Oczywiście jakie jest napięcie podczas próby rozruchu, jaki prąd pobiera rozrusznik to tajemnica?
Szwankuje automat połacz na krótko 2 styki robocze automatu ma krecić ewentualnie szczotki.
Układ może się zapowietrzać, lub nie trzyma zaworek paliwa. Masz czym zmierzyć obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem? Nie są za wolne?
powiem ci tak leci dym biały jak śnieg... ale jak podgrzeje troszkę płomieniową to zmienia sie na taki szary i wtedy zaczyna łapać ale i tak muszę swoję jeszcze kręcić I to jest to. Paliwo jest tylko się nie spala. Więc masz słabą kompresję, zużyte lub niewyregulowane prawidłowo wtryskiwacze, zły kont wtrysku, za wolne obroty rozrusznika. Lub wszystkie...
Samochód nie chce się słuchać. Definitywnie (moim zdaniem) za słabo zasysa powietrze - praktycznie gdy zatkam ręką gaźnik i kręcę rozrusznikiem, to nie czuję by zasysał powietrze. Być może na rozruszniku ma za wolne obroty bym to poczuł, ale jak go zmusić do startu? Przy obrotach rozruchu podciśnienie w kolektorze dolotowym nie musi być wysokie......
Witam. Pacjent to bus nissan interstar (blilźniak renault master) 2.2 dCi 90 KM. Rozgrzany silnik z trasy zgasł na parkingu na wolnych obrotach. Rozrusznik kręci bardzo lekko i szybko tak jakby kręcił bez oporów silniczkiem od kosiarki, silnik nie odpala. Nie mam pojęcia co może być.
Jeśli pali po odłączeniu cz temp. to zakup bajer na allegro za ok 60 pln i po kłopocie. wgranie mapy to oczywiście też dobry pomysł ale to znacznie droższe, jeszcze tańsza opcja to przekaźnik po rozruszniku. a tak ogólnie to wina za wolnych obrotów rozrusznika. I z niczym innym nie kombinuj.
przy kręceniu rozrusznikiem (silnik nie zapala) -około 1 bar na wolnych obrotach - około 4.5 bar Na maxymalnych obrotach silnika (silnik bez obciążenia) - 6.5 bar
Jesli to diesel to nie masz napiecia elektrozaworze wolnych obr. na pompie paliwa, badz jest uszkodzony.
Może rozrusznik kręci za wolno, albo zużyty jest tłok-cylinder (niskie ciśnienie). Czy skuter chodzi na wolnych obrotach?
Klient przyprowadził bo nie można było odpalić na ciepło Zaczął bym od naprawy rozrusznika. Tam jest podobna sytuacja jak w gorącym D4D. Zrobisz rozrusznik i już pali. Cholerne Hitachi....
Robię własną konstrukcję pojazdu z silnikiem od mini quada. Jestem w trakcie robienia instalacji elektrycznej prostej. I stąd moje pytanie, czy jest jakaś możliwość, żeby z rozrusznika takiego silnika zrobić ładowanie? Po odpaleniu rozrusznik działa jak prądnica na wolnych obrotach 6-8V. Gdy dostanie obroty 15V.
Zasilanie po stacyjce pin 5, masa pin 10, sterowanie cewki pin 11, czujnik na kole zamachowym 7 i 8, sygnal rozrusznika 3, wolne obroty 4.
W sumie 350 to na wolnych obrotach, do zapalenia wystarcza 120-140bar. Miałem w Vito 112 CDI lekko przepuszczający oring na regulatorze na listwie. jak aku był naładowany na full to robił 120 bar i zapalał, minimalnie wolniejsze obroty rozrusznika i nie mógł sobie do tych 120 dobić. Brak było blędów.
Silnik na gaźniku ale kranik nie wiem jaki, czy mechaniczny czy podciśnieniowy. Problem jest tylko przy pierwszym odpaleniu tak jakby nie mógł zassać paliwa a później jest OK. Akumulator od quada kręci rozrusznikiem ale są to wolne obroty. Przy akumulatorze z samochodu kręci rozrusznikiem ze trzy razy szybciej i nie ma problemu także bardziej pasuje...
Napiecie wynosi 12.2V Na włączonym zapłonie spada do 12v Motor pali z rozrusznika
A4 B9 2.0 TDI DETA 190KM. 250k przebiegu. Auto dymi na szaro, moc jest.. Test uszczelki ok, płynu nie ubywa, oleju też. Auto ogólnie długo kręci bez zagrzania świec, nawet w garażu przy temp 10'. Często wypalał się DPF. Po 150km bywało ze poziom sadzy był 20g. Został zakupiony drugi dpf i scr(okazyjnie z rozbitka 50k nalotu, w którym zerwało miske)....
Proszę o pomoc Citroen C4 2.0 hdi 136 KM bardzo ciężko odpala zwłaszcza po dłuższym postoju. Rozrusznik kręci silnik nie odpala, na plaku jest dużo lepiej. Jak zapali chodzi bez problemu (nie szarpie równo pracuje na wolnych obrotach). Gdzie można szukać problemu? Sprawdź czy układ paliwowy jest szczelny. I ew. Czujnik ciśnienia na listwie wysokiego...
1. Wolne obroty na gazie - sprawdź/wymień filterek gazu, jeżeli nie był wymieniany, koszt 10 złotych, skoro nie gaśnie na wolnych obrotach na benzynie. 2. Pasek nie wpływa na płynność obrotów na gazie, wpływa na ładowanie. 3. Rozrusznik nie kręci, pewnie szczotki się zawieszają i jak uderzysz w obudowe startera to odpala. ewentualnie może być uszkodzony...
Co z tego ,że damy baypass masy , jak po uruchomieniu pracuje tylko na wolnych obrotach , nie reaguje na pedał gazu!
Jeżeli zmiany rozrusznika, akumulatora i stacyjki nic nie dają to może być uszkodzona panewka główna na wale korbowym, najczęściej środkowa. Sprawdź czy po odpaleniu silnika są wolne obroty czy trzeba trzymać go na gazie przez kilkadziesiąt sekund.
Kolego fuelinyourblood wtryski podczas kręcenia mają znikome przelewy wnet wcale. To nie jest odpowiedź. Zapnij do cholery te wężyki, kubeczki i dokonaj pomiarów. Na odpalonym, na wolnych obrotach. Na rozruszniku też możesz zrobić test.
Mam jeszcze takie pytanie czy przy wolnych obrotach diesel odpali ? (Podejrzewam rozrusznik ) może mi ktoś jeszcze coś mi może doradzić pompa wymieniona wtryski po regeracji ale auto nie odpala. Rozrusznik się grzeje .
25 dni temu: odpalam rano auto >> 10 km >> 6 h przerwy >> 10 km, gaszę, 10 minut przerwy i nie odpali, kontrolki przygasają prawie do zera, nie kiełta. Wymieniłem łożyska igiełkowe i ślizgowe w rozruszniku, naładowałem aku, wszystko działało OK. międzyczasie auto normalnie użytkowane(prawie 2000km/mc) 4 dni temu 200 km bez problemów 48 h temu 200 km...
Po wymianie świecy, i to wcale nie na dedykowaną tylko jakąś z Opla skuter odpala bez problemu z rozrusznika i kopnika, ma moc i wolne obroty. Jeździł całe wakacje, wczoraj był u mnie znów i zmierzyłem z ciekawości kompresję - 5,5 bara. Widać tak ma być.
A to cykanie rozrusznika ma mało wspólnego z ładowaniem ale jak sie ma extremalnie małe wolne obroty to też faluje napiecie i nie tylko w poldowozie.
Nowe czy sprawne używane?
Panie kolego DRaggon. Częściowo masz rację, ale wymiana baterii i rozrusznika pomaga tylko na krótko, ponieważ problem leży gdzie indziej. Początkowo nowa bateria i rozrusznik będą szybciej kręcić, czyli około 250 obr/min i pompa poda wtedy dawkę rozruchową i jest ok. Ale po kilku miesiącach kiedy bateria osłabnie problem powróci. Więc dla tego trzeba...
Nie opisane było czy na podwyższonych obrotach silnik pracuje na wszystkich cylindrach, więc przypuszczałem nieszczelność bo wiem, iż uwydatnia się ona na wolnych obrotach, a na wyższych powinna zaniknąć ta usterka. Weź wyciągnij całą listę wtryskową podłącz instalację i niech ktoś kręci rozrusznikiem, zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy...
Proponuję zaprowadzić autko do mechanika i jemu dać nagrodę jak zrobi . Powodów takiego zachowania może być kilkanaście .
nie mam iskry, do cewki także nie dochodzi więc pozostaje mi już chyba tylko moduł zaplonowy ale nie wiem jakgo sprawdzić wcześniej iskre miałem gdy kręciłem rozrusznikiem, do tego coś przerywa na pewnych obrotach lecz wolne obroty utrzymuje równo, i jeszcze świeca jest czarna ale obnirze jeszcze iglice (podejrzewam że dostaje za dużo paliwa i dodam...
Jak najbardziej powoduje. Przy pustej baterii i śladowych ilościach prądu, możesz mieć przykładowo ledwo świecące kontrolki lub żarzące się światła, a zupełnie martwy rozrusznik. Z martwym rozrusznikiem się zgadzam, ale co do świateł nie. Miałem już do czynienia z nienaładowanym akumulatorem w takim skuterze (większość tych podróbek ma takie same silniki,...
Z tym, że rozrusznik kręci normalnie. Przynajmniej tak mi się wydaje. Nie napisałem, że jak już odpali to później przez c.dzień bez problemu zapala. Czy on jest taki czuły na minimalnie wolniejsze obroty rozrusznika? Zastanawiam się co będzie jak przyjdą mrozy...
to przy ponownym bezproblemowym uruchomieniu nie może przez kilka chwil osiągnąć minimalnych obrotów To się zdarza w 2,0tdci, niektórzy twierdzą że to błąd softu, że za niskie napięcie na akumulatorze, za wolno kręcący na ciepłym rozrusznik itd. Podpięcie pod tester nie pokazuje błędów. Z praktyki przy moim i kilku innych autach wynika, że pomaga przytrzymanie...
Za wolne obroty wału korbowego przyczyna to uszkodzony rozrusznik, zaśniedziałe przewody lub klemy, słaby akumulator nie dający odpowiedniej mocy rozruchowej, uszkodzona hydraulika trzymająca silnik. Przyłóż obrotomierz i podaj obroty wału korbowego i pomierz spadki napięci, jakie występują podczas rozruchu na akumulatorze i rozruszniku, cengi na przewód...
więc co może czy nie może na wolnych równych obrotach "pyrkac" dłużej jak 15 minut ?
Zostaw to i najpierw popatrz na obroty na rozruszniku. Za wolno kręci mimo, że pewnie Ci się WYDAJE OK.
Ciśnienie na listwie (odczytane przez skaner) w trybie normalnym (czyli zanim się przełączył na awaryjny): Przy 2000 obr - 44360 kPa to 44,36 MPa Przy 2500 obr - 47590 kPa to 47,59 MPa Przy 3000 obr - 55420 kPa to 55,42 MPa Przy 3500 obr - 57420 kPa to 57,42 MPa Przy 4000 obr - 72730 kPa to 72,73 MPa Przy 4500 obr - 113000 kPa a to 113 MPa a auto zapala...
A czy można jechać samochodem z uszkodzonym czujnikiem trasę ok. 100 km? Nie zgaśnie silnik w czasie jazdy? Na zimnym odpala ok a po nagrzaniu nieraz trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Ma też bardzo niestabilne i zbyt niskie wolne obroty. Po "przegazowaniu" na luzie nieraz silnik się zatrzyma.
Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
wymieniony cały monowtrysk i uszczelki.dalej auto nie odpala.słyszałem że może to być od rozrusznika?auto zapaliłem na po pych i już nie gaśnie na wolnych obrotach tylko dalej ni eodpala. czy jak mam rozrusznik 1KW to mogę dać słabszy 0,8 KW tylko takie widzę na allegro.
Mam to w końcu! przewód masowy z silnika krokowego zamiast do głowicy był przykręcony do rozrusznika, po przełożeniu działa :) teraz już tylko drobna regulacja została. Wielkie dzięki wszystkim!
Średnio widzę ten pomysł. Nie ze względów elektryczno - elektronicznych, ale z mechanicznych. Urwiesz w ten sposób linkę lub rozwalisz ręczny rozrusznik. Można pokombinować tak, by wolne koło znajdowało się pod ręcznym rozrusznikiem lub go trochę podnieść, by zmieściły się oba.
Na rozruszniku 100 na wolnych obrotach 300 pokazywał. Jak wsadziłem inna pompę to nie mierzyłem ale wtedy dwa dni ładnie jeździł i zapalał jak trzeba, aż w końcu skończył. Wsadziliśmy starą pompę i teraz bez zmian...
To nawet mogą się kończyć szczotki i zależnie od tego jak zatrzyma się wirnik po poprzedniem odpalaniu, stykają lub nie - bo komutator nigdy nie jest idealnie równy! Rozrusznik to polecam oddać komuś do naprawy, natomiast takie drobiazgi jak wymiana filtra, świec, kabli czy nawet przedmuchanie dyszy wolnych obrotów w gaźniku - Kolega zrobi sam spokojnie!...
Witam, trzeba sprawdzic - czy w glowicy jest tzw. automatyczny 'odpreznik', czyli dzwigienka z linka - ktora powoduje uchylenie zaworu wydechowego przy 'kreceniu rozrusznikiem', w celu zmniejszenia kompresji silnika ? Jesli cos takiego jest tam zamontowane - to najprawdopodobniej poluzowala sie, naciagnela sie linka regulacyjna tej dzwigienki 'dekompresji'...
Pan mechanik przykręcił mase sterowniczka gażnika do rozrusznika. Jest to czarny przewód z oczkiem fi8 który ma być przykręcony do głowicy.
1. Uruchomienie silnika bez akumulatora w pojeździe z alternatorem = spalony regulator napięcia. 2. W/g mnie najlepsza opcja to kupić nowy akumulator i "przepalać" taki pojazd raz na 2-4tyg na 15-20min (dobre i dla silnika i dla akumulatora). Możesz też szarpnąć się ze 100zł na automatyczną ładowarkę z podtrzymaniem i ją na stałe podpiąć do akumulatora...
No właśnie, jeszcze tego nie sprawdziłem, w service manual mam podany przebieg (kształt) ale bez zadnych napiec, ile mniej więcej mogę sie spodziewać przy: 1) kręceniu rozrusznikiem 2) wolnych obrotach z moje doświadczenia wynika, ze przy kręceniu powinno być ok 3Vpp, przy wolnych obrotach ok 10Vpp Czy macie może jakie dane ile powinno byc w tym przypadku...
Zadna. To takie same rozruszniki.
zdemontować przekaźnik rozrusznika i wyczyścić styki
1.wtryskiwacz rozpyla dopiero jak krecisz rozrusznikiem 2.na wolnych obrotach ma rozpylac wtryskiwacz z silnika krokowego poliwo nie leci .
Gdyby rozrusznik robił zwarcie to stopiła by się izolacja na kablu + prowadzącym do niego. Sprawdź czy masz ładowanie podczas jazdy, w piątek miałem przypadek w mondeo, ładowanie na wolnych obrotach książkowe, po włączeniu klimy znikało, rozwulkanizowało się koło pasowe na wale
Chciabym odświezyó temat.Auto stało,ale udało mi sie odczytaó cisnienie na listwie podczas krecenia rozrusznikiem. Jest 156 bar, a na wolnych obrotach 260 bar (na plaku). Przy kreceniu rozrusznikiem duza czesc paliwa z pompy od razu trafia do rurki powrotnej do zbiornika. Bledow w sterowniku oczywiscie nie ma.
Jutro podmienię ten nastawnik na używkę. Testowałem go Vagiem gdy był zdemontowany i niby się otwiera. W tygodniu rozbiorę chyba cały dolot itd. Podejrzany jest wtrysk z 1cylindra. Gdy sprawdzałem iskrę to z 2,3,4 cyl leciała spora mgiełka paliwa gdy kręciłem rozrusznikiem, a z 1cyl była trochę słabsza.
I tak właśnie źle pracował. Po przekręceniu rozrusznikiem podejmował próbę pracy na wolnych obrotach i gasł. pozdr..$$
Masa jest na kabeloczku przy głowicy obok rozrusznika.
A wraz z obrotami napięcie nie spada? Rozrusznik dobry? Rozrusznik raczej dobry bo jak akumulator naładowany jest to kręci normalnie. Na wolnych obrotach z obciążeniem (załączone światła) napięcie wskazuje ok 13,5V - 13,8V natomiast jak zwiększe obroty to do 14,3V. Napięcie bez obciążenia/świateł wskazuje ponad 14V na wolnych obrotach Mam jeszcze taką...
prawidłowy reset: należy rozłączyć na chwilę akumulator lub wyjąć bezpiecznik zasilający ECM, chyba f19, silnik musi być niezbędnie zimny! Następnie po podłączeniu akumulatora lub włożeniu bezpiecznika należy włączyć zapłon na 10 sek. Po 10 sekundach należy wyłączyć zapłon, następnie należy obrócić wał korbowy silnika poprzez uruchomienie rozrusznika...
11, Czujnik górnego martwego położenia cylinder 1 Błąd w obwodzie elektrycznym 12, Czujnik przepływu masowego powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym 13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym 14, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym 21, Moduł zapłonu Błąd w obwodzie elektrycznym 22, Pompa paliwowa Błąd...
witam ponownie napięcia czujników mają 5 v masa na pudło nowa, abs podłaczony i nie ma błędów zachowuje się dobrze, na testerze widać ruch koła. zaznaczam jeszcze , że na plaku chodzi i jak wejdzie na prędkość obrotową silnika ok 2000 obr to da się przytrzymać go na dodaniu gazu, lecz jak schodzi na wolne obroty to ponownie gaśnie, a z rozrusznika nie...
Sprawdź przewód miedzy (alternatorem,prądnicą) a rozrusznikiem.
Chodzi mi o wieniec czujnika położenia wału, nie rozrusznika. Tak dla ścisłości :)
Właśnie nie pracuje na wszystkie, najpierw pracuje wraz z rozrusznikiem a potem wkręca się na swoje wolne obroty i chodzi w miarę normalnie przy czym dymi. Na pompie ( z przodu pompy) jest taka kostka do której wchodzi linka, co to jest takiego, być może to zostało poruszone przypadkiem?
Podłączyłem na nowo ten alternator jak na rysunku karola44-81 . Musiałem jeszcze wymienić szczotko-trzymacz i regulator bo tamten nie działał ( regulator RNC 12 firmy JEZPOL). I teraz ładowanie jest z tym, że dopiero od około 1000obr/min , na wolnych obrotach kontrolka lekko się żarzy i ładowania praktycznie nie ma. Po przetrzymaniu na obrotach napięcie...
Dawka paliwa na wolnych obrotach ok 1mg/cykl. Rozrusznik podmieniałem aku też i nadal ciężko palił.Podejrzewam wtryski spróbuje dolać środka do czyszczenia wtryskiwaczy. Auto ma 65000km przebiegu stało ponad 3 lata rozbite. Na początku chodziło dobrze a teraz takie jaja. Dodam że posiada skrzynie dsg.
Witam tak jak,w tytule jechałem i nagle podczas jazdy zabrakło mocy.silnik w ogóle nie reagował na gaz stanąłem chodziła na wolnych obrotach zgasilem i już nie,zapalila.kręcąc rozrusznikiem kreci tak jak by nie,miała w ogóle kompresji i czasem strzeli
A mam pytanie wie ktos jakie powinno byc ładowanie na wolnych obrotach w tym skuterze?
Skoro pracuje na wolnych obrotach, a nie reaguje na dodawanie 'gazu' - to zatkana jest od spodu dysza glowna paliwowa lub tylko tyle dochodzi paliwa do gaznika - ze daje rade pracowac na wolnych obrotach, a juz nie starczy paliwa do jazdy, czyli moze byc zatkany 'paprochami' sam doplyw paliwa - krociec, na ktory zaklada sie wezyk - tam mialem kiedys...
Hej mam taki przypadek w c 330. Kupiłem silnik niby po kap remoncie... po odpaleniu przywiozłem dwie łyżki ziemi na turze po czym zostawiłem go na wolnych obrotach i nagle zgasł. Rozrusznik nie miał siły obrócić ciąganie też nic nie dało silnik stał w miejscu... po zdjęciu dołu i góry zaczął kręcić normalnie... co mam robić? Skręcać to i próbować docierać?...
Witam Mam problem z Corsą 1,0 zimna nie odpala, brak błędów,wymieniony rozrusznik ,czujnik położenia wału.Wystarczy pociągnąć ze trzy metry drugim samochodem i odpala bez problemów ,wolne obroty i wszystko pozostałe jest w porządku można jeżdżić po rozgrzaniu odpala normalnie.Proszę o pomoc
Warto też sprawdzić odpalanie na innym/nowym akumulatorze z dużym prądem rozruchowym (aku do diesla musi mieć walnięcie). Akurat w TDCI wazne jest jakie obroty przy kręceniu ma silnik, nawet latem ciepły silnik tdci Delphi przy padniętym akumulatorze potrafi odpalić kulawo, nie chce wejść na obroty i pali się kontrolka. Weź wrzuć dobry aku i spróbuj...
1. Jakie paliwo tam lać? Zwykłe, ale jeśli będziesz tankował na TESCO lub Auchan to polecam lać dodatek DIESEL-SKYDD (zimą to już obowiązkowo). 2. Jaki olej tam powinien być? Olej na bazie syntetycznej dedykowany do silników turbodiesel 0W40 lub 5W40. 3. Poszukuję również instrukcji, ale do tej wersji 2004r. Tu nie pomogę... ale generalnie to czego...
Zobacz jeszcze obroty rozrusznika jak nie odpala. Za wolno kręcący rozrusznik uniemożliwia rozruch.
Rozrusznik nowy chinol. Spadek przy kręceniu do 11,6v. takie same wskazania na mierniku przy akumulatorze jaki i na techu. Przebiegi przy kręceniu sprawdzę popołudniu. Wolne obroty. https://obrazki.elektroda.pl/4806273900_... Kręcenie rozrusznikiem https://obrazki.elektroda.pl/9350416100_...
I tak jak zakładałem. Po wymianie świec i wlaniu po 15ml oleju na tłoki silnik odpalił. Pochodził z 20 minut na wolnych obrotach. I po zgaszeniu 10 minut i odpalił bez grzania świec.
Witam, skoro z wiertarki odpala - to by znaczylo, ze nie trzeba 'odkrecac manetki gazu' w ogole przy zapalaniu - bo sie wtedy zalewa swieca... Jak z rozrusznika ciezko odpala lub nie chce zakrecic w ogole - to ma bardzo duza kompresje i tez trzeba sprobowac odpalic bez 'gazu', calkowicie nie dotykac, nie odkrecac manetki 'gazu' przy odpalaniu - zeby...
Akurat w126p nawet przy alternatorze potrafi się zapalić na wolnych obrotach (albo co najmniej jarzyć). Dlatego układ blokady (podtrzymania) tu WYJĄTKOWO ma rację bytu. Olej też się potrafi zapalić, jak silnik gorący. Tu trzeba inaczej. Zrobiłbym to na układzie, który będzie pobierać impulsu z cewki zapłonowej i dopóki będą, to nie odblokują rozrusznika....
To znaczy że czekają Cię wydatki na naprawę rozrusznika :)
Sygnał z czujnika położenia przepustnicy na biegu jałowym służy do sterowania wyłącznika ciśnieniowego który steruje wtryskiwaczem rozruchowym. W momęcie rozruchu (kręcenia rozrusznikiem) przez ok. sek. paliwo jest dodatkowo wtryskiwane do kolektora. Gdy silnik przekroczy + 35 st. odcinana jest masa do wtryskiwacza żeby nie zalewało gorącego silnika....
Cześć, Auto normalnie odpala i wszystko jest w porządku dopóki nie zostawi się go na kilka minut na wolnych obrotach. Auto automatycznie gaśnie po czym nie chcę odpalić. Rozrusznik normalnie kręci. Zauważyłem, że gdy temperatura silnika spadanie poniżej 90 °, można go znowu odpalić. Dodam, że niedawno były wymieniane wtryski od gazu.
Przy okazji - rozrusznik w 330/360 ma 3 kW a nie 1 KM. Jak silnik jest sprawny i dobrze odpala, to wystarczy aku i te 60Ah. A jak trzeba chechłać, to duże aku i zwykły oryginalny rozrusznik (tzw Bosch), bo te wszystkie podróby z przekładniami nie wytrzymują długiego kręcenia. Ludzie dziesiątki lat jeździli z prądnicami i nikt nie latał z prostownikami...
programowanie wolnych obrotów: 1)przekręcasz zapłon na 10 sekund 2)wyłączasz zapłon 3)włączasz zapłon przekręcasz slinikiem przez rozrusznik ale tak żeby go nie odpalić 4)wyłączyć zapłon 5)odpalasz auto
Dziś zrobiłem i chodził na wolnych obrotach A teraz nie ma iskry. Sprawdziłem już chyba wszystko. Z iskrownika jak kopie lub kręcę rozrusznikiem to jest 110V A do cewki prąd niepłynie. Może macie jakieś pomysły co powoduje brak iskry?
Przez "zajechany" rozrusznik i pewnie krótkie trasy, teraz na pewno akumulator jest rozładowany i trzeba go jak najszybciej naładować. Do tego pewnie spore spadki napięcia na przewodach. Jakie masz napięcie ładowania? Jak na wolnych obrotach, na akumulatorze jest poniżej 14 V to szukaj usterki.
Witajcie. Barton Huragan 50 (70) firmowy cylinder, beż utraty gwarancji, zamontowany w serwisie przed kupnem. Wszystko ze skuterem było ok przez 4 lata aż do momentu kiedy go odpaliłem, wszedł na obroty na ssaniu, a gdy już zwalniał, prychnął i zgasł. Pomyślałem, że może świeca skończyła i wstawiłem nową. Zapalił i pojeździłem z 3-4 dni i znowu to samo....
Czy tam jest LPG i czy na LPG jest normalnie? Jeśli tak to jaka instalacja i jakie obroty? Jakie ma te wolne obroty na benzynie? Problemy z rozruchem to osobna kwestia - nie powinien słabo kręcić wałem, tu albo usterka elektryczna (akumulator, ładowanie), rozrusznika, albo przytarty silnik lub osprzęt silnika (rolki, pompy, alternator).
Rozładowanie następuje poprzez użytkowanie na postoju Jeśli masz na myśli pracę na wolnych obrotach :?:, to może świadczyć o wszkodzeniu rozrusznika który nie chce pracować " na ciepło". Trzeba najpierw sprawdzić napięcie ładowania i pobór prądu na postoju, przy wyłączonych wszystkich odbiornikach.
witam, sprzęgło dwumasy sprawdż w ten sposób , wyjmij rozrusznik i przez ten otwór spróbuj przesunąć koło z wieńcem zębatym w stosunku do koła bez wieńca jezeli to przesuniecie jest ponad 5cm niestety wymiana koła , te 5cm to graniczna wartość, jeżli masz przejechane ponad 260 tys.km napewno przyda sie czyszczenie całego układu dolotowego(dokładnie)...
Koledzy pomóżcie... u mnie w takim aucie również w 140 konnym 2.0 TDI jak brałem ostatni zakręt przed domem przy redukcji na 2. bieg, ale jeszcze zanim puściłem sprzęgło, tak więc silnik pracował na wolnych obrotach... i nagle gaśnie nie wiadomo dlaczego. Kręciłem rozrusznikiem parę razy, ale bez odzewu. Po którymś z kolei rozruchu komputer wyświetlił...
Trochę mętne te uzasadnienie problemu. Moduł zapłonowy podczas odpalania ma statyczne wyprzedzenie zapłonu (powiedzmy do 10stopni) Podczas przyśpieszania następuje wyprzedzenie zapłonu w funkcji obrotów do np 30stopni. Nie bardzo rozumiem jak może się przestawiać zapłon na wolnych obrotach jakie występują podczas kręcenia rozrusznikiem. Kolega opisujący...
Rozrusznik sam z siebie nie jest wolny czy szybko - to nic innego jak silnik elektryczny. Jeżeli akumulator słabnie i ma coraz mniejszy prąd rozruchowy to rozrusznik kreci wolniej - idąc tym tokiem dalej należy sprawdzić przewody do rozrusznika, ponieważ zbyt duże spadki napięcia dadzą ten sam efekt. Rozrusznik ma ta samo rezystancje i zgodnie z prawem...
Kolego w dalszym ciągu nie poprawiłeś mojego niku!!! Mam poprosić moderatora? Aby wyłączyć ładowarkę można dać przekaźnik z cewką podłączony do D+ alternatora i 50 rozrusznika co odłączy ładowarkę przy kręceniu rozrusznikiem i po zapaleniu jak pracuje alternator. Wskazania w miarę prawidłowe jak na wolne obroty ( kwestia gdzie podłączyłeś ten woltomierz-...
filtr zamiennik ale na org było tak samo przy złym filtrze nie chodziłby na wolnych zapowietrzał by sie nie chciał wkręcać na obroty itp rozrusznik ok kręci normalnie mam 3 diesle i to pierwszy taki przypadek .
Witam Szukałem i szukałem i w autku i w necie. Podejrzewam że źle zdefiniowałem problem. Dla mnie na słuch samochód odpalił natomiast dla ECM nie ma jeszcze minimalnych wymaganych wolnych obrotów dlatego dalej zasila rozrusznik i pomaga w uruchomieniu silnika. Ja panikuje puszczam kluczyk i przekręcam w pozycje OFF. Autko ma LPG i być może, szczególnie...
zacięcia na zaworach pojawiają się przy wyższej predkości obrotowej niż daje rozrusznik stad wynik pomiaru kompresji prawidłowy, na wolnych obrotach również pracuje w miare prawidłowo
tak, czujnik temperatury silnika ma wpływ na wolne obroty... konkretnie to jak jest zimny to ma z 900 obrotów zamiast jakiś 700 na nagrzanym.. I TYLE MA WPŁYWU przy napięciu 9.8V bez obciążenia rozrusznikiem, to ten silnik by nawet nie odpalił, bo z rozrusznikiem to już by do 7v spadło i by był tylko terkot bendixa i nic więcej co najwyżej to może wskazywać...
Witam, pewnego dnia wyjechałem z garażu przejechałem pewną trasę gdy wracałem do domu zatrzymałem się na światłach i motor zgasł. Na wolnych obrotach zgasł ,chciałem go odpalić ale zero reakcji rozrusznik nie kręci .Słychać tylko jakieś cykanie sprawdziłem wszystkie bezpieczniki pod siedzeniem ,przy stopce i przy sprzęgle przekaźniki są dobre gdy na...
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Sprawdz jakie obroty daje rozrusznik przy rozruchu,a ciśnienie paliwa nie na wolnych obr. lecz przy rozruchu jak nie chce zapalić.
obroty rozrusznika regulować obroty rozrusznika romet wolne obroty
schemat zasilacz antenowy prądnica pierścieniowa triak przekaźnik
magazyn energii atlas copco xas97
Dlaczego ktoś jest zawsze dostępny na Messengerze? Wentylator chłodnicy włącza się na zimnym silniku - przyczyny