Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
Przyczyn może być wiele np. przestawiony rozrząd, przestawiacz, zaworek N108 lub wiązka od niego.
Skoro dwa wtryskiwacze nie działają to nic dziwnego, że się mapa rozjeżdża... Sprawdzenie sterowania wtrysku FSI nie jest takie trywialne (niech Ci nie przyjdzie na myśl odłączać wtryskiwacze na pracującym silniku), ale od tego bym zaczął - czy te dwa wtryskiwacze mają sterownie? Może jest uszkodzona wiązka, może drivery w sterowniku silnika. Drugi...
Zazwyczaj te błędy oznaczają brak elektrycznego połączenia pomiędzy sterownikiem silnika a wtryskiwaczami. Dekiel do zrzucenia i podgiąć styki we wtyczce wtryskiwacza nr 2. Jak nie pomoże to wiązka do wymiany. Może być jeszcze tak że we wtrysku się rozłącza więc można by zamienić np 2 z 3 wtryskiem ale wtedy nowe śruby wypadało by dać.
Sprawdź wiązkę od wtrysku. Probówka w rękę i sprawdź sygnał i masa czy dochodzi.
https://obrazki.elektroda.pl/6794349900_... Witam, Skoda Octavia II 1.9 TDI BXE 2008r, co 50-100km szarpnie silnikiem i zapala się check engine i błąd P1664 - niesprawny obwód prądowy w przewodzie zasterowania pompo-wtryskiwaczy. Założona jest nowa wiązka w głowicy ale nic to nie dało, zmierzyłem oporności po odłączeniu wtyczki przy...
Wiązka najczęściej w okolicy rozrusznika. Kilka kabli łatwo trafić, ponieważ kable wtryskiwaczy są że sobą w skrętce.
Skoda Octavia II combi FL 2010, BXE borykam się z usterką która doprowadza mnie już do szału. Silnik gaśnie w różnych momentach, w czasie jazdy, w czasie postoju przy różnych temperaturach silnika, raz codziennie co chwilę i przestaje a raz 3 tygodnie normalnie się zachowuje. Często przy zmianie temperatury i wilgotności powietrza. W momencie gdy gaśnie...
Przecież wrzuciłem ci wykres specjalnie z pico? Nie wiem co kombinujesz ale podanie bezpośrednio zasilania na cewkę wtrysku o działaniu podobnym do peak and hold zaraz ją usmaży przy niskiej rezystancji. Faktycznie wykres. Wiem nie podaję napięcia na cewki. Po sprawdzeniu okazuje się że impulsy na wtryski zgadzają się z wykresem podanym przez Ciebie....
W miejsce bezpiecznika wsadź zarówke samochodowa. Uruchom silnik i ruszaj wiązka. W momencie jak zarówka zaswieci jasniej masz zwarcie. Usuń usterke i nie zmieniaj bezpiecznika na wiekszy bo spalisz auto !
Jaki roczkik tej Oktavi, to jest juz Euro 4 z dwoma sondami lambda, czy Euro 3? Falowanie, zamulanie jest wynikiem zbyt bogatej mieszanki, za duży mnoznik dla obrotów 2000. Powoduje to, że sterownik silnika skaca czas wtrysku, a póxniej go wydłuża i tak naprzemiennie - stąd szarpanie. Jak ustawisz dobrze pod 2000 obrotów to dla wyższych mnoznik jest...
Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r Proszę dopisz ilu konny silnik posiadasz, i/oraz jak wiesz, czy ma pompę wtryskową czy pompowtryski? Ogólnie: 1. Czujnik położenia wału 2. Czujnik położenia wałka 3. Uszkodzona pompa wtryskowa 4. Uszkodzenie pompy wtryskowej i/lub jej elementu 5. Uszkodzenie pompowtryskiwaczy 6. Uszkodzenie tandem pompy 7. Zaworek na...
problem po kilku tyg. powrócił zagłębiłem się w temat. Przy odpalonym silniku ruszałem wiązkami od kabli i wtedy obroty zaczęły falować. Po ściągnięciu izolacji z wiązki od wtryskiwaczy na wysokości zbiorniczka wyrównawczego płynu chł. okazało się że przewody elektryczne na łączeniu były przerwane, porządnie je połączyłem. Minęło od tego czasu kilka...
Witam, Mam duży problem, od jakiegoś czasu walczę z błędem 16555 w mojej Octavii. Zdążyłem już wymienić pół samochodu! Błąd wyrzuca po zagrzaniu się silnika na benzynie i gazie razem z błędami od sondy lambda i przepływomierza, czasami w parze idzie również wypadanie zapłonów na każdym cylindrze. Autko na jałowych obrotach pracuje nierówno, potrafi...
Czujnik ciśnienia na listwie? Że co? 1.6 SR to benzyna i ma regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Do sprawdzenia: cewka zapłonowa, wiązka oraz sterownik silnika.
Skoda Octavia 2.0 140 koni Gaśnice podczas jazdy, po odłączeniu akumulatora odpala i jeździ tydzień, dwa i gaśnie, i ponownie odłączam akumulator i jedzie dalej. Bywa i tak, że tego samego dnia zgaśnie ze trzy razy. Podłączamy pod komputer, brak błędów. Udało się podłączyć kontroler, akurat jak zgasła, przypadkiem niedaleko mechanika. Komputer pokazał...
Witam Problem rozwiązany. Moje przypuszczenia zostały potwierdzone. Okazało się, że problem tkwił w przewodach od czarnego czujnika stopu. Jakimś cudem te dwa przewody zostały przegrzane (chyba jak ostatnio była podłączana przyczepa), a sam bezpiecznik nie przepalił się (?). Rezultatem tego izolacje przewodów się stopiły w jedność i na nich poszło zwarcie...
Sprawdź wtyczki od wtrysków lpg do wiązki benzyny tam może być przyczyna lub parownik puszcza gaz na podciśnienie, odepnij mały wężyk z z parownika i zobacz.
Po Twoim rozebraniu listwy trzeba teraz ją wyregulować. Świetnie zdaje sobie z tego sprawe. Z tego co napisałeś to widać że nie masz pojęcia co robisz. Skoro to niby wina wtryskiwacza to wystarczy zamienić go z innym i zobaczyć czy wtedy też błąd będzie się tyczył 4. Mierzyłem cewki zaworków i opór wyszedł poprawny 1ohm każda, jak znajde troche czasu...
pewnie coś z wiązką elektryczną zmierz napięcie na wtyczce czujnika powinno być 5v później sprawdzić wartości rzeczywiste jaką temperature wskazuje komputer, a propo odpalania kąt wtrysku jest dobrze ustawiony???
wiązka octavia octavia wiązka octavia wtrysk
falowniki fronius interfejs optyczny licznika mercedes stacyjki sprinter
adblue bosch schemat adblue renault
Klucz pneumatyczny Praxide 310 C6 - wyciek oleju i oznaczenia techniczne Schemat lampy OCP: elementy i działanie