Przy prawidłowej pracy termostatu na liczniku orientacyjnie 90 stopni. Masz mieć górny wąż gorący, chłodnica jeśli ja dotkniesz ma parzyć, dolny wąż również gorący wtedy wiesz że masz wstępnie jakiś obieg Włącznik termiczny masz na chłodnicy przy złym obiegu cieczy lub niedostatecznym nie nagrzeje go i wentylator się nie włączy i temperaturka rośnie
Wąż gorące powietrze do filtra powietrza,rura dolot powietrza. Nie ma wpływu na olej.
Witam, wymieniłem termostat i mechanik musiał rozgrzać auto do 115st i potem dopiero otwarł się termostat. Pobrałem na telefon program Piston i sprawdzałem temperature , na liczniku było 90 st a na aplikacji pokazało 110st i wtedy dopiero otworzył się termostat, wentylator zacina się. Czy to program kłamie czy jednak wentylator? dziś przejechałem 20km...
Tak, ale wtedy dolny wąż nie byłby gorący chyba że nagrzewa się od upału i bloku silnika. No i powinien działać na włączonej klimie.
W poniedziałek wymienię termostat.Stan płynu ok.Ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym niema.Dziś kumpel podjechał z komputerem i brak jakichkolwiek błędów.Temperatura z wskaznika na zegarze w samochodzie zgadzała się temperaturą odczytu z komputera.Dmuchawa się załącza przy 94 stopniach(odczyt z komputera).Jak macie jakieś sugestie to bardzo proszę.
Po 20 min lewy wąż od chłodnicy gorący po stopniowym wzroście temperatury, chłodnica zimna cała, wąż po prawej od chłodnicy ciągle zimny Termostat? https://obrazki.elektroda.pl/1872901700_...
No to teraz włącz AC i sprawdź czy jeden wąż gorący a drugi lodowaty. Jak tak to problem pewnie z klapą albo silniczkiem nią sterującym. Potem tester i diagnoza.
A nagrzewnica jest drożna? Dolny wąż nagrzewnicy gorący/ciepły/zimny?
Wąż górny powinien być gorący tuż za termostatem i w miarę zbliżania się do chłodnicy powinien być chlodniejszy. Jest to normalne ponieważ każdy termostat ma w swojej budowie specjalny mały otworek.
Skoro wąż wejściowy do chłodnicy jest gorący, wyjściowy jest zimny, to znaczy, że chłodnica spełnia swoje zadanie. Jeśli samochód trzyma zadaną temperaturę, to szukasz dziury w całym. Przy obecnych temperaturach masz bardzo małe szanse na gorące oba węże chłodnicy. Chyba, że będziesz bardzo długo stał w miejscu z odpalonym silniku. Ale wtedy start wentylatora...
Spróbuję dać wąż większej średnicy a na powrocie od rozdzielacza musi lecieć olej bo wąż gorący i delikatnie się śliwi na gwincie mimo że dokręcony.
Ale dolby wąż jest zimny a górny gorący chłodnica jest też zimna
Witam mam problem z moim golfem. Amianowicie chodzi o przegrzewanie sie silnika , pompa i termostat nowy. Kroćce przelewowe od chłodnicy i zbiorniczka drozne wezyk też .górny wąż chłodnicy gorący dolny zimny. Silnik to 1.9 tdi.
A czemu górny wąż jest gorący a wąż który idzie do termostatu jest zimny a temperatura jest 90 stopni
Węże gorące , czyli nagrzewnica nie oddaje ciepła , zamulona , może miałeś syf w układzie chłodzenia , spróbuj przepłukać układ i sprawdz czy coś jest lepiej.
Tak wnioskuje. Ale zawsze ten wąż byl gorący w innych autach. I zresztą mechanik tez mi mowila ze ten waż powinien byc gorący. Dlatego trochę zglupialem, jak juz jest poprawnie. Dlatego chciałem zasięgnąć opinii tutaj. Pozdrawiam
Witam, Bezpieczniki całe, po przejechaniu parunastu km i włączeniu nagrzewania okazuje się, że górny wąż gorący, dolny zimny (znaczna różnica temperatur) czyli zakładam, że termostat na bank do wymiany...
temperatura 90 st. jest jak najbardziej prawidłowa. Co do tych 70 stopni - sprawdź czy termostat się zamyka. Sprawdź czy przy częsciowo nagrzanym silniku wąż wylotowy z chłodnicy nie jest ciepły - powinien być zimny. Dopiero przy temepraturze właściwej dla rozpoczęcia otwierania termostatu (ok. 80 stopni) wąż powinien stawać się ciepły (gorący). pozdrawia,.
Witam, posiadam Peugeot 508 rok 2012 140 KM, chciałbym odpowietrzyć układ ponieważ od strony pasażera słabo grzeje ogrzewanie, auto rozgrzane do 75 stopni odpowietrznik przy termostacie popuszczany i nadal problem. Nagrzewnica nowa termostat nowy klapy sprawdzone. Przy wejściu do nagrzewnicy jeden wąż gorący drugi natomiast mniej. Wentylator nie chce...
Witam mam Golfa z silnikiem od Passata B3 2.0. Przy obecnych temperaturach na dworze po wyłączeniu silnika wentylator jeszcze chwilę chodzi aby ostudzić silnik. Temp w normie. W golfie 3 1.8 tak zachowuje się układ w lato gdy jest na dworze +30'C. Czy jest wszystko ok? Górny wąż jak i dolny po jeździe jest bardzo ciepły. Chłodnica ciepła. Innego razu...
Witajcie! Tak uprzedzę wasze pytanie szukałem już na forum ale bez rezultatów. Jestem posiadaczem Citroena C4 Grand Picasso 2009 z silnikiem 1.6 VTi + LPG. Pojawił się pewien problem, auto nie grzeje na wolnych obrotach a na wysokich tylko delikatnie. Dodam że według komputera temp. 105 st. Wąż chłodnicy górny gorący, chłodnica i dolny wąż zimny. Wąż...
Otwiera się bo górny wąż gorący, ale mały przepływ. Tu są kluczowe sprawy po co została ściągniętą głowica? to ze po remoncie i złożeniu wcale nie oznacza że zrobiono to 100% dobrze i może pchać kompresje w układ chłodzenia dlatego nigdy się nie odpowietrzy bo te powietrze ciągle przybywa i dlatego się gotuje. Wspomniałem o pompie bo to standardowa...
Puszczam ciepłą wodę, wężyk od cieplej wody robi się gorący. Wąż od zimnej wody "stoi w miejscu"
Oplot od węża się topi, wąż jest mocno gorący a woda ma tylko 40°C Te 40° to pokazuje termometr na bojlerze , czy mierzyłeś na wylewce z kranu ?
Okej, dam znać później czy coś pomogło Dodano po 4 Temperatura nadal 116, górny wąż gorący, dolny zimny Dodano po 6 W okolicach pompy słychać takie dziwne coś jakby coś tarło w środku Dodano po 27 Wyciągnąłem pompę ale jesc cała
Witam. Punto 2 1,2 po wymianie termostatu czujnika temperatury przewodów do nagrzewnicy, tych z odpowietrzeniem. Zapaliła się kontrolka temperatury, wymienione to co wyżej. Po kilku dniach od wymiany na nowo pali się kontrolka temperatury, termostat odbija bo wąż gorący, z nawiewu leci ciepłe powietrze. Po zapaleniu kontrolki jak delikatnie otworzę...
Pacjent Audi A3 8L 1.6 2000r. Podczas powrotu do domu wywaliło króciec w zbiorniku wyrównawczym (górny wąż) i wywaliło prawie cały płyn chłodniczy. Zbiornik wymieniony, płyn wlany jakieś 3L. Po przejechaniu kilku km temperatura wynosiła jakieś 90 stopni, górny wąż gorący a dolny niestety zimny. Uszkodzony termostat? Dzięki Pozdrawiam.
Właśnie ciśnienia nie ma, w miejscu w którym wchodzi wężyk od korka chłodnicy jest luz, więc wyrównawczy nie jest szczelny i na moje oko nie ma możliwości zassania z niego wody. Termostat powinien być ok bo górny wąż gorący więc puszcza, ale za to dolny jest chłodny tzn "letni".
Odpowietrzenie robisz na pracującym silniku. Odkręcasz delikatnie odpowietrznik i jeżeli zacznie wypływać płyn bez bąbelków powietrza to zakręcasz. Wg mnie możesz mieć zakamienioną nagrzewnicę. Wąż wejściowy i wyjściowy muszą być jednakowo gorące. Jeżeli jeden gorący a drugi dużo chłodniejszy to nagrzewnica "zadżumiona".
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
to, że pompa nie chodzi, widać przy diagnostyce. Czy dochodzi do niej napięcie? górny wąż chłodnicy jest gorący, a dolny zimny. Czy to może być przyczyną powietrza w układzie Tak!
Immo kontrolka miga ??
Próbowałem ten sposób i nie dało rady odpowietrzyć dalej był zapowietrzony dolny wąż od termostatu był zimny jednynie dało radę że dolny wąż był gorący i termostat się otworzył jak wentylatory się włączyły i chodziły cały czas ale żeby się włączyły musiałem odłączyć czujnik temperatury ten obok termostatu 4pinowy a ten czujnik już też wymieniłem .
Węże są twarde . Próbowałem jazdy z otwartym korkiem i zamkniętym. Wszystkie węże są gorące węże wchodzące i wychodzące z chłodniczki są po prostu ciepłe . Wąż wychodzący z chłodnicy jest cały czas letni .
Czyli tak powinno być? Bym musiał wziąć termometr i sprawdzić, górny wąż jest gorący na tyle ze cięzko dłużej utrzymać go w dłoni .
odpal auto dmuchawę w środku kabiny na 2. Odkręć korek od zbiorniczka i ten wężyk musi iść powyżej chłodnicy. Obserwuj czy wężykiem leci płyn ja k leci to odpowietrzony. Pamiętaj o tym aby odpowietrzyć termostat musi być nagrzany. Sprawdź czy górny wąż od chłodnicy jest gorący jezeli tak termostat otwarty i puszcza na chłodnicę. Powodzenia Dodano po...
1. Ten gruby wąż jest gorący. 2. Załącza się.
A wam myślenie się wyłączyło?Jaki ma być wąż powrotny-gorący czy zimny?
Witam. podłącze sie pod temat. Wczoraj wymieniłem termostat i zanim termostat sie otworzył to górny wąż był gorący i część chłodnicy a dolny wąż był zimny. Jak już doszło do temperatury około 85 stopni C i termostat sie otworzył to i dolny wąż był gorący. W środku leci ciepłe powietrze . Jak jade rano tak około 10 km to nie potrafi się rozgrzać do 90...
Witam! Wąż nr.1 cały do czyszczenia. Zawór ten brązowy powinien być gorący w momencie przejścia pralki na "aqua spray"
to jaka a być temperatura, mniej więcej tych węży, jednego i drugiego i po jakim czasie to sprawdza ` Wąż przed termostatem b. mocno gorący, wąż wchodzący do chłodnicy zdecydowanie gorący.To taki szacunkowy, ale skuteczny sposób z epoki, kiedy nie było żadnych "fejsów", a ludzie mieli samochody i musieli sobie jakoś radzić! Przykładowe temp. podał...
Słuchaj, jeżeli masz wąż górny gorący a dolny zimny to nie otwiera termostatu wtedy może wskazywać wysoką temperaturę.
To że wąż na dole zimny niewiele znaczy. Przypomnij w czym masz problem bo załapałem tylko że wskazówka wskaźnika poza połową (a to nie problem tylko normalka) powstaje pytanie jak daleko za połową? Zrób tak: odpal przestudzone auto i czekaj aż wentylator się włączy jednocześnie namacalnie kontrolując temp węży. Działa to tak: silnik sie nagrzewa wąż...
czujnik pokazuje raczej dobrze bo woda się gotuje górny wąż jest gorący a dolny zimny
Witam serdecznie Posiadam elektryczny ogrzewacz wody firmy Galmet, model Fox (50 L). Z jakiegoś powodu wężyk od gorącej wody nagrzewa się do czerwoności. Grzanie bojlera ustawione jest niewiele powyżej minimum. Przy włączonym do prądu bojlerze sprawdzałem wężyk multimetrem, który nic nie wykazał. Wężyk robi się gorący już w parę minut po podłączeniu...
sprawdzalem i mam tak że górna wąż jest gorący a dolny cieply mhh iteraz pytanie czy to jednak termostat ???
A jeszcze zauważyłem że w czasie pracy dół chłodnicy jest zimny a góra gorąca i tak samo dolny wąż jest zimny jak nie wiem a górny gorący czy to aby nie była wina chłodnicy ?
Witam! Moim problemem jest przegrzewanie się mojej 190. Po przejechaniu ok 5km temp na liczniku bardzo szybko rośnie i auto gaśnie... po ostygnięciu można dalej odpalić. Górny gruby wężyk przy chłodnicy gorący, dolny przy pompie zimny. Pompę wody wymieniłem bo miałem ze starego silnika ale to nic nie dało. Co może być przyczyną?? Chłodnica do wymiany??...
witam tak czysto informacyjnie, rozwiązaniem problemu była wymiana nagrzewnicy, starą tak z ciekawości rozebrałem okazało się że czynny był tylko 1 kanalik pewnie dlatego był gorący wąż powrotny lub dlatego ze płyn krążył tylko w górnej obudowie .... eh po problemie auto grzeje jak szalone. Dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam;p
Rezystory odklejone były, no ale nagrzewnica elektyczna to jeden temat, nagrzewnica (płyn) jakby był słaby obieg, wąż doprowadzający gorący a powrót chłodny, a po włączeniu wentylatora zupełnie zimny. Do sprawdzenia chłodniczka egr bo przez nią idzie płyn. I dalej zobaczymy. Ktoś pisał o jakimś dławiku na wężu do zbiorniczka, dławik jest w króćciu zbiorniczka?
Termostat jest nowy marki Wahler ponoć lepszy,wcześniej miałem na starym termostacie to samo u góry wąż gorący parzył, i chłodnica mi ciekła wymieniłem chłodnicę na nową resztę co wyżej pisałem w tej nowej chłodnicy jest na samej górze korek gdy go odkręce i na zimnym silniku zapale dodając gazu to płyn będzie wypływał jeżeli pompa działa . Dodam że...
Astra G ma zawór na nagrzewnicy.
Witam tak jak w temacie leci letnie powietrze a w silniku 90C Na ścianie grodziowej jeden wąż jest gorący a drugi ciepły Zdjąłem wężyki i jak wlewam w 1 to drugim wylatuje nie mam pojęcia co jest grane
Witam mam problem z Meriva na początku auto zaczęło mi się gotować i wyrzucać płyn zbiorniczkiem wymieniłem termostat i teraz trzyma temperaturę Ale na zimnych obrotach dmucha zimnym powietrzem A po dodaniu gazu 2500 obrotów dmucha ciepłem. I dalej robi się ciśnienie w zbiorniczku Ale nie wyrzuca płynu. Temperatura 90 stopni wentylatory chodzą sprawdzam...
Kiedyś szukałem ubytku płynu w swoim samochodzie, tam tez uciekał nie wiadomo gdzie. okazało sie, że jedna rurek na której był nasadzony wąż był pordzewiała. Po rozgrzaniu samochodu i wzroście ciśnienia płyn uciekał na styku wąż - rura. Gorący płyn zaraz parował i znikał. Albo mechanik, poruszył jakiś wąż, wylał przez chwile dużą ilość płynu i nie chce...
sprawdzałem pompkę i zawory wszystko gra zauważyłem że wąż zasilający jest gorący tylko za nagrzewnicą zimny połączyłem obydwa bezpośrednio rurką nie pomogło nagrzewnica jest nowa po prostu zbiera się w tamtym wężu powietrze. Dałem sobie spokój z tym przypadkiem ale przyjmuje chętnie pomysły.
Jutro sprawdzę jeśli będzie gorący wąż to termostat do wymiany?
Kiedy temperatura doszła do czerwonej kreski, otworzyłem maskę,, dotknąłem wąż był gorący, chłodnicą również. Gorąca.. najdziwniejsze że reduktor gazu, był oszroniony i bardzo zimny, kiedy tutaj parzyło..
Sprawdziłeś nowy termostat przed zamontowaniem ;) Z opisu jasno wynika, że nie masz obiegu płynu w układzie: Górny wąż jest gorący ale tylko przy termostacie a im niżej tym chłodniejszy.
Witam, nagrzewnica raczej ok i klimatronik je nie uruchamia. Klimatronik uruchamia klapkę/zapadkę, która reguluje przepływ powietrza przez nagrzewnice i możliwe że to właśnie je nie otwiera.
Raczej? Uruchom pralkę na płukaniu, włóż końcówkę węża spustowego do wiadra(górna krawędź wiadra ma być na wysokości na której jest normalnie wąż) i zobacz czy w trakcie pracy pompy spustowej woda z węża leci pełnym strumieniem.
Nie nie jeżdżę na wodzie. Martwi mnie ten za późno otwierający się termostat. Wąż górny gorący i twardy, temperatura na desce już ponad 90, a termostat się jeszcze nie otworzył (dolny wąż zimny). Wcześniej temperatura stała na równo 90 i się nie ruszała, a teraz skacze ponad... Możliwe że czujnik temperatury ten na chłodnicy zawyża minimalnie temperaturę...
Założyłem inna chłodnice i jest poprawa zaczął dmuchać ciepłym. Nie grzeje się, ale jeden wąż jest gorący a drugi zimny tak jakby termostat się nie otwierał zamówiłem drugi nowy i czekam na niego.
Jak czujnik włączenia wentylatora jest w porządku to po otwarciu pełnego termostatu (górny i dolny wąż chłodnicy gorące) to powinien włączyć się wentylator. Zmostkuj piny we wtyczce od czujnika na chłodnicy i zobacz na krótko lata.
Płyn oczywiście świeży, poziom na maxa - 0 ubytków. Jeden wąż od parownika ciepły/gorący, drugi (zakładam powrotny) chłodniejszy. Może odpowietrzyć go trzeba? Może jakieś zdjęcia masz? Faktycznie grzebana tylko butla i nic więcej? BO jak tylko butla to nic a nic nie powinno być więcej robione. Oczywiście nie należy wykluczać że starość zrobiła swoje,...
Skoro wąż wejściowy jest gorący - to znaczy, że jest przepływ. Skoro wąż wyjściowy jest zimny - to znaczy, że nagrzewnica gdzieś to ciepło oddała. Tak więc nie upierałbym się od razu na zakamienienie. Żeby nagrzewnicę zakamienić to w układzie chłodzenia musiałaby być woda.
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
Audi A4 B5 mam pewnie pytanie, a nie problem. Po rozgrzaniu auta nie ważne czy przejadę 10 czy 50 km mam chłodny płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wąż cienki powrotny jest gorący, a górny grubszy idący do chłodnicy chłodny. Auto ma nową chłodnicę, termostat i pompę wody. Brak jakichkolwiek problemów. Nagrzewnica grzeje dobrze, temp trzyma 90st, nie grzeje...
No właśnie kolega wyżej pisał że muszę piłować dobrze żeby w zbiorniczku zrobił się gorący płyn a co za tym idzie to i chłodnica zrobiła się ciepła . Dziwne ten wąż przed termostatem gorący a za taki letni albo zimny. Ale się nie gotuje. Dziwne to wszystko Dodano po 14 I skoro ten silnik tak ciężko rozgrzac. To odpwietrzajac tak jak każdy pisze. Że...
Mam problem!!! Niedawno został zmieniony termostat i w związku z tym nie puszcza płynu na duży obieg. Górny wąż od chłodnicy jest gorący, a dolny wąż od chłodnicy jest zimny. Jakie mogą być przyczyny i jak je rozwiązać?
Dziś zrobiłem test uszczelki głowicy Po wykonaniu testu ,płyn nie zmienił koloru ,jest niebieski taki jak wylewałem Samochód był rozgrzany do 70 stopni ,test wykonany na 2000 tys obrotów,przez około 2 - 3 minuty Samochód odpalony przez równa godzinę Wycieku brak Wąż górny gorący ,dało się go ścisnąć ,wąż dolny dopiero gdzieś 10-15 minut po osiągnięciu...
Witam.. Problem : Temperatura na desce rozdzielczej jest na drugiej kresce od dołu. Co zostało zrobione / objawy : - zdiagnozowano uszkodzoną uszczelkę pod głowicą, wywalało płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównaczego, zapowietrzała sie nagrzewnica (zimne powietrze z nawiewu) - wymieniona została uszczelka pod głowicą od tej pory wystąpił ten problem...
Dziękuję za pomoc kolego. Czy w tym modelu mogę jakoś sam wymienić termostat czy muszę dać komuś zarobić..... Dodano po 2 Górny wąż do chłodnicy gorący natomiast dolny zimny. Wentylator się nie włącza.
Wodę grzeje bo jak wypuszcza wodę to wąż odpływowy jest gorący inaczej nie sprawdzałem no i jak otwierałem zmywarkę to było wewnątrz gorące powietrze.
:D
Dołączam się do tematu. U mnie też woda jest w zbiorniku wyrównawczym ZIMNA. Wczoraj wymieniłem po 2h walki termostat sądząc, że jest uszkodzony (stary oryginalny jest dobry) jednak to nic nie zmieniło. Układ odpowietrzałem zdejmując wąż z otworem odpowietrzającym na dolocie do nagrzewnicy aż zaczął lecieć z niego płyn bez bąbelków. W kabinie gorąco,...
Witam wszystkich. Pacjent Passat b5 1.9tdi 90KM sedan. Zakupilem niedawno auto i zauwazylem ze po dluzszej trasie plyn w zbiorniku wyrównawczym zimny, ale auto nagrzewa sie dobrze z nawiewu leci gorące powietrze górny wąż gorący lecz dolny który wchodzi do termostatu zimny więc zakupilem nowy termostat plus płyn chłodniczy i wymieniłem. Odpowietrzyłem...
Do grzałki (w celu jej przemierzenia) jeszcze się nie dobierałem. Póki co włączyłem program z temperaturą 60°C i podczas wypompowywania, wąż odpływowy był gorący. Udało mi się wejść w tryb serwisowy. Prawie na wszystkich pozycjach programatora wyświetla "EF4". Chyba zrobiłem błąd. Test przeprowadziłem przy zakręconym dopływie wody.
Nie wiem czy to coś wam podpowie- ale kiedyś czytałem że to też trzeba sprawdzać- dolny wąż do chłodnicy był gorący, górny zimny
Witam, pewno było wałkowane ale mam takie pytanie. Dziś zmieniłem termostat w moim MK4 1.4 16V zamontowałem taki: http://motoplatforma.com/index.php?p5558... plus nowa obudowa termostatu bo stara w środku miała dziurę ja na foto poniżej, nie wiem czy tak powinno być bo w nowej nie ma, założyłem raczej poprawnie,...
Sprawdziłem go w kubku z wodą na gazie.Otwiera się kiedy jest wrzątek i to po ok minucie.Wymieniłem na nowy.Wąż górny gorący.
A w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego jest woda? Ile? Jaki ma kolor? Są w zbiorniczku bąble podczas pracy silnika? Plamy oleju? Pomacaj węże prowadzące do chłodnicy. Wąż głowica-chłodnica powinien być gorący. Wąż wychodzący z chłodnicy powinien być wyraźnie chłodniejszy, ciepły. Czy chłodnica gorąca czy zimna? Bo jeśli zimna może to wszystko...
Witam, Samochód Audi a3 8L 1.6 BFQ z instalacją gazową. Mam problem z temperatura, otóż w tym silniku temperatura powinna wynosić około 109-112 stopni, u mnie sporadycznie przekracza 115 wtedy też wskazówka zegarów wędruje na około 110 stopni, nie ma reguły kiedy to się dzieje czasem w korku a czasem jadąc, są dni że problem znika ale następnym razem...
Nie ciśnienia, lecz nie jest wydajna/za wolno podaje. No ale kolega pisze że wąż do nagrzewnicy jest gorący, zostaje jeszcze klapa regulacji ciepło/zimno.
Witam problem rozwiązany. Auto stalo dlugo i przykleila się klapka otwierająca cieple powietrze w nagrzewnicy. Silniczek mial zamalo sily aby ją otworzyć. Silniczek znajduje się wyżej pedalu gazu po lewej strony jest pierwszy od dolu. Pozdrawiam
REDUKTOR TO BEZPIECZEŃSTWO a przepływ będzie ok, jeśli dobierzemy odpowiedni. Kolega używał przy mnie BEZ REDUKTORA i NIE POLECAM. Pierwszą butlę opróżnił bez problemów, druga gdy była pełna to ok, ale później - sporo poniżej połowy, raczej bliżej końcówki - płomień cofnął się do butli!!! Było słychać odgłos zassania/cofnięcia i głuche puff! (na szczęście...
Nie nie zdarza się , płyn jest w zbiorniczku jest zimny i ogrzewanie słabo grzeje. Gorący jest tylko wąż z termostatu do chłodnicy. W chłodnicy płyn jest gorący, załącza się wentylator
Od domu do stacji diagnostycznej jest 500m, więc wątpię, że silnik miał temperaturę roboczą w trakcie analizy spalin. Dzisiaj sprawdziłem, auto na dystansie 6km osiagnęło temperaturę 70st C. Temp zewnętrzna 15st, 50%50% trasa/miasto. Wąż od termostatu gorący, dolny (od bloku do chłodnicy) chłodny. Filtr powietrza wymieniłem, stary wyglądał na czysty....
Dzisiaj nie wytrzymałem i pojechałem raz jeszcze na warsztat aby jeszcze raz wszystko posprawdzać. A więc tak parownik podłączony szeregowo - do tego wąż zasilający go w ciecz, wychodzący jest gorący a wyjście z parownika zimne do samej nagrzewnicy, drugi wąż z nagrzewnicy tzn wyjście gorący. Dolny wąż od chłodnicy nie jest tak samo gorący jak górny...
Witam, posiadam hyundai coupe z silnikiem 2.0 16V z instalacją gazową. Podczas każdy z pod maski zaczął lecieć dym nie wiedziałem co się stało dostAłem informację że to termostat ponieważ wąż gorny był GORĄCY, a dolny ZIMNY. Po wymianie i od czekaniu ponad godziny odpalam go a z pod maski zaczyna strzelać na gazie i benzynie. Po 3 razie odpalił i pojechałem...
Witam Posiadam golfa 1.9 TD czyli aaz wraz z klimatyzacją 95.r Problem polega na dużym ciśnieniu w układznie chłodzenia.Głowica była szlifowana i sprawdzana na szczelność czyli wykluczona, uszczelka oczywiście nowa nic na niej nie widać żeby była wadliwa ....Silnik po przejeżdzie 4km nagrzewa się do 90 stopni i je cały czas trzyma ale co z tego jak...
Witam mam podobny problem,obecnie przy temp.-10st. trudno mojego AEL-a zagrzać,po dłuższej jezdzie ok.15 km.osiąga temp.90st. ale jak się zatrzymam to po minucie spada temp. na 60st..Ogrzewanie jakoś tam grzeje górny wąż chłodnicy gorący ale tylko na 2/3 długości przy wejściu do chłodnicy zimny chłodnica zimna wąż dolny przy termostacie letni a dalej...
Czujnik dzisiaj kupie i wymienię. W każdym razie skręciłem to wszystko dzisiaj i niestety dalej nie działa. Pompa wydaje się być sprawna bo termostat się otwiera i chłodnica się grzeje. Wąż dolny który dochodzi do nagrzewnicy jest gorący, natomiast ten górny który wychodzi jest całkowicie zimny. Wszystkie węże przelewałem wodą, zleciało z nich trochę...
Potrzymaj go chwile w stresie... Jeśli blok i chłodnica się nagrzewa, to może być słaby przedmuch przez nią... Jeśli blok sie grzeje, a chłodnica nie, to siada przepływ... A jeśli są chłodne, to utrudniony odbiór ciepła z CPU. Wyschnięta pasta, poluzowane mocowanie... ;) zostawilem go w stresie i tak: chlodnica zimna ten bloczek co siedzi na CPU jest...
Witam. Mam problem z Seatem Alhambra z 2001 diesel 110kM . Przy jeździe powyżej 110km/h wzrasta temperatura wody i wyrzuca przez zbiorniczek wyrównawczy płyn. Wentylatory działają normalnie . W zbiorniczku wyrównawczym nie ma śladu oleju, a olej jest czysty - nie ma "masła" . Górny wąż jest gorący a dolny zimny. Czy problemem jest termostat ? Czy coś...
Witam,posiadam audi A6 2,5TDI AAT.Po wymianie pompy wody wskaźnik temepratury wody nie może osiągnąć 60stopni. Górny wąż jest gorący dolny-zimny, jest wymieniony termostat,wymieniłem również czujnik temperatury,ten na dwa piny(biały)i nic.Wydaje mi sie że ogrzewanie dobrze działa.Przed wymianą było ok.Czy ktoś może z czymś takim miał doczynienia.Pozdrawiam.
Naczynia powinne być suche po sesji na 70°C pod warunkiem, że masz całkowicie odpompowaną wodę, która czasem zalega nad podłogą zmywarki. Jeśli tak jest to włącz na moment zmywarkę nastąpi odpompowanie pozostałości, a gorące naczynia wyschną. Wąż odpływowy zmywarki powinien być zamontowany w części górnej (dolotowej) syfonu tuż pod odpływem ze zlewozmywaka.
to nie pompa, właśnie ją zdemontowałem i jest w dobrym stanie, poza silikonem którego poprzedni właściciel nie żałował ;/ edit: Podgotowałem teraz termostat- otwiera się. Panowie pomóżcie bo pomysły się mi kończą ;/ Edit2: zmontowałem wszytko do kupy i nic się nie zmieniło: węże od nagrzewnicy do połowy gorące, węże od kolektora ssącego ledwo letnie,...
Jest to możliwe, a szczególnie w układzie chłodzenia bmw. Górny wąż jest twardy i gorący a dolny jest miękki i zimny. Przyczyną tego najczęściej jest uszkodzony termostat - nie otwiera dużego obiegu. Tak jak napisałem nie znam układu chłodzenia BMW. Zakładając, że jest tak jak piszesz, że termostat nie otwiera dużego obiegu i jest zamontowany na powrocie...
tak się zdarza kiedy ogrzewanie reduktora gazu jest podłączone równolegle z ogrzewaniem nagrzewnicy kiedy wszystko jest nowe to jest Ok ale jak nagrzewnica sie (zamuli)zmniejsza sie jej przepustowośc i całe ciepło idzie na reduktor gazu sposobem jest zmniejszenie średnicy przewodu podgrzewającego reduktor(kryza) albo zaworek wtedy można sobie dostroić...
gorąc tranzystor gorąc tranzystor gorąc głowica gorąc spaliny
odkurzacz zelmer meteor wymiana silnika laguna zapala akumulator wyjmowanie silnika
bosch tcc7k750 napęd hormann lineamatic
Schemat sterowania alternatorem TG15C135 w Citroën C4 Picasso 1.6 HDi Czerwona lampka w laptopie - co oznacza?