Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
wtrysk sterujący i reszta wtrysków może lać dać wtryskiwacze do sprawdzenia,problem miałem taki sam wtrysk sterujący miał dobra oporność ale końcówka lała i problemów co nie miara było niby pompa uszkodzona okazało się na ma szynie ze leje i ciśnienia takiego jak ma mnieć
Ale wtrysk sterujący oporność ma dobrą , 95 Ω A spręzyny całe?
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Witam. Szukam odpowiedzi na pytanie, jaką rolę pełni wtrysk sterujący w układzie wtryskowym samochodu Volvo s40 1.9 TD 90KM F8qt. Bardziej interesuje mnie co będzie się działo w przypadku jego uszkodzenia/odłączenia. czy zawsze, w każdym przypadku będą słyszalne zmiany w pracy silnika? Pytam ponieważ jestem po wymianie uszczelki pod głowicą. Jeszcze...
Witam! Jak w temacie, audi 80 1.9tdi 90km 1Z. Vag nie pokazuje kąta wtrysku. W polu drugim w grupie 00 wskazuje 000. Podmieniałem wtrysk sterujący chociaż ma oporność 111ohm i nic. Zamieniłem ecu i też nic. Auto czasem na zimnym ciężko odpala i wtedy puszcza chmurę dymu. Jak już odpali to pali na dotyk. Gdzie szukać przyczyny bo już nie mam pomysłów....
Pytanie dotyczy w/w konkretnego pojazdu ale możemy go rozwinąć szerzej na różne pojazdy wyposażone w EDC lub odpowiednik takiego układu. Zapaliła sie kontrolka V w pojeżdzie,po jakimś czasie pojechaliśmy do ASO mercedesa na diagostykę silnika która wykazała uszkodzenie wtrysku sterującego,pomiar wykazał oporność 0 omów . auto dalej jeżdzi już ponad...
Witam mam problem z audi A6 2002r 2,5 tdi kTS wskazał błąd czujnik położenia wzniosu iglicy czy coś podobnego na forum wyczytałem że wskazuje to na wtrysk sterujący objawy są takie że samochód nie ma mocy jakby nie działało turbo. Po wyjęciu wtrysku i zrobieniu pomiaru na kostce wtrysk nie wykazuje oporność, znalazłem drugi wtrysk sterujący, ponoć od...
Samochód jeździ ponownie. Jest jednak kłopot- po odebraniu z naprawy ( wymiana sterownika silnika oraz całej pompy wtryskowej) dobrze było przez jakieś 15km, teraz chodzi chyba w trybie awaryjnym i nie ma mocy. Ma ktoś jakieś pomysły co mu może być? Wtrysk sterujący ma oporność około 125-130ohm, nie dymi, przemyłem czujnik ciśnienia bez rezultatu. Po...
odpaliłem dziś rano samochód z podpiętym vagiem w celu sprawdzenia wartości na czujniku RSW i potwierdził się wcześniejszy pomiar 0.000 czyli nic.Zadzwoniłem do pompiarza w celu orientacyjnym, co on o tym sądzi, czy może być to pompa. Po opisaniu mu dolegliwości stwierdził iż jeżeli wskażnik RSW cały czas pokazuje zero,to jest brak sterowania kątem...
Witam. Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku, dopiero po zagrzaniu do 90°C odpala bez problemu przez kolejne 10 godzin. Rano trzeba pokręcić przez jakieś 2-3 minuty, po zagrzaniu później przez...
wtrysk sterujący to wtrysk z taki pierścieniem i kabelkiem. jest to indukcyjny czujnik wzniosu iglicy oporność kilkaset omow (dokładnie chyba gdzieś koło 700 podaję z pamięci. Najlepiekj sprawdzić oscyloskopem.
Ok Panowie sprawdzę oporność na tym wtrysku sterującym. Czy wtrysk sterujący może w takim stopniu odpowiadać za to że nie mogę go odpalić? Czy raczej jest to jedna z przyczyn? Zastanawia mnie pompa wtryskowa, a raczej te pęcherze i ciągle powracające paliwo. Kolego robokop auto w ostateczności trafi do mechanika jeżeli pomimo dalszych prób go nie odpalę....
No witam panowie dzięki za odpowiedzi. dobrze zmierzę oporność cewki wtrysku sterującego, puki co to dziś zauważyłem kolejne zachowanie: wygląda to tak że jak zagrzeje silnik tak konkretnie na trasie 120 km to na wolnych obrotach silnikiem telepie i nierówno pracuje, po chwili takiego postoju po dodaniu gazu własnie tak zaklekocze i ze wzrostem obrotów...
Oporność jest prawidłowa. Czyli na 99 % jest sprawny. Trzeba by prześwietlić kable. Dobrze byłoby to robić razem z diagnoskopem.
dziękuje koledze macvir za chęć pomocy,więc odpowiadam-pompa lucasa (na linkę) pisałem w poscie ze pompa była sprawdzona u pompiarza przy okazji wymienił końcówki wtryskiwaczy. Dodam ze luzy zaworowe również sprawdzone, Odnośnie zapłonu,mechanik który ma mi sprawdzić zapłon zwodzi mnie z tygodnia na tydzień więc próbuję.Cofnięcie zapłonu powoduje to...
Sprawdź dokładnie ten wtrysk zwykłym opornikiem (odłącz kostkę od tego wtrysku i zobacz jaka ma oporność ) bo coś mi się nie chce wierzyć,że wszystko z nim ok. 2. Gruba wiązka elektryczna przy silniku ,często się przegrzewa i trzeba ja wymienić . 3. jeżeli smoki , przewód paliwowy odstojnik filtry i wszystko ok,wiec odpada 4. sprawdzić przekaźniki...
Zgadza się , wtrysk mechaniczny. Paliwo kupowane na Petrochemii i na BP - nigdzie wiecej. - szczelnosc sprawdzilem (gumy i lącznia OK) - wtryskiwacz rozruchowy sika i zawor dod. powietrza sie otwiera - poziom oleju w normie - niestety niemoge spraw. cisnienia bo niemam odp. narzedzi ale jak poluznie srobe zas. paliwa to sika na wszystkie strony - a...
Autor na komputerze coś z trzecim wtryskiem - sterujący sprawdzić opornosc. Czujnik wału korbowego w Sdi? Kurde gdzie?
Witam, wtrysk sterujący nie reaguje na odpięcie i przypięcie wtyczki. Sprawdzona oporność ok. 110 ohma. Silnik pracuje głośno, pojawia się stukot metaliczny. Czy są to objawy niesprawnego wtrysku, oraz czy wtrysk mógł się przywiesić?
Zasilanie i masa mierzone żarówką w trakcie kręcenia silnikiem? Czy tak psuje się EDC16c34 Nie, nie jest to jakaś popuarna usterka. Bardziej patrzyłbym na zasilania a sterownik możesz bez rozbierania zerknąć na oporność wyjść sterujących wtryskami. Wzgledem pinu msy i zasilania. Ocywiscie na wyjętym z auta. Od razu zmierz wiazkę na przyzwarcie do masy...
oporność wtrysku 90 - 120 Ω ,a AFN TO MOTOR 110 ,ale oporność wtrysków powinna być taka sama
odepnij kostkę od wtrysku i podoginaj piny ,możliwe że cewka sterująca dostaje złej oporności szczególnie dzieje się po nagrzaniu
Powinien mieć od 80- do 120 ale powinno być dobrze bo jeżeli silnik jest ciepły to wartość będzie większa. a jakie objawy ma silnik? Dodano po 4 Mogą być uszkodzone przewody to jest najgorsze do wykrycia ale niektórzy diagności mają nagrywarkę wpinają kostkę w złącze com i trochę pojeździsz i odczyta błędy które powstają.
Zmierz oporność wtryskiwacza sterującego. Musi mieć 100-120 ohma. Jeżeli ma inną oporność to jest do wymiany.
To napięcie to napięcie sprawdzające ciągłość obwodu nic więcej. Co lepsze nie wiem czym robisz diagnostykę ale skoro nie wykrywa Ci przerwy gdy masz wtryski odłączone to chyba coś nie tak. Co do mierzenia cewki wtryskiwaczy na oporność to szkoda czasu bo nic z tego nie wynika. Do tego są specjalne mierniki a nie omomierz. Nie zastanowiło Cię to że...
Maksymalne obroty 1800obr/min świadczą o uszkodzeniu pierwszego wtrysku sterującego, jego oporność mierzona na wtyczce powinna wynosić od 90-120 Ohm.
Oporność cewki w wtrysku sterującym jest równym zeru (przerwa). A napięcie tam w ogóle nie dochodzi
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Dokładnie, musisz porównać. Sprawdź też oporność pomiędzy każdym pinem wtrysku a masą całego auta (silnik). Tak jak Ci napisałem, sprawdź wtyczkę w środku. Sprawdź także ciągłość przewodu sterującego wtryskiem. To jest troche trudniejsze bo trzeba odpiąć wtyczkie od ECU i o wtrysku i sprawdzić czy nie jest przypadkiem przerwany. Czasami bywa tak że...
a uszkodzenie poprzez używanie wtrysku ,oporność może taka sama, podam numer telefonu 537 502 643 jak pan ma czas to oddzwoń ,lub ja oddzwonię nie wiem czy tak można
Wyjmij wtyczkę z wtrysku sterującego i zmierz oporność na czujniku, powinno być od 90-120 om. Jeżeli tyle jest to sprawdziłbym wszystkie przekaźniki od sterownia silnikiem.
VW T4 2.5 TDI 2002r 102km ACV Mam problem z T4 autko odpala bez problemu na luzie wchodzi na obroty, jednak w czasie jazdy nie uzyskuje więcej jak 2400-2800 obrotów i wtedy zaczyna kopcić na biało tracąc moc i szarpiąc. Żadna kontrolka się nie świeci Elektronik na komputerze wykrył błąd nr 17656 błąd wtrysku sterującego sprawdzona oporność 100 omów...
2bary w zupełności wystarczą do odpalenia auta i spokojnej jazdy,problemy mogą się pojawić ewentualnie przy szybkiej jeździe(z powodu niedostatku paliwa może mulić). Moim zdaniem problem leży gdzie indziej. Nie podoba mi się ten emulator ponieważ jego działanie polega na tym że w czasie pracy na gazie włącza szeregowo w obwód każdego wtryskiwacza opór...
Sprawdż oporność cewki czujnika wzniosu igły .. ma być około 100 ohm wtrysk sterujący 110 om A jaki kąt wtrysku pokazuje komputer ?
Najczęściej w takim przypadku na skutek nadmiernego wzrostu napięcia "leci" prostownik, alternator bez obciążenia potrafi podnieść napięcie w instalacji nawet do 50V :!: Kiedyś naprawiałem opla kadetta w którym pan "miecio" sprawdzał napięcie ładowania metodą: odpiąć akumulator i sprawdzić czy silnik zgaśnie. Silnik oczywiście zgasł, ale nie dlatego...
p1352 to dokładnie rzecz ujmując błąd skoku iglicy. Kłopot w tym, że wtrysk sterujący jest nowy i sprawny ma 115omów (mikro omów??) oporności. Dlatego zastanawia mnie co sie skopało, że samochód pracuje jakby nie miał tego wtrysku?? Błędy : P1350 (chyba pompa) P1352 (wtrysk) są błędami tymczasowymi, które swobodnie kasuję, ale odnawiają się. Czy jest...
Dziękuje bardzo za odpowiedzi. W tygodniu nie mialem jak zrobić logów, zrobię to jutro i wrzucę. Ale dziś chciałem przełożyć sterownik, żeby wykluczyć tą ewentualną usterkę. Wyjąłem sterownik z Galaxy z tym samym silnikiem, wstawiłem sterownik do siebie ale auto nie chciało zapalić. Później zmierzyłem oporność na wtrysku sterującym w Galaxie i tam ma...
Mierzyłem oporność tego wtrysku ,na końcu przewodu wyniosła 111,2 i 112,8 nie wiem czy taki pomiar jest dobry .A także chciałbym wiedzieć czy mogę zaślepić egr w tym scenicu .Dzięki za podpowiedzi
A można przecież oscyloskopem sprawdzić przebieg, albo przynajmniej napisać jaką ma oporność ten Twój czujnik.
Tylko jak dokonać pomiaru czasu wtrysków i jak sterować wtryskiwaczami? Wtryski sterowane są masą. Napięcie na wtryskach do 15V i mają oporność około 5ohm.
Kochani nardzo proszę o pomoc. Mam daelim otello 2017 rok. Na zimnym silniku wszystko jest ok,gdy się rozgrzeje zapala mi się chcec engine i obroty falują i na wolnych gaśnie. (Swieca, przewód i sonda lambda wymieniona) Dodaje film z kodem błędu ,ale nienwiem jak go odczytać. (Najpierw mrugnie raz, później dwa, później raz i później dwa) Bardzo proszę...
Serdecznie podziękował za pomoc. Mam jeszcze pytanie odnośnie wiedzy lub fotki co znajduje sie z drugiej strony płytki? Sprawa wyglada tak iż otwarcie kompa bylo spowodowane błedami df052 oraz df891/892. Widzialem wałkowane tematy ze to wtryski padły w momencie gdy zalane zostaly ich wtyczki, aczkolwiek jetem przekanany że to nie wtryski tylko sterowanie...
Pacjent: VW CADDY 1.6 TDI 2012 r. 102 KM silnik CAYN System Siemens. Problemem jest to co w temacie, czyli w samochodzie uszkadzają się wtryskiwacze elektrycznie, czyli stos piezo. Historia wygląda następująco. Samochód po wymianie silnika na używany o przebiegu 30 000 km, zakupiony z wtryskami, turbiną, pompą, ogólnie całym osprzętem. Kłopot zaczął...
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
Możesz zamieniać, bo tam jest pompa z rozdzielaczem. Sterownik nie wie który wtrysk aktualnie podaje. Fajnie że wywołałem taką dyskusję, zrobiłem za poradą i przedłużyłem przewód z wiązki. Powiem też jak radziłem sobie z brakiem dynamiki przy padniętym wtrysku, otóż wpadł mi do głowy pomysł aby oporność wtrysku sterującego zastąpić opornikiem wpiętym...
Niedawno wymieniłem czujnik położenia wału. Przedtem go sprawdziłem czy nie zmienia rezystancji pod wpływem temperatury. Wszystko było ok - trzymał oporność to go założyłem i jakiś czas jeździłem ( oczywiście z problemami ). Przedtem auto zawsze w końcu odpaliło. Teraz "umarło" całkowicie. Czy masz wiedzę co steruje tym minusem na wtryski?
Widać na reduktorze masz czujnik temperatury. Więc jak koniecznie chcesz zapalać na gazie, to trzeba zadziałać żeby czujnik (a raczej układ sterujący) myślał, że jest upał. W zależności od czujnika temperatury: jeżeli jego oporność rośnie z temperaturą - z czujnikiem włączyć w szereg opór, jeżeli oporność maleje - wpiąć równolegle do czujnika opór (bocznik)....
witam, proszę podpowiedzcie mi czy jest szansa poprawnie ustawić kąt wtrysku po wymianie rozrządu, mając usterkę w G80 ( Czujnik wzniosu iglicy czyli tzw wtrysk sterujący) . Zdiagnozowałem usterkę w czujniku g80 odczytując bład tego czujnika który nie można oczywiście skasować, zmierzyłem oporność ok 500ohm. Czujnik oczywiście wymienię ale pytanie moje...
Nic z tego "emulatora " nie będzie. Odcina się sterowanie wtryskami , a w miejsce wtryskiwaczy podstawia się odpowiedni opornik /oporność wtryskiwacza/ do plusa. Wtedy kontrolka wtrysku zgaśnie. Wtryski wtedy nie będą "przeciekać'.
oporność wtrysk wtrysk sterujący błąd wtrysk sterujący rezystancja
rower przekładnia objaw turbina nazwa handlowa
lutownica kolbowa silnik loncin
Prowadzenie kabli elektrycznych po wierzchu bez kucia - metody i zasady bezpieczeństwa Instrukcja obsługi QT3150W Husqvarna Electrolux - gdzie znaleźć?