Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Zakupiłeś od jednego człowieka zestaw, czy go składałeś z poszczególnych elementów?
Poczytaj o tym silniku [url=https://rafik175.pl.tl/%26%23346%3B...
WSK 175 nie ma żadnego regulatora jest tylko mostek prostowniczy. Tutaj masz najprostsze rozwiązanie http://www.motocdi.com/wsk-175-zaplon-cd...
Witajcie ponownie. Do tematu pragnę jeszcze dodać, że iskra jest bardzo mizerna, bardzo słaba, wątła. Czy i to może być przyczyną ciężko odpalającego silnika i dławiącego się?
Już ma założony zapłon cdi tak więc za takie rady dziękuję
http://www.motocdi.com/cdi-wsk-175-m21w2... wystarczy wpisać w google WSK 175 CDI....
Od czego ten zapłon? Możesz podać jakies dane bo chciałbym kupić Chciałbym zamontowac do wsk 175 [prawie identyczny silnik]
A po co Ci mapa od 4T w WSK175 ??? Przecież to 2T i całkiem nieźle pracował na stałym punkcie zapłonu. Poczytaj sobie http://www.motocdi.com/cdi-wsk-175-m21w2... Ciekawy zapłon do WSK 175. W ogóle interesująca strona dla domorosłych konstruktorów.
Posiada ktoś schemat podłączenia do tego zapłonu CDI do WSK 175?
A mam jeszcze takie pytanko czy zapłon CDI w silniku wsk 125 daje coś oprócz bezawaryjności zapłonu.?
Wsk 125 miała zapłon iskrownikowy, który nie wymaga zasilania. Wystarczy zaadoptować. Lub pójść z duchem czasu i założyć bezstykowy zapłon CDI z jakiegoś skutera.
Witam. Jestem ciemny w elektronice, jeżeli chodzi o te rzeczy o których powiem. Więc tak. Buduję sobie moduł do mojej wsk 175 która ma zapłon CDI, czyli impulsator, cewka, moduł taki jak w dzisiejszych skuterkach 2T. Znalazłem jakiś schemat takiego modułu, tylko że mam problem, gdyż nie wiem czy C1 i C2 to kondensator elektrolityczny, ceramiczny, czy...
U mnie niby było wszystko dobrze iskra elegancka w dobrym momencie ale motor nie palił wiec kupiłem zapłon cdi ustawiłem i kobuz odpalił odrazu i chodzi bez problemu
CDI założyć :P [url=https://www.google.pl/search?safe=o...
Można było również zostawić aku i włożyć moduł zapłonowy podpinając go pod platynki-miałem kiedyś taki w maluchu ale i tak co jakiś czas trzeba było przerwę ustawiać Obecnie bezstykowy z eleganta i to jest to przy tym nic się nie robi tylko lać paliwo i jechać Interesowało by mnie cos takiego ale w wsk 175 bo ona bez aku nie odpali no chyba że po modach...
Spróbuj zmniejszyć przerwę na impulsatorze. BDW to nie rozumie tej obecnej mody na wstawianie wszędzie CDI. O ile w przypadku WSK 175 jest jeszcze jakiś sens. Miałem kiedyś WSK 125 tam zapłon nie jest kłopotliwy a ciężkie seryjne magneto zwiększało moment obrotowy silnika. Osobiście miałem tak zapłon ustawiony, że paliła lepiej niż te współczesne rozwiązania...
Mam problem z zapłonem który wykonałem do WSK 175. Zapłon wykonany wg schematu. http://obrazki.elektroda.pl/6747516900_1... Wszystko ładnie działa iskra jest, pojawia się problem gdy chce ustawić zapłon. Otóż iskra jest tylko w pewnych zakresach (określonych kątowych położenia wału) i akurat jest tak że w momencie zapłonu zanika. Mam...
Problem będzie z elektryką: Jak dla kogo??? Słabo obeznani w elektryce faktycznie mogą mieć problemy, ale dla chcącego... http://www.motocdi.com/cdi-wsk-175-m21w2... Gdzieś na tej stronie był projekt zapłonu typu magnet do WSK175 ale nie mogę znaleźć.
Popieram kolegę robokop. Nie wiem dlaczego większość jest pochlebnego zdania. MINUSY -cięcie spawanie mocowania -dorabianie wydechu -sposób odpalania kopniak nie wiadomo gdzie. -przerabianie instalacji elektrycznej -przerabianie zapłonu -brak chłodzenia -ręczna zmiana biegów -brak WSTECZNEGO -jeszcze coś wyjdzie... PLUSY +możliwość uzyskania większej...
A mógłby ktoś potwierdzić, czy przekrój 0,18 mm jest prawidłowy? I czy też pojedynczo emaliowany wystarczy? Na znanym portalu aukcyjnym są 0,18 po 9 i 14 zł, i 59 zł za 1 kg, wziąłbym kilogram, bo się chyba najbardziej opłaca, bo chcę jeszcze nawinąć cewkę CDI do WSK 175.
I tak byłem u znajomego który zajmuje się starymi motorami . Ustawił mi zapłon do lampy i jak już palił od ,,kopa,, to prawdopodobnie nie wiem czemu uwalilo mi modol. Brak iskry znowu. Zamówiłem tym razem z allegro 2 szt od innego dostawcy (do skutera bonten miałem od gościa od któreho kupiłem zapłon) bo od gościa od CDI 2 uwalilo i nie mam pojęcia...
http://www.molla.org/DIY-CDI/SC-DIY-CDI-... http://www.sportdevices.com/ignition/ign... http://zaplon.pl.tl/ Powinieneś coś znaleźć. Jak masz zrobiony ten zapłon? Co go zasila? Bo widzę, że koło magnesowe zostało oryginalne
A ja proponuję zastosować zapłon CDI. Są one stosowane masowo we wszelkiego rodzaju skuterach. Nie wymaga zasilania, bo ma własną cewkę zasilającą. Tak więc waga koła magnesowego, i tak niewielka, będzie mniejsza od wagi akumulatora. Można też zastosować zapłon iskrownikowy, który jest z powodzeniem stosowany we wszelkich rozwiązaniach lotniczych (choćby...
Witam, Kończę właśnie remont silnika WSK 175 i pomyślałem, że jest okazja aby zafundować mu elektroniczny zapłon. Jakieś 20 lat temu zabierałem się za własnoręczną budowę, ale na planach się skończyło. Dzisiaj łatwo dostępne są tanie moduły od skuterów, tak więc samodzielna budowa wydaje się trochę bez sensu. Wiele osób przystosowało te silniki do współpracy...
Różnica w uruchomieniu silnika za pomocą rozrusznika elektrycznego i nożnego jest taka, że rozrusznik elektryczny pobiera dość duży prąd z akumulatora i co za tym idzie może wpływać na wytwarzaną iskrę elektryczną (uniemożliwić jej wytworzenie). Skąd to wziąłeś? Z DTR WSK 175 Gazela :D Kolego, tam jest układ zapłonowy CDI, na który stan akumulatora...
Przecież bartosz789 napisał ci co masz zrobić. A wykorzystanie cewek prądnicy do zapłonu nie jest takie proste jak się wydaje. Byli tacy co zrobili fajny układ zapłonowy bazujący na tych cewkach: http://www.motocdi.com/cdi-wsk-175-m21w2...
sprawa ma sie również finansami, bo przerobienie na zapłon bateryjny to kwestia cewki butelkowej nawet od malucha a cdi to juz koszt. Powiedz mi jeszcze jakie napiecie musi byc podawane z magneta zeby taka cewka jak mam wyzwalała iskrę?
Nie. Bardziej to: http://www.motocdi.com/cdi-wsk-175-m21w2... Choć nie do końca. Nie moge znaleźć tematu o który mi dokladnie chodzi.
Czytając posty o CDI w WSK mam wrażenie jest z nimi więcej problemów niż z oryginalnym zapłonem.
Miernik elektroniczny głupieje w pobliżu układu zapłonowego (obojętnie, czy klasycznego z przerywaczem, czy cdi). ładowanie możesz sprawdzić mierząc napięcie akumulatora zaraz po zgaszeniu silnika i po dłuższym postoju (np rano, po nocy), ewentualnie przedłużyć kable do miernika, >2m i dodatkowo kondensator elektrolityczny dużej pojemności podpięty...
Wzoruj się na zapłonie ETZ. Oprócz czujnika musisz mieć moduł wykonawczy. Wszystko to prostacka elektronika. Największym problemem jest stabilne zamocowanie tego do prądnicy. A WSK 175 jest ciasno. Chodzi o to aby czujnik halla był na jak największym promieniu. Myślę że trochę rozjaśniłem problem. Jak coś to pytaj. Osobiście nie montowałbym czujnika...
Witam właśnie wrzucam zdjęcia prądnicy zrobiłem kilka. http://obrazki.elektroda.pl/6510704600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9868044700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9122760500_1... Aha a odnośnie tego zapłonu CDI to z miłą chęcią bym go zamontował zamiast standardowego. Na pewno będzie on lepszy....
Kolejne pytanie mam mianowicie który zapłon będzie lepszy: http://obrazki.elektroda.pl/1758034100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5935781900_1... Te dwie cewki będą dawały lepszą iskrę???
Ewentualnie zestaw od jakiegoś skutera. Od razu z układem zapłonowym CDI. Pozostaje właśnie kwestia dopasowania mechanicznego.
Przestańcie bredzić od rzeczy z korobowodami od Yamahy, łożyskami trzyrzędowymi i gaźnikami od MZ. Na rozciągający się łąńcuszek sprzęgłowy nic się nie poradzi - jeden rząd ogniwek ma przenieść 14KM - albo dopasować zębatki od CZ, dwurzędowe i skrócić łańcuszek, albo z tym żyć. Są w sieci zdjęcia przeróbek przeniesienia napędu z silnika przy pomocy...
zapłon punkt zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon punkt zapłon punkt zapłon
wilson little philips match skrzynka przekaźników
bremslicht prufung bremslicht prufung
Demontaż silnika z turbiną w okapie Mastercook Elegance Omega 60x Wolne opuszczanie podnośnika New Holland TD5050 - przyczyny i rozwiązania