Nie wiem czy to Ci pomoże, mam nadzieje że chociaż częściowo zinterpretujesz gdzie szukać błędu... http://pages.infinit.net/mvlr/fich/LISTE...
Jaka masz skrzynie biegów manual czy automat
Witam. LPG i dziurawa membrana w parowniku. Szukaj tu na forum sporo opisanych przypadków. Wszystko sprowadza się do wymiany albo regeneracji parownika. Poszukaj w moich postach jest opisane jak i i gdzie diagnozować. Pozdrawiam.
Jeżeli jest zdjęte zasilanie to zawór przyjmuje pewną określoną pozycję, przy której następuje mały; ale zawsze przelot. To praca awaryjna. W zależności od potrzeb może się on domknąć całkiem.
Nie może ten silnik pracować poprawnie na komputerze od Turbo. Silnik turbo, nawet jeśli ma takie same wtryski, przepływkę itd to musi mieć inną mapę wtrysku i zapłonu. Hardware może być taki sam ale soft na pewno jest inny.
Oleju sam nie wymienisz. Olej w automacie wymienia się metoda dynamiczną, przy pomocy specjalnej pompy. Do wymiany potrzeba około 8-10 litrów oleju. Można wymienić statycznie ale nie ma gwarancji, że stary olej zostanie całkowicie usunięty ze skrzyni. Koszt wymiany oleju około 400 zł.
Emulator kosztuje 40 - 45 zł, popytaj w jakiejś hurtowni instalacji gazowych. Sam podłączysz bez problemu, w zestawie powinna być instrukcja.
Starowanie turbiną lub sama turbiną Do sprawdzenia podciśnienie z vacum pompy Wszystkie wężyki podciśnienia. Zawór sterowania turbiną orz gruszka turbiny. Na zostaje sama turbina czyli zmienna geometria
Temat stary jak świat, a odpowiedzi brak. Panowie, ratunku, mam taki sam problem. Wszystko, co możliwe, podmienione z drugiego Volvo, również 1.8 100% sprawnego, a obroty falują. Czy ktoś znalazł przyczynę?
problem z odpaleniem Za mało danych, aby sensownie odpowiedzieć. rzeba 4-5 razy kręcić żeby zapalił 1. Stan akumulatora. 2. Stan wtryskiwaczy. 3. Stan świec żarowych. 4. Aktualne ciśnienie sprężania. 5. Stan filtra powietrza. 6. Stan filtra paliwa. 7. Zapchany smok w zbiorniku. I wiele innych. To kluczowe parametry, decydujące o poprawnym rozruchu....
Witam posiadam Volvo S40 2005 rok 1.8 benzyna po wymianie paska i napinacza od alternatora obroty silnika wirują występuje szarpanie przy jeździe i słychać rechotanie jaka przyczyna
jesli dobrze zrozumiałem to twoje volvo nie wkręca się na obroty volvo ma bardzo czuły układ paliwowy w pierwszej kolejności wymień filtr palwa sprawdź czy w pompie paliwa - zasilającej - nie wyrobił się plastikowy grzybk sprawdź smok w zbiorniku paliwa powinien mieć w rurce ssącej włożoną siatkę na koniec odpowietrz układ paliwowy powyżej opisane usterki...
Zobacz jakie ma żądane a jakie rzeczywiste obroty, tutaj widze że albo nieszczelność albo jakiś fałszywy sygnał.
PTO - przystawka, jest napędzane z wałka pośredniego skrzyni, wysoka/niska grupa (1-3/4-6), nie ma znaczenia ale połówki tak. Górna połówka, to wyższe obroty PTO.
Problem rozwiazany
Trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia, inaczej nie zacznie grzać. Zwykle wystarczy otworzyć korek w zbiorniczku lub na chłodnicy (obowiązkowo na zimnym silniku) i odpalić, zwiększyć obroty do około dwóch tysięcy i dolewać płyn w miarę, jak będzie go wciągało. Ale są auta, które wymagają otwarcia odpowietrzników w różnych miejscach, by pozbyć się całego...
Obroty robocze 300-500KPa Obroty biegu jałowego min 150KPa
Miałem taki problem i nie rozwiązałem go komputerem serwisowym nie znalazłem pozycji do ustawiania obrotów biegu jałowego. Raczej procedura ręczna a nie komputerem, volvo i scania też ma procedurę ręczną ustawiania biegu jałowego.
Ja mam podobny problem na zimnym odpala od strzala i zaczynaja falowac obroty (jak by chodzil na 3 gary) i do tego dymi na biala szaro, elektro zawor kata wtrysku wymieniony na nowy na gwarancji i nic to nie dalo, wyjety z innego auta ktore chodzi idealnie tez nic nie dalo, co to moze byc ???????
lewy luft
Witam PSID 87 FMI1 to znaczy pompa AdBlue niskie obroty pompy np awaria pompy lub coś blokuje pompę co jest mało prawdopodobne druga przyczyna to częściej spotykana pompa nie może wytworzyć ciśnienia w układzie spowodowane nieszczelnością układu np złączki na przewodach albo nieszczelny dekiel filtra trawiło mi sie już 3 razy myślę że pomogłem
Przypadłością tych aut są kiepskie wiązki. To że wzrokowo nic nie widać nie znaczy że są ok. Lubi pękać izolacja i zassana do środka przewodu wilgoć robi swoje. Uruchom silnik i ustaw tempomatem obroty większe od jałowych. Podnieś maskę i poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (kabina-rama), najprawdopodobniej jest uszkodzona skrętka zielony+żółty odpowiadająca...
Akumulator jest w porządku, Spadają tak o 100/200 obr/ min. a czasem i więcej. Nie podnoszą się. Po zapaleniu obroty są w normie 800-900 obr/min. Jednak jak się zagrzeje trochę to potrafią wskoczyć nawet na 1300. Tak jag by linka się zacinała, ale to nie to.
MID 128 PID 94 Ciśnienie zasilania paliwem FMI 7 Zbyt niskie ciśnienie. Zatkany filtr paliwa. Obecność powietrza w układzie paliwowym lub wycieki z tego układu. Zbyt niskie ciśnienie otwarcia zaworu przelewowego. Zużyta pompa paliwa. Usterka mechaniczna czujnika. Wygenerowanie kodu usterki. Polecenie zapalenia żółtej lampki. Zapalenie się żółtej lampki....
Dlaczego programowanie l?
W dieslu przepustnica,na jakie obroty się wtedy wkręca,dymi wtedy jak tak to na jaki kolor.
Witaj Samochod trafił do warsztatu... Ehh 😣 Z tego co mi powiedziano to: 1. Jedna cela w akumulatorze była pusta, dawał za małe napięcie, stąd było wypadanie zaplonów. Po wymianie aku falowanie ustalo zapłon normalny. 2. Nierozwiazany został problem z niskim napięciem na zasilaniu silnika krokowego. Na jałowym jest normalne, przy gazowaniu jest...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Automat czy manual? Jeśli manual i obroty rosną, a auto nie przyspiesza to ślizga się sprzęgło.
Głupie i totalnie bezmyslne dzialanie z mojej strony, przyznaje. Tak wlasnie chodzi o 14 na schemacie
Wygląda na to że poszedł przepływomierz. Poszukaj trochę na forum o tej usterce.
Na obroty wchodzi normalnie, jedzie bez problemu, ma moc, ale przebiera na wolnych obrotach i przydymia na siwo. Dodano po 3 Jedyny błąd, jaki pokazuje, to niskie ciśnienie. Wszystkie filtry wymienione, pompa po regeneracji, pompka wstępna elektryczna wymieniona.
Witam mam volvo s90 t5 2017r 2.0 250 koni Na zimnym silniku gdy obroty wskakują na 1200 aby nagrzać silnik wystepuje metaliczny dźwięk mniej więcej przez 30 sekund gdy obroty opadną problem zanika całkowicie i tak mam za każdym razem gdy rano odpalam samochód. Proszę o pomoc dzięki
Błędy mechanik czytał ? Może coś znajdziesz na kanele Profesora, jakąś podpowiedź ->[url=https://www.youtube.com/channel/U... Jest tam sporo ciekawych filmów o Volvo.
po dłuższej jeżdzie , po zatrzymaniu się, silnik wchodzi na wysokie obroty i po ok. 30 sek obroty wracają do normy lub jak zauważyłem po naciśnięciu przycisków od elektrycznych szyb co może być przyczyna takiej pracy silnika. Proszę o pomoc
Dzień dobry, volvo kupione z falującymi obrotami, po lekkim zagrzaniu 500- 1500rpm. Po podpięciu do cdif/3 pojawiają się błędy 6800 i 1C76. Check gaśnie po minucie, obroty biegu jałowego falują dalej. Tempomat działa. O ile błąd 6800 jest do ogarnięcia (tak sądzę), to za nic nie mogę znaleźć interpretacji błędu 1C76. Jakieś pomysły? Z góry dziękuję...
Czyszczenie całego dolotu powietrza wraz z przepustnicą powinno pomóc.
Nie z 6 do 10tyś, tylko z 600 do 1000 obr/min. Dogrzewanie silnika. Tak ma być. Ewentuajnie termostat do wymiany.
Dzień dobry, wiem, ze temat stary i pewnie nieaktualny, ale czy udało sie Panu z tymi obrotami? Mam podobny problem tylko ze przedział obrotów jest mniejszy
Po pierwsze gdzie masz mikser, czy czasem nie za rurą wlotu nastawnika wolnych obrotów.
nastawnik pompy został zregenerowany i problem ustąpił. temat zamknięty. ciekawostka, to do mojego volvo ze sterownikiem MSA 15.7 nie pasował nastawnik z Audi AEL bo pokazywało błąd sterowania iglicą
Ale co moge zepsuć ciągnąć do odcinki albo na postoju kręcąc do czerwonego pola? Myślałem że jak silnik jest gorący to można kręcić do odcinki bez obaw o silnik.
Szczerze mówiąc pojęcia nie mam. :) Pisze to co powiedział mi mechanik. Na Ten post trafiłem bo mam podobny, ale jednak inny :) problem z volvo S60. Pozdrawiam
Rozumie że bezpośrednią przyczyną wejścia na wysokie obroty jest uszkodzona turbina. To prawda że nie mierzyłem ciśnienia cylindrów lecz po sprawdzeniu rozrządu kręciłem rozrusznikiem i kręci z oporami jak przed awarią. jest wrażenie kompresji jak również zachowuje się normalnie żadnych stuków. Poluzowałem przewód do wtrysku i też wygląda że napęd daje...
Witam. Jak uruchomię silnik na biegu jałowym obroty są w normie (10-15 obr). Jednak jak ruszam i zmieniam biegi np z 2 na 3 obroty nie spadają do końca utrzymują się na poziomie 20obr dzieje się tak tylko przez pierwsze 5min jazdy. Późnej jest już ok. Nawet jak zostawię auto na 2-3h ( jak nie mam mrozu nie ma tego problemu) ten problem nie występuje....
Miałem ten sam samochód z tym samym silnikiem i zachowanie te same . zero problemów z przyduszaniem czy czymś innym a żeby miał ciężej to zawsze klimatyzacja pracowała . Bo różnic w spalaniu nie było jak i w osiągach .
Co sprawdziłeś do tej pory?
Pobawie sie tym. Dziekuje:)
Czesc! Silnik moze Ci lezec na "ramie" czyli tzw sankach nawet jesli poduszki wygladaja ok, Volvo ma to do siebie, ze poduszki sa gumowo-olejowe i jesli ktoras peknie i straci olej to "siądzie" mimo tego ze wygladac bedzie dobrze i na cala. Silnik nie moze lezec na ramie, nic dziwnego, ze Ci sie linki ponaciagaly, pozatym w tym modelu slaby punkt to...
A może pedał gazu się po prostu zacina? Dodano po 1 Poruszaj tą taką dźwignią przy przepustnicy i sprawdź czy da się porusząjąc nią zmniejszyć obroty.
może ten czujnik Ci szwankuje, ja miałem taki problem w innym aucie ale właśnie ten czujnik był za to odpowiedzialny gdzieś kabelki się przetarły, sprawdź ten czujnik
Mam Volvo 460 silnik 2.0 rocznik 95 problemów mam można powiedzieć trzy. Pierwszy problem podczas jazdy odczuwa się szarpanie na ogół na wszystkich biegach ale tylko przy obrotach 1900 ten problem jest zawsze.Drugi problem pojawia się gdy jest wilgoć pada deszcz a najgorzej po przejechaniu przez kałużę samochód szarpie falują obroty i gaśnie ale z ponownym...
Witam. Mam problem z moim volvem s40. Gdy odpale auto to obroty faluja i doszedłem do takiego czegoś że jak odepne czujnik który jest wpinany w serwo to wszystko powraca do normy. Czujnik wymienilem ale nic to nie dało. Prosze o pomoc. Pozdrawiam.
Dlaczego tak sądzisz?
Witam, potrzebuję porady na samochód do 30 tys. zł. Samochód dla dziewczyny i podobają jej się volvo v40, hundai i30 i tego typu sylwetka. Wymagania to silnik benzynowy, aby dość oszczędny i nie psuł się za bardzo a w razie awarii żeby nie był drogi w naprawach. Ostatnio wpadliśmy na hundai i30, przebieg 120 tys km i wyglądał całkiem fajnie ale po odkręceniu...
Witam po wymianie przepustnicy nie wchodzi w obroty ani benzyna ani gaz. Proszę o podpowiedź gdzie szukać problemu.
Nie ma czegoś takiego jak zamulenie silnika. To bzdurne gadanie. Jazda na zbyt niskich obrotach to faktycznie mordęga dla silnika więc sprawdź sobie w jakim jest stanie (kompresja)
Witam. Mam problem z Volvo Xc90 Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu nie zawsze odpala. To znaczy muszę czasami chwilę odczekać i dopiero wtedy odpalić. Nie ma to napewno nic wspólnego z grzaniem świec żarowych. Kolejna sprawa to po odpaleniu nie zawsze działa obrotomierz i wskaźnik temperatury. Dodatkowo świeci kontrolka ABS i czerwona kontrolka...
Miałem podobny problem, a przyczyną było zacinanie się obrotowej przepustnicy urządzenia biegu jałowego (z brudu) . Przepustnica jest napędzana elektromagnesem obrotowym (a nie silnikiem krokowym), a cofa się pod wpływem sprężyny. Urządzenie to jest z przodu silnika, łatwo dostępne. Należy je wymontować, jeden otwór zatkać palcem, a przez drugi wlać...
Tak, jest krokowy - nkiedaleko wysprzęglika
mam problem z volvo 850 tdi,cieżko uruchomić silnik,trzeba długo trzymac na rozruszniku,max obroty to 1300,wiecej nie ma możliwości wydusic,wymieniłem świece żarowe,filtr paliwa ,ale to nie pomaga,prosze o jakies info,może ktoś wie co to za usterka,pozdrawiam.
prawdopodobnie fałszuje odczt czujnik przepustnicy który steruje silniczkiem krokowym sensownie było by podłączyć go pod kompa tylko gdy się tak stanie nie ściągaj klemy bo błąd może się wykasować
Witam, mam pytanie, gdzie w Volvo XC70 2012 r. 2.0 D 163 KM znajduje się czujnik temperatury zewnętrznej dolotowej, podczas testu komputerem temperatura wynosi -40°C. AI: Czy chodzi Panu o czujnik temperatury powietrza zasysanego do silnika (IAT), czy o czujnik temperatury zewnętrznej pokazywanej na desce rozdzielczej? Czujnik IAT AI: Czy oprócz odczytu...
Na falujące obroty przerobiłem mnóstwo tematów, zrobione są klapy wirowe, zaworki podciśnieniowe + oczywiście podstawy typu filtr powietrza, czyszczenie przepustnicy i egr. Brak jakichkolwiek błędów. Podczas jazdy po wyluzowaniu obroty latają od około 500 do 1100 obrotów, czasami nawet zgaśnie. Spalanie jest ogromne, po mieście na pełnym zbiorniku czasami...
Przy wylocie ze sprężarki to nie są zawory zwrotne tylko śrubunki,zawór zwrotny jest jeden i jest wkręcony w butlę.Pod sprężarkami jest chłodnica z rury miedzianej około 3m,która skutecznie schładza powietrze.Rura miedziana 22mm z zaworkiem ma za zadanie wyłapywać skropliny.Chłodzenie wodne jak najbardziej będzie w tej chwili jeszcze nie jest skoniczone.Chłodnica...
Hej Podepne się pod temat, u mnie szwankuje wskaźnik obrotów silinika( Volvo FH 2008 r), nie zawsze ale zdaża mu się przywiesić, za chwilę się odwiesi,zazwyczaj po zgaszeniu silnika mu przechodzi,czasami zacznie zawyżać obroty silnika o jakies 200-500 obr/min Ktoś przerabiał? podpowie coś ? Dzięki z góry
Koledzy w takiej sytuacji zazwyczaj winna jest nagrzewnica . Niestety bardzo często kanały się w niej zapychają. Jeżeli ustawicie obroty na 1600 i zacznie grzać to trzeba ja poprosty wymienić lub spróbować wymyć
Witam, mam problem z Volvo V60 2.4 5D 205KM. Podpiąłem go pod kompa i wyskoczył problem z 1 i 3 wtryskiem. Postanowiłem wyciągnąć wszystkie i sprawdzić. Po włożeniu i ponownym podpięciu, okazało się, że na 1 i 2 oraz 3 wtrysku są błędy. Dokładnie: 1551, 1552, 1553. Na zimnym silniku jest dobrze, ale jak się rozgrzeje, przejadę nim z 10 km, to na wolnych...
no niestety to nie czujnik podciśnienia, dziś podmieniłem i w sumie na benzynie troszke lepiej ale po czasie i tak zaczął szarpać, na lpg od razu szarpie. Dodano po 2 zauważyłem, że teraz jak odłącze przewód od czujnika podcisnienia, tak jak by mu się obroty wyrównywały ale na lpg zaczyna za to nierówno pracowac
Odłączyłem aku na chwilkę i pompa ruszyła normalnie a Vida jak pokazywała wcześniej zadane obroty dla pompy i aktualne obroty pompy, przestała pokazywać Czy w pompie jest elektronika która wysyła sygnał zwrotny do ecm o obrotach? czy może być uszkodzona? Bez oscyloskopu będzie trudno zlokalizować usterkę.
Volvo fh 4 500 2016 comonrail faluje na obrotach żaden błąd w komputerze się nie pojawią. Zgasilem go i już nie chciał odpalić, pompowałem pompka ale to nic nie pomogło dopiero plaka wstrzyknalem i załapał. Gaszę odpalam i teraz za każdym razem łapie. Tyle że widzę że cały czas obroty falują wcześniej występowało to zadko a teraz non stop tak się dzieje
Foto z vidy trudno to było zainstalować mimo praktyki 15lat w branży komputerowej.. Nie wiem czy wybrałem dobre opcje, do 2000tys obrotów te przepływy powietrza w miarę idą równo potem turbo się uruchamia i jest jak na foto. Na obu foto trzymałem dłuższy czas te obroty które są na zdjęciach na postoju patrząc czy coś nie swiruje. Maf, iat pogląd na...
V volvo przy zaciagniety hamulcu na luzie powinien się zamykać (to chyba dogrzewanie silnika), natomiast po zwolnieniu recznego musi sie otworzyć. Na ogół dobrze to słychać po pracy wydechu. Dokładnie. Tak samo jest w Renault serii DXi ( na podzespołach Volvo ). Uruchom silnik po nocy, popracuje trochę na obrotach jałowych, jak napompuje powietrze...
A na krótko. To weź ten silnik pierw rozgrzej jeżdżąc nim a nie muskając tylko pedał gazu. Następnie na parkingu odkręć korek ze zbiorniczka, wyłącz ogrzewanie w kabinie, posadź jednego w kabinie aby trzymał obroty na 2500, i obserwuj co się dzieje z wężami i czy się robią ciepłe. Ten silnik przy obecnych temperaturach to sam się musi pierw zagrzać...
Witam Brak możliwości regulacji dawki paliwa w granicach tolerancji dawek. Pompowtrysk daje za dużą dawkę niż obliczona i zasterowana. Lub za małą ilość paliwa i zwiększa aż obroty nagle zaczną wzrastać. Cała przyczyna...
Witam. Również mam podobny problem. Volvo XC70 2,4 D5 185 KM, przebieg 490 000 km. Po dłuższym postoju 2-3 dni po uruchomieniu falują obroty (700-800), silnik się dławi i mocno trzęsie, raz kiedyś zgasł nawet. Jeśli dodam gazu na 1100-1200, pracuje normalnie. Taka sytuacja trwa kilkadziesiąt sekund, potem pracuje w miarę równo. ALE od dłuższego czasu...
Cześć wszystkim. Opisze na prentce moj problem. Dotycz on silnika 2.5t benzyna w Volvo xc90. Historia zaczęła sie większe mrozy. Auto stało pod chmurką i chciałem je schować pod dach. Odpalił normalnie, popracował trochę i zgasł. Myślałem, że na gaz się przełączył coś zamarzło i zgasł. Odpaliłem ponownie i zostawiłem na benzynie ale już zaczął wtedy...
Ciągle to samo, wymieniłem wszystkie cewki na sprawne (bo przełożone) bo to że mam nowe nie znaczy że są dobre, ale przełożenie nie pomogło. I znowu coś zauważyłem ze jak odpalę i opadną obroty na 1000rpm jak dodam gazu to tak jakby strzela, ale jak zgaszę i ponownie odpalę silnik to z reguły pracuje prawidłowo (na razie tylko raz nie pomogło), ale...
1200RPM podczas jazdy są skrajnie za niskie. Jesteś pewny że taki zakres? Chyba nie bardzo wiesz co mówisz. To normalne obroty dla krótkiego mostu.
Udało się naprawic? miałem ten sam problem najpierw obroty falowały, np na prędkosci 2 prawie nie działał, potem na 3 prawidłowo, a na 3,5 znowu słabo. Od wczoraj dmuchawa w ogóle przestała działać. Zastanawiam sie czy jest sens wymieniac mj802, jak dla mnie to raczej pokrętło(uszkodzony potencjometr). co o tym myślicie?
Problem rozwiązany – trzeba jeździć, aby wpaść na coś. Falowanie na obrotach i bogata dawka to przepływomierz (wszystkie 3 zamienniki do śmieci). Używany oryginał, a raczej w zapasie drugi i na każdym inna moc (pewnie zużycie). Dodawanie gazu – czujnik temperatury płynu (jak spadła wskazówka, to sam dodawał gazu). Gaśnięcie w czasie jazdy – przekaźnik...
Witam. Może ktoś będzie miał pomysł bo moje się już wyczerpały.. Załączam dwa zrzuty ekranu z danymi z auta. Jeden na biegu jałowym a drugi jazda na autostradzie. Zastanawiają mnie dwie rzeczy. Skąd przepustnica bierze dane? U mnie pokazuje cały czas jedynie wartości 12,9 lub 13,3 bez względu na obroty. Wymienialem ja na druga używana i sytuacja jest...
Pierwsze napisze o skrzyni biegów,a numery błędów postaram sie jak najszybciej załatwić, gdy wciskam gaz to obroty idą w górę a auto nie jedzie ( tak ja by było na luzie).
Wchodzi na wysokie obroty a na małych gaśnie?
Witam mam problem z skrzynią biegów w volvie fh13 z 2009 roku przebieg 880 tyś skrzynia 2412D wymienione sprzęgło+ zawór wysprzeglik. Kod błędu to MID 130 PSID 25 FMI 0,2,7,11. Błąd się pojawia dopiero kiedy skrzynia złapie temperaturę od 56°C zaczyna wyrzucać bieg lub zostaje na ostatnim obroty spadają do 1tys i auto nie ciągnie. Słychać charakterystyczny...
Witam Pacjent Volvo V50 1.6d 110 KM - nie odpala. Ciśnienie paliwa 300 bar, obroty rozrusznika 220 obr/min, odpowietrzony. Błędów brak. Samostart nie pomaga. Ktoś miał taki przypadek??
Witam mam problem volvo fh12 500 przy przytrzymaniu gazu na 1400 obrotów zaświeca się konewka tak jak by nie było oleju a jest gdy spadną obroty to gaśnie kod MID128 PID100 FMI1 co to moze byc za przyczyna prosze o pomoc
Witam. Problem jest z samochodem Volvo S40 2.5t automat 2005r. Co może być przyczyną dodawania i ujmowania gazu podczas jazdy ze stałą prędkością. Ciężko jest spokojnie ruszyć, żeby nie zaczęły obroty skakać i szarpać pomiędzy 2 a 3 tysiące obrotów. Nawet z większą prędkością czuć to jak odpuszcza gazu i wraca do normy. Z tego co wiem zdarzają się problemy...
Więc, mogę zamknąć temat, problemem po długich poszukiwaniach był rozrząd... (był w ASO ustawiany.. wymieniany rozrząd i wogóle) teraz ustawiłem go sam, jak się zabezpieczyłem w odpowiednie narzędzia - bo ich nie miałem.. w chwili obecnej przyśpieszenie jest w normie, obroty 680 obr mu nie przeszkadzają ;) można depnąć nic nie stuka, puka przy przyśpieszaniu...
Temat zamknięty chyba nie został, kolego od wentylatorów poradziłeś sobie ? ja myślę że masz zwarte kable przy chłodnicy na czujniku temperatury lub {jeśli występuje} sklejony przekaźnik wentylatora miałem tak w volvo nie znam twojego auta. :idea: Niestety ja również mam problem berlingo 1,4 98 r lpg ,falują mi wolne obroty na zimnym silniku po nagrzaniu...
A jak odepniesz regulator to obroty ustają. Zmierz rezystancje przejscia na tym z obrazka. Zresztą jest tu 4 piny we, wy,masa,reg.
Witam serdecznie. Mam problem z moim automatem, gdy wrzucam D lub R samochód nie chce ruszyć. Muszę podnieść obroty do 3,5 tys. obrotów, żeby się ruszył, a gdy już ruszy nie zmienia płynnie biegów (przeciąga, gubi się) Samochód ma 400 000 przebiegu. Pozdrawiam
Silnik kopci na czarno sprawdzałem na postoju jak dodaje się gazu to kopci ale kolega kiedyś mi mówił że jak ruszam to kopci na czarno więc wydaje mi się ze pod czas przyspieszania kopci na czarno. obroty nie są stabilne bo jak obserwuję wskaźnik to się "huśta". Podejrzewam obwód wtryskowy paliwa . Niestety, może wchodzić w rachubę najgorszy wariant...
A więc trzeba się zająć układem paliwowym.Kontrola filtra,przewodów ,czujnika ciśnienia,parametrów na kompie. Ogółem odpialem kostkę przepływomierza i silnik działa bez zmian myślisz ze zepsuty jest? I dlatego tak obroty wariują sobie?
A nie masz dostępu do lampy stroboskopowej ? Ona służy do ustawiania zapłonu ;) Trochę niejasno napisałem. Nie miałem zamiaru ustawiać kąta zapłonu za pomocą obrotomierza/multimetru, tylko chciałem ustawić obroty silnika aby potem za pomocą lampy stroboskopowej ustawić kąt. Niestety multimetr podaje mi dziwne wartości obrotów.
Kupiłem Auto od handlarza i zapewniał mnie że taka dziwna praca silnika to normalka w przy zmiennej fazie. Jego mechanik mówił, że nie. Teraz mam pytanie. Oprócz tego, że samochód może mi stanąć w każdej chwili i po 30 minutach zaczyna klekotać to mogą być jeszcze jakieś inne objawy ? Bo na przykład przy zimnym silniku pracuje jak "ta lala" po rozgrzaniu...
Trop był dobry, ale w tym silniku (D3) nie widzę tej rurki. Znalazłem jeszcze, taki objaw, że jak ścisnę rurę łączącą intercooler z silnikiem i podniosę obroty silnika na ok. 3tys, to bez problemu mogę ją utrzymać ściśniętą. Porównałem z drugim takim samym silnikiem i tam już nie mogę jej utrzymać.
ale wrzucanie n podczas jazdy tz po puszczeniu gazu obroty idą do jalowych i brak hamowania silnikiem nie jest zbyt bezpieczne na lodzie czy sniegu i na zakrecie to tak jakby wysprzeglac w manualu albo luz wrzucac
Witam. Volvo v 50 2.0d 2009r bez DPF nie wchodzi na obroty nie przyspiesza komunikat wymagany serwis silnika,po podłączeniu kompa coś się dzieje z doładowaniem turbiny. Ktoś coś?? Dodano po 4 Peugeot 307 1.4hdi 2003r przy lekkim mrozie jak zimny,nie ciągnie jest zamulony. Jak się rozgrzeje jest ok . Temperatura silnika na rozgrzanym pokazuje 70 stopni,...
Witam serdecznie, mam problem z volvo s60 z 2001 roku silnik 2,4 benzyna, przy sprawdzeniu do programu pokazuje się błąd 2110 i 640F. Po wymianie koła zmiennych faz i zmianie rozrządu dojeżdżając do skrzyżowania obroty silnika spadają poniżej 850 do 450 a niekiedy nawet gaśnie. proszę o pomoc.
obroty volvo wysokie obroty volvo volvo wolne obroty
pełna opona manta wszystkie modele alpine kostki
Czas działania pastucha elektrycznego - baterie, akumulatory, zasilanie sieciowe Renault Scenic: Kod błędu 001477 - ABS/ESP lub klimatyzacja