Możliwe że któryś wtrysk lub wtyczka wtrysku Ta jeszcze każ mu poszukać czujnika na szynie CR. (AGR to zwykłe TDI na pompie rotacyjnej ze sterowaniem elektronicznym. Jedynie wtrysk sterujący ma kabelek i wtyczkę tak by sterownik wiedział kiedy iglica wtrysku się otwarła czyli następuje wtrysk - potrzebne do dynamicznego ustalania/korekty kąta wtrysku.)
Witam zdjęcie jest nie z mojego auta tylko z internetu zaznaczyłem na nim o które wtyczki chodzi http://img215.imageshack.us/img215/8529/... Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us a chodzi o: Na zdjęciu zanzaczyłem dwie wtyczki jedna brązowa od wtrysku sterującego (zaznaczona na czerwono) wychodzą z niego dwa kabelki a jeden...
Mam problem kupiłem wtrysk sterujący do audi a6 wszytko to sam tyko rożni się wtyczka na moim jest +- a na tym co kupiłem jest oznakowanie 1 2 który to będzie plusowy jak by mógł ktoś pomóc proszę
Zgadza się, ten silnik bez problemu odpala i chodzi bez wtrysku sterującego, możesz na próbę zdjąć wtyczkę i zobaczyć jak odpala. W autocomie powinieneś mieć opcję diagnostyki pompy vp44, jak masz to kwestia wpięcia się jednym kablem w k-line wtyczki pompy
Jest sterowanie na wtryskach?
na początek proponuje dokładnie podawać dane,ale myślę że to silnik AEE. zasilanie wtrysków to CZERWONY kolor sterowanie to ZIELONY kolor do wtyczki a od wtyczki do sterownika to: szaryczarny,szarozielony,szaroczerwony,s... złącze przy silniku 10pinowe
Ta kostka to reg.ciśnienia paliwa na wtryski. Jest on sterowany impulsowo. Nie mierzymy na nim napięcia , lecz prąd. Wypnij wtyczkę i próbuj palić. Powinno zapalić ,tz. praca awaryjne. W innym przypadku ; niskie ciśnienie paliwa lub zatarty tłoczek rozdzielacza napędzany przez klapę spiętrzającą.
Więc masz problem na drugim cylindrze. jesteś coś w stanie sprawdzić tylko tak będziesz pisał? To masz do sprawdzenia wtrysk jego cewka wtyczka konektory przewody sterowanie ECU.
Sprawdzałem czy zasilenia są na wtryski, wiem że masa steruje. Wtyczki na wtryskach lpg wypinam to prawidłowo oznacza kolejności wtryskiwaczy w błędach. Na początku poszło na fabryczne nastawy.
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Podpiąłeś wtyczkę od wtrysku sterującego ?, środkowy na prawej głowicy, kabel z wtyczką 2 pinową wychodzi gdzieś z pod dekla
Witam, jeżeli masz w swoim aucie wielo punktowy wtrysk paliwa,to na początek radziłbym sprawdzić wtyczki które sterują wtryskami,mogą być luźne,lub zaśniedziałe.
Sprawdź śrubę trójkątną w głowicy pompy. Trafna porada, przy poprawianiu rozrządu sprawdzić dokładnie dolne koło rozrządu czy nie lata. Obroty nie pływają na ciepłym? Zobacz parametry czujnika ciśnienia w kolektorze i ciśnienia atmosferycznego. Zobacz czy odpali na plaka. Jak masz to podmień wtrysk sterujący. Popaprane są te usterki jak ciepły nie...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Do wymiany : przepływomierz bo słabo mierzy, termostat - auto cały czas niedogrzane, Zrób log 000BS spojrzymy jaki kąt wtrysku, a korekcje to nie w tymi silniku :) tutaj masz jeden wtrysk sterujący (z wtyczką elektryczną) reszta to zwykłe wtryski bez czujników. Korekcje dają miarodajny opis stanu pompowtryskiwaczy , wtryskiwaczy w układach zasilania...
witam. w scenicu wyskakuje mi usterka w czasie jazdy i znika błąd , to p100d wedle cdifa to czujnik kata wtrysku, tylko że jest on wymieniony razem z pompą przed było tak samo na starym regulatorze i pompie, czy usterka elektrozaworu egr może mieć na to wpływ. silnik gdy zimny to szarpie po zapaleniu ustaje gdy się nagrzeje, dodatkowo wymienione wtryski...
W tym wtrysku nie potrzebny jest emulator. Odcina się stały plus który podawany jest po stacyjce na wtrysk Ecu steruje masą.
a co się dzieje, gdy odepniesz wtyczkę z wtrysku sterującego ?
Hejka Problem może być spowodowany uszkodzoną sondą lambda lub problemem z układem sterowania wtryskiem paliwa. Sonda lambda jest elementem, który monitoruje ilość tlenu w spalinach i przesyła te informacje do sterownika silnika, który na podstawie tych danych reguluje ilość wtryskiwanego paliwa. Jeśli sonda jest uszkodzona lub przewody prowadzące do...
Nie tylko w tym. W każdym gdzie każdy wtrysk jest osobno sterowany odpięcie wtyczki powoduje odłączenie wtryskiwacza i "check" na desce... Ale silnik dalej pracuje na pozostałych... No chyba że odepniesz co najmniej połowę :)
Kolego zamień wężyki gazowe 3 z 4 wtryskiem i wtyczki na nich i zobaczysz czy to wtrysk czy sterowanie. Ale na 99 procent wtrysk do wymiany.
czy jest jakaś procedura przy wymianie oleju w przypadku silnika z łańcuchem rozrządu. Głównie chodzi mi o napięcie siłownika Dużo samochodów ma łańcuch rozrządu, i niema tam żadnych procedur przy wymianie oleju dotyczących napinacza łańcucha. Sam jestem w posiadaniu takiego modelu (dotyczy łańcucha rozrządu) Bo olej zawsze wymieniam sam. Jedyne co...
Wtyczka wtryskiwacza; komputer steruje otwarciem wtrysku. Jeśli nie ma LPG to po drodze nie powinno być żadnych przekaźników. Odepnij tą wtyczkę i sprawdź, czy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawiają się tam impulsy napięcia. Jeśli tak, to można podejrzewać wtryskiwacz (albo paliwo), jeśli nie to bardziej komputer/wiązka.
Maksymalne obroty 1800obr/min świadczą o uszkodzeniu pierwszego wtrysku sterującego, jego oporność mierzona na wtyczce powinna wynosić od 90-120 Ohm.
Skąd pewność że to wtryski elektromagnetyczne a nie piezo? Jak piezo to 12 V nic nie da ani nie uszkodzi o ile podawałeś przy odpiętej wtyczce. Sprawdź rezystancje cewek, jak kilka ohm to masz elektromagnetyczne i możesz podawać tam te swoje 12 V, jak rezystancja jest w okolicach 20 kOhm to piezo i ich tak nie wysterujesz. Potrzeba tutaj ok. 80 V. Może...
Nie , brak impulsu kluczowania z modułu zapłonu na sterownik pin.nr.1/ , to brak masy na przekażniku pompy paliwa, tym samym brak plusa i masy na wtrysku , który jest nią sterowany.
Przerwa na przewodzie sterującym wtrysk 4 ze sterownika lub sterownik /tranzystor kluczujący/. Wtyczka sterownika B 3 pin.
Witam mam pytanie odnośnie wtrysku sterującego mianowicie w moim silniku AKN 1999r 150km są wtryskiwacze o numerach 059130202F i pozostałe 059130201F ale przy sterującym są polutowane kable tak jakby ktoś wtyczkę zmieniał. Mam do wymiany wtrysk sterujący i chciałbym się upewnić czy te numery są takie jakie powinny być w tym silniku czyli AKN. Proszę...
wtrysk sterujący był sprawdzany omomierzem. Według instrukcji wartości się zgadzają. Czy mogą być takie objawy ze silnik traci moc i silnik nie równo pracuje??? Z kolei odłączałem wtyczkę od wtrysku sterującego i błąd w kompie był zupełnie inny dotyczący konkretnie uszkodzenie wtrysku dlatego to mi miesza i nie wiem gdzie szukać.
To złącze jest po to aby dostosować kąt zapłonu do benzyny oliczbie oktanowej 91 lub 95 przełozenie tej wtyczki spowoduje że do modułu sterującego wtryskiem dotrze sygnał aby zmienił kąt zapłonu . Czym mniejsza liczba oktanowa tym paliwo spala się szybciej(jest to sytuacja niekorzystna dla silnika),a to powinno pociągnąć za sobą zmianę kąta zapłonu...
No widzisz, Iveco nie kłamie sprawdz od edc przewody do pokrywy zaworów (od przodu masz wtyczkę ) sterowanie wtryskami plus twój hamulec - miałem kiedyś podobny problem jeden pin przy kostce edc był lekko wysunięty.
Też mnie dziwi, że te 13,8 V jest stałe, jednak co steruje wyłączeniem grzałki ? Patrząc na załączony schemat to grzałka sondy będzie się grzała tak samo długo jak na wtryski będzie przyłożone 13 V- czyli cały czas. Czy tu też się mylę ? Mylisz się. Tak by było gdyby grzałka miała podaną "normalną" masę - tak było w starszych rozwiązaniach. Tutaj masz...
Kolego ociz może nie jestem fachowcem tylko mechanikiem dłubiącym w garażu i nie znam sterownika PB czy komputera sterującego silnikiem który by nie miał serwisowego trybu pracy , a jest to po to by o własnych siłach dojechać do serwisu czy warsztatu . Dlatego niemożna bez konsekwencji odłączać od sterownika jego czujników czy silniczków wykonawczych...
tłoczek jest sprawny i ciśnienie też ,postanowiłem zmierzyć napięcie na wtrysku rozruchowym i inne wtyczki które sterują rozdzielaczem i okazało się że nie ma tam napięcia co może być tego przyczyną ???
Ja wróżką nie jestem wymieniłem elementy które mogą powodować nie działanie wtrysku a co dokładnie jest to trzeba ustalić np. pomiarami. Wtryskami prawie w każdym aucie steruje ECU.
Wyjmij wtyczkę z wtrysku sterującego i zmierz oporność na czujniku, powinno być od 90-120 om. Jeżeli tyle jest to sprawdziłbym wszystkie przekaźniki od sterownia silnikiem.
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
Podaj typ emulatora wtrysków, ja podejrzewam że on jest winien bądź sterowanie nim z komputerka gazowego. Jeśli samo sprawdzenie wtyczek nic nie dało to trzeba sprawdzić sygnały sterujące, miedzy innymi sygnał sterujący pracą emulatora wtrysków.
Witam, samochód Audi 80 + lpg bingo-m. Silnik na benzynie pracuje jakby dostawał za dużo paliwa, gryzące spaliny z wydechu, po przełączeniu na gaz wchodzi na 2 tys/obr i tak sie utrzymuje. Jednak po odłączeniu tej wtyczki od wtrysku silnik pracuje idealnie na gazie a na benzynie chodzi równo jednak słabo wchodzi na obroty, brak gryzącego dymu. Pytanie...
Jak uważacie jakie rozwiązanie byłoby najlepsze Zmienić gazownika na osobę kompetentną bo ten najwyraźniej zatrzymał się 30 lat temu. W sprawnej instalacji sterowanie wtryskiwaczy benzynowych jest odcięte podczas jazdy na gazie - tutaj szukaj problemu. Jeśli jest taka możliwość podepnij auto pod komputer, odpal, przełącz na gaz i odepnij wtyczki z...
Witam, Koledzy czy ktoś z was już przerabiał ten problem? Sterownik silnika ma dwie wtyczki, zrobiony jest na dwóch elastycznych PCB. Sterowanie wtryskami ze sterownika jest, sprawdzono oscyloskopem, wiązka ok. Słychać reakcje na każde odłączenie wtrysku za pomocą sprzętu do diagnozy. Silnik mimo to twardo pracuje. Podłożono na próbę sterownik z identycznego...
Tak więc update: 2 wtryski wymienione, wymieniona 1 wtyczka wtryskiwacza i eureka, silnik chodzi. Korekcje po zsumowaniu ok 98%. Urodził się kolejny problem, kalkulator sterujący silnikiem ( nie ori, a ten "nowy") nie wysyła do licznika info o temperaturze chłodziwa i obrotach...
Nie wiem jak jest sterowanie w twoim silniku. Sprawdź czy masz przy wtrysku linkę czy wtyczkę elektryczną
Zdj-1 tzw mechaniczne sterowanie recylkulacji spalin czyli "EGR". Zdj-2 j.w tylko widać przewód łączący z kostką. Zdj-3 na dole j.w. w środku być może kiedyś samochód miał immobilajzer, a na górze najprawdopodobniej elektryczne sterowanie przyśpieszeniem kąta wtrysku.
Styki na kostce wtrysku nie łączą zbyt dobrze, układ ASR nie jest w stanie prawidłowo sterować silnikiem dlatego się wyłącza i zapala się kontrolka. To typowa usterka. Układ ASR jest w pożądku, winne są wtyczki na wtryskach.
Sprawdziłem rezystencje cewki od wtrysku sterującego i wynosi 98ohm - jaka powinna być prawidłowa żeby wykluczyć awarie wtrysku sterującego ? gdzieś wyczytałem że 100-200 ohm. to jest czujnik indukcyjny ? to mogę tam podłączyć oscyloskop równolegle z podłączonym tym czujnikiem bo jak jest indukcyjny to będzie zasilany sygnałem modulowanym Na logikę...
Mam problem z którym trudno mi sobie poradzić Sprinter 2,7cdi nie może odpalić. 3 wtryski się nie otwierają 2,4 i 5 Wtryski sprawdzone są ok. po odpieciu wszytkich wtrysków mam błąd tylko z 1,3 i 5 wtrysku sprawdzałem oscyloskopem to sygnał z każdej wtyczki jest taki sam, czyli teoretycznie działa, ale praktycznie jest tak, że wtyczka od 1i3 wtrysku...
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
wtyczka wtrysk wtrysk sterujący oporność wtrysk sterujący błąd
android samsung galaxy kontakt zapamiętywać login parametry pompy paliwa
samsung wf70f5e0w2w samsung wf70f5e0w2w
Suwnica STB Panda - wybijanie zabezpieczenia i schematy elektryczne Regulacja śruby biegu jałowego T w Oleo Mac 937