To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Już z nim rozmawiałem w końcu nie montował zaworku bo nie było potrzeby .... ale on miał inny trochę problem bo jemu zapalał na 2 sekundy i gasł ....- problem był w stwardniałych oringach na filtrze paliwa >>> :shii: Teraz twój przypadek >>> 1.czy problem z zapalaniem zaczoł się teraz jak się zrobiło zimno na dworze, czy już wcześniej występował i się...
WITAM mam taki problem < vectra zapowietrza się po dłuższym postoju ( tylko jak jest zimno ) jeżeli ktoś wie co może być tego przyczyną proszę o pomoc
Tak czy owak zapowietrza się. Trzeba to zrobić.
Zapowietrza się,sprawdż,wężyki przelewowe do samej pompy.
Pewnie się zapowietrza na przelewach , trawersach wtrysków, filtrze itp . To niestety przypadłość tych silników plus ew padająca pompa wtryskowa ..
A zdarzyło sie panu np brak paliwa w zbiorniku? Bo się wtedy pompa zapowietrza i wtryski
Carrot ja się ciebie nie pytam o radę czy miałem kupić to auto czy nie jak nic nie masz to powiedzenia na temat to się nie ..... Dodano po 4 Co do ominietego filtra paliwa to próbowałem podłączyć wszystko tak jak powinno być i okazało się że ominięty został ponieważ oringi w filtrze zasilanie i powrót nie trzymają szczelności i z powrotu kapie a zasilanie...
Wymieniłem w nim przewody przelewowe i auto ma teraz inne problemy dodam ze tamte na pewno łapały powietrze strasznie zmęczone i w ogóle, mianowicie zapowietrza się jeszcze lecz nie tak jak wcześniej, teraz zgaśnie wyciągnę powietrze z filtra i auto pali a wcześniej musiałem się trochę nameczyć żeby zapalił i tutaj powstaje pytanie czy przez nie orginalny...
Mi zapowietrza się dopiero jak postoi dłużej.
Zapowietrza się
ale jak by była pompa walnieta to by pedał szedł do podłogi tak??? a on jest z 10 cm od podlogi i dalej niechce iść ale na poczatku jak wcisne na hamulec jest twardy ale powoli idzie w dół okolo 5-8 cm i dalej nie idzie spróbuje wymienić cały płyn hamulcowy i go odpowietrzyc ale czy to cos da jak jest pompa sie zapowietrza
Witam,mam problem z moja vectra,zapowietrza mi sie układ chłodzenia,samochód sie niegrzeje,wiatrak działa,tylko auto niedziała na gazie,podobno dlatego ze parownik jest zimny.Niedostaje ciepła,bo ciągle sie zapowietrza cały układ.Moze ktos mi pomóc w tym,mam gaz holenderski,mało który mechanik chce sie wogóle dotykać,wymieniłem pompe wody i jest to...
Bardzo trudna usterka do wykrycia a rozruch silnika bardzo ciężki . Tędy również sie zapowietrza oprucz usczelniaczy i przelewów
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
Zasiliłeś układ z bańki? Może ciągnie lewe powietrze dlatego się zapowietrza skoro poszesz że masz połowę filtra ropy.
sprawdz swiece czy masz dobre jak wiadomo ten silnik jak raz odpali to przez cały dzionek bedzie palił jak nie rowno chodzi po odpaleniu i puszcza dymka to swiece sprtawdz moze byc to przyczyna ze ciezko pali nie sugeruj sie lampka zapalajaca sie od swiec a i jeszcze jedna pryba nalezy postawic samochod przodem w doł jezeli rano odpali dobrze to znaczy...
Świece zapalają sie poniżej 5 stopni. świece możesz sprawdzić zwykłą żarówką(minus do żarówki ze świecy a plus z akumlatora(jak żarówka bedzie sie swiecic czyli minus bedzie na świecy to jest dobra)) i sprawdź czy się nigdzie nie zapowietrza
Zaślep powrót z pompy do wtrysków. ZObaczymy czy pompa się zapowietrza sama czy wtryski ją syfią.
Żle ustawiony zapłon lub się zapowietrza lub przepalona świeca.
Witam! Chciałbym wyjąć zbiornik (uszkodzony) paliwa w moim samochodzie i zamontować nowy. Czy są z tym jakieś problemy? Czy nie odpala, zapowietrza się itp??? Czy są jakieś sposoby aby temu zapobiec? Z góry dzięki za wszystkie cenne uwagi i porady! POZDRAWIAM!
oki zrobię tak i jeśli zapali dam parametry, ale jeśli nawet się zapowietrza to dlaczego są inne dziwne objawy ? - klekot powyżej 1800obr - silnik nie grzeje się max 57C - cały czas woda z powrotem wraca do zbiornika wyrównawczego - nie grzeje świec - kopci na siwo - nierówna praca silnika To chyba nie są objawy zapowietrzenia ? Bo teraz za pomoca banki...
odnośnie porannego palenia sprawdz wężyki przelewowe,najlepiej wymień koszt niewielki ,często pękaja pod oplotem i zapowietrza układ.
wymiana świec niewiele pomoże,albo się zapowietrza albo pompa skończona poczytaj se o vp44 możesz się zdziwić,błędy przydało by sie odczytać
Kolego mam pozakładane na złączkach przeźroczyste przewody paliwa i układ zapowietrza mi się po między bakiem a pompką webasto. Natomiast odcinek od pompki do pieca cały czas trzyma paliwo i nie schodzi nawet po kilku dniach. Po między pompką a bakiem mam dane zaworki zwrotne ale one-po mimo że sprawne to jakimś cudem nie trzymają paliwa i się cofa....
Zapowietrza się.
Tak ale na ciepło też bez rewelacji. Paliwo w układzie jest nie zapowietrza sie i swiece tez pala.
rano przed odpaleniem na benzynie kilkakrotnie włącz i wyłącz stacyjkę bez kręcenia rozrusznikiem ,prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy
Coś mi tutaj nie pasuje z tym cdi ale ok. Co do tematu. Czy układ paliwowy szczelny, nie zapowietrza się? Jeśli nie to pompa i wtryski do sprawdzenia. Mówisz, że błędów nie pokazuje, a sprawdzałeś w wartościach pracę np. wtryskiwaczy?
Witam serdecznie. Posiadam w/w autko jakim jest opel vectra. Jak kazdy pewnie uzytkownik tego auta wie, że często sa z nim problemy - zapowietrza się. Wszystko zostało już sprawdzone, szczelność, ciśnienia, pompa wtryskowa jest dobra. Auto stalo już u 4 elektromechaników. Auto po tygodniu jazdy przestaje po prostu palić... Po przepchaniu go ok. 20m...
bo łapie lewe powietrze i sie zapowietrza poprostu i musisz dluzej poktecic i odpali.
Vectra C z roku 2002. Silnik 2,2dti automat. Samochód opala i po chwili gaśnie. Wymieniona jest już 4 pompa wtryskowa, a usterka wciąż taka sama. Zaczynam myśleć, że może nie pompa jest uszkodzona. Nie zapowietrza się, nie ma oleju w filtrze. Nie ma błędów ECU. Teraz ciekawostka. W położeniu wybieraka skrzyni na P silnik odpala i gaśnie po kilku sekundach....
Zapowietrza się i tu żaden komputer nie pomoże. Postów na ten temat jest milion poczytaj sobie.
powinno wywalić błąd zaworu-coś w stylu sygnał za słaby lub za silny. Całkowicie się mylisz. Wymiana tranzystora często jest pudrowaniem usterki. Tak naprawdę naprawy wymaga pompa. Jednym z wyjątków jest sytuacja, gdzie układ się zapowietrza i sterownik nie jest właściwie chłodzony paliwem. Drugi wyjątek, to złej jakości paliwo.
Wymien przewody przelewowe na wtryskach ona po dluższym postoju sie zapowietrza to jest najczestsza przyczyna problemów z uruchomieniem w tym silniku.
Witam Z tego co widzę to w tym salonie gdzie byłeś nie ma chyba ludzi myślących. Jestem posiadaczem Vectry A 1.6 89r. i pali na dotyk podobnie jak Vectry B moich znajomych. Myślę zę tak jak mówi Tomekb przyczyna może tkwić w układzie zasilania w paliwo. Sprawdż szczelność przewodów paliwowych, może jak dłużej postoi to układ trochę się zapowietrza i...
myśle że zapowietrza sie układ paliwowy jak u mnie wymieniłem podkładki nad wtryskami (nie pod!) nad metalowo gumowe
Witam po dłuższej przerwie spowodowanej brakiem czasu mechanika w końcu znalazł czas ale nic nowego nie odkrył :) świece sprawdził wszystkie są ok, lecz znalazł pewien trop a był nim zapowietrzający układ paliwowy usterka naprawiona już sie nie zapowietrza ale autko jak kopciło tak kopci zadzwonię jutro i jak niczego nie wymyśli to odbiorę chyba auto...
Może to być również problem zacierania pompy(miałem taki przypadek, tłok prawie stał a na dodatek zasysała powietrze od strony rozrządu jakimś cudem.., czego nie da się zobaczyć na aucie) Druga sprawa w zasadzie pierwsza to trzeba sprawdzić czy się nie zapowietrza przez trawersy, przewody przelewowe, lub obudowę filtra itd.
nie zapowietrza sie bo przewody sa dobre. Rownie dobrze wina moze lezec po stronie elektroniki pompy wiec temat jest na to forum.
Więc już masz odpowiedź - zapowietrza się przez cięgno gazu - oring. jeśli go wymienisz powinno pomóc no i podstawa w tym silniku to sprawne świece żarowe inaczej porażka.
Kolego z tym odpalaniem miałem podobny problem. Kręcić można było aż akuma padła a na linkę 10 metrów i cyka. Zobacz czy nie masz (czarnego) paliwa i czy w silniku nie zaczyna brakować oleju. U mnie tak było i przyczyna są puszczające redukcje przy wtryskiwaczach bowiem przewody nie są przykręcone do wtrysków tylko do (redukcji) a ona dopiero do wtrysku...
Może i prowda, ale ogrzewanie "działa aż parzy" , a to ten sam obieg co reduktor. Skoro pomaga odpowietrzanie to gdzieś się jednak zapowietrza , albo reduktor daje gazem do układu chłodzenia : to wyjaśnia też smród pod maską, a nawet trudności z uruchamianiem.
Też myślałem że się zapowietrza ale sadzę że wtedy bez czujnika też by nie odpalał. Jeśli chodzi o programowanie czujnika temperatury to pierwsze słyszę że programuje się czujnik temperatury. Poza tym komputer silnika widzi prawidłową temperaturę. Nie sprawdzałem ciśnienia na powrocie gdyż nie mam do tego przyrządu. Myślisz o zaworze zwrotnym?
Włodek, w VB dti nie ma pompy niskiego ciśnienia. Paliwo zasysa pompa wtryskowa, w zbiorniku nie ma pompy wspomagającej. Jednak układ jest szczelny, nie zapowietrza się. Na powrocie, podczas pracy silnika paliwo wypływa bardzo intensywnie. Wiem że to pojęcie względne ale tu wydaje się że wszystko jest ok. Póki co zamontowany jest kolejny elektrozawór...
Typuje na nieszczelne przewody przelewowe,jak autko postoi pare godzin to paliwko splywa sobie spowrotem do baku i przy okazji zapowietrza caly uklad (sprobuj zaparkowac auto tylem pod gorke jak po po nocy zapali to na 100%przelewy)
Ja czasem podgrzewam świece nawet i 10razy i to pomaga. I w moim przypadku ciągłe kręcenie nic nie daje. Gdy były mrozy musiałem dobrze podgrzać świece zakręcić, potem znowu grzać świece-zakręcić i jeżeli nadal nic lub coś tam łapał ale nie załapał znowu grzanie kręcenie i gdy łapał nie puszczałem kluczyka, bo wtedy gasł. Trzymałem go na rozruszniku...
dzięki za podpowiedź ale powiedz kolego co jeszcze moze byc nie tak ??? Bo najdziwniejsze jest to że nie odpala tylko wtedy jak postoi powyżej 5-6 godzin i jest zimno t.z.n około +10C Natomiast jak jest powyżej +15 odpala od tyku bez wzgledu ile czasu stoi nawet po 2 dniach. Mechanik powiedział ze raczej sie nie zapowietrza bo tez było by to w lecie....
Koledzy autko się zapowietrza na 100%!! Nie ubywa oleju z silnika?? Moim zdaniem to na 99% uszczelniacze na wtryskiwaczach koszt zakupu w serwisie to +-35zł szt x4szt i sporo zabawy przy wymianie! Sprawdź też przelewy czy są szczelne i daj znać.
Witam Mam problem z odpaleniem auta , kiedy temperatura spadnie poniżej 10 stopni, ale i to nie zawsze . w okresie wiosenno - letnim nie ma problemu zapala od pierwszego strzału, nie ma problemu wcale. Kiedy zaczyna się okres kiedy temperatura spada, zaczyna się problem z odpalaniem samochodu . Ale ciekawostka, kiedy samochód stoi przodem w duł nie...
Witam podepne sie do tematu... Moj przypadek jest troche inny niz wszystkie tu opisane. Tez jest zwiazany z ciezkim odpalaniem na zimno... Ogolnie wszystko jest sprawdzone uklad sie nie zapowietrza gdyz wszystko sprawdzilem plus dodalem zaworek zwrotny na zasilanie filta paliwa, swiece zdemonotowalem i sprawdzilem recznie na aku czy dobrze grzeja......
Przywróć wszystko do stanu oryginalnego i nie kombinuj, żadnych zaworków zwrotnych nie wstawiaj bo one i tak ci nic nie dadzą. Przelewy muszą iść do zasilania pompy. Musisz tylko zlokalizować nieszczelność. Ja stawiam na trawersy.
witam . ja jestem po tym samym problemie i po wymianie pompy wtryskowej i wszystkich przewodów rozwiązałem problem tym że zamontowałem pompe paliwa w zbiorniku od zwykłego benzynowca o niskim ciśnieniu około 0,3 bar. po uruchomieniu wyszło gdzie jest problem. filtr paliwa ma kable zasilające do podgrzewacza i właśnie tam zaczęły lecieć bąbelki , więc...
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Niby nie powinny pojawiać się bąble w przewodzie paliwowym, ale w praktyce widziałem takie i jeżdziły. Najważniejsze czy rano jest paliwo czy powietrze? Jeżeli wymieniłeś obudowę filtra paliwa, to wyeliminowałeś główną przyczynę. Trafił mi się kiedyś Opel, który zapowietrzał się gdzieś wcześniej. Pewnie złączki przy zbiorniku, ale nie sprawdzałem, bo...
Jak sprawdzić czy się nie zapowietrza?
Jak wpada jest zapowietrzony, gdzieś jest nieszczelność i powoduje zapowietrzanie się układu i tyle reszta ma wpływ na prace układu przeniesienia napedu a nie na złącznie i rozłączanie sprzęgła.
napisz co robili
Propozycja wpięcia do instalacji elektrycznej silnika OPEL (m. in. Astra G, Zafira A, Vectra B, Omega) 2.0DTI symbole Y20DTH lub Y20DTL ze sterownikiem PSG5(jedna wtyczka na pompie VP44) lub PSG16 (2 wtyczki na pompie VP44) pompki paliwa z baku benzynowej Vectry B.
Może ktoś już dłubał, mogli założyć zaworek ponieważ ciężko ją odpowietrzyć, nawet jak ktoś filtr paliwa wymieni i nie zaleje
Jeśli jest ładowanie (14V) to faktycznie . Jeśli silnik jest zimny np. po nocy to kontrolki muszą przygasnąć - świece żarowe. Ja miałem trochę podobny problem. W mojej Vectrze 2dti zapowietrzała mi się pompa wtryskowa przez stare wężyki powrotów z wtrysków i też nie chciał a palić.
co konkretnie jest potrzebne? auto bylo u mechanika i stwierdzil ze brak bledow a usterke usunac chcial poprzez wymiane uszczelniaczy pod wtryskami. jednym slowem mysli ze to zapowietrzanie
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Stawianie nosem w dół to też dobry sposób na sprawdzenie czy układ paliwowy się nie zapowietrza.
Wężyki od nadmiarów wymień i filtr paliwa.Normalnie się zapowietrza.
Ten błąd u mnie wiązał sie z obwodem lampki MIL który był uszkodzony.Takie dziwne zależności niby immo to inna bajka ale jak osunąłem błąd 1690 to i błąd b3059 zniknął.Winna też była pompa która sie bardzo mocno zapowietrzała.
Nieprawidłowe ciśnienie paliwa. Uszkodzony dławik przeciwzakłóceniowy. Uszkodzony sterownik. Układ paliwowy się zapowietrza.
witam moja vectra ma problem z odpaleniem a dokładniej to wygląda tak że zawsze rano odpali bez zarzutu popracuje trochęi gaśnie i potem już problemy z uruchomieniem, moim zdaniem tochyba się zapowietrza, proszę o podpowiedź co zrobić?
Witam serdecznie wszystki. Mam problem z moją vectrą , lepiej odpala przy niższej tem. otoczenia, jak świece podgrzeją to pali od strzała. Przy wyższej tem musi dłużej pokręcić. Tak jak by zapowietrzała się. Ale to wykluczyłem bo przecież tem nie ma nic wspólnego z zapowietrzaniem. Brałem pod uwagę czujnik tem i świuece żarowe, ale też mi to zabardzo...
Uwaga w momencie odłączenia powrotów od pompy następuje natychmiast cofnięcie paliwa do zbiornika a co za tym idzie przy próbie odpalenia zapowietrzenie.Jeżeli to radzę nie zdejmować wężyka przy pompie tylko go zacisnąć tak żeby mieć pewność że tam się nie zapowietrza.
Wtryskiwacze także sprawdzałem, nie ma tam żadnych przecieków, trójniki w porządku, a jeśli chodzi o tą uszczelkę to musze na nią jutro zobaczyć ale nie sadzę że ona będzie powodem dla którego auto nie łapie obrotów. W jaki sposób najlepiej sprawdzić tą szczelność przewodów ? Z grubsza patrzyłem i wydaje się wszystko dobrze, ale jak to zrobić profesjonalnie,...
Witam. Problem z Vectrą teścia. Auto pewnego dnia odpaliło na moment i zgasło po czym już nie odpaliło. W weekend sprawdzałem wg filmów na YT czy dochodzi prąd do pompy wtryskowej i czy działa sterownik. Niby wszystko ok. Podłączyłem opcoma i nie ma żadnych błędów. Na szybko zrobiliśmy zbiornik paliwa z banki po oleju i doprowadzając paliwo bezpośrednio...
Poczytaj trochę od tej pompie i przypadłościach tego silnika, problem może leżeć w zapowietrzaniu układu lub pompy. Naprawde sporo jest o tym silniku. Możesz zdjąć wtyke z czujnika temperatury i zobaczyć co wtedy.
problem z zapowietrzaniem to trzeba troche posprawdzac przelewy uszczelniacze trawerz filtr paliwa obudowa na krotko zobacz czy ok
Witam. Wymieniłem uszczelki pod trawersami (mechanik) i przewody przelewów. Problem pozostał. Stwierdzam, że troszkę szybciej odpala ale dalej na niskich obrotach ok 500-600 obr/min, na pedał gazu brak reakcji. Po ok 10 sek jest mała przegazówka i obroty normalne, pedał gazu działa. Gdy dodaje powoli gaz nawet na postoju przerywa nie gaśnie. Tak jakby...
Witam, silnik na wolnych obrotach pracuje ładnie ,równo trzyma obroty jest cichy, przy raptownym dawaniu gazu też jest cichy, więc zawór mogę sobie odpuścić.Rozrząd ustawiłem idealnie na znaki, co jeszcze mogło by powodować taka rozbieżność? Cały czas myślałem, że położenie tłoczka na końcu cylinderka to maksymalnie przyspieszony wtrysk, i dopiero w...
Witam. Jeżeli miałeś mocno brudny filtr paliwa (czarny od oleju silnikowego) to nieszczelność układu paliwowego jest spowodowana uszkodzeniem uszczelniaczy trawersów. Między trawersem a wtryskiwaczem jest uszczelniacz i jeśli jest on uszkodzony (najczęściej przez zbyt mocne dokręcenie) to olej przedostaje się do paliwa a układ się zapowietrza. Wymiana...
Witam nie chce zakłądać nowego tematu błąd ten sam problem występuję tylko na zimnym silniku nie odpala na placku po chwili załapie i już chodzi bez problemu . Efekt jak by się zapowietrzał przelewy wymienione reszta wyglada jak nowa zalałem cały bak paliwa zobacze jutro jak odpali .
Kolego jeśli chcesz by świece grzały dłużej to przetnij obwód czujnika temp. wody , ja tak mam ale to nie pomogło uszczelniacze wtrysków musisz wymienić, bo jeszcze troche a przy zapowietrzaniu będzie zaciągał olej do pompy co za tym idzie możesz uszkodzić pompę wtryskową. Pozdrawiam
Witam. Mam dziwny przypadek w mojej Vectrze B, podczas normalnej jazdy czuć co jakiś czas wibracje na pedałach, oraz cichy dzwięk jak podczas załączania się ABS-u. W momencie naciśnięcia hamulca czuć delikatny skok na pedale i wibracje ustają. Podejrzewałem błędne czytanie prędkości z któregoś czujnika kół ale co ciekawe przy podpiętym komputerze wszystkie...
Witam. Tematów na temat błędów związanych z pompą nie sposób pominąć, jednak mój przypadek odbiega od większości. Po długim postoju po odpaleniu auto strasznie kopci na biało, nie reaguje na pedał gazu, obroty max 1200 obr.min i wyrzuca błąd, po puszczeniu pedału gazu kontrolka check gaśnie. Silnik prasuje równo lecz strasznie miękko. Po kilku próbach...
Nie zależy u jakiego mechanika .U jednego że jakaś iglica w pompie a u drugiego błąd nastawnika i błąd klimatyzacji ,której nie posiadam. Dodam że jakieś 3 miesiące temu była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem w pompie ponieważ miałem problem z zapowietrzaniem samochodu.I tez mi wtedy wysyłało błąd sterownika pompy i czujnika wału .
W tym silniku luz zaworów ustawia się w przypadku naprawy głównej głowicy silnika. Grzej świecami rano ze trzy razy i dopiero odpalaj. Nie spalą się, bo i tak grzeją po rozruchu kilka minut. Sprawdż czy się nie zapowietrza. Trzeba wstawić wężyk przezroczysty na odpływ. Mechanik na słuch powinien odróżnić czy to przez świece czy powietrze.
W kwestii zapowietrzania się to tylko trawersy na wtryskach lub uszczelka pod samym sterownikiem ta duża. Najlepiej wymienić na nową zieloną, która się nie wygniata, czarne czasami strasznie płaskie i wygniecione. Uszczelka od czujnika nigdy się nie wygniata. Co do otulin na przewodach jaki i samego uszczelnienia to zapraszam do obejrzenia moich filmów...
sprawa dawno rozwiązana, ktoś wymontował fabryczny dogrzewacz silnika i zaślepił wąż zasilający śrubką i schował głębogo na dole ściany grodziowej. Układ się zapowietrzał i nie dało się odpalić auta. Pompa sprawna, auto śmiga jak szalone. A jednak cuda się zdarzają.
Ta pompa jest cholernie czuła na zapowietrzanie (sama się nie odpowietrzy) Dobry filtr paliwa razem z uszczelkami (nie Filtron) Przelewy powymieniane (nie sprawdzone, tylko powymieniane 4 szt.!!!!!) Bo jeśli nie pomoże, to prawdopodobnie trawersy, a to grubsza robota
Witam dołączę się do tematu miałem kiedyś opla astrę 2.0dtl i pewnego ranka zaczął się mój koszmar z odpalanie wszyscy mechanicy do których trafiłem chcieli naprawiać mi pompę, na moje szczęście podczas rozmowy z mechanikiem stał obok uczeń z drugiej klasy który się przysłuchiwał rozmowie,kiedy szew odszedł do innego klienta uczeń podpowiedział mi żebym...
Witam mam pytanie dotyczące mojej vectry 2.0 DTI, Mianowicie jak jest niska temperatura ok.5’C to mam problem z odpaleniem, auto pokręci i odpala. Auto się nie zapowietrza, bo już to ćwiczyłem. To co zauważyłem auto jak postoi calom noc , rano ściągnę kabelek od czujnika temperatury który załancza świece żarowe auto podgrzeje świece i pali od...
Witam. Pisze kolejny post na kolejnym forum ponieważ nie mam już siły do mechaników i serwisów.] mam problem z moja Vectra 1998rok 20 dti a mianowicie muszę strasznie długo kręcić zęby zapaliła. Wygląda jak by się zapowietrzała ale przelewy mam wymienione i sprawdzona szczelność układu jest ok wymieniłem tez świece i czujnik temperatury płynu podający...
Witam, ostatnio miałem problem ze sterownikiem pompy paliwa, więc żeby się do niego dostać musiałem po drodze odczepić rurki stalowe do wtrysków tym samym zapowietrzając układ. Nie wyciągałem całej pompy. I teraz zrobił mi się problem. Bo najpierw rozrusznik normalnie kręcił, obracało się wszystko normalnie (gdy chciałem odpowietrzyć układ), a teraz...
Wg. mnie to typowe objawy zapowietrzania się układu paliwowego po dłuższym postoju. Do sprawdzenia wężyki gumowe, przelewy i pokrywa filtru paliwa. Po wymianie filtra nie jest łatwo go odpowietrzyć. Zresztą temat zapowietrzania się 2.0 DTI jest powszechny. W moim przypadku gdy sam wymieniałem przelewy to nie udało mi się go odpalić na samostart. Męczyłem...
Witam wszystkich Męcze się z oplen vectrą 2.0 DTi 2001r. Samochód nie może odpalić z rozrusznika dopiero kiedy jest cholowany załapuje a pozatym pracuje tylko na obrotach powyżej 2500 tzn. w wyższych zakresach obrotów gaz ładnie pracuje ale kiedy obniże obroty poniżej 2500 szybko spadają do 900 i prycha kicha i gaśnie może ktoś pomoże z góry dzięki....
Słabe punkty zapowietrzanie się układu przy przelewach z wtrysków(wymienic komplet gumowych rurek do pompy wtr.)filterek wiadomo,przepływomierz przy ostrym deptaniu ecu przechodzi w tryb dojazdowy najpierw o 30% potem nawet o 70%.Po dużym przebiegu problem z pompą pada czujnk Halla przy wysokiej temp.na zimno bywa OK.
Przecież wiem że jak pompy nie ma to ma nie być.A tak dla odczepki założyłem znajomemu pompę elektryczną do samochodów gażnikowych one mają od 0,2-05bar i służą właśnie do tego,a auto nie do poznania .Wiem że to znaczy że pompa do remontu ale to idzie i nawet fajnie.To tak jakby któryś przy pompie wtryskowej VP44 przy Fordzie albo BMW320d chciał wyciągnąć...
Jak pompa się zapowietrzała to też nie będzie reklamacji. Jak była źle odpowietrzana przy pierwszym odpalaniu to też d..pa. Wtedy za błędy płaci wkładający a nie ten co regenerował :) Podejrzewam jednak lipne paliwo, które załatwiło jedną i drugą pompę.
Witam dziś vectra po długich mękach odpaliła ,ale jest jeszcze taki problem że mianowicie bardzo dlugo kręci tak jak by sie zapowietrzała ?nadmieniam że przelewy wymieniłem na nowe wszystkie przewody do zbiornika sprawdzone i są ok a gdy odpali doslownie przez chwile ma bardzo niskie obroty a potem jest juz ok normalnie auto jeździ ,nie zostało auto...
Oprócz wymiany sparciałych węży, przyjrzyj się metalowym króćcom pod zaciskami tych węży. Miałem przypadek, że były dosłownie dziury w przeżartych czy też utlenionych aluminiowych króćcach prowadzących z termostatu do nagrzewnicy. Styk gumy i aluminium + lata swoje robią. Wymiana obudowy termostatu (silnik C18NZ) oraz węży pomogła. Ponadto plastikowa...
Witam mam problem wielokrotnie opisywany już na niejednym forum ale nadal nie mogę znaleźć przyczyny niedomagania mojego dupowozu. A mianowicie jak zwykle kłopoty z rannym odpalaniem, gdy temp. mieści się w przedziale między 3 a 12 st i nie załączają się świece żarowe trza troszkę pokręcić rozrusznikiem i dopiero po chwili zapali i strasznie kopci na...
pompa wtryskowy zapowietrza vectra zapowietrza mercedes zapowietrza pompa
zegar regulator wyskakiwać reklama adres liveboxa
dobry konwerter satelitarny falownik anenji
Audi A8 D4 4.2 TDI – lokalizacja 4-pinowego czujnika temperatury płynu chłodniczego G62/G2 Aplikacje kompatybilne z iPhone 5 i iOS 10.3.4