Czas wtrysku zmierz, sprawdź KWZ
Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany. Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :) Immo odcięłoby również iskrę. Raczej.
Witam dziękuję za odzew słupek kupiłem ale wtryski stare jak złożyli było ok po 100 km zaczęły szukać zakodowal nie pomogło trochę pojezdzilem w momencie się poprawiło i za paręnaście km znowu dzwonia z parametrów nic nie wychodźi pali chodzi równo to co trzeba odporność w wtryskach zmierzyć nowe wtryski czy cewki Jak sobie Pan poradził z graniem wtryskow
Nie rozumiem czemu w Twoim kodzie sumujesz dwa odczyty: Nie sumuję :) Poza tym nie mógłbym uruchamiać timera w momencie pierwszego zbocza(opadającego) a zatrzymać a następnie go zerować jak nastapi drugie zbocze(narastające) ? Wszystko zależy od Ciebie. Możesz kombinować na wiele sposobów w zalezności od dokładności pomiaru jaką chcesz uzyskać oraz...
W skrzyni jakiś czujnik prędkości do ECU, ale to jest starocie i żadnych dokumentacji do tego nie ma. Co za problem zapiąć oscyloskop na to wyjście i "w drogę" ? ;)
Co zmierzyłeś na kostkacg wtrysków jest masa cały czas? Zasilane też? To odepnij wtyczkę od sterownika i zmierz powtórnie. Jak masa będzie to szukasz dalej, jak zniknie to dzwonisz przewody na zwarcie, jeśli takowego nie znajdziesz to posadziłeś sterownik. Proste jak drut.
Jeszcze zostają sygnały wał/wałek,spadek napięcia podczas kręcenia,czy otwiera wtryski ,zmierzyć kompresję,czy odpala na plaka itd Także jak widzisz sporo do sprawdzenia. Bardzo wątpię że nie odpala dlatego "że mu zimno".
Przed regeneracja wtrysków to zmierz ciśnienie sprężania . Zebyś potem się nie zdziwił jak co niektórzy "fahofcy"
Poprzednio źle napisałem. Problem jest z pierwszą wtyczką, ona gasi motor. Oporność zmierzyłem wtryski mają jednakowo 0,3. A wtrysk - motor 0,1 jeśli dobrze to zmierzyłem.... https://obrazki.elektroda.pl/7349936000_...
Więc kolejny dzień, przełożony zestaw startowy bsm, bsi, sterownik pestka, IMO odblokowuję, nadal wtryski nie otwierają. To samo, błędów jakoś brak, raz po raz ciśnienie w listwie zgaśnie i spokój, komp pokazuje zasilanie wtrysków w parametrach również 72v, zmierzyłem miernikiem przy wtryskach podczas kręcenia brak zasilania jakiego kolwiek instalacja...
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
Zresztą korekty nie są aż takie miarodajne. Zrób próbę przelewową. Wtedy zobaczysz różnice. Dodano po 4 Przy korektach 4 jeszcze będzie działał. Ale to nie ulega dyskusji że tu coś jest za dużo na + na trzech i ten jeden co kompensuje minusem. Zrób przelewy jak będą równe wtedy kompresję zmierz. Szkoda że jak miałeś wtryski wyjęte nie zmierzyłeś. Zresztą...
Polecam wam obojgu zakup słownika, koledze od passata polecam zmierzyć napięcie na wtryskach i zmierzenie ciśnienia, czyli udanie się do fachowca bo sam tego nie ogarniesz jak b4 sprawia Ci problemy.
Kont wtrysku znajdziesz w słowniku ortograficznym.
Po tym co podajesz to wychodzi raczej na błędne mapowanie wtryskami. Wymontuj mapsensor i zmierz rezystancję termistora. Może sterownik jest ogłupiany , ostatnio temperatury zewnętrzne wariują. Jak będzie map szwankował to cuda się będą działy w tym silniku.
W zasadzie to jesli przewody WN miałyby oporność zwykłych kabli (bliską 0 ) zapewniloby to najmniejsze straty,ale rezystancja przewodów ogranicza prąd w cewce zabezpieczając ją przed uszkodzeniem. przewod WN napięcie rzedu 20-50kV praktycznie bez spadku przenosi sie przez przewody o rezystancji kilka Kohm , wiec rezystancją nie nalezy sie martwic iesli...
Przelewy to te gumowe wężyki odchodzące od wtrysków. Zmierz oporność czujnika wtyczka po prawej stronie na ścianie grodziowej, przewód wychodzi spod dekla prawej (czyli tej od pasażera) głowicy.
A kiedy ostatnio regulowałeś wtryski .Zmierzyć ciśnienie sprężania .(zapieczone pierścienie , powypalane , wyklepane zawory , gniazda ) .
Przy rozruchu widzi obroty wału i wałka, egr zamknięty, jak odpali to jeździ jak rakieta. Dodano po 11 Odpalenie tego auta to loteria, czasem zimny odpali a czasem nie, czemu EDC nie podaje prądu na wtryski ? Zmierzyłem napięcie na czujniku ciśnienia paliwa i jest 1,2V przy rozruchu, rozrząd na miejscu, kluczyk rozpoznaje po włożeniu do stacyjki. Może...
masz plusa na wtryskach po stacyjce? podłacz mała zarówke i zobacz co brakuje jak krecisz? co z iskra?
Z cut-off mniej więcej się zgadza, choć stosuje się tą funkcję również dla lepszego hamowania silnikiem. Ale... ... NIE MA ZNACZENIA CZY SILNIK NA MONO CZY MULTI WTRYSKU! (różnica jest tylko w ILOŚCI kanałów emulatora wtryskiwaczy) Tak samo ma pracować komputer od gazu, bo silniki mono i multi są identycznej budowy i zasady działania oprócz samego urządzenia...
Raczej unipolarny a kontrola działania układu przez MAF. Diagnoza testerem oczywiście bo nic innego nie zrobi. Co do nie palenia na ciepłym to wróżąc siedzi np wtrysk. Trzeba zmierzyć ciśnienie rozruchu bo same domysły.
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Tojotka na wtrysku CR ma wtryski 4pinowe zmierzyłem górne piny 1 wtrysk 1.01kΩ 2 wtrysk 1.01kΩ, 3wtrysk 0,16kΩ a 4 wtr. 0,66kΩ Na dolnych pinach pokazuje zwarcie.Mam pytanie jaki powinien być właściwy opór? Dodam na marginesie że wywaliło błąd p1226 i auto nie pali.
Same wtrysku bezpośrednio zmierzyłeś, oporność plus zwarcie do masy?
Wypnij sterownik wtrysku i zmierz.
Jeżeli chodzi o parametry do podglądu. Nie pamietam, czy jest synchronizacja, masa powietrza na bj. i przy 2000, 4000 obr., czasy wtrysku, zmierzyć podciśnienie na bj i obserwować pod obciążeniem, opóźnienia zapłonu na poszczególnych cylindrach, ciśnienie paliwa itd.
Witam Pewnie ma gazunek ? pozdrawiam
Moze być uszkodzony komputer ,któryś z czujników ,TPS,wtrysk sprężarka, pompa paliwa , świeca itd. Bez pomiarów i diagnostyki o naprawie nie ma co mówić. W pierwszej kolejności trzeba zmierzyć ciśnienia w; cylindrze , na pompie paliwa i sprężarce.
Trzeba zmierzyć kompresje i wtryski pod maszynę
Sprawdzałeś to o czym wyżej napisałem? Uparłeś się na ten komputer... A o sprawdzeniu tych podpowiadanych elementów ani słowa. Komputer nie poda większej dawki dopóki nie będzie widział doładowania, puszczonego sprzęgła, wyłączonego luzu skrzyni biegów, sprawnego pedału gazu. Ciśnienie paliwa mierzyłeś na bloku, zawór przelewowy sprawdziłeś, czujniki...
Nie ma pewnie wysterowania wtrysków, nie zmierzyłeś też ciśnienia "tego paliwa co leci."
Najpopularniejszy problem w fordach a jeszcze bardziej w tych silnikach. Te wtryski są bardzo czułe Sprawdź na menzurkach czy nie przelewają. Miałem przyjemność się zmierzyć z tymi wtryskami. Programowaliśmy je ponad 6 razy aż się udało...
Proponował bym zmierzyć kompresję też ma to wpływ na pracę wtrysków
Odłącz wtyczki wtrysków i i zmierz ile omów ma każdy. Jak wiązkę sprawdzałeś to wymieniasz ECM i tyle. Można jeszcze by sprawdzić przy zdjętych wtyczkach ECM i wtrysków czy ta linia co idzie od wtrysków do kompa (cztery kable) nie ma zwarcia.
To samo masz przy Sterowniku LPG z komunikacją po OBD. Czas wtrysku sobie zmierzy z benzyny a odchylenie od normy ma w korekcie krótkiej i długiej.
A jak Ci się udało zmierzyć napięcie na wtryskach woltomierzem skoro tam są impulsy i miernik się do tego nie nadaje?
Ok. Jutro wszystko będę wiedział bo będę miał wtryski. Zmierzę również ciśnienie paliwa i jak koledzy kazaliście z tą sondą zlukam. Jest jeszcze jeden objaw. Jak jadę spokojnie to pali w normie, może ciut więcej. Natomiast jak go przeciągam to normalnie wskazówka w oczach opada w dół, a wcześniej tego nie było.
To trzeba wyciągnąć wtryski i wtedy zmierzyć.
Ciśnienie tak j/w kolega pisał oraz czas impulsu wtrysku do zmierzenia.
Biorąc pod uwagę ze pewno auto już swoje przejechało to bez wyjęcia - demontażu owego wtryskiwacza to się nie obejdzie. Zawczasu kup nową miedzianą podkładkę uszczelniającą pod niego i tak zwaną podkładkę stalową sprężystą która przychodzi między czoło rozpylacza a głowicę. Po wyjęciu dobrze by było go dać na tester wtrysków i zobaczyć jak on chodzi...
Oporność nie ma znaczenia. Musi pracować na czterech wtryskach nawet jeśli czujnik wzniosu (czyli wtrysk) iglicy jest uszkodzony Zamień miejscami wtryski albo zmierz ciśnienie na tym cylindrze
Tak wtryski zmierzone. Jest przejście przez wszystkie pary przewodów. Przelewów nie sprawdzałem ale przypominam, że na wtryskiwaczach nie mam sygnału więc pewnie się poleje przy teście. Automat - krawat odpada Facet rzadko wyjeżdżał z garażu i nie tankował od dość dawna (dwa tygodnie) ale dla pewności sprawdziłem już wcześniej paliwo. Czyściutki ON.
Jak masz precyzyjnie zmierzone spalanie pb wg. czasu wtrysku można też sygnał wtryskiwacza wykorzystać do pomiaru zużycia lpg . + - 20%. Kwestia przeliczenia zmian czasów otwarcia. Ale to taki PIC na wodę.
... " męczysz" temat długości czasu wtrysku ;-)...? robiw
Czym mierzyłes zasilanie na wtrysk? Podłacz oscyloskop zmierz zasilanie na ster i wtrysk.
Mogą lać. Tym bardziej że jest gaz. Czasy wtrysków też zmierz, jak masz czym.
Wykręć wtryski i zobacz jak rozpylają ewentualnie wymień końcówki wyreguluj i powinno być ok przy okazji wyjętych wtrysków możesz zmierzyć stopień sprężania.
Sprawdziłem czujnik walka rozrządu poprzez dołączenie multimetru który wskazywał 12v i przy zetknięciu z magnesem napięcie schodziło do 0 volt. Przeczyściłem czujnik ciśnienia paliwa i zauważyłem że była na nim brązowa maź(galareta) czujnik podaje mi przy kreceniu 650 bar ale nie wiem czy nie oszukuje, bo używam ELM327. Co do wtrysków zmierzyłem jeden...
Przepustnica do mycia i czyszczenia - podobnie wtrysk. Zmierz ciśnienie we wszystkich cylindrach bo te dwie zaolejone świece mogą - ale nie muszą - sugerować popękane pierścienie lub ich nadmierne zużycie. Wyjeździj paliwo do zera i zatankuj do pełna na innej (jakiejś dobrej stacji) - być może to wina kiepskiego paliwa lub nagromadzonej latami wody...
...Diagnoza serwisu to brak ciśnienia na wtryskach. Od czego zacząć? ... Od podania podstawowych informacji. Rocznik, przebieg, kod silnika. Jaką wartość ciśnienia zmierzył na wtryskach serwis? kompletnie 0 czy jakąś inną?
Witam. Autko peugeot 307 2.0 180km 16v. Instalacja gazowa Stag 4. Nie odpala na benzynie. Na gazie- pracuje bez zarzutów. pompa paliwa działa, cisnienie w listwie jest. Zmierzyłem napiecie na wtryskach benzynowych-brak. Sterownik LPG odpada-podmieniałem na inny. Może jakiś bezpiecznik (niby wszystkie są ok), a może ECU? prosze o rade, pozdrawiam.
A prąd zaworka możesz zmierzyć? W jaki sposób się on uszkadza? Pali cię cewka?
nie nabiło by takiego cisnienia , odlacz wtryski i wtedy zmierz
Dobre otwarcie M-prop na wolnych obrotach to 2- 2,5%. Można w nakrętkę po prostu włożyć kulkę, tylko co jeśli więcej niz jeden wtrysk jest uszkodzony?? Trzeba zmierzyć przelew z głowicy ale przy otwarciu M-prop 40% wszystkie wtryski do sprawdzenia. Będzie szybko i pewność ze za dwa tygodnie nie padnie jakiś inny.
To zbadaj ciągłość obwodu od tego tranzystorka do wtrysku i zmierz napięcia na elementach obwodu, czyli na wyjsciu z ECU i na pinach wtrysku. Druga opcja to zawieszony wtryskiwacz.
Masz mieć na jednym pinie 12V względem masy. Drugi pin jest jako masa ze sterownika sterowana PWM wiec nic tam nie zmierzysz zwykłym miernikiem.
Zdejmij wtyk z czujnika wzniosu iglicy(na 3-cim wtrysku) i zmierz rezystancję. Ma być około 130 Ω.
Ma większy apetyt na paliwo i ciężej pali. Na początek spróbuj środka do czyszczenia wtrysków i ponownie zmierz.
Wtrysk benzynowy też może być powodem wypadania zapłonu. Zmierz ciśnienie na cylindrach. kompresja to podstawa ;)
Dobra rada zmierzyć czas wtrysku, ale impulsy są dwa, jeden wyższy i drugi niższy. One są oba w jednym cyklu obok siebie. Zmiana oscyloskopu nie zrobi z dwóch impulsów jednego, może tylko wygładzić prostokąty, ale z tym sobie już poradzę.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Na bank nie pracują jak powinny. Zrób najpierw pomiary ciśnienia paliwa i szczelności układu. Wtryski się wyciąga jak masz pewność, że zasilanie jest sprawne. Jak już wyciągniesz wtryski to zmierz sprężanie w cylindrach.
A kompresje ktoś zmierzył? Wiązka od wtrysku sprawdzona trafił mi się kiedyś taki Fiat wszystko wymienione a zapłon wypada a wiązki wtrysku nikt nie sprawdził a tam był problem
Udało mi się zmierzyć korbowód, odległość pomiędzy osiami wyszła mi 216 mm (mniej niż dwukrotność skoku tłoka, wynosząca 120 mm). Wychodzi więc, że kąt początku wtrysku w C330 równy 30° przed GMP to 10 mm przed GMP. Pozdrawiam.
Witam, wymieniam podkładki miedziane pod wtryskami i okazało się, że na jednym miałem jeszcze resztkę innej uszczelki, nic nie zmierzę, nie da rady, totalne resztki. Poniżej zamieszczam przykładowe znalezione w sieci zdjęcie. Internet milczy na ten temat, uszczelka ewidentnie izoluje olej od końca wtryskiwacza z podkładką miedzianą. Wszędzie mowa tylko...
Ilość paliwa wracającego z wtrysku to od 0 do 60 ml.na minutę to jest w normie większa ilość oznacza że wtrysk nie trzyma. W twoim silniku nie da się zmierzyć pojedynczych wtrysków więc zmierz ile paliwa wraca przelewem i podziel na 6. Zaślep oczko powrotu a do głowicy wkręć przewód i zmierz ilość paliwa. Zaworek niby wygląda na taki jak trzeba ale...
Tam są wtryski piezo i domowym sposobem ciężko będzie je zasterować. Zmierz oporność między pinami dla pewności. Jak masz 12-16 omów to masz zwykłe, elektromagnetyczne, jak wartości idą w dziesiątki czy setki kiloomów to piezo. Napięcie zasterowania to kilkadziesiąt do stokilkadziesiąt wolt przy chwilowych prądach kilku kilkunastu amper.
Renegerowana pompa vacum kosztuje niedaleko mnie 400zł. Nie chciało ci się czytać dokładnie mojego tematu. Napraw pompę Vacum -proste demontujesz sprawdzasz czy nic nie zużyte to kupujesz uszczelnienia zestaw naprawczy 100PLN Uszkodzona to kupujesz nową -biedny dwa razy traci. Potem sprawdź stan powypryskiwawszy VCDS -a nie wymieniać i cudować z nimi....
Końcówki raczej odpadają -całe wtryski wchodzą w gre .Nie zawsze powodem nierównej pracy jest wtrysk -może ciśnienie niech mechanik zmierzy zanim podejmie taka decyzję
Zmierzyłem jeszcze kat wtrysku i inne parametry
Zmierz czasy wtrysku, przy otwartej przepustnicy W wolnej chwili podłączę oscyloskop
W takich przypadkach jedni doradzają zmierzyć ciśnienie na cylindrach, inni jeżeli rozrząd na łańcuchu to zmierzyć jego rozciągnięcie.Bo same wymiany świec i cewek czy i ewentualnie przewodów zapłonowych jak się okazuje niewiele zmieniają sytuację.
Załóż nowy rozrzad i zakrec kołem. Jeśli nie będzie oporów podczas krecenia na wykreconych świecach lub wyjetych wtryskach to zmierz ciśnienie. To ci da obraz sytuacji choć mało prawdopodobne aby nic się nie uszkodzilo szczeglonje ze próbowałeś go wielokrotnie odpalić
miałem to samo wymieniałem przewody świece filtry rozrząd okazało sie partactwo montujących gaz zamiast miksera 42mm chyba miałem 32mm z silnika 1.4 bo łatwiej ustawić taki mikser rozbierz mono wtrysk zmierz suwmiarka jaki masz mikser i kup jaki jest największy spalanie powinno byc 8-9l w trasie na butli 33l robi kolo 360km.Stuki mogą oznaczać wywalony...
Troszke nie sprecyzowałem mojego zapytania. Chodzi tu o wtrysk w silniku benzynowym. Chcę zmierzyć w miare dokładnie czas otwrcia wtrysku.
To jeszcze wtyczkę i przewody sprawdź albo wtrysk nawala mimo diagnozy nie napisałeś na którym wypada? Wtedy zamienia się miejscami cewkę wtrysk i kompresja do zmierzenia
W takim razie podepnij komputer, zmierz kompresję, sprawdż wtryski na przelew to możesz zrobic sam.
Odczytaj, wrzuć, zmierz średnicę dysz...pomyślimy...
Lejący wtryskiwacz w najgorszym wypadku wypali dziurę w tłoku. Lejący wtryskiwacz można zobaczyć tylko na stole probierczym. Lejący wtryskiwacz z przelewu świadczy tylko o nieszczelnościach. Oba te parametry można zmierzyć razem tylko na stole.
Witaj, firma firmie nierówna i ja bym jeszcze raz sprawdził ten wtrysk. 150k to duża różnica. Zmierz jeszcze czy nie ma przebicia do macy z cewki pompowtryskiwacza.
Fiat ducato 2,5d 95r. jak ustawić kąt wtrysku,i ile ma wynosić, jaki potrzebny do tego zegar dziękuje za pomoc.
Trochę za mało danych żeby powiedzieć coś więcej. Za problemy z ciśnieniem mogą odpowiadać min.pompa,regulator ciśnienia ,czujnik ciśnienia ,lejący wtrysk lub nawet tak banalna rzecz jak przytkany filtr paliwa. Możesz celować na chybił trafił (jak poprzedni mechanik) podmieniając w/w elementy w układzie paliwa zaczynając od najtańszych czyli filtr paliwa....
Panowie to jest tylko pewien pomysł, nie jestem pewny czy to się uda więc pisze temat. Na co dzień naprawiam samochody i co raz więcej jest tych wtrysków do naprawy. Wożę do gościa który rozkręca, czyści w myjce ultradźwiękowej, a to co uszkodzone wymienia. Później mówi że je sprawdza w testerze i musi być dobrze. Pomyślałem sobie że mając taki sprzęt...
Znając silnik 3,0 omci czyli padake, od razu zmierzył bym ciśnienie sprężania, podciśnienie kolektora oraz zamienił bym wtrysk na drugi bank oraz podejrzał sondy.
A w jaki sposób zmierzyłeś, że brak zasilania na wytryskach? Multimetrem?
Niestety lampka znowu sie zaswieca. Zmierzyłem oporność wtrysku, która wynosi 2,6 oma. Jakie rezystory powinienem zalozyc w emulatorze żeby wszystko było ok??
Ewidentnie to by było gdyby podał czas wtrysku lub zmierzył przebieg na oscyloskopie. Ewidentnie przecież mierzył, "dzwonił" nawet. Ewidentnie nawet zwarcie sterującego nie powoduje uszkodzenia sterownika. Ewidentnie jakaś bzdura, w przybliżeniu na jaki czas otwiera wtryskiwacz to i zwykła diodą można zobaczyć. Nikt nie zapytał o ECT, szkoda. P.S. Wymieniajmy...
Panowie miałem do dyspozycji przez sobotę takie samo auto - podmieniłem wtryski (z kodowaniem), EGR , przepływomierz i nadal to samo , zmierzyłem również ciśnienie sprężania - po 25 już nie mam pomysłów - pomocy
Zmierzyłem wtryski i są do wymiany. Wtryski wymienię i zrobię autokalibrację. Sama autokalibracja starczy do jazdy czy muszę zmieniać dokładne ustawienia mapy? Nie dysponuję hamownią ani prywatną autostradą żeby w każdym zakresie na każdym biegu sprawdzać korekty wtrysków. Jak najlepiej dobrać ustawienia?
Panowie coś mi świta ,że idziecie w złym kierunku z tym paliwem bo ta pompka idzie razem z silnikiem. Założ kolego zwykły manometr i zobaczysz jak szybko narasta ciśnienie przed wtryskiem i zmierz czujnik temperatury po nagrzaniu silnika.
Ja bym zmierzył rezystancje w/w wtryskiwaczy i oscyloskopem sprawdził masowanie. Czy masz lpg? Jakl tak , sprawdz emulator wtrysków.
Zmierz opornosc wtrysku pb i wstaw równolegle do przekaźnika i jego stykow odcinajacych wtrysk opornik okolo 10 razy większej rezystancji niż wtrysk pb. Emulacja sondy jakie próbowałem niewiele poprawiła. Silnik wcześniej byl na brc blitz potem stag 2l potem stag xl i na każdym było tak że potrafił podbić rpm lub dodać gazu na cutoff. Tam jest jakiś...
Zmierzyć kompresję. Sprawdzić synchronizację silnika. W tym silniku przy zerwanym pasku iskra będzie normalna.
chodziło mu o błedy w pamieci i wartosci zmierzone popatrz co ginie jak jest goracy iskra czy sygnał na wtryski a moze pompa paliwa nie daje.
Witaj. U mnie w takim motorze, przy przebiegu ok 1 mln km poluzowała się komora wstępna w głowicy i uderzała o tłok aż wybiła w nim otwór. Wykręć wtryski i zmierz ciśnienie - powinno coś wyjaśnić. Pozdrawiam.
Ewidentnie problem za bogatej mieszanki, przydałoby się podpiąć oscyloskop i zerknąć na wysterowania wtrysków oraz na sygnał z czujników położenia wałków. Warto by też zmierzyć kompresję. Może problem z zaworami? Auto powinno trafić na wnikliwą diagnostykę, samo odczytanie błędów niestety nie wystarczy.
Witam. Nie mogę nigdzie znaleźć informacji jaka jest fabryczna głębokość gniazda wtryskiwacza we fiatowskim 1.9 jtd 115km. Mam na myśli odległość od powierzchni głowicy do miejsca gdzie wchodzi podkładka miedziana pod wtryskiwaczem. Chodzi o to że nie wiem czy ktoś nie frezował gniazd i czy wobec tego nie trzeba dać grubszych podkładek miedzianych (normalnie...
Wydaje mi się że sprawdzając oporność tych czujników moge stwierdzić że nie są odpowiedzalne za całe zamieszanie.wtyczek nie odpinałem żeby zmierzyć napięcie na wtryskach ,ale gratuluje wiedzy ,mimo to stoje w miejscu
Trzeba zmierzyć kompresję. Uszkodzony wtrysk też może być.
zmierzy amper zmierzy kineskop zmierzy scalony
czyszczenie głowicy drukarka canon schemat silnik odkurzacz wskazania wilgotności
gramofon daniel kołnierz pralka candy
Podłączenie pompy paliwa po usunięciu immobilizera w Kia Cee'd Problem z odpowietrzeniem ekspresu Melitta OT 600