benzynowca o niskim ciśnieniu około 0,3 bar. po uruchomieniu wyszło gdzie jest problem. filtr paliwa ma kable zasilające do podgrzewacza i właśnie tam zaczęły lecieć bąbelki , więc...
[quote="lennon"]jak sprawdzic wtryskiwacze??czy to moze byc przyczyna?? Wtryskiwacze sprawdzisz na stole probierczym , najszybcjej w warsztacie nie które sklepy też wykonują to.A tu są objawy zapowietrzania się układu, gdzieś nie szczelość lub nie trzyma zaworek zwrotny.
Przywróć wszystko do stanu oryginalnego i nie kombinuj, żadnych zaworków zwrotnych nie wstawiaj bo one i tak ci nic nie dadzą. Przelewy muszą iść do zasilania pompy. Musisz tylko zlokalizować nieszczelność. Ja stawiam na trawersy.
napisz co robili
Tak czy owak zapowietrza się. Trzeba to zrobić.
Jak wpada jest zapowietrzony, gdzieś jest nieszczelność i powoduje zapowietrzanie się układu i tyle reszta ma wpływ na prace układu przeniesienia napedu a nie na złącznie i rozłączanie sprzęgła.
Jak był czarny filtr to do wymiany uszczelniacze wtryskiwaczy,zapowietrza się
Problem rozwiązany. Podczas mojej nie obecności siostra zatankowała benzynę :) prawda wyszła na jaw :) dodadkowo zepsuty był zaworek zwrotny w pokrywce filtra paliwa, co było powodem zapowietrzania.
A zdarzyło sie panu np brak paliwa w zbiorniku? Bo się wtedy pompa zapowietrza i wtryski
Wężyki od nadmiarów wymień i filtr paliwa.Normalnie się zapowietrza.
Stawianie nosem w dół to też dobry sposób na sprawdzenie czy układ paliwowy się nie zapowietrza.
Carrot ja się ciebie nie pytam o radę czy miałem kupić to auto czy nie jak nic nie masz to powiedzenia na temat to się nie ..... Dodano po 4 Co do ominietego filtra paliwa to próbowałem podłączyć wszystko tak jak powinno być i okazało się że ominięty został ponieważ oringi w filtrze zasilanie i powrót nie trzymają szczelności i z powrotu kapie a zasilanie...
co konkretnie jest potrzebne? auto bylo u mechanika i stwierdzil ze brak bledow a usterke usunac chcial poprzez wymiane uszczelniaczy pod wtryskami. jednym slowem mysli ze to zapowietrzanie
Świece zapalają sie poniżej 5 stopni. świece możesz sprawdzić zwykłą żarówką(minus do żarówki ze świecy a plus z akumlatora(jak żarówka bedzie sie swiecic czyli minus bedzie na świecy to jest dobra)) i sprawdź czy się nigdzie nie zapowietrza
Całość za około 1500 ogarniesz.
Ten błąd u mnie wiązał sie z obwodem lampki MIL który był uszkodzony.Takie dziwne zależności niby immo to inna bajka ale jak osunąłem błąd 1690 to i błąd b3059 zniknął.Winna też była pompa która sie bardzo mocno zapowietrzała.
ale jak by była pompa walnieta to by pedał szedł do podłogi tak??? a on jest z 10 cm od podlogi i dalej niechce iść ale na poczatku jak wcisne na hamulec jest twardy ale powoli idzie w dół okolo 5-8 cm i dalej nie idzie spróbuje wymienić cały płyn hamulcowy i go odpowietrzyc ale czy to cos da jak jest pompa sie zapowietrza
Zapowietrza się,sprawdż,wężyki przelewowe do samej pompy.
Nieprawidłowe ciśnienie paliwa. Uszkodzony dławik przeciwzakłóceniowy. Uszkodzony sterownik. Układ paliwowy się zapowietrza.
Zapowietrza się gdzieś ?
Jest też tak że puszcza ten oring pod deklem na filtrze, jak dmuchasz rurki to słuchać jak tam syczy. Albo też te szybkozłączki na wejściu do filtra. A ciekawi mnie po co tam zrobili tak, że nadmiar z wtryskiwaczy dali na rurę zasilającą a nie powrotną, to tak jakby chcieli aby cieplejsza ropa wracała do pompy. Jak by dali na powrotną to by się na przelewach...
Żle ustawiony zapłon lub się zapowietrza lub przepalona świeca.
odnośnie porannego palenia sprawdz wężyki przelewowe,najlepiej wymień koszt niewielki ,często pękaja pod oplotem i zapowietrza układ.
Bardzo trudna usterka do wykrycia a rozruch silnika bardzo ciężki . Tędy również sie zapowietrza oprucz usczelniaczy i przelewów
Zaślep powrót z pompy do wtrysków. ZObaczymy czy pompa się zapowietrza sama czy wtryski ją syfią.
Jeśli jest ładowanie (14V) to faktycznie . Jeśli silnik jest zimny np. po nocy to kontrolki muszą przygasnąć - świece żarowe. Ja miałem trochę podobny problem. W mojej Vectrze 2dti zapowietrzała mi się pompa wtryskowa przez stare wężyki powrotów z wtrysków i też nie chciał a palić.
Uwaga w momencie odłączenia powrotów od pompy następuje natychmiast cofnięcie paliwa do zbiornika a co za tym idzie przy próbie odpalenia zapowietrzenie.Jeżeli to radzę nie zdejmować wężyka przy pompie tylko go zacisnąć tak żeby mieć pewność że tam się nie zapowietrza.
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
sprawdz swiece czy masz dobre jak wiadomo ten silnik jak raz odpali to przez cały dzionek bedzie palił jak nie rowno chodzi po odpaleniu i puszcza dymka to swiece sprtawdz moze byc to przyczyna ze ciezko pali nie sugeruj sie lampka zapalajaca sie od swiec a i jeszcze jedna pryba nalezy postawic samochod przodem w doł jezeli rano odpali dobrze to znaczy...
Wtryskiwacze także sprawdzałem, nie ma tam żadnych przecieków, trójniki w porządku, a jeśli chodzi o tą uszczelkę to musze na nią jutro zobaczyć ale nie sadzę że ona będzie powodem dla którego auto nie łapie obrotów. W jaki sposób najlepiej sprawdzić tą szczelność przewodów ? Z grubsza patrzyłem i wydaje się wszystko dobrze, ale jak to zrobić profesjonalnie,...
Zasiliłeś układ z bańki? Może ciągnie lewe powietrze dlatego się zapowietrza skoro poszesz że masz połowę filtra ropy.
witam moja vectra ma problem z odpaleniem a dokładniej to wygląda tak że zawsze rano odpali bez zarzutu popracuje trochęi gaśnie i potem już problemy z uruchomieniem, moim zdaniem tochyba się zapowietrza, proszę o podpowiedź co zrobić?
Zapowietrza się.
rano przed odpaleniem na benzynie kilkakrotnie włącz i wyłącz stacyjkę bez kręcenia rozrusznikiem ,prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy
Witam. Problem z Vectrą teścia. Auto pewnego dnia odpaliło na moment i zgasło po czym już nie odpaliło. W weekend sprawdzałem wg filmów na YT czy dochodzi prąd do pompy wtryskowej i czy działa sterownik. Niby wszystko ok. Podłączyłem opcoma i nie ma żadnych błędów. Na szybko zrobiliśmy zbiornik paliwa z banki po oleju i doprowadzając paliwo bezpośrednio...
Tak ale na ciepło też bez rewelacji. Paliwo w układzie jest nie zapowietrza sie i swiece tez pala.
Temat nie na to forum,gdyż usterka leży w mechanice. Jest o klasyczny objaw zapowietrzania układu-do wymiany wężyki przelewowe.
Pewnie się zapowietrza na przelewach , trawersach wtrysków, filtrze itp . To niestety przypadłość tych silników plus ew padająca pompa wtryskowa ..
Tak chodzi o przewody nadmiarowe poza tym sprawdź wkład filtra jak jest czarny to masz do wymiany trawersy. Jeszcze może zapowietrzać sie na samej obódowie filtra.
Witam. Wymieniłem uszczelki pod trawersami (mechanik) i przewody przelewów. Problem pozostał. Stwierdzam, że troszkę szybciej odpala ale dalej na niskich obrotach ok 500-600 obr/min, na pedał gazu brak reakcji. Po ok 10 sek jest mała przegazówka i obroty normalne, pedał gazu działa. Gdy dodaje powoli gaz nawet na postoju przerywa nie gaśnie. Tak jakby...
bo łapie lewe powietrze i sie zapowietrza poprostu i musisz dluzej poktecic i odpali.
Propozycja wpięcia do instalacji elektrycznej silnika OPEL (m. in. Astra G, Zafira A, Vectra B, Omega) 2.0DTI symbole Y20DTH lub Y20DTL ze sterownikiem PSG5(jedna wtyczka na pompie VP44) lub PSG16 (2 wtyczki na pompie VP44) pompki paliwa z baku benzynowej Vectry B.
Witam, silnik na wolnych obrotach pracuje ładnie ,równo trzyma obroty jest cichy, przy raptownym dawaniu gazu też jest cichy, więc zawór mogę sobie odpuścić.Rozrząd ustawiłem idealnie na znaki, co jeszcze mogło by powodować taka rozbieżność? Cały czas myślałem, że położenie tłoczka na końcu cylinderka to maksymalnie przyspieszony wtrysk, i dopiero w...
Poczytaj trochę od tej pompie i przypadłościach tego silnika, problem może leżeć w zapowietrzaniu układu lub pompy. Naprawde sporo jest o tym silniku. Możesz zdjąć wtyke z czujnika temperatury i zobaczyć co wtedy.
Witam. Mam dziwny przypadek w mojej Vectrze B, podczas normalnej jazdy czuć co jakiś czas wibracje na pedałach, oraz cichy dzwięk jak podczas załączania się ABS-u. W momencie naciśnięcia hamulca czuć delikatny skok na pedale i wibracje ustają. Podejrzewałem błędne czytanie prędkości z któregoś czujnika kół ale co ciekawe przy podpiętym komputerze wszystkie...
problem z zapowietrzaniem to trzeba troche posprawdzac przelewy uszczelniacze trawerz filtr paliwa obudowa na krotko zobacz czy ok
Wymien przewody przelewowe na wtryskach ona po dluższym postoju sie zapowietrza to jest najczestsza przyczyna problemów z uruchomieniem w tym silniku.
wymiana świec niewiele pomoże,albo się zapowietrza albo pompa skończona poczytaj se o vp44 możesz się zdziwić,błędy przydało by sie odczytać
Witam. Tematów na temat błędów związanych z pompą nie sposób pominąć, jednak mój przypadek odbiega od większości. Po długim postoju po odpaleniu auto strasznie kopci na biało, nie reaguje na pedał gazu, obroty max 1200 obr.min i wyrzuca błąd, po puszczeniu pedału gazu kontrolka check gaśnie. Silnik prasuje równo lecz strasznie miękko. Po kilku próbach...
Witam nie chce zakłądać nowego tematu błąd ten sam problem występuję tylko na zimnym silniku nie odpala na placku po chwili załapie i już chodzi bez problemu . Efekt jak by się zapowietrzał przelewy wymienione reszta wyglada jak nowa zalałem cały bak paliwa zobacze jutro jak odpali .
myśle że zapowietrza sie układ paliwowy jak u mnie wymieniłem podkładki nad wtryskami (nie pod!) nad metalowo gumowe
Nie zależy u jakiego mechanika .U jednego że jakaś iglica w pompie a u drugiego błąd nastawnika i błąd klimatyzacji ,której nie posiadam. Dodam że jakieś 3 miesiące temu była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem w pompie ponieważ miałem problem z zapowietrzaniem samochodu.I tez mi wtedy wysyłało błąd sterownika pompy i czujnika wału .
Ja czasem podgrzewam świece nawet i 10razy i to pomaga. I w moim przypadku ciągłe kręcenie nic nie daje. Gdy były mrozy musiałem dobrze podgrzać świece zakręcić, potem znowu grzać świece-zakręcić i jeżeli nadal nic lub coś tam łapał ale nie załapał znowu grzanie kręcenie i gdy łapał nie puszczałem kluczyka, bo wtedy gasł. Trzymałem go na rozruszniku...
Może to być również problem zacierania pompy(miałem taki przypadek, tłok prawie stał a na dodatek zasysała powietrze od strony rozrządu jakimś cudem.., czego nie da się zobaczyć na aucie) Druga sprawa w zasadzie pierwsza to trzeba sprawdzić czy się nie zapowietrza przez trawersy, przewody przelewowe, lub obudowę filtra itd.
Coś mi tutaj nie pasuje z tym cdi ale ok. Co do tematu. Czy układ paliwowy szczelny, nie zapowietrza się? Jeśli nie to pompa i wtryski do sprawdzenia. Mówisz, że błędów nie pokazuje, a sprawdzałeś w wartościach pracę np. wtryskiwaczy?
Kolego jeśli chcesz by świece grzały dłużej to przetnij obwód czujnika temp. wody , ja tak mam ale to nie pomogło uszczelniacze wtrysków musisz wymienić, bo jeszcze troche a przy zapowietrzaniu będzie zaciągał olej do pompy co za tym idzie możesz uszkodzić pompę wtryskową. Pozdrawiam
Witam! Chciałbym wyjąć zbiornik (uszkodzony) paliwa w moim samochodzie i zamontować nowy. Czy są z tym jakieś problemy? Czy nie odpala, zapowietrza się itp??? Czy są jakieś sposoby aby temu zapobiec? Z góry dzięki za wszystkie cenne uwagi i porady! POZDRAWIAM!
Witam Z tego co widzę to w tym salonie gdzie byłeś nie ma chyba ludzi myślących. Jestem posiadaczem Vectry A 1.6 89r. i pali na dotyk podobnie jak Vectry B moich znajomych. Myślę zę tak jak mówi Tomekb przyczyna może tkwić w układzie zasilania w paliwo. Sprawdż szczelność przewodów paliwowych, może jak dłużej postoi to układ trochę się zapowietrza i...
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
W tym silniku luz zaworów ustawia się w przypadku naprawy głównej głowicy silnika. Grzej świecami rano ze trzy razy i dopiero odpalaj. Nie spalą się, bo i tak grzeją po rozruchu kilka minut. Sprawdż czy się nie zapowietrza. Trzeba wstawić wężyk przezroczysty na odpływ. Mechanik na słuch powinien odróżnić czy to przez świece czy powietrze.
Więc już masz odpowiedź - zapowietrza się przez cięgno gazu - oring. jeśli go wymienisz powinno pomóc no i podstawa w tym silniku to sprawne świece żarowe inaczej porażka.
Witam serdecznie wszystki. Mam problem z moją vectrą , lepiej odpala przy niższej tem. otoczenia, jak świece podgrzeją to pali od strzała. Przy wyższej tem musi dłużej pokręcić. Tak jak by zapowietrzała się. Ale to wykluczyłem bo przecież tem nie ma nic wspólnego z zapowietrzaniem. Brałem pod uwagę czujnik tem i świuece żarowe, ale też mi to zabardzo...
powinno wywalić błąd zaworu-coś w stylu sygnał za słaby lub za silny. Całkowicie się mylisz. Wymiana tranzystora często jest pudrowaniem usterki. Tak naprawdę naprawy wymaga pompa. Jednym z wyjątków jest sytuacja, gdzie układ się zapowietrza i sterownik nie jest właściwie chłodzony paliwem. Drugi wyjątek, to złej jakości paliwo.
Może i prowda, ale ogrzewanie "działa aż parzy" , a to ten sam obieg co reduktor. Skoro pomaga odpowietrzanie to gdzieś się jednak zapowietrza , albo reduktor daje gazem do układu chłodzenia : to wyjaśnia też smród pod maską, a nawet trudności z uruchamianiem.
Typuje na nieszczelne przewody przelewowe,jak autko postoi pare godzin to paliwko splywa sobie spowrotem do baku i przy okazji zapowietrza caly uklad (sprobuj zaparkowac auto tylem pod gorke jak po po nocy zapali to na 100%przelewy)
Witam. Jeżeli miałeś mocno brudny filtr paliwa (czarny od oleju silnikowego) to nieszczelność układu paliwowego jest spowodowana uszkodzeniem uszczelniaczy trawersów. Między trawersem a wtryskiwaczem jest uszczelniacz i jeśli jest on uszkodzony (najczęściej przez zbyt mocne dokręcenie) to olej przedostaje się do paliwa a układ się zapowietrza. Wymiana...
Jak w temacie Vectra długo nie odpalana (około 2 msc), pewnego dnia po prostu zgasła, wcześniej się zapowietrzała z tego co wiem były problemy z paleniem. Komputer nie wyrzuca jakichkolwiek błędów sterownika pompy lub tym podobnych, jedynym błędem jest p1635 (ale dotyczy on świec). Ciekawostką jest fakt iż pompa nie zasysa paliwa wcale, suche jak pieprz...
Witam dołączę się do tematu miałem kiedyś opla astrę 2.0dtl i pewnego ranka zaczął się mój koszmar z odpalanie wszyscy mechanicy do których trafiłem chcieli naprawiać mi pompę, na moje szczęście podczas rozmowy z mechanikiem stał obok uczeń z drugiej klasy który się przysłuchiwał rozmowie,kiedy szew odszedł do innego klienta uczeń podpowiedział mi żebym...
W kwestii zapowietrzania się to tylko trawersy na wtryskach lub uszczelka pod samym sterownikiem ta duża. Najlepiej wymienić na nową zieloną, która się nie wygniata, czarne czasami strasznie płaskie i wygniecione. Uszczelka od czujnika nigdy się nie wygniata. Co do otulin na przewodach jaki i samego uszczelnienia to zapraszam do obejrzenia moich filmów...
Przecież wiem że jak pompy nie ma to ma nie być.A tak dla odczepki założyłem znajomemu pompę elektryczną do samochodów gażnikowych one mają od 0,2-05bar i służą właśnie do tego,a auto nie do poznania .Wiem że to znaczy że pompa do remontu ale to idzie i nawet fajnie.To tak jakby któryś przy pompie wtryskowej VP44 przy Fordzie albo BMW320d chciał wyciągnąć...
Wg. mnie to typowe objawy zapowietrzania się układu paliwowego po dłuższym postoju. Do sprawdzenia wężyki gumowe, przelewy i pokrywa filtru paliwa. Po wymianie filtra nie jest łatwo go odpowietrzyć. Zresztą temat zapowietrzania się 2.0 DTI jest powszechny. W moim przypadku gdy sam wymieniałem przelewy to nie udało mi się go odpalić na samostart. Męczyłem...
Witam po dłuższej przerwie spowodowanej brakiem czasu mechanika w końcu znalazł czas ale nic nowego nie odkrył :) świece sprawdził wszystkie są ok, lecz znalazł pewien trop a był nim zapowietrzający układ paliwowy usterka naprawiona już sie nie zapowietrza ale autko jak kopciło tak kopci zadzwonię jutro i jak niczego nie wymyśli to odbiorę chyba auto...
Ta pompa jest cholernie czuła na zapowietrzanie (sama się nie odpowietrzy) Dobry filtr paliwa razem z uszczelkami (nie Filtron) Przelewy powymieniane (nie sprawdzone, tylko powymieniane 4 szt.!!!!!) Bo jeśli nie pomoże, to prawdopodobnie trawersy, a to grubsza robota
Jak pompa się zapowietrzała to też nie będzie reklamacji. Jak była źle odpowietrzana przy pierwszym odpalaniu to też d..pa. Wtedy za błędy płaci wkładający a nie ten co regenerował :) Podejrzewam jednak lipne paliwo, które załatwiło jedną i drugą pompę.
Witam serdecznie. Posiadam w/w autko jakim jest opel vectra. Jak kazdy pewnie uzytkownik tego auta wie, że często sa z nim problemy - zapowietrza się. Wszystko zostało już sprawdzone, szczelność, ciśnienia, pompa wtryskowa jest dobra. Auto stalo już u 4 elektromechaników. Auto po tygodniu jazdy przestaje po prostu palić... Po przepchaniu go ok. 20m...
Witam. Pisze kolejny post na kolejnym forum ponieważ nie mam już siły do mechaników i serwisów.] mam problem z moja Vectra 1998rok 20 dti a mianowicie muszę strasznie długo kręcić zęby zapaliła. Wygląda jak by się zapowietrzała ale przelewy mam wymienione i sprawdzona szczelność układu jest ok wymieniłem tez świece i czujnik temperatury płynu podający...
Witam wszystkich Męcze się z oplen vectrą 2.0 DTi 2001r. Samochód nie może odpalić z rozrusznika dopiero kiedy jest cholowany załapuje a pozatym pracuje tylko na obrotach powyżej 2500 tzn. w wyższych zakresach obrotów gaz ładnie pracuje ale kiedy obniże obroty poniżej 2500 szybko spadają do 900 i prycha kicha i gaśnie może ktoś pomoże z góry dzięki....
Słabe punkty zapowietrzanie się układu przy przelewach z wtrysków(wymienic komplet gumowych rurek do pompy wtr.)filterek wiadomo,przepływomierz przy ostrym deptaniu ecu przechodzi w tryb dojazdowy najpierw o 30% potem nawet o 70%.Po dużym przebiegu problem z pompą pada czujnk Halla przy wysokiej temp.na zimno bywa OK.
Witam mam pytanie dotyczące mojej vectry 2.0 DTI, Mianowicie jak jest niska temperatura ok.5’C to mam problem z odpaleniem, auto pokręci i odpala. Auto się nie zapowietrza, bo już to ćwiczyłem. To co zauważyłem auto jak postoi calom noc , rano ściągnę kabelek od czujnika temperatury który załancza świece żarowe auto podgrzeje świece i pali od...
Witam dziś vectra po długich mękach odpaliła ,ale jest jeszcze taki problem że mianowicie bardzo dlugo kręci tak jak by sie zapowietrzała ?nadmieniam że przelewy wymieniłem na nowe wszystkie przewody do zbiornika sprawdzone i są ok a gdy odpali doslownie przez chwile ma bardzo niskie obroty a potem jest juz ok normalnie auto jeździ ,nie zostało auto...
Co do odpalania po postoju to pewnie masz problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego, przyjrzyj się przewodom przelewowym, należy zwrócić też uwagę na uszczelkę w obudowie filtra paliwa, postaw auto przodem niżej niż tył i zobacz jak wtedy odpali, a co do kontrolki to czy nie zapala Ci się jak stoisz i trzymasz nogę na pedale hamulca? Jeśli tak...
Witam Mam problem z odpaleniem auta , kiedy temperatura spadnie poniżej 10 stopni, ale i to nie zawsze . w okresie wiosenno - letnim nie ma problemu zapala od pierwszego strzału, nie ma problemu wcale. Kiedy zaczyna się okres kiedy temperatura spada, zaczyna się problem z odpalaniem samochodu . Ale ciekawostka, kiedy samochód stoi przodem w duł nie...
Oprócz wymiany sparciałych węży, przyjrzyj się metalowym króćcom pod zaciskami tych węży. Miałem przypadek, że były dosłownie dziury w przeżartych czy też utlenionych aluminiowych króćcach prowadzących z termostatu do nagrzewnicy. Styk gumy i aluminium + lata swoje robią. Wymiana obudowy termostatu (silnik C18NZ) oraz węży pomogła. Ponadto plastikowa...
Też myślałem że się zapowietrza ale sadzę że wtedy bez czujnika też by nie odpalał. Jeśli chodzi o programowanie czujnika temperatury to pierwsze słyszę że programuje się czujnik temperatury. Poza tym komputer silnika widzi prawidłową temperaturę. Nie sprawdzałem ciśnienia na powrocie gdyż nie mam do tego przyrządu. Myślisz o zaworze zwrotnym?
Witam,mam problem z moim oplikiem.Vectra 2.2 dti 125km.Problem polega na tym że gdy rano odpalam auto pracuje normalnie,gdy smigam delikatnie to nic się nie dzieje ale gdy gwałtownie wcisnę gaz to po zejsciu silnik pracuje jak by na 2 lub 3 cylindry i tak przez chwilę po czym wibracje ustają i pózniej jest już normalnie.Gdy smigam od rana delikatnie...
Vectra C z roku 2002. Silnik 2,2dti automat. Samochód opala i po chwili gaśnie. Wymieniona jest już 4 pompa wtryskowa, a usterka wciąż taka sama. Zaczynam myśleć, że może nie pompa jest uszkodzona. Nie zapowietrza się, nie ma oleju w filtrze. Nie ma błędów ECU. Teraz ciekawostka. W położeniu wybieraka skrzyni na P silnik odpala i gaśnie po kilku sekundach....
Witam mam problem wielokrotnie opisywany już na niejednym forum ale nadal nie mogę znaleźć przyczyny niedomagania mojego dupowozu. A mianowicie jak zwykle kłopoty z rannym odpalaniem, gdy temp. mieści się w przedziale między 3 a 12 st i nie załączają się świece żarowe trza troszkę pokręcić rozrusznikiem i dopiero po chwili zapali i strasznie kopci na...
Co wy na takie wynalazki? To nie żadne wynalazki.Twoje myślenie jest odwrotne.Pompa się pewnie kończy albo się zapowietrzał i ktoś wstawił dodatkową pompę.W tym silniku przelew wtryskiwaczy jest oryginalnie podłączony do zasilania pompy.Ma to na celu wytworzenie podciśnienia na przelewie. Po to by paliwo nie dostawało się do silnika przy uszkodzeniu...
Kolego przyczyn może być wiele mógł zepsuć się sterownik lub cała pompa, może się zapowietrzać dostawać powietrza pod uszczelniaczami wtrysków lub gdzieś indziej sprawdź wszystkie przewody. Zobacz także czy grzeją świece. Jeśli to nic nie da stawiał bym na pompę wtryskową lub jej sterownik. Ja miałem taki problem w Oplu Vectra B 2.0 DTL auto po nocy...
Z tego co wiem to pompa po regeneracji jest dobra, a problem zapalania nadal istniał Czyli pompa była regenerowana z powodu trudności w uruchomieniu ? więc wpadli na pomysł aby sprawdzać zawory czy przypadkiem nie leją Chodzi chyba raczej o lejące wtryski, ale wtedy dym będzie czarny. Biały dym i nierówna praca oznacza zapowietrzanie się układu. Łatwo...
pompa wtryskowy zapowietrza vectra zapowietrza mercedes zapowietrza pompa
spalony zasilacz naprawić kolba lutownicza zhaoxin swiadectwo kwalifikacji
firstchip fc1178bc epson l3250
Kalibracja lutownicy WEP 937 - instrukcja krok po kroku KLR318SA - Zamiennik sprężyny do zmywarek Electrolux i siłowników gazowych