Do cylindra raczej nie wpadł , zatrzymał się na zaworach lub jest gdzieś w kolektorze. Do demontażu kolektor ssący.
Ciężka sprawa. Zależy jak została zerwana a raczej czy coś wystaje z poza gniazda. Są giganci, którzy rozwiercali, spawali i kombinowali. Nie polecam - do cylindra może wpaś troche złomu który niestety... zalecam zrzucenie głowicy pzdr
Więc co proponujesz? (Z założenia nie powinno wpaść do cylindra, ale lepiej nie ryzykować.)
Tylko jak podeprzeć zawór by nie wpadł do cylindra?
Płaskie sprężyny mają tę zaletę, że skracają długość silnika. Ta prądnica pewno 2 kw ma. Chciałem wykonać dzisiaj próbę i tłok się zatarł. Widocznie z gaśnicy jakiś pyłek stalowy wpadł pomiędzy tłok i cylinder.
Tam nie ma intercoolera, więc kawałek turbiny mógł wpaść do cylindra i narobić niezłego bałaganu
Od Mito nie będzie pasowało? W końcu ta sama fabryka i dokładnie to samo rozwiązanie. Ewentualnie może się różnić kształt języka w stosunku do większej średnicy cylindra. Miałeś szczęście i nie wpadł do cylindra? Skontroluj czy w cylindrze po tulejowaniu zrobiono poprawnie obróbkę i język zaworu wchodzi do końca.
Ten zawór jest urwany, tj koniec trzonka ?, czy rozpiął się zamek (półstożki) i wpadł do cylindra ? Tak czy inaczej, jak zawór jest tak zgięty, to prawdopodobnie korbowód również. Po takim "dzwonie" tłok również mógł ucierpieć i pierścienie są zablokowane w zmiażdżonych rowkach
Tłok nie uszkodził się z powodu zużytych pierścieni tylko w wyniku przegrzania silnika lub nagaru, który mógł wpaść do cylindra na przykład z tłumika.
Paliwo dochodzi, pompka pracuje, rozrząd dobrze ustawiony, sprężania nie mam jak sprawdzić narazie o logów nie zrobię. Brak komputera. Dopóki zawór w starym silniku nie wpadł do cylindra wszystko działało bez problemu
No widzisz, dobrze że porcelana nie wpadła do cylindra.
Że coś może wpaść do cylindra to się zdarza, że kawałek świecy to już mniej, ale nie wymieniłeś tego obitego tłoka, i to nie jest normalne. Ryzykant z Ciebie. Nieuszkodzone niczym tłoki pękają a ten ma na samej krawędzi stemple od obcego ciała.
To jak klucz wpadł to do cylindra a nie do miski olejowej. Może być nieciekawie Ja bym tak nie jeździł.
Zawsze pozostaje zrobić tak: 1. Zjechać tłokiem troszkę niżej aby zawór się o niego nie oparł, ale by też w razie czego nie wpadł do cylindra. 2. Przywalić sporym młotkiem kilkukrotnie w podkładkę. 3. Napchać sznurka, podjechać tłokiem do GMP i zablokować wał w tej pozycji. 4. Normalnie rozpiąć zawór i zrobić co trzeba. I tak na każdym cylindrze. Też...
Rozwiązanie jest banalne magnes , magnes i jeszcze raz magnes oraz cierpliwość . Mały magnes ze starego CD-ROM-u robi cuda , mocujesz go solidnie np. w wężyku (rurce) plastikowej (cienkościennej) dodatkowo koszulka termokurczliwa i „idziesz na ryby” , tłok powinien być lekko opuszczony tak do połowy powinno wystarczyć aby wężyk swobodnie się wyginał...
Jest mniej więcej tak jak napisałeś. Trzeba nalać oleju troszeczkę (15-20ml) tak aby rozpłynął się po ściankach cylindra i spłynął na pierścienie tłokowe a nie wpadł do komory w tłoku. Czekasz jakieś 5 minut i kręcisz rozrusznikiem (odłącz zasilanie żeby silnik nie odpalił), i spisujesz pomiary. Jeżeli poprawa po dolaniu oleju będzie słaba w porównaniu...
Dolot musisz wyczyścić "na igłę". Najmniejszy kawałek wirnika turbiny, który wpadnie do cylindrów, może narobić konkretnego bałaganu. Intercooler zaleca się wymienić.
No to fajnie, bo myślałem, że wpadłeś popisać sobie.😂
Oczywistym jest fakt, że operacja wyciągania wtryskiwacza może pójść nie po myśli i coś może się oderwać i wpaść do cylindra. Moim zdaniem nie w tym problem - jeśli mechanikom coś przy wyciąganiu wpadło i nie sprawdzili tego a później próbowali uruchomić w takim stanie silnik to ponoszą pełną odpowiedzialność za uszkodzenia tym spowodowane. I nie ma...
Dzień dobry:-) Potrzebuję informacji o USTAWIENIU WAŁU KORBOWEGO względem rozrządu. Wymieniałem rozrząd po naprawie silnika - zawór wpadł do cylindra - i na wałkach rozrządu mechanik znalazł punkty ustawień, ale nie może znaleźć na wale. Auto nie chce odpalać na zimno. Jak już się rozgrzeje, to pracuje bardzo ładnie. Podejrzewamy też przekaźnik świec...
Przed wkręceniem świecy mogło wpaść "obce ciało" do cylindra np. jakaś mała podkładka i efekty tego są widoczne na załączonych zdjęciach. Faktycznie trzeba się upewnić, czy w skrzyni korbowej nie ma jeszcze resztek metalu. Zdarza się, że takie przedmioty są "wydalone" poprzez wydech, ale zależy to m.in. od kąta pochylenia cylindra.
Ewidentnie coś wpadło do cylindra i na pewno nie jest to skutek przegrzania. Sprawdź łożysko sworznia tłoka, może się rozleciało. Możliwe też jest urwanie elektrody świecy. Ten krzywy korbowód to też jest podejrzane. Ja bym mu to oddal w takim stanie i jak chce to niech idzie do sądu.
Ja przed rozbiórką wsadziłem sobie ustalacz w GMP przed demontażem dźwigni zaworów i wpadł mi wtedy kiedy na 6 cylindrze nie mogłem ich podnieść a na pierwszym mogłem i wsadziłem szczelinomierz 0,50mm. Teraz podzielę sobie koło pasowe wału korbowego na trzy i mniej więcej będę wiedział gdzie się jej spodziewać.
Witam chciałem się was poradzić odnośnie kosy spalinowej kawasaki kbh 34a. Problem jest taki że gdy kosa jest zatankowana, tzn zalana nowa mieszanka, kosa na pełnym gazie nie wchodzi w obroty, co ciekawe zauważyłem że gdy kończy się paliwo w zbiorniku kosiarka zaczyna działać prawidłowo tzn wchodzi na pełne obroty ale tylko przy końcowce paliwa. Dodam...
Tylko wałem za mocno nie myrdaj żeby ci zawór do cylindra nie wpadł. Jeśli masz możliwość dobrze było by mieć czujnik zegarowy jest precyzyjny. Jak znajdziesz GMP wykręć rozrusznik, dorób w jego miejsce znacznik tak by za każdym razem był montowany tak samo. Przenieś sobie trwale GMP na koło zamachowe a sam kąt wyprzedzenia wtrysku przeliczysz dzieląc...
może to skrócić żywot tego kompresora? jakoś mu zaszkodzić? czy nie panikować i poza filtrem (sąsiad nie zauważył że nowy, ale w ostatniej chwili naklejkę z ceną z niego odkleiłam) raczej nic się nie popsuło? Jeżeli przy tym "upadku" nie wylał się olej (jeżeli to kompresor olejowy) i nic nie wpadło do cylindra z pozostałości po filtrze (raczej nie...
Już wszystko jasne.Fragmenty końcówek wpadły do cylindrów i uszkodziły tłok i gładz cylindra na 2 a na 3 kawałek wpadł między zawór i gniazdo.Rysa na gładzi jest tak głęboka że dyskwalifikuje blok do dalszego użytku.Zastanawia mnie jedno.Dlaczego zniszczyły się końcówki wtrysków.Dodam że silnik miał 140 000 km przebiegu.Spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem?
Oczywiście, że warto. Mazda 2, silnik 1.4D, używany przez osobę w rodzinie na krótkich odcinkach po mieście. Po 3 latach wyraźny spadek mocy, praca na zimnym jak na 3 cylindrach. Samochód wpadł na 2 miesiące w moje ręce. 200 ml oleju Orlen 2t na zbiornik. Efekt? Pod koniec zbiornika praca silnika na zimnym znacznie się poprawiła i zaczął odzyskiwać...
mogła się rdza powierzchniowa na cylindrach zrobić i to go blokuje,proponuje spróbowac z w pełni sprawnym akumulatorem, nie sądzę bo wtedy nie zrobił by nawet całego obrotu. Podczas jednego obrotu tłok pokonuje drogę z GMP do DMP czyli mówiąc prościej z góry na dół załóżmy zachodzi wtedy (ssanie i sprężanie) a wiec tłok już pokonuje raz tą samą drogę...
Witam. Mam od marca Opla Kadetta 1.3+ LPG. Pare dni temu, kiedy wracałem z pracy, przy prędkości ok 60km/h auto zaczęło gwaltownie szarpać. Przeszlo mu zaraz, jednak odczułem spadek mocy i nierowną pracę. Już pod domem wykręcilem świece i okazalo sie, że jedna z nich jest...hmm... niekompletna. Brakowalo jej kawałka izolacji ceramicznej, która znajduje...
Trochę nagaru jest w oknie możesz go wyskrobać tylko zasłon okno tłokiem żeby nic nie wpadło do cylindra. Hmm to już nie wiem. Pomyśle.
To ja też się pochwalę a co, nie tak dawno wpadł w moje ręce za 50 zeta ikarusek z uszkodzoną głowicą ale cylindry jak nowe i koło pasowe w zestawie, głowice na podmiankę też mam I co najważniejsze absolutny hit nowa hs21 nigdy nie montowana wyprodukowana w latach 80-tych-> ktoś ją przywiózł na złom Czekam na przypływ gotówki bo dzisiaj wykupiłem OC...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc Moje e46 pewnego dnia zaczęło chodzić jak.traktor słabo reaguje na gaz zapalal normalnie ale dźwięk.i praca silnika są okropne. Kopci.na szaro.egr cały w oleju odma tak samo. Wszystkie klapki na korektorze są słyszałem że lubią wpaść dalej. Ciśnienie na cylindrach dobre. Zapomniałem po.zdjęciu korektora noe chce...
Chcesz zwiększyć v-max? Zmień zębatkę łańcuchową z przodu na większą :) . Powinien osiągnąć nieco większą prędkość kosztem przyśpieszenia, druga sprawa że u ciebie to przyśpieszenie już jest słabe. Jednak moja YBR 125 osiąga tą setkę w miarę bezproblemowo. Więc wychodzi na to, że twoje moto po prostu ma zajechany silnik. Spróbuj ogarnąć pomiar ciśnienia...
Witam, Jeśli mogę to doradzę Ci przyjacielu swój sposób na takie historie. A mianowicie: 1.Weź podkładkę o średnicy otworu wewnętrznego delikatnie mniejszej od średnicy świecy. 2. Na podkładkę połóż wzmocnioną nakrętkę min M8. 3. Środek nakrętki zaspawaj migomatem, tak aby połączyć nakrętkę z urwaną końcówką świecy. 4. Poczekaj aż całość wystygnie całkowicie....
-iskra, jest (ale niemam pewnosci czy w odpowiednim momencie i czy napewno w cylindrze) Otóż to jest to o czym pisałem (czy na pewno w cylindrze, bo na pewno w odpowiednim momecie), i podałem sposób na sprawdzenie tego nie wymaga żadnego skomplikowanego sprzętu, wystarczy radykalnie zmniejszyć odstęp na świecy i sprawdzić. Nie piszę tego gołosłownie,...
Coś wpadło do cylindra lub wyskoczyło zabezpieczenie sworznia tłoka. Co to za marka ,,Dolphina"
Po zakupie przewodów i filtra niestety dalej to samo. Oddałem do oficjalnego serwisu STIHL'a. Okazało się, że z oryginalnego gaźnika po ostatnim czyszczeniu wypadła jakaś gumka taka bardzo mała, który zmieniała tor pobierania paliwa. Doszedł jeszcze jeden problem (ale to akurat z ostatnim zatarciem silnika, który miał miejsce dzień po tym jak napisałem...
Tym się nie sugeruj, że wysokie ciśnienie sprężania i olej idzie. Olej może: - Wyciekać przez turbo - wyciekać przez prowadnice zaworowe - wyciekać wprost na ulicę. Olej, który wpadnie do cylindra np przez nieszczelne turbo potrafi zwiększyć kompresję.
Musisz odkręcić, szarpak i plastikowa osłonę cylindra. Możliwe że wpadła tam jakaś śrubka lub podkładka, chwycił ja magnes i blokuje kolo magnesowe.
Wg powyższego nie nasz prawa do kierunkowskazów bo możesz sygnalizować ręcznie chęć zmiany kierunku. Nic cię nie zasłania itd. Prosty wniosek: by móc używać kierunkowskazów trzeba sobie zrobić budkę nad całym rowerem :) A to całkiem dobry pomysł :lol: :lol: :lol: Wtedy można by całkowicie zrezygnować z wożenia tyłka samochodem w złą pogodę i w 100%...
cylinder byl wymieniany na nowy jak ojciec kupił tą kosiarke bo coś wpadło do cylindra i porysowalo go,i udalo się ją kupić za małe pieniądze,po wymianie służyła przez jakieś 12 lat beż zażutu aż przyszedl czas na kolejny remont byly wymienione łożyska na wale ,wał i cały zaplon,oraz karter silnika ale tlok i cylinder zostal stary bo gość powiedział...
Nie ma związku . Taaa? Dłubałem taki na wiosnę, urwało oś klap w dolocie, wpadło to do komory czwartego cylindra i pozamiatane
Focus 1.6tdci (hdi) dziś urwałem trzy świeczki żarowe. Dostęp miodzio, ale ch.ji nazbierali ode mnie francuzi. Przy wykręcaniu urwanych po kilku godzinach dwie miałem w garści, przy trzeciej tak nawierciłem że końcówka wpadła do cylindra i mnie krew zalała. Na odchodne właściciel powiedział że mechanik ostatnim razem wkręcał je na klej do gwintów co...
Pewnie coś wpadło do cylindra i odbijało się od tłoka- może ukruszona świeca żarowa?
głowica silnika była w naprawie, bo okazało się, że jeden z zaworów był zatarty i całkowicie się nie domykał. Sprawdzenie ciśnienia w cylindrach było równe 14 bar przed naprawą głowicy i po. Bzdura. Zawór był zatarty (dziwne?) czy wypalony? Jakim cudem cylinder nie wykazywał niższego ciśnienia? Czarna mokra bo wtrysk leje. Ewentualnie po naprawie głowicy...
Od tygodnia czasem było czuć dziwny zapach spalin w kabinie. Po oględzinach okazało się, że w puszczają podkładki na dwóch wtryskach (czarna maź) więc wymieniłem wszystkie. Po odpaleniu silnik nierówno pracował, podpiąłem kompa i odczytałem korekty ale na zimnym silniku. Na dwóch wtryskach były ok. max +/-10 ale na pozostałych dwóch się zwiększyły do...
Coś pomieszałeś. Nie mam jak sprawdzić, ale technicznie nie ma możliwości żeby w jakimkolwiek silniku zamek mijał otwarte okno. Tam gdzie się to zdarzało, okno cylindra było podzielone przegrodą, po której "jechał" zamek pierścienia. Inaczej awaria nastapiła by natychmiast. Także nie mam jak sprawdzić ale zdaje mi się, że był tam mały wąski języczek...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z z kontrolką EPC.. Po przejechaniu progu zwalniającego uszkodziło mi kostkę od przepustnicy (pękła) oraz wtyczka.. auto zaczęło chodzić na 3 cylindry oraz wpadło w tryb awaryjny wpadł błąd P0641 po odpięciu wtyczki od przepustnicy błąd zniknął i pojawiały się tylko o braku jej. Wymieniłem przepustnice, wtyczkę oraz...
Na chwile obecna nie znalazłem odpowietrzników, przy zbiorniku nie ma a przy piecu tez nie wpadł mi w oko [gdzieś na pewno jest]. Pytałem kolegi i powiedział mi, że w cylindrze jest poduszka powietrzna i nie ma wężownicy. Zrobiłem dzisiaj kilka zdjęć.
wałek przechodzi przez obudowę muszę koło zdjąć. Co do blokad to owszem jak się nie rusza później silnikiem ja muszę pokręcić wałem żeby tłokami podeprzeć zawory żeby nie wpadły mi do cylindra po zdjęciu zamków
Dzisiaj brat zdjął głowicę. Żaden scenariusz się nie sprawdził. Do cylindra wpadł jakiś kawałek metalu, który siał spustoszenie. Wbił się w cylinder i walił to w głowicę to w zawór. Na szczęście głowica tylko do planowania, zawory dziś zostaną sprawdzone. Na gładzi cylindrów widać delikatne zarysowanie, ale niewyczuwalne dłonią. Poza tym stan jest ok....
bankowo musisz zdjąć sprężyny zaworowe (a co jeśli ci zawór wpadnie do cylindra?). Teoretycznie da się bez zdejmowania głowicy, ale tak jest po prostu wygodniej...
Coś ewidentnie wpadło do cylindra. Być może auto miało kiedyś dzwona i to są resztki obudowy filtra powietrza? Albo resztki turbiny ? Generalnie wymieniasz te tłoki które są w złym stanie, zależy jakie masz oczekiwania i co montujesz (nowe/używane), tuleja jest porysowana czy mi się wydaje ?
Naprawiany sterownik 3 razy, włożony kolejny. Nikt nie wpadł na pomysł by zamienić miejscami ze sobą cewki na cylindrach 1,4 z 2,3? Wtedy było by wiadomo czy to wina cewek.
RATUNKU!!! mam duzo wody w tlokach Co masz zrobić? Ja proponuję opatentować! To rewolucyjne rozwiązanie, jeszcze nikt na to nie wpadł do tej pory!!!! 8-) Pozdr. (woda zazwyczaj występuje w cylindrach)
można dać tłok w GMP na tym cylindrze, rozpiąć zapinki, zdjąć sprężynę zaworową, założyć na trzonek ciasny wężyk paliwowy, z drugiej strony w wężyk szpilkę/śrubę z uciętym łbem i to w wiertarkę i tak "dotrzeć" zawór w prowadnicy ruszając też w górę i w dół (można opuścić trochę tłok, byle nie tyle żeby zawór nie wpadł) PS: jak buda zdrowa to ja bym...
Remont robiłem bo mi panewke na korbie obróciło, po dłuższym kręceniu na rozruszniku coś zaczyna jak by odpalać ale wygląda to jakby łapał na jeden cylinder i cisza, wpaść mi nic nie wpadło i raczej o niczym nie zapomniałem sprawdzałem już kilka razy i check engine gaśnie bez problemów i auto nie raportuje żadnych błędów jeszcze raz powiem że w aucie...
Samochód na trasie zaczął szarpać i zgasł nie możliwe było ponowne uruchomienie(nie odpalił ponownie). Został zcholowany. Po kilku dniach po odpaleniu zaczął nierówno chodzić stukać a z tyłu kłęby czarno niebieskiego dymu. Po zdjęciu głowicy okazalo się że szklanki są żużyte i wypadł jeden zawór wydechowy. Dodaję że auto ma po 4 zawory na cylinder wpadł...
Piezowtryskiwacze? Owszem - obok elektomagnetycznych. Są nieco od nich szybsze, ale bardziej kłopotliwe - Zgadza się, od siebie mogę dodać że są kłopotliwe nie tylko ze względu na zużycie ale również na powtarzalność w procesie produkcji. O ile elektromagnetyczne mają zbliżone parametry i można je zamieniać miejscami o tyle piezo różnią się znacznie...
Sam twierdzisz, że dałeś "popalić" pilarce, więc miała prawo ulec uszkodzeniom. Sprawdź, czy nie pękł wał (miałem taką w naprawie) i aby to sprawdzić przytrzymaj koło magnesowe a drugą ręką obracaj wewnętrzną częścią sprzęgła odśrodkowego. Zwróć też uwagę, czy jakieś "obce ciało" nie wpadło do pilarki i nie blokuje jej. Sprawdź mocowanie cewki WN i...
Jak wpadłeś na genialny pomysł zmiany sterownika ? Sprawdzałeś sygnały kluczowania na cewki? Czy tak samo się wyśniło ?
U mnie jest diesel 2.8 i żadnych modyfikacji. Problem w toyotach jest jeszcze taki, że błąd jednego elementu zapala kilka wskaźników i jest dyskoteka. U mnie problem znika po dobrym rozgrzaniu silnika. Dziś jednak silnik wpadł w pewnym momencie w drgania - jakby 2 z 4 cylindrów przestały działać. To nowość w objawach. Będę Nadal walczył. Jeżeli się...
Mógł np odpaść sztyft ze świecy żarowej, lub kawałek nagaru wpadnie do cylindra podegnie zawór i wystarczy.
Coś wpadło pomiędzy tłok a cylinder? Sprawdź co za element to zrobił. Może być kilka przyczyn, uszkodzone łożyska igiełkowe, łożyska wału, kawałek pękniętego listka zaworu membranowego... Do do tłoków jest kilka producentów, Vertex (najlepsza), Meteor, Standard (raczej no-name), China. Trzeba pamiętać że fabryka nie przewidziała szlifów cylindra żeliwnego,...
Niepotrzebnie zdejmowałeś cylinder, teraz będzie problem z zablokowaniem wału. Nie zamierzałem go ściągać, po odkręceniu śrub z dołu i kombinowaniu jak odkręcić te 2 koła można by rzec, że sam się prosił o wyciągnięcie....,Jutro spróbuję ze sznurkiem znam ten sposób z wymiany uszczelniaczy silników 16 zaworowych, ale nie wpadłbym na to aby to tutaj...
Pacjent Polo 9n 2004 r (produkcja koniec 2003 r) przebieg 285 000 km. Silnik 1.4 TDi PD o oznaczeniu BAY. Silnik przy gwałtownym przyspieszaniu (pierwszy bieg do 4000 RPM) zaczął nagle stukać i przestał pracować na cylinder jak później okazało numer 2. Po zdjęciu głowicy skasowany tłok i trochę drobnych części grzybka zaworu wydechowego. Teraz pytanie...
Nie polecam odpalac silnika .znajomemu na warsztacie wpadła świecą do cylindra i zrobiła bigosu.
Te błędy czytasz tak: xxxx-xx, pierwsze cztery cyfry (lub trzy) to błędy OBD, po myślniku ilość wystąpień. Tu wychodzi, że 1- niesprawny przepływomierz powietrza P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction - 8 zapisów do pamięci. 2- czujnik przepustnicy poza zakresem P1120 Throttle position sensor out of range - 52 zapisy do pamięci. 3- wewnętrzne...
Tak, i przy okazji sprawdź czy gwarancja obejmuje wymianę głowicy po wpadnięciu kawałków wirnika do cylindra.
Zrób adaptację przepustnicy, ale jak środkowa elektroda świecy wpadła do cylindra, to mogła tam narobić bałaganu, dlatego zaczął bym od pomiaru ciśnienia
Tylko uważaj żeby przy tych operacjach nie wpadło coś do cylindra...
2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Teoretycznie da się to zrobić, ustawiając tłok tak aby zawór się na nim oparł. Ale ryzykujesz tym, że może Ci on wpaść do komory spalania. Po za tym nie widzę sensu ( po za wymianą uszczelniacza trzonu) tej operacji. PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione? Ten...
Szanse na kolizje jest 50/50 Nie, szansa na kolizję wynosi 100% Ściągaj głowicę i daj do zrobienia, bo jak urwie się grzybek krzywego zaworu i wpadnie do cylindra to silnik leci na złom. Tam są na tyle cienkie trzonki zaworów ssących, że sprężyna jest w stanie domknąć lekko skrzywiony zawór
Pewnie że można. Tłok tego cylindra dajesz w górny martwy punkt GMP, zbijasz miseczkę zaworu, wyciągasz zamek, tłok jest w górze to zawór oprze się na nim i nie wpadnie do cylindra. Wymieniasz, składasz i gitara.
W mojej scani po naprawie chłodnicy oleju wpadł poprok i zatkał dyszę chłodzenia tłoka co skutkowało zatarciem tłoka i pęknięciem tulei
Może środkowa elektroda się wysuwa z izolatora ? (jakaś chińska podróba świecy) Miałem taki przypadek kilka razy, raz niestety (dla klienta) w 3 elektrodowej świecy, wpadła do cylindra i narobiła bałaganu
Pytanie jak wygląda gładź cylindra ? Coś tam wpadło
MOże kable zamienione, może podczas wymiany świec coś wpadło do cylindra, a może przewody do dupy. Zacznij coś sprawdzać a nie filozofować.
Od starej membrany oderwał się kawałek plastiku i wpadł do środka silnika co spowodowało zatarcie, trzeba było rozpolowic silnik i usunąć resztki starej membrany
Sprawdź wszystkie wtyczki w komorze silnika wtryskiwacze cewki oraz najważniejsze czujnik położenia wału bezpieczniki? Jak była woda w cylindrach to różnie bywa z silnikiem, zabawa droższa niż cały lanos, ostaniu swojego oddałem na złom a był w stanie b. dobrym.
Samo sprężone powietrze nie da rady. Ustawiasz tłok w GMP i blokujesz wał i dopiero wtedy pompujesz powietrze. Inaczej sprężone powietrze zepchnie tłok w dół i możesz mieć problem jak zawór wpadnie do cylindra. Inna sprawa taka, że sprężone powietrze utrzyma zawór przy montażu, a przy demontażu może bycym problem - zakleszczone zamki. Wtedy najlepiej...
Witam Po długiej lekturze na google postanowiłem założyć temat. Problem jest taki: Samochód jak jest zimny odpala "od strzała", jednak jak się zagrzeje to już nie jest kolorowo, kręci rozrusznikiem szybko, w początkowej fazie kręcenia tak jakby "łapał" ale nie na wszystkie gary, i później tylko kręci bez żadnych efektów. Co ciekawe samochód na popych...
Zawory już ustawiłem, porobiłem znaki markerem gdzie się dało i ustawiłem tak jak było, łańcuszek jeszcze jest dobry, a sprawdziłem to przez sprawdzenie napinacza. Wszystkie zawory były za ciasne, ustawiłem w połowie lub w górnej granicy luzu, po złożeniu motocykl odpalił tak, że temat zaworów mam już ogarnięty. Pomyślałem, że jak tak dobrze mi poszło...
Witam. Miesiąc temu kupiłem 406 2.0 hdi rhz z dużym przebiegiem 280tyś mil/450,8tyś km ze świadomością że samochód będzie wymagał nakładu finansowego. Dwa dni jazdy silnik padł. Zawór wydechowy wpadł do cylindra, pękło zabezpieczenie (zamek)sprężyny. Kupiłem używany silnik ten sam kod, po oględzinach wyglądał ok, brak nadmiernego nagaru i złogów olejowych...
Mi przychodzi do głowy że ciepło będzie zasilało jakąś reakcje endotermiczną a produkty będą dodatkowym paliwem. Albo ciepło będzie energią dla magazynowania gazu pod ciśnieniem, a w kluczowym momencie energia ta będzie oddawana - w koła. Niestety ktoś już na to wpadł przed tobą - można wytwarzać przegrzaną parę wodną i podawać ją do cylindrów. dla...
To jeszcze magicy powiedzcie koledze jak :-) Bo jeszcze rozepnie zabezpieczenia i mu zawór do cylindra wpadnie :-)
kontrolka rezerwy jest jeżeli chodzi o wymiane uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy to mozna to zrobic trzeba jednak trochę wprawy.Nalezy pamietac aby tłok cylindra rozpinanego był w górnym położeniu zabezpieczy to wpadnięcie zaworu do cylindra.
Konsekwencją (?) mojego problemu jest to,iż wypaliło tuleje cylindra, stopiło cewkę (do zera) i świecę której resztki wpadły do cylindra. Po remoncie silnika (upg, planowanie itd.)problem się nie rozwiązał. Wentylator się włącza, czujnik wymieniony 2x razy, termostat puszcza obieg, układ odpowietrzony, zestaw wskażników podmieniony na inny. Brak błędów....
Dobra.. wydawało mi się, że się poprawiło, ale jest jeszcze gorzej. Simering od strony sprzęgła wymieniony, bo wpadł do środka, poprawiłem łączenie gaźnika z cylindrem, wymieniłem śrubkę regulacji, sprężanie ma, obniżyłem stator na coś ok. 5,5mm. Efekt jest taki, że w dalszym ciągu nie trzyma wolnych obrotów a po przełączeniu na światła automatycznie...
Miałem tak z tłokiem w Nisanie /dizel/ został korbowód ze sworzniem a tłok w kawałkach wpadł do misy. Raczej słychać wyraźnie takie atrakcje w silniku a tu tylko zgasł , Pomiar ciśnienia cylindrów powinien cos powiedzieć pozdro
Dziś dokładniej zacząłem przyglądać się sprężarce. Zawory jak się okazało wszystkie są w porządku (zawory ssące i tłoczące, nie te bezpieczeństwa itp bo ich jeszcze nie sprawdzałem), i tu pytanie czy jak już to rozebrałem to przepolerować je drobnym papierem na gładkiej powierzchni czy nie ruszać? Kolejną rzeczą jaką zauważyłem są takie drobne ślady...
https://obrazki.elektroda.pl/2886551800_... Zastanawia co mogło tak zmasakrować tłok. Nie wiem czy dobrze widzę ale tak jakby.kawałka pierścionka brakowało. Może ssała nieszczelnością z filtra powietrza. Albo coś z filta wpadło, uszkodzenia tłoka są niebywałe, a cylinder prawie nie tknięty. Przegrzany tłok byłby koloru fioletowego
Ojoj. Uszczelniacze można wymieniać bez zdejmowania głowicy. Jak ktoś się boi że mu zawór wpadnie do cylindra to musi wymieniać kolejno na cylindrach w których tłok jest w GMP. Z tego co mi wiadomo to zawór niedość że nie stoi w miejscu, to jeszcze specjalnie jest mu nadawany ruch obrotowy żeby przylgnia wyrabiała się równomiernie. Pozdrawiam Witek
. Musiałobyć jej sporo gdyż najprawdopodbniej wpadła do cylindrów, zwiększyło to objetość tak jakby tłoka (woda na tloku a tam szczelnie jest) zgniotła zawory które w tej chwili były niedomkniete, czyli je pokrzywiła. Stąd strzały gdyż one się nie domykają wtedy kiedy powinny. Pozdrawiam. Głupszego tekstu i rozumowania dawno nie widziałem, jak masz...
Gratuluję tym, którzy gaworzą, że nic się nie stanie. Otóż chyba nigdy nie widzieli pod stosowną aparaturą co zawiera powietrze, które tylko w warunkach sterylnych jakie panują przy montażu dysków twardych, zaawansowanych operacjach szpitalnych itp. jest czyste. Jak Ci piach i brud a nie daj woda wpadnie do cylindrów to dopiero będziesz szukał nowego...
Jak nie było sekwencji to montowali drugą generację do tego silnika i ja to widziałem i widziałem jeszcze jak po strzale wpadły do cylindra kawałki drugiej przepustnicy,chyba nie muszę kończyć.Problemem jest jeszcze plastikowa puszka na przepustnicę z której też zostają drzazgi po strzale mimo zabezpieczeń.Radzę dobrze przemyśleć wybór bo może byc kosztownie.Uważam...
Poczytaj sobie o rozbieganiu turbodiesla. Ewidentnie olej z turbiny. Miałeś dużo szczęścia że udało się go zgasić. Jak najszybciej turbo do kontroli i uważaj żeby się to przypadkiem nie powtórzyło. Nawet jeśli się to nie powtórzy to jest możliwa awaria turbo a skutki też mogą być kosztowne. ( sam to ćwiczyłem - awaria strony sprężarkowej urwane łopatki...
Błąd 8 wystąpi po zablokowaniu bloku zaparzacza - jak silnik nie jest w stanie ustawić bloku w żadanej pozycji (kontroluje to sterownik mierząc ilość obrotów na podstawie zliczania impulsów z enkodera). Sprawdzić blok zaparzacza. Mozliwości jest wiele - mogło coś wpaść do otworu na kawę sypaną, złe ustawienie granulacji (stopnia zmielenia) - jesli kawa...
Jak długo masz instalacje LPG w tym aucie ? Wiesz proponował bym zmienić i mechanika i gazownika. Gazownika bo skoro władował gaz 2 gen do MPI to mógł dodać jeszcze klapke "przeciw strzałom" i miałbyś obudowe filtra całą teraz. A dlaczego zmienić mechaników? Bo albo mierzyli tę kompresję tak jak im się udało lub masz powazny problem z silnikiem a regulacja...
wpaść środek wpaść dziura wpaść fiszbin
serwer minecraft wariuje pokrętło pilot toyota baterie
Realigning Gears After Gearbox Cable Replacement Telewizor Philips wyłącza się po 15 sekundach logo