Najpierw napiszę po rosyjsku, a potem przez tłumacza po polsku. Купил Volvo с пробеk... 102500км. На этот моменm... она уже имела...
W innym przypadku spada do 0,00A. Niemożliwe.
Mozesz napisac wiecej na temat sposoby mierzenia kompresji ktory podales bo jest interesujacy. Mówisz i masz (własny tekst przedrukowuję z innego forum). Pomimo tego, że obecne jednostki napędowe ze stajni HDi i nie tylko pracują na innej zasadzie niż "klasyczne" diesle lub pompowtryskiwacze VW/Audi, to nadal potrzebna jest dostatecznie dobra szczelność...
Kolega pisząc o poborze prądu miał na myśli chyba odpowiednio 0,02 A (czyli 20 mA) i 0,11A (czyli 110 mA) Ten zwiększony pobór prądu może być spowodowany tym, ze niektóre sterowniki przechodzą w tryb standby dopiero po kilku, kilkunastu minutach od momentu wyciagnięcia kluczyka ze stacyjki. To, ze wyciągnąłeś bezpiecznik który steruje czymś w drzwiach...
Witajcie elektrodziarze. Mam kłopot z aku w Volvo V50. Pada przez noc do zera. Pobór prądu na postoju to 9A spadające liniowo do 4,8A w kilka minut. Mechanicy elektrycy magicy nie wiedzą. Jakie są wasze pomysły?
kolego gimak mozesz napisac troche jasniej tak dla laikow Spróbuję to rozwinąć. Od razu zaznaczam, że metody tej nie sprawdzałem w praktyce, bo nie miałem takiej potrzeby, a na pewno byłaby modyfikowana w zależności od rozwoju sytuacji. Na samym początku trzeba by określić w jakich warunkach występuje grzanie altka, czy już w czasie postoju przy pracy...
po co odłącznik masy skoro i tak tach będzie rozładowywało aku. Pobór prądu przez tachograf jest mniejszy niż typowy prąd samorozładowania akumulatora. Nie przesadzaj. To nie można zwyczajnie odłączyć aku bo przepis zabrania? Tak mówią przepisy. Jak wygląda stosowanie się do nich to już inna sprawa. Jeżeli tarczka nie wykazuje zaniku zasilania w czasie...
Zaworu chłodzenia szukaj kolego w pompie. Może być spalony lub dysza zapchana. Zobacz czy pobiera prąd (podaj napięcie 5V i zobacz pobór i czy tyka). Może pomóc także przepłukanie ciepłą wodą przy równoczesnym za sterowaniu zaworu.
A skąd się bierze prąd w alternatorze ? Im większy pobór prądu przez odbiorniki, tym większa siła potrzebna, żeby ów alternator wprawiać w ruch. Samo radio dużego poboru prądu nie będzie miało, więc i różnica w spalaniu będzie znikoma, ale jak włączysz podgrzewanie foteli, szyby, lusterek, do tego nawiew na max, to spalanie już może pójść w górę.
Wiesz u mnie czasem tydzień stoji i nie mam problemu. Licz pobór prądu.
Nie do remontu bo mierzone na akumulatorze założę się że na zaciskach alternatora będzie 14V lub więcej. Generalnie temat zszedł na to teoria a praktyka. Bo praktyka jest taka że kolega w maluch woził aku od traktora. Bite 100 Ah akurat idealnie pasował mu miejsce po kole zapasowym. Odpalał bez problemu alternator po roku nie wysiadł (nawet lepiej się...
Witam! problem jak w temacie. Auto ciężko odpala przy temperaturze -5 a poniżej tej temperatury już bardzo ciężko. Bateria sprawna ponieważ długo na niej można kręcić. Świece żarowe wyglądają na sprawne ale jeszcze ich nie wyciągałem ponieważ ciężko się do nich dostać. Sprawdzane omomierzem i na pobór prądu. Kiedy włącza się grzanie świec (spiralka)...
Uszkodzenie może leżeć po stronie przetwornicy jak i palnika, jeśli przetwornica "wyczuje" zbyt duży pobór prądu ze strony palnika, przestaje działać aby nie uszkodzić ani jednego ani drugiego. Takie zachowanie może być też spowodowane wilgocią i przebiciem na przewodach zasilających palnik, z racji wyższego napięcia jakie tam panuje. Czy obydwa palniki...
Problem leżał w poborze prądu w czasie postoju, sam panel radia z włączonym demo pobiera około 0.15A, opuszczony ale nie zdjęty panel też sporo pobiera, do tego elektroniczny woltomierz następne 0.05A. Po odłączeniu tego wszystkiego pobór wynosi 0.02A, jeszcze muszę tylko sprawdzić ile pobiera alarm. Ważne że wiem gdzie już szukać. I przez to wszystko...
RitterX - nie chce mi się teraz rozpisywać i robić wykładów na ten temat. Bo ten temat czy ogólnie debatę można prowadzić bez końca polemizując w lewą czy prawą stronę. Podam tylko przykładowe strony: http://www.magnesy.tanio.net/silnik_magn... " Tylko głupiec odrzucał by każdą możliwość " i tego Ja będę się trzymał. Jeżeli są osoby które...
Volvo XC70 2.4 D5 brak mocy, błąd P2173 - siłownik przepustnicy, stwierdzona za duża ilość powietrza. Był jeszcze błąd P0299 za niskie ciśnienie doładowania ale nie wraca. Na jakiej podstawie przepustnica generuje taki błąd ? Sprawdziłem dokładnie cały dolot maszyną do dymu i jest szczelny. Błąd skasjue i mam moc na chwilę, znowu tryb awaryjny.
Witam serdecznie. W posiadanym przeze mnie samochodzie Volvo V70 pierwszej generacji z silnikiem 2.5 TDI VW pojawił się problem ze sterowaniem turbosprężarką. Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka silnika i auto straciło zdolność przyspieszania. Po podłączeniu pod komputer pojawiły się dwa błędy, mianowicie - błąd elektrozaworu turbiny - błąd elektrozaworu...
Rozładowany akumulator na postoju<br/><br/>Wystarczyło zaledwie kilka dni postoju auta a akumulator rozładowywał się prawie całkowicie, że nie można było ruszyć rozrusznikiem. Trzeba było ładować akumulator ponownie, który oczywiście sam w sobie był sprawny. Dziwne było też to że podświetlenie wyłączników szyb elektrycznych cały czas świeciło...
Witam szanowne grono. Mam taką zagwozdkę. Pacjentem jest XC70 2000r 2,4T B5244T3. Silnik miał zbyt dużo awarii i został wymieniony razem z kompletną wiązką elektryczną na taki sam z 2002r. Wszystko przebiegło sprawnie i bezproblemowo z jednym wyjątkiem - inna była wtyczka do przepustnicy w dawcy ale kabli tyle samo i te same kolory. Przelutowałem wtyczki...
Witam serdecznie. Dostałem dziś takie Volvo do zerknięcia, padła turbina, zregenerowali w serwisie, mocy nadal brak. Filtr DPF rzekomo wyczyszczony przez serwis, komputer nie wykazuje błędów, w serwisie położyli na to kij. Wąż od turbo puchnie, lecz słabiutko. Oleju nie bierze, nie dymi. Przy zwiększaniu obrotów (pedał na maxa w podłodze) przy ok. 3...
Odkręcając korek paliwa jest w porządku, ale może lepsze rozwiązanie jest w leju paliwa są 2 otwory i jeden doprowadza, tak zwany odpowietrznik paliwa i można naciąć odpowietrznik (rurkę dochodzącą do wlewu i wprowadzić mniejszą rurkę do 2 otworu). Powinno działać, jeśli nie to trzeba jeździć na odkręconym korku z łańcuszkiem. ("Uwaga w lato może być...
witam posiadam volvo i mam taki problem autko pali na dotyk odpalam i tylko 3000 obrotów na postoju i tylko 3000 obr. podczas jazdy błędy odczytane na ST 6000 EOBD to P0489-sterowanie recyrkulacja gazów i P0245-przepustnica spalin A, sprawdziłem zawory sterujące i są dobre turbina dobra tylko napięcie na zaworach od turbo i EGR 3V bardzo bym prosił...
Dzisiaj zabrałem się za wymianę przewodów ciśnieniowych i podciśnienia w samochodzie. I podczas pracy zaciekawiła mnie turbina na której zamontowany jest siłownik z cięgnem które się nie rusza. Dlatego przy okazji postanowiłem to naprawić. Malutkim gumowym młoteczkiem uderzałem w dźwignie a strzykawką wytwarzałem ciśnienie i podciśnienie aż do momentu...
Witam Mam taki problem z moim volvem że samochód nie chce chce palić gdyż nie ma masy na czarno niebieskim przewodzie do elektrozawor paliwa pompy comonraya. Gdy podam tam masę samochód bez problemu pali. Z tego co zauważyłem drugi Przewód to +12v załaczany za pomocą przekaźnika w skrzynce. Czy ten drugi Przewód ma iść bezpośrednio do masy czy gdzieś...
Witam posiadam volvo v 70 d5 silnikiem 2400 z roku 2004 automat . Mój problem polega na tym ze wymieniałem poduszki silnika i wężyki pod ciśnienia po założeniu ich pojawił się problem braku mocy nie unosi się gruszka turbiny ani sztanga nie wiem co się stało proszę o pomoc z góry dziękuje . Pozdrawiam
Witam , mam taki problem z volvo xc70 2,5 turbo , wyskakuje mi cały czas błąd przepływomierza 130a sygnał niezrozumiały , przepływomierz nowy i to samo o co chodzi pomoże mi ktoś ?? Dziękuję .
Szanowni Forumowicze, Mój Łoś v70 z dotychczas niezawodnym silnikiem 2.0PB/LPG duratec 145KM odmawia współpracy. Szukam pomocy i pomysłów co jeszcze można rozsądnie sprawdzić. Problem polega na tym, że podczas rozruchu podaje zbyt dużą dawkę paliwa, co powoduje że auto momentalnie się zalewa i gaśnie. Sprawdziłem i wymieniłem: 1. wtryskiwacze 2. pompa...
Witam, mam problem który od dłuższego czasu jest dla mnie zagadką nie do rozwiązania. Problem pojawił się po podłączeniu spawarki do auta w celu pospawania mocowania wydechu. Auto straciło doładowanie a na blacie wyskoczyło "usterka układu silnika". Po podłączeniu auta do interfejsu wyrzuciło błąd P0047 Turbocharger/Supercharger Boost Control Circuit...
Witam. W mojej srebrnej strzale volvo v70 z 99 obroty silnika na biehu jalowym lubia czasem podniesc sie do 1300 obr na min. Wtedy albo trzeba przydusic go na biegu lub po prostu wylaczyc nawiew...... Gdzie tkwi problem?
Witam, borykam się z problemem takim że wsiadam jadę rozgrzeje się silnik po 20 km wyskakuje mi kontrolka że mam mały stan płynu chłodzenia. Kiedy przycisnę go tak do 3tys obr. później wezmę nogę z gazu to kontrolka gaśnie a płyn jest spowrotem w zbiorniczka Wymieniłem termostat, korek wlewu i zrobiłem test na głowicę dalej nie mam pomysłow co to może...
Witam. Mam sterownik w swoim Volvo z wersji z automatyczną skrzynią (silnik po swapie). Problem w tym że, odcięcie jest przy 4tyś, a nie przy 6.5 tak jak powinno być. Sterownik to Bosch ME7 0 261 204 559. Wgrana została już jakaś mapa z manuala, bo nie ma błędu komunikacji ze skrzynią automatyczną ale odcina zapłon przy 4tyś. Wie ktoś gdzie szukać przyczyny?...
Witam po zakupie pojazdu nadmuch działał na krótko nic go nie wyłączało jak wysunięcie bezpiecznika podiołem się wymiany rezystora jest lepiej tu tkwi błąd bo działa przez 2 sekundy i się wyłącza. Może ktoś miał podobny przypadek czyżby drugi rezystor był padnięty fakt jest ze złomowiska . Pozdrowienia:D
Kolego, udało Ci się ustalić, co było przyczyną poboru prądu? Mam podobny problem w swoim FH4. Przy wyłączonym wszystkim + wyjęte kluczyki pobór prądu 0,7A.
W Oplu klemy to standard. W vw rzadkość. Ostatnio w volvo v30 gówniany rozgałęźnik minusa przy akumulatorze aż guma zeszła z niego.
Jeżeli zielono-czerwony to zasilanie to nic nie mogło się zepsuć, dodanie dodatkowego plusa przecież nie spowoduje błędu A właśnie że spowoduje,sterownik EBS kontroluje pobór prądu poprzez modulator itp. podając inne źródło zasilania zakłócasz cały system........wytnij te pajęczyny co porobiłeś i znajdź przerwę w tym przewodzie.
działa tylko to zżeranie baterii ... a bateria z Lidla czy z Biedronki ? Posiadasz dwa piloty ? Na obu to samo ? Podłączyłeś amperomierz aby zweryfikować jaki jest pobór prądu z baterii ? czy podmiana samej płytki z innego pilota XC90 załatwiła by sprawę. Tak Wtedy wystarczy przelutować procesor ze starej płytki pilota i "powinno" działać. Niestety...
Jutro przejrze wtyke. Tylko mnie zastanawia, czy Volvo zapali bez ABS? A pobór prądu się naprawi pewno jak odepne akumulator i zapne miernik. Czasem jeszcze wywala błąd czujnika skrętu. Tylko najgorzej że wszystko dzieje się czasem. Czasem jeździ tydzień, a czasem dwa razy dziennie strajkuje.
Nie spotkałem się jeszcze z lampą ,która działa wyłącznie po can Najnowsze Volvo FM ma światła po CAN. Co ciekawe nie jest puszczony osobny, tylko wspólny dla Powetrain CAN (P-CAN) , tzn. silnika, itd... Czyli na chłopski rozum usterka świateł ma prawo wywołać unieruchomienie silnika. Ja taką usterkę właśnie robiłem w tym samochodzie. Tak wymyślają...
+ do + akumulatora, -do masy (bloku silnika), styk zaznaczony strzałką do kontrolki ładowania. Być może na skutek błędnego podłączenia alternator jest uszkodzony (zwarta dioda), stąd pobór prądu
Założyłeś diody i przetwornica sieje na wszystkie strony. PObór prądu nie ma tu znaczenia.
Sprawdż pobór prądu przy odpalaniu może kończy się rozrusznik
Tak, sterownik padł przy odczycie. Nie da się teraz w ogóle z nim połączyć. Zmierzyłem pobór prądu i wynosi 0.33A.
Volvo to nie Golf że wstawisz jakiś magiczny przekaźnik i pojedziesz. CEM szybko wykryje obejście sterownika i wyłaczy cały reflektor. Volvo to nie jest auto dla majsterkowicza! nie zdziwiłbym się jakby same żarówki do długich były winne, CEM wykrywa nieodpowiedni pobór prądu i wyłączy, w oryginale siedzą dość drogie HB3 55W więc nie zdziwi jak ktoś...
21 W to trochę za duża .W lampie powinny być żarówki 5 W lub czasem 10 W. Dokładnie kontroler LCM będzie mierzył za duży pobór prądu w obwodzie.
Bo na pewno włączył najpierw prostownik do sieci, a następnie prostownik do akumulatora, albo przy odłączaniu nie odłączył najpierw prostownika od sieci, to wtedy takie jaja są możliwe. I jeszcze jedna uwaga - tętnienia nie zostaną wyprostowane, tylko stłumione przez pojemność akumulatora. Niestety nie. Takie szpilki były z podłączonym akumulatorem....
Z typem możesz mieć problem. Sprawdziłbym zasilanie i pobór prądu, potem działał dalej. Mogą być jakieś COBy, ale głowy nie dam.
Witam jeżeli cewka to musiałyby uszkodzić się dwie w taki sam sposób ponieważ są dwie ,natomiast czujnik temp. dla pomiaru KTSem pokazuje prawidłową temp. pomiar poboru prądu przez rozrusznik również wykonany i jest ok.
Wyczyśc połączenia między aku a rozrusznikiem i alternatorem, sprawdź pobór prądu, czy nie jest zbyt duży, a co do iskry, teraz jest duża wilgotność, sprawdź czy układ zapłonowy nie jest zawilgocony, sprawdź stan kabli zapłonowych, może nadają się już do wymiany?
Witam trafił do mnie licznik czy tam zestaw wskaźników ( oznaczenie 22038170-P01) od VOLVO FH 4 rocznik 2014 Jest tam niebieska kostka gniazdo 12PIN szukam jakiegoś schematu połączeniowego abym mógł to na stole uruchomić. Ponoć podczas jazdy wyświetlane parametry się zamroziły na jednym widoku a podświetlanie nie gasło nawet po zgaszeniu silnika. Dopiero...
W wielu samochodach jest taka kontrolka, w moim niestety nie (Volvo V50). Dlatego muszę sobie jakoś radzić. Wielokrotne gaszenie silnika podczas procesu wypalania prowadzi do podnoszenia się poziomu oleju silnikowego na skutek przedostawania się do miski olejowej paliwa. Jak to się dzieje, są różne teorie, ale jest to fakt. O problemach jakie mogą wyniknąć...
Dolutowanie równoległego rezystora nie zmniejszy poboru prądu, ale go zwiększy. Co to jest canbus według Ciebie? Rezystor dolutowany do diody? Rezystor dolutowany do diody to rezystor dolutowany do diody. Dioda z równoległym rezystorem, to dioda r równoległym rezystorem. Tak, też pobiera prąd, ale zwiera diodę do masy i dioda nie świeci. Dałem u siebie...
0,14A to zdecydowanie za dużo, chyba że mierzyłeś przed pójściem spać elektroniki, nie wiem co to za samochód, ale np w C5 bsi idzie spać dopiero po 15min, a w Volvo V70 centralna elektryka usypia dopiero po 20min od zamknięcia samochodu. Po takim czasie pobór prądu na podtrzymanie pamięci radia, zegarka, kalkulatora to max 0,05A
Witam, Czy może mi ktoś opisać do czego służą wyprowadzenia na kostce tej przetwornicy? Zdjęcie poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/4782918200_1... Szczególnie: -31 +14V,B+ +14V,T+ +24V,T+ Czemu +14V,B+ jest 3 razy? Rozkłada się pomiędzy te wyjścia pobór prądu na różne urządzenia? Pozdrawiam, Kacper
natomiast w dieslach elektryczne dogrzewacze są z reguły uszkodzone (np grzeje tylko jedna z 3 świec żarowych) o czym użytkownik nie ma pojęcia i narzeka na słabe ogrzewanie ALe to podstawa przy jakimkolwiek serwisie auta, a jak gość narzeka na długie nagrzewanie to pierwsze kroki idą w kierunku poboru prądu po zapaleniu silnika. I albo jest 20A albo...
Witam ,szukam schematu sterownika szyb lub innej pomocy przy naprawie. Uszkodzenie polega na tym iż nie działa podnoszenie szyb, pozostałe funkcje są sprawne. Po podłączeniu do zasilacza na stole stwierdziłem że po przyciśnięciu jednego z przycisków od szyb następuje zbyt duży pobór prądu .Po wymianie BTS781GP na nowy pobór prądu jest normalny ale silniki...
Nie nie wystarczy. W przypadku podłączenia radia samochodowego + cb radio to musisz mieć przetwornicę o wydajności prądowej conajmniej 15-20A, wszystko zależy jakie mocne będziesz miał radio,jak głośno będziesz grał- bo to tez wpływa na pobór prądu. Podsumowując dla świętego spokoju kup przetwornicę o wydajności prądowej 20A i będzie ok, wystarczy prądu...
W kwestii zasilania radia HU jest kilka haczyków o których trzeba pamiętać, elektryka w tym aucie już jest chińska o czym na każdym kroku daje o sobie znać. W pozycji kiedy kluczyk mamy tylko włożony do stacyjki radia włączyć się nie da, chociaż stosowny zestyk jest i jest na bank podłączonym do CEM bo z kluczykiem w stacyjce auto się nie zamknie, wyjmij...
Cytuję: "Typ AGM jest optymalnym rozwiązaniem dla szybkiego, acz płytkiego poboru prądu (związanego z rozruchem silnika), typ GEL natomiast jest najlepszą receptą dla wolnych, ale znacznie głębszych rozładowań (poborów prądu). Korzyści te mogą być istotne lub nie w zależności od zastosowań – dlatego akumulatory żelowe sprawdzają się m.in. w: karetkach...
akumulatory 225Ah (2szt) padają jak muchy Więc znajdź przyczynę. Normalnie inwestujesz 1200zł i masz spokój na 5 lat. O li ion zapomnij, rozrusznik pobiera ok 600A 24V , jest przeważnie 5-6kw. No to jeśli pobiera 5-6kW to jest to kolego maksymalnie 250A a nie 600A to raz. Te akumulatory konfigurują bez kłopotu na 150A a chwilowy pobór pewnie 300A też...
Witam mam temat z Volvo fl614 5.5L 152KW. Otóż ciężko odpala i świeci się kontrolka zaznaczona kółkiem czy ktoś jest w stanie mi pomóc od czego to może być Akumulatory są sprawne zakładane w te wakacje. Auto bardzo mało jezdzi. Dzieje się tak zazwyczaj jak postoi jakieś 2-3 dni. Czy może to być problem z poborem prądu lub z instalacją elektryczną czy...
Witam. Dawno nie pisałem, ale opracowywałem ciekawy patent. Mój D3WZ po naprawie działał 1 (słownie JEDEN) sezon i tyle go widzieli. Następną zimę radziłem sobie bez. Po rozebraniu zarazy doszedłem do wniosku, że padł sterownik, bo wszystko jest sprawne, a on nawet wentylatorem nie zakręci. Wydłubałem tą żywicę z niego, ale tam są dwa kondensatory,...
Teoretyczne optymalna sprawność silnika leży pomiędzy max momentu i max mocy, zwłaszcza wolnossąca benzyna, ale co dalej zrobić z tą wiedzą? Nic. Musiałbyś przyspieszać z gazem w podłodze od 4100 do5500 i co potem, na luz nie, bo paliwo jest dalej zużywane, zdjęcie nogi z gazu do cut off nie, bo hamujesz silnikem. Zgasić - nie, bo rozruch to zwiększone...
Co prawda miałem bmw 540i, ale licz się z tym, ze jak koledzy piszą zawieszenie jest bardzo drogie i szybko siada - swoją sprzedałem tez ze stukającym przodem, trzeba uważać na przegrzany silnik (poczytaj na forum jakie są problemy z odpowietrzeniem, co stwarza problemy, visco, chłodnica, przewody, odpowietrzniki - miałem z dwoma gwintami śrub problem,...
Witam, Wiele tematów przejrzałem, niestety nie znalazłem odpowiedzi... Wszędzie jest o podłączaniu odbiorników pod stacyjkę jednak nigdzie nie znalazłem odpowiedzi, jak to robić... No więc od początku - w spoczynku mam zbyt wysoki pobór prądu, około 190mA. Wyjęcie bezpiecznika odpowiedzialnego za obwód elektrycznych szyb/szyberdachu powoduje spadek...
Ja zakupiłem Webasto analogowe i również przymierzam się do montowania. Całość (z nowym zegarem) kosztowała mnie jakieś 900zł. Zamierzam również do niego dołożyć zdalne sterowanie na komórkę. Na Allegro wygrzebałem taki przekaźnik na bazie starej Nokii. Dzwonisz 'do przekaźnika', on po trzech dzwonkach odrzuca połączenie i zwiera styki. Ponowne wybranie...
Narazie to nie podałeś żadnego przykładu z trzech. Powtórzę żadnego. Możesz podać nr not serwisowych, lub zeszytów doszkalających. Jak nie chcesz opisać zasady działania, powtórzę zasady działania systemów kontrolujących sprawność oświetlenia w samochodzie. Autor pokazał co chce zamontować jasno i wyraźnie. Znowu się powtórzę udowodnij że te i tylko...
Witam. Drodzy forumowicze Ojciec mój ma problem z grzaniem świec żarowych, opowiem jak to było od początku. Mianowicie Ojciec zauważył jakby silnik miał troszkę problemy z paleniem jak auto stało na polu i stwierdził, że trzeba zerknąć do świec i tak zrobiliśmy w ostatnią sobotę. Okazało się, że świece są dobre(sprawdzaliśmy na amperomierzu czy ma właściwy...
volvo prąd volvo pobór prądu mercedes pobór prąd
świece webasto sharan radia elizabeth samsung telewizja kablowa
bateria roweru panasonic bateria roweru panasonic
Schemat podłączenia przewodów w mikrofonie KPO 500 Volvo V60 2014 1.6 TDI – migający wskaźnik biegu, utrata mocy, check engine, tryb awaryjny