Witam, jak przeczytasz uważnie cały temat:[url=http://www.elektroda.pl/rtvfo... i nie znajdziesz odpowiedzi to dzwoń może pomogę. Pozdrawiam
Nie odcina się z zasady obwodów wysokoprądowych.Wiem że się to praktykuje,ale najlepiej jest ich nie ciąć. Zdejmij obudowę stacyjki i zrób odcięcie na immo.Odbiornik jest wciśnięty bezpośrednio na stacyjkę https://obrazki.elektroda.pl/4718678200_... To lepsze rozwiązanie,bo nie ma tam wilgoci,dostep jest dobry,obwód nie jest obciażony,w...
Witam ponownie Hej, widze ze sie nie rozumiemy, ja napisalem jak moi przedmowcy, chodzi o uklad zasilania paliwem tj zawor, ktory jest montowany na pompie CR, a ktory moze byc zafajdany brudem dlatego nie trzyma cisnienia, oraz czujnik na listwie CR, inne czujniki to dodatkowe zagadnienie, ktore moze przysporzyc problemow. DjMapet dobrze Cie kieruje,...
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Witam szanowne grono. Mam problem z Oplem Vivaro 1.9 DTI 101 km z 2002 roku. Auto odpala od strzała, ale chodzi 2 sekundy i gaśnie. Kontrolka check czerwona miga. Dodam, że przy pompie wysokiego ciśnienia elektrozawór dziwnie buczy. Nie ma tak, że otwiera od razu dopływ paliwa do pompy. Gdzie szukać przyczyny? Z elektryką coś (IMO) czy wina mechaniczna?...
Opel vivaro 1.9 dti błąd p0190 wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie ciśnienie generowane przy odpalaniu dochodzi do 650bar brak napięcia na wtryskach czujniki na wałkach zgrywają się nie odpala . Na plaku pracuje bez zastrzeżeń sprawdziłem kable od wtrysków do ecu wszystkie ok od czujnika ciśnienia na listwie i pompie wys. Ciś. Również. Pomocy koledzy...
Model 2001 silnik 1.9 101kn ma pompę w baku bo sprawdzałem ja chodzi na krótko problem w tym ze sterownik nie podaje masy na przekaznik ktury steruje pompa . I pytanie z czego bierze sygnał sterownik aby was sygnał na przekaznik jeżeli masz schematy przekaźników od pompy i sterownika z oknami i opisem byłbym wdzieczny
Witam. Potrzebuję pomocy. Po wymianie świec i filtra paliwa auto przestało odpalać, pompa po regeneracji, wyskakuje błąd szyny paliwowej - została wymieniona. I nadal nic (jakieś pomysły jaka to może być przyczyna) OPEL VIVARO 1.9 CDTI
Witam serdecznie jestem tu na forum nowy za wszystkie błędy z góry przepraszam. Jestem posiadaczem opla vivaro 1.9 CDTI 101km z autem jeżdżę już ponad dwa lata i nie miałem większych problemów, aż do czasu jak zaczął ciężko palić mechanik zdjagnozował zepsucie się czujnika regulacji ciśnienia na pompie. Ok czujnik wymieniony auto pali od strzała ale...
witam, mam podobny problem, mam vivaro 1.9 dti z 2002 roku, podczas jazdy auto zgasło i zapaliła sie kontrolka stopu wraz z kontrolka silnika z napisem stop. auto nie chce zapalic wczesniej po kilku razach zapalało ale teraz juz wcale nie chce. na plaku pali bez problemu ale chodzi z lekko falujacymi obrotami od 900 do 1000 i na wższych gasnie tzn....
1.po przekreceniu kluczyka na zaplon pompka w baku pompuje paliwo przez 6sek. lub do osiagniecia 2 barow co objawilo by sie cieknieciem paliwa 2.Komp wyrzuca w takiej sytuacji blad p0191 3.po odpaleniu silnika pompa wtryskowa sama ssie paliwo z baku a jesli jest nieszczelnosc to ssie wiatr,co za tym idzie cisnienie na listwie cr powinno spadac i pojawia...
Ja mam trochę inny model 1,9 DTI 2003r podobne objawy miałem kiedyś...teraz wogóle nie zapala.Masz na listwie CR czyli Cammon Rail?Po drodze jest jeszcze pompa wysokiego ciśnienia.W niej elektrozawór który u mnie padł.Samochód nie zapala i nie zapali.We wcześniejszym stadium agoni odpala gdy jest zimny a jak się nagrzej to ma opory.Jeżeli buczy i jest...
Witam Mam Astre H 1.9 DTH i ten sam problem 3 błędów opisywany powyżej. Kolejność występowania ich jest taka: 1 ) P0002-75-Pomiar elektromagnetyczny zawór paliwa Zakres obwodu / wydajność 2) P0002-5B Obwód zaworu elektromagnetycznego dozującego paliwo, zakres/działanie 3) P0090-0A Obwód zaworu elektromagnetycznego kontroli ciśnienia szyny, zakres/działanie...
a gdzie idą te przewody od czujnika może tam łatwiej sprawdzić? Schemat podłączenia czujnika klimy Opis schematu: Układy ENF9Q760-C13 Silnik F9Q 760, EDC 15 C13 ENF9Q762-C13 Silnik F9Q 762, EDC 15 C13 Elementy składowe A25 Moduł sterujący, silnik diesel, common rail S114 Włącznik - poziom wody, filtr paliwa B19 Czujnik położenia pedału Y4 Zawór elektromagnet....
pamietajcie panowie ze egr to rowniez podlega pod mieszanke paliwa ;) wiec musi byc sprawny zeby czujniki nie padaly w tym wypadku na listwie...a jesli czujnik uszkodzony(regulator cisnienia) to pompa daje cisnienie max. z czym sie wiaze pompa sie konczy.tydzien temu mialem takiego pacjenta,jeszcze dalo rade uratowac egr'a wyczyszczeniem ale czujnik...
No na plaka odzywa sie wczesniej pompa nie dawala paliwa zostala zmieniona i juz podaje paliwo. No wal blokowany byl i te gorne koło w pionie na obudowie tez nie ma znakow nic. Kolo zamachowe nie bylo ruszane. No moze i ten klin bedzie masz moze jakis schemat czy cos takiego?
Co masz na mysli "trzyma diagnozę podczas kręcenia" napięcie wszędzie jest równomiernie nie żadnego zwarcia lub słabego napięcia - może cos przeoczylem ale starałem sie wszystko sprawdzić wg innych informacji na forach. Mówię o pompie paliwa - wydaje mi sie ze powinna zaciągnąć aby wytworzyć lepsze ciśnienie - taki dźwięk bynajmniej słyszałem w vivaro...
Kolego bambo daje 80% ze to czujnik cisnienia paliwa na listwie ale najlepiej zrobic logi,odczytac bledy itp.wykrec czujnik i sprawdz czy czesc srodkowa wystaje (sprawny mechanicznie)czy jest wcisnienta(uszkodzony) Poza tym listwa moze przepuszczac paliwo,zdejmij przelew z listwy i odpal silnik.na sprawnej listwie nie powinno z niej cieknac paliwo Mialem...
a może pompa paliwa w zbiorniku(jeżeli taką posiada)
Witam, sprawdź wydajność pompki w baku, szczelność i drożność całego układu paliwowego. Jeżeli tam nie znajdziesz usterki to pompa CR siadła lub wtryskiwacz. Pozdrawiam.
witam kolegow, problem rozwiazany, okazalo sie ze pompa HP zdechla na cacy, poprostu zaczalem sprawdzac uklad paliwowy od strony baku, sprawdzilem pompe LP na sucho, rozkrecilem na czesci 1wsze pozniej wszystko ladnie zlozylem, podlaczylem bez rurek wlalem 20l paliwka okazalo sie ze ladnie daje ropke do pompy HP, nastepnie sprawdzilem bak paliwa, i...
Witam wszystkich. Wczoraj trafił do mnie opel vivaro, który zgasł podczas jazdy i nie odpala. Potrzebuje waszej rady, co mogę jeszcze sprawdzić, aby wykluczyć lub potwierdzić uszkodzenie pompy CR. Wtryski nie puszczają przelewami ani grama paliwa, podczas kręcenia rozrusznikiem, ciśnienie paliwa waha się między 6-12 barów, pompa paliwa w zbiorniku pracuje,...
Witam. Mam problem z vivaro silnik 1.9 dti, a mianowicie po zerwaniu paska rozrządu została wymieniona głowica, przy okazji nowe panewki i pierscienie, dodam, że auto stało około roku zanim zostało naprawione. Nowy rozrząd wraz z pompą wody, nowe wtryski, po poskladaniu wszystkiego auto odpaliło cieżko, ale odpalilo, kolejna próba i odpalił bez problemu....
Witam. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem na listwie ale może po kolei. Auto wkreca się na max 2900 obr oczywiscie na postoju podczas jazdy można powiedzieć wcale ok. 1000 obr. wcześniej wywalało błąd z za niskim ciśnieniem i auto gasło przy wcisnietym pedale gazu do dechy. Wymieniony na nowy regulator na listwie objawy takie same ale w miedzy...
paliwa ma pelen zbiornik i tak jak pisalem wczesniej , pracuje jedynie jak druga osoba przy pracy silnika jednocześnie pompuje pompką do odpowietrzania przy filtrze paliwa. Gdy przestanie pompowac silnik automatycznie staje sprawdzalem rowniez pompke pomocnicza nie podaje wgl ropy , zastanawiam sie co moglo zaszkodzic i ulec awarii , czy mogla byc to...
głowica sciągnieta , zawory całe , niestety teraz bede czekał na nową uszczelke i planowanie wiec kilka dni mi zejdzie bo wszystko dopiero na wtorek :( .W kazdym razie i tak dobrze ze wziołem sie za głowice bo z koro klin był zerwany to tylko była kwestja czasu , zal ze stracilem kolejny dzien . Ogólnie to ktos juz coś robił z tym silnikiem , uszczelka...
rozleciała się pompka zasilająca przy pompie cr nie wiem czy uda się to naprawić czy lepiej poszukać innej pompy ale próbować możesz
Teraz pytanie do was. Gdzie znajduje się czujnik temperatury paliwa? Szukaj szarej wtyczki z dwoma przewodami nad pompą wysokiego ciśnienia.
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie nie mogłem zlokalizować tej kostki w Vivaro B. Orientuje się Pan, czy te błędy w Vivaro B również dotyczą grzałek? Car Scanner pokazuje mi, że dotyczą one zbyt niskiego lub zbyt wysokiego napięcia na obwodzie pompy paliwa 🤨
Wtryskiwacze lub pompa, rzadko filtr paliwa (chińczyk nie przepuszcza), rzadziej gruszka lub baaardzo rzadko zagięty przewód paliwa (zdarzało się w Vivaro/Trafic). Te sprawdzenia i regeneracje u fachowców to temat rzeka. Dodano po 48 Pompa czasem ukręcała pompkę wstępną w sobie, ale wtedy nie palił całowicie. Części tanie można się bawić.
Pewnie już po problemie ale na przyszłość zapraszam do mnie... a tu kilka ciekawych informacji na temat tego modelu: [url=http://auto-krak.pl/informacje/viva... Pozdrawiam
Zdarzają się też usterki samej pompy cr stąd brak ciśnienia paliwa
nie musi byc pompa, mam ten sam samochod, kolego sprawdz czy nie ma opilkow w pojemniku od filtra paliwa na dnie, to jest przyczyna padnietej pompy, a jak chcesz byc pewny to podepnij pod kompa i sprawdz cisnienie podczas krecenia, obczaj moje tematy z vivaro na forum na temat pompy hp, przerabialem to ponad rok temu, jak kopci to sprawdz wtryski na...
Ale tam nie masz czasami silnika Common Rail ? Elektryczna pompa powinna podawać paliwo.
Proponowałbym sprawdzić kable które idą do czujnika cisnienia paliwa na pompie.
nie wszystkie tylko te ktore z 2 pinu maja wyjscie na przekaznik blokady wtrysku najgorsze jest to ze zazwyczaj nieda sie w 100% stwierdzic ktory sypie,bez watpienia jest to czujnik cisnienia na szynie cr lub elektrozawor na pompie paliwa,niema opcji ze inny
Wyłącznik wstrząsowy może zablokował pompę paliwa w momencie uderzenia?
jesli pompa sie sypie to napewno znajdziesz opilki metalu w obudowie filtra paliwa,poza tym koniec pompy objawia sie trudnym rozruchem na cieplym silniku
A może jakąś uniwersalną przepustnice wsadzić i zasilanie podać z tego samego obwodu który na pompę paliwa idzie ?? Sam się nas tym zastanawiam bo wkurzające to jest przy gaszeniu.
Wychodzi że regulator ciśnienia się skończył lub powrót paliwa jest zatkany i nie ma gdzie ciśnienie uchodzić. Zasilanie z pompy paliwa w baku nie znika podczas pracy?
Podłącz komputer pod auto wykasuj błędy, daj mu chwile popracować na plaku, odczytaj błędy. W blokach pomiarowych możesz odczytać napięcie kondensatora. Powinno być w okolicach 70 V. Dodano po 1 Jakiś czas temu też walczyłem vivaro. Czujnik ciśnienia paliwa robił mnie w konia. Po rozegraniu pompy CR okazało się ze ukrecila się płetwa od pompy niskiego...
Blokuje coś dopływ paliwa do pompy. Jaki system Bosch czy Siemens?
Opel Vivaro 2.0 CDTI 2008 rok przy prędkości 120 km/h nagle auto szarpnęło i straciło moc, później już nie odpala. Rozrusznik kręci. Po podłączeniu do komputera wyskoczył błąd czujnika wałka rozrządu. Wymieniłem go na nowy, ale dalej silnik nie chce się uruchomić i wywala ten sam błąd, ale już nie jako stały. Czy ten czujnik jakoś się adaptuje przez...
Witam. Opel Vivaro A 2004r 2.5 Problem z odpalaniem po postoju wystarczy raz odpalić za drugim razem odpali bez problemu . Wymienione były końcówki wtrysków i pojawił się problem . Sprawdzane były niejednokrotnie wszystko się zgadza. Sprawdzałem też: pompę, czujnik ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, czujnik położenia pompy , czujnik położenia wału,...
Czemu dziwne, że podczas jazdy? Moje Vivaro również lubi czasem podczas jazdy zaszwankować . To taki typ. Co do problemu: Może być uszkodzony czujnik położenia wału, wałka rozrządu (ale tu nie jestem pewien czy spowoduje zgaśnięcie auta), może z jakiegoś powodu paliwa nie dostaje (pompa?), i tak można sobie gdybać bez większej ilości informacji. Trzeba...
Dodano po 4 A kiedy jedziesz i hamujesz naciskając sprzęgło żeby sie zatrzymać to zchodzi z obrotów tak jak by miał zgasnąć ? jak jest zimny to czasami tak bywa. a czasami pedał różnie się podnosi. trzeba mu pomóc szczególnie na zmianie z pierwszego na drugi bieg. na ten moment samochód zawiozłem do mechanika i zobaczymy to tym razem będzie. Jaki powinien...
Chodziło mi o ten zawór z wężykiem [url=https://allegro.pl/oferta/przelew-p... ale żeby tu pojawiło się paliwo to najpierw pompa musi je podać. Zawór w gruszce trzyma, sprawdzałem przed montażem kilka razy, w tej co wyciągnąłem...
Mam nastepujace pytanie dotyczace mojego Opla Vivaro A 2.0 dci x83 (Renault Trafic II). Niedawno na autostradzie zatarly sie linki zmiany biegow. Skrzynia biegow zblokowala sie, linki zatarte, powód: korozja, woda (jak zostałem poinformowany). Nie bylem w stanie zmienic biegu i nie wystartowałem z pasa startowego przy stacji, a skończyło się na trzecim...
Problem dotyczy Opla Vivaro 1.9dti 101KM, samochód przestał odpalać po dwóch dniach postoju. Wcześniej zdarzało się że po odpaleniu po kilku minutach gasł ale zapalał bez problemu. Paliwo z filtra do pompy dochodzi, do listwy też. Po podłączeniu komputera pokazało że jest przerwa w obwodzie czujnika położenia wałka rozrządu, mechanik stwierdził że walnięty...
Witam posiadam opla Vivaro 2.0 benzyna z Webasto ,pompa paliwowa mi siada a znalezienie takiej z wyjściem na Webasto graniczy z cudem i tu moje pytanie czy można podłączyć zasilanie paliwem po wężyk zasilający gdybym zamontował pompę bez wyjścia na Webasto ? Robił już ktoś takie przeróbki?
vivaro paliwa pompa vivaro vivaro ciśnienie paliwa
kabel zasilacz laptop odczyt przetwornik ciśnienie sygnał dekodera komputerze
symulator maszyna volteno grzejnik
Opel Grandland X 2017+ BSI Delphi EL3 Replacement: Cloning, Coding, Tools, Faults Iveco Daily – czerwona konewka na fali: znaczenie kontrolki poziomu oleju