Trochę za mało danych żeby powiedzieć coś więcej. Za problemy z ciśnieniem mogą odpowiadać min.pompa,regulator ciśnienia ,czujnik ciśnienia ,lejący wtrysk lub nawet tak banalna rzecz jak przytkany filtr paliwa. Możesz celować na chybił trafił (jak poprzedni mechanik) podmieniając w/w elementy w układzie paliwa zaczynając od najtańszych czyli filtr paliwa....
Końcówki raczej odpadają -całe wtryski wchodzą w gre .Nie zawsze powodem nierównej pracy jest wtrysk -może ciśnienie niech mechanik zmierzy zanim podejmie taka decyzję
Gwarantujesz, że po tej kalibracji wtryskiwacze będą miały ten sam wydatek? Jeżeli taka kalibracja nie jest połączona z pomiarem wydatku, to równie dobrze można kalibrować na suwmiarkę. No chyba, że przyrząd do pomiaru wydatku już się robi. Zapraszam na http://lpg-forum.pl Pochwal się swoim dziełem wśród instalatorów. Dziękuję koledze za umieszczenie...
Czas wtrysku zmierz, sprawdź KWZ
Nie rozumiem czemu w Twoim kodzie sumujesz dwa odczyty: Nie sumuję :) Poza tym nie mógłbym uruchamiać timera w momencie pierwszego zbocza(opadającego) a zatrzymać a następnie go zerować jak nastapi drugie zbocze(narastające) ? Wszystko zależy od Ciebie. Możesz kombinować na wiele sposobów w zalezności od dokładności pomiaru jaką chcesz uzyskać oraz...
Witam dziękuję za odzew słupek kupiłem ale wtryski stare jak złożyli było ok po 100 km zaczęły szukać zakodowal nie pomogło trochę pojezdzilem w momencie się poprawiło i za paręnaście km znowu dzwonia z parametrów nic nie wychodźi pali chodzi równo to co trzeba odporność w wtryskach zmierzyć nowe wtryski czy cewki Jak sobie Pan poradził z graniem wtryskow
Kolego adamekamator przecież napisałem, że impuls jest PWMem więc prawidłowo nie zmierzy i nie musisz mi tego tłumaczyć. Pomiar jaki kolega kris__25 dokonał opierał się o masę i napięcie dzielnika co dało wynik nieco niższy niż napięcie akumulatora i jest to wartość poprawna gdyż mierzył dla zanegowanego impulsu PWM. Gdyby odjąć napięcie przed opornikiem...
Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany. Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :) Immo odcięłoby również iskrę. Raczej.
W skrzyni jakiś czujnik prędkości do ECU, ale to jest starocie i żadnych dokumentacji do tego nie ma. Co za problem zapiąć oscyloskop na to wyjście i "w drogę" ? ;)
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
Co zmierzyłeś na kostkacg wtrysków jest masa cały czas? Zasilane też? To odepnij wtyczkę od sterownika i zmierz powtórnie. Jak masa będzie to szukasz dalej, jak zniknie to dzwonisz przewody na zwarcie, jeśli takowego nie znajdziesz to posadziłeś sterownik. Proste jak drut.
Poprzednio źle napisałem. Problem jest z pierwszą wtyczką, ona gasi motor. Oporność zmierzyłem wtryski mają jednakowo 0,3. A wtrysk - motor 0,1 jeśli dobrze to zmierzyłem.... https://obrazki.elektroda.pl/7349936000_...
Z cut-off mniej więcej się zgadza, choć stosuje się tą funkcję również dla lepszego hamowania silnikiem. Ale... ... NIE MA ZNACZENIA CZY SILNIK NA MONO CZY MULTI WTRYSKU! (różnica jest tylko w ILOŚCI kanałów emulatora wtryskiwaczy) Tak samo ma pracować komputer od gazu, bo silniki mono i multi są identycznej budowy i zasady działania oprócz samego urządzenia...
Więc kolejny dzień, przełożony zestaw startowy bsm, bsi, sterownik pestka, IMO odblokowuję, nadal wtryski nie otwierają. To samo, błędów jakoś brak, raz po raz ciśnienie w listwie zgaśnie i spokój, komp pokazuje zasilanie wtrysków w parametrach również 72v, zmierzyłem miernikiem przy wtryskach podczas kręcenia brak zasilania jakiego kolwiek instalacja...
Zresztą korekty nie są aż takie miarodajne. Zrób próbę przelewową. Wtedy zobaczysz różnice. Dodano po 4 Przy korektach 4 jeszcze będzie działał. Ale to nie ulega dyskusji że tu coś jest za dużo na + na trzech i ten jeden co kompensuje minusem. Zrób przelewy jak będą równe wtedy kompresję zmierz. Szkoda że jak miałeś wtryski wyjęte nie zmierzyłeś. Zresztą...
Moze być uszkodzony komputer ,któryś z czujników ,TPS,wtrysk sprężarka, pompa paliwa , świeca itd. Bez pomiarów i diagnostyki o naprawie nie ma co mówić. W pierwszej kolejności trzeba zmierzyć ciśnienia w; cylindrze , na pompie paliwa i sprężarce.
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Jeszcze zostają sygnały wał/wałek,spadek napięcia podczas kręcenia,czy otwiera wtryski ,zmierzyć kompresję,czy odpala na plaka itd Także jak widzisz sporo do sprawdzenia. Bardzo wątpię że nie odpala dlatego "że mu zimno".
Polecam wam obojgu zakup słownika, koledze od passata polecam zmierzyć napięcie na wtryskach i zmierzenie ciśnienia, czyli udanie się do fachowca bo sam tego nie ogarniesz jak b4 sprawia Ci problemy.
Udało mi się zmierzyć korbowód, odległość pomiędzy osiami wyszła mi 216 mm (mniej niż dwukrotność skoku tłoka, wynosząca 120 mm). Wychodzi więc, że kąt początku wtrysku w C330 równy 30° przed GMP to 10 mm przed GMP. Pozdrawiam.
W zasadzie to jesli przewody WN miałyby oporność zwykłych kabli (bliską 0 ) zapewniloby to najmniejsze straty,ale rezystancja przewodów ogranicza prąd w cewce zabezpieczając ją przed uszkodzeniem. przewod WN napięcie rzedu 20-50kV praktycznie bez spadku przenosi sie przez przewody o rezystancji kilka Kohm , wiec rezystancją nie nalezy sie martwic iesli...
Należy zmierzyc ciśnienia na kompresorze i wtrysku paliwa (pompie). Najcześciej pada kompresor.
Ja bym zmierzył rezystancje w/w wtryskiwaczy i oscyloskopem sprawdził masowanie. Czy masz lpg? Jakl tak , sprawdz emulator wtrysków.
A jak Ci się udało zmierzyć napięcie na wtryskach woltomierzem skoro tam są impulsy i miernik się do tego nie nadaje?
Przed regeneracja wtrysków to zmierz ciśnienie sprężania . Zebyś potem się nie zdziwił jak co niektórzy "fahofcy"
Proponował bym zmierzyć kompresję też ma to wpływ na pracę wtrysków
Kont wtrysku znajdziesz w słowniku ortograficznym.
Witam Pewnie ma gazunek ? pozdrawiam
Witam moje pytanie brzmi jak w temacie jakie powinno być napięcie na wtryskach i jak to zmierzyc
Ale impulsy drogi, to nie impulsy wtrysku :)
Lejący wtryskiwacz w najgorszym wypadku wypali dziurę w tłoku. Lejący wtryskiwacz można zobaczyć tylko na stole probierczym. Lejący wtryskiwacz z przelewu świadczy tylko o nieszczelnościach. Oba te parametry można zmierzyć razem tylko na stole.
A w jaki sposób zmierzyłeś, że brak zasilania na wytryskach? Multimetrem?
Ilość paliwa wracającego z wtrysku to od 0 do 60 ml.na minutę to jest w normie większa ilość oznacza że wtrysk nie trzyma. W twoim silniku nie da się zmierzyć pojedynczych wtrysków więc zmierz ile paliwa wraca przelewem i podziel na 6. Zaślep oczko powrotu a do głowicy wkręć przewód i zmierz ilość paliwa. Zaworek niby wygląda na taki jak trzeba ale...
masz plusa na wtryskach po stacyjce? podłacz mała zarówke i zobacz co brakuje jak krecisz? co z iskra?
Masz mieć na jednym pinie 12V względem masy. Drugi pin jest jako masa ze sterownika sterowana PWM wiec nic tam nie zmierzysz zwykłym miernikiem.
Najpopularniejszy problem w fordach a jeszcze bardziej w tych silnikach. Te wtryski są bardzo czułe Sprawdź na menzurkach czy nie przelewają. Miałem przyjemność się zmierzyć z tymi wtryskami. Programowaliśmy je ponad 6 razy aż się udało...
Tojotka na wtrysku CR ma wtryski 4pinowe zmierzyłem górne piny 1 wtrysk 1.01kΩ 2 wtrysk 1.01kΩ, 3wtrysk 0,16kΩ a 4 wtr. 0,66kΩ Na dolnych pinach pokazuje zwarcie.Mam pytanie jaki powinien być właściwy opór? Dodam na marginesie że wywaliło błąd p1226 i auto nie pali.
A prąd zaworka możesz zmierzyć? W jaki sposób się on uszkadza? Pali cię cewka?
Trzeba zmierzyć kompresje i wtryski pod maszynę
W takich przypadkach jedni doradzają zmierzyć ciśnienie na cylindrach, inni jeżeli rozrząd na łańcuchu to zmierzyć jego rozciągnięcie.Bo same wymiany świec i cewek czy i ewentualnie przewodów zapłonowych jak się okazuje niewiele zmieniają sytuację.
Sprawdzałeś to o czym wyżej napisałem? Uparłeś się na ten komputer... A o sprawdzeniu tych podpowiadanych elementów ani słowa. Komputer nie poda większej dawki dopóki nie będzie widział doładowania, puszczonego sprzęgła, wyłączonego luzu skrzyni biegów, sprawnego pedału gazu. Ciśnienie paliwa mierzyłeś na bloku, zawór przelewowy sprawdziłeś, czujniki...
Witam, wymieniam podkładki miedziane pod wtryskami i okazało się, że na jednym miałem jeszcze resztkę innej uszczelki, nic nie zmierzę, nie da rady, totalne resztki. Poniżej zamieszczam przykładowe znalezione w sieci zdjęcie. Internet milczy na ten temat, uszczelka ewidentnie izoluje olej od końca wtryskiwacza z podkładką miedzianą. Wszędzie mowa tylko...
Zmierzyć kompresję. Sprawdzić synchronizację silnika. W tym silniku przy zerwanym pasku iskra będzie normalna.
Po tym co podajesz to wychodzi raczej na błędne mapowanie wtryskami. Wymontuj mapsensor i zmierz rezystancję termistora. Może sterownik jest ogłupiany , ostatnio temperatury zewnętrzne wariują. Jak będzie map szwankował to cuda się będą działy w tym silniku.
Witam. Autko peugeot 307 2.0 180km 16v. Instalacja gazowa Stag 4. Nie odpala na benzynie. Na gazie- pracuje bez zarzutów. pompa paliwa działa, cisnienie w listwie jest. Zmierzyłem napiecie na wtryskach benzynowych-brak. Sterownik LPG odpada-podmieniałem na inny. Może jakiś bezpiecznik (niby wszystkie są ok), a może ECU? prosze o rade, pozdrawiam.
Biorąc pod uwagę ze pewno auto już swoje przejechało to bez wyjęcia - demontażu owego wtryskiwacza to się nie obejdzie. Zawczasu kup nową miedzianą podkładkę uszczelniającą pod niego i tak zwaną podkładkę stalową sprężystą która przychodzi między czoło rozpylacza a głowicę. Po wyjęciu dobrze by było go dać na tester wtrysków i zobaczyć jak on chodzi...
Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji jaka jest fabryczna głębokość gniazda wtryskiwacza we fiatowskim 1.9 jtd 115km. Mam na myśli odległość od powierzchni głowicy do miejsca gdzie wchodzi podkładka miedziana pod wtryskiwaczem. Chodzi o to że nie wiem czy ktoś nie frezował gniazd i czy wobec tego nie trzeba dać grubszych podkładek miedzianych (normalnie...
Zmierzyć rezystancje wtryskwiacza ? To chyba nie piezoelektryczne ?
Dobre otwarcie M-prop na wolnych obrotach to 2- 2,5%. Można w nakrętkę po prostu włożyć kulkę, tylko co jeśli więcej niz jeden wtrysk jest uszkodzony?? Trzeba zmierzyć przelew z głowicy ale przy otwarciu M-prop 40% wszystkie wtryski do sprawdzenia. Będzie szybko i pewność ze za dwa tygodnie nie padnie jakiś inny.
...Diagnoza serwisu to brak ciśnienia na wtryskach. Od czego zacząć? ... Od podania podstawowych informacji. Rocznik, przebieg, kod silnika. Jaką wartość ciśnienia zmierzył na wtryskach serwis? kompletnie 0 czy jakąś inną?
A kiedy ostatnio regulowałeś wtryski .Zmierzyć ciśnienie sprężania .(zapieczone pierścienie , powypalane , wyklepane zawory , gniazda ) .
Przy rozruchu widzi obroty wału i wałka, egr zamknięty, jak odpali to jeździ jak rakieta. Dodano po 11 Odpalenie tego auta to loteria, czasem zimny odpali a czasem nie, czemu EDC nie podaje prądu na wtryski ? Zmierzyłem napięcie na czujniku ciśnienia paliwa i jest 1,2V przy rozruchu, rozrząd na miejscu, kluczyk rozpoznaje po włożeniu do stacyjki. Może...
Przelewy to te gumowe wężyki odchodzące od wtrysków. Zmierz oporność czujnika wtyczka po prawej stronie na ścianie grodziowej, przewód wychodzi spod dekla prawej (czyli tej od pasażera) głowicy.
Same wtrysku bezpośrednio zmierzyłeś, oporność plus zwarcie do masy?
Dobra rada zmierzyć czas wtrysku, ale impulsy są dwa, jeden wyższy i drugi niższy. One są oba w jednym cyklu obok siebie. Zmiana oscyloskopu nie zrobi z dwóch impulsów jednego, może tylko wygładzić prostokąty, ale z tym sobie już poradzę.
Raczej unipolarny a kontrola działania układu przez MAF. Diagnoza testerem oczywiście bo nic innego nie zrobi. Co do nie palenia na ciepłym to wróżąc siedzi np wtrysk. Trzeba zmierzyć ciśnienie rozruchu bo same domysły.
Właśnie wczoraj byłem u mechanika podpytać się i mówił, że miał w tym samym TDI usterkę — klin był skoszony. Dodano po 2 Wtrysk sterujący jeśli dobrze pamiętam można było sprawdzić mierząc rezystancje i pukajac w niego podczas pracy silnika. Zmierzyłem i jest 89,9 Ω.
Znając silnik 3,0 omci czyli padake, od razu zmierzył bym ciśnienie sprężania, podciśnienie kolektora oraz zamienił bym wtrysk na drugi bank oraz podejrzał sondy.
multimetrem cyfrowym Multimetrem, jedynie możesz zmierzyć ciągłość uzwojenia cewki, jego oporność i przebicie cewki do obudowy! Dlatego pytam, skąd - mV?
NA motronicu zjadłem już zęby. Jest kilka opcji, Sprawdzić wszystkie filtry, wbrew pozorom jest tam ich kilka W zbiorniku na pompce, pod autem na drugiej pompce oraz na rozdzielaczu paliwa po odkręceniu śruby od wężyka zasilającego, wszystkie te 3 można wymyć. Pozostaje do wymiany jeszcze filtr ten duży wymienialny. Ciśnienie jest tam ważne gdyż wtryskiwacze...
Jak masz precyzyjnie zmierzone spalanie pb wg. czasu wtrysku można też sygnał wtryskiwacza wykorzystać do pomiaru zużycia lpg . + - 20%. Kwestia przeliczenia zmian czasów otwarcia. Ale to taki PIC na wodę.
Niestety nie zmierzyłem dokładnie długości testu (mój błąd), ale oceniam go na 1 minutę. Te wtryski to śmietnik. Nie powinny tyle przelewać po 4 minutach.
A czym niby zmierzyłeś to napięcie na wtryskiwaczach?
Z ABS em się nie połączę, mam tylko skaner którym mogę odczytać błedy i parametry silnika. Też podejrzewam że przyrząd diagnostyczny zamyka jakiś obwód, dlatego silnik pracuje. Z tymi masami to może być dobry trop, na pewno to sprawdzę. A co z napięciem na regulator cisnienia? 215V to chyba trochę dużo? jak podłączyłem tam żarówkę 12V 5W (zanim zmierzyłem...
Podaj jaka to Astra, jaki silnik, który rok, pojemność. Bo dla przykładu Astra 1.6 monowtrysk ma emulator na jeden wtryskiwacz i wówczas jest łatwiej lokalizować usterkę ponieważ odcięcie wtryskiwacza jest realizowane przez jeden przekaźnik. Wiedząc gdzie jest umiejscowiony łatwo zmierzyć napięcia i sterowanie. W innych systemach wtrysku jest to nieco...
https://obrazki.elektroda.pl/6794349900_... Witam, Skoda Octavia II 1.9 TDI BXE 2008r, co 50-100km szarpnie silnikiem i zapala się check engine i błąd P1664 - niesprawny obwód prądowy w przewodzie zasterowania pompo-wtryskiwaczy. Założona jest nowa wiązka w głowicy ale nic to nie dało, zmierzyłem oporności po odłączeniu wtyczki przy...
Wtrysk benzynowy też może być powodem wypadania zapłonu. Zmierz ciśnienie na cylindrach. kompresja to podstawa ;)
Trza by zmierzyc czas wtrysku ,może padł ci przepływomierz (chyba ze silnik z czujnikiem MAP),a może coś nie tak z emulatorm wtryskiwczy od LPG albo przekażnikami odcinającymi paliwko. Natomias ciśnienie to faktycznie masz na pograniczu miń. 2.3 -2.7 do normalnej pracy
To przypadkiem nie N43, słynny z przeskakującego łańcucha rozrządu? Raczej na pewno. Niech zmierzy kompresję (ciśnienie sprężania). Będzie zaskoczony 😁
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
A więc tak, wymontowałem wiązkę wtryskiwaczy, co łączy się pod kolektorem ssącym, zmierzyłem multimetrem, czy jest przejście i na wszystkich przewodach jest. Następna rzecz to zmierzenie, czy jest przejście między 4 kostką wtryskiwacza a sterownikiem i też jest. Wszystkie wtryskiwacze mają oporność 14.6 oma. Jak mierzę multimetrem styki w kostkach,...
Wypnij sterownik wtrysku i zmierz.
A kompresje ktoś zmierzył? Wiązka od wtrysku sprawdzona trafił mi się kiedyś taki Fiat wszystko wymienione a zapłon wypada a wiązki wtrysku nikt nie sprawdził a tam był problem
Warto byłoby zmierzyć napięcie w instalacji. Cewkę i tak trzeba wymienić. Uruchomić silnik i dokonać pomiarów.
Tam są wtryski piezo i domowym sposobem ciężko będzie je zasterować. Zmierz oporność między pinami dla pewności. Jak masz 12-16 omów to masz zwykłe, elektromagnetyczne, jak wartości idą w dziesiątki czy setki kiloomów to piezo. Napięcie zasterowania to kilkadziesiąt do stokilkadziesiąt wolt przy chwilowych prądach kilku kilkunastu amper.
... " męczysz" temat długości czasu wtrysku ;-)...? robiw
Odczytaj, wrzuć, zmierz średnicę dysz...pomyślimy...
Nie ma pewnie wysterowania wtrysków, nie zmierzyłeś też ciśnienia "tego paliwa co leci."
To trzeba wyciągnąć wtryski i wtedy zmierzyć.
Jeżeli chodzi o parametry do podglądu. Nie pamietam, czy jest synchronizacja, masa powietrza na bj. i przy 2000, 4000 obr., czasy wtrysku, zmierzyć podciśnienie na bj i obserwować pod obciążeniem, opóźnienia zapłonu na poszczególnych cylindrach, ciśnienie paliwa itd.
Panowie to jest tylko pewien pomysł, nie jestem pewny czy to się uda więc pisze temat. Na co dzień naprawiam samochody i co raz więcej jest tych wtrysków do naprawy. Wożę do gościa który rozkręca, czyści w myjce ultradźwiękowej, a to co uszkodzone wymienia. Później mówi że je sprawdza w testerze i musi być dobrze. Pomyślałem sobie że mając taki sprzęt...
Ewidentnie problem za bogatej mieszanki, przydałoby się podpiąć oscyloskop i zerknąć na wysterowania wtrysków oraz na sygnał z czujników położenia wałków. Warto by też zmierzyć kompresję. Może problem z zaworami? Auto powinno trafić na wnikliwą diagnostykę, samo odczytanie błędów niestety nie wystarczy.
Odłącz wtyczki wtrysków i i zmierz ile omów ma każdy. Jak wiązkę sprawdzałeś to wymieniasz ECM i tyle. Można jeszcze by sprawdzić przy zdjętych wtyczkach ECM i wtrysków czy ta linia co idzie od wtrysków do kompa (cztery kable) nie ma zwarcia.
Watpie aby taki miernik poprawnie zmierzył te napięcia, a mogą dochodzić nawet do 100V z tym że w czasie kilkudziesięciu mikro sekund... do poczytania załącznik, oraz to : http://wtryskiwacz.com.pl/a_profile_elek...
Dokładnie, musisz porównać. Sprawdź też oporność pomiędzy każdym pinem wtrysku a masą całego auta (silnik). Tak jak Ci napisałem, sprawdź wtyczkę w środku. Sprawdź także ciągłość przewodu sterującego wtryskiem. To jest troche trudniejsze bo trzeba odpiąć wtyczkie od ECU i o wtrysku i sprawdzić czy nie jest przypadkiem przerwany. Czasami bywa tak że...
Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Następnie wtryski do sprawdzenia do diesel serwisu lub podmiana na drugie.
Witam. Posiadam Renault Clio 1.5dci 2002r. 82KM. Otóż poszła mi pompa wtryskowa (opiłki w zbiorniku) i wtryskiwacze też dostały. Wymieniłem pompę na regenerowaną i wtryski też regenerowane. Niestety autko nadal nie odpalało. Była wymieniona pompa jeszcze raz na używaną ale nie po regeneracji ale auto nadal nie pali. Dodam, że po podaniu samostartu odpala...
Tak, jeśli trafię w połowę impulsu to nie zmierzę całego czasu, zgadzam się. Tylko że myśle że w czasie 250ms otrzymam pomiar co najmniej dwóch impulsów a ten drugi mogę (choć też nie muszę) już zmierzyć cały. Otrzymam nawet pomiar więcej impulsów niz dwóch, dla prędkości obrotowej silnika 3000obr/min mam otwarcie wtryskiwacza z częstotliwością 25Hz...
Podłączenie oscyloskopu - Mam urządzenie które generuje impulsy do zasilania prądem stałym wtryskiwaczy benzynowych - ma wyprowadzenie 2 pin. Chcę oscyloskopem zmierzyć czas otwarcia (Hantek DSO2C10). Urządzenie do zasilania 230V ma wtyczkę z 3 pinami L,N,PE - czy muszę je zasilić transformatorem separującym aby bezpiecznie podpiąć oscyloskop? Po sprawdzeniu...
sprawdziłem napięcie między 7 i 4 pinem 0.04 V nie dochodzi prąd na przekręconym zapłonie pozycja 2 silnik zimny. Od razu wyszło że mam walnięty automat od rozrusznika napięcie jest a nie wyrzuca bendixa czy to moze być przyczyna braku ww napięcia?? jeżeli rozrusznik całkiem martwy i nie rusza to przypuszczalnie skończyły Ci się szczotki... ale to...
dutz ciąg dalszy zrobiłem wtryski i pompki rzeczywiście były padnięte wtryskiwacze puszczały już przy 180 barach ale problem z zapalaniem jest dalej. zmierzyłem ciśnienie na cylindrach przy pierwszym uderzeniu mają 20, 20, 22 po pokręceniu 24,26,27. nie wiem czy to nie za mało jak na bezpośredni wtrysk. robiłem zawory zastanawiam sie czy nie utopiłem...
Troszke nie sprecyzowałem mojego zapytania. Chodzi tu o wtrysk w silniku benzynowym. Chcę zmierzyć w miare dokładnie czas otwrcia wtrysku.
To samo masz przy Sterowniku LPG z komunikacją po OBD. Czas wtrysku sobie zmierzy z benzyny a odchylenie od normy ma w korekcie krótkiej i długiej.
Wtryskiwacze wymieniono w ASO za 6500 zł. Ale przy okazji warto zmierzyć kompresję (są adaptery do pomiarów przez gniazda wtryskiwaczy), bo w moim przypadku wystąpiły też poważne problemy z gniazdami zaworowymi. Chyba nie przypadek.
No lokalizujesz przekaźnik od pompy jest pod maską wysłałem ci fotkę wyciągasz przekaźnik zobaczysz że na przekaźniku są 2 grubsze nóżki i je musisz zewrzeć kawałkiem przewodu co tu trudnego ... a jak podłączyłeś pompę " na kable" to ile paliwa ci się nalało do butelki jest to bardzo toporna metoda profesjonalni było by zmierzyć ciśnienie przyrządem
Panowie miałem do dyspozycji przez sobotę takie samo auto - podmieniłem wtryski (z kodowaniem), EGR , przepływomierz i nadal to samo , zmierzyłem również ciśnienie sprężania - po 25 już nie mam pomysłów - pomocy
Cylinder 3, 4 raczej odbiega od normy. Cylinder a nie wtrysk. Jak chcesz coś wiedzieć więcej to zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę przelewową. Bo na podstawie takich obrazków nikt nie oceni stanu silnika ani wtrysków , Co do odpalanie to do kontroli rozrusznik.
To ciekawe, tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... kolega zmierzył sterowanie pompowtryskami i wyszło mu coś innego: Zasilanie plusem nie stałym prądem ale prostokątem z dużym wypełnieniem 12V, 80%, 10kHz. Pojawia się tylko w momencie któregokolwiek wtrysku. (wspólne zasilanie)
Podkładka jest pod wtryskiem, teoretycznie jednorazowa, na Twoim miejscu sprawdziłbym kompresję na zimnym silniku. Wałek jak wygląda? Zmierz krzywki pierwszego i np drugiego garnka.
Wykręć wtryski i zobacz jak rozpylają ewentualnie wymień końcówki wyreguluj i powinno być ok przy okazji wyjętych wtrysków możesz zmierzyć stopień sprężania.
zmierzy amper zmierzy scalony zmierzy kineskop
ekspres bosch wyczyść zaparzacz uszczelka drzwi lodówka ariston lodówka uszkodzenie
bosch sps53m88eu bateria irobot
Audi A6 C5 – brak rozruchu, skrzynia awaryjna, nowy akumulator nie pomaga Transformator z Nikko NA-890: Zastosowania i możliwości