Czy ktoś mógłby mi polecić fajny i niewiele kosztujący bezdotykowy wskaźnik napięcia, dzięki któremu mógłbym zlokalizować przewód w ścianie. Fazer 777.
Czujnik jest w zbiorniku z czoła szukać pod samochodem.P
Jak wiemy napięcie przemienne zmienia się od tych +325V do -325V. Któraś z "połówek" sinusoidy przejdzie przez diodę, niezależnie od tego jak to podłączysz. Korzystając tylko i wyłącznie z przewodów L i N nie ma sposobu na wykrycie który jest który(no poza sprawdzeniem koloru?). Z punktu widzenia elektrycznego same dwa przewodu to po prostu źródło napięcia...
spoko, nie ma sprawy. Wystarczy ze klikniesz "pomogl". :)
W sprzedaży powinny być komplety,czujnik -wskaźnik.Czy masz dobrze zmasowany wskaźnik przewodem?.Może coś takiego?https://www.agropomoc.pl/Prod-17...
Odwróć zasilanie wskaźnika, np. poprzez zamianę miejscami przewodów od wskaźnika.
Zacznij od wyeliminowania podświetlenia. Potem będziesz miał kontrolkę działającą z czujnikiem zwiernym. A to co zostanie to będzie wskaźnik współpracujący z gruszką tj czujnikiem oporowym. https://4cars.pl/samochodowe/LADA,NIVA,N... Tu masz te dwa czujniki. Żarówka będzie dostawać plus "po...
- 4 przewody z sufitu (2 fazowe, zerowy, ochronny) Jeśli jesteś pewny tych przewodów (sprawdzone wskaźnikiem) to możesz tak to połączyć.
Po prostu jako laik chcę się upewnić, że wszystko jest w porządku. Po prostu jako laik- szczególnie, powinien kolega nauczyć się posługiwać wskaźnikiem neonowym. Żeby mierzyć, trzeba wiedzieć co się mierzy, znać zasadę przepływu prądu elektrycznego przez odbiornik i znać zasadę działania wskaźnika neonowego. Rozumiem, sprawdzę zatem przycisk. Montowali...
Tak ale koniecznie bolec z gniazdka ma być połączony z przewodem neutralnym (wskaźnik na nim nie świeci). Jest to dopuszczalne w instalacjach starszego typu. W nowych musi być trzeci przewód podłączony do kołka. Nie sadzę abyś miał już taką instalację.
Dzięki za pomoc. Po podpięciu do komputera okazało się ze coś nie tak jest ze spalaniem na 1 i 2 cylindrze. Prawdopodobnie będzie to wina paliwa. Jeszcze istnieje prawdopodobieństwo uszkodzenia przewodów elektr. przez gryzonie. Teraz jeszcze sprawdzę jak będzie się zachowywał po zatankowaniu lepszego paliwa tj E98 bo do tej pory jeździł na E95 a może...
Naprawy, inaczej szukacz sygnału wcz i mcz, 'przedzwanianie' przewodów bo ma też generator i wskaźnik ciągłości przewodu.
Neonowka nie jest przyrządem tylko wskaźnikiem. Świecenie na obu przewodach może wynikać z indukcji w drugiej żyle na przykład z innego kabla prowadzonego równolegle. Jeżeli chcesz się "pobawic" to weź przyrząd i zmierz napięcie pomiędzy przewodem neutralnym i obydwoma przewodami na włączniku
Witam Jeżeli w kablu jest przerwa teoretycznie powinien wystarczyć taki sposób Wskaźnikiem do wykrywania przewodów pod napięciem w ścianach ( najzwyklejszy z Nomi ) przejechać wzdłuż przewodu przy podłączonej do fazy uszkodzonej żyle tam gdzie przestanie wskazywać napięcie -> tam przerwa . Pozdrowienia
Wiązki przewodów. Wskazana diagnostyka komputerowa.
Witam! Generalnie obowiązuje zasada układania przewodów równolegle wzdłuż ścian i sufitów. Co do odległości od sufitu przewodów układanych na górze nie ma normy, ale zwykle przyjmuje się 20 - 25 cm od sufitu. Popatrz na rozkład puszek rozgałęźnych oraz gniazd i łączników, z nich odtworzysz (chociaż częściowo) trasy przewodów - pod warunkiem, że instalatorzy...
M - obroty, Sz - motogodziny. Tachoprądniczka na wyjściu M musi dawać napięcie przemienne, które rośnie ze wzrostem obrotów. Wyjście Sz to styk zwierający do masy. Można sprawdzić omomierzem przy odłączonych przewodach. Natomiast wskaźnik sprawdzamy podając impulsy na wejście Sz, (musi się obracać liczydło) oraz podając napięcie np. z zasilacza regulowanego...
Nie zgadzają się kolory przewodów, ale temat jest o tym wskaźniku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic36...
Ile przewodów wychodzi na wskaźnik? Jakie jest na nich napięcie? Sprawdzałeś same diody czy nie są spalone? Sprawdzałeś sterowanie tymi diodami?
Powinieneś jeszcze raz zaprojektować płytkę, ponieważ schemat nie jest kompatybilny z projektem płytki. Albo wklej poprawne pliki z projektem. Co do schematu. Już tyle razy w tym dziale było pokazywane jak poprawnie rysować schemat. Wprowadź niezbędne poprawki do schematu, a wtedy prościej Ci będzie zaprojektować poprawną płytkę wskaźnika. Co do projektu...
No może nie powiesz mi że uszkodzonych przewodów w aucie nie widziałeś?
Jak masz nowy czujnik to zmierz ile ma ohmow przy tych 90 st celcjusza. Podepnij potencjometr pod ecu i emuluj temp i obserwuj. Po co? Uwalony licznik i żaden potencjometr nie pomoże. Pomijam kwestię zasilań licznika oraz ciągłości przewodów.
A czy jesteście pewni że ten żółto-zielony to PE? W pierwszej kolejności sprawdzić gdzie są fazy (faza), na którym przewodzie. Można to w tym przypadku zmierzyć wskaźnikiem neonowym lub jakimś lepszym przyrządem.
W pierwszym przypadku masz zwarcie w instalacji. Po odłączeniu przewodów od pływaka wskaźnik paliwa powinien opaść. Odłącz pojedynczo przewody od wskaźnika. Pomierz ciągłość tych przewodów.
Przewodu ochronnego nie mogłem pomylić gdyż jest to blaszka przykręcona do obudowy i do kostki. W oprawie. A w przewodach "wychodzacych" z sufitu? Gdyby było ok to twój wskaźnik by nie "świecił'. Więc albo przyłączyłeś zyłę która podaje napięcie po załączeniu wyłacznika, albo drugi koniec tej żyły nie jest z niczym połaczony. I to jest twój problem.
kpp_jacek , popraw albo usuń drugi rysunek. Dwa wskaźniki neonowe celowo wpięte są do przewodu ochronnego a to z tego względu, że nie wiemy czy autor nie będzie korzystał z różnych gniazd w których położenie przewodów fazowego i neutralnego może być niejednakowe. Prąd jaki wskaźniki neonowe pobierają, na pewno nie zakłóci pracy wyłączników różnicowoprądowych,...
W silniku tego motocykla powinien znajdować się czujnik biegu jałowego współpracujący z wałkiem krzywkowym skrzyni biegów. Czujnik może mieć tylko styk do wskaźnika luzu, albo niepełną ilość styków lub przewodów do ograniczania mocy na niskich biegach. Nowsze modele na pewno mają czujnik z wtyczką i 7 przewodami, do wskaźnika biegów. Zamiast kombinacji...
Jeden przewód (okładzinę kondensatora) podłączyłeś do przewodu L instalacji elektrycznej, drugi poprzez siebie i neonowy wskaźnik napięcia do ziemi
Witam Pomysł rasty-iego mi się spodobał. Czyli będą 3 przewody Dodaj jeszcze zasilanie, czyli razem 5 przewodów.
Zacznij od tego , żeby sprawdzić czy wyłacznik był na fazie czy na przewodzie neutralnym . Weż neonowy wskaźnik napięcia i przyłóż do przewodów , które dochodziły do styków wyłącznika . Prawidłowo na jednym z nich powinno sie zaświecić . Wtedy masz spore prawdopodobieństo , ze do lamp nie dochodzi faza , a przewód neutralny jest bezpieczny . Ale do...
Wspólna masa idzie ze wzmacniacza na wskaźnik przewodami sygnałowymi, wskaźnik ze wzmacniaczem łączą 3 przewody sygnałowe oraz są jeszcze 2 przewody zasilnia wskaźnika. Dodatkowo jak wcześniej wspomniałem, gdy układ jest zasilany baterią 9V to zarówno wzmacniacz gra prawidłowo jak i wskaźnik świeci jak należy. Problem występuje przy zasilaniu wskaźnika...
To masz uszkodzony wskaźnik. Odepnij jeden z przewodów od wskaźnika (od śrubki) i pomierz omomierzem wskaźnik. Jaki masz miernik?
Zakupiłem specjalny wskaźnik temperatury z możliwością zamontowania dłuższego przewodu.
Możesz podłączyć się pod zasilanie kontrolki oleju. Ważne by było to zasilane po bezpieczniku, nie bezpośrednio ze stacyjki. W razie odłączenia przewodu od wskaźnika i zetknięciu z masą, wiemy czym to grozi.
Witam. MID 140 PSID 204 Zakłócenia w komunikacji, łącze danych, jednostka sterująca hamulców. Oczekiwany komunikat nie dociera do zespołu wskaźników. Możliwa przyczyna: Usterka wiązki przewodów. Usterka w złączach. I co jeszcze jest podpiete pod ten bezpiecznik ? Gniazdo diagnostyczne F15 / P70-5A Gniazdo "INFOMAX" F15 / P70-5A
Trabant 601 12V podłączenie "ekonomizera" Witam impulsator poprawnie podłączony dochodzi do wskaźnika ciągłość przewodów jest zachowana. wirnik się obraca jak dmuchniesz to czuć że się kreci. Ma ktoś schemat???? Gruba wtyczka nad stacyjka idą przewody do komory silnikowej -braz GNd -biały +5V / tak obstawiam/ -zielony impulsator z tego wirniczka wskaźnik...
Problemem był źle podłączony przewód Neutralny przy wskaźniku zadziałania faz.
to co Ci proponuję to coś zupełnie innego niż ten schemacik. Dwa dławiki (na walcowym rdzeniu ferrytowym) na przewodach zasilających silniczek pompy paliwowej (zarówno na "+" jak i "-"), zamontowane jak najbliżej pompki. Chodzi o odcięcie zakłóceń przedostających się na w.cz. jak najbliżej źródła ich powstawania. Dodatkowo możesz dać kondensatory przed...
Sprawdź ciągłość przewodów. Niektóre wskaźniki tak się zachowują, gdy stracą masę lub sygnał z czujnika poziomu.
w kostce dochodzącej do pływaka zbiornika paliwa nie ma prądu sprawdzałem za pomocą żarówki nie świeci Pływak nie latarka żeby świecił, więc nie musi tam być doprowadzone +12V - miedzy zasilanie a ten zacisk w kostce jest włączony wskaźnik, więc żarówka mimo sprawnego wskaźnika, przewodów i zasilania może nie zaświecić. Użyj woltomierza to może coś...
Zmasuj kabelek przy czujnikach jak zejdą do "0" Nie zejdą bo zwarcie do masy przewodu sygnałowego który idzie od czujnika do zegara powinien spowodować uruchomienie wskaźnika czyli jego zamknięcie, patrz skok temperatury z 40 do 120 stopni celcjusza. Najlepiej odłączyć przewód od czujnika, jeśli temperatura spadnie do 40 stopni to uszkodozny jest czujnik,...
Tę białą kostkę (16 pinową a nie 8 pinową) wpinasz w białe, 16 pinowe gniazdo na wiązce. Potem przewody idą do czarnej 40 pinowej kostki na BSI - masa wskaźnika do styku 15, sygnał do styku 16.
Czy przy takiej sytuacji, że czasem wskaźnik działa, a czasem nie przyczyną mogą być uszkodzone przewody lub wskaźnik Nigdy się nie spotkałeś z przewodem który jest tak nadłamany że raz kontaktuje a raz nie?
W zależności od rodzaju czujnika poziomu paliwa podłączenie do masy, albo do zasilania przewodu sygnałowego od wskaźnika spowoduje, że ten będzie pokazywał maksimum. Żeby wskaźnik LCD nie migał na czerwono, należy tak podłączyć jego przewód sygnałowy, aby zasymulować maksymalny poziom paliwa.
Nawet najprostszym, jeżeli tu są dwa przewody fazowe i neutralny (a tak jest, skoro wcześniej łącznik świecznikowy) to łatwo sprawdzić sprawdzając napięcie. Poza tym niektóre mierniki uniwersalne i wszystkie wskaźniki napięcia mają możliwość sprawdzenia przewodu fazowego. Także można miernikiem, można wskaźnikiem, można próbówką, kwestia logicznego...
Witam. Zmieniłem silnik w motorowerze. Wszystko podłączone i działa, tylko mam problem z wyświetlaczem biegów. Działał na starym silniku. Z nowego silnika wychodzi 5 przewodów. Przy liczniku, też jest 5 przewodów, tylko różnią się kolorami. Silnik to morretti 125 cm. Ma ktoś schemat takiego wskaźnika biegów??
Najprawdopodobniej masz założony wyłącznik po stronie neutralnego (dawno temu tak robili niektórzy fachowcy) dlatego masz na suficie jedną stałą fazę. W wyłączniku masz neutralny i dwa korespondencyjne. W jednym z korespondencyjnych indukuje się niewielkie napięcie które jest w stanie zapalić wskaźnik neonowy. P.S. Dlatego też, przy wkręconych żarówkach...
No czekają cię kolosalne przeróbki. Więc taki wskaźnik wymaga dwóch przewodów do zasilania. A jak chcesz mieć podświetlenie to jeszcze jeden trzeba dać.I jeszcze trzeba kolejne dwa do sądy pociągnąć. Nie bierz się za rzeczy trudne..... Cztery, czy pięć przewodów może cię przerosnąć.
w załączniku obiecane schematy i opisy sprawdzenia które napewno będą ci pomocne. Dodam też jeszcze że te schematy i licznik są identyczne jak dla samochodu K2500TCI, oczywiście K2900CRDi ma już inny schemat
moze to byc wadliwa bateria albo po prostu potrzeba mu nowego softa.pozdrawiam
Jeżeli ta trzecia żyła nie jest żółto-zielona to domyślam się że nie jest to przewód uziemiający. Użyj wskaźnika neonowego w celu ustalenia który z dwóch podłączonych przewodów jest przewodem fazowym (neonówka zaświeci się), ten drugi podłączony do zacisku gniazda jest wówczas przewodem neutralnym (zerowym) i na nim neonówka nie powinna się zaświecić....
Lepiej wymienić. Mój 2.0 HDi osiąga średnio temperaturę 83 stopni, bo przy takiej temp otwiera się termostat. Jak na silniku będziesz miał 100 stopni, a czujnik pokazywał 70, to szybko załatwisz uszczelkę pod głowicą. Wentylatory są uruchamiane przez ten czujnik. Ile przewodów idzie do czujnika?
Zwróć uwagę na pleśń, tlenki czy rdzę na połączeniach (stykach, zaciskach) przewodów itd itp.. Pasuje zrobić dokładniejszy przegląd wzrokowy takich rzeczy czyli tablicy rozdzielczej, wskaźnikowej, bezpiecznikowej od środka czy od tyłu itd itp - oczywiście gdybyś posiadał oryginalny schemat to szybciej byś ustalił multimetrem gdzie zanika napięcie zasilania...
Niby prościutki układ , są 4 przewody a i tak nie wiem który do czego służy przewody te to czerwony niebieski biały i czarny i wchodzą na płytke do numerków 37 38 39 i 40 jak to podłaczyc PS jeszcze nie podpinałem zasilania bo nie chciałem niczego spalic
Witam. Od czujnika temperatury zdjąć wsuwkę i podłączyć do masy przy załączonej stacyjce na zapłon, wskazówka wskaźnika powinna iść na maksymalną temperaturę, jeśli nie to uszkodzony wskaźnik, przewody. Może być też uszkodzony stabilizator napięcia w liczniku.
Witam . Sprawdź jak zachowa się wskaźnik ,po odłączeniu przewodu z czujnika i przyłożeniu go na masę.
Włącz start i dotykaj przewodów głowicy palcem. powinno być słychać przydźwięk. Sprawdź przełącznik ścieżek.
Ciśnienie oleju świadczy wstępnie o stanie wału, panewek, wałka rozrządu jego panewek i samej pompy oleju. Drgania to normalna rzecz byle wskaźnik nie latał od 0-5 bar. Czasem pomaga na to zapowietrzenie przewodu do wskaźnika ciśnienia oleju (poduszka powietrzna amortyzuje i zmniejsza drgania ciśnienia).
Odnośnie wskaźnika to sprawdź ciągłość przewodu między wskaźnikiem a czujnikiem, jeśli nie będzie przerwy wymień czujnik temperatury i problem się rozwiąże.
Witam, to sprzęt wiekowy, nie wiadomo jak był przechowywany: - zasniedziale styki, do przemycia/przeglądu wszystkie przełączniki - zimne luty oraz uszkodzenia przewodów i ich kontakt - pomiary napięć charakterystycznych względem instrukcji serwisowej, jeśli któreś odstają to daj znać i będziemy analizować. Pozdrawiam
Witam. Jak powinien być podłączony wskaźnik temperatury oleju w t-25. Podłączyłem wskaźnik jednym przewodem do 12v a drugi do czujnika i pokazuje ciągle niecałe 40 stopni.
OK, dziękuję. nie rozumiem stwierdzenia, że wskaźnik napięcia jest dla mnie w tej sytuacji oszustem. bo wskaźnik reaguje na napięcie w przewodzie położonym obok przewodu do którego przyłożyłeś końcówkę wskaźnika.
Koledzy to opisali ale może rysunek Ci bardziej przemówi do wyobraźni. Tak to powinno wygladać a jak jest to nie wiemy. Żebyś na obudowę nie podpiąl przewodu fazowego. Sprawdź wskaźnikiem W1i W2 po załączeniu przełącznika i przyłożeniu wskaźnika mają powodować jego świecenie a żarówka(próbnik) ma zaświecić miedzy czarny-niebieski, brązowy- niebieski....
Może jednak cz. temp w obudowie są 2 czujniki mają dwie pary styków, ale jeśli sprawdzony to pozostaje brak styku na drodze wskażników, lub uszkodzone lub brak styku w samych wskażnikach. Dodano po 22 Może jednak cz. temp w obudowie są 2 czujniki mają dwie pary styków, ale jeśli sprawdzony to pozostaje brak styku na drodze wskażników, lub uszkodzone...
Takie połączenie przewodów jest normalne? Czarne na szynie z niebieskimi i brązowymi? Rozkręciłem gniazdko- pod bolec był brązowy przewód a po lewej niebieski. Zamieniłem przewody, prąd wrócił.. To w tym samym lokalu? Dziwisz się najpierw że w rozdzielnicy brązowe są podpięte jako neutralne, a potem się dziwisz że w gniazdku brązowy robi za neutralny......
Pomieszaj trochę przewodami na przełączniku, aż się uda prawidłowe działanie, albo znajdź przewód fazowy(świeci wskaźnik neonowy) (być może czarny)i podłącz go w miejsce zazwyczaj oznaczone (L) , lub strzałka do środka wyłącznika. Pozostałe po jednym na każdą wolną śrubkę.
Neonówka jest wskaźnikiem o bardzo małym poborze prądu. Wystarczy kilka metrów przewodu (włącznik-punkt oświetleniowy) "wiszącego w powietrzu" tzn. nigdzie nie podłączonego, żeby wyindukowała się w nim siła elektromotoryczna zdolna zaświecić neonówkę. Najlepiej używać wskaźnika z przewodem i rezystorem obciążającym (~500kΩ) i mierzyć względem "N".
jest to podstawowe podłaczenie w technice oświetleniowej,kwestia tylko właściwej interpretacji przewodów. Musisz nabyć neonowy wskaźnik napięcia(śrubokręt z nonowym wskaźnikiem ,wydatek ok 2 zł) -wskaźnikiem szukasz w puszce wyłącznika przewodu fazowego(tego z prądem)następnie wyłącz prąd w domu,a przewód podłącz pod styk L wyłącznika,włącz prąd i upewnij...
Termostat jest dobry. Zewrzyj przewód od czujnika do masy i obserwuj wskaźnik. który przewód, do czujnika idzie wiązka czterech przewodów
Czy muszę wyłączyć korki aby to zrobić ? Koniecznie ! odłącz !!! Każda praca przy napięciu, nawet przy wymianie żyrandola powinna odbywać się przy wyłączonym bezpieczniku i dodatkowo wyłączonym włączniku/wyłączniku przy ścianie. No i oczywiście przy wyłączeniu wszystkiego, niezbędne jest sprawdzenie wskaźnikiem napięcia tzw. próbnikiem czy nie "świeci"...
OK, dzięki za info. Tego nie wiedziałem, że chodzi na małym. Ale co zrobić, jak na odpalonym silniku i zdjętym górnym przewodzie z króćca nagrzewnicy nie ma śladu płynu? Nic nie leci ani z nagrzewnicy, ani z gumowego przewodu. A wskaźnik temperatury jest w połowie skali.
Witam. Pod tylnym siedzeniem jest metalowy dekielek na trzech śrubach,odkręć go.Widać tam będzie wtyczkę do smoka paliwa.Cienkie przewody (prawdopodobnie dwa)są od czujnika paliwa ,dwa grube jeżeli są to są od pompki paliwa.Połącz te dwa cienkie,wówczas wskaźnik powinien się wychylić.Jeżeli zadziała,to sprawdź multimetrem piny czujnika ,czy jest przejście.Natomiast...
Spo` Z narzędzi mam tylko próbówkę do prądu, sprawdzałem na kablu świeci się dioda (1), natomiast przed uzwojeniem (2) (za bezpiecznikiem, który wygląda na dobry) już nie świeci si dioda, czy to normalne? Nie jest normalne, ale upewnij się prawdziwą próbówką (żarówka, oprawka, dwa kawałki przewodu) a nie wskaźnikiem neonowym który potrafi oszukiwać....
Jak w temacie, mam golfa tdi prawdopodobnie ze zmienionym chipem i chce sprawdzic / wstawic wskaźnik ciśnienia doładowania najszybszym sposobem ( co nie znaczy ze najlepszym ) jest podlaczenie go w przewod idacy od intercoolera do pompy wtryskowej. Wraz ze wskaznikiem bedzie trojnik, ktory wpinasz w rozciety przewod, 3 koniec podlaczasz do przewodu...
W takim razie wylutuje go, bo i tak muszę go wymienić. Zastanawia mnie tylko co było powodem jego uszkodzenia. Wszystko działało do odlutowania przewodów od wskaźnika. Zaczynam obstawiać stacje lutowniczą.
Bezpiecznik ten po prawej nie świeci a więc prawdopodobnie jest to N a świecenie jego a także innych po wykręceniu pozostałych bezpieczników to uważam, że któryś z przewodów fazowych oddziałowuje na te pozostałe i świeci neonówka gdyż neonówka nie jest wskaźnikiem miarodajnym na obecność prądu.
dot. przewodów doprowadzających prąd do agregatu . L - to przewód skrajny tzw faza , tu świeci wskaźnik neonowy . N- to przewód neutralny tzw zero . Być może ten agregat ma w swojej strukturze urządzenie rozruchowe i wystarczy podłączyć napięcie 230 V pod powyższe zaciski aby wystartować ten silnik . Napisz czy jest jakieś oznakowanie tego trzeciego...
Witam serdecznie. Mam drobny problem z podłączeniem kontaktronowego wskaźnika biegów. Wskaźnik wyposażony w dwa kontaktrony: jeden dla ruchu dźwigni w dół drugi dla ruchu dźwigni w górę. Pozycja neutralna załączana jest przez zmasowanie jednego z przewodów. Problem polega na tym, że w tym motocyklu czujnik neutral nie działa poprzez załączenie masy...
Czy ma być pokazywany przepływ prądu wskazanym przewodem, czy obecność napięcia (może '+' na wskazanym przewodzie, względem przewodu '-')?
Witam Czujnik zużycia, obwód koła 4 Napięcie sygnału było niższe od dopuszczalnej minimalnej wartości 0,5 V. •Uszkodzona wiązka przewodów między czujnikiem zużycia a modułem sterującym. •Usterka czujnika zużycia. •Usterka modułu sterującego. W zestawie wskaźników zapala się lampka ostrzegawcza zużycia okładzin. Funkcja ostrzegania...
Nie napisałeś wcześniej, że masz łącznik podwójny. Zrozumiałem, że chcesz to zrobić na pojedynczym. Masz zdjęcia jak są poprowadzone te przewody? Trochę mnie dziwi opis: "- lampa B: dwa przewody, 3-żyłowy i 5-żyłowy" Wszelkie połączenia wykonuje się w puszkach, a tu wynikałoby z Twojego opisu, że połączenia te będą wykonane przy lampie B. Fachowo to...
Kolego Waski85 , co to za teksty płodzisz ? Wstawiasz RCD do instalacji 2-przewodowej ? Koniec świata !! Nawet gdyby, tester nic tu nie da, gdyż Następnego dnia po odłączeniu od gniazdka sterownika pieca centralnego zgasło mi światło w całym domu a w gniazdkach na obydwu przewodach i bolcu ochronnym wskaźnik napięcia pokazywał "fazę" Czytaj treści autora...
https://obrazki.elektroda.pl/5528645400_... Sprawdź czy sensor G jest poprawnie podłączony (zwróć uwagę na kolory przewodów). Z tego co piszesz, to wygląda to tak, jakby sensor był podłączony odwrotnie.
Jest kilka czujników ptzy doborze trzeba zwracać uwagę na oznaczenie , mają też różne kolory pierścienia. O ile pamiętam to w czujniku są dwa termistory które mają po dwa styki. Podczas zmiany temp rezystancja termistorów zmienia się, infio to jest przekazywane do kontrolki z jednego i do wskaźnika z drugiego. Sprawdziłem w moim golfie to przy temp...
Żeby mieć pewność który to przewód zasilający, to należałoby wskaźnikiem napięcia po prostu sprawdzić przewody. Patrząc na schemat starego włącznika i na wskazujące strzałki, to podejrzewałbym, że to brązowy jest zasilającym, natomiast czarne są przewodami odchodzącymi do oświetlenia. Co do nowego włącznika, można to w prosty sposób rozwiązać - podłączyć...
Błąd 17978 : -możliwe przyczyny usterki : - próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem, - próby manipulacji, - zwarcie przewodu przesyłania danych, - błędne kodowanie, - usterka w systemie immobilizera, - uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem, - nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera, Usunięcie...
Brak sygnału z czujnika prędkości na skrzyni przez to szaleje wskaźnik i prędkościomierz. Uszkodzony impulsator w skrzyni lub przerwana wiązka elektryczna. Czasem strzela miedzy korytkiem z którego wychodzi a skrzynią biegów. Sprawdzic ciągłość przewodu z czujnika do licznika, zobaczyć czy czujnik ma zasilanie i wtedy wiadomo czy czujnik do wymiany.
Z tego samego korzystałem , masz już nawet napisane gdzie masz połączyć punkty przewodów.
Witam. Tradycyjna neonówka nie jest najlepszym wskaźnikiem do określania czy przewód jest fazowy czy nie. Lepszym rozwiązaniem jest proste urządzono zwane potocznie przez eklektyków ,,fazerem”. Jeżeli przewody są długie to może się zdarzyć, że neonówka będzie świecić na każdym. Pozdrawiam. :)
Neutralny jest niebieski, fazowe brązowe. Rozróżniam kolory przewodów funkcyjnych. Chodziło mi o to, czy do wskaźnika faz powinny iść czarny, szary, brązowy czy dowolny z tych trzech?
Uszkodzony czujnik w baku lub zwarcie do masy przewodu od wskaźnika doczujnika poziomu paliwa
Witam. Możesz spróbować szukać przerwy przez podanie fazy raz na jedną żyłę lub drugą (tylko jeden przewód pdłączasz fazowy).Następnie wskaźnikiem (są w sprzedaży tzw. szukacz przewodów pod napięciem w tynku) szukasz w którym miejscu następuje zanik świecenia (sygnalizacji)wskaźnika.Taki wskaźnik można wykonać we własnym zakresie z tranzystorów polowych...
Wczoraj przyszedł MAA 725, już straciłem nadzieję, że w ogóle go wysłali i zamówiłem drugi u innego dostawcy. Założyłem dzisiaj i niestety nie ma różnicy. Jutro przelecę cały schemat, przedzwonię druk itd., skłaniam się ku tej teorii, że faktycznie od nowości miał taką wadę i może coś po^^^^^^^ł producent. Jeżeli nie ma włożonych przewodów a wskaźnik...
Tzn ten do którego jest podłączona kostka z przewodem z niebiesko-białym paskiem jest czujnikiem temperatury podgrzewacza świec żarowych , a ten drugi od wskaźnika temperatury na desce.P
przede wszystkim z tyłu nie ma świateł mijania. Czy chodzi o światła pozycyjne tylne i poświetlenie tablicy wskaźników? Jeśli tak to na 90% nie bezpiecznik, chyba że dwa bezpieczniki. Raczej sprawa styku na przełączniku, przewodu, łącznika przewodów - bo tam jest to jeszcze wspólne. Te pozostałe 10% to jednak wspólny bezpiecznik, choć tak być nie powinno.
Witam, pojazd jak w tytule, 1.9 tdi na pompie. Świeży zakup, więc nie wiem co wcześniej bylo robione. Wskaźnik poziomu paliwa czasami pokazuje poprawnie, czasami o dwie kreski za dużo, a czasami spada do zera (ale nie zapala się rezerwa). Dzieje się to totalnie losowo. Zestaw wskaźników miał zapamiętany błąd czujnika poziomu paliwa (przerwa lub zwarcie...
Dodam że w wiązce przewodów wskaźnika są jeszcze dwa odcienie przy końcu koszulki, idą do wnętrza magnetofonu, lecz tam też nie są nigdzie podłączone https://obrazki.elektroda.pl/3183586600_... https://obrazki.elektroda.pl/5492231300_...
Oczywiście, że może to być wina przewodu sygnałowego. Może to być wina czegokolwiek w torze sygnałowym przed wejściem końcówki mocy jak i samej końcówki. Wejścia sygnałowe najłatwiej sprawdzić. Może to być wina przewodu łączącego kolumnę głośnikową ze wzmacniaczem. W tym wypadku nieaktywny jest wskaźnik wysterowania, więc szukać trzeba od strony źródła...
EXXX to pamięc zestawu wskaźników - nie odpowiedzialna za tą usterkę. Sprawdzałeś prąd na przewodach instalacji abs? Nie zmieniałes łożyska w kole? Nie masz luzów na tylnych kołach, nie huczy? Jak masz ochotę to możesz zdjąć tylne bębny i zobaczyć w jakim stanie są tarczki czytnika abs. Może coś je uszkodziło.
Ja go używam na codzień w pracy. Sprawdzam nim obecność napięcia zanim wsadzę ręce w jakieś urządzenie. Napięcia na jakich pracuję to 500V i 1000V. Wskaźniki atestowane są duże i nieporęczne, żeby je nosić cały czas przy sobie. Wskaźnik UT12A nie nadaje się do szukania przewodów fazowych w puszkach albo oceny, który z obwodów jest pod napięciem. Jest...
obciążalność przewodów zaciskanie przewodów rozwijanie przewodów
triac short circuit cabletech ustawić schemat wzmacniacz first
zawieszanie komputera zawieszanie komputera
Jak wyłączyć ekran dotykowy w Chromebooku Lenovo 300e? Programowanie kluczy Ford Kuga 2011 - problem z PATS