Wypadało sprawdzić też pierwszą sondę bo ona umiera właśnie że pomalutku podaje za niski sygnał i ECU koryguje do niej wzbogacając. Trzy wpadało by zakręcić LPG na butli o pojeździć ze 3 dni tak by wyeliminować nieszczelny wtrysk czy reduktor (dodatkowe LPG mimo pracy na benzynie).
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Witam wszystkich kupilem wlasnie takie autko jak Renault master 2.5DCI Rok prod 2006. autko jechalo jak trzeba po jakims czasie okazalo sie ze jeden wtrysk jest nieszczelny wiec go uszczelnilem i o auto przestalo normalnie zapalac .Po diagnozie programem delphi blad przeplywomierza powietrza ok. Okazalo sie ze go brak .Niema tez przewodow z kostka czy...
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
Przypuszczam, że to któryś wtrysk może się zacinać i dlatego ma takie kaprysy. To raczej bym wykluczył. Przy jednym wtryskiwaczu, silnik odpala normalnie, ale silnik pracuje nierówno, przy dwóch nie odpala "na dotyk" i jazda jest niemożliwa - tak było u mnie. Prędzej stawiałbym na to, że podczas postoju, benzyna cofa się do baku (nie trzyma zawór przelewowy,...
SPN 4462 Układ oczyszczania spalin – sprawność redukcji NOx 1 Strategia monitoringu Kontrola układu oczyszczania spalin i systemu AdBlue® Odbiór przez klienta/opis objawów Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale Failure Mode Identification (FMI) FMI 8 Nieprawidłowy sygnał Wskazanie na wyświetlaczu Priorytet 4 Tekst wskazania...
Normalnie wtryski nieszczelne puszczają gaz do silnika i się zalewa nim.
Mam problem z jednym wtryskiem a mianowicie dmucha spod uszczelki wtrysku. poprzedni fachmani próbowali to załatać różnymi klejami ale zbytnio nic to nie dało. Słyszałem że jeżeli odkręci się rurkę doprowadzającą paliwo do wtryskiwacza to sam wtryskiwacz się zatnie i będzie nadawał się do regeneracji. Co jest problematyczne i drogie. Obecny pomysł jest...
SPN 4025 Przepływomierz powietrza – odchylenie czujnika Strategia monitoringu Monitorowanie czujników Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Centralna lampka ostrzegawcza świeci się stale na żółto podczas jazdy i podczas postoju pojazdu • Sygnał akustyczny (brzęczyk) jest aktywny Failure...
To masz tandem, obwód niskiego i wysokiego w jednym zespole, nic tam ie musisz odpowietrzać do tego jest wewnątrz zawór bypass , uniemożliwia to zapowietrzenie nawet gdy zabraknie Tobie paliwa. W takim razie albo masz wtrysk nieszczelny i wali ci wszystko na powrót, możesz zmierzyć ciśnienie na powrocie, co do zaworu an wyjściu to zmierz impuls sterujący,...
Cześć ostatnio polonez zaczal mi chodzić podobnie jak traktor załączam film: https://streamable.com/72b4z0 Czy to przez wypadanie zapłonu czy poprostu wydech się rozszczelnił? Samochód ma moc samochodem nie telepie czasem tylko wariuje czujnik przepustnicy i nie rowno trzyma obroty ale to tylko czasami. A samochód brzmi jak traktor nie zależnie od tego....
Odłącz gaz zakręcając na butli zawór polataj na samej benzynie i potem sprawdz odpalanie. Może nieszczelny wtrysk popuszcza gaz do kolektora.
Przeczyściłem płynem kontakt 60 kostki ponownie przejechałem kilkanaście kilometrów- błąd nie występuje. Większe rozkręcanie zostawiam na sobotę. Panowie w aucie czasem czuć benzynę, zwłaszcza przy hamowaniu i dodawaniu gazu myślałem, że to filt par paliwa szwankuje. Teraz myślę, że może to przez nieszczelny wtrysk ( w końcu znajdują się blisko filtra...
Kody wtrysków to rodzaj korekty ich charakterystyki. W fabryce nie da się wyprodukować idealnych wtryskiwaczy, więc każdy po wyprodukowaniu jest badany i wyznaczany dla niego jest kod korekcyjny. Po założeniu takiego wtrysku wystarczy wprowadzić jego kod do ECU i ono już wie jak ma skorygować swoje mapy, żeby dopasować je do charakterystyki tego wtryskiwacza....
Witam, mam na warsztacie iveco daily z 2006r. Z opowieści kierowcy wynika, że podczas jazdy coś strzeliło i nagle kopci na biało. Po wyjęciu Turbiny i zawiezieniu jej na RG okazała się nieszczelna. Tylko zastanawia mnie fakt ze na 3 cylindrach wyloty do kolektora są suche a na 4 jest mokro. I teraz czy jest możliwe żeby turbina cofnęła olej do kolektora...
Mam problem z cieknącym wtryskiem sterującym w mojej Omedze 2,5TD. Naczytałem się różnych rad i uzbrojony w tą wiedzę, zacząłem demontować ten nieszczelny wtrysk. Po demontażu okazało się, co powoduje przeciek. Jest to pęknięcie karkasu elektromagnesu, zrobionego z tworzywa podobnego do tarnamidu. Cewkę z obudowy wtryskiwacza udało mi się zdjąć, spychając...
Wątpie w to że brak kompresji bo po odpaleniu i w dłuższej jeździe nie traci siły, gdy miała nieszczelny wtrysk i brakowało jej kompresji to siły w ogóle nie miała by jechać. No fakt dużych osiogów nie ma 70/h
W cinquecento nie ma takiego filtra, gdzieś masz nieszczelny układ i dlatego śmierdzi.
Listwa wtryskowa "o ile można to tak w ogóle nazywać" jest tak samo elektrozaworem. Musi być szczelna gdy wtrysk nie jest sterowany, do tego po zgaszeniu silnika ciśnienie gazu nadal utrzymuje się miedzy reduktorem a listwą. To samo dzieje się w sytuacji jazdy z górki na biegu tzw cut-off. Wtryski odcinają gaz a nie elektrozawór na fazie ciekłej. Są...
Witam wszystkich, Czytałem trochę forum w celu wyszukania przyczyny przełączania z gazu na benzynę -wykorzystałem kilka podpowiedzi ale wciąż bezskutecznie.Samochód po przejechaniu na gazie kilkudziesięciu km i kilkukrotnym gaszeniu I ponownym odpaleniu nie chce jechać na gazie tzn.zrzuca z gazu na benzynę a przełącznik gaz/benzyna sygnalizuje mi to...
Panowie mam podobny problem, temat jest w miarę świeży :D to nie będę zakładał nowego. Golf 1.3 16V pełny wtrysk. Z tłumika nic nie strzela, na wolnych obrotach faluje do tego stopnia że cały kokpit drży :), miałem nieszczelny dolot z filtra do silnika, ale naprawą nic nie zmieniła. Ratuje się tym że mechanicznie linkę trochę "podciągnąłem". Już nie...
Map sensor został sprawdzony i okazał się dobry-poza tą temperaturą,którą pokazuje,ale to nie ma znaczenia. Może mnie ktoś nakieruje na problem bo ja już nie mam pomysłu-opisze co się zmienia,gdy ciśnienie spada. Po odpaleniu auta po chwili słychać zmianę pracy silnika-klekocze tak jakby wtrysk lał,ale nie leje. W tym samym momencie ciśnienie spada...
Zobacz do przewodu podciśnienia do MAP-u. Może być nieszczelny i nie rozpoznaje obciążenia silnika a na jego sygnale opiera się dawkowanie paliwa. Dobrze byłoby wykonać diagnostykę komputerowa systemu i prześledzić parametry na żywo. Sterownik IAW16fm.UP może nie jest skomplikowany ale też bazuje na czujnikach jak inne nowocześniejsze
Sondę można sprawdzić. Nawet jak nie masz innej możliwości to ją odepnij i zobacz jak auto będzie chodziło. W sumie nie wydaje mi się, żeby to było przez sondę, bo dawka na rozruch jest chyba podawana bez jej odczytu. Bardziej stawiam też na nieszczelny gaz, albo na układ paliwowy. Patrzyłeś wszystkie uszczelki na kolektorze? Nic nie sparciało? Wszystko...
samochod stracił moz kompletnie, bylo corac gorzej a teraz w ogóle nie ma sily odpalic. Zamowilem gume dolotu, ale wczesniej mial nieszczelny dolot i normalnie jezdzil. Biore sie za sprawdzenie rozdzielacza( MASAKRA). Nie mam kanalu wiec nie mam jak sprawdzic katalizatora,bo objawy przypominaja zatkany wydech. odezwe sie jak zrobie to co napisalem....
Na wszelki wypadek możesz zakręcić zawór w butli do testu . Wszystko zależy od tego jak instalacja LPG została wykonana . Bo może nawet po włączeniu zapłonu otwierać się elektrozawór w butli i parowniku a jedyne odcięcie stanowią wtryskiwacze . I jak któryś z nich jest nieszczelny to istnieje taka opcja że gasisz auto a on wpuszcza dużo gazu do dolotu...
Jeśli pierścienie puszczają, to po wlaniu oleju na tłok, ciśnienie wzrośnie. Jak po próbie olejowej wyjdzie że ciśnienie na tym tłoku się nie zmienia tzn. że ten cylinder pływa w oleju. Trochę się w tym pogubiłem ;) , powinno chyba rosnąć skoro olej lany z góry dodatkowo uszczelnia. Grala1 a da się potwierdzić tę ew. nieszczelność cylindra poprzez...
witam. a może warto zajrzeć do filtara paliwa. Podobny efekt można uzyskać przy przycinjącym się wtrysku. Lub nieszczelnych gniazdach zaworowych. uważam że trzeba zebrać trochę danych a potem wyciagnąć wnioski 1 filtr 2 wtryski 3 pomiar ciśnienia 2,3 - za ten zabieg u mnie we wsi zapłaci się góra 60 pln-enów pozdrawiam
Taka porada nie odpali jeśli dolot tj. od przepływomierza do kolektora jest nieszczelny lub niekompletny.
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Dokładnie. Więc albo wtryski nieszczelne górą, albo pompa/zawór regulacji wysokiego ciśnienia. Proste do sprawdzenia, jeśli odpala na plaka, a jeśli nie odpala - odczyt z czunika ciśnienia na listwie.
Miałem takie coś w B4 na jednopunktowym wtrysku. Nieszczelna była podstawa pod zespołem wtryskowym.
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Nastawnik przepustnicy ,nieszczelna podstawa wtrysku,nieszczelny przewod serwa
Co masz na myśli. Ilości paliwa są za duże po mojemu, wtryski nieszczelne. Dlatego nie może zrobić ciśnienia i nie pali
Odprowadza paliwo ewentualnie wypływające spod wtrysku wskutek nieszczelnej podkładki.
Mierzysz ciśnienie następnie robisz to samo wlewając wcześniej powiedzmy 5 mililitrów oleju do cylindra.Jeżeli drugi pomiar będzie większy od pierwszego -nieszczelny cylinder jeżeli pomiar będzie taki sam - wypalony zawór.Warto również sprawdzić wałek rozrządu.
Witam, od pewnego czasu przy jednym wtrysku podciąga paliwo od strony głowicy. Moje pytanie czy to może być przyczyną spadku mocy ? Czy dokręcenie pomoże i jak to robić żeby nie pogorszyć sprawy. Jeżeli dokręcenie ne pomoże to jak rozwiązać ten problem ?
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Auto było już u kilku mechaników i po skasowaniu kupy pieniędzy i wymianie sprawnych rzeczy na nowe nie zrobili nic. W aucie został wymieniony wielozawór , emulator wtrysków , wtryski benzynowe , świece , filtr fazy ciekłej , regeneracja reduktora i nadal nic. Tak to jest jak się najpierw działa, a później dopiero myśli. Też mam Prinsa i chodzi bezbłędnie....
Przy przyspieszaniu i dużych prędkościach paliwo jest zużywane prawie w całości i musi być dostarczane bez problemów. Proponuje sprawdzić drożność przewodów paliwowych we wszystkich punktach gdzie są kolanka, złączki i inne przewężenia. W tych miejscach gromadzą się różne osady z ON pomimo filtra. Podobne efekty daje nieszczelny przewód paliwowy który...
Przyczyna została znaleziona wtryski były dobre jak moje stare tak jak i nowe problem tkwi w nowym EGR jest nieszczelny na łączeniu z chłodnicą. Po zaślepieniu dolotu spalin do EGR samochód normalnie jeździ.
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
Wyciągnij wtryski i na stół probierczy. Jak na stole wyjdą, że są dobre wtedy szukaj dalej. Ale taki efekt daje zdechnięty (nieszczelny przelew) wtryskiwacz.
Wtryski puszczają, elektrozawór też może być nieszczelny. Ale głównie wtryski.
nieszczelne miedziane łuski pompowtryskiwaczy !!!!! dość częsta usterka , wyjać wymienić na nowe .... nie zapomnieć o wymianie podkładek pod wtryskami jak zamontujesz wersje 2 łusek pozdrowienia
a czy może to być spowodowane wtryskiem który jest nieszczelny ???
Możliwe, że mechanik uszkodził wtrysk - np. przy demontażu. Przy nieszczelnej podkładce zaczyna tworzyć się szlaka która skutecznie “betonuje” wtrysk w otworze, a wtedy o uszkodzenie nietrudno. Jeżeli chodzi o dalszą diagnostykę, to w takich przypadkach zamienia się dwa wtryski miejscami - jak uszkodzenie przeniesie się na inny cylinder razem z wtryskiem...
Sprawdź ciśnienie na wyjściu. Nieszczelny wtrysk. Sekcja zasilania 5V przetwornica. Pytaj użytkownika Piotr Budzowski.
o-ring pod wtryskiem jest nieszczelny? Nie, to nie to. Zalewało by go, walił by czarnymi, capiącymi spalinami. Przybywało by oleju i smierdział by benzyną.
Albo emulator nie odcina wtrysku/ów.Ale wtedy raczej by nie było mocy(zalane auto). prawdopodobnie jakiś wtryskiwacz jest nieszczelny.Wyjmij listwę z wtryskiwaczami włącz pompe "na krótko" z przekaźnika i zobacz czy którys nie cieknie.
Można sprawdzić po prostu też wydatek pompki paliwowej, w ciągu ok 30 sek ma na powrocie pojawić min 0,5L paliwa. A może masz nieszczelną uszczelkę pod wtryskiem i wtedy mieszanka też będzie uboga!!!!!!!!!!!!!
wczoraj kilka razy jeździł i dzisiaj już rano odpalił normalnie, czyli wina LPG. W czym szukać przyczyny? Nieszczelne wtryski i zalewa silnik przez co po postoju ma problem odpalić?
Witam. A czy powodem cofania się paliwa nie jest uszkodzony wtrysk? Czytałem gdzieś na jakimś forum, że może się zapowietrzać też przez nieszczelny wtrysk..
Witam, byłem użytkownikiem Kia Sorento 2,5 CRDI 140 KM i wymieniałem pompę wtryskową więc mogę pomóc. Pytanie tylko po co ją wymieniać? W moim Sorento był problem z odpalaniem, przez pół roku auto odpalałem na samostarcie myśląc, że pompa jest uszkodzona, zużyta. Okazało się, że jeden z wtrysków był nieszczelny i puszczał paliwo do przelewu. Nastąpił...
Chyba namierzyłem źródło problemu. Odpięcie wtyczki od przewodu z pierwszego wtrysku praktycznie nie zmienia charakterystyki pracy silnika. Kiedyś, jak się odpięła, silnik pracował jak sieczkarnia i nie miał mocy. Wypada zacierający się nastawnik kąta wtrysku bądź nieszczelny zawór nastawiający tenże nastawnik.
Nieszczelne wtryski i mogą gaz puszczać, trzeba to wykluczyć.
Wymieniałem ostatnio u siebie uszczelnienia jednego z wtryskiwaczy w focusie mk2 1,6tdci 90KM. Wypalona była podkładka miedziana, którą wymieniłem wraz z gumową uszczelką gniazda wtryskiwacza i plastikową podkładką nad uszczelką. Wszystko chyba zrobiłem zgodnie ze sztuką, wtryskiwacz i gniazdo dokładnie oczyściłem z nagaru i smoły, powierzchnię gniazda...
Kolego idziesz w dobrym kierunku, zmierz ile wraca na przelew, potem zrób zaślepkę i zaślepiaj po kolei cylindry. Wyniki notujesz i ten na którym powrót najbardziej sie zmniejszył jest nieszczelny. ALE niekoniecznie wtrysk, mozesz mieć nieszczelność na rurce łączącej z wtryskiem(lub słabo dociągnięta). Prawidłowo na powrocie powinno być około 70 ml/min....
Mi się udało miałem uszkodzony wtrysk sterujący wkręcony na 2 cylinder a ma być na 1 i dodatkowo nieszczelne 2 wtryski. Teraz auto hula. Sprawdź sobie też ten wtrysk ma mieć około +/-100 Om.
30 sekund to za mało na odpływ przy nieszczelnych przewodach. Wyciągaj wtryski i sprawdź uszczelki pod wtryskami. A jak była głowica zakładana razem z wtryskami to czy nie utrącili którejś końcówki.
Witam i to znalazłeś przyczynę kopcenia, nieszczelny układ intercoolera
Kolego skoro masz man catsa to sprawdz czy ciśnienie zadane zgadza się z realnym . A żeby sprawdzić przelew to wystarczy powrót paliwa z glowicy do menzurki pokierować . Jeżeli będzie powyżej 100 ml to puszczają wtryski.Tutaj niema zbyt wielkiego ciśnienia więc można zrobić prowizorkę z kawłka wężyka i zaślepki.Dziwne że emprom otwiera się 40% i auto...
moim zdaniem masz do wymiany uszczelnienia na wtryskach albo nieszczelne przewody paliwowe,łapie powietrze i paliwo do baku ucieka,tam przewody paliwowe są łączone złączkami i może tam poszukaj nieszczelności,ja miałem to samo w zafirze DTL 2.0 i właśnie to były uszczelnienia na wtryskach po9 wymianie problem znikł . Pozdrawiam
Nic mu nie będzie. Ale szczerze to wykręcił bym wszystkie, przykręcił z boku na pompie i sprawdził jak rozpylają. Sprawdź też czy w gnieździe nie została podkładka, czy same końcówki wtryskiwaczy są założone zgodnie ze znakami nabitymi na nich a kreską na kolbie. Dźwięk stuku może też być przedmuchem z cylindra na uszczelce czy nieszczelnym wtryskiwaczu,...
Patrząc po gratach jakie masz to śmiało można zasugerować wymianę przodu :/ Valtek, tomasetto....... brzmi jak alaska.... Nie odpala...brzmi jak nieszczelne wtryski lub reduktor.....
Moja chęć samodzielnej naprawy instalacji lpg wynikła z tego, że kupiłem auto tzw. okazyjnie, a potem szybko musiałem wydać prawie tyle samo, na jego naprawę (m.in miałem pękniętą głowicę). Trudno zatem przełknąć jeszcze konieczność wydania ok. 2 tys. zł. na tzw wymianę przodu instalacji, instalacja miała przecież zapewniać tańszą eksploatację, a nie...
Być może gaz miesza się z benyzną - nieszczelne wtryski LPG.
Jak sekcja jest nieszczelna/zużyta to nie zrobi ciśnienia które otworzy wtryskiwacz. Na starych wtryskach ciśnienie otwarcia było pewnie sporo niższe i jakoś to działało.
Witam Po sprawdzeniu VAG-iem dostaje następujący błąd: 16523 P0139 O2 obwód czujnika – powolna odpowiedź (bank 1 czujnik 2) Kontrolka Check engine zapala się po ok. 150km. Z tego co się dowiedziałem to możliwe ze chodzi o czujnik tlenków azotku umieszczony za katalizatorem, posiada 6 przewodów 03C 906 261. Nie wiem czy winny jest czujnik, centralka...
Zawór jest zmieniony.A mianowicie założony taki jak od gazu czyli ze śrubką.Ale gdyby był nieszczelny to bym słyszał jakieś syczenie z niego.Prawda ?
Nie ma to za bardzo znaczenia bo na benzynie to samo się dzieje No i czemu nie napisałeś tego na początku?? Należy najpierw doprowadzić do prawidłowego działania na benzynie a potem zająć się gazem. Po Twoim, dość haotycznym opisie, może to być problem "lewego" powietrza, można spróbować metodą "na samostart", tzn. przy pracującym silniku spryskać...
Cewka jak najbardziej może po nagrzaniu dawać takie objawy , ja bym podejrzewał wtryski lub nieszczelny dolot wtedy samochód spada z obrotów i gaśnie . SONDA nie będzie tu winna, żeby sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie musisz wykręcić zaworek ciśnienia na końcu listwy wtryskowej i podłączyć w to miejsce manometr .
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
pojezdzij tylko na PB. jeśli będzie zapalał normalnie to nieszczelne wtryski,błędna regulacja lub jak w poście powyżej.
Sprawdzić wtryskiwacze po takim przebiegu prawdopodobnie złom.Pompa wtryskowa prawdopodobnie do regeneracji. A po co? Jak chodzi normalnie to nic nie rób.Jeżdzić.Pewnie się nie powtórzy. To pompa rozdzielaczowa.Pewnie sie zaworek zwrotny zawieszał troche i nie szło zgasic bo wzrosło cisnienie paliwa pod zaworem gaszenia,albo nieszczelny i przy wzroście...
Auto naprawione . Okazuje się że, obsada (tulejka wtryskiwacza) ukręciła się na równo z głowicą! Ścianka grubości około 1mm!! z powodu zapieczonego wtrysku (nieszczelna podkładka miedziana) Oringi były całe. Udało mi się ją wydostać bez zwalania całej głowicy. Zrzuciłem tylko nasadę z wałkami.Chory patent z tymi obsadami! Uprzedzam wszystkich aby nie...
Kolego miałem taki sam problem i zlokalizowałem sam usterkę , przy wymianie wężyków o przelewu nadłamałem jeden trójnik i przez noc naciągał powietrze i paliwko się cofało . Wystarczy że masz coś nie tak skręcone w układzie wtrysków lub nieszczelne i będziesz miał zawsze kłopot z odpaleniem po dłuższym postoju
Sprawdź pod kątem nieszczelnego wtrysku LPG, bądź puszczania "na lewo" gazu przez reduktor podciśnieniem. Po prostu zakręć butlę gazu, wypal resztę z układu i zobacz czy sytuacja się powtarza.
Nie wiem jak w tych większych crdi ale w no 2.0 crdi lub 2.2 częstym objawem kontrolki ciśnienia jest zapchany nagarem smok olejowy. Zapycha się przez nieszczelne podkładki pod wtryskami.
Jedna z usterek naprawiona :) Szarpanie przy zagrzanym silniku było spowodowane awarią wtrysków, które są jeszcze na gwarancji oraz tym że przewody doprowadzające gaz były nieszczelne. Po wymianie wtrysków oraz przewodów szarpanie w trakcie jazdy ustało. Teraz wszystko gra przy jeździe w trasę. Byłem u elektryka, który nie stwierdził żadnych błędów...
Po przelewach widać że zaworki przelewowe we wtryskach są nieszczelne i wtryski razem z pompą muszą iść do naprawy .Prędzej czy później skończy sie tym że trzeba będzie oddać cały komplet do naprawy. Jeżeli w układzie są opiłki to wszystko co miało do czynienia z paliwem jest do gruntownego płukania całego układu, a bak gdzieś to słyszałem że pasuje...
Mianowicie chodzi o to że po zgaszeniu auta co jakiś czas włącza sie pompa paliwa, i niestety przez całą noc akumulator pada. Niewiem czy to jest normalne z tą pompą , podejrzewam że w układzie paliwowym spada ciśnienie dlatego sie włącza, może jakiś wtrysk jest nieszczelny, zewnętrznie nigdzie nie ma wycieków. Jakieś sugestie prosze o pomoc, już mi...
ja stawiam na nieszczelne wtryski. proponuje je sprawdzić. Dam radę sam to zrobić ? Jeżeli tak to w jaki sposób ?
Wali mu spaliny przez nieszczelny egr/wtryski leją. Daj mu do końca i zobacz na jaki kolor dymi. Jakieś szanse na zrobienie diagnostyki?
Jeśli kopci to przyczyny bym szukał w nieszczelnych prowadnicach zaworów.. Olej się przedostaje i jest spalany... Sprawdź czy nie ubywa oleju..
Tę pompe da się na chama odpowietrzyć tylko nie ma kto Ci tego zrobić. Pompa sama sobie ssie to paliwo przez filtr. Wiec usterke pompy w baku wykluczamy. Pompa niskiego ciśnienia sama w sobie ssie paliwo (jak już) i nie wiadomo co z tym paliwem dalej się dzieje. Jaki był sens rycia w układzie wysokiego ciśnienia jak nie wiadomo czy ona ma paliwo w sobie....
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Skoro sonda jest sprawna (zamiast wymieniać wystarczyło zrobić analizę spalin) to znaczy, że sterownik silnika nie może utrzymać właściwego składu mieszanki. Możliwości jest wiele - ułatwiłoby stwierdzenie czy mieszanka jest uboga czy bogata. Mogą nie pracować wszystkie cylindry (problem z iskrą, wtryskiem, kompresją), może być nieszczelny układ wydechowy...
Nie sprawdzałem prędkości obrotowej silnika podczas startu. Jutro auto jedzie do znajomego na sprawdzenie ciśnień. Dzisiaj było podpięte pod komputer - było kilka błędów - między innymi błąd położenia czujnika wałka rozrządu. Po zresetowaniu błędów samochód palił bez problemu, ale dopiero jutro rano będę mieć pewność, co do rozruchu. O wynikach testów...
Znaczenie kodu usterki P0139 to: Powolna reakcja obwodu czujnika O2 (Bank 1, Czujnik 2) Po długiej walce z błędem mogę podzielać się doświadczeniem: 1. Błąd dotyczy bezpośrednio pracy sondy lambda 2. Błąd wyskakuje w momencie kiedy AFR 14.7 jest niemożliwy do uzyskania w zadanym czasie. Przyczyny główne.: 1. !!!!!Uszkodzona stara sonda lambda przed...
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Przyczyną mogą być nieszczelne zaworki wtrysków i przy dużych dawkach paliwa może brakować ciśnienia na listwie.
Jak jest na wtrysku, to nie ma ręcznej regulacji mieszanki.
Jeżeli ciśnienie gazu przed takim przełączeniem po którym silnik gaśnie jest dużo wyższe (a może tak być przy nieszczelnym zaworze regulacyjnym w reduktorze), to sterownik gazowy, może tak skrócić czas wtrysku, że czas ten może być już w nieliniowym zakresie charakterystyki wtryskiwacza lub nierealny do zrealizowania - wtryskiwacz nie zdąży się otworzyć....
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
Uszkodzone wtryski, pompa, turbo, EGR, zapchany DPF, nieszczelny dolot i wiele innych. Bez diagnostyki, o ile to nie jest ewidentna usterka, ciężko cokolwiek stwierdzić. Diagnostyka komputerowa jeśli nie wskaże bezpośrednio przyczyny, na pewno przybliży obraz usterki. Coś zauważyłeś? Dymi na czarno, siwo, niebiesko, gwiżdże?
dzieki serdeczne za zainteresowanie sie moim tematem. Tak podejzewalem, ktoryś wtrysk padł. auto ma juz nagazie jakies 130 tys km wiec wtrysk mial juz prawo odejsc. Bede teraz namierzal ktory to, albo kaze bymienic wszystkie. I skoro na bezynie jest nieszczelny/otwarty to podczas pracy na gazie pewnie leje jak 150, mam racie ? na ile moze kosztowac...
Mam podobny problem w silniku 1.6hdi 9hz z 2005 roku. Dwa razy już miskę ściągałem i zatyka się sitko smoka. Wyświetla komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Myślicie że przyczyną mogą być nieszczelne podkładki pod wtryskami i nieszczelności na tulejach w dolnej części prowadAcych wtryski tzw studiach?
nieszczelny kolektor nieszczelny agregat nieszczelny kocioł
konto allegro zmywarka whirpool moduł przeróbka mocowania alternatora
pochłaniacz wilgoci pralka miele zakup
Schemat mikrofonu Yosan CB100 - budowa i działanie Renault Thalia 1.4 8V - Zimne powietrze z nawiewów