Wypadało sprawdzić też pierwszą sondę bo ona umiera właśnie że pomalutku podaje za niski sygnał i ECU koryguje do niej wzbogacając. Trzy wpadało by zakręcić LPG na butli o pojeździć ze 3 dni tak by wyeliminować nieszczelny wtrysk czy reduktor (dodatkowe LPG mimo pracy na benzynie).
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Witam wszystkich kupilem wlasnie takie autko jak Renault master 2.5DCI Rok prod 2006. autko jechalo jak trzeba po jakims czasie okazalo sie ze jeden wtrysk jest nieszczelny wiec go uszczelnilem i o auto przestalo normalnie zapalac .Po diagnozie programem delphi blad przeplywomierza powietrza ok. Okazalo sie ze go brak .Niema tez przewodow z kostka czy...
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
Przypuszczam, że to któryś wtrysk może się zacinać i dlatego ma takie kaprysy. To raczej bym wykluczył. Przy jednym wtryskiwaczu, silnik odpala normalnie, ale silnik pracuje nierówno, przy dwóch nie odpala "na dotyk" i jazda jest niemożliwa - tak było u mnie. Prędzej stawiałbym na to, że podczas postoju, benzyna cofa się do baku (nie trzyma zawór przelewowy,...
Normalnie wtryski nieszczelne puszczają gaz do silnika i się zalewa nim.
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Mam problem z jednym wtryskiem a mianowicie dmucha spod uszczelki wtrysku. poprzedni fachmani próbowali to załatać różnymi klejami ale zbytnio nic to nie dało. Słyszałem że jeżeli odkręci się rurkę doprowadzającą paliwo do wtryskiwacza to sam wtryskiwacz się zatnie i będzie nadawał się do regeneracji. Co jest problematyczne i drogie. Obecny pomysł jest...
To masz tandem, obwód niskiego i wysokiego w jednym zespole, nic tam ie musisz odpowietrzać do tego jest wewnątrz zawór bypass , uniemożliwia to zapowietrzenie nawet gdy zabraknie Tobie paliwa. W takim razie albo masz wtrysk nieszczelny i wali ci wszystko na powrót, możesz zmierzyć ciśnienie na powrocie, co do zaworu an wyjściu to zmierz impuls sterujący,...
SPN 4025 Przepływomierz powietrza – odchylenie czujnika Strategia monitoringu Monitorowanie czujników Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Centralna lampka ostrzegawcza świeci się stale na żółto podczas jazdy i podczas postoju pojazdu • Sygnał akustyczny (brzęczyk) jest aktywny Failure...
Cześć ostatnio polonez zaczal mi chodzić podobnie jak traktor załączam film: https://streamable.com/72b4z0 Czy to przez wypadanie zapłonu czy poprostu wydech się rozszczelnił? Samochód ma moc samochodem nie telepie czasem tylko wariuje czujnik przepustnicy i nie rowno trzyma obroty ale to tylko czasami. A samochód brzmi jak traktor nie zależnie od tego....
Odłącz gaz zakręcając na butli zawór polataj na samej benzynie i potem sprawdz odpalanie. Może nieszczelny wtrysk popuszcza gaz do kolektora.
Przeczyściłem płynem kontakt 60 kostki ponownie przejechałem kilkanaście kilometrów- błąd nie występuje. Większe rozkręcanie zostawiam na sobotę. Panowie w aucie czasem czuć benzynę, zwłaszcza przy hamowaniu i dodawaniu gazu myślałem, że to filt par paliwa szwankuje. Teraz myślę, że może to przez nieszczelny wtrysk ( w końcu znajdują się blisko filtra...
Witam, mam na warsztacie iveco daily z 2006r. Z opowieści kierowcy wynika, że podczas jazdy coś strzeliło i nagle kopci na biało. Po wyjęciu Turbiny i zawiezieniu jej na RG okazała się nieszczelna. Tylko zastanawia mnie fakt ze na 3 cylindrach wyloty do kolektora są suche a na 4 jest mokro. I teraz czy jest możliwe żeby turbina cofnęła olej do kolektora...
Wątpie w to że brak kompresji bo po odpaleniu i w dłuższej jeździe nie traci siły, gdy miała nieszczelny wtrysk i brakowało jej kompresji to siły w ogóle nie miała by jechać. No fakt dużych osiogów nie ma 70/h
Mam problem z cieknącym wtryskiem sterującym w mojej Omedze 2,5TD. Naczytałem się różnych rad i uzbrojony w tą wiedzę, zacząłem demontować ten nieszczelny wtrysk. Po demontażu okazało się, co powoduje przeciek. Jest to pęknięcie karkasu elektromagnesu, zrobionego z tworzywa podobnego do tarnamidu. Cewkę z obudowy wtryskiwacza udało mi się zdjąć, spychając...
W cinquecento nie ma takiego filtra, gdzieś masz nieszczelny układ i dlatego śmierdzi.
Kody wtrysków to rodzaj korekty ich charakterystyki. W fabryce nie da się wyprodukować idealnych wtryskiwaczy, więc każdy po wyprodukowaniu jest badany i wyznaczany dla niego jest kod korekcyjny. Po założeniu takiego wtrysku wystarczy wprowadzić jego kod do ECU i ono już wie jak ma skorygować swoje mapy, żeby dopasować je do charakterystyki tego wtryskiwacza....
Listwa wtryskowa "o ile można to tak w ogóle nazywać" jest tak samo elektrozaworem. Musi być szczelna gdy wtrysk nie jest sterowany, do tego po zgaszeniu silnika ciśnienie gazu nadal utrzymuje się miedzy reduktorem a listwą. To samo dzieje się w sytuacji jazdy z górki na biegu tzw cut-off. Wtryski odcinają gaz a nie elektrozawór na fazie ciekłej. Są...
Witam wszystkich, Czytałem trochę forum w celu wyszukania przyczyny przełączania z gazu na benzynę -wykorzystałem kilka podpowiedzi ale wciąż bezskutecznie.Samochód po przejechaniu na gazie kilkudziesięciu km i kilkukrotnym gaszeniu I ponownym odpaleniu nie chce jechać na gazie tzn.zrzuca z gazu na benzynę a przełącznik gaz/benzyna sygnalizuje mi to...
Na wszelki wypadek możesz zakręcić zawór w butli do testu . Wszystko zależy od tego jak instalacja LPG została wykonana . Bo może nawet po włączeniu zapłonu otwierać się elektrozawór w butli i parowniku a jedyne odcięcie stanowią wtryskiwacze . I jak któryś z nich jest nieszczelny to istnieje taka opcja że gasisz auto a on wpuszcza dużo gazu do dolotu...
Panowie mam podobny problem, temat jest w miarę świeży :D to nie będę zakładał nowego. Golf 1.3 16V pełny wtrysk. Z tłumika nic nie strzela, na wolnych obrotach faluje do tego stopnia że cały kokpit drży :), miałem nieszczelny dolot z filtra do silnika, ale naprawą nic nie zmieniła. Ratuje się tym że mechanicznie linkę trochę "podciągnąłem". Już nie...
Map sensor został sprawdzony i okazał się dobry-poza tą temperaturą,którą pokazuje,ale to nie ma znaczenia. Może mnie ktoś nakieruje na problem bo ja już nie mam pomysłu-opisze co się zmienia,gdy ciśnienie spada. Po odpaleniu auta po chwili słychać zmianę pracy silnika-klekocze tak jakby wtrysk lał,ale nie leje. W tym samym momencie ciśnienie spada...
Zobacz do przewodu podciśnienia do MAP-u. Może być nieszczelny i nie rozpoznaje obciążenia silnika a na jego sygnale opiera się dawkowanie paliwa. Dobrze byłoby wykonać diagnostykę komputerowa systemu i prześledzić parametry na żywo. Sterownik IAW16fm.UP może nie jest skomplikowany ale też bazuje na czujnikach jak inne nowocześniejsze
Sondę można sprawdzić. Nawet jak nie masz innej możliwości to ją odepnij i zobacz jak auto będzie chodziło. W sumie nie wydaje mi się, żeby to było przez sondę, bo dawka na rozruch jest chyba podawana bez jej odczytu. Bardziej stawiam też na nieszczelny gaz, albo na układ paliwowy. Patrzyłeś wszystkie uszczelki na kolektorze? Nic nie sparciało? Wszystko...
samochod stracił moz kompletnie, bylo corac gorzej a teraz w ogóle nie ma sily odpalic. Zamowilem gume dolotu, ale wczesniej mial nieszczelny dolot i normalnie jezdzil. Biore sie za sprawdzenie rozdzielacza( MASAKRA). Nie mam kanalu wiec nie mam jak sprawdzic katalizatora,bo objawy przypominaja zatkany wydech. odezwe sie jak zrobie to co napisalem....
Jeśli pierścienie puszczają, to po wlaniu oleju na tłok, ciśnienie wzrośnie. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Trochę się w tym pogubiłem ;) , powinno chyba rosnąć skoro olej lany z góry dodatkowo uszczelnia. Grala1 a da się potwierdzić tę ew. nieszczelność cylindra poprzez...
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
Taka porada nie odpali jeśli dolot tj. od przepływomierza do kolektora jest nieszczelny lub niekompletny.
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Miałem takie coś w B4 na jednopunktowym wtrysku. Nieszczelna była podstawa pod zespołem wtryskowym.
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Nastawnik przepustnicy ,nieszczelna podstawa wtrysku,nieszczelny przewod serwa
Co masz na myśli. Ilości paliwa są za duże po mojemu, wtryski nieszczelne. Dlatego nie może zrobić ciśnienia i nie pali
Odprowadza paliwo ewentualnie wypływające spod wtrysku wskutek nieszczelnej podkładki.
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
Pod wtryskiem znajduje sie podkładka miedziana wymień ją na nową powinno pomoc
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Albo emulator nie odcina wtrysku/ów.Ale wtedy raczej by nie było mocy(zalane auto). prawdopodobnie jakiś wtryskiwacz jest nieszczelny.Wyjmij listwę z wtryskiwaczami włącz pompe "na krótko" z przekaźnika i zobacz czy którys nie cieknie.
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Przyczyna została znaleziona wtryski były dobre jak moje stare tak jak i nowe problem tkwi w nowym EGR jest nieszczelny na łączeniu z chłodnicą. Po zaślepieniu dolotu spalin do EGR samochód normalnie jeździ.
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
Wtryski puszczają, elektrozawór też może być nieszczelny. Ale głównie wtryski.
a czy może to być spowodowane wtryskiem który jest nieszczelny ???
Wyciągnij wtryski i na stół probierczy. Jak na stole wyjdą, że są dobre wtedy szukaj dalej. Ale taki efekt daje zdechnięty (nieszczelny przelew) wtryskiwacz.
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
nieszczelne miedziane łuski pompowtryskiwaczy !!!!! dość częsta usterka , wyjać wymienić na nowe .... nie zapomnieć o wymianie podkładek pod wtryskami jak zamontujesz wersje 2 łusek pozdrowienia
nieszczelny kolektor nieszczelny agregat elektrozawór nieszczelny
linki filmy internet radiowy instalacja włącznik rozrusznika
philips fc6404 analizator widma
Opór grzałki 3x2 kW 70 Ω - czy to prawidłowe? Deutz-Fahr 5090.4 – podnośnik opada po zgaszeniu, dobija ciśnienie podczas pracy – przyczyny i diagnostyka