Osobiście nie wierzę w takie wynalazki, ale próbuj.
2.0 dCi ma zdecydowanie większy problem z wtryskami.
Do starego wykrętaka dospawałem tak ze 20 cm drutu 10, budowlanego, pierwszego jaki mi się pod rękę nawinął, oraz dospawałem coś w rodzaju rączki, całość wygląda jak litera T z wykrętakiem na końcu. Radzi sobie całkiem nieźle.
Miałem tak samo jak w 1 poście silnik rhy sid801 ale Peugot 307, finalnie sprawdziłem czy idzie wysterowanie wtrysków na oscyloskopie i było 5.8A działka 1ms, okazały się wtryski zapieczone od paliwa gdzie auto zgasło w czasie jazdy.
tak wiem ale sterownik odpowiada za ten zawór więc jeśli przekaźnik będzie uszkodzony nie poda napięcia na sterownik a ten nie odblokuje zawór ( dobrze kombinuje ?? ) tak miga ( ale podczas kręcenia rozrusznikiem miga ponownie bez stałej częstotliwości ) ale jak podam samostart na dłużej to silnik pracuje tylko ten przekaźnik bardzo hałasuje Auto stało...
Czy uruchamiasz samochód na benzynie czy odrazu na gazie? bo jak cały czas to robisz na gazie to na 99% są zapieczone wtryski paliwa.
komputer z CC900 nie ma immo do pracy silnika 900 wystarczy TYLKO czujnik położenia wału, cewki i wtryskiwacz, i jako-tako chodzi, a jak podłączysz MAPsensor to już chodzi ładnie, miałem Cieniasa i robiłem z nim najróżniejsze eksperymenty :) 900tka to najlepszy silnik Fiata sonda lambda i zawór evap w ogóle nie są potrzebne skoro wtrysk cyka no to sprawdź...
tak, filtra paliwa wymieniony- zapomniałem dopisać) Dodano po 1 obstawiam właśnie coś z ciśnieniem paliwa. Możliwe że przewody zawalone przez jazdę w większości na gazie? Wtryski zapieczone? Czy użycie jakiegoś preparatu jest możliwe?
Sprzęt kupiony. Sprzedawca i klient zadowolony. Zamykam
Wygląda na to ,że masz wtrysk zapieczony. Zdarza się tak jak długo nie odpala się auta na benzynie i jeździ tylko na gazie.
Witam Może wtryski zapieczone. Pozdrawiam
Coś czuję że tylko hudraulicznym ściągaczem pójdzie, w masterach i sprinterach żadne ręczne gadżety nie pomagają przy solidnie zapieczonym wtrysku :-)
własnie robiłem takiego fiata i na 100% WTRYSKI ZAPIECZONE normalnie miałem piach we wtryskach
Zapnij jakiś próbnik diodowy na wtrysku i zobacz czy miga dioda podczas kęcenia rozrusznikiem. Być może nie właściwe paliwo i wtryski padły (zapiekły się)
Jak wtryski zapieczone ładnie to wyjęcie też koszmarne i swoje kosztuje, ale nie róbmy OT :)
Problem rozwiązany. Skończyło się na wymianie wszystkich wtryskiwaczy na nowe. Silnik hula aż miło. Koszt niemały bo ok 3500 zł same wtryski, zdecydowałem się na nowe oryginalne. Roboty tez sporo tym bardziej że wtryski zapieczone... Stare miały zostać wyjete i przekazane do sprawdzenia jednak żaden nie wyszedł w całości... Podobno to wada tych aut...
Na pewno w szereg? Wtryski chodzą na jakie napięcie? Więc wystarczy zrobić układ, który będzie generował przebieg prostokątny (włącz/wyłącz) o o kreślonej częstotliwości i wypełnieniu. Zresztą nie ma problemów z regulacją tych parametrów. Do tego na wyjściu jakiś element, który wytrzyma prądowo i zasilacz odpowiedniej mocy. W najprostszym rozwiązaniu...
Niestety Kolega amperoso nie napisał o co dokładnie mu chodzi z tym "niedopilnowaniem proporcji", ale akurat "zapieczone wtryski" to się nie powinny przytrafiać użytkownikom diesli z dodatkami 2T. Więcej- dolewki 2T powinny właśnie odblokowywać zapieczone wtryski ! pzdr Nix
Prawdopodobnie był zapieczony wtrysk. Płukania do paliwa i na razie jeździ i problem znikł.pozdrawaiam.
Stan oleju ponad normę nie musi być spowodowany nieprawidłową pracą wtrysku (zapieczenie, zużycie, wadliwy sterownik), może być także spowodowany uszkodzoną sondą lambda.
Napewno nie wysokie napięcie skoro na LPG chodzi. Jeśli na PB na wysokich obrotach chodzi nie równo jakby na 2 cyl to prawdopodobnie wtryski zapieczone, pompka nie daje odpowiedniego ciśnienia ewentualnie tak mocno rozjechana mapa PB
Zapieczone wtrysk, kompresja, adaptacje rozjechane przez rozkalibrowane wtrysk LPG.
Znajomy miał problem z wtryskami zapiekły się i też był taki objaw. Poprostu mu lały i musiał zmienić listwe koszt ogromny( w serwisie).
Tylko że tak szybko na raz padły... Nie dziw się, w corolli padły mi wszystkie 4 naraz. Tak się zapiekły że maszyna do wtrysków nie zdołała ich "podnieść". Taki to przypadek.
może wtrysk masz zapieczony
Wcześniej Ci podpowiadano stawiam na podparty zawór na 3-cyl.ssący należy sprawdzić luzy zaworowe.Ad Vils Ad Janek Volvo chyba wtryski zapieczone od gazu.
Jakieś sugestie? 1. Nie ruszaj tych zapłonu, rozrządu i wtrysków. 2. Zapieczone pierścienie? Zalanie na noc nafty do cylindrów?
Wtryski poszły do sprawdzenia. Zfrezowanie dwóch zapieczonych podkładek wtryskiwaczy. Kontrola pompy bo mam opiłki w baku, ale raczej to opiłki nabyte na stacji benzynowej, bo te pompy ponoć nie opiłkują. Pompa ssąca jest z elementów stalowych a opieki w baku brązowe. Auto chodziło ogólnie, ale ma 400tys więc chciałem trochę przejrzeć. Wymiana uszczelki...
Sprawdzić wtyski można na przelewach to da ci wgląd na zaworki który nie szczelny i puszcza na przelew , wtedy pompa cr nie nabije takiego ciśnienia by silnik odpalił . W moim przypadku nie chciałem się bawić więc wtryski poszły na pierwszy szczał bo pompiarz to mój kolega z którym współpracuje (sprzęt prima sort) płace 100zł za sprawdzenie 4 sztuk...
Rozrząd, kompresja, ciśnienie, czujnik fazy - OK. Najprawdopodobniej wtryski zapieczone(odp. z boscha) , bardzo kiepskie paliwo było wlane, co sie okaże po zamontowaniu ich w silniku. Obroty widzi, z tego co pamiętam 300-400brarów.
witam, mam taki filmik o ściaganiu wtrysków, napisz na maila to podesle toto ma 60mb, powodzenia
Jak wtryski benzynowe zapieczone to niestety tak będzie.
Jest wtrysk i jest emulator. Dowiedziałem sie z jednego źródła że mi się wtrysk zapiekł i trzeba wlać jakiegoś uszlachetniacza do baku. Możliwe ? Dodano po 3 Aha, silnik z wtryskiem jednopkt. 1.8i ADZ
Niestety wtrysk do wymiany. Powodem jest cieknąca woda z podszybia i wtryski uszkadzają się elektrycznie nie mechanicznie. Musisz koniecznie uszczelnić też podszybie bo niedługo czeka cię wymiana kolejnych... Kilka tygodni temu robiłem taką Renie i wtrysk był tak zapieczony że pękł podczas wyciągania, podczas frezowania uszkodziła się głowica i trzeba...
Zapieczone wtryski,zapieczona (zatarta) pompa paliwa,niedrożny filtr paliwa i to wszystko bosha w peżocie 505 po wieloletnim i namiętnym katowaniu silnika na gazie.Włąsciciel zapomniał o benzynie z chwilą zaistalowania LPG.Koszty nie były skromne.Więc warto czasem pogonić auto na benzynie,warto mieć trochę paliwa w zbiorniku, warto odpalać na benzynie?A...
To co kolego podejrzewasz? Co jest przyczyną takiej pracy silnika? Zbyt niskie ciśnienie? (jak według Ciebie najlepiej to sprawdzić) zapieczony wtrysk?
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
zajomy ma sciagacz hydrauliczny 6 czy 8 ton i takze czasem problem z wydlubaniem wtrysku. pozdrawiam
No niestety. Zrobiłem na trasie 80 km i na pierwszym cylindrze pojawił się olej. To właśnie na wtrysku 1. cylindra mam cześciowo zerwane gwinty. Ten wtrysk był zapieczony i był wyciągany przez specjalistyczną firmę. Wyciągnęli go w stanie nieuszkodzonym, więc nie to powinno być powodem zerwania gwintów. Będę próbował z innym szczeliwem. Teść powiedział...
A może któryś wtrysk się zapiekł i leje ...
Za małe ciśnienie paliwa lub zapieczone wtryski (za mało jeździsz na PB) w wypadku zapieczonych wtryskiwaczy dolej uszlachetniacz do paliwa i pojedź na PB .
Wymieniałem we wtryskach zaworki .Jeden wtrysk miałem zapieczony ale wyszedł .Na wysokich obrotach zauważyłem mokro koło wtrysku .Podkładki miedziane nowe miałem 3 sztuki nówki podmieniałem je .I dalej jest wyciek ropy .Jak to opanować tanim kosztem bo wartość auta mała.
Jakiej grubości zastosowałeś płytę? Jeśli wtrysk jest mocno zapieczony zapomnij, że wyciągniesz go taką śrubą. Musisz mieć porządną nakrętkę, która nie zerwie gwintu przy próbie wyciągnięcia.
Wtryskiwacz bez problemu można rozkręcić, lecz pozostaje "problem"czy ta końcówka jest jakoś w specyficzny sposób wprasowana (mocowana)? Skoro można bez problemu rozkręcić to dlaczego pytasz o technikę i narzędzia do wykonania tej operacji? Nic Ci nie da wymiana skoro nie masz próbnika do ustawiania wtrysków. Końcówka wychodzi normalnie, czasami jest...
Muszę dodać,że kolesiowi na filmiku fajnie wyszedł wtryskiwacz.Mam taki sam sprzęt do wyjmowania wtrysków, jeżeli wtrysk jest zapieczony to tym sprzętem na samochodzie to możemy sobie tylko pomachać.
witam wczoraj miałem w naprawie toyote corolla 2000rok 1.6 VVTI zamnotowany gaz sekwencja ale na gazie chodzi super na paliwie dławi się ,prycha, nie wkręca się w obroty pojawia się błąd P0170 ciśnienie paliwa sprawdziłem 0,20MPa - nie znalazłem jakie powinno być świece nowe więc chyba zostają wtryski zapieczone ? auto ma 130,000km wtym 120,000 gaz...
pompa nie powinna być odłączana. Paliwo przepływając przez listwę chłodzi wtryskiwacze a pompa jest przystosowana do ciągłej pracy - benzyna przepływa przez wnętrze pompy i jest czynnikiem chłodzącym i smarującym wnętrze pompy. Dodatkowo po wyłączeniu pompy paliwo znajdujące się we wtryskach odparuje i zostawi osad a po 1000 cyklach wtryski zapieką...
moim zdaniem coś nie tak z dawkowaniem paliwa zwłaszcza że wtryski były zapieczone, czy działa sonda?, zapłon, jakie zużycie paliwa?
Prawdopodobnie za mało było jazdy kna benzynie i wtryski się zapiekły spróbu j pojeździć na benzynie mnie radzono na stacji przynajmniej 500km może pomoże albo wtrysk do wymiany u mnie pomogło
Może być zapieczony wtrysk lub nie dostaje sygnału , rozprogramowanie sterownika.
Zapieczone wtryski-gazownia je niszczy.
Witam. Na lpg chodzi? Jak mało jeździłeś na benzynie wtryski mogły się zapiec i teraz zalewają silnik,ewentualnie uszkodzony przepływomierz.
jasli instalacja gazowa pozwala odpalac tylko na benzynie i odpalasz na niej moze byc zapieczony wtrysk paliwa
500 bar podczas rozruchu, śmierdzi mi to zapieczonymi wtryskami, ewentualnie uszkodzonym czujnikiem ciśnienia paliwa.
witam dla mnie to wygląda na pompę paliwa i lub zapieczone wtryski
No i ciśnienie i wydatek pompy paliwowej (zapieczone wtryski itp)
Wczoraj odkręciłem kolektor dolotowy i go czyściłem bo był strasznie zawalony taką smołą.Przy okazji wyczyściłem intercooler.Muszę oddać auto do mechanika bo jeden wtrysk jest zapieczony i trzeba go maszynowo wyciągnąć,gdyby nie to to zdjąłbym pokrywę i zobaczyłbym w jakim stanie jest łańcuch.Bo nie wiem czy ta praca na ciepłym silniku i tylko pod obciążeniem...
witam ,pracowalem na tych silnikach dosyc dlugo na hamowni i wiem ze pomimo wad w silniku jesli jest wszystko dobrze zlozone i ustawione to pracuja dosyc dobrze ,wiec tak ,luzy zaworowe 0,15mm ssacy i wydech na zimnym silniku,dokladne ustawienie kola walka rozrzadu , walu korbowego i pompy wtryskowej ,przy zakladaniu paska rozrzadu nalezy uwzglednic...
najprawdopodobniej masz zapieczony wtrysk paliwa to czesty objaw przy starszych generacjach inst. gazowej spróbuj zmienic wtryskiwacz
Kompresja zależy od szczelności takich elementów silnika tłok- cylinder-zawory.To,że u Ciebie nie wchodzi na obroty to raczej jest wina albo zapieczonych wtrysków, albo coś jest z pompą wtryskową.
Ja też mam problem z cieżkim odpalaniem audi 2,5 tdi ael ,udałem sie do dobrego elektronika poleconego przez kolege z forum vw podpiął pod komputer i wyszło zły kąt wtrysku i zapieczony nastawnik dawki paliwa który sie znajduje w pompie ,lecz jeszcze tego nie zrobiłem ze względu na brak kasy -jak naprawie to napisze pozdrawiam i myslę że to pomoże
Sprawdź wtryski i pompkę na razie. W E36 miałem uszkodzoną pompkę paliwa i był objaw jak u Ciebie. Natomiast w Lagunie 1 zapieczone wtryski ale objaw ten sam. Oraz do sprawdzenia układ dolotowy
Wtryski trzeba dopisać w autach pierwszej genereacji cr czyli do 2003 roku. W autach młodszych nie koneczne jest dopisywanie, same sie adoptuja tylko silnik po odpaleniu bedzie strasznie szatkował. Jak długo auto stoi z odpięta pompą ? Czy wyjmowałes wtryski ? Bo jeśli tak to problem nie lezy w pompie tylko w zaworkach we wtryskach, po prostu się zapiekły....
no czyli pewne jeli cisnienie dobre to zapiekło wtrysk pozdrawiam
Jak tylko na benzynie chodzi nierówno to pomoże środek do czyszczenia wtreysków masz zapieczone wtryski za mało jezdzisz na benzynie.
A może drugi wał i korba i wędzie hulał, jakiś czas :D, dziwne tłoki są ładne, czyżby wymiana oleju co 30tyś ?, albo brak oleju. W moim motorze 2,2dci jak przyjechał z Francji to stopił się tłok bo wtrysk się zapiekł i pewnie dostał dawkę 5X :D, cóż taki kaprys każdego dci,cdi, hdi, itd, ale wał był nie naruszony. Wg, mnie to ni lepsze ni gorsze, ale...
jezeli inst. gazowa pozwala odpalic tylko na gazie to podejrzewam zapieczony wtrysk paliwa
Z problemem poradziłem sobie. Zaprowadziłem swoją bellę do magika i okazało się że minimalnie źle ułożona była pompa paliwa oraz wtryski było lekko zapieczone. Po wyczyszczeniu wtrysków teraz wszystko śmiga jak należy. Aż miło poszaleć na benzynce:)
Jak masz problem na benzynie a na gazie nie to jak myślisz co to jest?Zapieczone wtryski-ciśnienie paliwa?
da się przez otwór wtryskiwacza magnesem wyciagnąc. Ale chyba lepiej żeby pracujacy silnik wypluł urwaną końcówkę na zewnątrz. Jak ciężko siedzi to moze popsikać sprejem do wyciagania zapieczonych wtrysków. Uzywamy takiego z Wurtha chyba, rozpuszcza ten czarny nagar
No i co z tego wynika ? Nic. Jak są impulsy z ECM ,pompa chodzi zasilanie jest, to masz zapieczone wtryski. Tyle. Dodano po 36 Jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia to drożność wydechu.
równie dobrze zapieczone wtryski spowodowane dłuuugim użytkowaniem na gazie bez benzyny
A do tego np. W C8 nie można zdjąć głowicy bez wyjęcia wtrysków
l3l0 za co nienawidzisz te auta?Ja robię tylko je.Tam nie ma nic skomplikowanego i trudnego-chyba że wolisz wyciągać zapieczone wtryski w cdi,a to już inna bajka.
A na samostarcie pali? Wtryski moga być zapieczone, zaczął bym tak jak kolega wcześniej wspomniał od sprawdzenia ciśnienia na listwie i przedewszystkim porzadnej diagnostyki. Padaja pompy, czujniki na listwie, wtryski, spotkałem sie nawet z syfem w baku który zapychal wtryski.
świece wymieniłem pół roku temu razem z przewodami. sprawdze jeszcze to ustawienie rozrządu. Ktoś mi powiedział, że to będzie najprawdopodobniej sonda lambda i zapieczone wtryski. Czy to może być to? Nie mam pojęcia.
Żadne z powyższych. Wtryski nie zapieczone i nie leją. Inst gazowa OK. Ciśnienie na listwie po nocy prawie zero ale nabite na "krótko" nie wpływa na poprawę. Jedyne co się dowiedziałem to ,że wtryski w 2,4 powinny być białe a są żółte ponoć od 3,0 .
Kolego, jest to bardzo czuły układ na wszelkie nieszczelności. Zapewne masz mechaniczny wtrysk. Jeżeli chodzi o benzynę, to masz najprawdopodobniej zapieczone wtryski albo pompka za słabo bije ciśnienie. Sprawdź też palec i kopułkę. Zapłon, też ma bardzo duże znaczenie.
Witam sparwdź co pokażą kody błyskowe.... kontrolka moze świcić z tego powodu co pisza koledzy wyżej..... a co do palenia na może wtrysk sie zapiekł z nieużywania... albo pompa paliwa nie podaje... spardź pompe czy podaje paliwo Pozdrawiam
O uszczelniaczach to już przerabiałem temat w golfie 1.8 ale tam o wiele prościej było bo nie miałem obawy o błędy komputera a nie wiem jak tutaj podnosząc tłok aby zawór nie wpadł do komory czy nie poknoce czegoś ? Coraz więcej osób mówi mi o tym żeby wymienić te uszczelniacze ,ale wnioskuję ,że mam zapieczony wtrysk, jutro zawiozę całą listwę do specjalisty...
Był komputer podpięty na ciepłym, nie pokazało żadnych błędów. Ciśnienie pompy wydaje sie dobre bo jest 3,5 atmosfery. Czy to może być objaw zapieczonych wtrysków?
Przejedź z 30-50km na bezynie na dobry początek- prawdopodobnie masz zapieczone wtryski benzynowe, lub coś z układem wysokiego napięcia.
Jak myslicie jakie jest mniejsze zło: zapieczone wtryski czy mozliwosc uszkodzenie pompy paliwowej? Ktorej z nich moze szybciej nastapic? Co jest bardziej grożne?
Witam kolegów : Trafił do mnie samochód jak w temacie. Pompa Delphi Problem przedstawia się następująco: W samochodzie waliły wtryski przelewały totalnie. Klient stwierdził ze tylko je poczyści i do sprzedaży autko.Na powrocie z pompy wychodziła piana. Na chwile pomogło ale trochę kopcił. To klient zaczął bawić się siłownikiem niskiego ciśnienia na...
Mój sposób na wtryskiwacze. Do przeczyszczania stosuję preparat do mycia silników o nazwie Arva (reklama niezamierzona). Na początek wlewam odrobinkę preparatu do wtryskiwacza a jego koniec w nim zanurzam, trzeba bardzo uważać na iglicę. Pozostawiam na 1h. Następnie podłączam wtryskiwacz do układu ciśnieniowego w którym znajduje się ów preparat. Wtryskiwacz...
Mechanik z którym rozmawiałem, który specjalizuje się w Renault stwierdza że jeżeli by się okazało że jest różnica w wałkach to można przełożyć je z mojego silnika i wszystko powinno śmigać. Żeby zmienić wałki trzeba zdemontować pokrywę głowicy. Żeby ją zdemontować trzeba wyjąć wtryski . Jeśli wtryski będą zapieczone i ktoś się za to weźmie nieumiejętnie...
Też stawiam na to że zapiekłeś gazem wtryski .
Wyciągnij listwę wtryskową i zobacz jak podaje paliwo i czy podaje oraz zobacz czy podawane jest paliwo na listwę. Spróbuj zalać świeżym paliwem bo może w baku jakiś szajs skoro była maź w baku. Zazwyczaj wina leży w zapieczonych wtryskach.
Czasami od krecenia kluczem końcówka wtrysku zostaje w głowicy, wiec jak jest mocno zapieczony to tylko wybijanie.
Mechanik to robi i mówił że to wszystko zrobione i ewentualnie zapiekło wtryski albo wałek rozządu przestawiło o 180 stopni. Albo jeszcze ze starego kompa system walnięty.
Witam jak bezpiecznie wyciągnąć zapieczony wtrysk paliwa w citroen jumper rok 2008 3,0 hdi 160 km. Czy zna ktoś markę jakiegoś płynu aby to namoczyć przed wykręceniem.
Sprawdź w pierwszej kolejności koniecznie wiązkę. Jeśli wiązka będzie okej warto zrobić test przelewowy wtrysków. Trudność demontażu takiego wtrysku jest zależny od przebiegu i kondycji. Jeśli nie jest zapieczony to jest szansa że lekko wyjdzie.
witam jeśli tak długo nie był odpalany to może wtrysk ( rozpylacz) jest zapieczony , ściągnij obudowe i sprawdz czy benzyna jest rozpylana na przepustnicę pozdrowienia
Panowie ja miałem walniety komputer MR. Po regeneracji Actros odpalił i wrócił do życia dopiero po 2 godz pracy silnika. Wtryski były zapieczone i zapowietrzony układ. Ale na postoju było wszystko. Można było go gazowa i parametry na kompie były wzorowe. A po wyjechali z servicu zgasł. Ewidentnie brakuje mu paliwa w filtrze bo w chwili kiedy pod pompuje...
Albo silnik krokowy, albo juz niestety zapieczone wtryski. Co do lambdy, to tez moze byc przyczyna, tylko powiedz jaka masz instalke gazu.
bardzo ciekawa ta xsara http://olx.pl/oferta/citroen-xsara-sprze... http://olx.pl/oferta/citroen-xsara-citro... http://olx.pl/oferta/citroen-xsara-sprze... Kolego...
Po wstępnych oględzinach: -jeszcze są ślady honowania na ściankach cylindrów, aczkolwiek są wyczuwalne lekkie progi na samej górze, gdzie zatrzymuje się tłok -silnik kupiłem z usterką, pasek rozrządu, przez poluzowaną pompę common rail spadł. Zawory całe, żadnych śladów odbić na nich, czy na tłokach, popychacze do sprawdzenia -olej czarny, ale nie smoła...
cisnienie 3 bary czyli wszystko ok a nie za duże troche? bo powinno być chyba 2,5-2,9bara bez podciśnienia i 1,9-2,3 z podciśnieniem a co właściwie się stało z wtryskami? spalone, zapieczone? bo to troche dziwne żeby tak sobie wszystkie poprostu padły
Nie przejeżdżam nim takich odległości z wyłączoną pompą - ponoć nieźle niebezpieczne, może dojść do zapieczenia wtrysków. Gdzieś dostałem pomysł, że któryś może być zapieczony i puszczać gdzieś bokiem. W każdym razie, gubię za dużo paliwa. W zeszłym roku były ostre mrozy, może któryś przewód pękł, a żeby to sprawdzić, prawdopodobnie trzeb będzie śmignąć...
Popieram kolege <elton> ,sposobu w jaki wyraził swoją dezaprobatę mniej popieram :D Kalbi zapłonowych nie można ot tak sobie odginać czy coś w tym stylu. Jeśli mają przebicie albo nie są drożne to do wymiany. Przecież to gaz bardziej się "stawia" i na gazie właśnie nie powinien zapalać gdyby to faktycznie kable miały przebicie. Do autora tematu:...
zapieczony wtrysk zapieczony gwint zapieczony termostat
domofon dodatkowy unifon kable lustra mikrofony sadelta
deutz wyciek paliwa zmywarka whirpool mruga start
Akumulator Li-ion, Pb-AGM, alarm – piszczenie po odłączeniu, przyczyny, bezpieczeństwo Napięcie na wtryskiwaczu Toyota RAV4 1.8 benzyna – pomiar, wartości, oscyloskop