Wydaje mi się że regulacje ciśnienia masz na zawora h mechanicznych po lewej stronie za nadkolem przednim. Można je ręcznie regulować.
Zawór albo osuszacz.
Witam. Błędy MID 128 to błędy grzałek przewodów 1 i 3 (przerwa).Polecam lekturę: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Błędy MID 144 które podałeś to błędy osuszacza (regeneracja). Kod usterki zostaje wygenerowany, jeśli zużycie powietrza jest na tyle duże, że osuszacz powietrza nie ma czasu na regenerację. Możliwe przyczyny: Czas pompowania...
lepiej poczekaj na fachmana, niezły towar
Brak powietrza. Kompresor, osuszacz, zawór 4 drogowy, trzeba szukać.
Po ostatnim napełnianiu gość powiedział że zrobił próżnię wywalił niby cały olej i zalał od nowa nawet mówił że dał mniej przy tankowaniu ale i tak wywaliło zawór
Bartek dobrze pisał jeśli chodzi o volvo z 2001. W chińczykach jest ECAD z Wabco i jest regulowany komputerem pojazdu. Jest tak jak pisze Karlos. Ciśnienie na obwody jest regulowane zaworami ograniczjącymi ciśnienie, a osuszacz nie powinien otwierać się przy 8,5. Szyniu piszesz o przyczepie ale czy ten spadek ciśnienia dotyczy przyczepy czy jest widoczny...
Osuszacz jest nowy. W jaki sposób sprawdzić zawór rozprężny?
Panowie w volvie ciśnieniem steruje osuszacz a potem zawór ograniczający ciśnienie na butli,czterodrożny nic do regulacji ciśnienia nie ma.Pierwszy pomiar dokonuje się na złączu kontrolnym przy osuszaczu,kolejny na pierwszym zbiorniku za kompresorem(zależnie od miejsca zamocowania akumulatorów)Jeśli aku za przednim lewym kołem to butla piersza od koła...
Witam wszystkich oto mój problem! Mianowicie samochód VOLVO FM 9 solówka 3 osie, Upuszcza powietrze z zaworu osuszacza dodam że nie ucieka ciągłym syczeniem tylko krótkie zrzuty co kilka sekund takie: pss.....pss.....pss.....pss.....pss dzieje się tak na zgaszonym silniku po wyłączeniu stacyjki. Natomiast jak włączę stacyjkę i świecą kontrolki lub wyłączę...
Dziękuję kolego Jutro sprawdzimy to wszystko co napisałeś nie znam ciśnień i nie sprawdziłem czy spada do zera po zakończeniu hamowania. co do przewodów nikt nic nie ruszał a usterka pojawiła się z dnia na dzięń a dnia poprzedniego był wymieniany zawór osuszacza może to jego wina ? Dodano po 1 Dziękuję kolego Jutro sprawdzimy to wszystko co napisałeś...
Autoreset napisał: Witam mam problem ze zbyt wysokim ciśnieniem na pierwszym układzie powietrza Jesli ciśnienie w 2 obwodzie jest prawidłowe, to jest to usterka pneumatyczna, prawdopodobnie uszkodzony zawór redukcyjny 1 obwodu. zawór bezpieczeństwa umiejscowiony zaraz przed osuszaczem upuszcza powietrze przy około 14bar Moim zdaniem, to druga usterka.
Mechanik mówił o zaworze od przyczepy że jest uszkodzony i trzeba go zregenerować, bo upuszcza powietrze i osuszacz nie da rady. Zrobię to i zobaczymy Dzięki za podpowiedz
Miałem też taki problem . Objawy ; - Komunikat Weet tank ........... ( coś takiego ) . -Uruchamia się zawór ciśnieniowy bezpieczeństwa przed osuszaczem. -Powolne bicie powietrza na postoju ( jak już nabije to jest OK ale to trwa nawet 20min i dłużej) -Częste spuszczanie powietrza przez osuszacz pomimo jego niskiego ciśnienia w układzie. Proszę wykręcić...
Witam. Mam problem w FM12 380KM z 99r.Mianowicie taki, od pewnego czasu na zegarach pow.zauważyłem wzrost ciśnienia z 8,5 do 10 bar.Z tego też powodu uszkodziło mi zawór od górna/dolna i powietrze z układu bardzo szybko ucieka ,nie wspomne że olej wyciska się wszelkimi możliwymi zaworkami!!! Pytanie: Gdzie tkwi przyczyna w czym???Zawór? Osuszacz? czy...
w sklepie mówił mechanik że obojętnie do której butli aby wlać w układ . wszystko uszczelnione , czyszczone też były wszystkie zawory i przewody i w volvo i w przyczepie nie ucieka nigdzie powietrze a i tak zbiera się woda
Co może być przyczyną zbyt wysokiego ciśnienia w pierwszym układzie jak na załączonym zdjęciu (Volvo FH13 2007 r.)? Przy takim wychyleniu wskazówki słychać wyciek powietrza z butli pod klinami (tak jakby z zaworu bezpieczeństwa). Zawór 4-drożny podmieniony, filtr osuszacza powietrza nowy - takie zabiegi nic nie pomogły. Brak błędów po wpięciu komputera....
Jeżeli rurki gorące to znaczy że klima jest załączona i nie szukaj żadnych czujników. Obowiązkowo pomiar ciśnień bo możesz mieć coś zapchane zawór rozprężny,osuszacz itp.Może też być zawalony olejem. Oddaj w ręce kogoś kto się na tym cokolwiek zna a nie nabija i wypycha za brame.
Witam mam problem z ciśnieniem powietrza samochód Volvo FM 2005 pełne zawieszenie pneumatyczne czasami bije do 15 bar aż załacza sie zawór bezpieczeństwa spuszczam powietrze do zera i przez jakiś czas jest dobrze. Dodam że osuszacz z podstawą wymieniony na nowy wabco oraz robiona była kalibracja. Czy problemu szukać w kablach do cewki czy może problem...
volvo osuszacz osuszacz volvo podstawa osuszacz zawora
gniazdka angielskie wariuje klawiatura hasło wygasa
przerywacz kierunkowskazów schemat mikrokomputer cobra1
Renault Espace 2.0 dCi - brak dźwięku pompy paliwa Renault Koleos 2.0 dCi – komunikat Check Injection System, diagnostyka, typowe usterki