moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
2,5TD VM.wystepuje jeszcze wJEEP,ach.Nie wiem,czy dobierzesz wtrysk z czujnikiem od innego silnika(innego typu)
Na trzecim garze
[quote="Mustang GT"] nie ma znaczenia co zastosujesz czy klej czy lut, ważne by obwód był zamknięty - ot cała filozofia bo póki co to nie jest skoro wywala taki błąd.
Tak pętla regulacji kąta wtrysku wykorzystuje sygnał z czujnika wału i właśnie sygnał z wtrysku sterującego. Na jego podstawie ustala faktyczny kąt wtrysku i koryguje go w razie potrzeby. Jak brak sygnału kąt ustalany jest na ślepo z mapy. Więc pewnie teraz masz lepiej ustawioną pompę i wartość ustawiana z mapy nie wymaga korekty albo bardzo małej
Czy mogę przedłużyć przewód elektryczny wtrysku sterującego Przewodu wtryskiwacza nie przedłużaj tylko instalację samochodową.....
Wtryski sterujące występują również w Boschu. W Łodzi masz dobry warsztat na ul. Centralnej 43
Ja mam 1.9tdi AFN i jak sprawdzałem kolory swoich wtrysków (czy nie leją) to u mnie miedziana uszczelka miała luz dokręciłem i :) Wiec myślę ze ten luz nie ma tu nic do tego wycieku problem raczej leży nie po stronie miedzianej uszczelki tylko po dwóch stronach gdzie uszczelka przylega do wtryskiwacza i głowicy (wyczyść dokładnie wtrysk, głowice i wtedy...
na pw ci numer wysłałem
Witam, dymienie na czarno brak mocy, na początek sprawdził bym układ dolotowy powietrza, coś mi się obiło o uszy, że te silniki maja częsty problem z nie szczelnością tego układu.
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
12V tam nie ma być. 0 omów to dziwne, one z reguły leciały na przerwę.
witam, jedno zasadnicze pytanie: 2.4 td (125km) zgadza się? jeśli tak to moim zdaniem zawodzi wtrysk sterujący
Autor na komputerze coś z trzecim wtryskiem - sterujący sprawdzić opornosc. Czujnik wału korbowego w Sdi? Kurde gdzie?
Czujnikiem zegarowym to ustawia się pompę w zwykłych TD natomiast w TDI-kach odpowiada za to wtrysk sterujący ten z tym kabelkiem .
Niestety padł wtrysk sterujący-na pierwszym cylindrze z kablem...używany ok.400 PLN.
Zrób zdjęcie z ustawionych blokad. Ps są dwie blokady na wał do tdi na pompie i tdi z pompowtryskami. Wtrysk sterujący działa? Błędów brak?
najpierw wymienię wtrysk sterujący Zacznij od tego. Potrzas odpalania idzie czarny dym. Powietrza nie ma. Typowy objaw za późnego kąta wtrysku. Pewnie łańcuszek do wymiany.
To nie wtrysk sterujący, drzyj n108 szkoda czasu na gdybanie, jak nie 108 to koło dolne robi kuku, temat wiele razy przerabiałem. Wartość 32768 to normalna wartość fabryczna.
uszkodzony wtrysk sterujący (zależy jeszcze jak, czy np. leje czy elektryczne uszkodzenie) powoduje w mniejszym lub większym stopniu błąd doregulowania faktycznego początku wtrysku, to nigdy nie pomaga ani w osiągach ani w ekonomii.
oporność wtrysku 90 - 120 Ω ,a AFN TO MOTOR 110 ,ale oporność wtrysków powinna być taka sama
Obojętne czy z aku, czy bez. Jak nie masz przejścia do masy to dobrze. Napisz jak masz wpiętą wiązkę tego STAGa? A druga sprawa to czy na wszystkich wtryskiwaczach jest +12V. Stag widzi otwarty wtrysk jak ma stan niski na przewodzie sterującym od strony sterownika silnika. W czasie pracy na LPG przekaźniki emulatora odłączają wtryski benzynowe od masy...
na podszybiu.Pod siedzeniem jest sterownik ABS
witam. Do regulacji początku wtrysku. Wtrysk sterujący stosowany jest w większości układów EDC Bosch MS5 (MAN Mercedes Scania)albo np. MSA15 (grupa VW PSA itp.) Gdy jest usterka tego czujnika stosowana jest wartość zastępcza. Na dłuższa metę zużycie paliwa wzrośnie! zwłaszcza w układach MS5 z większymi mocami silnika np. MAN czy Scania
142 - czujnik ruchu igły tzn. wtrysk sterujący pierwszego cylindra. Uszkodzenie powoduje obniżenie maksymalnej prędkości obrotowej silnika a co za tym idzie spadek mocy silnika.
1352 -wtrysk sterujący 1350 -nastawnik pompy wtryskowej opisy te pochodzą z własnego doświadczenia to znaczy sam generowałem błędy w sprinterku i zapisywałem czego dotyczą mogą tylko naprowadzić na rzeczy które wymagają sprawdzenia ale trzeba też pamiętać o sprawdzeniu instalacji,zasilaniu,sterowaniu itp pozdrawiam MAPI
Czy możliwe jest, aby był uszkodzony wtrysk sterujący g80 i nie wyświetlał się błąd 542 ? Jakie wartości są na wyjściu ze sterownika na pompie vp44 dla cewki zaworu przestawiacza kąta? Czy jak jest stały błąd 550 to Ecu nie wyłącza sterowania cewki od przestawiacza kąta wtrysku(tryb awaryjny)? zawór cyka sterując go z zewnątrz. Jednak dalej nie odnosi...
P1352 - Czujnik początku tłoczenia.
czy dobrze rozumie ale komp ten syglał musi pobierać Źle rozumiesz, komputer sygnały sterujące wtryskami sam generuje na podstawie parametrów z innych czujników, jeśli steruje trzema wtryskami a jednym nie, kabel sterujący i zasilający są sprawne na całej długości to pozostaje uszkodzenie drivera sterującego sygnałem kluczującym wtrysk czyli usterka...
4 napewno, tzn pierwszy od kola zamochowego 4 od rozrządu , mam taki wtryskiwacz gdzies jak coś . rozbierzesz rozrząd zwrócisz uwagę na dolne kolo pasowe na wale , tam zazwyczaj klin ma 4mm a dziura w kole czasami 8mm, trzeba w stronę obrotów silnika dobic do ścianki to kółko, jakieś nieporozumienie z tymi kóleczkami były w 1.9d....
Zgadza się, ten silnik bez problemu odpala i chodzi bez wtrysku sterującego, możesz na próbę zdjąć wtyczkę i zobaczyć jak odpala. W autocomie powinieneś mieć opcję diagnostyki pompy vp44, jak masz to kwestia wpięcia się jednym kablem w k-line wtyczki pompy
Sprawdź rezystancję wtrysku sterującego.
A czy moge teraz wstawic 202B bo mam manual jak siedzialy 202F kupilem go 4 lata temu i do tej pory auto chodzilo bez problemow. Czy z pompa trzeba cos robic jak zmienie wtryski? I ostatnie pytanie zeby miec pewnosc gdzie odczytac kod silnika na silniku bo w bagazniku w kole zapasowym sa dane i jest AKN skoro sa zle wtryski to moze kur...a silnik byl...
Naprawiam wtryskiwacze sterujące od 4 lat wszystko da sie naprawić. Szukaj mnie na allegro pod tym samym nikiem jak ten z elektrody. Pozdrawiam cały zespół elektrody.
co tam za prądy i zasilania ?? toż to czujnik wzniosu iglicy, czyli mikrofon......
Jeśli wtryski ma rezystancje jw to należy to uznać za sprawny.
Mogło uszkodzić driver sterujący wtryskiem.
Pompka siada . Regeneracja 700zł szukaj używki .
No to brak odczytu obrotów np.
wtrysk sterujacy sprawdzilem miernikiem i nie pokazal zadnej wartosci zakupilem nowy w serwisie i go zmierzylem i ten pokazywal wartosc 0.19 ohm Dodano po 31 mam pytanko co do wymiany tego wtrysku czy moge wymienic go samego czy wymienic najlepiej wszystkie wtryski
Witam . Masz racje czeba całą instalacje wyciągnąć ,pedał gazu , komputer, przedewszyskim czujnik położenia koła zamachowego musi być podłączony i wtrysk sterujący , podać zasilanie na elektromagnes na pompę wtryskową , paliwo czeba podać albo grawitacyjnie lub pompką zasilającą ,podgrzać świece żarówek i kręcić . Ale reszte instalacji musisz sobie...
Wtrysk sterujący nie ma nic do odpalania,a do regulacji początku wtrysku w czasie pracy silnika.
Tak ma, bada początek wtrysku. Nic kodować nie trzeba.
Zmierz oporność wtryskiwacza sterującego. Musi mieć 100-120 ohma. Jeżeli ma inną oporność to jest do wymiany.
Witam. Mam dość nietypowe pytanie. Czy jeśli jeden z przewodów wtrysku sterującego zwierał do masy i samochód przejechał z taką usterką kilkadziesiąt kilometrów to czy mógł uszkodzić się w ten sposób sam wtrysk sterujący lub ewentualnie sterownik silnika? Silnik Bmw 1.8 TDS Pozdrawiam
Sprawdź śrubę trójkątną w głowicy pompy. Trafna porada, przy poprawianiu rozrządu sprawdzić dokładnie dolne koło rozrządu czy nie lata. Obroty nie pływają na ciepłym? Zobacz parametry czujnika ciśnienia w kolektorze i ciśnienia atmosferycznego. Zobacz czy odpali na plaka. Jak masz to podmień wtrysk sterujący. Popaprane są te usterki jak ciepły nie...
Sprawdziłem rezystencje cewki od wtrysku sterującego i wynosi 98ohm - jaka powinna być prawidłowa żeby wykluczyć awarie wtrysku sterującego ? gdzieś wyczytałem że 100-200 ohm. to jest czujnik indukcyjny ? to mogę tam podłączyć oscyloskop równolegle z podłączonym tym czujnikiem bo jak jest indukcyjny to będzie zasilany sygnałem modulowanym Na logikę...
Powinien mieć od 80- do 120 ale powinno być dobrze bo jeżeli silnik jest ciepły to wartość będzie większa. a jakie objawy ma silnik? Dodano po 4 Mogą być uszkodzone przewody to jest najgorsze do wykrycia ale niektórzy diagności mają nagrywarkę wpinają kostkę w złącze com i trochę pojeździsz i odczyta błędy które powstają.
wtrysk widzę że mi smuży Co przez to rozumiesz ? Podłącz vag-a i zobacz czy zgłasza błąd needle lift sensor, a druga sprawa to zobacz w gr 004 jak ustawiony jest początek wtrysku silnik mi delikatnie skrobie po stronie wtrysku sterującego Ściągnij dekiel i oglądnij sobie wałki i dźwigienki zaworowe, oraz przygotuj krople na uspokojenie i 4 koła
jak nie ma oporu to na bank jest kaput, odepnij przestawiacz wtrysku i zobaczysz czy biały dym i nierówne obroty znikną, jeśli tak tzn że kąt wtrysku jest OK bo zbyt np późny też daje takie objawy przy odpalaniu o nierozgrzanych komorach nie wspomnę-swieczki.
Uszkodzenie wtrysku to wszędzie gdzie naprawiają/regenerują wtryskiwacze. Uszkodzenie cewki czujnika jest raczej nienaprawialne. Czasem jak się przewód „uksy” przy samej wtyczce albo przy samym wtrysku to udaje się jeszcze polutować. Uszkodzenie wewnętrzne cewki kwalifikuje wtrysk do wymiany.
Jeżeli nie masz kabelków, to u Ciebie nie ma tego zaworu. Jest taki zawór i wcale nie musi mieć wtrysku sterującego Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Pompa LUCAS TYP:LS.4000 DPC RS 444B952B. DPC R 8444B952B To jest prawidłowy numer. To jest zwykła pompa. Nie żadnego elektrozaworu przestawiacza kąta wtrysku. W związku z tym nie usłyszysz żadnego terkotania.
Mam problem z cieknącym wtryskiem sterującym w mojej Omedze 2,5TD. Naczytałem się różnych rad i uzbrojony w tą wiedzę, zacząłem demontować ten nieszczelny wtrysk. Po demontażu okazało się, co powoduje przeciek. Jest to pęknięcie karkasu elektromagnesu, zrobionego z tworzywa podobnego do tarnamidu. Cewkę z obudowy wtryskiwacza udało mi się zdjąć, spychając...
Witam. Mam pytanie na której pozycji ma być wtrysk sterujący w Chrysler Voyager 2.5 TD. Bo u mnie jest na 2 od lewej czy to ma jakiś wpływ na pracę silnika? Pozdrawiam
Witam mam taki problem w renault scenic 2 1.9 dCi że nie wiem który to jest wtrysk sterujący gdyż z kazdego wychodzi kostka
wtrysk sterujący i reszta wtrysków może lać dać wtryskiwacze do sprawdzenia,problem miałem taki sam wtrysk sterujący miał dobra oporność ale końcówka lała i problemów co nie miara było niby pompa uszkodzona okazało się na ma szynie ze leje i ciśnienia takiego jak ma mnieć
Wiesz że zasilanie dochodzi do świec ale czy były sprawdzone pojedynczo czy każda grzeje? Bardzo duże znaczenie ma wtrysk nr 1. Jest to wtrysk sterujący. Tak jak kolega pisze wizyta w zbiorniku nie zaszkodzi.
Uszkodzony wtrysk sterujący Mercedes Sprinter rok produkcji 1999 silnik 2.9 TDI Może ktos wie jak ominąć ten układ aby auto jezdziło normalnie a nie 80-90km/h bez kupowania nowego wtrysku sterującego za 1200zl...
To mozliwe bo ten wykres powinien byc pojedynczy a tu jakby dostawal drugiego strzała Dodano po 11 Czy to mozliwe zeby przy złym kącie wtrysku byl efekt tego błędu?
rozpiął się tłok - może coś z korbowodem. Fiu-fiu
Jak by ktoś mia ten problem to jeden oznacza plus
MAP sensor itp. Możesz mi pokazać gdzie w tym bravo jest MAP sensor? Bardzo interesuję się tym zagadnieniem, a widzę, że mam do czynienia z fachowcem. http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... :-) Pewnie silniki TD i JTD dla szanownego kolegi to to samo. Ostrzeżenie że wypisywanie bzdur i szerzenie herezji. 3.1.14. Zabronione jest publikowanie...
Zobacz w numerach katalogowych BMW . Jeden telefon do ASO wystarczy.
Dzień dobry, Czyli wtrysk sterujący jest uszkodzony. :> Rozwiń proszę tę wypowiedź. . Czyli czy czyszczenie jak na załączonym filmiku mija się z celem? Czy nie zaszkodzi zrobić i ewentualnie będzie lepiej, a na pewno nie gorzej?
powodów braku mocy może być wiele,bez podłączenia komputera trudno będzie Ci znaleć uszkodoną część.może to być wina wtryskiwacza,N75,turbiny,nieszczelności itd. Dodano po 4 jak wyglądają korekcje w grupie 13.Żeby sprawdzić wtryskiwacz jedna osoba nie wciśnie gaz 3000obr.a druga osoba puknie np.kluczem w ten wtryskiwacz.Czy była sprawdzana turbina podczas...
A sprawdzałeś wtrysk sterujący?? i jego instalacje do ecu...
Wtrysk sterujący
Jeśli miał wiele błędów i zostały skasowane, to jedź jeszcze raz i może teraz będzie właśnie, ten ważny błąd, który pomoże rozwiązać problem
Czy to może być wina pompy wtryskowej, że nie wkręca się na obroty i przy dodaniu gazu kopci na biało tak przyczyna jest wadliwy kąt wtrysku . Masz dwie opcje sprawdzić i ustawiic poprawnie kąt. Przyczyna moze być w tkwic w pompie . np czujnk obrotów pompy , badz zawór sterujący kątem wtrysku, zatarcie elementów zmianiajacych kąt.
Może żle napisałeś , ale wtrysk sterujący powinien mieć ok. 100 Ohm.
Ciśnienie paliwa trochę niskie jak na MPI - powinno być o ie pamiętam ok 3.5 . Zawory były regulowane? W tym silniku luz reguluje się płytkami. Jaki masz sterownik silnika? Jeśli małą hybrydę IAW5AF to znane są jej przypadłości usterkowe ale jeśli masz LPG to jeśli jest w niej uszkodzony obwód sterujący wtryskiem to na gazie powinien pojechać. Skłaniam...
To masz albo zwarcie do masy kabla sterującego od wtrysku w wiązce, albo uszkodzony, przebity driver wtryskiwacza w sterowniku
Na wteyskach trochę paliwa się pokazuje jak odkrece przewody żeby odpowietrzyc Paliwo musi pryskać jak poluzujesz przewód. Wtrysk sterujący tam jest?
witam mam problem y sharanem silnik 1.9td. na które piny w ecu id przewody w wtrysku sterującego. wtrysk sprawdzony wiec muszę mieć uszkodzona instalacje. bo vag opisuje zwarcie do plusa lub przerwę. czy przewody z wtrysku idą bezpośrednio do ecu. nie wiem jak je zlokalizować. bo możne łatwiej było by puścić 2 przewody i z głowy. błąd 542
Znaki to nie wszystko. Sama pompa może regulować kąt wtrysku i jak tego nie robi to masz objawy jak wyżej. Czasem pomaga korekta fizyczna (lepiej odpala gorzej z mocą) ,ale należało by sprawdzić czy układ w pompie działa poprawnie. A to jedynie z komputerem i działającym wtryskiem sterującym.
Czy ktoś ma inny pomysł co z tym (złomem) może być, jak nie wtrysk sterujący?
SDi ma elektroniczny pedał gazu i pompę wtryskową z elektromagnetycznym nastawnikiem dawki i przestawiaczem kąta wtrysku, ma przepływomierz, egr i wtrysk sterujący, no i ma bezpośredni wtrysk paliwa do cylindrów, bez komory wstepnej
Mam samochód z obciętym przewodem idącym do wtrysku sterującego, jest tam trzy żyły - czarna, biała z brązowym paskiem i biała z różowym paskiem. Kupiłem nowy wtrysk sterujący i jest wtyk na dwa piny. Mógłby ktoś poratować informacją które żyły powinny być podłączone albo schematem wyprowadzeń edc? Czy polaryzacja wyprowadzeń ma w tym przypadku znaczenie?...
Sprawdź wtrysk sterujący. Jakiego koloru masz literkę I na tylnej klapie w napisie TDI?.
Kontrolka wystąpiła z powodu, uszkodzenia nastawnika pompy wtryskowej, lub wtrysku sterującego zamykam.
a jednak nie pompa, uszkodzony był wtrysk sterujący.
Przewody powrotne a wtryskach , sprawdź vagiem wtrysk sterujący ten z kabelkiem.
A który to rok?
Witam wszystkich Pacjentem jest auto Audi A6 C4 2,5 TDI 140 km przebieg 700 000 km Problem jest falowanie na jałowym jak się rozgrzeje, i ciężko ja dobudzić do pracy. Jak zapali lekki bączek i jest ok Falowanie pojawiło się po wymianie końcówek wtryskiwaczy,(później zalacze wydruk) z paleniem dalej jest problem. Błędów nie ma, oporności na wtrysku sterującym...
W dole pompy masz zawór sterujący kątem wtrysku. Zobacz przewody czy nie obleciała z nich izolacja ! jesli ok to go wymień. Mozę być opcja ze przyciera się tłok przestawiacza w obudowie ale bez wymiany zawóru na sprawny nie dowiesz sie.
witam powie mi ktoś na którym cylindrze ma być wtrysk sterujący w 406 1,9td układ bosch
Witam forumowiczów zakupiłem sprintera z silnikiem 2.9td,silnik rano zapala z lekkim opóznieniem tzn trzeba go kręcić kilka sekund póżniej zapala od strzała,silnik po zapaleniu lekko dymi na niebiesko po dodaniu gazu niebieska chmura jest taka,że nic z tyłu nie widać i wkręca sie maksymalnie na 2600 obrotów jak mu odepne siwą kostke której przewód idzie...
A wtrysk sterujący sprawny,kąt wtrysku ustawiony.
Zasilanie i masa mierzone żarówką w trakcie kręcenia silnikiem? Czy tak psuje się EDC16c34 Nie, nie jest to jakaś popuarna usterka. Bardziej patrzyłbym na zasilania a sterownik możesz bez rozbierania zerknąć na oporność wyjść sterujących wtryskami. Wzgledem pinu msy i zasilania. Ocywiscie na wyjętym z auta. Od razu zmierz wiazkę na przyzwarcie do masy...
Pewnie martwisz się o komputer sterujący wtryskiem. Bez obaw możesz odłączać akumulator. Niektórzy zalecają odłączać najpierw "-" i podłączać najpierw "+", ale moim zdaniem jest to prawdziwe tylko przy odpalaniu samochodu z pomocniczego akumulatora (z drugiego auta). Odłączanie aku, oczywiście przy wyłączonym zapłonie, jest dla ECU zupełnie nieszkodliwe.
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
Kąt wtrysku trzeba sprawdzić komputerem. Bo jak pompa szrot i przestawianie kąta wtrysku nie działa to takie objawy. Jeśli komp pokazuje ci małą dawkę to w rzeczywistości masz ustawiona dużą (komp zszedł do małej wartości bo realnie jest wyższa). PS Żeby sprawdzić kąt wtrysku komputerem wtrysk sterujący musi być sprawny.
chodziło ci cały czas o wtrysk sterujący
Dioda świecąca na 12V (lub z rezystorem 1KΩ) lub kontrolka z malutką żaróweczką, max1,2W jeden koniec przewodu kontrolki do plusa, drugi do przewodu sterującego wtryskiem. Ma błyskać w trakcie kręcenia rozrusznikiem.
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
Hejka. Nie bardzo znam się na MB i nie kojarzę MSM ale DFI to coś z układem sterującym wtryskiem a P0020 to błąd czujnika wałka rozrządu CMP Ale mogę się mylić. Może to ci pomoże: http://www.motodok.com/Documentation/Fil...
Wtrysk sterujący też zamieniany?
A jest wtrysk sterujący czy wyleciał?
Już wiadomo : WTRYSK STERUJĄCY
Wprawdzie w innym samochodzie, ale problem lejących wtrysków wynikał nie z wtrysków a upływności do masy przewodów sterujących wtryskami. Taka upływność powodowała, że wtryski się nie domykały. Podłącz oscyloskop na sterowanie wtryskami i sprawdź czy impulsy są poprawne.
wtrysk sterujący wtyczka wtrysk sterujący nissan cewka wtrysk sterujący
rygiel domofonu tranzystory mutujące transformator halogenowy zmienne
thomson 26hu5253 generator prądu
Jak podłączyć fotokomórki do Magic 600? Factory reset Xerox PHASER 6510 DN - instrukcja