Popieram Daro122. Ja bym zaczął od wydłużenia gruchy ale tylko 1-1.5 mm czyli jeden obrót śrubą.
Drodzy, dzisiaj przypadkiem zdiagnozowałem dziwny objaw w przekładni kątowej przy skrzyni. Mianowicie podczas kręcenia na podnośniku prawy kołem słychać dziwne „szemrzenia- jakby coś przesypywało się” co jakiś obrót kół. Oczywiście na biegu N i tylko przy kręceniu do przodu. Jeżeli kręcę kołami do tylu cisza. Ogólnie podczas jazdy nie ma...
Witam, dopiero teraz piszę, bo wczoraj udałem się na przyspieszenie zapłonu. JAK RĘKĄ ODJĄŁ!! Nawet teraz, przy plusowych temperaturach po nocy auto odpalało tak sobie, dzisiaj wyszedłem, przekręciłem kluczyk, rozrusznik wykonał jeden obrót i fura zaczęła do mnie przemawiać :D Całą zimę się z tym pieprzyłem, nie miałem nawet czasu umówić się z moim...
Witam to wiem prawie wszystko:)) sprawdzałem dane tego enkodera i wygląda na apls EC11J0920802 lub EC11J0920602 ten enkoder orginalny nie ma przycisku a i ilość skoków by się zgadzała bo plastykowe pokrętło w panelu obudowy ma taką jakby zębatkę , która dociskana jest kulką ze sprężynką i jeden obrót tego pokrętła o 360 stopni to 18 skoków .Próba nie...
No dobrze, ale one powinny sie pokrywać co 2 obrót wału korbowego.
A to mnie zdziwiło, jak dwukierunkowo? "Okienka" w żadna stronę nie wypatrzyłem, bo zasłania go tuleja ośki jak w zdjęciu z linku na dolę, ale jak go odłączę w pozycji otwartej to swobodnie mogę przez niego dmuchać, następnie wkrętakiem delikatnie obracam go w drugą stronę do oporu i wtedy przepływ powietrza jest całkiem zdławiony http://obrazki.elektroda.pl/4543579700_1...
Najlepiej jest zrobić własne znaki przed zdjęciem paska. A na znaki trzeba też uważać bo 1 obrót wałka rozrządu nie jest równy obrotowi wału korbowego. Dla pewności załóż klucz na wał korbowy po założeniu paska i przekręć całym tym interesem. POZDRO
Ta forma sprawdzenia nie przyniesie pożądanej odpowiedzi . Bo nadal nie będziesz wiedział czy amplituda sygnał nie jest modulowana (poprzez bicie koronek) i czy ilość impulsów na obrót jest taka sama na jednym i drugim kole. Ja zaopatrzyłem się w przyżąd który potrafi zliczyć impulsy na obrót dzięki niemu mogę być prawie pewien że jest ok. W serwisówkach...
Za wczesny kąt wtrysku, za duże ciśnienie na wtryskiwaczach itp. Tam się chyba kąt wtrysku przez obrót pompy ustawia, jako że to chyba francuski silnik. Bez specjalistycznego zegara nic nie zrobisz.
Skrzynia biegów składa się z wielu kół zębatych . Przełączanie biegów to zazębianie ze sobą różnych kół zębatych co powoduje zmianę przełożenia . Zęby kół nie zawsze pasują ze sobą więc zmiana biegów powoduje minimalny obrót kół zębatych jeżeli sprzęgło nie jest wciśnięte to ten minimalny obrót jest niemożliwy bo musiałby się także ruszyć , wciśnięcie...
A nie kręcisz czasami kierownicą na zgaszonym silniku :?:W takim np:Fordzie Windstarze wystarczy jeden obrót kierownicą na zgaszonym silniku by wyrzuciło połowę płynu ze zbiorniczka. Mogą być też nieszczelności i układ "łapie lewe powietrze". Wymień także płyn,bo dość często w celu wyeliminowania wycieków dolewane są różne uszczelniacze wspomagania,które...
Jaka masz skrzynie biegów manual czy automat
jesli dobrze zrozumiałem to twoje volvo nie wkręca się na obroty volvo ma bardzo czuły układ paliwowy w pierwszej kolejności wymień filtr palwa sprawdź czy w pompie paliwa - zasilającej - nie wyrobił się plastikowy grzybk sprawdź smok w zbiorniku paliwa powinien mieć w rurce ssącej włożoną siatkę na koniec odpowietrz układ paliwowy powyżej opisane usterki...
na 100% masz do regulacji luz zaworow w szczegolnosci wydechowych
Przespustnica jak się kończy to albo naprawa albo wymiana, nie ma żadnego silniczka krokowego!!!!!!! KOszt nie mały zresztą jak wszystko w tym aucie.
Cześć Pacjent Volvo FH12 Podczas jazdy na tempomacie przy wcisnięciu pedału sprzęgła obroty idą na maxa, co jest przyczyną? AI: Czy ten problem z obrotami pojawia się tylko podczas jazdy na tempomacie, czy również gdy jedziesz bez tempomatu i wciskasz sprzęgło? Tak AI: Czy pojawiają się jakieś błędy na desce rozdzielczej albo odczytałeś jakieś kody...
WPisz na alledrogo - regulator obrotów silnika-- wyskoczy ci to czego szukasz, twój bierze ok 30A przy twardym rozruchu.
Temat stary jak świat, a odpowiedzi brak. Panowie, ratunku, mam taki sam problem. Wszystko, co możliwe, podmienione z drugiego Volvo, również 1.8 100% sprawnego, a obroty falują. Czy ktoś znalazł przyczynę?
Volvo v 60 gaśnie na wolnych obrotach
Jakie to Volvo? Jaki silnik? Instalacja gazowa której generacji? Jakie podzespoły instalacji gazowej?
kody tyczą się pojazdu z lat 94-98, wymień pedał gazu pozdrowienia
Dmuchnij dymem z papierosa do układu dolotowego i będzie odpowiedź. Najczęściej odma.
PTO - przystawka, jest napędzane z wałka pośredniego skrzyni, wysoka/niska grupa (1-3/4-6), nie ma znaczenia ale połówki tak. Górna połówka, to wyższe obroty PTO.
Nie wiem czy to Ci pomoże, mam nadzieje że chociaż częściowo zinterpretujesz gdzie szukać błędu... http://pages.infinit.net/mvlr/fich/LISTE...
Obroty robocze 300-500KPa Obroty biegu jałowego min 150KPa
Całkowity brak napięcia na 4 spowoduje zupełny brak ładowania lub ładowanie około 26V. Inaczej sprawy wyglądają jak na 4 jest np 20V bo gdzieś styku jak trzeba nie ma, albo przewód przegnił. Regulator "myśląc" że to napięcie na bateriach chce za wszelką cenę je podciągnąć i ładuje na max. POWIEDZ KIEROWCY ŻEBY ZAKUPIŁ SPORĄ ILOŚĆ WODY DESTYLOWANEJ I...
Możliwe, że wadliwy jest czujnik ciśnienia. Z tego co pamiętam w niektórych modelach był z tym problem.
Witam, mam podobny problem z ciśnieniem. Pomoże ktoś?
Ja bym zaczął od odmy.
Oleju sam nie wymienisz. Olej w automacie wymienia się metoda dynamiczną, przy pomocy specjalnej pompy. Do wymiany potrzeba około 8-10 litrów oleju. Można wymienić statycznie ale nie ma gwarancji, że stary olej zostanie całkowicie usunięty ze skrzyni. Koszt wymiany oleju około 400 zł.
Emulator kosztuje 40 - 45 zł, popytaj w jakiejś hurtowni instalacji gazowych. Sam podłączysz bez problemu, w zestawie powinna być instrukcja.
Miałem taki problem i nie rozwiązałem go komputerem serwisowym nie znalazłem pozycji do ustawiania obrotów biegu jałowego. Raczej procedura ręczna a nie komputerem, volvo i scania też ma procedurę ręczną ustawiania biegu jałowego.
Witajcie . Ja bym był skłonny przewietrzyć pompowtryski
A co było przyczyną nagłego zainteresowania się turbiną? Szukaj dziury, która powietrze ucieka. I nie stukaj w nic więcej. Nie ma tam żadnej elektronicznej regulacji ciśnienia, jeśli to silnik Renault - gruszka zasilana jest kawałkiem gumowego przewodu zapiętym bezpośrednio do muszli turbiny. Albo otwarty EGR, co nie jest znowuż takie dziwne, albo przetarty...
No niestety na to niema lekarstwa, ta sonda może się pojawiać bo termostat może nie dogrzewać silnika(ale nie powiedziane) normalnie trzyma temp. 90stopni? są jakieś jeszcze objawy? falowanie? wysokie wolne obroty, szarpanie? cokolwiek?
Witam, w moim volvo s40 98r. nie działa prędkosciomierz. Sprawdziłem multimetrem wszystkie cztery czujniki. Wszystkie mają opór około 1.7ohma (pomiar na wtyczce czujników bez obracania piastą) ale tylko w tylnych podczas obracania piastą pojawiają się Volty. Na przednich nie pokazywały się Volty więc wymieniłem narazie prawy i okazuje się że nowy też...
Sprawdź sondę indukcyjną położenia wału ,szczególnie kabel i wtyk! Dodano po 30 System zapłonu silników Volvo B200 oraz B230, aby wygenerować impulsy zapłonu moduł ECU musi bezwarunkowo otrzymać impulsy z sondy indukcyjnej. Jeśli ich nie otrzyma to nie wygeneruje impulsów do modułu wzmacniacza silnik nie zapali. Natomiast jak silnik już ruszył , to...
Witam. LPG i dziurawa membrana w parowniku. Szukaj tu na forum sporo opisanych przypadków. Wszystko sprowadza się do wymiany albo regeneracji parownika. Poszukaj w moich postach jest opisane jak i i gdzie diagnozować. Pozdrawiam.
Nie może ten silnik pracować poprawnie na komputerze od Turbo. Silnik turbo, nawet jeśli ma takie same wtryski, przepływkę itd to musi mieć inną mapę wtrysku i zapłonu. Hardware może być taki sam ale soft na pewno jest inny.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Na początek sprawdź ciśnienie oleju.
Pompa wisi na trzech śrubach i bardzo łatwo ją odsunąć zęby dostać się do tego zabieraka,a wtedy i wałek można będzie ocenić. Co do spalin to z tyłu masz również egr,tak czy inaczej musisz się pobrudzić żeby ocenić skąd kopci.
Witam posiadam Volvo S40 2005 rok 1.8 benzyna po wymianie paska i napinacza od alternatora obroty silnika wirują występuje szarpanie przy jeździe i słychać rechotanie jaka przyczyna
Kolego, czy wykonana została diagnostyka? Jak wygląda stan EGR? Jest zamknięty? Czy palą się jakieś kontrolki błędu na desce ?
Witam mam problem z koparką volvo ew160c po rozgrzaniu spada z obrotów A na wyświetlaczu wyswietla się czerwony wykrzyknik i pisze, błąd silnika
To nie problem vovlvo ma takie wolne obroty.
Witaj kolego, czy rozwiązałeś problem z brakiem mocy twojego volvo?
Jak sprawdzić, czy jest to wyłączone? Po co ktoś miałby to wyłączyć? Czy może mieć to wpływ na moc silnika? Wydaje mi się, że jak na tę moc i pojemność, samochód słabo jedzie, zwłaszcza w dolnej partii obrotów
Przekażnk jest zasilany z 4-go biegu sterwania(pełna moc /biały kabel). Zwarcie 3 i 4 biegu panelu sterowania .
Mnie się wydaje ze mieszanka powinna dążyć do optymalnego poziomy czyli lambda powinna wskazywać ok 0.5 V a skoro zatrzymuje się to cos jest nei tak, . Rzeczywiście ok. 0,5V to mieszanka stechiometryczna, ale charakterystyka w okolicy λ=1 (0,5V) jest tak stroma, że napięcie długo się nie utrzyma. http://us1.webpublications.com.au/static...
obrót volvo wysoki obrót volvo obrót silnik volvo
zamiennik matrycy toshiba podświetlenie deski astra rachunek netia
radio szarotka chińskie radio android
Reset fusera w Konica Minolta bizhub C252 Moment dokręcania śrub głowicy VW LT 2.5 TDI AHD