Sprawdź czy pracuje pompa paliwa w zbiorniku (wstępne ciśnienie paliwa).Testery nie wyłapią tego błędu.
Jeżeli dobrze to coś odczytuje bloki pomiarowe to BIP-y sporo na minusie. Co świadczyło by od braku paliwa. Za wstępne ciśnienie pompowtryskiwaczy (bo pewnie tam siedzi 1,9 Tdi PD - przydał by się kod silnika) odpowiada pompa tandem (pompa podciśnienia i paliwa w jednym). Choć problem to może być również zasilanie jej paliwem czyli sitko w baku i pompa...
Ciśnienie sprawdza się na wyjściu z filtra paliwa i dla silnika 646 powinno wynosić 3,8-4,5 bara. Tak donosi w trybie symulacyjnym komputer SD. Czyli niewiele się pomyliłem.
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Od sprawdzenia układu paliwa . Od wstępnej w baku po tandem na głowicy. Np jakie dają ciśnienie.
,bo nie pamiętam w której maździe jest tak że rozrusznik nie zadziała jak na listwie nie będzie żądanego ciśnienia paliwa. Nie pleć Dodano po 40 Podobnie jak w np.w focusie 1.6 rozrusznik nie zadziała zanim nie zagrzeją się świece żarowe. J.w. Jak już tak żonglujesz teoriami niewiadomego pochodzenia to są auta w których twoja teoria ma częściowo potwierdzenie,...
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Witam. Proszę o zrozumienie dla nowiucjusza na forum i typowego laika. Wiele potrzebnych mi wiadomości zawsze znajduję na tym forum, ale do tego jakoś nic nie powiązałem. Posiadam czujnik wstępnego ciśnienia paliwa (30-419kPa / 318-4750mV) i chciałbym go zastąpić potencjometrem lub czymś innym aby samemu regulować wstępne ciśnienie paliwa dla sterownika....
Filtr paliwa do wymiany. Trzeba sprawdzić ciśnienie jakie dochodzi ze wstępnej pompy do pompy CR. Sypie błąd. Ale jaki? Konkretnie.
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Witam jeśli wtryski są pewne to sprawdź ciśnienie wstępne paliwa najprawdopodobniej pompka wstępnego ciśnienia padła , chyba że się gdzieś układ zapowietrza ..... pozdro.
Trzeba kręcić ok minutę, pompa ile daje nie wiem ale na oko mało i z tego co pamiętam tyle ma być, tam jest niskie ciśnienie wstępne paliwa, gniazda nie były robinie, pompki wlazły ciężko, nie zaciskalem powrotu.
Ciśnienie paliwa na pompie wstępnej na rozgrzanym silniku min 6 bar .
Z silnikiem się połączyłem i byłby błędy mniej więcej takie: system podgrzewania wstępnego; ciśnienie wstępne paliwa; egr coś tam... ale był wymieniany włącznie ze sterownikiem; i jeszcze jakiś błąd dotyczący ciśnienia doładowania chyba; ze skrzynią się nie mogłem połączyć. Jutro napisze dokładne błędy z edc, teraz piszę z głowy.
Witam serdecznie. Potrzebuje pomocy, fiacisko ciężko odpala gdy jest zimny silnik szczególnie rano. Kiedyś gdy przekręcałem kluczyk słyszałem jak pompa paliwowa podaje wstępne ciśnienie paliwa, teraz nie. gdy chwile pokręcę silnikiem odpala i potem pali bez problemów. Może stać nawet kilka godzin i odpali. moc silnika jest OK żadnych braków paliwa,...
Sprawdzić stan rozrusznika,sprawdzić ciśnienie wstępne paliwa,sprawdzić parametry(temp) nie tylko wtryski.Możesz na próbę zacisnąć przelew.Możesz na próbę odpiąć czujnik temp.Była jeszcze dawka rozruchowa.
Tak, pompa w zbiorniku , filtr - separator - i podgrzewacz na zewnątrz okolice zbiornika paliwa
Czemu wymienialiście wtryski ? Sprawdzaliście ciśnienie wstępne paliwa ? Robiliście próbę przelewów ?
W baku 0,5 bar, manometr wpinasz w wąż zasilający filtr paliwa.
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
W zbiorniku jest wstępna, podająca, ciśnienie robi zewnętrzna.
Witam czy ktoś mi jest w stanie podpowiedzieć gdzie w tym silniku jest czujnik ciśnienia wstępnego lub w jaki sposób jest ono mierzone. Mam błąd 0042BDA wegług Autela regulacja ciśnienia wstępnego tłoczenia paliwa. Błąd pojawia się po odpaleniu. Ciśnienie wstępne jest 3,6 bara według testów i nigdy nie spada poniżej tej wartości. Auto odpala bez problemu,...
tylko dla pewności mechanik sprawdzał bak, ciśnienie wstępne 4bar, filtr paliwa nowy, pompka nie.
Witam. Chiałbym uzuskac informacje jakie powinno być cisnienie paliwa w silniku 1013e ? Chodzi mi o ciśnienie wstępne Pozdrawiam
Przepraszam ale za mało danych, ciśnienie ok. za małe, brak mocy (parametry ,kopcenie itd.) ,?????? za dużo tych??? ciśnienie tak ja ci napisał poprzednik, ale to jest tylko ciśnienie wstępne, może filtr paliwa??. przy braky paliwa samochód by przerywał czasami.
Wygląda na wykończoną pompę CR jak wstępna daje 4 bar. Da się to wstępnie sprawdzić obserwując PWM dla zaworu reg. ciśnienia. Ale chyba czeka cię wymiana pompy .
To teraz zostaje Ci sprawdzenie listwy pod kontem zaworu bezpieczeństwa na jej końcu, który nie powinien upuszczać paliwa, pompke wstępną oraz jej ciśnienie, zbiornik paliwa i smok czy nie zawalony syfem, a jak wszystko ok, to wtryski do sprawdzenia na maszynie w serwisie bosch na przelewy pod obciążeniem. No co zrobisz, nic nie zrobisz, gdzieś ciśnienie...
Nic nie sprawdzone. Podstawy,filtr paliwa,ciśnienie na wstępnej,ciśnienie na tandem,grupy jeszcze są 18,23,przekaźnik silnika itp. Strzelać można że problemy z gniazdami pompek albo z dostarczaniem paliwa. A że to ajm to nie wiem czy wiesz ale pierwsze wersje miały wadliwe popychacze pompek. Nic nie napisane czy zmienione i czy wszystko dobrze ustawione...
Podają że pompa wstępna powinna pracować w zakresie 2-4 bar, więc wydaje się dobrze, jak EGR ?
Nie rozumiem. Ciśnienie wstępne podczas obciążenia spada nieznacznie (tj. o okolo 0.2 bara?) a jednocześnie komputer rejestruje błąd niskiego ciśnienia paliwa? Coś tu nie gra.
Rozumiem że sprawdzono przepływy powietrza i spalin, sprawdzono ciśnienie wstępne paliwa, korekty pompowtrysków, bipy, ciśnienie sprężania? Jaki jest kąt początku wtrysku? Jakie są bipy? Jaka jest wartość podciśnień?Stwierdzenie że sprawdzone niewiele mówi. na hamowni wyszło ze ma 82 km i tuner powiedział ze mogą być to wtryski, tuner powiedział ze...
Oleju nie ma w paliwie? Ciśnienie wstępne paliwa prawidłowe? Pompki dobrze zamontowane? Gniazdo gdzie wchodzą sygnały do pompek prawidlowo podłączone? Czy są błędy? Podmienić sterownik najlepiej z wyciętym immo lub samą mape oryginalną wgrać lub z hot startem i spróbować. To że nie reaguje na gaz to moze mieć tryb awaryjny. Czy dobrze założone wtyczki...
Grupa 13.18.23. albo zrobić logi. Do tego pomiar na wstępnej ciśnienia paliwa. Bo powymieniasz połowę silnika i nic z tego.
Z tego co pamiętam to Autocom ogarnia resetowanie zaworka. Co do zasadności tej procedury mam obiekcje, ale ją robię bo tak dokumentacja serwisowa nakazuje. Zaworek zaworkiem, ale wstępne jest zbyt małe. Na 99% jest jakiś problem z wstępnym ciśnieniem paliwa. Sprawdź złącze na przewodach. W okolicy granicy skrzynia silnik jest złącze w którym są zaworki...
Na samym powietrzu nie pojedziesz.Jakie ciśnienie paliwa i wydajność pompy wstępnej?
Manometr na wężyku do kabiny i zobacz jakie jest ciśnienie paliwa na pompce wstępnej gdy samochód zaczyna słabnąć, pozdrawiam.
Słuchaj "raski". Pompy paliwa padają już teraz w każdych rocznikach. Ostatnio kilka takich tematów przerabiałem. Najlepiej będzie wstawić manometr pomiędzy zbiornik paliwa, a filtr bądź akumulator paliwa i zobaczysz wstępne ciśnienie tłoczenia. Zrób najpierw to zanim wymienisz zawór regulacyjny wysokiego ciśnienia albo czujnik ciśnienia na szynie Common-Rail.
Podstawowa sprawa to sprawdź wstępne ciśnienie i w trakcie rozruchu. Czy pracują obie pompy paliwa, przedewszystkim progowa. A najwazniejsze sprawdź wtryskiwacze, czy nie leją.
Zapowietrzał ci się a kąt wyprzedzenia jest realizowany ciśnieniem wstępnym paliwa w pompie jeśli dostało sie powietrze to ciśnienie spadło i kąt automatycznie sie zmienił. Ale to tylko moja teoria ;p
Po wstępnej analizie logów, widać, że ciśnienie i masa powietrza wygląda prawidłowo, turbo nie co później osiąga założone ciśnienie doładowania, to z racji braku, dynamiki spalin, co jest spowodowane brakiem paliwa w cylindrach. Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Sprawdź również czy w kolektorze...
(at)bearq To jak wiemy jak nie robić, to jaką procedurę kolega uważa za najlepszą. Ewentualnie jak zrobić to w sposób uproszczony? Najlepszą? Producenci tych pomp przewidują ustawianie pompy albo na czujnik/lampę stroboskopową albo za pomocą pompy wstepnej za pomoca której nabijamy 30 bar w wyjście I cylindra. Wiele instrukcji mówi o ustawieniu pompy...
Witam. Silnik n43 na bezpośrednim wtrysku. Auto miało wymienione świece, cewki sondę lambda, rozrząd w innym warsztacie. Auto odpala ciężko - łapie błędy 4 cylindra - wypadania zapłonów. Nieraz łapie błędy wszystkich cylindrów. Wtryski podmienianie miejscami - bez zmian. Spr ciśnienie paliwa - wstępne, pompa w zbiorniku 5 bar czyli prawidłowe. Wysokie...
Podczas rozruchu silnika ciśnienie wstępnego tłoczenia paliwa powinno wynosić co najmniej 100 kPa, na biegu jałowym 300 kPa, a przy większej prędkości obrotowej co najmniej 750 kPa. Po zaciśnieciu przewodu przelewowego ciśnienie 900 kPa. Podałem cisnienia z instrukcji VW.
Witam, problem jak w tytule, wystąpił po zapowietrzeniu układu po braku paliwa. Początkowo odpalał po ok. 4-5 s. kręcenia, potem przestał odpalać. Po odpaleniu z "plaka" od razu pracuje równiutko, moc pod obciążeniem O.K. Wymieniony filtr paliwa, oczyszczony filtr wstępny, zaworek powrotny trzyma, napięcie sterujące na pompy jest. Z samochodu odpalającego...
Sprawdź pompę wstępną w zbiorniku paliwa czy działa i jakie podaje ciśnienie.
W takim razie szukaj dalej nieszczelności. W pierwszej kolejności do sprawdzenia filtr paliwa a konkretnie pokrywka z oringiem oraz filterek wstępny a szczególnie oring!
Błędy jakieś są , bo jeżeli sterownik nie steruje zaworem to żadna pompa nie zadziała , będzie tylko ciśnienie wstępnej pompy , chyba że po drodze to ciśnienie nie dociera . Miałem przypadek zanieczyszczenia pompy ,czego nie znalazłem nawet po rozebraniu pompy , dopiero podanie paliwa pod znacznie wyższym ciśnieniem pomogło .
Zaworek ci nic nie da skoro masz pompek paliwa to ona robi ci ciśnienie wstępne i na jednym cyklu o ile pamiętam potrafi przepompowac około litra paliwa A to wystarczy by wepchnąć całe powietrze z układu A dla czego zmieniłeś głowicę
pompa wysokiego ciśnienienia, nie ma to nic wspólnego z pompką w zbiorniku paliwa Na wykresie widać ciśnienie wytworzone przez pompkę wstępną (7.3-9.1 bara). - Po nocy ciśnienie wynosi 0 bar - Na pompce w baku ciśnienie waha się między 3 a 5 bar - na pompce z kanistra ciśnienie waha się między 7.3 a 9.1bar (dwa czerwone kółka na wykresie ) https://obrazki.elektroda.pl/8448706300_...
Wyciąg i na stole pompa powinna chodzić po podaniu 12V. Jak pompa jest uszkodzona, to jak ma podawać paliwo ? Ford w 1.6 nie stosuje pompy wstępnej paliwa bo wszystko robi pompa CR tu jest i pewnie robi z 5 atmosfer wstępnego. A może być i tak, że po przekręceniu klucza w stacyjce pompa ma nabić ciśnienie później sie wyłączyć i po uruchomieniu/albo...
A miałem dodać jeszcze jedno założyłem nowy filtr paliwa i chwile po odpaleniu spuchło górne wieczko od filtra tak jakby ciśnienie wstępne było za wysokie , miałem już taki przypadek w tym silniku było ro spowodowane zapchaniem filterka na zasileniu pompy wtryskowej , w tej pompie zostało to sprawdzone więc odpada . Dodano po 46 O to mogłoby się zgadzać...
Silnik G9U A650 z brata bliźniaka ten sam rok nawet miesiąc, one nie mają pompy wstępnej tylko gruszka przed filtrem, nabita na kamień!!
To w końcu masz "Opel Omega Problem Z Odpalaniem" jak w tytule, czy to co piszesz później, że z pracą na benzynie na wyższych obrotach ? Bo to jest pewna różnica ;) Napisz jeszcze najlepiej dokladnie jaki silnik ... Jeżeli to drugie, to tak wstępnie można powiedzieć, że to może być problem zbyt małej wydajności pompy paliwa. Zmierzyć ciśnienie, czy...
Pod tym radiatorkiem na pompie wysokiego ciśnienia jest zębata pompka wstępna, jej napęd lubi się łamac.
Witam. MID 136 SID 23 Lampka ostrzegawcza ABS. FMI 5 Przerwa lub zwarcie do masy w przewodzie między jednostką sterującą a lampką ostrzegawczą, względnie uszkodzona lampka. MID 171 PID 096 Poziom paliwa. FMI 5 Nienormalnie niski prąd lub przerwa. MID 144 PID 046 Ciśnienie zbiornika wstępnego, kontrola. FMI 1 Dane prawidłowe ,ale poniżej normalnego zakresu...
Sprawdź jakie ciśnienie daje pompa wstępnego podawania paliwa
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Ogólnie to czarno to widzę. Jak poszedł syf za filtrem to jasne że poszło w układ. NIe wiadomo też czy nie pali przez zajechanie wtryski /pompę, to czy np przez niskie ciśnienie paliwa z innego powodu. Dlatego trzeba zrobić podstawowe pomiary ciśnienia na wstępnej i na szynie . Odkęcić zawór na pompie ,sprawdzić czy nie ma opiłków itp. A na plaka powinien...
Pomógł nowy filtr paliwa podobno był uszkodzony na spodzie.Ale samochód pojeździł 1 tydzień i jest to samo.Wymiana na orginalne Mercedes nie pomogła.Podobno zaworki w ręcznej pompce siadają choć ja tego nie stwierdziłem.Test na szczelność przy 5 barach obudowa przechodzi.Wtryski są nowe i próba przelewów wyszła ok.Pompa nowa wraz ze wstępną.
Według oscyloskopu impulsy na wyryskach są wszystkich. Filtr paliwa to błędny trop. Paliwo od pompy wstępnej dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia z dużym ciśnieniem. Na zapłonie w komputerze pokazuje zadane ciśnienie -100 a aktualne 6 macie koledzy pomysł?
chwilowy spadek ciśnienia paliwa - jakiego na listwie czy z pompy wstępnej ze zbiornika ?
Ciśnienie raz.Dwa spadki napięcia przy kręceniu.I pomiar na wstępnej by wykluczyć problemy z dostarczaniem paliwa.
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
ewentualnie, spróbuję podłączyć go na krótko pomijając bak i filtr paliwa, wtedy będę widział co się stanie... Nie pomijaj filtra w żadnym wypadku, ponadto ten zawór o którym pisałem w poście 16 ma za zadanie utrzymać ciśnienie wstępne na poziomie 0,8 bara miedzy zbiornikiem, filtrem paliwa, pompą tandem. Jak podłączysz bez pompy, może odpalić podobnie.
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
W planet ograniczona diagnoza? Poważnie? A co lepszego podłączysz? Wspomniałem o ciśnieniu paliwa ,żeby nie bawić się w manometr można wstępnie podejrzeć co widzi sonda przy wot. To samo z rozrządem co widzi MAP. Oczywiście to taka wstępna diagnoza. A jak nie to sprawdź ciśnienie paliwa może na początek
jedna albo 2 dawki wstępne potem główna potem ileś końcowych plus ciśnienie 2000 Bar . Trudno to porównywać .
Tego 128 bym się nie czepiał, w różnych modelach czasem po zdjęciu nogi z gazu jest 4 a czasem 128. Moim zdaniem powinno się zmierzyć ciśnienie paliwa, sprawa prosta i nieinwazyjna a dużo powie na temat wstępnej lokalizacji usterki.
Witam, Proszę o wskazówki, co może być przyczyną, że regulator obrotów Heinzmann w silniku BF4L1012E ma problem z utrzymaniem biegu jałowego przy lekkim obciążeniu, np. ruszaniu (bez maszyny) lub skręcie kołami (wspomaganie), i dusi go do 500 obr. Układ paliwowy jest sprawny, pali na dotyk, ciśnienie wstępne paliwa dobre, hydraulika sprawna, traktor...
Auto trafiło z częstym problemem, błąd montażu wtrysku i wywaliło wtrysk, auto nie chodziło ponieważ ciśnienie wstępne paliwa szło na tłok. Po prawidłowym montażu wtrysku, miałem podejrzenie o to że gdy pompka wyskoczyła przyblokowała wałek i przestawiło się na podkładce"diamentowej"(wg opisu elsy) i stąd błąd synchronizacji, który występował również...
Najlepiej, przy tym przebiegu spr pompę cr i wtryski. Wstępnie wtryskiwacze na przelewy. Bo raczej tutaj będzie problem.
Moze tez być zawór bezpieczeństwa, przewód doprowadzający (przetyczka), zatkany filtr paliwa niskie ciśnienie po niskiej stronie zasilania paliwa (pompka wstępna) lub przeciek wewnątrz wtryskiwacza. Sprawdzisz zaslepiajac kolejno wyjścia listwy i obserwując wartość MPROP, o sprawdzając ciśnienie przed filtrem paliwa.
Cześć. Odświeże trochę suchara, może komuś się przyda. Koledze napewno chodziło o zawór scv. To auto ma tendencję do pękania obudowy filtra paliwa. Przecieku nie widać, ponieważ nie ma pompy wstępnej i ciśnienie w filtrze nie występuje. Paliwo, po postoju się cofa zapowietrzajac układ. Mam nadzieję że komuś się przyda, zanim przejdzie do prób naprawy...
Tak jak napisałem wszystko teraz jest w porządku,choć i tak ciśnienie wstępne na progowym jest niskie na jałowym 3.50, paliwa miałem ponad 30 litrów, więc pompa działa,to mi wyglądało na chwilowe nie wiem zacięcie regulatora na pompie cr może? Czy dobrą sugestią jest zaciśnięcie wężyka za ogranicznikiem ciśnienia (w okolicach filtra paliwa) i sprawdzenie...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Podłącz się pod listwę paliwową i sprawdź czy utrzymuje ciśnienie po zgaszeniu. Jeśli brak jest ciśnienia to nie ma wstępnych warunków do odpalenia. Zawór jest chyba w pompie paliwa w zbiorniku w tym aucie. Tam nie ma przelewu ,do listwy jest podłączony jeden przewód,więc jak paliwo się cofnie to od razu chodził nie będzie jak trzeba. Można obstawiać...
A ja myślę, że przyczyną jest nieszczelność układu paliwowego. Radzę posprawdzać cały układ paliwowy łącznie z "przelewami" jestem tego samego zdania. Nim zacnziecie rozbierać silnik i wymieniać po kolei wszystko jak leci zacznijcie od sprawdzenia elementarnych rzeczy takich jak możliwe cofające się paliwo. Jak po nocnym postoju wyglądają przewody...
Diagnostyka ż podglądem parametrów. Sterownik zgłasza "nieszczelność " więc pewnie niskie ciśnienie paliwa. F.paliwa ? Pompa wstępna tam jest ?
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Wygląda to tak, jakby silnik rozgrzewał się na ubogiej mieszance, tak jakby „bez ssania”. Po rozgrzaniu wejdzie w CL, ale po dodaniu gazu znowu przechodzi w ubogą mieszankę, aż się sterownik dostosuje. Patrzyłem także na dane z poprzedniego tematu. Silnik kiedy pracuje na ubogiej mieszance przerywa i dochodzi do wypadania zapłonów. Przyczyny zubożania....
Objawy jak przy fizycznym niedoborze paliwa. Przy max obrotach i pełnym obciążeniu brakuje go. Na jedynce idzie, bo wystarcza "zapas" wewnątrz pompy. Wydajność pompy wstępnej się nie zmieniła. Jeśli nie ma jakiegoś sitka, pisałeś że z butelki jest tak samo, to może przelewa pod obciążeniem? Przy zbyt niskim ciśnieniu nie daje sygnału na wtryskiwacz....
A czy przypadkiem te "zbyt niskie ciśnienie" to nie po stronie dolotu do pomy wysokiego ciśnienia? Należałoby sprawdzić filtry oraz pompę wstępnego pompowania o ile taka jest.
Witam. Mam problem z jednym z moich aut (Daf XF 105 410hp '07). Auto z ładunkiem często traci moc i rozpędza się własnym przyspieszeniem (znikomym), jest to nieregularne zjawisko. Po podłączeniu do komputera wynika, że na biegu jałowym ciśnienie paliwa na szynie oscyluje w granicach 2-2,4 bara. Dodając obrotów do ponad 1000 ciśnienie osiąga nominalne...
to nie to, bo pisalem że z opcoma wysterowanie idzie. dziś pomierzyłem zasilania na sterowniku są ok, poruszałem wtyczą czujnika ciśnienia na listwie CR i pompka się odezwała, aż taki wpływ by miał ten czujnik na prace pomki wstępnej? ciśnienie wstępne skacze miedzy 0,2 0,4 Mbar. po lekkim nagrzaniu znowu zgasnął.
Stawiałbym na pompę wstępną - mierzyłeś wydajność/ciśnienie ? W Carismie GDI miałem taki przypadek.
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
Witam, potrzebuje informacji natemat jakie powinno być wstępne ciśnienie na pompe CR, w zespole popmpowym znajduje sie pompka o nr 0580453496, wydajemi sie ze powinno być 3bary, prosze o podpowiedz
Zawsze pierwsze uruchomienie silnika po postoju jest trudne. Silnik trzeba trochę pokręcić, żeby odpalił, a zaraz potem gasnie, chyba że mu na chwilkę przytrzymam pedał gazu około 1500-2000 obr.Po zwolnieniu gazu, silnik zaczyna pracować normalnie.Czyli zachowuje się tak, jakby mu brakowało na początku paliwa, czy co...? Słyszałem, że te silniki podobno...
Wtryski sprawdzone na maszynie, sprawdzone pod względem mechanicznym i elektrycznym. W pompie wysokiego ciśnienia były wytarte ząbki wstępnej pompki, ale zostało to naprawione. Nie pamiętam, z jakiego komputera korzysta mechanik. Póki co rozłożył ręce i podejrzewa czujnik ciśnienia na listwie. Trochę opiłków na nim było, ale nie ma 100% pewności, czy...
Siada pompa wstępna( niskiego ciśnienie) lub awaria czujnika , ale obstawiam pompę. Sprawdź jakie masz ciśnienie paliwa. Dodano po 4 Jeszcze jedna opcja siada napęd pomy łączenie sprężarki z pompą.
Bardzo proste,z tego samego powodu przez który auta na doładowaniu maja chłodnice powietrza. Tu jest właśnie przewaga silnika z wtryskiem nad silnikem gaźnikmowym.,który nie uswzględznia zmian temperatury. Ecu mierząc temperaturę i przepływ powietrza lub ciśnienie w kolektorze ,wie dokładnie ile ono waży. W zażności od tego dolewa odpowiednio paliwa....
Podaj nr vin na pw. Dodano po 44 Jakie oznaczenie silnika. Dodano po 8 Sprawdżczy na zasilaniu paliwem czy nie pokazują sie pęcherzyki powietrza jesli nie to pompa wstępna niskiego ciśnienia do wymiany.
Frontera jak w temacie nie chce zapalić. Trzeba kręcić kilka razy. Jest słabe ciśnienie paliwa nie ma ani 1bar. Ale to jest nie problem. Pytanie mam takie. Czy frontera powinna mieć jakieś wstępne pompowanie czy pompka działa po rozruszniku?
Pompy vaccum nie usłyszycie na zapłonie O ilę się nie mylę to to jest na pompowtryskiwaczach, które zasilane są paliwem z tandempompy (vacupompa+pompa paliwa) na wałku rozrządu a ona zasilana jest pompą elektryczną w baku paliwa i chodziło mi właśnie o nią. Tandempompa bez wstępnego ciśnienia (ok. 3,5bara) z pompy w baku nie bedzie działać prawidłowo....
Trochę dużo tych błędów,przydało by się wykasować.81-monitorowane ciśnienie paliwa,39- usterka w układzie podgrzewania wstępnego,15-nieprawidłowy sygnał pedału sprzęgła,28-podgrzewacz paliwa obwód otwarty,83-niprawidłowe ciśnienie paliwa na listwie,61-czujnik koła zamachowego nieprawidłowy sygnał,31-równoważenie cylindra 1 nieprawidłowe.Natomiast przycisk...
niektóre miały pompę wstępną w zbiorniku. zobacz tam
To nie jest common rail, tu mam pompę rotacyjną. Już mamy diagnozę wstępną, okazuje się że sterownik jest sprawny. Wygląda to jakby był uszkodzony zawór regulujący ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę wstępną. Jeśli ściśnięty jest wężyk powrotu paliwa z pompy samochód zaczyna normalnie pracować i reaguje na pedał gazu. Jeszcze jedno najważniejsze...
Pompa wstępna,pompa cr.filtr paliwa,wtryski itp.Nie ma gotowej diagnozy.
ciśnienie wstępne paliwa ciśnienie wstępne wstępne ciśnienie paliwa mercedes
amplituner stereo onkyo naziemny telewizja cyfrowy kablówka słuchawka hyperx cloud alpha
krups ea850b integra programowanie
Oleo Mac 937 - Wysokie obroty na biegu jałowym Błąd E36 w pralce Bosch Vario Series 4 - przyczyny i rozwiązania