witam, jedno zasadnicze pytanie: 2.4 td (125km) zgadza się? jeśli tak to moim zdaniem zawodzi wtrysk sterujący
Wtryski sterujące występują również w Boschu. W Łodzi masz dobry warsztat na ul. Centralnej 43
[quote="Mustang GT"] nie ma znaczenia co zastosujesz czy klej czy lut, ważne by obwód był zamknięty - ot cała filozofia bo póki co to nie jest skoro wywala taki błąd.
Zawsze dla pewności możesz zamienić miejscami wtrysk sterujący. Zobaczysz, czy błąd się pojawia.
Czy możliwe jest, aby był uszkodzony wtrysk sterujący g80 i nie wyświetlał się błąd 542 ? Jakie wartości są na wyjściu ze sterownika na pompie vp44 dla cewki zaworu przestawiacza kąta? Czy jak jest stały błąd 550 to Ecu nie wyłącza sterowania cewki od przestawiacza kąta wtrysku(tryb awaryjny)? zawór cyka sterując go z zewnątrz. Jednak dalej nie odnosi...
Hejka. Nie bardzo znam się na MB i nie kojarzę MSM ale DFI to coś z układem sterującym wtryskiem a P0020 to błąd czujnika wałka rozrządu CMP Ale mogę się mylić. Może to ci pomoże: http://www.motodok.com/Documentation/Fil...
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
uszkodzony wtrysk sterujący (zależy jeszcze jak, czy np. leje czy elektryczne uszkodzenie) powoduje w mniejszym lub większym stopniu błąd doregulowania faktycznego początku wtrysku, to nigdy nie pomaga ani w osiągach ani w ekonomii.
Zamieniłem wtrysk 3 z 4 i dalej 3. cylinder nie pracuje. Jaka jest metodyka dalszej diagnostyki? Da radę jakoś na krótko podłączyć wtrysk innymi przewodami? Czy ten sygnał sterujący wychodzi bezpośrednio z sterownika silnika?
Sprawdź okablowanie wtrysku do pompy adblue. Zrób test dozowania . Błąd występuje wymień płytę sterującą w pompie adblue lub pompe.
wtrysk sterujący był sprawdzany omomierzem. Według instrukcji wartości się zgadzają. Czy mogą być takie objawy ze silnik traci moc i silnik nie równo pracuje??? Z kolei odłączałem wtyczkę od wtrysku sterującego i błąd w kompie był zupełnie inny dotyczący konkretnie uszkodzenie wtrysku dlatego to mi miesza i nie wiem gdzie szukać.
Auto jest od dziś u mechanika. Dzwonił już że podmienił wtrysk sterujący i błędu 542 już nie ma czyli OK. Ale na 99% do wymiany pompa wtryskowa. Dorwałem już na miejscu za 250zl I jutro już będzie wymieniana. A więc trzymajcie kciuki żeby to był koniec 😀
Czy to może być wina pompy wtryskowej, że nie wkręca się na obroty i przy dodaniu gazu kopci na biało tak przyczyna jest wadliwy kąt wtrysku . Masz dwie opcje sprawdzić i ustawiic poprawnie kąt. Przyczyna moze być w tkwic w pompie . np czujnk obrotów pompy , badz zawór sterujący kątem wtrysku, zatarcie elementów zmianiajacych kąt.
Pewni pompa paliwa (wysokiego ciśnienia) już gryzie obudowę i sypie opiłkami na wtryski. Niestety te pompy tak mają.
Jeżeli nie masz kabelków, to u Ciebie nie ma tego zaworu. Jest taki zawór i wcale nie musi mieć wtrysku sterującego Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Pompa LUCAS TYP:LS.4000 DPC RS 444B952B. DPC R 8444B952B To jest prawidłowy numer. To jest zwykła pompa. Nie żadnego elektrozaworu przestawiacza kąta wtrysku. W związku z tym nie usłyszysz żadnego terkotania.
Witam mam taki problem samochód ciężko zapala jak odpali nie wkręca się na obroty ,nie dymi na biało po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd czujnika wzniosu iglicy czy to może być wtrysk sterujący ??
Błąd P0201 Otwarte lub zwarte przewody wtryskiwaczy. Nieprawidłowe działanie kierowcy. Otwarty lub zwarty obwód sterownika wtryskiwacza. Wiązka przewodów czasami ulega zwarciu z elementami znajdującymi się pod maską. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. Dalej: Sprawdź wtryskiwacz cylindra nr 1: Zlokalizuj wtryskiwacz paliwa dla cylindra nr 1...
P1352 - Czujnik początku tłoczenia.
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
odepnij kostkę od wtrysku i podoginaj piny ,możliwe że cewka sterująca dostaje złej oporności szczególnie dzieje się po nagrzaniu
Zrób zdjęcie z ustawionych blokad. Ps są dwie blokady na wał do tdi na pompie i tdi z pompowtryskami. Wtrysk sterujący działa? Błędów brak?
Ok, kolego ale podłożony był sterownik z innego identycznego ciągnika i zero problemu. Więc problem ewidentnie leży w sterowniku. Tu jest układ jakiś 48 nóżek potem małe tranzystory i tranzystory sterujące wtryskiem.
Czy maxiecu zobaczy kąt wtrysku?
142 - czujnik ruchu igły tzn. wtrysk sterujący pierwszego cylindra. Uszkodzenie powoduje obniżenie maksymalnej prędkości obrotowej silnika a co za tym idzie spadek mocy silnika.
W dole pompy masz zawór sterujący kątem wtrysku. Zobacz przewody czy nie obleciała z nich izolacja ! jesli ok to go wymień. Mozę być opcja ze przyciera się tłok przestawiacza w obudowie ale bez wymiany zawóru na sprawny nie dowiesz sie.
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
Witam. Przyjechał na lince T4 jak z tematu. Kręci jak szalony i nie pali. Co sprawdzone : Przy kręceniu z wydechu wali bialym dymem, jakby timing się nie zgadzał Obroty wału widzi ok Dawka przy kręceniu w grupie 1 rośnie Zasilanie ecu jest Nastawnik działa w zakresie 0.74-4.64V Zasilanie N109 jest Na samostarcie chodzi Rezystancja wtrysku sterującego...
Testowo dwa przewody by potwierdzić uszkodzenie przewodów.
Zajrzyj do płytki sterującej. U mnie wyskakiwał błąd od wtrysku a winna była właśnie płytka.
Witam Pacjent to Peugeot 307CC 2.0 HDI 100kW 2008r, od 2 tygodni auto zaczęło szarpać w zakresie obrotów 1800 - 2000 (co jak wyczytałem w necie częsty problem z różnymi przyczynami), przy gwałtownym ruszaniu pierwszy, drugi bieg ok a na trzecim najpierw go przydławi i dopiero wejdzie na obroty. Po podpięciu pp2000 w kalkulatorze sterującym silnikiem...
Pierwszy to od zmiennej długości kolektora ssącego, a dokładniej elektrozaworu nim sterującego (lub okablowania) W sumie mało istotny. Drugi to błąd składu mieszanki, tu przyczyn może być wiele, przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski, EVAP itd.
heh oczywiście że TSC tylko w ABS szukałem ale kiedyś koleś sczytał mi problem komputerkiem diagnostycznym błąd wtrysku sterującego dodam że silnik głośniej zaczął pracować
Może żle napisałeś , ale wtrysk sterujący powinien mieć ok. 100 Ohm.
Czyli jaki będzie błąd?
Klapa całkowicie otwarta. Te sterowniki ograniczają obroty gdy są błędy z czujników obrotów wału bądź wtrysku sterującego. Sęk w tym, że brak jakiegokolwiek błędu w edc.
komputer do sprawdzenia bledow i kasowania, potem kodowanie wtrysku odpowiednie (CYLINDRY LICZYMY OD SKRZYNI) na koniec jazda probna na rozgrzanym silniku i zrobienie odciecia wtrysku. odciecie wtrysku to jazda na prostym rownym odcinku drogi na biegu 3lub 4 lub 5 lub 6 startujesz na 1400obr cisnies na 3 tysiace puszczasz gaz nie hamujesz nie skrecasz...
Wiem i nie wiem, za regulację odpowiadają: - czujnik położenia wału - wyczyszczony i sprawny (bez niego by nie odpalił) - zaworek N108 w pompie - podmieniony ze starej gdzie padł nastawnik - i to samo - wtrysk sterujący ?? nie generuje błędu - jestem w trakcie poszukiwań dawcy na podmianę, tak na wszelki wypadek. Ale coś mi się wydaje, że to nie pomoże...
Witam, mam problem z hyundaiem, podczas jazdy zgasł i już nie odpala. Wymienione czujniki walu i walka, cisnienie paliwa ok, pompa wyczyszczona, filtry nowe. Na plaku odpala ale nie ma reakcji na gaz. Po podłączeniu komputera wyskakuje błąd p1645 woltaż turbodoładowania sterującego wtryskiem. Proszę o pomoc.
Cytat: wtrysk widzę że mi smuży' to znaczy cze tak jakby był wyciek z niego ale nie wielki widać tłusty brud dookoła wtrysku a odnosnie vag-a to przy naprawie skrzyni podawał błąd 0550
teraz ja opowiem Wam swoją historje- laguna dti '99. głowica po naprawie, luz na zaworach prawidłowy, ciśnienie na cylindrach oki, czujnik położenia wału- nowy, przepływomierz- nowy, paliwo nie schodzi, świece grzeją, pompa paliwa oki, zapala po nocy normalnie, turbina bez luzów- znaczy ok., NIESTETY nikt nie wie i nie potrafi stwierdziś dlaczego brakuje...
a sprawdzaliście sygnał sterujący wtryskiem na oscyloskopie ? da sie ten błąd wywować na postoju czy tylko po dłuższej jeździe?
Dokładnie, musisz porównać. Sprawdź też oporność pomiędzy każdym pinem wtrysku a masą całego auta (silnik). Tak jak Ci napisałem, sprawdź wtyczkę w środku. Sprawdź także ciągłość przewodu sterującego wtryskiem. To jest troche trudniejsze bo trzeba odpiąć wtyczkie od ECU i o wtrysku i sprawdzić czy nie jest przypadkiem przerwany. Czasami bywa tak że...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
To już jest nas trzech. Ostatnio zrobiłem procedurę dopalania i po tym błąd był obecny cały czas. dopiero jak komora silnika wystygła dało się go skasować. Mi został tylko do sprawdzenia komputer sterujący. bo on też się strasznie nagrzał
Witam jakie objawy może powodowac uszkodzony wtrysk sterujący w sposób mechaniczny czyli obwód cewki jest vag błędu nie wyrzuca,a objaw jest taki że nie można ustawić wymaganego kąta wtrysku przy sprawnej pompie wtryskowej.
Tak sprawdziłem Problem rozwiązany :) Lejące wtryski a zwłaszcza sterujący , komputer nie pokazał błędu bo lała końcówka , sterowanie było dobre . Dziwi mnie jednak fakt że przy tak nieżywym wtrysku auto nie dymiło ?? No ale cóż czasami zdarzają się takie cuda :) Jeszcze raz dziękuję wszystkim za cenne sugestie i śledząc tematy postaram się odwzajemnić...
Sprawdż oporność cewki czujnika wzniosu igły .. ma być około 100 ohm wtrysk sterujący 110 om A jaki kąt wtrysku pokazuje komputer ?
Naprawa tej pompy kosztuje chyba ok.3.5tys.zł.W moim zakładzie pracy wyjmowałem te pompy już kilka razy. póżniej wysyłane były do Sochaczewa i za każdym razem wymieniony był moduł sterujący.
Witam!Jak w tytule mam problem z wtryskiem sterującym.Silnik wogóle nie pracuje na tym cylindrze tzn.przy poluzowaniu nakrętki od wtryskiwacza nic się nie zmienia.Silnik chodzi na 3-ech garach.róbowałem się połaczyć vagiem ale wyskakuje mi jakiś błąd komunikacji i nie daje rady.Silnik miał zmienianą uszczelke pod głowicą i po tej wymianie przestał pracować...
https://obrazki.elektroda.pl/5424509000_... Witam. Auto Chevrolet Cruze 2013r 2.0 tdi (LNP). Silnik ma błędy p2147 -Obwód sterujący napięciem wtryskiwacza ,grupa 1 - napięcie za niskie. Nieraz generuję się tez błąd p2150 - obwód sterujący wysokim napięciem wtryskiwacza ,grupa 2 - niskie napięcie . Ale zazwyczaj tego drugiego błędu...
VW T4 2.5 TDI 2002r 102km ACV Mam problem z T4 autko odpala bez problemu na luzie wchodzi na obroty, jednak w czasie jazdy nie uzyskuje więcej jak 2400-2800 obrotów i wtedy zaczyna kopcić na biało tracąc moc i szarpiąc. Żadna kontrolka się nie świeci Elektronik na komputerze wykrył błąd nr 17656 błąd wtrysku sterującego sprawdzona oporność 100 omów...
Błąd powrócił? Problem który opisujesz może mieć źródło w Nastawniku dawki paliwa, zaworze wyprzedzania wtrysku, we wtrysku sterującym lub w czujnika położenia wału.
Był to błąd komputera sterującego wtryskiem wystarczyło odłączyć akumulator i włączyć np. światła tak aby w wyzerować z prądu całą elektrykę i pozostawić go przez pewien czas. Ja tego nie zrobiłem i prawdopodobnie w kondensatorach pozostał prąd przez co komputer utrzymał błąd.
Sprawdzę w poniedziałek popołudniu. A kolega robocop o jaki tłoczek chodzi? Błędy jakie miałem to zwarcie wtrysku sterującego z +. Wtrysk wymieniony u mechanika i poprawiał kąt wtrysku bo był podobno za bardzo przestawiony ale teraz nie chodzi tak równo na ciepłym jak wcześniej. I błąd jeszcze jest czujnik temperatury zwarcie z +
Witam. Miałem uszkodzony czujnik na wtrysku sterującym bo pokazywał błąd, nie pamiętam już jaki. Nie było możliwości ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu. Autko było zamulone do ok 2000obr, po wymianie wtrysku jest lepiej, ale to jeszcze nie to bo auto ciężko odpala. Słyszałem że powinien palić na dotyk, a tu muszę troszkę pokręcić żeby chwycił. Kąt...
Witam. Jakiś miesiąc temu autko zaczęło czasem szarpać, puzniej zapaliła się kontrolka świec żarowych i miga cały czas po odpaleniu. Wzrosło spalanie. Na kompie wyszedł błąd 17654 czujnik wzniosu iglicy nieodpowiedni sygnał, nieciągły. Wymieniłem wtrysk sterujący i filtr paliwa i nadal to samo. Wtrysk z mojego vw ma 97 Om. Proszę o pomoc może ktoś tak...
Radzę zacząć od sprawdzenia ustawienia zapłonu oraz czy wtrysk sterujący został wymieniony na odpowiedni (mam na myśli ten sam numer wtrysku)
Z ciekawości muszę to sprawdzić na swoim opelku. Rozbierając sterownik silnika nie zauważyłem tam przetwornicy StepUp. Na linii sterującej wtryskami były charakterystyczne mosfety spięte z masą. Ale to była szybka analiza więc obarczona dużym błędem. Więc jest temat do głębszej analizy.
Nie tylko w dieslach mój błąd
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
Wstrzymaj się z wymianą pompy, robiłem raz taką, pokazywało błąd zaworu sterującego kątem wtrysku (TCV), nie miała mocy, ledwo jechała, problemem był czujnik położenia wału korbowego. Jak masz komputer albo oscyloskop to go sprawdź najpierw.
Witam Serdecznie trafił się ciężki przypadek , auto przywiezione na lawecie po remoncie silnika nie steruje wtryskami Łączna ilość kodów błędów: 2 P0602 - Błąd w programowaniu modułu sterującego (00) - Obecny P1113 - Obwód czujnika pozycji dezaktywacji portu, napięcie za niskie (02) - Obecny - - mechaniki spr rozrządy po znakach jest ok - wspólny +...
problem rozwiązany uszkodzony kabel do wtrysku sterującego Pozdrawiam ! i Dziekuje wszystkim za pomoc
147 praktycznie w każdym jest zapisany a co do tego 53 to filtry wymieniałes? Ciśnienie pompy łopatkowej masz dobre? Można spróbować zrobić kalibrację hydroststu. Możesz mieć też przeciek wewnętrzny ale i usterkę elektryczna silnika krokowego, jego wiązki czy jednostki hcu sterującej tym silnikiem.
A czy ja powiedziałem że problem jest rozwiązany w 100%?? Ja tylko napisałem że błedy sa skasowane, komputer steruje wtryskami, auto odpala. Ale nie napisałem czemu komputer miał jakiś błąd i nie sterował wtryskami bo nie wiem. Temat nie zamkniety więc czekam na dalsze sugestię. Bo przecież z czegoś te błędy się pobrały.
Witam. Opiszę problem podobny do innych tutaj, może ktoś miał akurat taki i się z nim uporał. Kiedy włączam Drive odrazu szarpnie i to dość sporo, poza tym przerzuca dalej czysto. R także czysto. Kontrolka trakcji się pali (ABS, ESP) przy okazji pojawił się błąd wtrysku sterującego więc pomyśleliśmy że to może z tego powodu szarpie jednak po wymianie...
...spróbuj się połączyć z modułem immobilizera i zobacz czy widzi transponder w kluczyku. Czasem ten błąd (17978) jest efektem problemów z zasilaniem, np. uszkodzonej kostki stacyjki.
siemka pacjent golf 4 1.6 16v AZD 105km problem wgląda następująco auto nie odpala, po wymianie wtrysków i czujnika położenia wału po prostu kręci i wtryski nie otwierają się, pompa paliwa daje paliwo tak jak powinna, auto odpala na auto starcie od razu. Wymieniłem komputer dalej jet to samo na wiązce jest połączenie ale tu jest mały problem bo plus...
Może uszkodzony wtryskiwacz sterujący byl podmieniony, jezeli odlaczysz wskazuje na błąd. czyli instalacja jest ok. jednak czytalem ze jezeli wtrysk zepsuty/ odlaczany to w tedy dolny zawor wylapuje poczatek wtrysky. Dzis zostal zmieniony, nic to nie dalo.
Z tego co kolega opisuje to pewnie błąd: 00542 - czujnik skoku iglicy G80 - wejście otwarte. Przerabiałem to ostatnio.
Jeśli miał wiele błędów i zostały skasowane, to jedź jeszcze raz i może teraz będzie właśnie, ten ważny błąd, który pomoże rozwiązać problem
Witam! Trafiło do mnie BMW... Kiedyś klientowi zgasł zaciągnął do mechanika i pompa poszła do regeneracji, wtryski sprawdzone...po zamontowaniu nie odpala cały czas błąd 42 moduł sterujący DDE (EEPROM i konfiguracja) W autocomie jest taka procedura przy tym błędzie ale nic to nie pomaga Co proponujecie jakieś sugestie..... Pozdrawiam!
Witam ponownie. Sterownik silnika naprawiony, są wszystkie kontrolki i działają prawidłowo. Według ich wskazań można wykluczyć zablokowane immo czy inne nieprawidłowości. Auto nie zapala, pompa nie podaje paliwa na wtryski. Wtrysk sterujący działa - sprawdzałem - wyjałem i podłączyłem prąd i sie chowa. Sprawdziłem błędy na zworkę i Check wskazuje: 1...
Cześć, mam problem z moim autem, ostatnio zgasło jak dojeżdżałem do skrzyżowania i nie chciało już odpalić - komp pokazał tylko błąd wtrysku sterującego ale on na pinach ma rezystancję 100ohm więc wychodzi na to, że jest sprawny. Dodam, że Vp 44 była regenerowana jakieś pół roku temu. Auto odpaliło na plaka ale po puszczeniu gazu zaraz gasło. Po chwili...
A możesz podać dokładny kod błędu?
Witam wiem że może odgrzewam temat ale ręce mi już opadają. Jak w temacie było uszkodzone turbo wymieniłem na nowe (naprawdę nowe!!) I praktycznie zaraz po odpaleniu zapala się kontrolka silnika i świec żarowych samochód wchodzi w tryb awaryjny. W komputerze wtrysku błąd P2563 . sprawdziłem podciśnienia wszystko ok wymieniłem zawory sterujące podciśnieniem...
jedyny bład jaki jest w sterowniku silnika to bład poczatku wtrysku ale numeru nie znam.postaram sie dopisac jak kolega podjedzie
Co to może być? Opętał go zły duch. Albo odprawisz egzorcyzmy albo sprawdzisz podstawy jak iskra,paliwo(pompka)sterowanie wtryskami,błędy itp.
Witam. Przed świętami robiłem stilo z prawie identyczną usterką, tylko komputer wskazywał trzeci cylinder (wtrysk). Błąd dało się kasować lecz po odpaleniu i dodaniu gazu powyżej 3000 rpm błąd ponownie wracał. Podczas jazdy szarpanina itd. Stilo miało LPG. Po dokładnym sprawdzeniu okablowania i sterownika gazu pozostał na placu boju sterownik od silnika....
Wszystkie błędy jakie mogą wystąpić w 2.5 tdi : AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA - 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ - 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY - 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER - 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA - 00628 KONTROLA RÓŻNA...
witam mam problem z primerką P11 z silnikiem CD20T zaśiwca się kontrolka CHECK i zapisuje się usterka o nazwie F/INJ F/B 2. W serwisie powiedzieli że to wtrysk sterujący, wymieniłem go i nadal to samo, szczególnie gdy silnik jest zimny. Koledzy POMOCY!!!
gdzie idzie wiązka od czujnika stop i podzieli się wiedzą. 1- bezpiecznik SC14 2- połączenie 2 (15a) z potencjałem plus w wiązce przewodów tablicy przyrządów 3 - złącze 12-stykowe, w obudowie ochronnej złącz wtykowych, w podszybiu, strona lewa i dalej komputer sterujący układem bezpośredniego wtrysku oleju napędowego, w podszybiu na środku 4 - połączenie...
Witam, postaram się teraz opisać problem. Na początek powiem, że auto ma zregenerowany wtrysk sterujący (świeżo założony .... wcześniej był jeszcze błąd iglicy). Auto dymi na biało , obroty max 2500 , problem z odczytem grupy 004.3 (tzn. gdy jest zimny , wtedy mam możliwość przez kilka sekund odczytać kąt , potem już przechodzi w tryb awaryjny i nie...
Auto z 93r, Silnik D15B2, wtrysk PGM-FI dual-point. Objaw jest taki, że auto odpala, po ok. sekundzie gasnie, zapala się zółta kontrolka, dioda na ECU pokazuje "16" czyli uszkodz. wtryskiwacz lub jego obwód. Oporności wtryskiwaczy prawidłowe w/g moich danych, tj: górny 2Ω, dolny 8Ω. Instalacja sprawdzona-o.k. Od kwietnia b.r. usterka narastała...
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Pacjent: VW CADDY 1.6 TDI 2012 r. 102 KM silnik CAYN System Siemens. Problemem jest to co w temacie, czyli w samochodzie uszkadzają się wtryskiwacze elektrycznie, czyli stos piezo. Historia wygląda następująco. Samochód po wymianie silnika na używany o przebiegu 30 000 km, zakupiony z wtryskami, turbiną, pompą, ogólnie całym osprzętem. Kłopot zaczął...
Taki mały problem z kątem wtrysku,podczas jazdy traci moc i wywala błąd regulacji wtrysku. Kąt wtrysku na wolnych obrotach ok45 ,w BS to samo ,jednak po dodaniu gazu maleje do zera i 255. Wtrysk sterujący sprawny,daje sygnał,na odłączonym kąt ok39 bez zmian po dodaniu gazu. Padło na sterownik,też podmieniony i bez zmian.Zostaje pompa lub zawór kąta...
Ten sterujący ma być na 4?? Nie.Na 5-tym.:D
Witam jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Jestem posiadaczem Seata Alhambry 98r. z silnikiem 1,9 tdi 90km po zakupie padł mi silnik mechanik wymienił mi go ale jak się okazało z AHU na 1Z i problem polega na tym że po wymianie stracił moc turbina dmucha ale nie daje mocy i miga kontrolka świec żarowych na vag comie wychodzi błąd wtrysku...
Gdzie szukać przyczyny?, bo ten błąd nie zawsze wyskakuje, ale jak wyskoczy to nie można odpalić silnika. Witaj tu masz troszkę więcej informacji. P0606 Procesor jednostki sterującej pracą silnika/mechanizmem napędowym Sprawdzić następujące podzespoły: Jednostka sterująca pracą silnika Wykonaj wszystkie kroki diagnostyki 1: Sprawdzić łączność na wtyku...
Dziękuję za pomoc. Stały plus jest na sterowaniu wtryskami, sprawdziłem kable sterujące z wtrysków do kompa, są ok. Wyłączyłem zupełnie z obwodu czyli przywróciłem instalację oryginalną i nadal nic. W błyskach cały czas można odczytać błąd 11 czyli błąd czujnika położenia wałka. Dodam, że samochód ma automatyczną skrzynię biegów, choć to pewnie nie...
Sorki ale bylem na wigili. Komputer pokazał błąd DF055-urządzenie sterujące ciśnieniem doładowania. Natomiast komputer w aucie pokazuje wtrysk defekt. Po zapaleniu błędu auto traci znacząco moc. Wymieniłem dzisiaj za 600zl czujnik ciśnienia doładowania ale błąd nie zniknął. Nie chce wrzucać więcej kasy w błoto. Silnik 3.0dci 177 koni 2003 rok. Dodano...
miałem taki problem w twingo z tym samym błędem. Okazało się że komputer uwalony i nie sterował masy na przekaźnik sterujący wtryskami i cewką. Jeśli to wina tego przekaźnika to na pinie 66 nie będzie +. W clio z tym silnikiem są te same piny co w twingo. Ja przekaźnik miałem przy akumulatorze obok przekaźnika od pompki paliwowej i wentylatora.
Witam. Peugeot 307sw 2.0. Hdi. Auto nie chce odpalać, po przekreceniu kluczyka rozrusznik działa jednak nie odpala. Aby odpalić muszę kilka razy zamknąć i otworzyć drzwi z kluczyka, wtedy działa. Po podłączeniu pod Peugeot Planet 2000 pojawia się blad: BŁĄD STAŁY, OBWÓD WTRYSKIWACZY, STOPIEŃ STERUJĄCY WTRYSKIWACZEM USZKODZONY. Po wykasowaniu błędu odpala...
Przy pompie vp niesprawny czujnik wtrysku sterującego nie powoduje zapalenia kontrolki EDC jednak sterownik widzi to jako błąd. Weryfikacja początku tłoczenia odbywa się wtedy w oparciu o czujnik obrotów wałka pompy. Silnik pracuje praktycznie bez zmiany parametrów. Część manów z pompą VP w ogóle nie posiada wtrysku z igłą.
Sprawdzić wtryski na pewno nie zawadzi . Warto też sprawdzić filtr paliwa Następne błędy to błędy wewnętrzne jednostki sterującej i tu watro by było podpiąć cię pod komputer diagnostyczny. Ostatni błąd to za niskie napięcie .
Witam.... Problem rozwiązany. DTC1640 - moduł sterujący elementu grzewczego - błąd znikł po aktualizacji oprogramowania komputera wtrysku DTC2002 - filtr cząstek stałych - w moim przypadku uszkodzone (skorodowane) wężyki przed i za filtrem cząstek stałych - wymienione i po sprawie DTC1525 - zgodność sygnału multipleksowego dla tempomatu - błąd towarzyszący...
A sterowanie na wtryskach jest? Jak tak to albo zła dawka (błąd czujnika) zapchany wydech ,padł ECM.
Zaworek n75 oraz n108 to te dwa polstikowe po prawej stronie tam gdzie sa podlaczone wezyki te tez posprawdzaj moze jakis jest nieszczelny. Najlepiej jednak sprawdzenie kata wtrysku proponuje, moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury.(17656 regulacja poczatku/kata wtrysku) Na 100% . N 108 jest w pompie wtryskowej...
wtrysk sterujący rezystancja wtrysk sterujący oporność wtrysk sterujący wtyczka
hotel blokada panele dachy płaskim tranzystor a1266
philips fc690 prostownik ideal
Schemat przodu BMW E30, w tym bizel Brak świateł pozycyjnych w Toyocie Corolla Verso 2007