Normalnie wtryski nieszczelne puszczają gaz do silnika i się zalewa nim.
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Wypadało sprawdzić też pierwszą sondę bo ona umiera właśnie że pomalutku podaje za niski sygnał i ECU koryguje do niej wzbogacając. Trzy wpadało by zakręcić LPG na butli o pojeździć ze 3 dni tak by wyeliminować nieszczelny wtrysk czy reduktor (dodatkowe LPG mimo pracy na benzynie).
Miałem takie coś w B4 na jednopunktowym wtrysku. Nieszczelna była podstawa pod zespołem wtryskowym.
Taka porada nie odpali jeśli dolot tj. od przepływomierza do kolektora jest nieszczelny lub niekompletny.
Co masz na myśli. Ilości paliwa są za duże po mojemu, wtryski nieszczelne. Dlatego nie może zrobić ciśnienia i nie pali
Nastawnik przepustnicy ,nieszczelna podstawa wtrysku,nieszczelny przewod serwa
zawsze tak robie jak nie moge wtrysku wydłubać - kurka rurka - i przeważnie pomaga.... Raz tylko dziura mi się w masce zrobiła - kurka rurka
Odprowadza paliwo ewentualnie wypływające spod wtrysku wskutek nieszczelnej podkładki.
To masz tandem, obwód niskiego i wysokiego w jednym zespole, nic tam ie musisz odpowietrzać do tego jest wewnątrz zawór bypass , uniemożliwia to zapowietrzenie nawet gdy zabraknie Tobie paliwa. W takim razie albo masz wtrysk nieszczelny i wali ci wszystko na powrót, możesz zmierzyć ciśnienie na powrocie, co do zaworu an wyjściu to zmierz impuls sterujący,...
Pod wtryskiem znajduje sie podkładka miedziana wymień ją na nową powinno pomoc
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
a czy może to być spowodowane wtryskiem który jest nieszczelny ???
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Wtryski puszczają, elektrozawór też może być nieszczelny. Ale głównie wtryski.
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
o-ring pod wtryskiem jest nieszczelny? Nie, to nie to. Zalewało by go, walił by czarnymi, capiącymi spalinami. Przybywało by oleju i smierdział by benzyną.
Nieszczelne wtryski i mogą gaz puszczać, trzeba to wykluczyć.
Witam. A czy powodem cofania się paliwa nie jest uszkodzony wtrysk? Czytałem gdzieś na jakimś forum, że może się zapowietrzać też przez nieszczelny wtrysk..
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Sprawdź ciśnienie na wyjściu. Nieszczelny wtrysk. Sekcja zasilania 5V przetwornica. Pytaj użytkownika Piotr Budzowski.
Możliwe, że mechanik uszkodził wtrysk - np. przy demontażu. Przy nieszczelnej podkładce zaczyna tworzyć się szlaka która skutecznie “betonuje” wtrysk w otworze, a wtedy o uszkodzenie nietrudno. Jeżeli chodzi o dalszą diagnostykę, to w takich przypadkach zamienia się dwa wtryski miejscami - jak uszkodzenie przeniesie się na inny cylinder razem z wtryskiem...
wczoraj kilka razy jeździł i dzisiaj już rano odpalił normalnie, czyli wina LPG. W czym szukać przyczyny? Nieszczelne wtryski i zalewa silnik przez co po postoju ma problem odpalić?
Odłącz gaz zakręcając na butli zawór polataj na samej benzynie i potem sprawdz odpalanie. Może nieszczelny wtrysk popuszcza gaz do kolektora.
moim zdaniem masz do wymiany uszczelnienia na wtryskach albo nieszczelne przewody paliwowe,łapie powietrze i paliwo do baku ucieka,tam przewody paliwowe są łączone złączkami i może tam poszukaj nieszczelności,ja miałem to samo w zafirze DTL 2.0 i właśnie to były uszczelnienia na wtryskach po9 wymianie problem znikł . Pozdrawiam
Cewka jak najbardziej może po nagrzaniu dawać takie objawy , ja bym podejrzewał wtryski lub nieszczelny dolot wtedy samochód spada z obrotów i gaśnie . SONDA nie będzie tu winna, żeby sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie musisz wykręcić zaworek ciśnienia na końcu listwy wtryskowej i podłączyć w to miejsce manometr .
Można sprawdzić po prostu też wydatek pompki paliwowej, w ciągu ok 30 sek ma na powrocie pojawić min 0,5L paliwa. A może masz nieszczelną uszczelkę pod wtryskiem i wtedy mieszanka też będzie uboga!!!!!!!!!!!!!
Auto naprawione . Okazuje się że, obsada (tulejka wtryskiwacza) ukręciła się na równo z głowicą! Ścianka grubości około 1mm!! z powodu zapieczonego wtrysku (nieszczelna podkładka miedziana) Oringi były całe. Udało mi się ją wydostać bez zwalania całej głowicy. Zrzuciłem tylko nasadę z wałkami.Chory patent z tymi obsadami! Uprzedzam wszystkich aby nie...
Być może gaz miesza się z benyzną - nieszczelne wtryski LPG.
Patrząc po gratach jakie masz to śmiało można zasugerować wymianę przodu :/ Valtek, tomasetto....... brzmi jak alaska.... Nie odpala...brzmi jak nieszczelne wtryski lub reduktor.....
Chyba namierzyłem źródło problemu. Odpięcie wtyczki od przewodu z pierwszego wtrysku praktycznie nie zmienia charakterystyki pracy silnika. Kiedyś, jak się odpięła, silnik pracował jak sieczkarnia i nie miał mocy. Wypada zacierający się nastawnik kąta wtrysku bądź nieszczelny zawór nastawiający tenże nastawnik.
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
pojezdzij tylko na PB. jeśli będzie zapalał normalnie to nieszczelne wtryski,błędna regulacja lub jak w poście powyżej.
Mi się udało miałem uszkodzony wtrysk sterujący wkręcony na 2 cylinder a ma być na 1 i dodatkowo nieszczelne 2 wtryski. Teraz auto hula. Sprawdź sobie też ten wtrysk ma mieć około +/-100 Om.
Po przelewach widać że zaworki przelewowe we wtryskach są nieszczelne i wtryski razem z pompą muszą iść do naprawy .Prędzej czy później skończy sie tym że trzeba będzie oddać cały komplet do naprawy. Jeżeli w układzie są opiłki to wszystko co miało do czynienia z paliwem jest do gruntownego płukania całego układu, a bak gdzieś to słyszałem że pasuje...
Przeczyściłem płynem kontakt 60 kostki ponownie przejechałem kilkanaście kilometrów- błąd nie występuje. Większe rozkręcanie zostawiam na sobotę. Panowie w aucie czasem czuć benzynę, zwłaszcza przy hamowaniu i dodawaniu gazu myślałem, że to filt par paliwa szwankuje. Teraz myślę, że może to przez nieszczelny wtrysk ( w końcu znajdują się blisko filtra...
Przyczyna została znaleziona wtryski były dobre jak moje stare tak jak i nowe problem tkwi w nowym EGR jest nieszczelny na łączeniu z chłodnicą. Po zaślepieniu dolotu spalin do EGR samochód normalnie jeździ.
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
Wyciągnij wtryski i na stół probierczy. Jak na stole wyjdą, że są dobre wtedy szukaj dalej. Ale taki efekt daje zdechnięty (nieszczelny przelew) wtryskiwacz.
Kolego miałem taki sam problem i zlokalizowałem sam usterkę , przy wymianie wężyków o przelewu nadłamałem jeden trójnik i przez noc naciągał powietrze i paliwko się cofało . Wystarczy że masz coś nie tak skręcone w układzie wtrysków lub nieszczelne i będziesz miał zawsze kłopot z odpaleniem po dłuższym postoju
ja stawiam na nieszczelne wtryski. proponuje je sprawdzić. Dam radę sam to zrobić ? Jeżeli tak to w jaki sposób ?
Nie wiem jak w tych większych crdi ale w no 2.0 crdi lub 2.2 częstym objawem kontrolki ciśnienia jest zapchany nagarem smok olejowy. Zapycha się przez nieszczelne podkładki pod wtryskami.
Sprawdź pod kątem nieszczelnego wtrysku LPG, bądź puszczania "na lewo" gazu przez reduktor podciśnieniem. Po prostu zakręć butlę gazu, wypal resztę z układu i zobacz czy sytuacja się powtarza.
Mianowicie chodzi o to że po zgaszeniu auta co jakiś czas włącza sie pompa paliwa, i niestety przez całą noc akumulator pada. Niewiem czy to jest normalne z tą pompą , podejrzewam że w układzie paliwowym spada ciśnienie dlatego sie włącza, może jakiś wtrysk jest nieszczelny, zewnętrznie nigdzie nie ma wycieków. Jakieś sugestie prosze o pomoc, już mi...
30 sekund to za mało na odpływ przy nieszczelnych przewodach. Wyciągaj wtryski i sprawdź uszczelki pod wtryskami. A jak była głowica zakładana razem z wtryskami to czy nie utrącili którejś końcówki.
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Witam, byłem użytkownikiem Kia Sorento 2,5 CRDI 140 KM i wymieniałem pompę wtryskową więc mogę pomóc. Pytanie tylko po co ją wymieniać? W moim Sorento był problem z odpalaniem, przez pół roku auto odpalałem na samostarcie myśląc, że pompa jest uszkodzona, zużyta. Okazało się, że jeden z wtrysków był nieszczelny i puszczał paliwo do przelewu. Nastąpił...
Wątpie w to że brak kompresji bo po odpaleniu i w dłuższej jeździe nie traci siły, gdy miała nieszczelny wtrysk i brakowało jej kompresji to siły w ogóle nie miała by jechać. No fakt dużych osiogów nie ma 70/h
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Przyczyną mogą być nieszczelne zaworki wtrysków i przy dużych dawkach paliwa może brakować ciśnienia na listwie.
Wali mu spaliny przez nieszczelny egr/wtryski leją. Daj mu do końca i zobacz na jaki kolor dymi. Jakieś szanse na zrobienie diagnostyki?
nieszczelne miedziane łuski pompowtryskiwaczy !!!!! dość częsta usterka , wyjać wymienić na nowe .... nie zapomnieć o wymianie podkładek pod wtryskami jak zamontujesz wersje 2 łusek pozdrowienia
Witam wszystkich kupilem wlasnie takie autko jak Renault master 2.5DCI Rok prod 2006. autko jechalo jak trzeba po jakims czasie okazalo sie ze jeden wtrysk jest nieszczelny wiec go uszczelnilem i o auto przestalo normalnie zapalac .Po diagnozie programem delphi blad przeplywomierza powietrza ok. Okazalo sie ze go brak .Niema tez przewodow z kostka czy...
Jeśli syczało, śmierdziało benzyną to najczęściej ta podstawa pod wtryskiem jednak jest nieszczelna albo uszczelka między kolektorem a głowicą. Pryskasz po takich miejscach palnym dowolnym dezodorantem , nawet minimalny wzrost obrotów po pryśnięciu świadczy o tym że jest dziura, ruszasz całym wtryskiem jeśli syczenie i obroty się będą zmieniać to podstawa...
Kolego idziesz w dobrym kierunku, zmierz ile wraca na przelew, potem zrób zaślepkę i zaślepiaj po kolei cylindry. Wyniki notujesz i ten na którym powrót najbardziej sie zmniejszył jest nieszczelny. ALE niekoniecznie wtrysk, mozesz mieć nieszczelność na rurce łączącej z wtryskiem(lub słabo dociągnięta). Prawidłowo na powrocie powinno być około 70 ml/min....
Nic mu nie będzie. Ale szczerze to wykręcił bym wszystkie, przykręcił z boku na pompie i sprawdził jak rozpylają. Sprawdź też czy w gnieździe nie została podkładka, czy same końcówki wtryskiwaczy są założone zgodnie ze znakami nabitymi na nich a kreską na kolbie. Dźwięk stuku może też być przedmuchem z cylindra na uszczelce czy nieszczelnym wtryskiwaczu,...
1,2 dobre Dla TDI to musisz miec ok 26 w góre pomiedzy 1 a 4 jest za duza róznica, A przyczyn, nie przyczyna mzoe byc kilka . Wtryski. Pompa Nieszczelne zawory w głowicy. brak szczelności na pierscieniach na tłokach masz tam świece żarowe? jak tak to wyjmij i podłacz do akku pojedynczo i zobacz jak grzeja. mają sie nagrzewac od czóbka do gwintu, jak...
Witam i to znalazłeś przyczynę kopcenia, nieszczelny układ intercoolera
Mam problem z cieknącym wtryskiem sterującym w mojej Omedze 2,5TD. Naczytałem się różnych rad i uzbrojony w tą wiedzę, zacząłem demontować ten nieszczelny wtrysk. Po demontażu okazało się, co powoduje przeciek. Jest to pęknięcie karkasu elektromagnesu, zrobionego z tworzywa podobnego do tarnamidu. Cewkę z obudowy wtryskiwacza udało mi się zdjąć, spychając...
Mam podobny problem w silniku 1.6hdi 9hz z 2005 roku. Dwa razy już miskę ściągałem i zatyka się sitko smoka. Wyświetla komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Myślicie że przyczyną mogą być nieszczelne podkładki pod wtryskami i nieszczelności na tulejach w dolnej części prowadAcych wtryski tzw studiach?
a ja zaproponuje standard czyli zacząć od wymiany filra paliwa i od sprawdzenia przewodów przelewowych od wtrysku bo jezeli są nieszczelne to po nocy zejdzie paliwo z pompy i będą sie takie cuda działy na końcu sprawdzenie ciśnienia sprężania i będzie wszystko jasne
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
Jeśli rano kiepsko pali to i tak nie pomoże ten zaworek, mogą być: uszczelniacze na wtryskach, przelewy, zaworek na pompie, nieszczelna obudowa filtra i pewnie coś jeszcze mi umknęło
założyłem zaworek zwrotny na dolocie paliwa i nic to nie dało a jak są nieszczelne powroty paliwa z wtrysków to też może być tego przyczyna?
Skoro sonda jest sprawna (zamiast wymieniać wystarczyło zrobić analizę spalin) to znaczy, że sterownik silnika nie może utrzymać właściwego składu mieszanki. Możliwości jest wiele - ułatwiłoby stwierdzenie czy mieszanka jest uboga czy bogata. Mogą nie pracować wszystkie cylindry (problem z iskrą, wtryskiem, kompresją), może być nieszczelny układ wydechowy...
Jak jest na wtrysku, to nie ma ręcznej regulacji mieszanki.
Jak dla mnie nieszczelne zawory.
Jak wtryskiwacze są w deklu zaworowym czyli obmywane są olejem w głowicy i są nieszczelne podkładki pod wtryskami to wtedy jest efekt zalesiania smoka sądzą/nagarem. A nie powinno być tak,że jak nie ma ciśnienia oleju to kontrolka nie gaśnie tylko cały czas świeci.A tu się nie świeci wcale???
Uszkodzone wtryski, pompa, turbo, EGR, zapchany DPF, nieszczelny dolot i wiele innych. Bez diagnostyki, o ile to nie jest ewidentna usterka, ciężko cokolwiek stwierdzić. Diagnostyka komputerowa jeśli nie wskaże bezpośrednio przyczyny, na pewno przybliży obraz usterki. Coś zauważyłeś? Dymi na czarno, siwo, niebiesko, gwiżdże?
Tak jak w temacie, nieszczelne uszczelniacze pod wtryskami i nie wiem skąd mam wziąć nowe, w sklepie nie potrafią mi tego znaleźć. Może wie ktoś jak ich szuakać, jakieś numery katalogowe czy coś?
Witam, problem dotyczy samochodu jak w temacie- atego 1823 z 2001 roku, przebieg 690000 km. Moje atego czasami podczas jazdy nie pali na 1 cylinder. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa (kupiłem oryginalną), po jej wymianie dynamika auta poprawiła się, ale....po jakimś czasie auto zaczęło mi przerywać. Okazało się, że oring na 6 króćcu (wtrysku) był nieszczelny-...
A czy wtryskiwacze były sprawdzane? Wygląda, jakby ciśnienie wtrysku było za niskie i dodatkowo jeszcze rozpylacze były nieszczelne.
Zawór jest zmieniony.A mianowicie założony taki jak od gazu czyli ze śrubką.Ale gdyby był nieszczelny to bym słyszał jakieś syczenie z niego.Prawda ?
Wystarczy że wymienisz jeden. NIe wiem ile tego przelewało ale że miał najwięcej to nie znaczy że jest zły. Gdyby były z nim problemy to auto by źle chodziło i źle odpalało raczej na ciepłym. A jak tam wolisz. A zapowietrzanie to raczej nie przez wtrysk tylko przez nieszczelność w układzie paliwowym .MOże gdzie pęknięty lekko wężyk albo nieszczelne...
"regulacja ciśnienia doładowania" No to jest właśnie błąd który się pojawia przy problemach z turbiną. Wartość odczytana przez MAP sensor nie zgadza się z wymaganą i wtedy jest to tzw. odcięcie i log o problemach z ciśnieniem doładowania. Skąd pewność że wtryski są sprawne? Sprawdzałeś/robiłeś coś z nimi? Kopcenie na czarno może być spowodowane: -Źle...
Jak dodaję gazu to dymi na bardzo czarno, a jeśli wejdzie na obroty jest ok. Ciągnik mam około 22 lata i nie kopcił (przy dodawaniu gazu był błękitny dymek). Czarny dym pojawił się około 3 lata temu,a remont robiłem 2 lata temu i nie wiem co jest przyczyną tego czarnego diabła:cry: Z instrukcji serwisowej na temat czarnego dymu - jeśli pojawia się...
Zaworek n75 oraz n108 to te dwa polstikowe po prawej stronie tam gdzie sa podlaczone wezyki te tez posprawdzaj moze jakis jest nieszczelny. Najlepiej jednak sprawdzenie kata wtrysku proponuje, moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury.(17656 regulacja poczatku/kata wtrysku) Na 100% .
Ciśnienie na listwie CR podczas odpalania. Przeważnie takie problemy to za niskie ciśnienie na listwie CR. Czy to podczas odpalania czy przy dużym wydatku (gaz w podłodze). Błąd zaworu ciśnienia to tylko opis błędu (choć nie mamy dokładnego kodu), podejrzewam że chodzi o błąd opisywany jako "błąd zaworu regulacji ciśnienia poza tolerancją". Należy go...
Witam. Filter paliwa masz czysty? Ewentualnie pompa słaba. Albo masz nieszczelny układ paliwowy w okolicach wtrysku.
Witam wszystkich,mam podobny problem z moją kijanka,po długim postoju bez pompowania gruszka odpali ale silnik pracuje nie równo czasem zgaśnie i zapala się chek.Stalo się tak po tym jak na autostradzie przy 120 nastąpiła awaria a mianowicie zaczęło kopcić ale to nie zwykły dym,tylko jakby wojskowa świeca dymna.Z 6l oleju w silniku zrobiło się 12l.Specjalisci...
Jak świece dobre to nieszczelne przewody przelewowe lub uszczelnienia nad wtryskami.
Wymieniałem ostatnio u siebie uszczelnienia jednego z wtryskiwaczy w focusie mk2 1,6tdci 90KM. Wypalona była podkładka miedziana, którą wymieniłem wraz z gumową uszczelką gniazda wtryskiwacza i plastikową podkładką nad uszczelką. Wszystko chyba zrobiłem zgodnie ze sztuką, wtryskiwacz i gniazdo dokładnie oczyściłem z nagaru i smoły, powierzchnię gniazda...
Nie ma to za bardzo znaczenia bo na benzynie to samo się dzieje No i czemu nie napisałeś tego na początku?? Należy najpierw doprowadzić do prawidłowego działania na benzynie a potem zająć się gazem. Po Twoim, dość haotycznym opisie, może to być problem "lewego" powietrza, można spróbować metodą "na samostart", tzn. przy pracującym silniku spryskać...
Witam. Ustawianie zapłonu ,,na oko,, rzadko daje zadawalające efekty, w dodatku jeżeli ta regulacja jest wykonana przez laika. Jeżeli znalazłeś miejsce w którym silnik pracuje w miarę równo i ma najwyższe obroty, to należy uważać,że jest to optymalny punkt zapłonu. Oczywiście należy niezwłocznie dokonać regulacji stroboskopem.Falujące obroty mogą być...
W cinquecento nie ma takiego filtra, gdzieś masz nieszczelny układ i dlatego śmierdzi.
Moja chęć samodzielnej naprawy instalacji lpg wynikła z tego, że kupiłem auto tzw. okazyjnie, a potem szybko musiałem wydać prawie tyle samo, na jego naprawę (m.in miałem pękniętą głowicę). Trudno zatem przełknąć jeszcze konieczność wydania ok. 2 tys. zł. na tzw wymianę przodu instalacji, instalacja miała przecież zapewniać tańszą eksploatację, a nie...
Kolego gdzie Ty nabyłeś te lale skoro już uszczelnienia puściły? Wtryski zmieniane? Jakby icooler był nieszczelny to turbinka by dmuchała tam . Weź zdiagnozuj to bo ci koszty zjedzą. Te lale dają przyjemność z jazdy ale upierdliwe jak każda.
Wygląda mi na to, że może być nieszczelna pompka zasilająca paliwa i dalej paliwo dostaje się do wtryskowej i przez nieszczelny wałek główny pompy dostaje się do silnika. Wtryski rzekomo sprawne. Jak maszyna stoi, to możesz zamknąć kranik paliwa na baku (albo zacisnąć wąż)? Jedną rzecz wyeliminujesz. Paliwo tak samo się nie skrapla i nie ścieka sobie,...
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Pobawiłem się z tym silniczkiem i wygląda że jest dobrze zamontowany , a obroty nadal falują ale po dokładnym sprawdzeniu , po spryskaniu zmywaczem do hamulcy w okolicach 2 środkowych wtrysków , auta zaczęło się trząść , czyli gdzieś tam jest jednak nieszczelne - wymieniłem oringi na wtryskach , dysze lpg wklejone , czyli zostaje uszczelka kolektora...
Jak jest nieszczelny zawór to ciśnienie narasta do kilku barów i wtryski tego nie utrzymają.
Nie sprawdzałem prędkości obrotowej silnika podczas startu. Jutro auto jedzie do znajomego na sprawdzenie ciśnień. Dzisiaj było podpięte pod komputer - było kilka błędów - między innymi błąd położenia czujnika wałka rozrządu. Po zresetowaniu błędów samochód palił bez problemu, ale dopiero jutro rano będę mieć pewność, co do rozruchu. O wynikach testów...
Jeśli kopci to przyczyny bym szukał w nieszczelnych prowadnicach zaworów.. Olej się przedostaje i jest spalany... Sprawdź czy nie ubywa oleju..
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Witam !Mam taki problem j/w. Teraz w skrucie opiszę problem. suzuki samurai 1999r 1,9 td pompa lucas miał kodowany zapłon ale panel jest odłączony odpalał bez problemu, w pewnym momencie zgasł, pomyślałem przewody paliwowe przy ramie mocno skorodowane mokre pewnie tu jest przyczyna. Wymieniłem wszystkie przewody, filtr paliwa ,odpowietrzanie itd. próby...
Cykl 0 czyli zawór nie ma potrzeby dzialania. Pewnie nieszczelny lub pompa słaba.
Tyle zachodu w szczegółowe diagnozy, napisz czy do rozrządu było zaglądane. Jak na plaka nie chce to "nieszczelny". Rozrząd stoi. Przykra sprawa.
witam, czy ktoś może mi pomóc ?? W mojej ibizie jakis czas temu pojawiał się check engine. Pojawił się i gasł. Teraz pali się cały czas. Pojawiło mi się to po jakimś czasie po błędzie instalacji gazowej ( przełamany kabelek od cewki gazowej ) - pojechałem wymienić filterki - gazownicy nic nie wykryli. Po jakims czasie zapalił mi się check engine - rozebrałem...
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
nieszczelny gaźnik nieszczelny kocioł nieszczelny komin
schemat prasa hydrauliczna ripple current instrukcja sterownik sprężarka
Zasilacz 12-pin a płyta główna ATX 24-pin – kompatybilność, ATX12VO, Dell, HP, adaptery Panel sterowania 8-pin do wanny z hydromasażem Balboa, Mazur SPA, PL-013, ML240 – gdzie kupić?