Jeżeli Twoje Volvo zahacza o 1996, to powinieneś wiedzieć, że obrotomierz jest pędzony z alternatora (W). Jak wygląda pasek?
Zmień pasek i koło alternatora z wolnobiegiem.
Witam posiadam Volvo S40 2005 rok 1.8 benzyna po wymianie paska i napinacza od alternatora obroty silnika wirują występuje szarpanie przy jeździe i słychać rechotanie jaka przyczyna
To raczej koniec alternatora ale łatwo sprawdzić czy sprzęgło jest dobre. Zrzuć pasek wielorowkowy i sobacz powinno zabierać w jedna stronę.
Regulator napiecia lub alternator do sprawdzenia ewentualnie pasek ślizga
Możliwe, że akumulator jest rozładowany. Podmienić/naładować i sprawdzić ładowanie w aucie. Przed próbą odpalenia sprawdzić pasek napędu alternatora, czy nie zerwany!
POdpięcie alternatora i nie zakładanie paska osprzętu to wyjaśni.
brak mocy to tryb awaryjny silnika, który trzeba było skasować na komputerze, a dziwny dźwięk to niezwiązana usterka, czyli napinacz paska alternatora.
Jakieś 20 tyś km temu wymieniałem pasek alternatora Więc rozumiem, że wymiana paska jest równoznaczna z regeneracją łożyska, tak? Co ma wymiana paska do jego stanu? A teraz doszło ci kolejne 20 kkm. I że przez ten czas łożysko nie miało prawa dokonać żywota, bo 20 kkm temu mechanik powiedział, że jest ok? Zdejmij pasek, zakręć alternatorem i słuchaj....
Wystarczą pełne koleiny wody w asfalcie podczas jazdy aby zapaliła sie kontrolka ładowania. To może poleje pasek alternatora wodą na postoju aby to sprawdzic?
No to wychodzi 0,57°. Rzeczywiście powoduje to zginanie paska w innej płaszczyźnie. Czy spowoduje to jego rozerwanie? Chyba nikt tego nie wie, producent oczywiście powie że tak, ale udowodnić to można tylko eksperymentalnie. Z tym przesunięciem o jeden klin to nieprawda, w swoim volvo mam starszą generację tego silnika i zdarzyło mi się założyć pasek...
Na kołach sa przeważnie dystanse. Albo wsadzone na ośke alternatora.
http://obrazki.elektroda.pl/7890755200_1... Przyczyną powstania tego projektu było zapotrzebowanie na prąd w instalacji. W FSO 1,6 głównym odbiornikiem jest wzmacniacz pożerający 111A przy pełnej mocy. Jako alternator zastosowany jest alternator z Laguny II 1,9 DCI Valeo SGxxxxx dający 125A. Problemem było kolo pasowe , ale orginalne...
Witam Mam problem z układem elektrycznym w volvo s60 2.4T. Problem objawia się wyciem lub gwizdem zmieniającym się wraz z obrotami silnika. słychać to jedynie wewnątrz auta, przy zamkniętych dzwiach, Po odpięciu przewodu +12V od alternatora ten odgłos ustaje. Podmieniłem już dwa alternatory i bez zmian. Wymieniłem również wszystko co napędza pasek wielkorowkowy...
Dołączę się ponieważ miałem podobny przypadek w Volvo z tym motorem. Pasek wielorowkowy napędzający alternator, klimę itp. wmielił się się w koło dwu pasowe wału korbowego. To koło jest podwójne napędza rozrząd i drugim paskiem akcesoria. W wyniku tego motor stanął. Miałem szczęście ponieważ ścięło wspomniany wyżej klin koła wałka rozrządu. Fachowiec,...
Witam kolegów. Volvo s60. 2005r. 2.4 benzyna 140km. Mam taki problem ze wskazaniem ładowania na desce rozdzielczej. Niby wszystko ok. Po odpaleniu auta kontrolka gaśnie po chwili, ładowanie jest jak najbardziej ok. Zdziwiła mnie jednak taka sytuacja, że musiałem zdiagnozować uszkodzone sprzęgło alternatora i aby się przekonać czy to napewno ono wydaje...
Jestem w szoku !!! A jak to sie ma to paska napedzajacego alternator ? zwlaszcza jak zaczyna sie slizgac, co sie czesto zdarza jak wjedziesz w kaluze.
A co się dzieje jak dostanie po gazie? Przedmuchaj mu rurę trochę i powinno być ok. Na wysokich obrotach temperatura i przewietrznik robia robotę. Po zalaniu bardziej zwróciłbym uwagę na to czy pasek odpowiednio przenosi moment obrotowy na koło pasowe alternatora. I tu znowu gaz do dechy kilka razy i powinno pomóc. Napięcia wg. książek powinny nie spadać...
Volvo F12 nie potrzebuje drugiego alternatora ,natomiast potrzebuje dobrego chlodzenia . Gdyż czesto jest tak ze kierowcy wydoją akumulatory i potem przez pół dnia sa ładowane. Alternator ma wtedy ponad 100' po 2 minutach i tak przez pół dnia. Regulator wewnętrzny tego nie wytrzymuje gdyż non stop dmucha na niego brudem- strumien powietrza . Lecz nawet...
Trochę pojeździł bez ładowania i wspomagania i padł akumulator. Akumulator się ładuje ale czy wystarczy to by przejechać 3 km do mechanika. Może założyć coś zastępczego na rolki był trochę alternator pochodził i najlepiej też wspomaganie bo wyraźnie nie trafiam w zakręty... Jakiś sznurek? Dostęp do koła napędowego dosyć utrudniony a samodzielne nałożenie...
Witam. Od kilku dni jestem posiadaczem V70 z motorem 2.5TDI 103KW. Dziś podjąłem się wymiany rozrządu i gdy wymieniłem pasek rozrządu to nie zakładałem paska od alternatora, gdyż tylko odpaliłem silnik na moment by sprawdzić czy wszystko jest w porządku, auto normalnie odpaliło. Następnie złożyłem całą resztę wraz z paskiem od alternatora ale nie założyłem...
Witam, czy ktoś z szanownych kolegów wie jak należy włożyć tulejki (sinenbloki) w łapę do której przykręca się alternator ? Od wewnątrz czy od zewnątrz (góra i dół). Bo jakbym nie włożyć to po dokręceniu pasek klinowy nie idzie w linii i słychać że obciera wewnętrzną stroną na kole pasowym wału. Niby prosta sprawa ale upierdliwa. Stary pasek szedł źle...
Pozwólcie,że się wtrącę. Może to się wydawać nie za bardzo możliwe, ale tego typu drgania może powodować tzw wolne koło na alternatorze. Gdy się zwali silnik wpada w drgania na wolnych obrotach. Miałem tak w audi z silnikiem awx i w volvo s80 d5. Samemu mi było ciężko w to uwierzyć ale po wymianie alernatorów w tych autach, problem zniknął. Łatwo to...
Witam, mam v50 z 2.0D 2010 rok. Od niedawna zaczął świecić się błąd ładowania. Początkowo bez żadnych objawów. Nadmienię że w trakcie mrozów auto nie miało żadnych problemów z paleniem ale czasami trochę piszczało przy 1-2tyś obr. (pasek alternatora?) Akumulator 12.5V, ładowanie 14.7V. Błąd zapala się po ok 2 min od odpalenia, jednak napięcie ładowania...
W tym przypadku silnik musi zużyć więcej paliwa, bo więcej energii mechanicznej musi przekazać do alternatora, żeby ten wyprodukował więcej prądu. Szczególnie widoczne było to w autach gaźnikowych - obroty spadały po włączeniu świateł i nadmuchu. We współczesnych też jest widoczne - wprawdzie obroty nie spadną bo bieg jałowy jest regulowany elektronicznie,...
Witam. Auto trafiło do mnie na ustawienie rozrządu ponieważ urwał się pasek. Wymienili pogięte zawory, poskładali i przyprowadzili. Najpierw próbowałem ustawić bez blokad, na różne sposoby co nie dało razulatatu, zdesperowany więc zakupiłem blokady, złożyłem na nie i nadal nic się nie zmieniło. Odpinałem kolejno wtryskiwacze, cewki, przepływomierz,...
Nie do remontu bo mierzone na akumulatorze założę się że na zaciskach alternatora będzie 14V lub więcej. Generalnie temat zszedł na to teoria a praktyka. Bo praktyka jest taka że kolega w maluch woził aku od traktora. Bite 100 Ah akurat idealnie pasował mu miejsce po kole zapasowym. Odpalał bez problemu alternator po roku nie wysiadł (nawet lepiej się...
Czytam i chciał bym pomóc w kwestii hydrauliki : 1.pompa od C-330 360 i pokrewnych moim zdaniem średnio nadaje się do waszych konstrukcji ponieważ te pompy są przeznaczone do pracy w kompieli olejowej (w moście ciągnika zalane olejem),nie są uszczelniane,nie będą pracować na zewnątrz. Robienie zbiornika z pompom, przeniesienie napędu do zbiornika,uszczelnienie...
Witam Mam problem z tym czujnikiem w w/w aucie. Mianowicie , pękł pasek od alternatora i przy okazji zerwał wiązkę przewodów idącą do tego czujnika(i nie tylko). Przy czujniku zostały przewody o długości ok 5 cm. Ale z drugiej strony ( od plastikowej osłony nad kasetą) zostało wyrwane wszystko , łącznie z gniazdem. I tu mam problem , kolory przewodów...
volvo alternator alternator volvo alternator pasek
telewizor philips gniazdo antenowe nowego woluminu strumienica zamiast katalizatora
Wałek krzywkowy pompy wtryskowej C330 - symetria i montaż Błąd F-27 w pompie ciepła Panasonic 9 kW - wyłącznik ciśnieniowy