Najlepszym silnikiem który napędzał by ci szperacz,czyli w lewo i w prawo,to silniczek z wysieraczek z ciągnika np.c330 jest stosunkowo niewielki,na 12v,zmiana szybkości to tylko zmniejszenie napięcia.Jego przekładnia jest tak zrobiona,że nawet przy małych obrotach ma dość siły aby machać nawet pod dość sporym obciążeniem
Mam wieze Thomson A380, w ktorej znajduje mechanizm lasera sterowany TDA7473. Objaw jest taki ze na polecenie zaczytania plyty silniczek kreci sie b.wolno - dostaje napiecie rzedu 0,3V. Zasilanie do TDA dochodzi dobre 5V , mierzylem zas napiecie na Inpucie i w tej chwili zmienia sie z 1,61V na 1,64V roznica jest znikoma. Mam pytanie czy wiec jest to...
Zacząłem dzisiaj znów niuchać przy mojej fieście. Sprawdziłem wszystkie weżyki i wtyczki, TPS, zawór biegu jałowego i dalej taki sam efekt na wolnych obrotach nierównomierna praca: przyśpieszanie i zwalnianie od 500 do 1000 obrotów. Jednak po odpięciu wtyczki od przepływomierza powietrza silnik wyrównał wolne obroty. Były wręcz idealne 900obrotów, nawet...
Fsoliebhaber a powiedz mi coś jak jest z kulturą pracy silniczka po rozwierceniu? Tzn co z wolnymi obrotami? Czy są stabilne? Czy zmieniła się kultura pracy podczas jazdy? Bo powiem Ci szczerze że u mnie na wolnych obrotach silniczek pracuje bardzo równiutko. Nie spodziewałem się tego że to chińskie arcydzieło z gaźnikiem z epoki kamienia łupanego :)...
Co do sekwencji to nie wiem co u ciebie odpowiada za wolne obroty(silniczek krokowy,zawor powietrza dodatkowego)ale wyczyszczenie tych elementow moze pomoc.Ale ja obstawiam dolot.
Przecież ci mówie że TPS jak widzi pozycje przepustnicy poza wolnymi obrotami to nie steruje silniczkiem.
Jak nie trzyma w ogóle wolnych obrotów to silniczek krokowy do wymiany, byś może jeszcze samo czyszczenie może coś pomóc. Z tego co piszesz problem po stronie instalacji gazowej. Jak już wyżej kolega wspomniał, na początek do sprawdzenia filtr, jeśli tu jest ok, to do sprawdzenia zawór przełączający źródło paliwa. Ewentualnie wizyta u gazownika ;)
Zacznij od podłączenia go pod komputer. Albo sprawdź ręcznie czujniki temperatury, sondę oraz silniczek wolnych obrotów. Pozdrawiam.
Podejrzewam ze czegos nie podlaczyli, przy tym calym rozbieraniu. Sciagnij sobie schemat elektryki z forum i musisz przejrzec cala tablice bezpiecznikowa, gdzie sa wpiete zlacza i przekazniki. Uwazam ze bylby to dosc duzy zbieg okolicznosci, aby akurat po montazy nagrzewnicy padly wolne obroty.
Tam jest sterowanie gazu za pomocą linki, wolne obroty to silniczek krokowy. Albo nawala, albo go trzeba przyuczyć.
dzisiaj robiłem takiego tylko 1,8 i problem podobny właściciel odpalał bez gazu (niby powinien odpalić) ale nie chciał a ja odpaliłem z gazem i zapalił tyle że nie miał wolnych obrotów bo silniczek krokowy się zablokował na mrozie w pozycjii zamknięty depnij w pedał jak zapalsz a jak nie zachce to usterka gdzier indziej
Za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy i zaczalbym od niego ogledziny twojego samochodu. Pozdrawiam.
Gdzie kupić silniczek lis wolne obroty do instalacji gazowej landi
silniczek wolnych obrotow Wolne obroty reguluje tam zawor elektromagnetyczny. Sterownik widzi prawidłową temperature silnika?
Zdiagnozuj go najprawdopodobniej będziesz miał kłopot z regulatorem wolnych obrotów (silniczkiem krokowym)
oki podesle mapke... samochod reguluje nawet katem wyprzedzenia zaplonu ( ma czujnik spalania stukowego ) a wolne obroty reguluje silniczek krokowy
Dobra, już Ci mówię- typowa usterka w tym modelu to triploplator; to własnie powoduje tą usterkę. Nowy kosztuje 40 zł i nie kupuj uzywki na allegro, bo sa liche. Zamówisz nowy w Intercarsie, dowóz góra 20 zł. Wymienisz sam, klucz płaski 8 mm plus nasadka 13.
Zaworek / silniczek od wolnych obrotów zwykle wysterowany daje spore podniesienie wolnych obrotów. Tego typu element jest sterowany prądem lub PWM, trzeba wpiąć amperomierz w szereg i sprawdzić czy coś się pojawia. Dodatkowo skoro był bałagan w wiązkach może ktoś podłączył go odwrotnie i zamiast otwierać będzie się zamykał. Regulator wolnych obrotów...
masz żle ustawioną mieszankę zatarty silniczek krokowy wolnych obrotów lub uszkodzony.
pytasz czy jest silnik regulujący wolne obroty - jest jeśli to system jednopunktowy firmy bosch to est to taki czarny nastawnik który swym mechanizmem popycha przepustnice ( widać go na zewnątrz) jego tłoczek powinienen sie delikatnie wsówać i wysówać w ceju regulacji wolnych obrotów jeśli jest uszkodzony silniczek albo zestyk zamkniętej przepustnicy...
witam za wolne obroty odpowiada silniczek krokowy , przeczyść go ( wymyj w benzynie) jeśli to nie pomoże to sprawdz czy nie łapie gdzieś lewego powietrza pozdrawiam
2gen to najgorsza instalacja gazowa jaka może być, to już śruba lepsza, bo ten komputer zakręcający i odkręcający śrubę działa straszliwie wolno i nie precyzyjnie, przez co nadaje się to tylko dla dziadków do dojazdów na cmentarz, jak chcesz tym jakkolwiek dynamicznie jeździć to zapomnij, wciskasz gaz i nic się nie dzieje a to myśli....myśli...kręci...
Kolego spróbuj podmienić sam silniczek krokowy to on jest odpowiedzialny za wolne obroty. Na twoim zdjęciu to część z napisem 1,6 tam gdzie wchodzi wtyczka.
Częstotliwość sygnału na biegu jałowym 100-110 Hz i 150-160 Hz po włączeniu zapłonu lub pełne obciążenie.( to z książki) Z praktyki wychodzi na wolnych obrotach ok. 90Hz, jak silniczek równo chodzi oczywiście.
Do sprawdzenia styki programatora(wolne obroty)jak również silniczek programatora do wymiany.Pozdrawiam.
A na czym ta przeróbka dolotu miała by polegać?? Dodam tylko że to silnik KE-jetronic. Oczywiście po zamontowaniu zamiast regolatora wolnych obrotów (silniczka krokowego w bajpasie przepustnicy) zwykłego zaworu kulowego da się ustawić wolne obroty i jest wszystko ok poza tym, że silnik działa w trybie awaryjnym - wykazuje błąd - przekroczona granica...
A wiec tak:-nasze renatki na monoszprycy niemaja czujnika polozenia przepustnicy (TPS) - a co do silniczka krokowego to jest to silownik biegu jalowego potocznie zwany silnikiem krokowym -zdejmij filtr powietrza i luknij pod wtrysk od lewej strony a wyglada on jak walec z sruba z tylu i z gniazdem na 4 przewody. Milego szukania. SORKI ale punkty sie...
Wygląda to na zbyt wolną reakcję wolnych obrotów na obciążenie silnika, coś takiego jak silniczek krokowy odpowiedzialny za wolne obroty lub przepustnica coś się będzie przycinać.
35 - regulator wolnych obrotów (silniczek krokowy) Sprawdź to, a przede wszystkim czy komputer nim steruje
Kolor nie wiem co oznacza, ale u mnie drgania na wolnych obrotach załatwiło czyszczenie silniczka krokowego
Regulację obrotów do takiej zawieszanej karuzeli można zrobić na jednym tranzystorze mocy. Do tego potencjometr i ze dwa rezystory. Inna opcja to użycie popularnego regulatora LM317 (zamiast tranzystora). Zastanawiam się jednak, czy jest sens bawić się w regulację obrotów. Czy nie wystarczy silniczek wolnoobrotowy i bateria? Przecież wolne obracanie...
Do wymiany silniczek krokowy. ( tzw. nastawnik biegu jałowego )
B6m sprawdził silniczek krokowy wolnych obrotów
Bez zasialnia silnika krokowego nie ma się co dziwić, miałem tak w golfie (też mechaniczny wtrysk Bosch) jak się konektor wysunął we wtyczce do silnika krokowego to nie trzymał wolnych obrotów. Silniczek ma być podpięty bo on stabilizuje wolne obroty, a na zimnym silniku gdy potrzeba więcej paliwa to i potrzeba więcej powierza a silnik tego nie dostaje....
sonda lambda to wieczny blad Opli i pochodnych, wogole niema sie co tym przejmowac, wywalasz silniczek krokowy na wezu, zakladasz zwykla srube i regulujesz, dajesz gazu 3/4 i zakręcasz aż zacznie zwalniać, jak zwalnia odkręcasz 1 obrót i mniejwięcej jest dobrze, ewentualnie jadąc na trasie możesz się co raz zatrzymać i jak idzie dobrze to troszkę przykręcać...
Silniczek krokowy a przepływomierz to zupełnie inne rzeczy kolego. Za co jest odpowiedzialny srebrny przekaźnik ? Wiesz? Jak przewody doprowadzające powietrze podłączone do regulatora wolnych obrotów (silniczka krokowego)?
Witam. Mam problem z moim samochodem WV Golf II 91 silnik RP jednopunktowy wtrysk 90 kM zwieksza sobie sam wolne obroty. Wymieniony mam silniczek wolnych obrotów, raczej lewego powietrza nie łapie. Silniczek wolnych obrotów poprostu dostaje kopa i otwiera przepustnice, w momencie gdy odepne kable od czujnika połozenia przepustnicy obroty maleją do bardzo...
a nie strzelil ci ostatnio na gazie? moze pogiol klape? ub masz uszkodzony czujnik polozenia klapy? zobacz tez czt reg. wolnych obrotów sie nie zacioł.
Kolego, jest ustawienie wolnych obrotów.
Mi wygląda na walnięty silniczek wolnych obrotów (silniczek krokowy), ale ciężko jest powiedzieć nie widząc samochodu na oczy. Jesteś naprawdę świetny. Samochodu nie widzisz ale rady dajesz jak nawet nie ma napisane co za silnik tam jest.
W astrach czesta usterka jest usterka regulatora wolnych obrotow. Nie mniej jednak posprawdzaj sobie aparature zaplonowa skoro przy wilgoci problem sie nasila. Pozdrawiam.
gdy wypiolem wtyczke z silniczka krokowego to silnik zaczal chodzic rowno ale mial za duze wolne obroty. gdy jest silniczek krokowy podpiety to obroty raz sa 1000 i potem sie zwiekszaja do 2000 i potem znow spadaja do tysiaca puzniej sie zwiekszaja do 2000 i tak wkolko to sie dzieje rownomiernie.
To sprawa może być trudna w tym sensie, że bedzie ci potrzebna pomoc dobrego gaźnikowca. Gaźnik w Hondach jest w znacznej mierze sterowany podciśnieniowo. Może pospadały ci wężyki, albo popękały. Są też zawory termiczne na przewodach podciśnieniowych, które sterują pracą silnika. A może poprostu potrzeba wyregulować skład mieszanki wolnych obrotów....
co do wolnych obrotów to myśle,że pomogłoby przeczyszczenie "silniczka" ( nie wiem czy tak fachowo się nazywa) wolnych obrotów. Miałem to w Golfie II z silnikiem 1.8Gti.Pomogło-pod warunkiem że nie kwalifikuje się on do wymiany.
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
Sześciopinowy regulator wolnych obrotów, Bosch 0132008601 / 0132008603
To nie problem vovlvo ma takie wolne obroty.
Witam. Czy servo działa OK. Jeśli to tylko wolne obroty (podmień od Kolegi silniczek krokowy np. od Poloneza). Pozdrawiam.
na poczatek sonde lambda sprawdz lepiej gdy ma pewien opor w granicach kilku omow jesli jest rzedu kiloomow to musi byc sonda kompyter dostaje wiadomosc ze mieszanka jest zbyt bogata zamyka silnik krokowy obroty spadaja do zbyt niskich i komp dodaje gazu za chwile sytuacja sie powtarza itd. zewrzyj kabelek od sondy z masa wtedy sie uspokoi (tryb awaryjny)...
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
AHL ma wolne obroty regulowane silniczkiem ( ale nie krokowym) obracającym przepustnicę, zespół przepustnicy ma też dwa potencjometry - jeden z nich przekazuję zwrotną do sterowniku , na podstawie której reguluje uchylenie przepustnicy , drugi sprawdza kąt wychylenia tejże dla celów określenia ilości wstrzyknięcia paliwa - oraz stycznik biegu jałowego....
Witam wszystkich mam problem z moją cytrynką problem polega na tym że nie mam wolnych obrotów , wczoraj kupił silniczek biegu jałowego myśląc że to może być tego przyczyną jednak to nie przyniesło rezultatu :( wolnych obrotów jak nie ma tak nie ma ... Oczywiście posiadam silnik na mono wtrysku .
Mam pytanie do znawców tematu. Mam brak wolnych obrotów na LPG, na benzynie jest OK. Po wyjęciu silniczka krokowego od gazu i podłączeniu klemy Aku., metalowy trzpień silniczka odpychany sprężynką wyskakuje. Moje pytanie jest następujące, czy ten trzpień powinien być na stałe przymocowany do mimośrodu ? Mam wrażenie, że dlatego że on spada to nie mam...
datatomek to auto nie ma tempomatu. Silniczek od wolnych obrotów popycha listwę i obraca przepusnicę. Jak dodaję gazu, stycznik wolnych obrotów się otwiera i w tym momencie silniczek wysuwa oś podążając za przepustnicą. Po odpuszczeniu gazu, obroty wracają do wolnych w tempie obrotów silniczka. No i właśnie coś się na tej drodze dzieje. Myślałem o...
Kolego przyjrzyj sie zaworowi wolnych obrotów dokładnie mowiąc silniczek krokowy.
Witam, Na twoim miejscu sprawdziłbym wpierw dyszę wolnych obrotów i silniczek krokowy, który nią steruje. Wygląda na to, że gdy nie naciskasz gazu silnik nie ma powietrza i gaśnie.
Sterowanie dodatkową ilościa powietrza (wolne obroty (elektrozawór, silniczek krokowy, siłownik przepustnicy)) zawsze działają w automacie tak jak zawsze. Tego nie da sie odciać w prosty sposób a w ogóle po co odcinać. Regulacja wolnymi obrotami musi sobie poradzić w każdej (oprócz wyjatków) sytuacji. Wyjatkiem są tu naprzykład uruchamianie silnika...
Spodziwałeś się DYI po puszcze z konserwy + gumka do włosów? LUB Wytresuj psa lub kota niech siedzi w samochodzie i łapką steruje wolne obroty.
dorzuć stabilizator wolnych obrotów i będzie śmigał(nie pozwala żeby silniczek wolnych obrotów opuszczał się za bardzo i dodatkowo można podnieść wolne obroty na gazie).Co do strzelania to już każdy wie,że największy wpływ ma jakość iskry i domykania się zaworów.
Jak "blokujesz przepustnicę na 1000"? Podpieram kołeczkiem stopkę, którą popycha trzpień silnika wolnych obrotów. Silniczek cofa trzpień próbując zmniejszyć obroty. Jak zablokuję na 1200 lub więcej silnik pracuje równo. Zauważyłem też, że w zakresie niskich obrotów, tj. poniżej 2000 jest "dziura" w mocy.
Witam, Brava 1,4 12V, brak wolnych obrotów, silniczek krokowy ani drgnie... tylko że jest nowy, przynajmniej tak twierdzą. Na euroscanie już po włączeniu zapłonu wyskakuje ciągle bieżacy błąd - Idle position (2) oraz czasem na raz z Idle position (1), Wcześniejszej historii auta nie znam niestety, pozdr. /auto bez lpg, silnik chodzi ok, tylko nie na...
Kolego Krzysiu , ten fachowiec z Mercedesa , tak powiedział ,że tam jest ciśnienie? To chyba zle przetłumaczyłeś z j.niemieckiego. Nazewnictwo tego zaworu obejściowego jest różne , spotykane na forum ,nawet nazywają to silniczek krokowy , albo zawór wolnych obrotów. Moje pytanie było o ciśnienie , nie klucz i nie dawaj rad podpierając się "fachowcem"...
Co zostało sprawdzone? Autor chociaż sprawdził. Sprawdzone podciśnienia, "kalosz", czujnik położenia wału Albo łapie fałszywe powietrze albo regulator wolnych obrotów, zwany idiotycznie silniczkiem krokowym, trzeba wyczyścić.
To o co kolega wyżej zapytał, co to za instalacja. A co do braku wolnych obrotów - nie wiem jaki masz silnik i czy jest tam w nim silniczek krokowy odpowiadający za wolne obroty. Jeżeli jest to przy zimnym silniku może się zacinać - nie otwierać.
Do sprawdzenia TPS, ciśnienie w kolektorze. I sam silniczek wolnych obrotów.
mieszko89 to jaki ty masz tam silnik rakietowy? 6 tys na wolnych obrotach to nawet silniki rakietowe nie mają... a tak apropo to silniczek kroczkowy nie tylko jest używany do utzrymywania obrotów w samochodach ale również w wielu innych urzadzeniach... np licznikach itd... Pozdrawiam
Ta regulacja obrotów to dramat. Mam jeszcze starą maszynę Łucznik z regulacją w postaci pedału w który są rezystory. Ten rodzaj regulacji bardzo zmniejsza moment obrotowy silnika. Szycie tą maszyną to udręka, bo trzeba pokręcić ręcznie, aby pomóc silnikowi ruszyć i ogólnie ciężko utrzymać wolne obroty.
Ok, pasek jest cały i wygląda, że jest w porządku. Tacka po odpięciu napędu kręci się leciutko bez żadnych oporów. Ramię igły pracuje tak jak powinno. Natomiast przy włączonym gramofonie jak na chwilę zatrzymam tackę to pasek zaczyna się ślizgać na rolce silniczka, nie zatrzymuje silniczka. Więc może przy obciążonej tacy pasek się podslizguje?
Nim ci każą czyscić silniczki krokowe, których tam zresztą nie ma, resetować kompa, podpowiem-sprawdź działanie krańcówki w nastawniku przepustnicy.
Witam. Podłącz się do sondy lambda i sprawdź czy jak schodzisz na wolne obroty to mieszanka jest za uboga czy za bogata. Ze zdjęć wnioskuję ż e za bogata. Jeżeli nie chcesz mocno przerabiać mixera to proponuje takie rozwiązanie: do przewodu gumowego idącego do silniczka biegu jałowego podłącz trójnik. do trójnika podłącz przewodem czarne kolanko z mixera...
No i co ty człowieku piszesz? To jest samochód z 1992 roku, silnik 2.0 Litr, oznaczenie 2E. Sterownik silnika Digifant. Tam nie ma adaptacji przepustnicy VAG-iem, bo ona nie posiada nastawnika. Poszukaj takiego samochodu na parkingu i zajrzyj pod maskę. No a jesli byłby nastawnik w tej przepustnicy to po co montowany jest regulator wolnych obrotów -...
Witam Problem polega na bardzo wolnym spadaniu obrotów do biegu jałowego. Diagnoza komputerowa nic nie pokazała. Silniczek biegu jałowego wymieniony, bez rezultatu. Gdzie szukać? Pozdrawiam
Adaptację silniczka krokowego? Wszystko zgodnie z załączoną instrukcją.
Tak jak wcześniej napisałem silniczek może działać tylko w zakresie kroków ustalonych w programie.zmniejsz kroki minimalne otwarcie np 20 max 200 zobaczysz że zacznie sie przesuwać,zaobserwuj sondę ,bez silniczka będzie na wolnych obrotach albo ubogo albo bogato i raczej w tych granicach zostanie ,zaciśnij węża doprowadzającego gaz do miksera żeby zmienić...
nic się nie uszkodzi - nie będzie tylko regulacji wolnych obrotów
Wymieniłem już czujnik płynu chłodzącego Który, bo w tym aucie są 3? Przy tych objawach to przepustnica i zawór regulacji wolnych obrotów (tzw. silniczek krokowy) do czyszczenia. Do tego reduktor LPG do sprawdzenia.
Silniczek krokowy odpowiada wlasnie za wolne obroty w silniku. Steruje on uchyleniem bocznej przepustnicy która powodujac wiekszy lub mniejszy przeplyw powietrza daje mozliwosc regulacji obrotow. W niektórych samochodach zamiast silniczka jest zawór który sterowany jest przez komputer pojazdu sygnalem o zmiennym przebiegu wypelnienia i w ten sposób...
Podmień silniczek płyty lub przemyj silniczek powinno pomóc
W#itam silnik krokowy utrzymuje obroty silnika na stalym poziomie nie zaleznie od obciązenia np swiatlami silnik musi miec wolne obroty na stalym poziomie np 800 Silniczek krokowy jest sterowany z komputera wtrysku bardzo precyzyjnie trzpien jest wysuwany lub wsuwany. Zdarza sie ze nawet wystepuje błąd kroku silniczka i komputer wyswietla check engine....
Witam. Mam Forda Escorta 1,6 Zetec rok 2000 + gaz sekwencja. Od jakiegoś tygodnia, po odpaleniu silnika samochód gaśnie. Na początku było tak, że jak go odpaliłem ponownie i trochę potrzymałem nogę na gazie to potem pracował normalnie. Od dwóch dni jest tak, że czy zimny, czy ciepły, czy na gazie, czy na benzynie, jak puszczę gaz to gaśnie. Jednym słowem...
Na silniku od magnetofonu było napisane i jaki ma opór, i jaki jest ten współczynnik. Pomiar optyczny (transoptor, lub LED+fototranzystor - nie fotodioda - fotodiody są do zastosowań wymagających dużej szybkości, np. przy megahercach, i dają mały prąd) też jest całkiem sensowny; jeszcze jedna możliwość, to magnesik przymocowany do osi silnika i cewka...
Wiec jest tak: Po rozebraniu najpierw silniczka krokowego nastapiła jakas poprawa, jednak nie jest to jeszcze to co ja chciałbym zeby było.. Następnie dobrałemn sie do tego tpsa, ale nie widze tam zadnych nieprawidłowości. Po prostu kawał plastyku - styki ładne i czyste, wiec to chyba nie on robi robote....obroty wolne są więc chyba działą prawidłowo...
Standardowo prędkość ustawia się potencjometrem przez dziurkę z tyłu silniczka - nie wiem czy tutaj są silniczki z wbudowanym stabilizatorem obrotów (zobacz to). Precyzyjna regulacja obrotów to odtwarzanie kasety testowej o danej częstotliwości (np 1kHz) i częstotliwościomierzem podłączonym na wyjściu z magnetofonu ustawienie takiej samej częstotliwości.
Ech czyszczacze silniczków krokowych..... Jak byście zrozumieli jakie bzdury piszecie, to aż byście się popłakali ze zgryzoty. A wystarczy zrobić jeden test-odczepić wtyczkę od tego silniczka.
Do czyszczenia, lub wymiany silniczek wolnych obrotów.
Podpinam się pod temat , bo u mnie podobnie się dzieje. Czy na benzynie czy na gazie auto faluje na wolnych obrotach lub gaśnie. Silniczek krokowy czysty jest ale nie wiem czy sprawny ? Podpowiedzcie jak sprawdzić krokowy lub czujnik wału bez wymieniania wszystkiego bez potrzeby
być może silniczek krokowy się zawiesza... Ja czyściłem w fordzie mondeo go benzyną abstrakcyjną i później jakoś dawał rade, to dość częsta przyczyna na lpg... Rozumiem że na wyższych obrotach jest ok bo silniczek krokowy odpowiada za wolne obroty silnika...
Silniczek nie przytarty?
Czy oryginał to nie wiem 200zl o co myślisz o silniczku krokowym bo podobnież on jest od wolnych obrotów podobnież nie za każdym razem pojawia się błąd o silniczku
faluja jej obroty na wolnych ma nowe świece przewody nie chce strzelac dlatego prosze o informacje przydatne czy to moze byc silniczek krokowy ,???
Faktycznie, z tą nazwą przegiąłem.:D Jest też możliwość sterowania PWM, ale nie wiem czy to zadziała, aby tak wolno kręcił?
LPG której generacji - pierwszej, piątej czy dziesiątej? Jak kręci to cuchnie wokół gazem/benzyną? Nie wiadomo czy: - brak iskry, - brak paliwa, - silnik jest zalewany obydwoma paliwami? Silnik MPI, czy SPI? W żadnym Seacie/VW za wolne obroty nie odpowiada "silniczek krokowy" - co najwyżej zintegrowany z przepustnicą nastawnik, będący silnikiem prądu...
silnik od wkrętarki lub od wycieraczki. Czyli wolne obroty Oba z tych silniczków nie mają wcale wolnych obrotów, obroty są zmniejszone przez przekładnie. Dodatkowo silniczki nie są zbyt ciche i energooszczędne. Są też gotowe rozwiązania: https://www.bociek.eu/7925-deki-babybala... Teraz pytanie... czy taki...
Witam Albo zatarty trzpień silniczka albo uszkodzone ECU!
Witam Znam serwa i dlatego mam zastrzeżenia. Serwo zrobi obrót w niecałą sekundę, czyli dziesięć razy szybciej niż interesuje pytającego, przy 1/10 obrotów moment spadnie drastycznie. Na wyjściu serwa mamy plastikową ośkę i orczyk przykręcany maleńką śrubką, wszystkie momenty boczne z drewnianego śmigła wyłamią tą konstrukcję, czyli i tak zawieszenie...
Czy w towim silniku jest takie urzadzonko ktore nazywa się silniczek krokowy ?? nie znam zbyt wiele szczegołow odnosnie osprzetu tego silnika ale prawdopodobnie przyczyną może być silniczek krokowy a dokladniej jego zanieczyszczenie. powinien byc usytuowany w okolicy przepustnicy jesli nie jest z nią zintegrowany mozna go wykrecić i przeczyscić. najlepiej...
Witam. W moim opelku wolną spadają obroty czyściłem silniczek krokowy nie dało to żadnych rezultatów po czym wyczyściłem odpowiednim preparatem przepustnice wyglądała na czystą (niema lpg) i dalej nic . Obroty spadają do około 900 po pewnym czasie, raz szybciej raz woniej. Na zimnym silniku jest to dłuższy czas niż na ciepłym. Czasami utrzymują się...
Siemka .Więc tak podciśnienia muszą być podłączone zdjęcie nr. 2 przedstawia ,zawór opróżniania kanistra,( opary ze zbiornika paliwa wcześniej przechodzą przez filtr węglowy który jest w zakolu) podciśnienie samo nie spadło ,prawdopodobnie zostało zdjęte gdyż nie działa silniczek krokowy( odpowiedzialny za wolne obroty silnika) proponuję na początek...
Jeżeli dobrze myślę to zawór wolnych obrotów to silniczek krokowy. Jest on w pełni sprawny (jak pisałem wcześniej). Został gruntownie przeczyszczony i na pewno działa prawidłowo.
cześc miałem ten problem jest po prostu zanieczyszczony stabilizator wolnych obrotów wykręc go i przemyj w benzynie ekstrakcyknej to coś co koledzy nazywają to silniczkiem krokowym choć właśćiwie to się tak to nie nazywa mieśći się to przy kolektorze ssącym przykręcony dwoma sróbami pozdrawiam.
regulować obroty silniczka zmienia obroty silniczka romet wolne obroty
volvo silnika amplituner instrukcja step7 manager
TP.SK506S.PB802 Firmware for Nikai NTV4300SLEDT3 – Download Sources, Compatibility, Flashing Tips Sterowniki TWAIN i WIA do cyfrowych aparatów Canon, Nikon, Sony – gdzie pobrać?