Za wczesny wtrysk paliwa, może być jeszcze zapchany filtr powietrza lub jego osprzęt. Po prostu przekręć pompę aż zacznie kopcić na biało, potem ją ustaw po środku i wszystko.
Czy sa jakies błędy? Klekotał bo za wczesny wtrysk. Po prostu raczej trzeba pokręcić pompą i sprawdzac aż linia wtrysku bedzie miedzy niebieska linia a zieloną.
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
Tak zrobiłem , użyłem rurki własnej roboty, tylko ustawiłem pierwszą krople na 23st i mówisz że to za wczesny wtrysk , dlatego zapytałem czy wiesz przy ilu powinna spadać żeby trafić w czas ? Ustawiasz początek wtrysku , czyli w momencie kiedy sekcja ZACZYNA podawać paliwo powinno być 23 st.
za wczesny wtrysk. trzeba opóźnić tak jak to kolega na początku ładnie zilustrował i będzie cykał jak złoto:) te pompy są strasznie delikatne jeśli chodzi o regulacje ale za to nie do zajechania. A co do vaga 4.9 to możesz nim sobie inspekcje serwisową kasować choć i to nie zawsze sie udaje. pozdro
Za wczesny początek wtrysku=cofka jak to ująłeś=przestawiony rozrząd...
dziwny dźwięk czy przypadkiem to nie sterownik ? bo coś spowodowało awarie silnika a chodzi tak jakby miał zbyt wczesny wtrysk bo go aż szarpie. Zrób dokładny wywiad jak doszło do awarii.
W tych latach modele 2,4D nie miały Vag-a. Ustawia sie według znaków. W razie ewentualnych błedów (zbyt wczesny-pozny wtrysk- dozuje pompa paliwa!!!) robi sie korekte poprawiajac ustawiajac wedlug znakow.
Regulacja ta służy do ustawiania kąta wtrysku paliwa. Na początek ustaw pompę na środku , odpal silnik i obserwuj jak pracuje. Gdy będzie pracował zbyt twardo (metalicznie) to jest za wczesny wtrysk paliwa i wtedy odsuń pompę od silnika. Gdy praca będzie zbyt "miękka" i będzie biały dym to masz za późny wtrysk paliwa . Wtedy pompę przekręć w stronę...
Hym.... nie wiem o czym mowa nie słyszałem, mam zrobione 250tyś i nic się nie dzieje. W prawdzie wcześniejsze wersje na wtryskach Boscha były żywotniejsze i tam były bodajże dwa wałki a tu jest jeden, ale sporo bolączek usunięte z tamtych wersji - przecieki, tu ich brak.
Zbyt wczesny wtrysk.
Gość pokasował powiedział że ustawiał rozrząd i pompę na jakiś zegar i że zamiast wartości 0,9 była 1,6 wiec ustawił prawidłową Z tego wynika żę on opóźniał moment wtrysku, aty masz za wczesny, chyba że zrobił odwrotnie co bardziej prawdopodobne. ale mówił że jak zmniejszy na 50 to znów będę miał problemy z odpalaniem zimnego silnika. Bzdura. Moim...
Tak mimochodem jak mechanik stwierdzenia że za szybko podaje paliwo, chociaż powinien powiedzieć za wczesny kont wtrysku. W co akurat powątpiewam. To patrząc na pompę bez problemu widać jak się ją reguluję.
właśnie u mnie wtrysk jest za wczesny te dwie kreski na kole zamachowym wypadają powyżej tej kreski na obudowie sprzęgła czyli wtrysk jest za wcześnie duze nie brakuje ale jednak brakuje... czyli mówisz ze przez to nie odpali ? Na starej pompie zapalał a jak jest teraz zrobiona po regeneracji nie odpala za diabła wiedziałem ze rozrząd jest cos nie...
Są pewne tendencje do stukania w poszczególnych miejscach ale zbyt sztywno bym się tego nie trzymał. Ogólnie pierwsze szuka się mechanizmy do których jest najłatwiejszy dostęp. Jeśli słychać metaliczny stuk w cylindrach i najbardziej pod obciążeniem to pierwsze sprawdził bym kąt wtrysku. Zbyt wczesny wtrysk ma właśnie takie objawy. Stukanie zaworów...
Za wczesny wtrysk. To się ustawia nie na oko, tylko czujnikiem zegarowym.
nie napisałeś czy ciśnienie oleju się pojawiło stuki może powodować zbyt wczesny wtrysk
Jeśli maksimum pompy wynosi 150atm to wtryskiwacze nie powinny być ustawione na taką sama wartość proponuje 140atm. Niebieski dym spowodowany jest zbyt wczesnym wtryskiem paliwa należy opóźnić początek wtrysku, falowanie obrotów zwykle spowodowane jest przycinaniem się listwy zębatej zwykle przy "w miarę" zrobionej pompie ustaje po kilku mtg.
W dzisiejszych silnikach gdzie iskra i wtryski są sterowane razem bardzo trudno o regulacje, bo za puźny i za wczesny wtrysk psują całą zabawę. :(
Odpiąć oba przewody i przelać woda z kranu. Najlepiej w obie strony. PS Silnik Chodzi normalnie nie klekocze za bardzo co świadczyło by o zbyt wczesnym kącie wtrysku. Odpala normalnie?
Witam serdecznie Poszukuje informacji i pomocy na temat ustawienia pompy wtryskowej w w/w samochodzie. klopot moj polega na tym, ze wydaje mi sie, ze ma za wczesny wtrysk, gdyz przy niskich obrotach jest spoko, a przy wyzszych strasznie kopci na czarno. i nie wiem jak to wyregulowac. sprzedajacy mi ja czlowiek powiedzial, ze trzeba wyregulowac, bo ma...
Albo pierścień albo tłok. Pierścień do sprawdzenia luz na zamku. Tłok (ślady na nim) czyli pasowanie tłok -cylinder (za małe źle , za duże też bo powierzchnia styku będzie za mała i takie ślady też zrobi). Co to za silnik? Z duża temperatura tłoka też może powodować takie uszkodzenia (np za wczesny wtrysk w dieslu ,czy zapłon w benzynie). Jak ślad jest...
Powiem krótko - błądzisz waść, aż miło. Po pierwsze - kąt wtrysku ustawia się nie na oko, tylko przy użyciu np. czujnika zegarowego. Wiadomo czego wtedy się czepić, oczywiście pod warunkiem że reszta rozrządu ustawiona jest poprawnie. Skoro pracuje twardo, to pewnie ów kąt jest zbyt wczesny - ale jak to stwierdzić na oko, skoro nie wiadomo czy wcześniej...
A więc miałem rację - za wczesny wtrysk , ale minimalnie...
Kiedy ropniak kopci na biało, to albo ma za wczesny wtrysk, zbyt niską temperaturę zapłonu ewentualnie pali olej silnikowy. Skoro po rozchodzeniu przestaje kopcić to sugerowałbym sprawdzenie kompresji na zimnym oraz prowadnic zaworów. Oraz jeśli silnik ma turbo czy nie jest zaklejony kanał między turbiną a kolektorem ssącym.
układ paliwowy może się zapowietrzać bądź masz źle ustawiony zapłon (wczesny wtrysk)
podepnij pod VAG-a prawdopodobnie opóżniony lub wczesny wtrysk.
wymiana wałka rorządu nie pomogła dalej silknik jak nie palił tak nie pali kiedy jest gorący.Wiele osób wspomina o pompie wtryskowej o zacieraniu się.Za bardzo tego nie rozumiem jaki to ma wpływ na to że wału nie można obrócić?????? tylko rozrusznik się zatrzymuje. Zbyt wczesny zapłon powoduje cofnięcie się tłoka to znaczy za wczesny wtrysk paliwa...
A jesteś pewien że to zawory a nie patologicznie za wczesny wtrysk?
ewidentnie za wczesny wtrysk wg mnie pompa wtryskowa DELPHI co dalej mozna poradzic?
Sprawdz ustawienie poczatku wtrysku . Czesto przy zbyt wczesnym poczatku wtrysku i przegazowaniu ssilnik zapala katrolke i traci moc.Czy po wymiane paska ktos sprawdzal poczatek wtrysku, jego prawidlowosc?????????
Za wczesny kąt wtrysku , sprawdzić ustawienie pompy wtryskowej ewentualnie skorygować.
Nieco cichnie jak luzujesz przewody za każdym razem, wg. mnie za wczesny wtrysk, twardo chodzi.
o to chodzi ze ciezko na obroty wchodzi, a powyzej 3000tys slychac metaliczne stuki ( jakby za wczesny wtrysk )
Moim skromnym zdaniem, jest za wczesny wtrysk i za duża dawka rozruchowa. Co o tym sądzicie? Sądzimy, że jednak bladego pojęcia nie masz o co chodzi. Może byś tak w końcu przestał sam grzebać i dał komuś zarobić?
Witam. Usterek może być kilka, ale moim zdaniem to może być wina pompy wtryskowej. Biały dym to objawy za wczesnego wtrysku paliwa, musiał mocno przestawić się kąt wtrysku paliwa. Sprawdź ustawienie kąta wtrysku paliwa. Mogło też stać się coś z wtryskami paliwa, nie wiem jak jest w Twoim golfie, może jakiś jest sterownik co steruje pracą wtryskiwaczy....
Trochę pózna moja odpowiedż, ale moze pomoze. To tak , aby ustawić właściwy punkt wtrysku na pompie to należy odkręcić pierwszą rurkę ciśnieniową na pompie wtryskowej i kręcić w prawo silnikiem aby zauważyć moment początku podnoszenia się poziomu paliwa na wyjściu pompy do pierwszego cylindra. W tym momencie /tego podnoszenia paliwa/ na wale głównym...
Za wcześnie ustawiony kąt wtrysku daje takie rezultaty, możesz też mieć niesprawny, lejący jeden wtryskiwacz.
Witam. Jak cofa wał, to -za słaby akumulator -zbyt wczesny wtrysk Odnośnie słabopalenia na gorącym, to sprawdź, czy wystarczy ostudzić pompę. Jak pomaga to kończy się sekcja.:cry:
albo wtryski albo luzy za rozrządzie i za wczesny kont wtrysku wtedy będą szły iskry z tłumnika sprawdz zębatke na pompie czy nie wycieło zadnego zęba i lącznik zębatki z trybem rozrządu jak bedzie wczesny kont wtrysku to traktor ma prawo łapec temperature i czy załorzyli ci dobre kon.wtrysków co c300 to NR.150 A2
Za wczesny początek wtrysku.
Twarda praca silnika to wczesny zapłon i łatwiejsze palenie , przy niewłaściwym kącie wtrysku obojętne czy wczesnym czy późnym zużycie paliwa zawsze rośnie .
Witam, Prawdopodobnie ustawiłeś zbyt wczesny kąt wtrysku. Przestaw na kółku wielootworowym albo na śrubach regulacyjnych z podłużnymi otworami, jeśli nie chcesz zdejmować wlewu oleju. W tym drugim przypadku, żeby opóźnić wtrysk trzeba przekręcić pompę w kierunku od bloku silnika na zewnątrz. Pozdrawiam vper
"samochod z rana jak odpali ma baaardzo niskie obroty i kopci na bialo po przygazowaniu." skoro przyśpieszacz wyciągniesz i chodzi ok to wiadome ze kąt zły ...i co znaczy ze pompa rozregulowana ?? rozbierałeś ją na części pierwsze ?? sprawdź wartość na zegar wtrysku .. ewentualnie przyśpiesz trochę... twardsza praca będzie mówić o zbyt wczesnym wtrysku...
Zbyt wczesny kąt wtrysku, lejący wtrysk, ciecz w komorach spalania.
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
W tych zetorach kat na znaki sie nie ustawia tak jak ty to robisz ,czyli z gazem na max.Pompa podaje wtedy pod mniejszym kątem i po uruchomieniu wychodzi za wczesny wtrysk.Ustaw go na około 10stopni.
Jaki wyżej za wczesny początek wtrysku.
masz za wczesny kat wtrysku lub zurzyte koncowki wtryskow. zajmuje sie naprawa diesli od paru lat .Isuzu to dobre silniki ale bardzo czule
Metaliczne stuki to typowy objaw za wczesnego kąta wtrysku.
Nie slysze, wiec nie moge powiedziec. Zbyt wczesny wtrysk bedzie powodowal "twarda", chalasliwa prace silnika na wszystkich obrotach. Pompa sama sie nie przestawi; Jesli sprawdziles rozrzad, to pompa powinna byc dobrze ustawiona. Zlokalizuj dokladniej halas. Wez kij od szczotki (lub stetoskop) i osluchaj silnik, aby zlokalizowac zrodlo problemu.
Proszę bardzo: Ile wynosi ciśnienie sprężania i jak ustawiony jest moment początku wtrysku ? Bo określenie "kompresja dobra" nic nam nie mówi. Tak samo ze zbyt wczesnym kątem wtrysku silnik będzie palił gorzej niż z ustawionym prawidłowo. Wtryskiwacze jak mają ustawione ciśnienie otwarcia?
Jeśli będzie miał za wczesny kąt wtrysku lub problem z egr będzie tak kopcił, klekotał i kiepsko chodził.
Witam, Częstą przyczyną awarii uszczelki pod głowicą, a w dłuższym okresie eksploatacji również szybkie wyrabianie się panewek wału korbowego, powodować może taka pierdoła jak zbyt wczesny kąt wtrysku. Zwróć na to uwagę, zwłaszcza jeżeli Twój 3P pracuje głośniej od innych tego samego typu. Pozdrawiam vper
Wygląd na to że za wcześnie paliwo jest wtryskiwane tak jak by sterownik dawał wczesny kąt wtrysku Dodano po 2 Musiał byś wgrać nową mapę i zrobić logi jak to sterownik odbiera
Po tym jak reaguje na gaz i jak szybko wchodzi na obroty, można wnioskować, że może mieć nieco za wczesny wtrysk. Także za wysokie wolne obroty mogą być spowodowane zbyt wczesnym wtryskiem. Dlatego wpierw ustawiłbym prawidłowy statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku - jak Bóg przykazał, na kołkach. Jeżeli jesteś pewny prawidłowego ustawienia, obniż wolne...
Problem rozwiązany. Problemem był zbyt wczesny kąt wtrysku i silnik zapalał "do tyłu" i gasł.
Witam Tak jak kolega powiedział ZA wczesny wtrysk pompę z wielkimi bólami przestawiłem w lewo (na zegarze około 0.9 mm, teraz jest ) i autko pali pięknie choć dalej nie wiem jakie jest wyprzedzenie statyczne i jak je dokładnie sprawdzic lecz to już w tej chwili drugorzędna sprawa ( chciałbym wiedzieć tak dla siebie) zimny Kopci dalej lecz podejrzewam...
Myslę o swiecach silnika. Jeździłem całkowicie bez grzania takimi f8q i po odpaleniu na plaka nie było problemu z nieprawidłowa praca. Teraz jeżdżę terenówka z OM602 i mam grzanie na przycisk którego używam tylko do podgrzania przed odpaleniem, po odpaleniu podnoszę trochę "nożnie" obroty bo lekko telepie i tyle, zaraz chodzi normalnie. Jeżeli ci twardo...
To jeszcze raz Seweryn wnioskujesz ,że za wczesny kąt wtrysku powoduje przegrzewanie się silnika, a jak wtedy ma się ciśnienie na tłoku, jest za duże i pcha kompresję przez chłodnicę i wydmuchuje wodę, co znowu, powoduje jeszcze bardziej przegrzewanie się silnika. Czy dobrze rozumiem, muszę to u siebie sprawdzić. A co jeszcze może być skutkiem zbyk...
Ustaw pompki na nowo ,na bank będą żle ustawione i takie cyrki będą się działy . Ja ma A4B6 z tym silnikiem i to samo miałem po regulacji pompek jak ręką odjął. Twarda praca to za wczesny kąt wtrysku.
Ale za wczesny kąt wtrysku to tępe głuche stukanie, a młócące po zaworach tłoki mogą sprawiać wrażenie nieprawidłowych luzów.
Silnik 1.6td 1V.bodajże 60konny z tzw ekopompą. temat raczej już jest nieaktualny;) do pompy założyłem inny tłokorozdzielacz (10mm) ciśnienie w pompie ustawiłem manometrem. Prawdopodobnie powodem kopcenia było ciśnienie w pompie(dużo zbyt wczesny kąt wtrysku). Klekotania nie było z powodu zbyt niskiej dawki paliwa.
jeśli problem powstał po naprawie pompy to tu trzeba szukać , niczego innego nie dotykaj bo potem będą koszty żeby to wyprostować , zła dawka , za wysokie ciśnienie , za wczesny kąt wtrysku , niech mechanik cofnie pompę kilka stopni i porówna prace , w tym punkcie nic złego stać sie nie może a może pomóc w diagnozie
Cos dziwnego, kąt wtrysku 240 stopni? Czy aby koledze na pewno sie nie pomyliło? Z byt wczesny kąt wtrysku daje to samo co zbyt wczesny zapłon, w silniku tłucze, temperatura spalin wzrasta, silnik słabnie. Efekty - przedwczesne zużycie układu korbowo/tłokowego (wytłucze się), zniszczenie termiczne turbosprężarki, katalizatora i bozia wie czego jeszcze....
VAG prawdę Ci powie, wg mnie za wczesny statyczny początek wtrysku.. A tak w ogóle to czemu jeździsz na 15W40 (czyli najprawdopodobniej mineralnym) ?
Był jakiś błąd odnośnie kąta wtrysku?Wygląda na to że jest za wczesny
Regulacja zaworów oraz regulacja początku tłoczenia pompy wtryskowej jest jak najbardziej wskazana. Po wymianie paska, regulacja pompy wręcz niezbędna. Jasny dym to objaw zbyt wczesnego wtrysku, czarny dym-wtrysk opóźniony. Mówimy tu o sprawnym silniku, bo uważam, że ciśnienie na garach to sprawdzić należy w pierwszym rzędzie. Rozregulowane zawory mogą...
Dziś podłączyłem kompa raz jeszcze, jedyny błąd jaki wyskoczył to "zbyt wczesny kąt wtrysku" - o co tu chodzi, możliwe żeby się na kole przestawił? czy może coś w pompie, miał ktoś coś takiego?
No to troche przyspiesz wtrysk. Ustaw go tak żeby początek wtrysku był ok 3-5 stopni przed górnym martwym punktem. Jak silnik chodzi bardzo twardo to oznacza, że zapłon jest zbyt wczesny.
też myślałem że to rozrząd ale po cały zdarzeniu sprawdzałem wszystkie znaczniki i były w prawidłowych pozycjach :/ Dodano po 2 pasek też pozostał na miejscy nie było żadnych przesunięć Dodano po 3 Problem rozwiązany. Przy ustawieniu pompy trzeba przestawić było o jeden ząbek, za wczesny wtrysk był. pozdrawiam i dzięki za rady
Może podasz jeszcze rodzaj pompy? A jakie to ma znaczenie? Może być równie dobrze źle zgrany wałek rozrządu jak i za wczesny kąt wtrysku.
Niestety podczas rozkręcania niepotrzebnie ruszyłem sprzęgiełko na pompie i obecnie mam problem z ustawieniem zapłonu To jest możliwy problem. Niebieski dymek wskazuje na zbyt wczesny moment wtrysku (raczej tu nie mówimy o zapłonie).
A czy jek normalnie zgasisz ciągnik i chcesz ciepły zapalić też ma ciężko? Nie kopci ci silnik bardziej albo nie chodzi btroche głośniej? Bo to mogło by oznaczać zbyt wczesny zkat wtrysku paliwa lub lejace wtryski.
Źle złożony rozrząd, zbyt wczesny kąt wtrysku, źle dobrana uszczelka pod głowicą itp. Ponadto proszę poprawić swój post - liczne błędy, brak spacji.
Jedynie to zostaje w takim razie. Krzywy popychacz może albo coś też może być...no i wtrysk za wczesny ale jak mówisz że jest oki to odpada
Witam koledzy , rozrząd złożony na znaki, auto odpaliło od kopa co prawda , ale bardzo brzydko i głośno pracuje- klekocze Za wczesny kąt wtrysku.
Nie ma możliwość żeby usłyszeć zawory w tym silniku - chyba że przy kolizji rozrządu. Proponuje koledze wyżej zapoznać się raz z zasadą działania silnika diesla, a dwa układów hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego. To co czasem słychać, charakterystyczna twarda praca, wręcz stukot, to zbyt wczesny kąt wtrysku - nie mający związku z zaworami..
Zobacz układ paliwowy czy nie zapowietrza się bo jak tak jest to będzie ciężko go odpalić, następnie ustawienie zapłonu czy wczesny czy późny, wtryski czy nie leją.
Witam. Problem taki.Np. rano nawet przy temp. powyrzej zera., pali dobrze ale zaraz zaczyna szarpać silnikiem (przez 15-20 sek.) i aby pracował muszę go trzymać choć trochę na obrotach,czasami i tak gaśnie.Później silnik pali normalnie.,czyli po uruchomieniu ma wolne obroty.Odłączyłem przestawiacz kąta wtrysku ponieważ z nim było całkiem tragicznie.I...
W konkretnym modelu sterownika jest stosowany konkretny tranzystor i nie ma tu czego indywidualnie dobierać. Dla prawidłowej pracy elektromagnetycznego i sterowanie dawką paliwa jednak trzeba dobierać, w innym przypadku można uszkodzić sterownik lub źle sterującej dawki paliwa. Oczywiście, że tranzystor w sterowniku jest uszkadzany przez przytarty...
Po pierwsze wyczytaliśmy, że nie umiesz posługiwać się Vagiem bo nie potrafisz odczytać wiadomości które on podaje, więc nasuwa sie pytanie po co ci coś czego nie umiesz obsługiwać. Masz bardzo wczesny moment wtrysku. Nieodpowiednia obsługa Vaga może zrobić duże szkody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za wczesny kąt wtrysku objawia się detonacyjnym spalaniem, potocznie zwanym dzwonieniem zaworów. Przecież zawory nie są z ciasta z drożdżami, żeby zmieniał się luz. Chociaż raz widziałem silnik, który pracował prawie bez oleju i rzeczywiście stukały zawory, bo szklanki wyschły. Ale Ty chyba masz olej w silniku.
Urządzenie przedstawione na zdjęciu odpowiada za początek tłoczenia.Jest to mechaniczny odśrodkowy regulator wyprzedzenia kąta wtrysku. Jeżeli on jest uszkodzony, nie ma tych sprężyn, powoduje zbyt wczesny początek tłoczenia. Te urządzenie napewno jest przyczyną Twojego problemu z białym dymem. Miałem to już wcześniej zasugerować.
Kąt wtrysku za wczesny sterownik wedle parametrów chce 2,3stopnia a ma 5,3wyrególuj na prawidłową wartość.
Jak już pochodzi chwile to silnik ma taki bardziej metaliczny dźwięk od poprzedniego to może świadczyć o zbyt wczesnym momencie wtrysku. Niekoniecznie przestawiona pompa, mogą być zamienione przewody do wtrysków. Tymbardziej że: Właśnie nie pracuje na wszystkie, najpierw pracuje wraz z rozrusznikiem a potem wkręca się na swoje wolne obroty i chodzi...
Jest iskra i paliwo to musi palić, zostało jeszcze powietrze, ale nie odpalasz go na księżycu. Ustaw przewody na 1342 i kręć aparatem aż zapali, chyba że "wyskoczyłeś" poza zakres regulacji to zmień przewody o 90° i znowu reguluj. Teraz masz zbyt wczesny zapłon.
jet jeszcze jedna opcja - powiedz tylko czysilnik bierze olej. jeżeli masz zużyte uszczelniacze zaworów na ciepłym silniku olej rzadszy przedostaje się koletorem ssącym do garów i parując w komorze spalania wypiera tlen niezbędny do procesu spalania przez co odpala dłużej, bo musi najpierw opary z oleju wydmuchnąć i dopiero zaskoczy. Jeżeli natomiast...
sprawdź kąt wtrysku (może za wczesny)
To chyba silnik DTL Wiem o jaka prace koledze chodzi ,ale autka takie mają o wiele więcej przejechane i taka praca w nich występuje ,chyba że poprzednie prace ktoś żle naprawił i taka to obecnie wygląda :| ,akoro robiona była pompa to radze sprawdzić kąt wtrysku ,moze być za wczesny :idea:
Tylko na zimnym klekocze i kopci na szaro Pompa do naprawy, nie przestawia kąta wtrysku, jest zbyt wczesny.
Mówiąc ogólnie może coś się stać. Za wcześnie ustawiony wtrysk może doprowadzić nawet do pęknięcia wału korbowego. Mniej szkód wywołuje zbyt późny zapłon - kopci na siwo i jest słaby.
Witam Państwa! Mam pewien problem z tytułową pompą. Pacjent to: Mercedes W202 C-Klasa, 1998r, 220D Czy ktoś jest w stanie zmierzyć i podać jaką indukcyjność powinien mieć czujnik położenia przestawiacza kąta wtrysku w tej właśnie pompie (LUCAS EPIC)? Znajduje się on na pinie 3 i 6 wtyczki na pompie lub lustrzanie na pinach 10 i 12 kabla idącego od pompy...
Zależy ile jezdził. Robiłem z silnikiem który chlapał ropą z kolektora i dość szybko podnosił się poziom oleju w silniku. Winą był kompletnie rozregulowany silnik. Wtryski lały i za wczesny kat wtrysku. Paliwo zamiast zapalić sie od gorącego, sprężonego powietrza lało się na tłok a potem po sciankach do skrzyni korbowej. Ogólnie w silniku po remoncie...
jeśli na wolnych obrotach kąt wtrysku jest prawidłowy, a na wyższych staje się zbyt wczesny to macie problem z zaworem N-108 w pompie wtryskowej. to on odpowiada za dynamiczny kąt wtrysku Dodano po 1 jeśli na wolnych obrotach kąt wtrysku jest prawidłowy, a na wyższych staje się zbyt wczesny to macie problem z zaworem N-108 w pompie wtryskowej. to on...
Książki jasno określają przyczynę pęknięcia jako wynik spalania stukowego lub jako wynik hydrolocku. Silnik mógł być zalany paliwem na skutek nieszczelności wtryskiwacza, albo w wyniku długotrwałej nieudanej próby uruchomienia silnika (paliwo w rowkach pierścieni). Układ wtryskowy mógł być niewłaściwie wyregulowany, tj. niewłaściwe ciśnienie otwarcia...
Początek wtrysku za wczesny, najprawdopodobniej uszkodzony EGR. Co chcesz zrobić? Przecież widać, że nie jesteś mechanikiem. Będziesz pytał jak ustawić początek wtrysku a jak dawkę itd itp. Niech każdy robi to co umie.
nie uszkodzisz przestawiajac pompę. ale z tego co piszesz jak głośno pracuje to tak jak by wczesny zapłon był lub zawieszone wtryski i tak metalicznie pukaja
Witajcie forumowicze, Niedawno zająłem się za pompę wtryskową oddałem ją do regeneracji bo ciapek strasznie zamulał, i w niskie temperatury nie łapał na jeden cylinder (a w pompie zamiast oleju była mieszanka z olejem napędowym). No to tak dzisiaj odebrałem pompę i zacząłem powoli składać przy okazji wszystkie przewody, bak, przeczyściłem, filtry wymieniłem....
Po pierwsze c4011 jak większość starszych c355 -c360 jeździły na wodzie. Tylko ci co wyciągali tuleje są wstanie powiedzieć ile mułu i piachu potrafi być w bloku ,chłodnicy. Płyn zalany bez wyczyszczenia tylko pogarsza problem. Cały syf trochę puszcza i krąży po układzie i coś się zatyka najczęściej chłodnica. Dwa to stan chłodnicy. Sprawna z działająca...
wtrysk wczesny wczesny zapłon wczesny turbo
zamiennik rozrusznika demontaż blaupunkt komora rezonansowa
magazyn solplanet egzamin elm02
Napięcie na statorze w skuterach i motocyklach: typowe wartości i pomiary Błąd E6 w płycie ceramicznej Electrolux EHF - przyczyny i rozwiązania