Tłoczek trzeba wciskać i wkręcać jednocześnie, jest do tego specjalny przyrząd ale metodami chałupniczymi też się da.
Ja tam zawsze przy składaniu zacisku używam smaru do tłoczków wurtha. Daję to na wszystkie elementy gumowe i trochę na tłoczek, wtedy wkręca się jak w masło :-). Ale prowadnic, ani jarzma niczym nie smaruję, tylko czyszczę na błysk.
1. Fakt, zatarty tłoczek był, cały zacisk wymieniony na inny, tłoczek wkręcał się bez problemu, uszczelka cała. Wyczytałem że przyczyną też może być to samo, czyli tłoczek w zacisku. Wiec mechanik chyba nie unikniony???? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... działu Zamykam temat jako wyczerpany. W ten sposób nie da się naprawić...
wkręcany który lubi się zacinać :)
Próbuję znaleźć odpowiedź w google ale nie mogę. W jaki sposób zgadnąć w którym kierunku wkręcać tłoczek w konkretnym samochodzie i w konkretnym zacisku? Zabieram się za wymianę klocków w scenic II 1.5dci i chciałbym przygotować się merytorycznie.
chyba wymiana zacisku to będzie najlepsze rozwiązanie w moim przypadku. Bo po przejechaniu 200 km wyczyszczeniu i wymianie uszczelniaczy to klocek dalej nie hamuje całą powierzchnią, a ręczny nie bierze na to koło. Co do montowania zacisku to wkręcałem tłoczek. może przez to,że najpierw odpowietrzyłem układ,a potem dopiero naciągałem linke od ręcznego?
Witam. https://obrazki.elektroda.pl/6148725300_... Czy ktoś wie , w jakiej kolejności to złożyć ? Jest to " ośka " na którą wkręca się tłoczek hamulcowy.
nikt z was nie miał racji po prostu jak wkręcałem tłoczek to sie uszkodziła uszczelka która tam jest i przepuszczała dlatego był objaw jak by był zapowietrzona wymieniłem ja i jest wszystko idealnie...
Nie ogarniam zasady działania tego napinacza jakiego napinacza ?? Tam masz mechanizm regulacji luzu tłoczka, i z tego co napisałeś on nie działa. W tą tulejkę z gwintem w tłoczku wkręca się śruba regulatora i popychacza mechanizmu hamulca ręcznego 827659 W skrócie działa to tak: ta śruba regulacyjna się nie obraca tylko porusza się tak jak oznaczyłem...
A tu przypadkiem nie jest tak ,że trzeba tłoczek wkręcać?
czyli przednie wkręcane tylnie w zależności od ręcznego , przód ma 1 tłoczek czy 2 ?
Jest pasat,skoda,audi i vw. Odblokowywanie oraz zablokowanie zacisków z automatycznym ustawieniem grubości klocka. Dwa kliknięcia i po robocie. Osobiście testowałem na Audi A6 2006r i na Passacie B6 2008r Dodano po 1 Aha i pamiętaj że jak zluzujesz kompem zaciski,to potem wciskasz tłoczek ręcznie ale nie wkręcasz,nie ma takiej potrzeby,po prostu robisz...
Sprawdź czy dźwignie przy zaciskach, tam gdzie jest włożona linka opierają się o ograniczniki. Może masz zbyt mocno ręczny naciągnięty i przez to się grzeje. Możesz ściągnąć zaciski i zobaczyć jak kręci się tarcza z piastą, jak bez oporów to wkładasz klocki. Mają się swobodnie poruszać w jarzmach. Potem zacisk. Po przykręceniu też ma się swobodnie je...
Jeżeli zatem ręczny mi nie odbija i czuje lekki opór na kole to co powinienem zrobić ? Wkręcić tłoczek do środka obracając go wg ruchu zegara ? O jakies 1-2 obrotów ? Czy taka sama zasada działania jest w przednim kole gdzie nie ma ręcznego ? Również przy wymianie przednich hamulcy trzeba wkręcac tłoczek wciskając go ?
Przy sprawnych zaciskach i linkach dźwignia wraca bez sprężyny, sprawdź zacisk. Tłoczek musi się wkręcać z lekkim oporem a linka chodzić bez żadnych oporów.
Wkręcane są tylko te, które mają mechanizm hamulca ręcznego
Problem prawdopodobnie leży w którymś z zacisków hamulcowych.W twoim aucie nie masz czujników zużycia klocków bezpośrednio w klockach, bo czujniki są wbudowane w zaciski hamulcowe.Czujniki otwierają obwód, kiedy tłoczek dociskający klocek do tarczy, wysunie się ponad graniczną długość.Normalnie, gdy zużyty klocek wymienimy na nowy, wciągamy z powrotem...
wykręć przewód hamulcowy i podaj mu ciśnienie z kompresora, tylko owiń go szmatą bo będzie głośno i mokro. Włącz umysł i pomyśl jakie ciśnienie daje kompresor a jakie pompa hamulcowa. W kopyto wkładasz dwa klocki, odpalasz auto i dajesz po hamulcach. Potem jeden klocek aż w końcu wypadnie tłoczek. Montaż o wkręcanie tłoczka.
szczypce do rur blacha w kształcie klocka z nagwintowanym otworem i śruba tłoczek wkręcasz o obrót następnie blacha i wciskasz klocek trochę to zmudna praca ale po paru razach nabierzesz wprawy
Tłoczek jest wkręcany. Wkręcałem go kluczem od szlifierki kątowej i wciskałem delikatnie dorobioną śrubą, więc nie ma mowy że uszkodziłem mechanizm (śruba i tuleja w tłoczku) Jutro albo w piątek to rozbiorę bo na razie nie mam jak. I się okaże. Dodam że najpierw robiłem lewe koło a później prawe.
Proszę mi powiedzieć czy może to być nadal tłoczek ?? Wkręca się w zacisk bez problemu/oporu?
To że dałeś stary uszczelniacz to pała! toć to grosze kosztuje, zalewa sie przy opuszczonym tłoku na max pod otwór a odpowietrzy się samo Może w Polsce to faktycznie grosze, tu w NO czegoś takiego po prostu nie dostane. Po za tym wymieniłem cały tłoczek (jest wkręcany w korpus). Oleju uzupełniłem tylko tyle ile wylało się przy wymianie i nie, nie odpowietrzy...
zawsze prawa stona jest normalna, tylko lewa jest lewa i przeważnie Lucas albo girlin, ale to jest naprawdę żadkość( na 150 może 1) a z tym lewym gwintem poradzisz sobie bez problemu naciskając tłoczek i przekręcając nim w inną stronę. Pozdrawiam
Witam. Posiadam sterownik stag-xl. Jakiś czas jeździłem bez tłoczka w silniku krokowym i miałem dodatkowo zamontowany register na przewodzie reduktor - mikser. Tłoczek był wykręcony i dzisiaj chciałem go z powrotem zamontować. Wkręciłem go do końca aż zaczęło coś "cpykać" podczas kręcenia. Gdy przekręcam na zapłon to tłoczek się trochę wysuwa i gry...
Jak cofnąć tłoczek w zacisku hamulca w tylnym kole. Próbowałem go cofnąć starym sposobem i ani nie drgnie.Trzeba go może wkręcać? Pomóżcie bo nie wiem co mam zrobić!
(at)grzeskk W regulatorach z obrotowym mechanizmem też? Jak ostatnio rozbierałem u siebie w Hondzie to niestety tak jest zbudowane że musi się obrócić i wypchnąć tłoczek żeby zapadka przeskoczyła - tak że bez ręcznego nie ma szans żeby samo regulator zadziałał. Nie wiem jak są zbudowane w innych markach gdzie trzeba wkręcać tłoczki żeby zmienić klocki...
W zależności od typu samochodu należy długość płaskownika dopasować do wysokości zacisku w danym modelu samochodu.Rysunek i samo zwymiarowanie urządzenia do wciskania tłoczków dotyczy wszystkich typów samochodów małolitrażowych jak CC wszystkie modele oraz Sejczento.Szerokość płaskownika powinna być nie większa niż na rysunki gdyż użycie szerszego płaskownika...
Zrób zgodnie ze sztuką czyli cofnij i później dopchnij tłoczek przy pomocy diagnoskopu albo oddaj auto do warsztatu, nie wkręcaj na siłę bo uszkodzisz zacisk.
Na kole zębatym pompy masz naniesioną cechę, na korpusie aluminiowym jest druga cecha. Zgranie ich daje położenie wtrysku pierwszego cylindra. To jest regulacja zgrubna, dokładną masz na pływających kołach napinaczy. Wkręcasz czujnik zegarowy w głowice pompy, następnie cofasz silnik razem z pompą aż tłoczek przyjmie najniższe położenie, w ten sposób...
Witam! W mojej Megi I 2000r, benzyna 1,6 16V, 107KM, nie odbijają klocki w prawym tylnym kole-( oczywiście tarcze). Auto w takim stanie kupiłem i już raz robiłem przegląd i czyszczenie tego zacisku/tarczy/ klocków ale zaledwie 3 tygodnie było ok a teraz dalej wyraźnie grzeje się tarcza. Tarcza i klocki czyste, w b. dobrym stanie, prowadnice pływającego...
Witajcie, Walczę już dziś cały dzień i powiem Wam że nie wiem o co chodzi. Nie mogę za nic w świecie poradzić sobie z wyregulowaniem tego zaworu odpowiadającego za hamowanie przyczep. Cięgno mam standardowe, z tą sprężyną. Po wciśnięciu hamulca, tłoczek wychodzi max 3mm i koniec. Dalej ściąga się sprężyna. Sprężynę mam dociągniętą do końca tej regulacji...
Niestety źle złożyłeś, śruba musi ciasno dolegać do zespołu popychacza. Tłoczek w czasie montażu (wkręcanie) musi być wciągany w obudowę. Prawdopodobnie pierścień wyskoczył z gniazda, ale bez rozbierania się nie obejdzie.
Seger ma wąsy, które wchodząc w tłoczek go ściskają, dodatkowo w korpusie jest stożek ułatwiający montaż, tylko wcisnąć pomagając wkręcaniem. Złożenie to pryszcz w porownaniu z rozbieraniem.
W mazdach czasami stają prowadnice,tłoczki i klocki spowodowane jest to rdzą. Sprawdz które koło sie najbardziej grzeje ,sprawdz czy któraś tarcza nie jest przebarwiona . Proponuje rozebrać hamulce i posprawdzać Na tylnej osi masz wkręcane tłoczki
To wykręć zacisk z tamtego Audi i porównaj, jeżeli taki sam to masz problem rozwiązany. A na przyszłość żeby nie uszkodzić gumowego mieszka osłaniającego tłoczek, należy delikatnie podwadzić tą wargę na tłoczku (obruszać ją), a następnie zaaplikować np. WD 40. I po kłopocie, a zarazem tłoczek będzie się lżej wkręcał. P.S. Jest specjalna pasta do smarowania...
mogę ci podsunąć jedną metodę jaką widziałem, ale sam powiem ci szczerze, że nie jestem jej zwolennikiem. zaciskasz przewód elastyczny przy zacisku,wiercisz od tyłu zacisku /za tłoczkiem/ otwór 6,4. wybijasz dornikiem tłoczek. gwintujesz otwór M8, zmieniasz uszczelki, wciskasz tłoczek, w gwintowany otwór wkręcasz krutką śrubę z podkładką miedzianą,...
Witam mam pytanie odnośnie tego czy tylne zaciski hamulcowe można wkręcać poza układem, tzn. kiedy nie są zamontowane na samochodzie? Mówiąc dokładniej, czy można, w przypadku kupna używanego lub nowego zacisku, wkręcić tłoczek poza samochodem. Czy raczej koniecznie trzeba wkręcać jak już zacisk będzie wypełniony płynem hamulcowym? Słyszałem różne wersje...
Ręką nie wciśniesz ale 2 breszki w rękę albo drewniane trzonki i powinieneś wcisnąć. Chyba że mówisz o tyle to tam są wkręcane. Ewentualnie lekko odciągnąć gumową osłonę i zobaczyć czy na tłoczku jest rdza. Twardość pedału nie jest powiązana z zapieczonym tłoczkiem.
W miejsce dysz wkręcam miernik i podaję napięcie na cewkę wtryskiwacza w celu otwarcia wtryskiwacza(tłoczka) i miernik pokazuje mi jaki ten tłoczek wykonał skok. regulacje wykonuje sie imbusem nr.4 wkręcając zmniejsza się ten skok. wykręcając zwiększa się skok tłoczka.
nie bez filtra nie próbowałem (jutro spróbuje), ale chodzi mi że w tym tłoczku (czy jak się to zwie) wkręcasz na 2 śrubki taką blaszkę. I ona może odsłaniać dziurkę, która idzie bezpośrednio do przelotu gaźnika, albo ją zasłonić. i teraz czy lepiej żeby zasłaniała czy odsłaniała? (na pewno ma to jakiś związek z podciśnieniem). Jutro będę próbował owych...
Dzień dobry, Pojazd: Peugeot 307 Problem polega na słabym lewym ręcznym hamulcu (hamulce tarczowe typu TRW/Lucas, najbardziej popularne). Siła hamowania jest o połowę mniejsza z lewej strony. Hamulec nożny działa bardzo równo, bez różnicy między prawą a lewą stroną. Na razie zostały sprawdzone linki i chodzą bardzo lekko. Po dźwigniach od ręcznego na...
wiem kolego ze sie wkręca słuszna uwaga to jest ,a wyjąć nie ma problemu odkręcam zacisk naciskam hamulec i tłoczek wyskakuje sam
A mnie to nie dziwi, i10 waży prawie tonę a ma ledwo 99 niutków momentu więc żeby jechało trzeba go wkręcać, małej pojemności silniki potrafią palić więcej. Jeszcze bym sprawdził czy koła nie są gorące bo może któryś tłoczek nie cofa.
Daj ten co masz. Jak rozumiem chodzi ci o prowadniki, te wkręcane, pod mieszkami gumowymi tak? Temperatura tam wyższa niż na samym tłoczku to wiele nie jest, inaczej by ci się te gumki spaliły.:D Inna sprawa, że jak za rok to rozbierzesz to się zdziwisz, zamiast smaru znowu będziesz miał klejącą się czy wręcz sztywną glutę.
Kolego w sprawnym zacisku hamulcowym, po zadziałaniu hamulca a następnie zwolnieniu pedału, bądź dźwigni ręcznego tłoczek cofa się minimalnie, gdyż na nadmierne cofanie się nie pozwala mu automatyczny regulator. Faktem jest, że przed założeniem nowych klocków hamulcowych tłoczek należy cofnąć i do tego służy specjalny klucz, którym wciskamy tłoczek...
Witam. Mam problem z systemem ABS. A mianowicie chodzi o to że po naciśnięciu mocno hamulca blokuje prawe przednie koło. Trzy pozostałe działają prawidłowo. Brak błędów w systemie abs i ecu Co zrobiłem: -Wymieniłem tarcze hamulcowe przód -klocki przód i tył -nowy płyn hamulcowy -zregenerowałem zaciski przód ( choć nie trzeba było ) tyłu nie ruszałem...
Sama śruba nie powinna się wkręcać i wykręcać, pod śruba powinna byc sprężyna i może jej nie ma.
Witam. Wczoraj skończyłem składać. i już piszę w czym był u mnie problem. Zaworek (tłoczek ze sprężynką) był zablokowany przez kawałeczek plastiku (prawdopodobnie ułamał się przy dekielku w którym montuje się wkład filtra oleju) dodatkowo wymieniłem zaworek ten wkręcany na klucz ampulowy. Wszystko wróciło do normy i nie wyświetla już żadnych błędów.Dodam...
Witam. Zamykam temat usterka naprawiona. Okazało się, iż przy manualnym wkręcaniu kluczem torx tłoczka lewego śruba ustawiła się w tłoczku w dziwnym położeniu. Konkretnie zablokowała tłoczek. Po zdjęciu całego zacisku i rozebraniu na stole, wyczyszczeniu i nasmarowaniu tłoczek działa jak nowy. Kolejno by załączyć z głowicy DS150SE procedurę wymiany...
W czym może być problem? Dlaczego zaciski po nagrzaniu się podczas jazdy nie odbijają? Jak to w czym? W spapranej robocie. Co do regeneracji to wyjąłem stary tłoczek, przełożyłem wnętrzności ze starego do nowego tłoczka, wyczyściłem tę gładź cylindryczną, po której chodzi tłoczek, nasmarowałem tłoczka i wkręciłem razem z gumką. Po założeniu na auto...
Tam jest łańcuch więc prawie niemożliwe. U ciebie to są typowe objawy zatartego tłoczka i przez to spalenia tranzystora.
Zawór też był wykręcany słychać jak "cyka". Jest możliwość że się już wysłużył ? Cykanie to nie wszystko. Musi być jeszcze pełny skok suwaka. Ja z suwaka dwa razy wyjmowałem opiłek. Powodem zacinania są też pogięte te czubki na których siedzi cewka. To jest dosyć cienka rurka, a w środku jest dopasowany tłoczek. Także można to zepsuć podczas wkręcania....
Zrobiłem te testy elementów wykonawczych i wszystkie poszły dobrze . Przynajmniej tak mi się wydaje (chodzi o test z naciskaniem hamulca . Podczas globalnego testu wyskoczył błąd "sygnał czujnika w układzie hamulcowym . Przerwa " Wyciągnąłem wtyczkę z dolnej części pompy hamulcowej, przedmuchałem kompresorem, założyłem ponownie, usunąłem błąd w Lexi,...
Witam, mam problem z tylnymi hamulcami w mojej viki. Jakis czas temu wymienialem klocki hamulcowe na nowe. Wszystko było zrobione jak należy, jarzma wyczyszczone, klocki luźno chodzą, prowadnice nasmarowane, tłoczki przyrządem kręcąc w prawo wciśnięte... i tu był problem, w prawym tylnym kole tłoczek był tak zapieczony że pół dnia gimnastykowałem się...
Witam serdecznie. Jak w temacie. Myjkę kupiłem używaną. Po zakupie chodziła w sumie ok 10 min i dawała dobre ciśnienie. Później raz dawała raz nie. Następnie dopiero po dłuższym przytrzymaniu spustu zaczęła dawać ciśnienie, a teraz już wcale nie pompuje (silnik chodzi jałowo jakby zawór bypass był otwarty). Po puszczeniu spustu też chwilę schodzi zanim...
Wypchnąć czy wcisnąć? Dodano po 4 Ogólnie tam tłoczki się wkręca Dodano po 31 Jutro troszkę się przejadę i podniosę i zobaczę
Krokowy już wkrecilem mu tłoczek do końca i odłączyłem wiazke, bez zmian. Wkręciłeś ? Wydaje mi się, że krokowy w którym który daje się "wkręcać" ośkę zaworu, to szrot, kawałek złomu - ale może o jakimś innym "krokowym" myślę ? Elektrozawory się otwierają ? Ten drugi jest zintegrowany z parownikiem, czy osobno ? W nowym parowniku - zapewne otwiera,...
Kolego jeśli jesteś pewien, że tłoczek nie jest zapieczony i prawidłowo go wciskałeś w tylne położenie (wciskanie z jednoczesnym wkręcaniem specjalnym przyrządem), to po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca klocki dotykają tarczy hamulcowej. Ponadto każda linka od hamulca ręcznego (prawidłowo podwieszona, bez zacięć i przesmarowana np. towotem) ma...
No to obstawiał bym na winie pompy. Na samym dole masz tłoczek który przestawia zapłon i tam właśnie zbierają się wszelkie nieczystości i woda. Kąt wtrysku zatrzymał się na wczesnym zapłonie i dlatego jak zimny dymi na biało i nie wkręca się na obroty. A gdy rozgrzeje się jest git. Ale nie zmieniał bym od razu pompy Ekolodzy dalej nie czytają ;) Ja...
Wkręcasz w prawo, uważaj na osłony tłoczków.
Auto ma hamować czy jest miękki czy twardy to bez znaczenia. Jak miałeś lekko przytarte tłoczki to wkręcając je rozruszałeś. Efekt pedał będzie lekko bardziej miękki. Ale tak jak pisałem wyżej auto ma hamować. I nie od razu z pełną skutecznością bo trochę się muszą klocki ułożyć. Swoją drogą to trzeba było odkręcić odpowietrzniki i wypuścić ten syf...
Witajcie, Posiadam 3 duże siłowniki hydrauliczne SKAMET. Jeden mimo iż jest olej nie podnosić już nic, drugi opuszcza, trzeci podnosi na 1/3 i dalej już nie idzie. Olej oczywiście jest. Chciałbym je sobie wyremontować. Jeden już został rozebrany ale nie do końca. Nie jestem w stanie wykręcić z podstawy cylindra oraz tego elementu gdzie wchodzi tłoczek...
Z boku, obok pompki, jest wkręcana taka mała śrubka z trzpieniem, który wchodzi w mimośrodowy rowek i powoduje że tłok razem z ruchem obrotowym ma też ruch posuwisto-zwrotny. Możliwe że ten trzpień wytarł się i tłoczek tylko się obraca. Mógł się też wyrobić sam mimośrodowy rowek w tłoczku. Inny powód, to wytarcie ślimaka zakładanego na wał . Następny,...
Nie zamierzam tak dyskutować. Sprężynek ustalających żadnych nie ma, są sprężyny w koniku. Niczego nie ustalają, mają za zadanie jedynie kasować luz klocka w koniku. W jednym tylko celu, by zapobiegać piskom czy stukom. To, że tylne tłoczki są wkręcane, to już ustaliliśmy bez tej, niewątpliwie błyskotliwej wypowiedzi. Można pracować i 50 lat w zawodzie,...
Są pompy smarowane paliwem są zalewane osobno olejem silnikowym (np c360 ). Ale to jest smarowanie wałka, krzywek, rolek jadących po krzywkach a sam tłoczek jest zawsze smarowany paliwem. Smarowanie olejem nie zanika przy zerowej dawce ale także smarowanie tłoczka paliwem nie zanika - tłoczek zawsze zaciąga pełna dawkę paliwa a dawka zależy od tego...
1.Ciśnienie oleju 2 do 3 bar pokazuje podczas kręcenia rozrusznikiem z wykręconymi świecami.5 bar jest gdy silnik ma ok.1000-1500 obr. wyżej nie wkręcamy bo robimy próby na samym kolektorze. 2.Zawór był rozbierany ale na zimnym silniku, nic go nie blokowało (korek,sprężyna,plastikowy ogranicznik,tłoczek). 3.Olej jakim jest zalany silnik to mobil 10W40....
TRZEBA JE WKRECAC KOLEGO ....
Wykonywałem te czynności w swoim Golfie IV ( i chyba zaciski z III-ki mają podobną budowę), ale po zmianie zacisków tylnych kół cofałem w nich tłoczki do oporu, z jednoczesnym ich wkręcaniem, a do tego celu służy specjalny przyrząd. Jeśli tylko wcisnąłeś na siłę tłoczek, to mogłeś uszkodzić mechanizm regulacji hamulca pomocniczego i stąd problem. Po...
Witam. Mam pytanie o pacjenta, bo tam ręczny jest elektryczny, nie robiłem nigdy czegoś podobnego. Do tej pory tylko Polonez, Opel, Citroen. Tyle gwoli wyjaśnień. Podobno potrzebny jest komputer lub "katapulta". Mój plan zakłada ręczny na off i odpięcie akumulatora. Potem wymiana klocków, bo mają koło 2-3 mm i szoruje mi koło jak jadę. Mam nowe klocki...
Witam. Coś nie trybie, albo się myle, po co w aucie z ABS regulatora siły hamowania, chyba że o jakimś innym regulatoże napisałeś. Mam Forda Probe II, jest zbudowany na Mazdzie 626 IV, ma zarówno ABS jak i ciśnieniowy regulator hamowania tylnych kół, zresztą wg książki Mazdy też tak miały.U mnie problem zaczął sie po tym jak będąc w górach w Rumuni...
Tłoczki tylnych zacisków Renault Master/Mascot, lewy wkręcamy w lewo(albo prawy w lewo-nie pamiętam)
bardzo ci dziękuje za odpowiedź. czy możesz mi powiedzieć jak kalibrujesz swoje zavoli ? widzę że używasz suwmiarki, odkręcasz nakrętkę kontrującą i wykręcając/wkręcając duszę regulujesz skok tłoczka, ale jak mierzysz skok? najpierw zerujesz suwmiarkę na poziomie wylotu gazu a potem mierzysz głębokość na jaką "wpadł tłoczek ale skąd mieć punkt odniesienia...
Witam. Ja mam podobny problem. Piła odpala tylko na ssaniu i wkręca się na max obroty sama, przy gazowaniu chodzi, a po odpuszczaniu gaśnie. W ogóle nie chodzi na wolnych obrotach (chyba że wsuwając i wysuwając dźwigienkę ssania można zejść na mniejsze obroty) po wyłączeniu ssania gaśnie w ciągu 2sek. Gaźnik wymieniony z mojej husqvarny40 w której pracował...
Dzisiaj jeszcze raz rozebrałem zawór N75. Okazuje się, że gumka która jest na tym tłoczku jest rozerwana. Zamieniłem zaworki miejscami N75 z N18 i auto nie co lepiej się wkręca, ma więcej siły lecz przy 2800 obr wraz wrzuca not lauf. Na pewno zawór do wymiany i podejrzewam że turbo do czyszczenia. Jak ojciec siadł do środka i gazował to nie było żadnej...
W/g opisu wszystko jak w książce.Pompa jest wyłączana w czasie spalania gazu.Brak paliwa na rozdzielaczu paliwa , gdzie na sucho pracuje tłoczek regulujący ilość wtryskiwanego paliwa. Własnie on w zagazowanej 201 lubi się zacierać, klapa spiętrzająca nie otwiera się właściwie. To trzecie - nazwane reg. ciśnienia - jest akumulatorem ciśnienia , nawet...
Jak dobrze pamiętam to tak - jest gwint tylko ze chyba na nim jest nacięty rowek wpustowy. Chodzi o to, aby tłoczek nie obracał się względem obudowy silnika. Jeżeli by było inaczej obrót silnika powodowałby ze razem z nim obracałby się też tłoczek. Wtedy sterownik by widział ze silnik niby sie otwiera, a faktycznie tłoczek nie wykonałby żadnych ruchów...
Jak szybko dodaje gazu to wkręca sie do końca, tylko jak trzymam na równych obrotach, tak ok 2000tyś i więcej wchodzi w tryb awaryjny i pokazuje błąd p1220, po zdjęciu nogi z gazu check gaśnie i błąd przestaje być aktywny. Podobnie podczas jazdy pod obciążeniem.Myślisz że to wina korpusu?, poprzedni tłoczek miał delikatna ryskę ale przesuwał się bez...
Takie rzeczy ustawia się na odpowiednim stole probierczym. A tu jak chce kolega niby to ustawić na oko? Taka jest zasada ,ale w życiu bywa różnie,jak ktoś ma dobre oko czuły słuch i trochę pojęcia to wiele można zrobić.Sam kiedyś nie mając stołu probierczego pokusiłem się na taką wymianę.Mając starą pompę zrobiłem schemat wymiany sekcji nawet bez wyjmowania...
Jest regulacja ale do rozwiązania No to gdzie. Bo jak widzę że wiedzy brak jest wcześniej olej- mocno podejrzewam że klient (żeby nie płacić) chciał sam podnieść obroty i ją rozebrał. Są na pompie plomby? To co wyżej jak pompa, jaki plomby. Po co zabierasz głos w sprawie o której pojęcia nie masz. Olej powiadasz to ja zdejmę dekiel i to nie jeden i...
Czyli cylinderki wciskamy mechanicznie, bez użycia komputera , nic się nie uszkodzi. Pytam bo miałem wczesniej 730 i tam trzeba było komputerowo. Dodano po 1 jitro sprawdzę na kanale ,ale właśnie w komputerze tej opcji nie ma, w przeciwieństwie np. to bmw 7 . Dodano po 13 Zajrzałem pod auto do zacisków, żadne przewody elektryczne nie dochodzą, po za...
W moich zaciskach Lucas wkręcam (chowam) kręcąc w prawo dla obu zacisków.
Ja miałem kiedyś przypadek że przewód hamulcowy gumowy zapadł się wewnątrz co powodowało że tłoczek normalnie rozpierał szczęki ale płyn już nie wracał. U ciebie może być coś podobnego. Ten czujnik jest od tempomatu i można bez niego jeździć. Służy do tego że kiedy jedziesz na tempomacie to po dotknięciu sprzęgła jest rozłączany. Nie wiem jak dokładnie...
Witam kolegów Posiadam jak w temacie Merivę A 1,6 Z16XEP . Rok prod. 2009 . Tarcze na 5 śrub . Planuję wymienić klocki i tarcze z tyłu . Moje pytanie brzmi , czy tłoczki tam są wciskane i wkręcane czy tylko wciskane ? Z góry dziękuję za odpowiedź
Cześć, mam problem ze stihl ms 250. Nie pomaga czyszczenie i regulacja gaźnika, piła ustawiona na nastawy fabryczne gaźników ( ZAMA C1Q L 1 obr. H 1 1/2 obr.) piła do momentu mocniejszego rozgrzania działa idealnie, trzyma obroty i ładnie się wkręca. Po rozgrzaniu tj. kiedy tnie większe kawałki drewna zaczyna podnosić sobie obroty i dławić tak jakby...
Tłoczek rozdzielacza faktycznie był zatarty i nie można go było ruszyć, ale spryskałem go odrdzewiaczem i ruszył - teraz porusza się lekko. Próbowałem odpalić również bez tej kostki, jednak nadal to samo - silnik chodzi jakieś dwie sekundy i gaśnie. Pytanie: Czy na rurkach prowadzących do kolektora ssącego (napisałbym, że do wtryskiwaczy, ale nie jestem...
Witam. Auto z 98 roku, przed liftem wersja, silnik 1800 GDI. Była czyszczona przepustnica. Carisma już jakiś czas wariuje. Na początku pokazywała kilka błędów, jednym z nich był jakiś czujnik, już dokładnie nie pamiętam jaki. Był w okolicy za 10zł, kupiłem, wymieniłem. Błędy zniknęły. Został tylko ten z pompą wysokiego ciśnienia. Ten tłoczek przycierałem...
Witam kosa Partner B250 kupiona w Lerua..... problem najpierw gaźnik- zrobiony . Co zrobiłem świeca nowa iskra jest gaźnik wymieniony na zimnym pali od dotknięcia ładnie się wkręca w obroty na obrotomierzu 8200 wolne obroty stabilne i ładne nic nie szarpie i nie buja, po kilkunastu minutach koszenia traci moc i gaśnie, ciężko odpalić dopiero jak wystygnie....
Rozdzielacz wymyty w myjce ultradźwiękowej z dodatkiem benzyn lakowej i złożony do kupy na wazelinę techniczną. Po podłączeniu zasilania (bez przewodów do wtrysków) i uruchomieniu pompy paliwa nie wydobywała się benzyna. Delikatnie nacisnąłem na miech i równomiernie zaczęła się wylewać 8 kanałami. Samochód odpalił z pół obrotu na wszystkich cylindrach....
Faktycznie winowajcą okazał się gaźnik oraz nieszczelność na gaźniku i kolanku (urwało kawałek powierzchni przylegającej do cylindra). Możliwe, że w gaźniku blokował się tłoczek ssania dlatego go zalewało. Także oring na krućcu powietrza się przetarł i puszczał powietrze. Do przyjścia nowego założyłem jakąś gumeczkę podobnych rozmiarów. Po wygotowaniu,...
Zacznijmy od tego że podpinanie się pod komputer w 1.8TD nie ma większego sensu. Przede wszystkim do sprawdzenia booster. Utrzymywanie się obrotów czy nawet wkręcanie się silnika na wyższe po wysprzęgleniu to może być to. Element znajdziesz od czoła pompy, wykręcasz bodajże kluczem 37. Po wykręceniu całego zespołu należy zdjąć kopułkę, odkręcić 3 torxy...
To już sprawdziłem. Świece wszystkie grzeją dobrze, miałem wyjęte świece i każdą sprawdzałem osobno. Pobór prądu łącznie ok. 70A i nieco maleje w miarę rozgrzewania. Rozrusznik i aku też jest sprawny. Wkręcałem też dłuższe świece ( tj. od Opla, długość zabudowy 24mm) ale to też nic nie poprawiło w kwestii zapalania. Próbowałem też dłużej grzać świece,...
Otwór w prowadnicy nie powinien być rozwiercany.Pozwala to utrzymywać odpowiednio stałe ciśnienie lpg. Gdyby ten zabieg miał poprawić pracę reduktora, to sam producent wprowadziłby taką innowację, tym bardziej, że prowadnica, w której przesuwa się iglica jest elementem wkręcanym i nie wymaga to żadnych kosztów.Potrafił natomiast ponieść ogromne koszty...
witam dziękuje za zainteresowanie. motogodzin niewiele ~80 używana w domu do prac przydomowych. zawory / tłoczki w idealnym stanie, żadnych oporów, przecieków... podejrzewam regulator wysokiego ciśnienia, ma opory przy ruszaniu się. ona wkręca się na obroty, podaje coraz wyższe ciśnienie i zatrzymuje się na chwilę. i tak w kółko. rc
No oki zrobie tak tylko: gdy silnik chodzi na gazie i zdejmę nagle rure przed silnikiem krokowym to słychać syczenie czyli gaz leci,z resztą najciekawsze jest to,że jak chodzi na gazie na wolnych czy wkręcam go na obroty to lambda pokazuje od 0,1 do prawie 1.0V czyli mieszanka jest bogata,na wolnych prawie caly czas bogato czyli leci gaz. Nie mam w...
Mam podobny problem. Moje auto to Opel Vectra 2001r 2.0 DTH 101KM. Auto na początku miało problemy z odpalaniem po dłuższym staniu (24h). Odpalało dopiero po dłuższym kręceniu przez 8-12s . Gdy już odpaliło, problem znikał i odpalało bez zarzutu. Stan ten pogarszał sie z dnia na dzień. Po kilku dniach żeby auto odpalić musiałem kręcić z 1 min (z przerwami)...
Przeprowadziłem pomiary starego wskaźnika. Wyniki przedstawiam w tabeli. http://obrazki.elektroda.pl/7719689000_1... Wychodzi na to, że faktycznie wskaźnik jest 'malejący', ale jaki będzie jego faktyczny zakres? Do pomiarów użyłem multimetru Isotronic RL-830A. Z pomiaru wynika jakby 180-50, a może faktyczny zakres to ten z naklejki 140-25?...
Witam. Chcę wymienić płyn hamulcowy w Punto 2 1.2l. 8V 2000r. Z samą procedurą problemu nie mam bo w mondeo mk3 wymieniam sobie sam. Jednak Punto z tyłu ma bębny. Czy do odpowietrzania trzeba zdejmować bęben czy też są odpowietrzniki gdzieś na wierzchu? Auto to nowy nabytek więc jeszcze w nim tego nie robiłem i nie chcę strzelić gafy. Nie ma ABSu więc...
o do samej konstrukcji, to co mi się nie podoba - zbyt duża objętość cieczy w komorze tłoka, powinien ten zamienny tłoczek wypełniać ją całą i mieć tylko malutki kanalik, porównywalny z wewnętrzną średnicą przewodu wtryskowego - ciecz jest w ograniczonym zakresie ściśliwa, a ścianki tej "komory wysokociśnieniowej" sprężyste - tłumią niejako przyrost...
Witam, pacjent Ford Mondeo Mk3 TDDi 115KM 2001r. na pompie Bosch VP44. Po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu, przy ok. 3000 obr./min. silnik zaczyna przerywać (dostaje "czkawki"). Im bardziej rozgrzany, tym mniejsze obroty można osiągnąć, w końcu nie wkręca się powyżej 1500 obr./min., obroty skaczą i nie da się jechać. Auto bez problemu można...
Nie, nie zawleczka. Zawór ten ma konstrukcję podobną do zaworów bezpieczeństwa w kompresorach. W ten otwór można założyć druciany pierścień, taki jak od kluczy, i pociągając zań testować działanie. Musisz rozkręcić podstawę zaworu i sprawdzić stan uszczelki tłoczka, która pewnie pękła i przepuszcza. Ciśnienie otwarcia regulowane jest przez wkręcanie...
tłoczek hamulcowy wkręcać bezpiecznik wkręcać wkręcać obrót
schemat lusterko elektryczny zmniejszenie prądu silnika inwerter naprawa
skrzynia schemat skrzynia schemat
Moduł zasilania do telewizora Samsung 59 cali - gdzie kupić? Jak zrobić uziemienie do płytki głośnika - poradnik