pompa to "wytrzyma" każdy olej Nie do końca,choć wiele racji. Zawór przelewowy jest w pompie,nie w maglownicy.Tutaj olej ma znaczenie,bo stabilność termiczna w takim zakresie temperatur to złoto.Wlejesz za gęstą zupę do układu i ukrecisz wałek na mrozie,albo zniszczysz pasek.Pompy mają różne konstrukcje,np wiele nie ma łożysk tocznych tylko panewki.,klasa...
Jest zawór otwierający przepływ na tył i pompka wspomagająca płyny na ogrzewanie tyłu.
Cześć I znowu po raz kolejny trzeba zaczynać od tego samego: BRAK DANYCH To nie jest kolego maluch w którym była klapka w kanale powietrznym i była albo otwarta, albo zamknięta. Na razie nie wiemy, czy w aucie masz proste ogrzewanie, czy klimę "ręczną" czy może automatyczną - a ma to zasadnicze znaczenie w różnych rodzajach sterowania w każdym z nich....
Wytłumacz nam jeszcze co ma wspólnego korozja i kamień wewnątrz bojlera z zanieczyszczeniami w obiegu CO? W bojlerze masz wodę użytkową, pitną z wodociągu ... Ten bojler był częścią układu C.O. ... właściciel domu na przemian twierdził, że ma on wspomagać naturalny, niewymuszony obieg wody, jednocześnie miał spełniać funkcję wymiennika ciepła ... słyszałem...
Na płyn CHF11S.
Zalej właściwy płyn , odpowietrz , uzupełnij do właściwego poziomu
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Jeżeli jest przepływ i nie cieknie to daj sobie spokój i jeździj jeżeli masz wspomaganie. Tam olej płynie pod ciśnieniem a nie sam grawitacyjnie przepływa. Jeśli zaczniesz to prostować to możesz ukręcić.
Tak , bo pompa jeszcze jest do dalszego użytku ,ale trzeba to sprawdzić :idea: jak masz kanał lub podnosnik to odkrecasz przewody i spuszczasz ,waże jest żeby potem nalewając płyn należy odpowietrzyć cały układ najlepiej to robi się kręcąc kierownicą raz w lewo do oporu i w prawo i dolewać płyn
Przy maxymalnym skręceniu kól pompa będzie buczeć
Jeśli pobór prądu jest i napiecia ok błedów nie ma to trzeba szukać usterki w mechanice (sprawdż cisnienie pompy wspomagania jesli nie masz czym to czy wraca płyn powrotem)
Skoro jest kontrolka to nie ma zbiornika płynu bo wspomaganie jest elektryczne. Jedyne co możesz zrobić sama to sprawdzić bezpieczniki. Jeżeli są całe to trzeba podłączyć pod komputer diagnostyczny i zobaczyć co go tam boli. Bezpieczniki będą pod maską i w kabinie po lewej stronie.
Czyli jednak to pompa.....:[ chciałem nadmienic ze układ był zalany płynem boxol wczesniejszy własciciel spaprał robote!!!!! JAk odpale auto to jest ok płyn w zbiorniczku jest normalny czyli taki jak zawsze ale po chwili płyn który wraca do zbiorniczka jest tak jakby natleniony z bombelkami, i wtedy pompa zaczyna wyc i kierownica troszke ciezkawo czasem...
Kolego, zdaje się, że masz problem z nagrzewnicą. Sprawdź przepływ płynu. Pewno jest zapchana nagrzewnica. Pompka tylko wspomaga przepływ płynu, gdy auto jest jeszcze zimne i działa przeważnie, jak ustawisz nawiew na szybę.
Ale pani pyta tutaj o płyn do wspomagania układu kierowniczego. Powinien być zgodny z specyfikacją i normą Forda nie koniecznie orginał. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Na 99,9% winna pompka sprzęgła. Po rozgrzaniu pojazdu płyn rozszerza się i nie ma ujścia ( do zbiorniczka) , płyn w układzie sprzęgła jest czynnikiem roboczym a pneumatyka czynnikiem wspomagającym.
A sprawdziłeś stan płynu w zbiorniczku.... ?
witam dawno masz to auto? prawdopodobnie siadła pompa jaki masz płyn we wspomaganiu? pozdro T
opornosc czujnika poziomu oleju we wspomaganiu 2.2 kilo
No to sterownik pompy kaput. Ciekawe czy pływa w płynie do wspomagania?
Proszę bardzo http://obrazki.elektroda.net/71_12570130...
3 to wspomaganie 2 płyn hamulcowy 1 płyn chłodniczy Do chłodnicy płyn chłodniczy byle by się kolor zgadzał Jak dolejesz o innym kolorze to będzie płyn wyglądał jakby był brudny-brązowy
Wspomaganie działa w ten sposób, żeby płyn przepływał przez maglownicę bez oporów gdy nie wywieramy siły na koło kierownicy. Dopiero próba obrotu koła kierownicy powoduje przełaczanie zaworów w maglownicy aby wywrzeć ciśnienie po odpowiedniej stronie tłoka maglownicy. Dlatego tez sprawdzic cos takiego nie jest łatwo. Najlepiej należy włożyć drugą sprawna...
Na tłok w pompie hamulcowej działa siłownik hydrauliczny zasilany ciśnieniem z pompy hydraulicznej a steruje tym rozdzielacz w którym suwak przesuwa cisnienie wytwarzane przez pompkę hamulcową sprzęgniętą z pedałem hamulca. Pompa hamulcowa, siłownik i rozdzielacz to skręcony jeden element a zobaczysz to jak wsuniesz się pod maszynę. Po zgaszeniu silnika...
Nie wiem jak w Sedici ale w innych autach jest miejsce na dodatkową nagrzewnicę elektryczną obok nagrzewnicy z płynem chłodzącym.
Mając dodga kiedys zmieniłem płyn metodą właśnie kręcenia maglem lewo prawo ,spuszczony był weżami w dół i z przekładni przepłukałem nowym płynem plus 50ml cerateca i wspomaganie było naprawdę dużo mocniejsze. Także warto zwłaszcza jak płyn nie jest klarowny. Pompa klasyczna na pasku.
Lepiej jest wlać płyn FUCHS PENTOSIN CHF 11S o niebo lepszy od Febi, ciszej i lżej pracuje wspomaganie.
Kolego , ale to pokazałeś stan płynu chłodniczego ?
Mialrm identyczne objawy.Plyn mi uciekał się okazało. Dolalem I jak nowe wspomaganie Potwierdzam, miałem to samo. Wspomaganie jest i nie ma (+ chrobotanie w układzie kierowniczym). W zbiorniku płynu prawie nie było, zalałem płynem FEBI (zielony) do wspomagania, odpaliłem auto, układ od razu zassał płyn i wspomaganie działa jak nowe.
Sprawdź czy nie ma wycieków z maglownicy i sprawdź poziom płynu, tam jest wspomaganie hydrauliczne z pompą elektryczną i zbiorniczkiem od razu przy maglu a najlepiej spuść stary płyn i zalej nowym i po sprawdzaj połączenia elektryczne czy nie są zaśniedziałe powinno pomóc 😀😃
Masz nieszczelność na odcinku zasysania, od zbiornika do pompy najprawdopodobniej. Sprawdzaj w pierwszej kolejności zapoceń olejowych na tych przewodach, dociągnięcie połączeń, opasek. Po unieruchomieniu auta gdy olej jest rozgrzany może minimalnie gdzieś robić się mokre. Pompę wyciągamy w drugiej kolejności, wspomaganie w trzeciej. :)
Tak. Nie mam płynów wspomagających, a poza tym to matowienie, a nie nabłyszczanie. Tyle, że się kurzy trochę. :)
Te przewody po części są aluminiowe, nie wyginają się tak jak chcemy lecz się łamią, zwężając w ten sposób światło rurki, przejrzyj je jeszcze raz po kolei. Jaki płyn/olej zalany? Nie zaszkodzi manometr tuż za pompą wpiąć.
Powodem nie sprawności może być: uszkodzona pompa ( brak właściwego ciśnienia płynu) uszkodzona przekładnia (uszkodzenie siłownika ), uszkodzony zawór zwrotny.
Wyczytałem, że wspomaganie zasilane jest chyba z oleju w automacie? Czyli nie masz w ogóle oddzielnego zbiornika płynu wspomagania kierownicy? jeśli tak to gdzie wlejwsz to co kupisz?
Posprawdzaj łożyska amorów ( pokreć kierownica od lewa do prawa, jak słychać stuk to wymiana) a no i jeszcze sprawdz sobie sworzeń wahacza, czyli łączenie zwrotnicy z wahaczem może już wymęczone masz. A jak nie no to jeśli masz wspomaganie, sprawdź poziom płynu
witam kolego zy rozwiazałeś problem ? bo mam podobny stara pompa nie działała założona nowa i po 2 godzinach nie działa i nie wiem co dalej z tym fantem zrobić.
Tam jest wspomaganie elektrohydrauliczne. Jaki jest poziom płynu w tej pompie? I czy jest zalana właściwym płynem?
Witam mam problem z ukladem wspomagania. Mianowicie auto od pewnego czasu zaczelo mi strasznie wyć przy skrecaniu. Postanowiłem wymienić pompę wspomagania, ale nie pomogło a podmienilem 3 oczywiscie używki sprawne. Następnie wziolem się za wymiane węża od pompy do wspomagania przy okazi wymienilem taka nakretke przy maglownicy z zaworem. Też nic nie...
Rozumiem że wspomaganie elektrohydrauliczne , w nakrętce jest bagnecik, kupisz butelkę litrową to starczy . Oświeć mnie po co chcesz zmieniać olej w pompie.
Na maglownicy masz zawór regulujący przepływ płynu, steruje nim uch. Przejrzyj instalacje od kabiny do magla, leci po lewej częsci sanek do głowki magla.
Witam. Mam taki problem posypała mi się skrzynia biegów w Astrze g II 1.7 dt silnik oplowski. Wymieniłam skrzynie z Astry g tylko silnikiem Isuzu. Wszystko ładnie chodzi autko szybciej nawet jeździ, tylko padło wspomaganie. Płyn w wspomaganiu jest, przewody są całe, akumulator niedawno wymieniłam. Przed wymiana skrzyni nigdy nie miałam problemów z wspomaganiem....
Z przekładni kapie płyn . Komputer pokazuje błąd sterowanie wspomaganie . Czy zamiana przekładni jeść rozwiązaniem problemu?
Wymuszony ruch (kołem kierownicy) Otwiera przepływ płynu, który ten ruch wspomaga. U Ciebie płyn leci od razu i kręci kierownica. Coś masz nie tak złożone, lub jakaś sprężyna nie trzyma. Wszystkie wspomagania hydrauliczne działają tak samo.
A ja bym obstawił co innego. Masz auto na gazie więc grzejesz nagrzewnicę równolegle z reduktorem. Przez reduktor płyn płynie o wiele swobodniej niż przez nagrzewnicę co powoduje słabe grzanie. Ja w moim aucie na gaz zastosowałem pompkę elektryczną wspomagającą obieg płynu w układzie silnik/ nagrzewnica/reduktor np. od t4 lub od dewasta wodnego i auto...
Jak prawidłowo dobrać odpowiednie drążki? Potrzebuję kompletu (P+L) oraz końcówek. W każdym sklepie inne części i inne bajki. Pytanie 1: czy w tym aucie drążek lewy różni się od prawego czy oba są identyczne? Polo III, rocznik 2001.03, wspomaganie, silnik 1.4MPI 75KM/55kW, polift, wersja 3 drzwiowa. Wspomaganie hydrauliczne z płynem. Jedni mówią, że...
Witam. Auto jak w temacie. Czy ktoś wymieniał w takim aucie czujnik wspomagania? Zauważyłem plamy pod autem i krople płynu na rurce w miejscu, gdzie jakiś czujnik. Wg mnie to czujnik wspomagania, bo ostatnio dolewałem płynu. Wspomaganie działa, przynajmniej na razie. Czujnik mam zamiar kupić na Allegro, ceny są różne. Temat powiązany z https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Jakie jest wspomaganie w tym modelu? Elektryczne ? Przeczytaj instrukcję obsługi. Jak sprawdzać poziom na zbiorniku? Są dwie kreski- czy to ta sama zasada jak na bagnecie oleju, górna max dolna min? I kolejna sprawa. Gdzie dolewać płyn? Bo są dwa korki, metalowy i na zbiorniku wyrównawczym i nie wiem, który służy do uzupełniania Ty masz lać do zbiorniczka...
Wspomaganie działa cały czas nic nie przerywa? Chodzi Ci o to, że pompę przy delikatnym skręcaniu słychać? Założyłes używane na używane. Płyn w zbiorniczku może tak robić, to nie zbiorniczek układu hamulcowego. Płyn najlepije zalać taki jaki przewidział producent, a tam nie jest ATF? Sprawdzić jaki prawidłowo powinien być płyn, jeżeli wspomaganie Ci...
cóż widać niektórzy do efektywnej pracy potrzebują płynów wspomagających... :p Gratulacje dla autora za odwagę i pomysł.
płyn wspomagać wyciek płyn wspomagać renault płyn wspomagać
toyota corolla żarówka schemat rekord whirlpool pralka numer serwisowy
pompa ciepła kołton pralka fartuch uszkodzony
Czujnik położenia wału Hyundai Sonata 2.0 CRDi D4EA – lokalizacja i wymiana Strzelanie silnika w gaźnik: przyczyny i rozwiązania