No właśnie, jeszcze jedna myśl mi się nasunęła z Cordoby - auto się prawie gotowało a wiatraki stały jak zaklęte - zapieczony termostat :/
Zastanawiam się, czy w ogóle coś da się zrobić ,czy lepiej zakręcić wodę w mieszkaniu i wymienić cały zawór. Iglica nie otwiera przepływu lecz grzybek zaworu. Prawdopodobnie jest on " zapieczony " . Postukaj delikatnie jakimś cienkim prętem , powinno pomóc . Tak wygląda cały zawór : https://www.termagrzejniki.pl/images/sto...
Na odległość ci nie powiem jak podłaczyć ten bezpiecznik termiczny bo nie wiem które wyprowadzenia są zwierane. ale wkręć tam coś takiego: http://www.www.aksotronik.com.pl/index.p... i podłacz tak jak mówiłem Pamiętaj że to musi być powiedzmy że zrobisz termostat wyjdziesz z domu on ci sie zapiecze i.....
Patent z precyzyjnym rzutem o twarde podłoże znam ale w tym wypadku nie poskutkuje. Beznadziejnej jakości zamiennik tak się okleił i zapiekł na termostacie i teflonie, że przetarł osłonę na wylot, podobnie z resztą jak wałek grzewczy.
Zdemontuję jeszcze oblachowanie prądnicy,może tam się coś ukryło. 2 pod gaźnikiem odkręciłem,obudowa termostatu odkręcona.
Juz wymienilem i termostat i plyn chlodzacy - termostat byl; zapieczony ,to co zobaczylem to bylo przerazajace-jedna rdza i syf,po wymianie termostatu i plynu urochumilem silnik ,temperatura na wskazniku wzrosla do 90 stopni,ale przewod od chlodnicy nadal byl zimny,tak samo nawiew powietrza do wnetrza samochodu tez,rece opadly,ale po przelaczeniu na...
Tak kurek schodzi. Po odkręceniu śruby na szczycie kurka pod pokrywka, która musisz ściągnąć. Musisz się trochę posiłować, bo jeśli nie był jeszcze ściągany to jest zapieczony na frezie. Pamiętaj aby dokupić zawor o takich samych wymiarach i kierunku odkręcania. Najlepiej stary wykręcony bierzesz z sobą i udajesz sie do najbliższego sklepu hydraulicznego.
Najprawdopodobniej zapieczony jest trzpień regulacyjny przy głowicy termostatycznej. Jak głowica jest za firaną (grzejnik promieniuje na głowicę a ciepło jest uwięzione za kotarą - tym bardizej za jakimś mebem), to raczej można by spodiewac się takiego objawu, że nawet po okdręceniu głowicy na max. może kaloryfer nie grzać (uwięzione za kotara i szafa...
Witam serdecznie panowie. Sprawa pompy wygląda masakrycznie, podczas odkręcania odleciał ze starości kawałeczek aluminium mocujący pompę, na około wirnika jest tyle nalotu rdzawego, że nie wydaje mi się aby coś z niej jeszcze było. Puki co wirnik próbuję zdjąć (ściągnąć) starym ściągaczem do kół pasowych(takim z 3 nogami) lecz ten ani drgnie a nie chce...
Aha ok dziękuję za informacje. Jeszcze jedno pytanko - czy istnieje ryzyko, że zawór bezpieczeństwa jest tak mocno zapieczony, że w przypadku awarii termostatu i zagotowania wody nie zadziała i bojler wybuchnie? Wydaje mi się że wtedy działa na niego dośc duże ciśnienie i powinien puścić? Druga sprawa to oprócz termostatu bojlery posiadają jeszcze jakieś...
Instrukcja pieca, rys. 17, czy? Nie zapieczony wirnik pompy w połączeniu z zabitymi z filtrami, (rys .17 pkt. 6 i 9) Ciśnienie wody jest na manometrze 0,5 - 1 bar ! pkt. 5 Styki hydraulicznego presostatu wody są ok! pkt. 13 Termostat bezpieczeństwa jt. ok! pkt. 21 Jest odpowietrzona pompa! pkt. 1 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Woda tego materiału nie mogła stopić, ale załączanie grzałki bez wody, z pominięciem termostatu - tak. Być może jakiś laik tak skutecznie testował grzałkę, że stopił rurkę. Można też stopić tę rurkę np. grzejąc króciec palnikiem ("zapieczony" gwint), ale wtedy rurka stopiona byłaby już w miejscu ich łączenia. Samo - to grzmi i błyska.
Po odkręceniu odpowietrznika, powinno ujść powietrze, a jak go już nie ma to woda. Jeżeli nic nie leci, to odpowietrznik zapchany, pozostaje metoda poluzowania przy zaworze (zawór ma być zamknięty). Odkręć też termostat i sprawdź czy iglica odbija, miałem już tak kilka razy, że się zapiekła, kombinerkami trzeba było ją wyciągnąć i rozruszać.
Kupiłem stary,choć nie używany,termostat Herz i mam kłopot. Nie da się go w ogóle ustawić. Dosłownie jakby była zapieczony - nie da się obrócić. Odkręciłem obie śrubki, wkręciłem go na zawór aby mieć wygodniej w próbie wyciągnięcia pokrętła - i nic. Ani drgnie. Może jest fabrycznie zablokowany? Zna ktoś taki zawór?
Witam. Problem jest taki ze padł mi stary silnik i przekładałem na nowy i problem zaczął się od tego że odpinałem wszystkie czujniki itp i w bloku silnika były dwa niebieski i czarny przypomnę że auto to BMW E36 z silnikiem 1.8 na pasku i może poknociłem coś przy tych czujnikach bo zalałem chłodnicę płynem i gdy odpalam auto po 5-10 minutach łapie temperaturę...
Ten wczorajszy nic nie mówił, żeby poprzedni zniszczył izolację, a ten chyba też nie, bo też wychodzą niedopieczone rzeczy. A jeszcze to pytanie aporpos pary - jak jeszcze wszystko działało, to jak pisałam wcześniej, z tych otworów w kuchence na górze wydobywała się para (jak z czajnika), nie intensywnie, ale jednak była i po przyłożeniu ręki do tych...
najlepsze chipy robi vtech zreszta do wszystkich aut. acha ale lepsze efekty daje tuning mechaniczny. bo pomyslcie, komputer w aucie ma zapas ktory wy chcecie wykrozystac. ten zapas to taka rezerwa bezpieczenstwa. a mam pytanie co sie stanie gdy termostat sie nie otworzy (zapiecze) i silniks ie rpzegrzeje przy przyspieszaniu? podejrzewam ze po chiptunningu...
(at)ElektrodaBot Bardzo dziękuję za rozwianie wątpliwości. Ta Homa to może być to :) A co do regulacji, to nie da się nią w ogóle zmienić ustawień, nie można kręcić na panelu, bo zapieczone w jednym miejscu. Zamrażarka ponoć działa, ale teść mówi, że coś wcześniej śmierdziało i zaczął sprawdzać i wykrył to, że nie ma regulacji.
Mam chłodziarkę sprężarkową Silesia SC-220EB.Szczególnie po rozmrożeniu chłodzi prawie bez przerw. Tak jest właściwie od ok. 1-2 lat. W komorze głównej (nie w zamrażarniku, gdzie powinna być temperatura ok. 5 stopni) każda żywność mi zamarza nawet na najniższej półce. Również po dłuższym okresie pracy temperatura i tak jest za niska. Przypuszczam, że...
Uszczelka to jak by kopcił na biało, a tu jest padnięty blok silnika, popękane lub zapieczone pierścienie. Bez rozbierania silnika ciężko coś dokładnie stwierdzić.
Czytałem Twoje opinie kilka dni temu, fajnie że to opisałeś. U mnie nocą temperatura tak nisko nie spadała jak u Ciebie, zawsze rano miałem ciepłą wodę. Mój podgrzewacz ma zbiornik 150 litrów, jest bez wężownicy, z 2004 roku. Wczoraj wieczorem udało się fachowcowi naprawić zespół gazowy. Okazało się, że takie "tłoczysko" się zapiekło i przez to przestał...
Ile plynu trzeba spuscic ? Czy potem wystarczy uzupelniac przez zbiornik wyrownawczy samo sie odpowietrzy ? dobra odpowiem sobie sam podjąłem próbe wymoany termostatu o ile dostęp rewelacyjny jak na klase A to z odkreceniem srubek juz tak wesoło nie jest i odpusciłem temat dwie odkreciły sie z duzym trudem ale poszły , trzecia w najnizszym polozeniu...
Warto pamiętać, że każdy silnik zanim stanie się dogrzany, jest niedogrzany. Pochylcie czoła przed moją mądrością Bo coz to się musi dziać z tym olejem strasznego kiedy silnik nagrzewa się od -20 do +80. No i w tym czasie nie powinno się przeciążać silnika, wchodzić na wysokie obroty, deptać gaz w podłogę. Zwłaszcza w silniku diesla który z natury...
Próbowałem dostać się do tego termostatu. Chciałem dostać się do niego od góry ściągając płytę z palnikami. Odkręciłem cztery śruby z boku płyty i chciałem odkręcić te śruby, które mocują palniki do płyty. Niestety śruby były tak zapieczone że nie udało mi się odkręcić trzech z nich (śruby były bardzo miękkie i wyrobiły się). Czy jest możliwe dostanie...
Pomiary, jaką temperaturę widzi sterownik i inne podobne. Termostat trzyma 88 a nie 98 ale pomylić sie każdy może. Kolejna sprawa to koła, sprawdź czy każde lekko się obraca. Minimalny opór związany z zapieczeniem może powodować takie kwiatki. Kolejne to może być cpn, paliwo kiepskie.
Nic dodać nic ująć niby tak ale nie do końca . davvid80 kieruje odpowiedź do " pandemonium" ale w dalszym ciągu nie wiemy jaki kocioł posiada "pascal11" Jeżeli chodzi o pokrętło temperatury wody grzewczej to powinno się obracać prawie 360 stopni( jest to potencjimetr) jeżeli tak nie jest to znaczy że jest zapieczony ....mechanicznie zablokowany trzeba...
Rura też już była odłanczana i to samo ktoś mi też zasugerował ż może to być sonda na wydechu założyłem inną i nie zauważyłem żadnej różnic silnik nawet po 15-20 minutowym postoju przy ruszaniu na 2,3 biegu potrafi się zadławić i przy dalszej jeżdzie kuleje jakby mu paliwa brakowało chyba że jeszcze zawór na listwie traci ciśnienie ale nie wiem czy...
Witam ponownie ,juz odpowiadam kociol jest sterowany przez trzy timery roznych firm!? Do kaloryferow timer bezprzewodowy -(nie uzyto tu zadnego sterownika firmowego!?)z wbudowanym termostatem pokojowym,podloga ma jeden glowny timer z trzema termostatami w kazdym z pokoi gdzie jest wezownica .Timer widoczny kolo kotla steruje tylko zaworem do zasobnika!Calosc...
A jednak zmieniłem zdanie wyrzucaniem tych rurek, gdyż zauważyłem że ta cała chłodniczka egr-u jest do tych rurek montowana obejmami ( wcześniej nie zwróciłem uwagi i myślałem że to jedna całość). Więc nie będę musiał się męczyć z tymi dwiema zapieczonymi śrubami imbusowymi przy wylocie spalin, tylko spróbuje poluzować obejmy i tak jak by obrócić chłodnice...
Witaj, wymieniałem w Clio2 1.2 benzyna z 2000r płyn tak, że odkręciłem dolny wąż z dołu chłodnicy przy otwartym korku zbiornika i czekałem aż wyleci płyn, później włączyłem silnik na chwilę żeby pompa jeszcze coś wytłoczyła na zewnątrz. Co do korka spustowego w chłodnicy to już nie pamiętam gdzie jest, ale wolałem go nie ruszać-wg. mnie zawsze lepiej...
no to gratuluje zaniedbań w aucie, -możliwe że wtryski bęzyny muszą pracować , bez pompy paliwa nie będą działąć, ponadto trzeba odpalać na będynie żeby sie nie zapiekły czopiki jeśli to bezpośredni wielopunkt - pompa wody też nawala , pewnie termostat przy niej tez szlak trafił skoro ciśnienia nie ma , i nagrzewnica sie zapowietrzyła, bo nie sąde że...
Witam. Kontynuując historię przywracania do życia piekarnika SMEG, wymieniłem termostat regulowany (nastawa progu temperatury wyłączenia przez obracanie pokrętłem na osi termostatu) na nowy. Wprawdzie nowy nie wyglądał identycznie jak oryginalny ale był to zamiennik i zapewnienia sprzedającego w tej kwestii potwierdziły się w rzeczywistości. Po wymianie,...
witam , z tego co opisałeś moze być masakra, przegrzałeś silnik skoro nie miał obiegu ? w co trudno uwierzyc bo toc to nie prom kosmiczny i jak wsio dobrze poskładane i odpowietrzony układ to idzie to z klucza, co do braku chęci pracy na gazie to kol pietia ma racje , brak odparowania gazu, miałbym zastrzeżenia co do fachowości mechanika że próbował...
Termostat nie specjalnie pomaga przy odpaleniu Przy samym odpalaniu nie, ale jego brak źle wpływa na żywotność silnika i jego stan. A więc ma wpływ na zapalanie. Pierścionki mogą dość szybko się zapiec gdy jest niewłaściwa temperatura pracy silnika. Komu jak komu, ale nie sądziłem, że Tobie trzeba to tłumaczyć-przypominać. :-)
Samochód się zużywa jako całość, każdy jego element podlega zużyciu, z konstrukcją nośną włącznie (i nie mam tu na myśli korozji). Wiele osób nie bierze pod uwagę, że zużywają i starzeją się nie tylko elementy układu napędowego, ale również np. lampy, szyby, uszczelki drzwi, zawiasy drzwi, zamki, fotele, elementy wnętrza, izolacja przewodów. Po drugie,...
Widziałem ją na alleeee ale nie wiem czy jest trwała. Jeszcze wypatrzyłem tez na alleeeee tylko bez regulacji SOLOMON SR965B 40W PENSOL wygląda solidnie niedroga tylko jak z tym grzaniem się ciągłym. Spostrzegłem że jedne mają grot nakładany na kolbę czyli element grzejny w środku a te maja grot w środku kolby czyli grzałka na zewnątrz grotu. Jak lata...
teraz autko wygląda tak:wymieniłem filtr paliwa. Co do temp to podejrzewam, że licznik jest uszkodzony, bo ponoć to normalne w VW. Termostat napewno działa, wentylator załącza prawidłowo. Jak najszybciej postaram się sprawdzić ciśnienie paliwa. jeżeli prawidłowe to pozostaną mi wtryskiwacze. Narazie się za nie nie brałem, bo jest troszkę rozkręcania....
1) Ściągnięte koło pasowe wraz z paskiem 2) Ściągnięta obręcz mocująca tylna pokrywę 3) Odpięte zaciski grzałki i termostatu 4) Nie wymontowana kapilara termostatu, ponieważ nie mogę zatrybić czym tą gumową otoczkę potem przykleić. 5) Tylna pokrywa wychodzi mi tylko do miejsca tylnej obudowy, ponieważ nie mogę wybić bębna (a bęben jest szerszy od tylnego...
po zdjęciu głowicy termostatycznej pierścień można ruszyć do przodu, ale nie daje się przekręcić wokół swojej osi. Sprawdziłem z ciekawości u siebie i mam ten sam problem. A najciekawsze jest to, że ten pierścień przestawiałem 2 - 3 lata temu po to żeby grzejnik nie grzał na minimalnej nastawie termostatu. I wtedy bez problemu można go było ustawić...
być może że po zimie kierownice od zmiennej geometrii zapiekły jeżeli jest to 110 ps,jeżeli tak to turbinka do wyciągnięcia,najlepiej podłączyć vcdsa i podejrzeć co go Dodano po 5 jeżeli chodzi o ogrzewanie to miałem taki przypadek wymieniano pompę wody,termostat,visco,a to była wina nagrzewnicy jest ona bardzo mała i musi być drożna żeby dogrzać wnętrze...
Siemka, mam problem z moim fordem mondeo mk3 2.0 tdci 165km . Miałem uszkodzoną turbo sprężarke, zapiekła się geometria. Sterownik nie miał siły się ruszyć, odłączało mi cały czas turbo gdy wcisneło się gaz w podłogę. Wczoraj przyszło mi zregenerowane wymieniłem i problem jest podobny tylko ze teraz odłącza mi turbinę tylko na luzie gdy samochód chodzi...
witaj mam od 4 lat felicje 1.3mpi i w zasadzie ja ją naprawiam. spalanie w mieście jest 8 litrów przy normalnej jeździe. Spalanie radykalnie wzrasta przy uszkodzonym termostacie i/lub czujniku temperatury płynu chłodzącego. Czujnik temperatury ma 2 obwody więc na oko zdiagnozujesz jeden poprzez prawidłowe wskazanie na desce, a drugi miernikiem oporności...
Ściągnij głowice RTL i zobaczysz co będzie... Tobie, przy instalacji z zaworem mieszającym te RTL-e są nie potrzebne. Dla bezpieczeństwa przed zbyt wysoką temp. można zastosować termostat wył. pompę podłogi, gdy temperatura na belce zasilającej jest za wysoka. Jak ściągniesz głowice, to z korpusu zaworu wystaje trzpień. Po jego wciśnięciu (wchodzi kilka...
Witam. Posiadam Mazdę 5 z benzynowym silnikiem 1.8. Auto nie chce zdać norm emisji spalin. Wiadomo powszechnie, że te silniki są czule na terminowe wymiany odpowiedniego oleju. Samochód zakupiony bez oleju na bagnecie. Po dolewce okazało sie, ze olej jest czarny - mimo, ze rzekomo wymieniony niewiele wcześniej. Dodatkowo samochód palił olej, dymił przy...
Jestem po godzinnej jeździe testowej z laptopem. Oto spostrzeżenia: 1. Korekty na zimnym silniku po odpaleniu w miarę wyrównane. Po minucie pracy biegu jałowego wzrasta korekta na I cylindrze z +0,5mm3/w do 1mm3/w. Wciskając równomiernie gaz na wolnych obrotach wszystkie korekty wyrównują się. 2. Podczas spokojnej jazdy do temperatury <73 stopnie...
Witam ! Dziękuję za pomoc Prawdopodobnie przyczyną gaśnięcia był nieszczelny przewód (za luzny)do czujnika podciśnienia (MAP sensora) przy kolektorze ssącym W tej chwili pali bez zastrzeżen mając ciśnienie na jednym cylindrze 6 a na pozostałych po 10 (prawdopodobnie zapieczone pierścienie) może dlatego wolne obroty minimalnie są niestabilne. Co do 100...
Witam bardzo proszę o jakieś wskazówki odnośnie naprawy kotła ARISTON STAT 23 MI. Najlepiej będzie jak zacznę od początku. Mojej siostrze przestał działać piec a że zwykle udaje mi się naprawiać różne usterki, a ma drugi taki sam od sąsiadów ale z popsutym presostatem zwróciła się do mnie o pomoc. Ja na piecach się nie znam, jestem informatykiem więc...
U mnie się zdarzało, że trzpień zaworu się zapiekł i nie było możliwości go wycisnąć. Najczęściej wystarcza lekkie zluzowanie tej nakrętki, użycie WD40 na trzpień i ponowne jej dokręcenie. W takim przypadku wyciek wody jest mały i wystarczy stary ręcznik do osuszenia zaworu bo wody wydostaje się naprawdę mało. W jednym przypadku zawór się tak zapiekł,...
dlaczego nie wykorzystuje się danych z czujnika ciśnienia oleju?- bo to nie ma najmniejszego sensu (przy 180 km/h mimo szybkiej reakcji elektroniki i kierowcy i tak silnik się zniszczy) Dlaczego dopuszcza się do pracy w temperaturze niszczącej w konsekwencji uszczelkę pod głowicą,prowadzącej wprost do odkształcenia głowicy,zapieczenia się pierścieni...
Witam panowie.. Mam te same objawy w moim 306 1,6 benzyna z 2000 roku. - Sprawdzałem krokowy i pracuje ładnie chociaż troszkę skrzypi. - Sprawdzałem wtryskiwacze i plują jak wściekłe, chociaż zastanawiam się czy nie powinny robić raczej bardziej rozpylonej dawki. - Wsadziłem nowe świece bo stare były zajechane strasznie. Jak wdepnę pedał do dechy to...
Witam użytkowników [H] i nie tylko. Zwracam się z prośbą o radę, bo powoli zaczyna brakować mi już nerwów. Po raz drugi w życiu miałem poważniejszy problem z moją hanką (za pierwszym razem uszczelka, planowanie, zapieczone wtryski, problemy z tłokami itp, usterka została usunięta i bujała się ładnie). Ostatnio miałem mały wypad na weekend - zaczęła...
Przepraszam, że zakładając temat pierwszym razem nie zastosowałem się do pkt.11 regulaminu. mam nadzieję, że teraz zrobiłem to prawidłowo. Chciałbym opisać problem, który mnie po prostu przerósł, a przede wszystkim zaskoczył Ale po kolei. Było dokładnie tak: 1.pomierzyłem ciśnienie sprężania w cylindrach 1 cylinder 14, 2 cylinder 14, 3. cylinder14,...
Witam, Właściciel (mój ojciec), nie regenerował zmiękczacza jonowego na czas i niestety powstał kamień kotłowy. Ekspres odkamieniłem. Odkręconą śrubą spustową zbiornika wyleciało mnóstwo gruzu. Głównym problemem jest wyciek i zakamienienie okolicy grzałki (zdjęcie). Kamień usunąłem na tyle ile mogłem mechanicznie i chemicznie. Wyglądało to fatalnie....
Witam ponownie po lekkiej przerwie. Obiecałem dać znać jak będzie po problemie z wyrzucaniem płynu. Było to już wyżej opisane prawdopodobne przyczyny przez kilku użytkowników, ale może w dużym skrócie opiszę dla potomnych, może komuś się przyda w nadchodzących niemiłych objawach. Wymieniłem korek (wszystkie org) zbiorniczka wyrównawczego, termostat,...
Będąc już na czwartym biegu, to ile miałeś w tym samym czasie obrotów silnika?. Domyślam się, że w tym czasie zmieniłeś na ręczne zmiany biegów, bo inaczej nie byłoby pewne na jakim biegu jedziesz. A więc pytanie: Czy obroty silnika były dużo wyższe niż powinno, dla przykładu: Jadę sobie 80 km h, a obroty silnika na zegara 4 tys. (Opisz dokładnie)...
Niestety nie byłem w stanie sprawdzić parametrów rzeczywistych. Sam nie dysponuje takim sprzętem, w najbliższej okolicy także nie mam żadnego wartego uwagi diagnosty a i z czasem nie jest najlepiej z racji opieki nad małym dzieckiem. Starałem się robić coś w kierunku szukania na własną rękę gdy miałem wolną chwilę, niestety check i wchodzenie w tryb...
A może to wina przepływomierza? Podmień jak masz możliwość. Temat z innego forum: Coraz wiecej pojawia sie tematów typu Auto nie idzie Brak mocy Turbina sie wylancza itd itd Silnik TDI jest bardzo prosta konstrukcja i jest niewiele elementów, ktore moga byc przyczyna takiego stanu rzeczy. Diagnoze zaczynamy od elementów które mozemy sprawdzic sami,...
Witam Tak samo jak w AWG 680 itp.Zdejm bok,następnie koło pasowe zdejm zapinki ze zbiornika u góry są dwa wkręty -odkręć je.Z drugiej strony zbiornika masz zawleczkę -wyciąg ją i o ile masz niezapieczone ułożyskowanie bierne powinien Ci bęben wyjść.Oczywiście wypnij przewody z grzałki i termostatu(możesz sobie zaznaczyć gdzie które są -powinny być opisane).
Pompy najwydajniejsze to "pompy grawitacyjne" maja EEi na poziomie 0, nie wymagają konserwacji i przeglądów, brak części mogących ulec uszkodzeniu, brak elektroniki, brak bypass-ów, parametry pracy idealnie i płynnie zmieniają sie zależnie od temp. czynnika grzewczego, a gdy temp. czynnika spada poniżej minimalnej pompa sie zatrzymuje i nie pobiera...
Jestem nowy na forum, więc na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Mam duży problem z moim Audi A5. Silnik 2.0 TFSI, 180 km benzyna, rok produkcji 2011, kod silnika CDNB, przebieg 160 000 km. Po kilku dniach użytkowania wyskoczyła mi mrugająca ikonka - check engine. Po podpięciu do komputera wyskakiwały błędy. PO30100 wykrycie przerywania zapłonu...
Czy te numery to są nasstawy wstępne, czy też ustawienia na głowicy termostatycznej? Może trzeba spróbować zrównowazyć instalację, czyli te grzejniki, które sa gorące (z postu wynika, że wręcz parzą) przydławić i zobaczyć, czy tamten zacznie jakoś grzać. Jeśli są zawory z glowicą termsotatyczną, to wiele z nich posiada też funkcję kryzowania (nastawy...
Pokrętło +/- było zapieczone, zdjąłem plastikową osłonę i ruszyłem kombinerkami To pokrętło jest prawdopodobnie od zaworu mieszającego. Może nawet termostatycznego. Jeśli jest zapieczony lub skręciłeś go w prawo tak jakbyś zamykał zwykły zawór, to do instalacji dostaje się tylko zimna woda. Przekręć pokrętło na max w lewo i sprawdź temperaturę wody....
Witam W Yaris z 2002 silnik 1,4 D aktualnie auto bez termostatu ,dmuchawa załancza sie po przekroczeniu 97 stopni ale po drugim z kolei załaczeniu sie dmuchawy schłodzi do około 92 i silnik gaśnie .Trzeba odczekać aż ostygnie to znów zapali . Nie wyświetla się żółta kontrolka sprawdz silnik i na liczniku jest wszystko ok.Po zapieciu do mompa nie wykazuje...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc , ponieważ dwa tygodnie temu kupiłem ten samochód narzeczonej(Ford Fiesta 1.8TDDI endura di, 2000rok produkcji, przebieg 222tys. km) i borykam się ze znalezieniem przyczyny braku mocy. Samochód nie kopci na czarno, ładnie pali-zimny rano czy później jak jest ciepły pali na dotyk, zatkałem EGR bo myslałem ze tu...
zapieczony gwint zapieczony wirnik zapieczony pierścień
utworzyć skrót spalić wyświetlacz taśma przewodzić wyświetlacz
radio cabasse renault zmiana miejscs bezpieczników
Kierunek odkręcania w Volvo XC90: lewo czy prawo? Projektowanie transformatora sieciowego 12V, rdzeń EI 11cm2