Problem rozwiązany, wystarczył dodatek do czyszczenia wtrysków paliwa.
Błędów może nie pokazywać, ale parametry pokaże.
Wtryski na przelewy sprawdź.
3.5 bara jak we wszystkich z wielopunkrowym wtryskiem
z trzeciej ręki dowiedziałem się, że chodzi o jeden wtrysk, sam jestem w te klocki laikiem jednak jesteśmy po to aby się uczyć
mam problem, ponieważ posiadam wyciek spod wtrysku paliwowego i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób to można uszczelnić. Pozdrawiam
sprawdz czy Ci oleju nie bierze,moze masz zle wyregulowane wtryski paliwa?
Wyczyść mu przepustnice
Wtrysk paliwa to pojęcie ogólne, zapytaj mechanika, o co mu konkretnie chodzi, może listwa wtryskowa?
posiadam Peugeota 605 sri 2.0 benzyna z 1990 roku silnik na pełnym wtrysku bez sondy ,mam taki problem że na jedną iskre przypada ok. czterech wtrysnięć odpowiedniego wtrysku paliwa .... Normalne. Wtryski sa polaczone rownolegle i wtryskuja jednoczesnie tyle razy ile jest iskier (co pol obrotu walu korbowego). To byle czasy przed wtryskiem sekwencyjnym....
Jak masz odczyt błędu to F6 naciskasz bodajże i się pokazuje ramka z parametrami. Wykasuj te błedy i zobacz które z nich wrócą
Podpowiem jeszcze że prąd na wtryski idzie z jednego bezpiecznika co pompa paliwa, zajrzał być jeszcze do BSM czy nie zalane wodą, bezpieczniki posprawdzaj, żeby ustalić czy to immo to trzeba zrobić diagnostykę bo bez upewnienia się, to na pałe można szukać usterki długo, kojarze że immo trzyma w peugeocie też prąd na pompe paliwa, to musisz rozeznać...
Czujnik o którym piszesz to czujnik obecności wody we filtrze paliwa.Czujnik temp.paliwa powinien być na powrocie paliwa z wtrysków,prznajmniej tak jest w 20 hdi.Niestety on nie decyduje o grzaniu świec,raczej czujnik temp.płynu chłodniczego
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Uważajcie z tymi frezowaniami bo niedługo sie dokopiecie do cylindra. :D Ileż to można frezować? A czasem nie trzeba. Właśnie ,lekko przyłóż frez i sprawdź jak zbiera. I co ważne sama podstawa wtrysku może być jajowata to sprawdź. Ja kiedyś dałem trzy cienkie podkładki miedziane i było git. A to że jest przedmuch to grozi tym że że się kopci i może...
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
Witam, sprawdź ustawienie rozrządu, początek kąta wtrysku paliwa oraz przyspieszacz zapłonu. Pozdrawiam.
swiece mokre od paliwa? wtryski paliwo dają?
Te fasolki ustawia się na stole probierczym. Jeżeli ktoś ro rozkręcił, to na stół lub ustawianie na lampę. Czyli zostaje tylko wizyta samochodem w specjalistycznym warsztacie albo jak specjalista przywiezie narzędzia do warsztatu żeby ustawić wszystko co do setnej, albo ustawienie na słuch? A mam jeszcze pytanie co w tej pompie zmienia kąt wtrysku...
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
Dla układu wtrysku paliwa nie stosuje się zaworu do odcięcia paliwa. Stosuje się emulator do zatrzymania pracy wtryskiwacza. Dla tego modelu można zastosować przekaźniki, ale to jest mało opłacalne (potrzebne 3 sztuki) 1czek, 2 kasowanie pamięci, 3 wtryskiwacz. Emulatorem odcinasz przewód pin 3 i po sprawie. Pamiętaj żeby mieć zawsze stan paliwa w zbiorniku,...
Zasilanie cewki, wtrysków, pompy paliwa jest, brak kluczowania.
Immo nie na takiej zasadzie działa. Jakby tak działało to by nie kradli samochodów z systemem Keyless. We francuzach z PSA Immo powoduje że auto nie odpala. W grupie VAG auto odpala ale zaraz gaśnie. Immo nie odcina napięcia na stacyjce, tylko blokuje komputer silnika by nie odpalił (brak zasilania pompy paliwa, brak napięcia na cewce WN). Więc w twoim...
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
swiece zarowe są podlączone chodzi mi tylko o to ze paliwo nie idzie na wtryski poprostu probuje go odpowietrzyc pompuje paliwo i nic nie idzie tak jakby elektrozawor byl zamkniety ale jak mu daje prąd to klika jakby sie otwieral.Prosze o pomoc
Problem rozwiązany. Czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Temat można zakonczyc
Peugeot 5008 1.6hdi 2011rok 170tyś km Auto kulało na wolnych obrotach (korekcje tragedia) , wtryskiwacze mocno stukały i było dosyć słabe, człowiek od wtrysków stwierdził na stole że 3 wtryski nie nadają się do naprawy ,opiłków nie stwierdzono. Zamontowano nowe (fabrycznie nowe oryginalne) 4 wtryskiwacze. Po wymianie odpala od strzała, pracuje równiotko...
Na filmie poniżej znajdziesz odpowiedź: [youtube]https://youtu.be/ZdY-_7j9BFQ?t=...
niestety wymieniony na nowy czujnik ciśnienia na listwie nie odpala sterownik rozebrany sucho ni e mam pomysłu być może padł sterownik podstawiony w powietrzu wtrysk nie puszcza paliwa prawdopodobnie brak sterowania wtryskami
P0172 wtrysk paliwa mieszanka zbyt bogata Nieciongly Wyjmij mu kolego filtr powietrza dzień czy dwa bez filtra silnik nie padnie taki numer był u kolegi z tym że jeszcze strasznie chwilami dymił
Witam. Proszę o pomoc. Samochód to peugeot 206 z silnikiem 1.1 (TU1JP). Zaczął chodzić na trzy cylindry czego powodem jest uszkodzony wtrysk. Wyciąglem listwę i kręcąc rozrusznikiem sprawdziłem który nie podaje paliwa. Czekam na wtrysk ale problem jest innego typu. To że to jest moje jedyne auto do pracy zamontowałem listwę z powrotem i po złożeniu...
sorki nie spojrzalem ze podales strone z bledami ... a jak mam je odczytac ... Wink jest jaks metoda odczytu "na krotko" Gdybyś przeczytał to co podlinkowałem (nie ma tego dużo naprawdę) to byś wiedział. Owszem w pierwszym linku pisze o próbniku z diody. Nie jest on potrzebny. W drugim linku pisze, że kody migowe będą wyświetlane też na kontrolce "K"....
Jest.
Wymieniony przekaźnik pompy na nowy i nie odpala, na starym na krótko podaje paliwo, lecz nie odpala, nie jestem pewien, ale prawdopodobnie nie podaje paliwa na listwę wtrysku.
Ja bym przegonił auto , dodatkowo sprawdził układ zapłonowy skoro przerywa, użycie dodatku do benzyny w żadnym stopniu nie zaszkodzi, tylko to nie jest lek na wszystko - serwisy by zbankrutowały. Skoro paliwo dochodzi silnik i wtryski pracują to raczej nie jest zabrudzony, jeżeli można tak powiedzieć bo lata robią swoje.
Jeżeli nie będzie błędów to wartości rzeczywiste coś powiedzą choćby np korekty wtrysków czy ciśnienie paliwa na listwie
Ja pisałem o innym przekaźniku. Te silniki palą nawet przy - 10 bez świec. Jasne jest że nim trochę wtedy porzuca po rozruchu ale palą. Zacznij od filtra paliwa. Trzena sprawdzić (jak masz czym)ciśnienie na szynie podczas rozruchu i no przelewy na wtryskach. Wychodzi na to że nie buduje poprawnego ciśnienia przy starcie.
To sprawdź w kalkulatorze silnika czy jest zezwolenie na rozruch.
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Możliwe też ze pompa paliwa źle się czuje , ewentualnie warto też wtryski przeczyscic ewentualnie wymienić
Wtryski prędzej czy później będziesz robił, oby pompa wysokiego ciśnienia przeżyła. Po spuszczeniu tego ze zbiornika, wymianie filtra paliwa, zalaniu On i przeplukaniu układu się okaże.
A mógłby ktoś jakis rysunek poglądowy pokazać tego? lucas pompa. Ponawiam temat bo nie moge dojść do ladu z ta pompą.
Czyste to, czyste tam to.... A buda tez czysta? Podaj jakies konkrety? Cisnienie paliwa jakie widzi i jakie jest? Przed filtrem i pompy wtryskowej? Wtryski na powrotach jakie?
Peugeot 206 1.1 2003 problem wtrysku. Zakładam temat bo żaden czytany już nie pasuje. Mam pacjencika który spędza mi sen z powiek a nie jest warty nawet 10% tego co się zaangażowałem ale właścicielka już tak. Auto raz na jakiś czas przerwało, drgnęło. Pewnego dnia zgasł i nie odpalił. Po analizie i czytaniu waszych tematów doszedłem do wypalenia się...
Po wymianie wtrysków i pompie wysokiego ciśnienia problem się rozwiązał, przejechałem prawie 600km jednorazowo i wszystko śmiga
A no i tu by bylo mozna powiedziec ze to cos sensownego bo czasami pokazuje sie komunikat ze tryb ekonomiczny aktywny czy jakos tak. Jedno tylko mnie dziwi. Pompa pompuje paliwo ale wszystko wraca do zbiornika. Brak sygnalu na wtryskach. Nie podaje paliwa na wtryski czyli sprawia nieodparte wrazenie odcietego zaplonu
BSI jest też powiązane z czujnikiem ilości paliwa i jeśli jest wskazanie, że jest paliwo a na wtrysku nie będzie odpowiedniego ciśnienia wtedy komputer odczyta to jako awarie pompy paliwą bądź urządzenia wtryskowego i zablokuje auto :(
Do czego konkretnie potrzebna ta pompka? Są zasadniczo dwa rodzaje pompek różniące się ciśnieniem jakie wytwarzają (mono i pełny wtrysk).
Przestancie pisac glupoty. 1.9D, to wtrysk mechaniczny. Nie ma tam zadnej pompy paliwa poza rozdzielaczowa pompa wtryskowa.
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
wyczyść zawór ciśnienia paliwa jak nie pomoże to wtryski do sprawdzenia pewnie puszczają na przelew.
Masz sprawdzić czy jest plus oraz sprawdzić drugi raz czy ECU podaje masę na wtryski.
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
przekażnik sterujący pompą znajduje się w komorze silnika obok kalkulatora wtrysku (zasila również cewke zapłonową i kalkulator)
sprawdz wtryski cisnienie paliwa cisnienie cylindrów i zobaczymy
Musisz zobaczyć czy ma iskrę, czy słychać pompę paliwa i czy wtrysk podaje paliwo wtedy gdy nie chce odpalić.
Co do cewki, była kupiona nowa, zamieniana miejscami, oraz świeca nowa, zamieniana miejscami, i wtrysk paliwa zamieniany miejscami. Za każdym razem rozłącza cylinder 3, czy ciepły, czy zimny.
Jak chcesz zmierzyć napięcie na wtyczkach wtryskiwaczy to oscyloskop do tego. Czym będziesz miał mniejszy czas wtrysku tym mniejsze napięcie tam będzie. Tam Ci sie robi PWM czyli amplituda jest 12V a współczynnik wypełnienia poniżej 100% wiec 12V tam nie będzie. Mierniki będą to różnie pokazywały. Jaki masz czas wtrysku przy kręceniu rozrusznikiem?...
Zobacz czy na plaka odpali. I nie chce mi się wierzyć, że wtryski OK, bo w/w dotyczy spadku ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej lub pompa siadła.
Są postępy paliwo już mam ale tylko 8 bar, sprawdzałem czy nie przelewają wtryski ale jest ok, podejrzewam pompę ale może być czujnik uszkodzony?
Witam! Immobilizer blokuje! Najlepiej nie odpalaj więcej! Tylko do warsztatu gdzie zmienią kody Immo! I sprawdzą błędy :idea: -P1435 -problem z komunikacją CAN z pompą. -P1445 -problem z filtrem cząstek stałych. -P1351 -Problem z układ przekaźnika podgrzewania. -P2562 -problem z ciśnieniem doładowania. -P0238 -problem z turbiną. -P0087 -problem z regulacją...
Wtryski i cewka jest kluczowana masą , ma się tam pojawiać masa!
Czy przelewy na wtryskach sprawdzać be zaworków nadciśnieniowych, czy muszą mieć przelewy obciążone?
Ok to zaraz to sprawdzę a jeżeli ten check czasami swieci czasami nie swieci to tez raczej zawór kata wtrysku?
Czy tylko plukales? proponuje sprawdzic czystosc zbiornika zeby juz z tamtad nic nie podchodzilo nastepnie pompa musi byc przeplukana i sprawdzenie jaka ma wydajnosc oraz cisnienie nastepnie wymienic filtr paliwa. Zacznij od tego a nie pachaj sie w katalizator ,sonde i wtryski
Ale co konkretnie chcesz uzyskać? Komputer pokładowy wylicza zużycie paliwa na podstawie ilości podanego paliwa i tyle. ta informacja z kalkulatora wtrysku idzie siecią do BSI i tam jest wszystko przeliczane.
Jak się Zagrzeje to szarpie samoczynnie zwiększa obroty na szybsze średnia wskazuje zuźycie paliwa większą nawet o 5L no i wyskakuje tyle błędów może to wtryski są winne albo coś z pompą paliwa.
Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. Powinno być raczej tak (czujnik ma czerwoną wtyczkę): Pin nr. 1 czujnika (minus) - G3 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 2 czujnika (sygnał) - C4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pin nr. 3 czujnika (plus) - B4 48 pinowa czarna wtyczka ECU Pomiar napięcia na sygnałowym bez czujnika jest...
Jeśli tak to miało miejsce to przynajmniej jeden jek nie więcej rozpylaczy masz do wymiany. Pozakładaj w miejsce przelewów przezroczyste rurki, włącz rozruch na chwilę i zobacz, w których przelewacz jest więcej paliwa niż w pozostałych. W tych wtryskach wymień końcówki rozpylacza i po problemie.
Jakie ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa ?
Oringi na przewodzie przelewowym trzeba wymienić i dokręcić dopływ paliwa, czyli metalowa rurkę
pojawiło się zasilanie na wtryskach i pompie paliwa po podaniu masy na pin 13 wg tamtego schematu Masz ten sam schemet zasilania. Teraz musisz znalezc przyczyne, dla ktorej kalkulator nie podaje tej masy. To nie wina BSM, jesli masz wszystkie zasilania na ECU.
Witam. Autko peugeot 307 2.0 180km 16v. Instalacja gazowa Stag 4. Nie odpala na benzynie. Na gazie- pracuje bez zarzutów. pompa paliwa działa, cisnienie w listwie jest. Zmierzyłem napiecie na wtryskach benzynowych-brak. Sterownik LPG odpada-podmieniałem na inny. Może jakiś bezpiecznik (niby wszystkie są ok), a może ECU? prosze o rade, pozdrawiam.
Od tego powinienem zacząć mój błąd. Silnik to 1.4 benzyna bez gazu z 1999 roku. Komputer to SL 96, wtrysk wielopunktowy, pompa paliwa elektryczna w baku.
A czy będą podawać mgiełke, strumień jest to niezbyt istotne Czy aby na pewno nie ma to znaczenia??? Im lepsze rozpylenie paliwa w komorze spalania + tlen tym lepszy zapłon. To wtrysk pośredni,następuje do kolektora,nie komory spalania.
Przeczyściłem płynem kontakt 60 kostki ponownie przejechałem kilkanaście kilometrów- błąd nie występuje. Większe rozkręcanie zostawiam na sobotę. Panowie w aucie czasem czuć benzynę, zwłaszcza przy hamowaniu i dodawaniu gazu myślałem, że to filt par paliwa szwankuje. Teraz myślę, że może to przez nieszczelny wtrysk ( w końcu znajdują się blisko filtra...
Za mała prędkość obrotowych silnika, nie otworzy wtrysków - za mała moc rozrusznika (do naprawy). Niskie ciśnienie na listwie wtryskowej - brak odpowiedniego rozpylenia paliwa - naprawa układu paliwowego.
Witam, i jak udało Ci się znaleźć przyczynę? Pytam bo mam ten sam problem. Zacząłem od oringu na jednym z wtrysków (nie trzymał) teraz wymienię filtr paliwa (jest to wskazane przy stosowaniu dodatków czyszczących wtryski).
Typowo wtryskiwacze sterowane są masą (plus 12V po stacyjce lub załączane z pompą paliwa i ECU podaję masę gdy trzeba aktywować wtryskiwacz.).
Kolego coś mi tu nie pasuje bo jeżeli ten zaworek jet nieszczelny to możesz sobie to auto nawet dookoła świata ciągnąć i ci nie zapali bo pompa nie zaciągnie paliwa, więc zastanów się czy to zbieg okoliczności że nagle padły wtryski i zaworek ???
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. W obudowie zespołu wtrysku jest regulator.
Wymiana wtrysków cr oraz pompy cr
Cudów niema sprawdź wtryski na przelew
Korekcja kąta i dawki wtrysku na zimnym silniku. To nie jest podłączone pod linkę. Nie ma nic wspólnego z kątem wtrysku. Dodatkowy ogranicznik maksymalnej dawki paliwa. Po co to bosch zrobił, nie wiem.
z wtrysków raczej nie bo pisze że na szynie nie ma paliwa
Pompy wstępnej w tym systemie nie ma - jest tylko gruszka. Oczywiscie gruszka robi się twarda i paliwo do pompy Hp dociera. Ciśnienia na listwie nie ma wg. pp2000 i fizycznie myślę też go nie ma, skoro czujnik widział 8 bar ze sprężarki i jest sprawny. Wtej chwili nawet wtryski odkręciłem od listwy i zaślepiłem żeby je wyeliminować.
witam piszerz ze po odpaleniu dymi na biało czyli nie spala paliwa sprawdz wtryski i ciśnienie na cyl.
Ciśnienie paliwa 3-4bary Takie jest zmierzone?
Jakie ciśnienie paliwa na WC przy kręceniu rozrusznikiem?
Sprawdzanie świec żarowych żarówka - akumulator to nie jest dobra metoda w przypadku zwartej świecy żarówka również zaświeci , użyj amperomierza lub wykręć i sprawdź . Zapach nie spalonego paliwa to problem kompresji lub wtrysków , błędy jakieś są ?
Zostały Ci jeszcze wtryski do sprawdzenia na przelewy i naprawy.
prześlij zawartość epromu i nr ze sterownika jak się połączysz ze sterownikiem masz w parametrach czy sterownik jest zablokowany czy odblokowany jak zablokowany nie ma sterowania wtryskami ani ciśnienia paliwa, a najbardziej widoczne jest to, iż nie da się wykasować błędów. Inny sterownik może mieć zupełnie inny sposób sterowania ciśnieniem paliwa i...
Stały + na wtryskiwaczach jest (tylko gdy działa pompa paliwa), ale brak masy na wtryskach. W jaki sposob szukasz tej "masy"? To nie jest masa, tylko sterowanie wtryskami. "Masa" pojawia sie tam periodycznie na 2 - 3 ms. Mozesz ja zaobserwowac tylko probnikiem diodowym lub na ekranie oscyloskopu.
Ale teraz badziewie wstawiają, 73tys i wtrysk poleciał? Błąd układu jezdnego, to może faktycznie komputer przeszedł w tryb awaryjny żeby kierowca nie szalał, i w tryie awaryjnym (mniejsze ciśnienie paliwa na listwie?) wtrysk szwankował? Tak sobie dorobiłem teorię :) A o przyczynach błędów ASR/ESP nie wspominali? Czy to było tylko za niskie ciśnienie...
W którym miejscu rozkręcałeś pompę? Odkręć przewody od wtrysków i wtedy zobacz czy idzie paliwo.
Jezeli kupiłeś wtryski o takich samych numerach seryjnych nie ma tragedii, powinno chodzić po dopisaniu 8 cyfrowego kodu IMA który znajduje się na wtrysku obok numeru seryjnego i jest indywidualny dla każdego wtryskiwacza. Jeśli go nie dopiszesz, silnik może poszarpywać przy przyspieszaniu lub nie równo pracować i ma to bezpośredni wpływ na zużycie...
Witam, Po pierwsze - jest to patent, ale tak ma byc, tylko zamiast wezyka ze srubka powinien byc korek. Po drugie - dlaczego chcesz wymieniac wtryskiwacze? Ile auto ma kilometrow? Ten silnik jest bardzo malo czuly na jakosc rozpylania paliwa i bardzo rzadko wymaga wymiany wtryskiwaczy. Dla ilustracji - mam dwa auta z silnikami XUD (ten sam, co u ciebie,...
Wtryski w tych silnikach(i nie tylko) muszą otwierać się przy 140 barach,jeśli wartość jest niższa,wtryski do regulacji(regeneracji). No i oczywiście,tak jak koledzy wyżej pisali,biały dym przy rozruchu i rzucanie silnikiem to oznaka zbyt późnego wtrysku paliwa. Jeszcze pozostaje kwestia dawki paliwa.
Pompa paliwa nie ma tu nic do rzeczy bo przed próba ponownego odpalenia było ok (palił na trzy cylindry ale palił) . Dodam że jest również instalacja LPG i tak samo chodził nie równo na instalacji gazowej. Poza tym pokazało by błąd pompy paliwa a nie sterowania wtryskami i cewkami.
wtrysk peugeot peugeot wtrysk mercedes wtrysk paliwa
duży wilgotność powietrza zabezpieczenie spawarka katalizator emulator
baterie polion plustek opticpro 1248u
Jak sprawdzić MOSFET 4407A miernikiem uniwersalnym? Przebieg pracy sondy NBO na oscyloskopie