Maja zacząć się otwierać przed gmp. Zamykają się jak krzywka pozwoli. Dodano po 1 Jak tłok idzie do dmp to jest ruch tłoka w dół. Ty masz ustawić na ruchu w górę. Czyli do gmp ma 3 mm przed. Użyj żarówki.
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Zakupiłeś od jednego człowieka zestaw, czy go składałeś z poszczególnych elementów?
Oto i cała przyczyna, w silniku dwusuwowym nie ma zaworów, tylko okna w cylindrze. To wyszczerbione wycięcie to właśnie okno. Jeżeli jest wyszczerbione to część zassanej mieszanki ucieka do wydechu, lub jest cofana do gaźnika. Niestety cylinder do wymiany. :( Przy zakładaniu nowego cylindra zablokuj wał w położeniu GMP,ponieważ obrócenie wału podczas...
Zerknij proszę tu: www.wueska.pl/instrukcje/Naprawa%20Motoc... ... i tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic9...
Zapłon dobrze ustawiony?
To jest nazwa tego urządzenia a zwie się ELEKTRONIKA ale przy tej nazwie jest cyfra chyba 6.Taki model tego urządzenia wykonałem sam i przetestowałem na ww Fiacie 125 Opis takiego urządzenia był zamieszczony w książce ELektryka w moim samochodzie.W jednym ze starych egzemplarzy Młody Technik był też opisany tego typu moduł zapłonowy podobny do tego...
Miałem okazje oglądać napęd z silnika od WSK 175.Zapłon był założony od kosiarki lub piły spalinowej...chyba najlepsze rozwiązanie ze względu na mały ciężar i prostotę.Jak wszystko jest sprawne nie ma żadnych problemów z odpalaniem.
Poczytaj o tym silniku [url=https://rafik175.pl.tl/%26%23346%3B...
Ustaw tak zapłon żeby platynki się rozwierały przed górnym martwym punktem tłoka.
WSK 125 ma zapłon inny niż WSK 175. w 125 masz koło magnesowe, a w 175 niema... Oczywiście że wsk 175 ma zapłon z akumulatora i z niego cewka wys. nap. pobiera prąd jednak cewka w wsk 125 na kole magnesowym ma to samo zadanie wytwarza też wyskie napięcie tyle że samodzielnie je wytwarza poprzez indukcje elektromagnetyczną a przerywacz i tak musi jej...
A po co Ci mapa od 4T w WSK175 ??? Przecież to 2T i całkiem nieźle pracował na stałym punkcie zapłonu. Poczytaj sobie http://www.motocdi.com/cdi-wsk-175-m21w2... Ciekawy zapłon do WSK 175. W ogóle interesująca strona dla domorosłych konstruktorów.
WSK 175 nie ma żadnego regulatora jest tylko mostek prostowniczy. Tutaj masz najprostsze rozwiązanie http://www.motocdi.com/wsk-175-zaplon-cd...
Stawiam na źle ustawiony zapłon.
Witajcie ponownie. Do tematu pragnę jeszcze dodać, że iskra jest bardzo mizerna, bardzo słaba, wątła. Czy i to może być przyczyną ciężko odpalającego silnika i dławiącego się?
http://www.motocdi.com/cdi-wsk-175-m21w2... wystarczy wpisać w google WSK 175 CDI....
Mam problem z zapłonem który wykonałem do WSK 175. Zapłon wykonany wg schematu. http://obrazki.elektroda.pl/6747516900_1... Wszystko ładnie działa iskra jest, pojawia się problem gdy chce ustawić zapłon. Otóż iskra jest tylko w pewnych zakresach (określonych kątowych położenia wału) i akurat jest tak że w momencie zapłonu zanika. Mam...
Witam. Gaźnik wyregulowany zapłon ustawiony?
WSK 175 miały zapłon bateryjny z akumulatora pamiętam że w razie kłopotów zapalało się na pych gdyż potrzeba większych obrotów żeby była iskra ,proponuje sprawdzić z akumulatorem bo może być uszkodzona cewka zapłonowa lub ta od ładowania ,może być zwarty do masy przewód od gaszenia .
Już ma założony zapłon cdi tak więc za takie rady dziękuję
A mam jeszcze takie pytanko czy zapłon CDI w silniku wsk 125 daje coś oprócz bezawaryjności zapłonu.?
Problem będzie z elektryką: Jak dla kogo??? Słabo obeznani w elektryce faktycznie mogą mieć problemy, ale dla chcącego... http://www.motocdi.com/cdi-wsk-175-m21w2... Gdzieś na tej stronie był projekt zapłonu typu magnet do WSK175 ale nie mogę znaleźć.
Układ ładowania który jest zastosowany w WSK 125 nie jest na tyle wydajny żeby przerobić instalację w wersji zapłonu bateryjnego.Już sam prostownik zabudowany w lampie jest jednopołówkowy i układ ładowania zapewnia jedynie takie ładowanie aby zasilony został sygnał i światła pozycyjne no może jeszcze kierunkowskazy.Sam zapłon przerobiony na bateryjny...
Witam. Mogę podesłać ci zapłon od kosiarki spalinowej w celu prób, niestety koło z magnesem poszło na złom. A wystarczyło by go tylko przetoczyć w celu zmniejszenia wagi. Jak jesteś zainteresowany daj znać na PW.
Jaka jest iskra, jej grubość i kolor? Przerwa na świecy nie może być za duża bo bedzie zdmuchiwać iskre(0.4-0.6mm), ustaw poprawnie zapłon przedewszystkim.
na ostatnim zdjeciu mniej wiecej rozplanowałem ale przy którym punkcie jest zapłon
Od biedy może być. P.S. Oryginalnie był tam zastosowany mostek z płytek selenowych. W najstarszych. Od "Kobuza" wzwyż był prostownik krzemowy, taka hybrydka. ładowanie nie jest połączone z masą - do masy podłączony jest dopiero ujemny biegun prostownika. I ten z obrazka nie od biedy może być, tylko w zupełności wystarczy - przewody z konektorami można...
Od czego ten zapłon? Możesz podać jakies dane bo chciałbym kupić Chciałbym zamontowac do wsk 175 [prawie identyczny silnik]
Może kolega uzupełni - WSK 125 czy 175, bo układ zapłonowy jest zupełnie różny.
tam były dwa zestawy cewek - jeden 12V do zasilania przedniego reflektora, drugi 6V do ładowania akumulatora, z którego to był zapłon, postojówki i kierunkowskazy Były też wersje 12V jak chociażby Gazela. Silnik 175 Wiatra i 2 akumulatory 6V łączone szeregowo.
6V bo oryginalnie zapłon jest zasilany z akumulatora.
W tych motocyklach był zapłon tzw. bateryjny, czyli potrzebne było zewnętrzne źródło zasilania (akumulator), by można wygenerować iskrę.
1.sprawdź jeszcze palatynki czy nie maja luzu lub nie są wypalone 2.sprawdź kondensator też możne być jego wina 3. ustaw zapłon jak pisał robokop
https://www.google.pl/search?q=schemat+m... masz wiele modułów zalezy jaki kupisz do 2 t wtedy pod koske masz podlaczenie i kolory
Spróbuj zmniejszyć przerwę na impulsatorze. BDW to nie rozumie tej obecnej mody na wstawianie wszędzie CDI. O ile w przypadku WSK 175 jest jeszcze jakiś sens. Miałem kiedyś WSK 125 tam zapłon nie jest kłopotliwy a ciężkie seryjne magneto zwiększało moment obrotowy silnika. Osobiście miałem tak zapłon ustawiony, że paliła lepiej niż te współczesne rozwiązania...
Zapłon bateryjny daje bardzo grubą iskre Bez akumulatora to nie jest zapłon bateryjny.
Ehh,jakiś czas temu opisałem jak zrobic/przerobic ukł. zapłonowy w wsk 175 na elektroniczny,bezstykowy.125 czy 175 posiadasz?
Wsk 125 miała zapłon iskrownikowy, który nie wymaga zasilania. Wystarczy zaadoptować. Lub pójść z duchem czasu i założyć bezstykowy zapłon CDI z jakiegoś skutera.
Ogólnie w WSK 175 są 2 największe wady: - Zapłon bateryjny, który potrzebuje dobrego akumulatora - Skrzynia, choć nie koniecznie Resztę wad, które wyżej wymieniłeś są spowodowane zwyczajnym zużyciem, nieprawidłowym złożeniem, albo złym zdystansowaniem (brak podkładek lub nieprawidłowa ich grubość). Tutaj może pomóc jedynie regeneracja lub wymiana na...
Witam Serdecznie. Mam pewien problem ostatnio u dziadka znalazłem zapłon do WSK 175 jednak mam problem z cewkami, wszystkie przewody są odlutowane i zostały same cewki. Oryginalnie wychodzi z nich 5 przewodów: Niebieski Brązowy Żółty czarny Czerwony Głownie chodzi mi o żółty i brązowy bo odpowiadają za ładowanie akumulatora.Reszta to raczej światła....
Najwyższe ciśnienie powinno mieć miejsce przy 10° do 15° owk po GMP, ale jeśli "stroisz" silnik to licz się z tym że moc "dwusuwa" zależy również od parametrów układu dolotowego i wylotowego, oraz od składu mieszanki, a także od temperatury powietrza, zaś wszystkie te czynniki wpływają na siebie. Życzę sukcesów.
W ten właśnie sposób,miernik wiadomo ustawiony Ω.
od kiedy wsk 175 ma uszczelkę pod głowicą jeśli założysz to nie radzi się na trójcę ustaw zapłon jak oryginał napewno pomoże sprawdź wydech i filtr ssący jak nie pomorze to bierz się za remont silnika to prosty i przyjemny silniczek do składania
http://www.molla.org/DIY-CDI/SC-DIY-CDI-... http://www.sportdevices.com/ignition/ign... http://zaplon.pl.tl/ Powinieneś coś znaleźć. Jak masz zrobiony ten zapłon? Co go zasila? Bo widzę, że koło magnesowe zostało oryginalne
Witam. Tak jak w temacie mam problem z Wsk. Na wolnych obrotach chodzi ładnie, pali od kopa. Problem zaczyna się gdy chce dodać gazu do oporu wtedy jakby jęczy i nie chce wejść na pełne obroty. Regulowałem gaźnik i zapłon nadal to samo. Proszę o pomoc :|
Źle ustawiony zapłon/dwa wyregulować gaźnik. Jaki jest odstęp na elektrodach świecy?
U mnie niby było wszystko dobrze iskra elegancka w dobrym momencie ale motor nie palił wiec kupiłem zapłon cdi ustawiłem i kobuz odpalił odrazu i chodzi bez problemu
Poszukaj schematu instalacji z WSK'i 175. 175'tki miały elektrozapłon + aku na 6V. W sumie nie rozumię po co Ci taki zapłon w WSK?
Nie oto chodzi że nie potrafię tego rozebrać i złożyć po prosu z bardo nie wiem jak te części się nazywają. Zapłon oczywiściepotrafię ustawić.
Witam. Jestem ciemny w elektronice, jeżeli chodzi o te rzeczy o których powiem. Więc tak. Buduję sobie moduł do mojej wsk 175 która ma zapłon CDI, czyli impulsator, cewka, moduł taki jak w dzisiejszych skuterkach 2T. Znalazłem jakiś schemat takiego modułu, tylko że mam problem, gdyż nie wiem czy C1 i C2 to kondensator elektrolityczny, ceramiczny, czy...
WSK 175, choć w moje opinii to bez większego znaczenia wystarczy, że będzie zapłon bateryjny, a przerywacz zastąpi czujnik. Taki jest cel tej modernizacji.
Czas spalania mieszanki jest stały więc trzeba zapłon przyspieszać żeby w kominie się nie dopalała.
Ja mam fabryczny mostek prostowniczy. Kupiłem dzisiaj akumulator 6V i jest mały problem motor ładnie pali ale na wysokich obrotach strzela w tłumnik, świeca jest nowa zapłon dobrze ustawiony, co to może być?
Ja bym sprawdził poziom paliwa w komorze i zapłon jeśli był ruszany.
A mógłby ktoś potwierdzić, czy przekrój 0,18 mm jest prawidłowy? I czy też pojedynczo emaliowany wystarczy? Na znanym portalu aukcyjnym są 0,18 po 9 i 14 zł, i 59 zł za 1 kg, wziąłbym kilogram, bo się chyba najbardziej opłaca, bo chcę jeszcze nawinąć cewkę CDI do WSK 175.
Założysz akumulator 6v i cewki świetlne połącz równolegle i przez mostek prostowniczy do ładowania. Zapłon bateryjny można wtedy zrobić.
Wg. mojej opini jeśli chcesz odpalic i jeździc tym bez aku to sprawa jest prosta ciągniesz kabel od czerwonego przez diodę do cewki drugą wsówkę cewki łączysz z platynkami i zapłon masz z głowy
widzę ze z elektryką to mi nikt nie pomoże ale dobra już sobie z nią poradziłem teraz mam inny problem iskra jest i to ładna, teraz jak go pcham to strzela ale nie zapala i co dziwne świeca sucha próbowałem przestawiać zapłon ale dalej to samo [size=24]
WSK 175 często łapie lewe obroty jak ma za wczesny zapłon i przy okazji nieźle odbila lewarkiem zapalania. W 2 suwach to możliwe. Gorzej jak ma elektroniczny zapłon A w maluchu to ja nawet słyszałem że UFO go testuje jako nowy napęd :) .
Można było również zostawić aku i włożyć moduł zapłonowy podpinając go pod platynki-miałem kiedyś taki w maluchu ale i tak co jakiś czas trzeba było przerwę ustawiać Obecnie bezstykowy z eleganta i to jest to przy tym nic się nie robi tylko lać paliwo i jechać Interesowało by mnie cos takiego ale w wsk 175 bo ona bez aku nie odpali no chyba że po modach...
Ciągle nie piszesz jaki to szilnik i jaki patencik na tym robisz. Jeżeli robisz zapłon iskrownikowy z bateryjnego to odradzam. Cewki nie dadzą ci dość wysokiego napięcia na wytwożenie odpowiednio dużej iskry. Iskrowniki były stosowane raczej tylko w motorowerach i silnikach małej mocy. Ich niewątpliwa zaletą jest prostota i niezawodność ale przy rozruchu...
A więc tak odnośnie schematu- cewka wysokiego napięcia może być wyprowadzona na mase, jeżeli stosujesz moduł zapłonu elektronicznego- ale tylko wtedy. Następną rzeczą, która mi się nie podoba jest czerwony kabel(4 cewki oświetleniowe) podłączone na tym samym zacisku z plusem akumulatora, a co najgorsze z przerywaczem- nie ma takiej możliwości. Proponowałbym...
Witam mam problem ze swoją WSK a mianowicie wolne obroty ma tylko na ssania (popuszczona linka ssania) gdy ssanie jest wyłączone obroty silnika mocno wzrastają. Zapłon mam książkowe ustawiony. Może Ktoś Wie co jej może dolegać.
Witam. Odnawiam moją wsk 175 w której zamontowałem już zapłon bezstykowy zasilany z akumulatora 12V z którego działania jestem zadowolony i pozostało mi tylko ładowanie do ogarnięcia. Jak narazie wymieniłem dodatkową cewkę ładowania (na główną z innej prądnicy wsk) którą spiąłem szeregowo z cewką główną ładowania a je obie równolegle do cewek które...
Podałeś link do wyszukiwarki obrazków Google z hasłem "elektroniczny zapłon wsk 125 schemat"... tam jest masa różnych schematów, więc nie wiem o który Ci chodzi.
ZielonyRaiderze co sprawdziłeś przed uruchomieniem -ustawienie zapłonu -przerywacz -gaźnik -świeca zapłonowa to te podstawowe...
Popieram kolegę robokop. Nie wiem dlaczego większość jest pochlebnego zdania. MINUSY -cięcie spawanie mocowania -dorabianie wydechu -sposób odpalania kopniak nie wiadomo gdzie. -przerabianie instalacji elektrycznej -przerabianie zapłonu -brak chłodzenia -ręczna zmiana biegów -brak WSTECZNEGO -jeszcze coś wyjdzie... PLUSY +możliwość uzyskania większej...
Zapewne skrócenie kolanka nie zmieniło mocy, ale zastanawiam się nad dyfuzorem być może on coś poprawił... Instalacja jak najbardziej pochodzi z Mińska, zapłon i moduł ale narazie poprowadziłem kable tylko na zapłon cewka pod bakiem pochodzi z WSK 175 6V Podłączenie przewodów z zapłonu do modułu jest bardzo proste w module i na stojanie przy kabelkach...
CDI założyć :P [url=https://www.google.pl/search?safe=o...
Zapłon jest w porządku, tak samo jak okablowanie, świeca i wszytko inne. Powietrza lewego nie łapie nigdzie.
Czytając posty o CDI w WSK mam wrażenie jest z nimi więcej problemów niż z oryginalnym zapłonem.
Wyczyść i sprawdź gaźnik. napisz jak dokładnie ustawiłeś zapłon. jeśli to nie pomoże zdejmij głowice i zobacz czy nie ma luzów pomiędzy tłokiem a cylindrem.
A wyprzedzenie zapłonu...? :)
to sprawdź jeszcze ustawienie zapłonu
iskra przy wykrzystaniu prądnicy będzie bardzo słaba Kobuz palił tylko i wyłącznie na popych[/quote] Nieprawda. Wystarczy prąd z cewek oświetlenia dać na zapłon a z zapłonowych na oswietlenie i pali "z kopa" - sposób partyzancki nieco, ale działający :)
Uszczelki obniżają stopień sprężania i to może być przyczyną braku mocy, chyba lepiej byłoby podłożyć coś o grubości obu uszczelek pod cylinder a głowicę założyć bez uszczelki, a zapłon można w prosty sposób ustawić samemu na przykład za pomocą suwmiarki.
cześc :D potrzebuje schematy elektryki zapłonu i silnika do wski 175 :D jeśli by ktos coś takiego posiadał to proszę o wysłanie na adres rafaldxy(at)vp.pl albo wklejcie zdjęcia na forum :) z góry dzieki :D
I tak byłem u znajomego który zajmuje się starymi motorami . Ustawił mi zapłon do lampy i jak już palił od ,,kopa,, to prawdopodobnie nie wiem czemu uwalilo mi modol. Brak iskry znowu. Zamówiłem tym razem z allegro 2 szt od innego dostawcy (do skutera bonten miałem od gościa od któreho kupiłem zapłon) bo od gościa od CDI 2 uwalilo i nie mam pojęcia...
Witam, stałem sie posiadaczem WSK 175 w wersji Sport 2, rózni sie ona od zwykłej WSK tym ze posiada między innymi inny zapłon. Mianowicie problem polega na braku iskry. Zapłon zbudowany jest w nastepujący sposób: Od strony cylindra: Cewka zapłonowa- nie typowa butelkowa jak to w zwykłej wsk lecz z napisem sem przykręcana do ramy z jednym pinem do którego...
Może i nietrwałe... po kilku zmianach mozna uzyskac trwałosc na niezłym poziomie ja wyciagnołem z tego silnika tyle ze Mz 250 dostawała po dupie. Mebrana, 5 kanałów płuczacych, całkowicie inny wydech, gaźnik od MZ 250, zapłon elektroniczny, zmodyfikowane sprzegło zmodyfikowany wał z korbowodem od japońskiej wyczynówki. Szacowałem moc tej WSK na około...
Witam Kolegę. Jeśli już-to silnik na pewno nie WSK125-tylko 175-silniki 125 posiadały iskiernik a nie zapłon aku. A odnośnie Twego pytania to bez problemu ,Wykorzystaj przerywacz,Daj cewkę zapłonową i po problemie.
WSK 175 po szlifie nowy tłok pierścienie tulejka niestety nie chce odpalić Instalacja kompletna 6V wszystko podłączone wg schematów Zapłon ustawiony na 4 mm poniżej górnego martwego punktu Iskra jest fioletowa, platynki wyczyszczone, nowy akumulator, 2 gaźniki PEGAZ zmieniane raz jeden raz drugi (przed remontem działały idealnie) WSK łapie ale nie chce...
Witam, Kończę właśnie remont silnika WSK 175 i pomyślałem, że jest okazja aby zafundować mu elektroniczny zapłon. Jakieś 20 lat temu zabierałem się za własnoręczną budowę, ale na planach się skończyło. Dzisiaj łatwo dostępne są tanie moduły od skuterów, tak więc samodzielna budowa wydaje się trochę bez sensu. Wiele osób przystosowało te silniki do współpracy...
hmm.. wazne zeby silni był lekuti i wmiare mocny :) no i wazne są też gabaryty :) w końcu maluch taki duży niejest :P :P rasowanie i przerubi to temat który wałkuje już ilka lat (dokłądnie 3,5roku moze nie dużo ale sa efekty) zaczynam narazie na 2T obecnie mam wsk 175 która powinna mieć około 19KM, szykuje się wymiana szprzegła i zapłon.
Witam Panów ! Mam taki problem, wczoraj postanowiłem, ze zakupie sobie żarówki LED i elektroniczny przerywacz do mojej Wiesi, zakupiłem więc to, podłączyłem wszystko jak trzeba (przynajmniej taki i się wydawało), włączyłem więc zapłon, przełączam kierunkowskazy działają, no to zadowolony, odpalam motocykl i włączyłem na odpalony silniku, stało się coś...
VB024 nie jest chyba osiągalny :| już z rok temu prubowałem go kupići szuałem 3 tygodnie i nic :| p.s. ja dobrze pujdzie to zrobie sobie układzik który bedize pracował w wsk 175 opisany wcześniej (ten z mapami zapłonu)
Witam. Ja mam taka propozycje zastosowac prostownik taki jak w alternatorze i jakis regulator 12V i to podpiąć pod akum. i z akum. topiero dac swiatła i zapłon. mostek taki składa sie z 6 diod bo ta pradnica w WSK-ce jest jesli dobrze pamietam 3 fazowa . Zycze powodzenia przy naprawach WSK.
Witam. Posiadam wske 175 z 12v fabryczna instalcją jest to model M21W2. Zaletą tego zapłonu jest to że ma dobre ładowanie co rzadko sie zdarza w wskach, na wolnych obrotach ładowanie to jakieś 13,2-13,5v, po odkręceniu gazy nawet 14. Światła fajnie swieca wszyskto jest oki. Jednakże moja wieśka ostatnio odmawia posłuszeństwa. Pali bez problemu jednak...
Witam, ponownie - swieca jest najprawdopodobniej 'za zimna', ma zbyt wysokie oznaczenie, np. 'F 95 / F 100' 'Iskra' / wg 'Bosch' - to np. 240/260, a takie swiece sa do 'wysilonych' silnikow' - czyli do jazdy na wysokich obrotach, bo wtedy osiagaja wysoka temperature pracy i 'samooczyszczaja' sie - czyli spalaja nagar na elektrodach. Potrzebna jest tu...
Napięcie na obu biegunach cewki wysokiego napięcia będziesz miał jak przerywacz zapłonu będzie miał otwarte styki i widoczną przerwę na przerywaczu.
w wsk, wfm itp. niema problemu ale cz 175 też jest alternator (wiem bo miałem) chyba że założył stojan i wirnik np z jawki 50, miałem taki zapłon w mz 250 musialem tylko zrobić mocowanie na stojan
Ej. To żarówki masz zasilane z Akumulatora, czy z prądnicy? Czekaj spojrzę tylko na schemat... "Silnik W2Bx różni się od silnika 059 tym, że ma prądnicę 12V." Ty masz zapłon bateryjny i ładowanie 6V, więc Napięcie z cewek 12V będzie służyć do zasilania świateł. Tak wiec podłącz żarówki 12V.
Jak się nie mylę to czujnik spalania stukowego to "zwykły" mikrofon zamocowany do głowicy. Gdy następuje spalanie stukowe silnik wydobywa dość charakterystyczny dźwięk ( chyba coś koło 5Khz jak dobrze pamiętam) Niektóre auta uczą się charakterystyki zapłonu na podstawie czujnika i optymalnej mapy zapłonu. Kiedyś chciałem zrobić moduł z mapą zapłonu...
Jaki masz tam zapłon bateryjny? Po tym że masz mostek prostowniczy wnioskuje że masz instalacje 12 V zrobioną w oparciu o prądnicę prądu przemiennego albo Haldex albo na niej wzorowaną. Wg mnie było tak że akumulator był niby na sztukę ale jak walnął to mu poleciały jakieś cele i w tym momencie przestał być na sztukę. W zapłonie bateryjnym sprawny akumulator...
WSK z zapłonem bateryjnym? Może padła bateria którą każdy nazywa akumulatorem, choć w środku są 3 akumulatory połączone szeregowo? Sprawdzałeś jej napięcie?
Mam z kolei taki problem, przy drugiej WSK 125, świeca jak poczuje mieszankę to daje białą iskrę. Zapłon wielokrotnie przestawiany i w tej chwili ustawiony, na pusto jest ładna iskra fioletowa, a jak wkręcę w głowicę i próbuje odpalić to odpali ale dużych obrotach gaśnie i nie ma mocy. Gdy wykręcę tą świecę, to daje białą iskrę. Świeca też wielokrotnie...
Elektroniczny zaplon(nie wiem czy jest produkowany do ts)generalnie jest lepszy od klasycznego o:wieksze napiecie na swiecach oraz szybsze narastanie jego,wieksza energia iskry,lepsze parametry(napiecie,energia)na wyzszych obrotach,bezstykowe sterowanie czyli raz ustawiony na caly czas "zycia" silnika.(to w zaleznosci od wyzwalania). W praktyce:lepszy,latwiejszy...
Witam, mam problem z odpalaniem motoru. Kilka miesięcy temu działała bez zarzutu. Po demontażu części i ponownym montażu przestała odpalać. Mogę powiedzieć, że Iskra jest, kompresja jest w porządku, zapłon ustawiony prawidłowo, paliwo do świecy dochodzi (na początku myślałem, że świece zalewa lecz po zmianie ustawień w pływaku jest to samo), tłok i...
Najpierw sprawdź czy silnik się kręci. Jeżeli tak to załóż koła i silnik w ramę. Wyczyść gaźnik i przerywacz zapłonu. Podłącz elektrykę i paliwo. Jak odpalić to dopiero reszta elementów.
Uuuu no i dla tego może nie mieć kompresji! Silikon pod głowicę jest za słaby nawet do komara! Samo sprężanie w moim komarku wynosi 11bar a gdzie tu jeszcze zapłon mieszanki... Co nie zmienia faktu, że chyba nie muszę mówić, że wszystkie łożyska związane z korbowodami i wałem muszą być dobre. (Tak coś mi nie daje spokoju wcześniejsza wypowiedź o łożyskach)
zapłon punkt zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon punkt zapłon punkt zapłon
iskra komputer bezpiecznik zasilacza komputera oleju skrzyni biegów voyager
klimatyzator hisense radio honda accord
Wymiana szufladki odkamieniacza w żelazku Tefal Dodge Caliber 1.8 - sygnały dźwiękowe po uruchomieniu