Kod silnika to 9HL. Tak po vinie mozna np. w Peugeot service box lub po prostu zadzwonic do aso podac vin i podaza kod wtrysku i w google mozna wyszukac. A prosciej to po prostu zajrzec pod maske,zrobic zdjecie oznaczenia wtrysku-co zazwyczaj jest dostepne i juz.
Sprawdz wiazke pod filtrem, moglo byc zwarcie i w ECU uwalilo sterowanie tego konkretnego wtrysku
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
3.5 bara jak we wszystkich z wielopunkrowym wtryskiem
Jeżeli jest to system bosch ve4/8r171 to ciśnienie otwarcia dyszy 130/117bar
Opis błędu nie wskazuje na czujnik wałka tylko wału, prędkość obrotowa silnika czytana jest z czujnika wału, czujnik wałka służy przede wszystkim do sekwencyjnego sterowania wtryskami
W tym modelu , nie ma żadnego kodowania , żadnego trybu awaryjnego , prowadzę warsztat sprawdzone. Sama procedura kodowania jest i powinna być wykonana. Reg 3.1.11 .
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
http://obrazki.elektroda.net/100_1225014... http://obrazki.elektroda.net/100_1225014...
Przydały by się jeszcze dodatkowe informacje ,czy słychać pompę jak nie chce zapalić i czy świeci kontrolka wtrysku.
Jakby było wiadomo na który cylinder nie pali to by było łatwiej. 206 miał taką wadę, że przez spryskiwacz szyby umieszczony w masce, dostawała się woda i zalewala kostkę wtryskiwacza. Nie pamiętam, ale chyba nr 1. Powodowało to wypadanie zapłonu i pokazywało błędy związane z wtryskami
To jest tak, że istnieje możliwość uszkodzenia modułu - działając w ten sposób. Chłopie o czym ty piszesz??? Do czego ci oscyloskop do pomiaru impulsu masowego na wtrysku???
Wtryski zakodowales i vin?
Wtryski na przelewy sprawdź.
Na zdjęciu widać, że regulator zabity opiłkami. U mnie w peugeocie 306 2.0 HDI 90KM, był tylko błąd P0230 - za pomocą interfejsu ELM327. Sitko też było zabite na regulatorze. Zgasł na światłach, bez możliwości odpalenia. Po odłączeniu klemy odpalił i później znów zgasł. Jako, że samochód był mi pilnie potrzebny zerwałem sitko i samochód pracował bez...
Powinno wystarczyc
...Podczas falowania obrotów jak odłączę wtyczkę od silnika krokowego to nie się nie zmienia, nadal obroty falują... Co moze oznaczac, ze silnik krokowy nie dziala niezaleznie od tego, czy jest podlaczony, czy nie. Obroty faluja, bo nie ma normalnej regulacji biegu jalowego (silnik krokowy) lub mimo zamkniecia kanalu dodatkowego powietrza obroty sa...
Może kupił nowy... :)
Sprawdź czy nie są przetarte kable od wtrysków.
odpowietrzyć układ paliwowy
Witam jak najbardziej w tym samochodzie wtryski się koduje. Jeśli chodzi o nierówną prace silnika ja bym sprawdził reszte wtrysków.
Wtrysk stuka.
czym są sterowanie wtryskiwaczy bęzyny(plius czy masa)? MASĄ. jakie są czasy wtrysku bęzyny na wolnych obrotach? 5ms.
Pomoże ktoś(doradzi z tymi wtryskami)?
A zobacz jak tam z napięciem na zasilaniu wtryskiwaczy.Obciąż zarówką reflektorową. Układ wtrysku Marelli 1AP?
Może jakieś linki do zdjęć tego przełącznika ? To może być AG a może i fabryczny wtrysk fazy ciekłej
Witam mam problem z uruchomieniem pojazdu po tym jak kolega "elektryk" hehe naprawial mi podswietlanie w liczniku. Po długiej rozmowie przyznal sie ze puscił niechcacy 12 V na 9 pin we wtyczce w liczniku dodam ze jest to licznik z zielonym tyłem z jedna wtyczka z drowa przyciskami do podjasniania i kasowania licznika. Powiedzial mi ze zaswieciły sie...
Czy może być to wina wtrysków?
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
Ustal przy pomocy żarówki 21W czy masz na włączonym zapłonie pewne 12V we wtyczkach obydwu sond i wtryskach.
A ustawienie rozrządu? No i kąt wtrysku
Tak wtryski były nowe razem z uszczelniaczami, to w takim razie jak nie ma żadnej adaptacji to dlaczego po założeniu nowych wtrysków silnik pracował bez zastrzeż aż do momentu odłączenia akumulatora, wychodzi na to że kupiłem jakieś dziadowskie wtryski.
Przypuszczam, że większość tych kłopotów z instalacjami sekwencyjnymi spowodowana jest "wężem" w kieszeni właścicieli. Oszczędni do bólu, a konkretnie startują (przechodzą) w gaz na za niskiej temperaturze reduktora (żeby było taniej) i na pewno przy pełnej, albo prawie pełnej mocy silnika. Powoduje to w tym okresie niepełne odparowanie gazu w parowniku-reduktorze...
Odkręć nakrętki trzymające jarzmo wtrysku i dokręć szpilki.
Na trzecim garze
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
To ja wiem, tylko czy przy tym ukladzie wtryskowym przy braku synchronizacji odcina paliwo czy wtryski?
Czytaj na ekranie. Nie pracowalem z DiagBoxem, wiec nie wiem dokladnie. Ogolna zasada u PSA, to dojscie przez czesci zamienne lub telekodowanie ECU. Reszta jest na ekranie.
Uszkodzone wtryski, sprawdź jak przelewają.
Zakład zajmujący się naprawą pomp i układów wtryskowych . Na modlinskiej 181 w Warszawie robią dobrze pompy i wtryski.
ten przewód jest do czujnika wzniosu iglicy we wtrysku
Witam, ciśnienie z kompresora to min. 5 bar , może sie przydadzą dodatkowe informacje ( szkoda ze nie w ojczystym języku :) ) pozdrawiam
Sprawdź jeszcze co się dzieje w przelewach wtrysków.
Analiza cewki wtrysku to nie wszystko! Ale jeśli już o to idzie: sterowanie 12V ale przez tranzystor, więc nieco mniejsze w praktyce. Prąd ok. 0,8A ale chwilowy. Rezystancja uzwojenia 10 - 16 ohm. Wtryskiwacz może mieć takie usterki: - niesprawna cewka (nie cyka po podłączeniu 12V) - zatkany wtryskiwacz (cewka może nawet cykać, ale nie podaje paliwa)...
Nie dostałem, żadnych wyników. Czy klasę wydajności odczytam bez wyciągania wtrysku ?
Korekcja kąta i dawki wtrysku na zimnym silniku.
Mono-wtrysk czy wielo-wtrysk ?
A tam jest pełna sekwencja ? Jak jest Marelli to półgrupa, jak bosch to sekwencja
dla pomp Lucas jedna literatura podaje że trzpień ma mieć fi 7 mm i długość 95,5 mm. http://obrazki.elektroda.pl/8563668100_1...
Witam, mam pytanie: czy może wymieniał ktoś wtryskiwacz po takich bledach? Czy po wymianie mam się czegoś obawiać? Wymiana spowodowana awarią na trasie, błędy: ASR/ESP wył, awaria silnika, ciśnienie w oponach. Obniżenie mocy silnika do 2000obr i bardzo nierówna praca. Po skasowaniu błędów auto chodziło normalnie przez 170km i to samo. Decyzja ASO wymiana...
Masz sprawdzić czy jest plus oraz sprawdzić drugi raz czy ECU podaje masę na wtryski.
Immo nie na takiej zasadzie działa. Jakby tak działało to by nie kradli samochodów z systemem Keyless. We francuzach z PSA Immo powoduje że auto nie odpala. W grupie VAG auto odpala ale zaraz gaśnie. Immo nie odcina napięcia na stacyjce, tylko blokuje komputer silnika by nie odpalił (brak zasilania pompy paliwa, brak napięcia na cewce WN). Więc w twoim...
pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia na wtryski
Ok to zaraz to sprawdzę a jeżeli ten check czasami swieci czasami nie swieci to tez raczej zawór kata wtrysku?
https://obrazki.elektroda.pl/5669800800_... https://obrazki.elektroda.pl/8773348500_... https://obrazki.elektroda.pl/9892263700_... Pozdrawiam szanowne grono :D Mamy z kolegami niezłego rebusa. Może ktoś na forum podpowie co to są za wtryski? Znajomy przyprowadził ostatnio do zrobienia Peugeot'a Boxera...
sprawdź ustawienie rozrządu, w tych silnikach zdaża się że przeskoczy o ząb lub dwa.Objawy są wtedy identyczne jak przy uszkodzonym elektrozaworze kąta wyprzedzenia wtrysku.
A do tego np. W C8 nie można zdjąć głowicy bez wyjęcia wtrysków
czujnik temperatury w map sensorze. Wtyczka wtryskiwaczy pod kolektorem. Wtryski liczone: 1 od koła zamachowego.
Może wtrysk ?
jak wywala tobie błąd na niskim to czemu szukasz na wysokim we wtryskach?
Korekcje jeszcze kogą być. Jaką temperaturę widzi na zimnym?
może warto by było sprawdzić kompresje wtryski
Przy samych wtryskiwaczach masz już wszystkie osobno i tam podłącz wg instrukcji KME.
Wymieniony przekaźnik pompy na nowy i nie odpala, na starym na krótko podaje paliwo, lecz nie odpala, nie jestem pewien, ale prawdopodobnie nie podaje paliwa na listwę wtrysku.
Czasem przez stary płyn zatyka się wtryskiwacz adblue. Być może ten środek i jego przeczyszczające właściwości umył wtrysk i może pompę?
Witam, Po pierwsze - jest to patent, ale tak ma byc, tylko zamiast wezyka ze srubka powinien byc korek. Po drugie - dlaczego chcesz wymieniac wtryskiwacze? Ile auto ma kilometrow? Ten silnik jest bardzo malo czuly na jakosc rozpylania paliwa i bardzo rzadko wymaga wymiany wtryskiwaczy. Dla ilustracji - mam dwa auta z silnikami XUD (ten sam, co u ciebie,...
Wymienione dwa ostatnie 3i4 wyglądały tak https://obrazki.elektroda.pl/7307632500_... jakby z nalotem popiołu Auto pracuje lepiej i wchodzi na obroty popsikalem jeszcze wtyczki kontaktem. ale są jeszcze problemy Peugeot ma ciężko odpalić jak odpali to pracuje równo ale po jeździe próbnej gdy wracałem auto weszło na obroty 5 tys bez...
Zamien wtryski np 1 z 4tym i jak blad sie przeniesie to bedziesz wiedzial ze to wina wtrysku nie wiazki czy ecu . Z predkoscia to sprawdz kostke czujnika , wiazke .
Możesz zamienić miejscami, jednak najlepiej wypiąć kostkę i zobaczyć rezultat. Jak nie będzie różnicy, to masz znaleziony niedziałający cylinder. Teraz tylko pytanie co powoduje że nie pracuje ten cylinder. Przyczyną może być: - świeca, - fajka, - cewka, - wtrysk Temat dość prosty do odgadnięcia, diagnostyka komputerowa dość szybko wskaże problem.
A po założeniu pompy był sprawdzany kąt wtrysku?
Wklepiesz stare kody to przyjmuje ?
A po co ? Sprawdzasz na wtryskach.
Pewnie brak zasilania/sterowania wtryskami.
Myślę ,że plus 12 po zapłonie (zasilanie wtórne sterownika wtrysku).
Problem rozwiązany. Wina okazała się po stronie wtrysku i uszczelniaczy.
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
to jest silnik z jednopunktowym wtryskiem
W pierwszej kolejności : Iskra , paliwo i sygnał na wtryski.
posiadam peugeota 2.0 HDI 110KM ... To do czego służa kable które dochodzą do wtrysków ??
Nr 7 na schemacie :)
https://filmy.elektroda.pl/87_1714257434... . Witam. Jak w tytule. Stukanie/klikanie słychać z prawej strony silnika jak sie stoi przodem do auta, okoloce cylindra 4.Auto wlasnie wróciło od mechanika, wymieniana uszczelka pod głowicą, w silniku wszystko tez dobrze. Przed remontem auto chodziło nie równo na luzie i dusiło się. Teraz chodzi mniej nierówno...
ten wąż jest z podstawy wtrysku
Może lejący wtrysk?
Komputer pokazuje błąd p1702 oraz błąd trzeciego wtrysku.
Właśnie to zrobił, zatykając dolot. Jeżeli to jest metoda na sprawdzenie szczelności kolektora to ja wysiadam. Aby silnik nie zgasł po zatkaniu przepustnicy dziura musiałaby być wielkości szczeliny przepustnicy, a więc bardzo duża. Lewe powietrze może dostawać się też oringami przy wtryskach, chodzi o bardzo małą nieszczelność. Na początek można zdemontować...
Czujnik wygląda więc na sprawny. Masz tam takie pudełko koło wiatraka ? tam powinny byćprzekaźniki załączania wiatraka (zakładam że jest dwubiegowy). Jeżeli tam OK to niestety tylko ktoś "z kompem" i test elementów wykonawczych. Bo wiatrakiem sterownik silnika ("kalkulator wtrysku" po peżotowemu) steruje.
Ale robiłeś tylko wtryski które nie wpłynęły na przestawienie początku wtrysku.
system Bosh wtrysku.
A nie lepiej, zamiast podmieniać, to sprawdzić jakie napięcie jest na czujniku na zapłonie i na wolnych obrotach? Później ew. sprawdzić przelewy na wtryskach.
Czy auto jest na wtrysku?
Pozostał EGR i zawór "czyszczenia" zbiornika paliwa. Tylko ciekawe ,że tester tego nie wykazuje! Masz możliwość podglądnięcia czasu wtrysku.
Raczej sam sterownik i kluczyk Ci nic nie pomoże. Chyba ze przerzucisz immo. Jezeli masz zasilanie na sterowniku a wywala Ci brak komunikacji to wymontuj sterownik i daj go komus kto to ogarnie .. Jaki symbol sterownika ?
Pewnie sterownik wtrysku
A coś takiego jak ciśnienie czy kąt wtrysków?
Wyczyść mu przepustnice
Rozrusznik ma o tyle ważne zadanie, ze ma zakręcić silnik do odpowiednich obrotów, aby sterownik otworzył wtryski.
Wtryski są sterowane masą .bezpośrednio ze sterownika.Masz trzy opcje: ubity "driver" w sterowniku przerwa we wiązce uszkodzony wtryskiwacz.
a kodowanie wtrysków?
No to zostaje układ zapłonowy do sprawdzenia i miejsca gdzie gazownicy wcieli się w instalację elektryczną samochodu - przeważnie ci fachowcy mają awersję do porządnych połączeń a sterownik od lpg rozłącza przecież wtryski benzynowe.
moim zdaniem trzeba zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy, do tego typu silników potrzebne jest dobrej jakości paliwo, bo inaczej mogą sie zapchać otworki we wtryskach i kicha. Znajomy miał podobne objawy i były to wtryski.
peugeot wtrysk bezpiecznik wtrysk peugeot peugeot partner wtrysk
podłączenie kuchenki gazowej amica daewoo ustawienia serwisowe silnik kopcić
Oznaczenia na wyświetlaczu pralki Amica DWA 1T712DLS Zmywarka Amica DIV635ABZO - przyczyny pikania i diagnostyka