To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Już z nim rozmawiałem w końcu nie montował zaworku bo nie było potrzeby .... ale on miał inny trochę problem bo jemu zapalał na 2 sekundy i gasł ....- problem był w stwardniałych oringach na filtrze paliwa >>> :shii: Teraz twój przypadek >>> 1.czy problem z zapalaniem zaczoł się teraz jak się zrobiło zimno na dworze, czy już wcześniej występował i się...
WITAM mam taki problem < vectra zapowietrza się po dłuższym postoju ( tylko jak jest zimno ) jeżeli ktoś wie co może być tego przyczyną proszę o pomoc
Tak czy owak zapowietrza się. Trzeba to zrobić.
Zapowietrza się,sprawdż,wężyki przelewowe do samej pompy.
A zdarzyło sie panu np brak paliwa w zbiorniku? Bo się wtedy pompa zapowietrza i wtryski
Pewnie się zapowietrza na przelewach , trawersach wtrysków, filtrze itp . To niestety przypadłość tych silników plus ew padająca pompa wtryskowa ..
Carrot ja się ciebie nie pytam o radę czy miałem kupić to auto czy nie jak nic nie masz to powiedzenia na temat to się nie ..... Dodano po 4 Co do ominietego filtra paliwa to próbowałem podłączyć wszystko tak jak powinno być i okazało się że ominięty został ponieważ oringi w filtrze zasilanie i powrót nie trzymają szczelności i z powrotu kapie a zasilanie...
Wymieniłem w nim przewody przelewowe i auto ma teraz inne problemy dodam ze tamte na pewno łapały powietrze strasznie zmęczone i w ogóle, mianowicie zapowietrza się jeszcze lecz nie tak jak wcześniej, teraz zgaśnie wyciągnę powietrze z filtra i auto pali a wcześniej musiałem się trochę nameczyć żeby zapalił i tutaj powstaje pytanie czy przez nie orginalny...
Mi zapowietrza się dopiero jak postoi dłużej.
Zapowietrza się
ale jak by była pompa walnieta to by pedał szedł do podłogi tak??? a on jest z 10 cm od podlogi i dalej niechce iść ale na poczatku jak wcisne na hamulec jest twardy ale powoli idzie w dół okolo 5-8 cm i dalej nie idzie spróbuje wymienić cały płyn hamulcowy i go odpowietrzyc ale czy to cos da jak jest pompa sie zapowietrza
Witam,mam problem z moja vectra,zapowietrza mi sie układ chłodzenia,samochód sie niegrzeje,wiatrak działa,tylko auto niedziała na gazie,podobno dlatego ze parownik jest zimny.Niedostaje ciepła,bo ciągle sie zapowietrza cały układ.Moze ktos mi pomóc w tym,mam gaz holenderski,mało który mechanik chce sie wogóle dotykać,wymieniłem pompe wody i jest to...
Bardzo trudna usterka do wykrycia a rozruch silnika bardzo ciężki . Tędy również sie zapowietrza oprucz usczelniaczy i przelewów
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
Zasiliłeś układ z bańki? Może ciągnie lewe powietrze dlatego się zapowietrza skoro poszesz że masz połowę filtra ropy.
sprawdz swiece czy masz dobre jak wiadomo ten silnik jak raz odpali to przez cały dzionek bedzie palił jak nie rowno chodzi po odpaleniu i puszcza dymka to swiece sprtawdz moze byc to przyczyna ze ciezko pali nie sugeruj sie lampka zapalajaca sie od swiec a i jeszcze jedna pryba nalezy postawic samochod przodem w doł jezeli rano odpali dobrze to znaczy...
Świece zapalają sie poniżej 5 stopni. świece możesz sprawdzić zwykłą żarówką(minus do żarówki ze świecy a plus z akumlatora(jak żarówka bedzie sie swiecic czyli minus bedzie na świecy to jest dobra)) i sprawdź czy się nigdzie nie zapowietrza
Zaślep powrót z pompy do wtrysków. ZObaczymy czy pompa się zapowietrza sama czy wtryski ją syfią.
Żle ustawiony zapłon lub się zapowietrza lub przepalona świeca.
Witam! Chciałbym wyjąć zbiornik (uszkodzony) paliwa w moim samochodzie i zamontować nowy. Czy są z tym jakieś problemy? Czy nie odpala, zapowietrza się itp??? Czy są jakieś sposoby aby temu zapobiec? Z góry dzięki za wszystkie cenne uwagi i porady! POZDRAWIAM!
oki zrobię tak i jeśli zapali dam parametry, ale jeśli nawet się zapowietrza to dlaczego są inne dziwne objawy ? - klekot powyżej 1800obr - silnik nie grzeje się max 57C - cały czas woda z powrotem wraca do zbiornika wyrównawczego - nie grzeje świec - kopci na siwo - nierówna praca silnika To chyba nie są objawy zapowietrzenia ? Bo teraz za pomoca banki...
odnośnie porannego palenia sprawdz wężyki przelewowe,najlepiej wymień koszt niewielki ,często pękaja pod oplotem i zapowietrza układ.
wymiana świec niewiele pomoże,albo się zapowietrza albo pompa skończona poczytaj se o vp44 możesz się zdziwić,błędy przydało by sie odczytać
Zapowietrza się.
Kolego mam pozakładane na złączkach przeźroczyste przewody paliwa i układ zapowietrza mi się po między bakiem a pompką webasto. Natomiast odcinek od pompki do pieca cały czas trzyma paliwo i nie schodzi nawet po kilku dniach. Po między pompką a bakiem mam dane zaworki zwrotne ale one-po mimo że sprawne to jakimś cudem nie trzymają paliwa i się cofa....
Tak ale na ciepło też bez rewelacji. Paliwo w układzie jest nie zapowietrza sie i swiece tez pala.
rano przed odpaleniem na benzynie kilkakrotnie włącz i wyłącz stacyjkę bez kręcenia rozrusznikiem ,prawdopodobnie zapowietrza się układ paliwowy
Coś mi tutaj nie pasuje z tym cdi ale ok. Co do tematu. Czy układ paliwowy szczelny, nie zapowietrza się? Jeśli nie to pompa i wtryski do sprawdzenia. Mówisz, że błędów nie pokazuje, a sprawdzałeś w wartościach pracę np. wtryskiwaczy?
Witam serdecznie. Posiadam w/w autko jakim jest opel vectra. Jak kazdy pewnie uzytkownik tego auta wie, że często sa z nim problemy - zapowietrza się. Wszystko zostało już sprawdzone, szczelność, ciśnienia, pompa wtryskowa jest dobra. Auto stalo już u 4 elektromechaników. Auto po tygodniu jazdy przestaje po prostu palić... Po przepchaniu go ok. 20m...
bo łapie lewe powietrze i sie zapowietrza poprostu i musisz dluzej poktecic i odpali.
Vectra C z roku 2002. Silnik 2,2dti automat. Samochód opala i po chwili gaśnie. Wymieniona jest już 4 pompa wtryskowa, a usterka wciąż taka sama. Zaczynam myśleć, że może nie pompa jest uszkodzona. Nie zapowietrza się, nie ma oleju w filtrze. Nie ma błędów ECU. Teraz ciekawostka. W położeniu wybieraka skrzyni na P silnik odpala i gaśnie po kilku sekundach....
Zapowietrza się i tu żaden komputer nie pomoże. Postów na ten temat jest milion poczytaj sobie.
powinno wywalić błąd zaworu-coś w stylu sygnał za słaby lub za silny. Całkowicie się mylisz. Wymiana tranzystora często jest pudrowaniem usterki. Tak naprawdę naprawy wymaga pompa. Jednym z wyjątków jest sytuacja, gdzie układ się zapowietrza i sterownik nie jest właściwie chłodzony paliwem. Drugi wyjątek, to złej jakości paliwo.
Wymien przewody przelewowe na wtryskach ona po dluższym postoju sie zapowietrza to jest najczestsza przyczyna problemów z uruchomieniem w tym silniku.
Witam Z tego co widzę to w tym salonie gdzie byłeś nie ma chyba ludzi myślących. Jestem posiadaczem Vectry A 1.6 89r. i pali na dotyk podobnie jak Vectry B moich znajomych. Myślę zę tak jak mówi Tomekb przyczyna może tkwić w układzie zasilania w paliwo. Sprawdż szczelność przewodów paliwowych, może jak dłużej postoi to układ trochę się zapowietrza i...
myśle że zapowietrza sie układ paliwowy jak u mnie wymieniłem podkładki nad wtryskami (nie pod!) nad metalowo gumowe
Witam po dłuższej przerwie spowodowanej brakiem czasu mechanika w końcu znalazł czas ale nic nowego nie odkrył :) świece sprawdził wszystkie są ok, lecz znalazł pewien trop a był nim zapowietrzający układ paliwowy usterka naprawiona już sie nie zapowietrza ale autko jak kopciło tak kopci zadzwonię jutro i jak niczego nie wymyśli to odbiorę chyba auto...
Może to być również problem zacierania pompy(miałem taki przypadek, tłok prawie stał a na dodatek zasysała powietrze od strony rozrządu jakimś cudem.., czego nie da się zobaczyć na aucie) Druga sprawa w zasadzie pierwsza to trzeba sprawdzić czy się nie zapowietrza przez trawersy, przewody przelewowe, lub obudowę filtra itd.
nie zapowietrza sie bo przewody sa dobre. Rownie dobrze wina moze lezec po stronie elektroniki pompy wiec temat jest na to forum.
Więc już masz odpowiedź - zapowietrza się przez cięgno gazu - oring. jeśli go wymienisz powinno pomóc no i podstawa w tym silniku to sprawne świece żarowe inaczej porażka.
Kolego z tym odpalaniem miałem podobny problem. Kręcić można było aż akuma padła a na linkę 10 metrów i cyka. Zobacz czy nie masz (czarnego) paliwa i czy w silniku nie zaczyna brakować oleju. U mnie tak było i przyczyna są puszczające redukcje przy wtryskiwaczach bowiem przewody nie są przykręcone do wtrysków tylko do (redukcji) a ona dopiero do wtrysku...
Może i prowda, ale ogrzewanie "działa aż parzy" , a to ten sam obieg co reduktor. Skoro pomaga odpowietrzanie to gdzieś się jednak zapowietrza , albo reduktor daje gazem do układu chłodzenia : to wyjaśnia też smród pod maską, a nawet trudności z uruchamianiem.
Też myślałem że się zapowietrza ale sadzę że wtedy bez czujnika też by nie odpalał. Jeśli chodzi o programowanie czujnika temperatury to pierwsze słyszę że programuje się czujnik temperatury. Poza tym komputer silnika widzi prawidłową temperaturę. Nie sprawdzałem ciśnienia na powrocie gdyż nie mam do tego przyrządu. Myślisz o zaworze zwrotnym?
Włodek, w VB dti nie ma pompy niskiego ciśnienia. Paliwo zasysa pompa wtryskowa, w zbiorniku nie ma pompy wspomagającej. Jednak układ jest szczelny, nie zapowietrza się. Na powrocie, podczas pracy silnika paliwo wypływa bardzo intensywnie. Wiem że to pojęcie względne ale tu wydaje się że wszystko jest ok. Póki co zamontowany jest kolejny elektrozawór...
Typuje na nieszczelne przewody przelewowe,jak autko postoi pare godzin to paliwko splywa sobie spowrotem do baku i przy okazji zapowietrza caly uklad (sprobuj zaparkowac auto tylem pod gorke jak po po nocy zapali to na 100%przelewy)
Ja czasem podgrzewam świece nawet i 10razy i to pomaga. I w moim przypadku ciągłe kręcenie nic nie daje. Gdy były mrozy musiałem dobrze podgrzać świece zakręcić, potem znowu grzać świece-zakręcić i jeżeli nadal nic lub coś tam łapał ale nie załapał znowu grzanie kręcenie i gdy łapał nie puszczałem kluczyka, bo wtedy gasł. Trzymałem go na rozruszniku...
Koledzy autko się zapowietrza na 100%!! Nie ubywa oleju z silnika?? Moim zdaniem to na 99% uszczelniacze na wtryskiwaczach koszt zakupu w serwisie to +-35zł szt x4szt i sporo zabawy przy wymianie! Sprawdź też przelewy czy są szczelne i daj znać.
pompa wtryskowy zapowietrza vectra zapowietrza mercedes zapowietrza pompa
funkcja bridge rezystancja izolacja silnik lifepo4 przeładowanie
energoelektronika napęd tablet firmware
OpenATV – jak zmienić logo startowe bootlogo.mvi w tunerach Enigma2 Ustawienie godziny w radiu Suzuki Grand Vitara 2001