Nie wiem czy to Ci pomoże, mam nadzieje że chociaż częściowo zinterpretujesz gdzie szukać błędu... http://pages.infinit.net/mvlr/fich/LISTE...
Jaka masz skrzynie biegów manual czy automat
Witam. LPG i dziurawa membrana w parowniku. Szukaj tu na forum sporo opisanych przypadków. Wszystko sprowadza się do wymiany albo regeneracji parownika. Poszukaj w moich postach jest opisane jak i i gdzie diagnozować. Pozdrawiam.
Jeżeli jest zdjęte zasilanie to zawór przyjmuje pewną określoną pozycję, przy której następuje mały; ale zawsze przelot. To praca awaryjna. W zależności od potrzeb może się on domknąć całkiem.
Nie może ten silnik pracować poprawnie na komputerze od Turbo. Silnik turbo, nawet jeśli ma takie same wtryski, przepływkę itd to musi mieć inną mapę wtrysku i zapłonu. Hardware może być taki sam ale soft na pewno jest inny.
Oleju sam nie wymienisz. Olej w automacie wymienia się metoda dynamiczną, przy pomocy specjalnej pompy. Do wymiany potrzeba około 8-10 litrów oleju. Można wymienić statycznie ale nie ma gwarancji, że stary olej zostanie całkowicie usunięty ze skrzyni. Koszt wymiany oleju około 400 zł.
Emulator kosztuje 40 - 45 zł, popytaj w jakiejś hurtowni instalacji gazowych. Sam podłączysz bez problemu, w zestawie powinna być instrukcja.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Temat stary jak świat, a odpowiedzi brak. Panowie, ratunku, mam taki sam problem. Wszystko, co możliwe, podmienione z drugiego Volvo, również 1.8 100% sprawnego, a obroty falują. Czy ktoś znalazł przyczynę?
Uszkodzony był czujnik położenia wałka rozrządu.
Witam posiadam Volvo S40 2005 rok 1.8 benzyna po wymianie paska i napinacza od alternatora obroty silnika wirują występuje szarpanie przy jeździe i słychać rechotanie jaka przyczyna
jesli dobrze zrozumiałem to twoje volvo nie wkręca się na obroty volvo ma bardzo czuły układ paliwowy w pierwszej kolejności wymień filtr palwa sprawdź czy w pompie paliwa - zasilającej - nie wyrobił się plastikowy grzybk sprawdź smok w zbiorniku paliwa powinien mieć w rurce ssącej włożoną siatkę na koniec odpowietrz układ paliwowy powyżej opisane usterki...
Zobacz jakie ma żądane a jakie rzeczywiste obroty, tutaj widze że albo nieszczelność albo jakiś fałszywy sygnał.
PTO - przystawka, jest napędzane z wałka pośredniego skrzyni, wysoka/niska grupa (1-3/4-6), nie ma znaczenia ale połówki tak. Górna połówka, to wyższe obroty PTO.
Problem rozwiazany
Trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia, inaczej nie zacznie grzać. Zwykle wystarczy otworzyć korek w zbiorniczku lub na chłodnicy (obowiązkowo na zimnym silniku) i odpalić, zwiększyć obroty do około dwóch tysięcy i dolewać płyn w miarę, jak będzie go wciągało. Ale są auta, które wymagają otwarcia odpowietrzników w różnych miejscach, by pozbyć się całego...
Obroty robocze 300-500KPa Obroty biegu jałowego min 150KPa
Miałem taki problem i nie rozwiązałem go komputerem serwisowym nie znalazłem pozycji do ustawiania obrotów biegu jałowego. Raczej procedura ręczna a nie komputerem, volvo i scania też ma procedurę ręczną ustawiania biegu jałowego.
Ja mam podobny problem na zimnym odpala od strzala i zaczynaja falowac obroty (jak by chodzil na 3 gary) i do tego dymi na biala szaro, elektro zawor kata wtrysku wymieniony na nowy na gwarancji i nic to nie dalo, wyjety z innego auta ktore chodzi idealnie tez nic nie dalo, co to moze byc ???????
lewy luft
Witam PSID 87 FMI1 to znaczy pompa AdBlue niskie obroty pompy np awaria pompy lub coś blokuje pompę co jest mało prawdopodobne druga przyczyna to częściej spotykana pompa nie może wytworzyć ciśnienia w układzie spowodowane nieszczelnością układu np złączki na przewodach albo nieszczelny dekiel filtra trawiło mi sie już 3 razy myślę że pomogłem
Przypadłością tych aut są kiepskie wiązki. To że wzrokowo nic nie widać nie znaczy że są ok. Lubi pękać izolacja i zassana do środka przewodu wilgoć robi swoje. Uruchom silnik i ustaw tempomatem obroty większe od jałowych. Podnieś maskę i poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (kabina-rama), najprawdopodobniej jest uszkodzona skrętka zielony+żółty odpowiadająca...
Akumulator jest w porządku, Spadają tak o 100/200 obr/ min. a czasem i więcej. Nie podnoszą się. Po zapaleniu obroty są w normie 800-900 obr/min. Jednak jak się zagrzeje trochę to potrafią wskoczyć nawet na 1300. Tak jag by linka się zacinała, ale to nie to.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
W dieslu przepustnica,na jakie obroty się wtedy wkręca,dymi wtedy jak tak to na jaki kolor.
Dlaczego programowanie l?
Witaj Samochod trafił do warsztatu... Ehh 😣 Z tego co mi powiedziano to: 1. Jedna cela w akumulatorze była pusta, dawał za małe napięcie, stąd było wypadanie zaplonów. Po wymianie aku falowanie ustalo zapłon normalny. 2. Nierozwiazany został problem z niskim napięciem na zasilaniu silnika krokowego. Na jałowym jest normalne, przy gazowaniu jest...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Automat czy manual? Jeśli manual i obroty rosną, a auto nie przyspiesza to ślizga się sprzęgło.
Głupie i totalnie bezmyslne dzialanie z mojej strony, przyznaje. Tak wlasnie chodzi o 14 na schemacie
Wygląda na to że poszedł przepływomierz. Poszukaj trochę na forum o tej usterce.
Na obroty wchodzi normalnie, jedzie bez problemu, ma moc, ale przebiera na wolnych obrotach i przydymia na siwo. Dodano po 3 Jedyny błąd, jaki pokazuje, to niskie ciśnienie. Wszystkie filtry wymienione, pompa po regeneracji, pompka wstępna elektryczna wymieniona.
Błędy mechanik czytał ? Może coś znajdziesz na kanele Profesora, jakąś podpowiedź ->[url=https://www.youtube.com/channel/U... Jest tam sporo ciekawych filmów o Volvo.
Witam mam volvo s90 t5 2017r 2.0 250 koni Na zimnym silniku gdy obroty wskakują na 1200 aby nagrzać silnik wystepuje metaliczny dźwięk mniej więcej przez 30 sekund gdy obroty opadną problem zanika całkowicie i tak mam za każdym razem gdy rano odpalam samochód. Proszę o pomoc dzięki
po dłuższej jeżdzie , po zatrzymaniu się, silnik wchodzi na wysokie obroty i po ok. 30 sek obroty wracają do normy lub jak zauważyłem po naciśnięciu przycisków od elektrycznych szyb co może być przyczyna takiej pracy silnika. Proszę o pomoc
Dzień dobry, volvo kupione z falującymi obrotami, po lekkim zagrzaniu 500- 1500rpm. Po podpięciu do cdif/3 pojawiają się błędy 6800 i 1C76. Check gaśnie po minucie, obroty biegu jałowego falują dalej. Tempomat działa. O ile błąd 6800 jest do ogarnięcia (tak sądzę), to za nic nie mogę znaleźć interpretacji błędu 1C76. Jakieś pomysły? Z góry dziękuję...
Czyszczenie całego dolotu powietrza wraz z przepustnicą powinno pomóc.
Nie z 6 do 10tyś, tylko z 600 do 1000 obr/min. Dogrzewanie silnika. Tak ma być. Ewentuajnie termostat do wymiany.
Dzień dobry, wiem, ze temat stary i pewnie nieaktualny, ale czy udało sie Panu z tymi obrotami? Mam podobny problem tylko ze przedział obrotów jest mniejszy
Po pierwsze gdzie masz mikser, czy czasem nie za rurą wlotu nastawnika wolnych obrotów.
nastawnik pompy został zregenerowany i problem ustąpił. temat zamknięty. ciekawostka, to do mojego volvo ze sterownikiem MSA 15.7 nie pasował nastawnik z Audi AEL bo pokazywało błąd sterowania iglicą
Ale co moge zepsuć ciągnąć do odcinki albo na postoju kręcąc do czerwonego pola? Myślałem że jak silnik jest gorący to można kręcić do odcinki bez obaw o silnik.
Szczerze mówiąc pojęcia nie mam. :) Pisze to co powiedział mi mechanik. Na Ten post trafiłem bo mam podobny, ale jednak inny :) problem z volvo S60. Pozdrawiam
Rozumie że bezpośrednią przyczyną wejścia na wysokie obroty jest uszkodzona turbina. To prawda że nie mierzyłem ciśnienia cylindrów lecz po sprawdzeniu rozrządu kręciłem rozrusznikiem i kręci z oporami jak przed awarią. jest wrażenie kompresji jak również zachowuje się normalnie żadnych stuków. Poluzowałem przewód do wtrysku i też wygląda że napęd daje...
Witam. Jak uruchomię silnik na biegu jałowym obroty są w normie (10-15 obr). Jednak jak ruszam i zmieniam biegi np z 2 na 3 obroty nie spadają do końca utrzymują się na poziomie 20obr dzieje się tak tylko przez pierwsze 5min jazdy. Późnej jest już ok. Nawet jak zostawię auto na 2-3h ( jak nie mam mrozu nie ma tego problemu) ten problem nie występuje....
Miałem ten sam samochód z tym samym silnikiem i zachowanie te same . zero problemów z przyduszaniem czy czymś innym a żeby miał ciężej to zawsze klimatyzacja pracowała . Bo różnic w spalaniu nie było jak i w osiągach .
Co sprawdziłeś do tej pory?
Pobawie sie tym. Dziekuje:)
Czesc! Silnik moze Ci lezec na "ramie" czyli tzw sankach nawet jesli poduszki wygladaja ok, Volvo ma to do siebie, ze poduszki sa gumowo-olejowe i jesli ktoras peknie i straci olej to "siądzie" mimo tego ze wygladac bedzie dobrze i na cala. Silnik nie moze lezec na ramie, nic dziwnego, ze Ci sie linki ponaciagaly, pozatym w tym modelu slaby punkt to...
A może pedał gazu się po prostu zacina? Dodano po 1 Poruszaj tą taką dźwignią przy przepustnicy i sprawdź czy da się porusząjąc nią zmniejszyć obroty.
obroty volvo wysokie obroty volvo volvo wolne obroty
sterowanie lusterkami volvo silnika pęcherz powietrza
telewizor szmaragd telewizor szmaragd
Mercedes W639 - Obracające się tylne koła przy hamowaniu Migotanie obrazu w kamerze na podczerwień - przyczyny i rozwiązania