Tak ma być. Oczywiście ustawiasz początek wtrysku na pompie wtryskowej.
Udało mi się zmierzyć korbowód, odległość pomiędzy osiami wyszła mi 216 mm (mniej niż dwukrotność skoku tłoka, wynosząca 120 mm). Wychodzi więc, że kąt początku wtrysku w C330 równy 30° przed GMP to 10 mm przed GMP. Pozdrawiam.
Witam. Mam ciągnik C330 odpala na jeden tlok. Jakie mogą być tego przyczyny??? Są wymienione wtryski.
Jestem ciekaw czy dało by się ustawić precyzyjnie poczatke wtrysku w c330 za pomocą lampy stroboskopowej do diesel ?
Kąt wtrysku do ustawienia
Na razie to jest nieistotne. Zmierz ciśnienie sprężania i sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku.
W całym układzie jest paliwo (odkręcone przewody przed samymi wtryskami). Powrót do baku już jest, tak jakby na wtrysku, czyli wg mnie wychodzi na to, że problem jest we wtrysku.
Nie ma znaczenia na które będziesz ustawiał, byle byś zamontował tak samo jak zamontowałeś. Ustaw kołek w drugi otwór i zobacz jak wyglądają znaki. A po montażu pompy obowiązkowo korekta kąta wyprzedzenia wtrysku.
Masz rację. Tylko że co to był za remont skoro mechanik nie potrafił ustawić kąta wtrysku.
W Escortach jest inna pompa wtryskowa i wtryskiwacze (wielootworkowe). Sam jestem ciekaw czy można dopasować inne wtryskiwacze zamiast czopikowych i czy po korektach kąta początku wtrysku poprawi kulturę pracy tego silnika?
Witam. Andoria 1HC102 czyli s15 ;-) 1. Jaka może być przyczyna kiedy silnik odpala pochodzi z 40 sekund i gaśnie dymiąc przy tym na niebiesko i potem ma juz ciężko zapalić. Dymienie na niebiesko przez jaki kolwiek silnik oznacza przepalanie, spalanie oleju silnikowego. Olej ten spala się na niebiesko. W twoim przypadku może to oznaczać, że do komory...
witam mam taki problem w C330 robiłem silnik głowice blok pompę paliwową wtryski i nie chce palić mi na jeden cylinder kombinowałem z zapłonem na wszystkie sposoby .
Rozrząd rozbierałem ale poskładałem zgodnie ze znakami ( ale on zaczął kopcił przed remontem) filtr kupiłem nowy od c330,wtrysk i pompę ponoć mi zrobili na tip-top i co myślisz? http://filmy.elektroda.net/4_1264932471....
spr jeszcze układ paliwowy i go dobrze odpowietrz . może jest tam gdzieś w rurce paproch i blokuje dopływ paliwa ? nie szukaj świec żarowych . bo one przy tej temperaturze powietrza są nie potrzebne do zapalenia 30 . ewentualnie mógł pobrać z odstojnika wody i wtedy mogły stanąć końcówki wtrysków .
Miałem podobnie pompa do roboty i wtryski do sprawdzenia
Pompować pompką ręczną.
A ja dzisiaj walczyłem z palnikiem i tylko biały dym ,siwy dym i tak w kółko przerabiałem dysze pablo trochę jest lepiej ale wraz to nie to,przez myśl mi nawet przeszło zastosowanie wtryskiwacza od c330 wtrysk na pewno by wytrzymał ale nie mam pomysłu na pompę która by dała 150bar i się nie wykończyła w krótkim czasie,ale na razie walczę z dyszą ,palnik...
Pompa i wtryski to podstawowe problemy kopcenia
Temat stary... ale może komuś się przydać, bo nikt o tym w dyskusji nie wspominał... każda wymiana wtrysków w HDI wiąże się z ich kodowaniem, to większość robi... ale po kodowaniu trzeba też wykonać procedurę uczenia, która wiąże się z wykonaniem jazdy w określonych warunkach i przedziale obrotów (wszystko jest opisane podczas wywoływania procedury...
Lejesz jakieś kiepskie paliwo montuje WZM-y i chodzą latami zwłaszcza w C330.
Witam ostatnio zakupiłem do Ursusa c330 środek czyszczący wtryski, gdy wlałem ten środek ciągnik zaczął ciężko odpalać, dymic na biało, co może być przyczyną?
Witam. Ostatnio w mojej C330 postanowiłem wymienić końcówki wtrysków, ponieważ jedna końcówka zaczęła lać. Końcówki wymieniałem na oryginalne Ursusa. Lecz po ich wymianie, ku mojemu zdziwieniu, ciągnik bardzo ciężko odpala i nie wiem, dlaczego. Czy mógłby ktoś pomóc? AI: Czy odpowietrzałeś układ paliwowy po wymianie końcówek wtrysków? Jeśli tak, to...
Pierwszy otwór to prawidłowy kąt wtrysku. Drugi otwór to GMP pierwszego tłoka.
Obstawiam że pękło na styku rurka i zgrubienie na jej końcu. Po wymianie rurki skręć je razem żeby nie drgały. Jak pisał któryś z kolegów wcześniej. Na zdjęciu masz coś takiego. Rurki nieskręcone drgają i w C330 dochodziło do pękania. Kup lub zrób z 2 blaszek w kształcie https://obrazki.elektroda.pl/7397808900_... Dodano po 8 (at)hevet2...
ja mam ursusa c-360, kolektorem wydechu wyciekało mi coś, mechanicy kazali wymienić pierścienie i głowice ale problem nie ustąpił, wtryski były sprawdzone czy mozę to być wina pompy paliwowej?
Ursus to diesel, a jak diesel to zabawę zaczynamy od sprawdzenia układu zasilania następnie wtrysków i ciśnienia sprężania następnie pompa ale raczej będzie to coś z zasilaniem. O ile pamiętam przy pompie wtryskowej jest pompka zasilająca, ona często też nawalała.
Jeśli się leje to raczej do regeneracji U mnie po regeneracji też na początku był mułowaty ale mu przeszło ale od razu palił jak toyota i tak mu zostało[Wymiana pompy na mrozie -15C i zagadał od strzała] Wtryski daj do ustawienia[wymień końcówki jak się zawieszają]
Sprawdz jeszcze wtryski, jak będą ok to nie pozostaje nic innego jak zdjęcie głowicy. Jeśli będzie problem z pierścieniami to tłok powinien być zalany olejem.
Temat załatwiona jeden wtrysk lal i były ustawionena za duże ciśnienie A przelew jest słaby to do zbiornika trafią tylko paliwo z wtryskow A nie tak jak jest w c330
Witam. Ja bym powiedział, że ten drugi cylinder z którego nie kopci po prostu nie pracuje. Sprawdź w pierwszej kolejności ciśnienie na obydwu cylindrach. Następnie sprawność wtrysków oraz pompy wtryskowej. Ciśnienie smarowania jest ok?
Witam. Mam problem z moim C330 po remoncie, mianowicie po 1. Ciągnik ciężko pali, to po 2. Jak dam mu więcej gazu podczas odpalania/dawkę rozruchową, bo jest tu pompa z C330 starego typu, to pali na 1. tłok i chwilę tak pochodzi i łapie na 2. Czemu tak może być? Początek wtrysku dobry, tuleje, tłoki, pierścienie 54 mth, głowica robiona, wtryski sam...
A nie było różnicy między ursusem c328 i c330 w znakach na rozrządzie i kole zamoachowym. Jak jest zrobiony jakiś mix to znaki nie będą w złych miejscach i przy istawieniu kąta wtrysku będzie problem?
Ogólnie 330 ma świece i po 30 sekundach ich grzania sprawny silnik musi odpalić, a 360 to wtrysk bezpośredni więc nie ma o czym mówić.
Fabrycznie w C360 i Zetorze nie stosowano podkładki pod wtryskiwacz, nie znajdzie się ich też w katalogach części. Wtryskiwacz uszczelniony jest poprzez gniazdo stożkowe. Świece zapłonowe także występują w wersji uszczelnionej na stożek. Ze starymi głowicami jest zwykle problem z korozją tulei wtryskiwacza. Woda wpływa do zagłębienia i nie ma jak z...
Jest książka do C 330( wyd.WKiŁ,żółto-zielona okładka)-tam jest dobrze opisany schemat regulacji punktu wtrysku. Potrzebna jest rurka z tworzywa(przezroczysta) i klucz 10 mm. Ciężkie odpalanie i kopcenie na czarno to ewidentna wina nieprawidłowego punktu wtrysku.
A samochodem jeździsz cały czas? W samochodzie prąd pobiera pompa, paliwa, wtryski, komputer silnika i masę innych pierdół, a w ciągniku obciążenia brak.
Książki jasno określają przyczynę pęknięcia jako wynik spalania stukowego lub jako wynik hydrolocku. Silnik mógł być zalany paliwem na skutek nieszczelności wtryskiwacza, albo w wyniku długotrwałej nieudanej próby uruchomienia silnika (paliwo w rowkach pierścieni). Układ wtryskowy mógł być niewłaściwie wyregulowany, tj. niewłaściwe ciśnienie otwarcia...
Jak by lały wtryskiwacze ,. to by kopcił , na zimnym ciężko palił . Oddaj ich do sprawdzenia , regulacji . Najpierw sprawdź kąt wtrysku , bo może faktycznie rozkręciły się śruby na kole i się przesuwa cały czas . :|
Ftp .kowal dobrze napisał. Początek wtrysku nic/wiele tu nie ma do rzeczy.Tolerancja punktu wtrysku jest raptem kilka stopni, i tu nie ma to znaczenia. Jeśli silnik w ogóle pracuje, nawet niedoskonale, to ten punkt można pominąć. Edit. Usunąłem zdanie wprowadzające w błąd.
W moim C330 leje jeden wtrysk, po spaleniu ok. 40 l OR zauważyłem że mam wyciek oleju przez bagnet do kontroli poziomu oleju. Doszedłem do wniosku że lejące wtryski + słabe pierścienie = OR w oleju silnikowym. Nie było żadnych innych problemów z silnikiem, olej nie zrobił się "gumowy" jak to pisano powyżej pomimo że przybyło więcej niż drugie tyle co...
Nie wykluczam ze winne drganiom mogły być wtryski.... tylko jeżeli robione były logi to dobrze jakbyś wyniki w formie plików wrzucił na forum -- wiele by to rozjaśniło. No i podstawa .... regeneracja w porządnej firmie nie jest droga i nie warto przy wtryskach grzebać w przydomowym warsztacie próbnikiem do C330. zakład w Pile http://www.cylex.pl/reviews/viewcompanyw...
Tutaj jest opis instalacji paliwowej C 328 i różnice między C330. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam. Robilem remont c330 w zasadzie 328. Wymienilem wszystko na nowe tuleje, tloki z pierscieniami, glowice, wtryski wszystkie uszczelki i odpalil od tyka. Tylko ze zaczelo wywalac olej po zaworach jednego cylindra. Juz zglupialem przytym ciagniku. Ciagnik juz rozbieralem w ciagu miesiaca z 15razy a teraz olej cieknie w zawory. Co robic?
Trochę chaotycznie odbywa się ta naprawa. Jakoś nie potrafię wyczytać związku działań z efektami. Chyba nie jestem pewien, czy silnik daje się uruchomić (rzęzi na jednym tłoku). Ciśnienie sprężania nie jest porywające, tylko nie wiemy dlaczego. Konieczne testy szczelności. Czyli przynajmniej próba olejowa. Lecz jeśli pracuje na jednym tłoku to pozostaje...
A wiec tak Chyba wadliwe urzadzenie do pomiaru. Wentyl w srodku stawia dodatkowy opor. Bo wywaleniu sprezynki wyszlo po 20 bar. Sprawdzilem w 2.0Hdi, tez wyszlo mi 20 bar. Jednak nadal problem z rozruchem. Wtryski nowe koncowki i pompa po regeneracji inna. Rozrzusznik robilem w tamtym roku. Sasiad ma c330 i kreci podobnie tylko jemu ladnie pali w -...
60 tka jest na bezposrednim wtrysku a nie na komorze wstępnej i nie potrzebuje grzania tak jak 30 stka a w fergusonie jest płomieniówka.
Potrzebujesz w metalowym kolektorze zamontować samą świecę i doprowadzić do niej paliwo (przeważnie z przelewu wtrysków i zasilanie czyli zależnie od 20 do 50 A ). Kiedyś robiłem patent a raczej elektrykę do niego . W C330 zamiast płomieniówki grzałka na 12 V 200 -240 W (Samoróbka z termostatem) . Działało to zadziwiająco dobrze.
Ano jak to w silniku masz tam jeszcze pompę wtryskowa i wtryskiwacze. Teraz nie jest wykluczone, że jeszcze nieułożone pierścienie na tłokach. A że dymi na niebiesko to znów wtryskiwacze i nadmiar oleju i smaru pozostałego po montażu. Na tym etapie trochę pomęcz ten silnik niech poukłada się. Po wystudzeniu warto podciągnąć nakrętki głowicy.
Kolego, nie wydaje mi się żeby to było taniej niż korzystając z prądu z sieci. Ale to dałoby się przeliczyć. Przykładowo prądnica z silnikiem z C330. Moc silnika 22kW. Prądnica napędzana tym silnikiem nie da więcej jak 15kW. Z tego co pamiętam w instrukcji do C330 była podana dawka paliwa przy mocy max. Dawka na 1 wtrysk. Silnik 2 cylindrowy, czterosuwowy....
Tak jak napisałem Wycięcie w tłoku, idzie od strony wtryskiwacza ogólnie tj. filtra powietrza. Tłoki masz już założone na korbowody.
Wykręć wtryski i zobacz jak rozpylają ewentualnie wymień końcówki wyreguluj i powinno być ok przy okazji wyjętych wtrysków możesz zmierzyć stopień sprężania. Na razie zima i zbieram informacje. jak się ociepli to będę patrzał po kolei Dodano po 10 Ja nie rozumiem, piszesz że akumulator i rozrusznik i cała reszta jest ok a w pierwszym poście nadmieniasz...
Witam, posiadam Ursusa C330M. Kupiłem go na wiosnę, ciągnik postał przez zimę i poszła woda do oleju. Zrobiłem remont. Dałem nowe tuleje, nowe tłoki, nowe panewki. Poskładałem wszystko i mam teraz problem z odpalaniem ciągnika jak jest zimny. Mianowicie podgrzewam świece i strasznie ciężko odpala. Tak jakby palił na jeden gar. Z komina leci biały dym....
Witam robiłem uszczelkę pod głowicą w swojej c330. Po naprawie ciągnik ciężko zapala. Podejrzewałem ciśnienie sprężania, trochę ciężko przerobić miernik który posiadam do osobówek i dostawczych, a pomiar i miejsce pomiaru w c330 tego nie ułatwia, trzeba specjalną końcówkę montowana w miejsce wtrysku. Niby coś tam zmierzyłem, ale nie wiem na ile to jest...
A więc tak zdjąłem głowice i uszczelka była ok. Po głębszych oględzinach cylindry wydają się ok, nie ma rantów. Na tłokach sucho wtryski też nie najgorzej wyglądają czyli silnik dobrze przepala. Podejrzenie padło na głowicę, że może być pęknięta także ona poszła do sprawdzenia. Mam drugą głowice która też potrzebuje remontu bo zawory już są cieniutkie....
Witam, wczoraj traktor odpalił. Po wymianie filtrów i zalaniu świeżym paliwem traktor zagadał. Jak wcześniej pisałem, traktor ma zawsze problem z odpaleniem pierwszy raz po postoju rzędu 8-12 godzin, ale jak już zagada, to potem pali na dotknięcie, wymieniłem dziś zawór zwrotny w pompie wtryskowej, bo wyczytałem gdzieś że on jest odpowiedzialny za takie...
Paliwo jest ok bo mam diesla samochod i caly czas tam tankuje. Jesli chodzi o to jak chodzil wczesniej . Byl slabszy a dymienie bylo gorsze niz jest. Widze wiele 330 u siebie w okolicach i przy dodaniu gazu jest szary dymek a u mnie sporo ciemniej. Sprawdze jeszcze te wtryski i pompe pozniej jak okaza sie dobre. A nie zalałeś niechcący jakiegoś eko...
Nie wiem czy dobrze myślę ale na chłopski rozum: skok tłoka w c330 wynosi 120mm. Czyli: 120/360°= 0,3(3)mm na jeden stopień obrotu wału. 0,3(3) x 30°= 9,(9) zakrąglając do 10mm. Czyli w momencie gdy tłok znajdując się 10 mm przed GMP ma nastąpić wtrysk paliwa. Kąt wtrysku wynosi 30° ±1° Chyba dobrze myślę. Żeby to ustawić musisz mieć ściągniętą...
Odpal z odkręconym filtrem powietrza jak się nic nie zmieniło to sprawdzenie, ewentualna regulacja kata wtrysku, luzy zaworowe, wtryskiwacze. Jak nie będzie poprawy to na górze pompy jest śruba z nakrętką kontrą i można zmniejszyć dawkę paliwa. Zwiększanie dawki w tym silniku daje tylko kupę czarnego dymu bez przyrostu mocy.
Witajcie ponownie, ostatnio mam więcej czasu więc, zdecydowałem się na remont bo tak pacząc na ten silnik to po prostu za 1000 zł powinienem się wyrobić, a silnik będzie miał drugie życie. - głowica idzie do planowania i regeneracji (zawór ssący i wydechowy przepuszcza) - tłok i tuleja będą wsadzone od c330 firmy "Mahle" - znak zapytania jest nad wałem...
Poczytaj to: https://www.agrofoto.pl/forum/topic/1968... Silnik w Mf , ursusie i wózku (GPW) ten sam różnica tylko w mocy, w wózkach (nie wiem czy wszystkich ) była pompa wtryskowa tłoczkowa i inne rurki do wtryskiwaczy. Silnik ten był też w tarpanie.
ja mam płomieniowa na przycisk grzeje przed startem slychac jak sie zapala poczekam jezszcze z 3-5 sekund i dopiero krecę. Nie wiem jak ustawiał kąt wtrysku nie było mnie przy tym ale robił to gość co pompy całe życie robi... chociaż z tego co wiem tam jest taka śrubka ze sworzniem coś jak w c330 i tego nawet nie dotykał wiem od ojca. Mówił że on na...
Ponoć, co sprawdzały programy motoryzacyjne, belka w najnowszej wersji civica niemal nie ustępuje wielowahaczowi z poprzednich modeli. Też mi autorytet. Owszem do jazdy po zakupy i do pracy i do szkoły nowa belka dla kierowcy laika-amatora w nowym samochodzie sprawdzi się lepiej niż zużyte zawieszenie w 10 letnim modelu, w mniej wyciszonym wnętrzu...
Myśle że z tą tulejką, ba a nawet sworzniem to wyalienowany przypadek musiał być. Choć nie twierdze że jakoś rzadko spotykany, może powstać np. w skutek użytkowania silnika na zbyt małych obrotach. Powiem tak: 50% szans to uszkodzone wtryski - oddać do sprawdzenia - problem z stukaniem - możliwy głośny metaliczny stukot, niby uderzanie młotkiem w blok....
Wyciągnij wtryski i sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, a przy okazji sprawdź wtryski, czy nie leją. Do sprawdzenia ciśnienia trzeba mieć manometr, kawałek wysokociśnieniowego przewodu i specjalnie przygotowany do tego korpus wtryskiwacza. Na pewno taki zestaw nie leży u ciebie na półce.
Króciec dociskowy jest tylko zabezpieczony tą klamerką przed odkręceniem. Zawór tłoczący wyjdzie z wykręconym króćcem. Zawór jest rozbieralny po wyjęciu z niego drucianego zabezpieczenia. Nie pamiętam, czy między zaworkiem a sekcją nie ma przypadkiem takiej stalowo-plastikowej uszczelki. Sekcja zabezpieczona jest w korpusie przez sztyfty współpracujące...
1. Koszt przekładki c330 do t25 = 70zł i nie zrobi sie tego samego bo t25 ma ustawiane na kołnierzu przez pochylenie kąt wyprzedzenia zaplonu 2"Obudowa pompy jest zaadaptowana z pompy od C-360, która jest po lewej stronie silnika" Nie wiem kto ci takich głupot nagadał pompa c360 jest pompą 4 sekcyjną i nie zakłada się jej do t25 ma inne ustawienie wałka...
Trudno powiedzieć co to może być. Możliwe że sama głowica jest uszkodzona lub wydmuchana uszczelka w stronę kanału zlewowego głowicy ale to dało by się wyczuć. Można wyjąć wtrysk, nabić ciśnienie do cylindra i nasłuchiwać gdzie ucieka. Czasem tą metodą udaje się zlokalizować usterkę. Zaraz po wymianie kompletów silnik bierze olej między tłokiem a tuleją...
Więc tak. Komop został z zajechanego silnika, wiązka silnika poszła z nowego, i zmieniłem koło na rozrządzie na wałku rozrządu. Tylko na takiej konfiguracji udało się odpalić silnik z czego samo koło nie dało żadnego efektu. Silnik bardzo źle pracuje, w sposób przerywany, coś jak ursus c330, buja silnikiem na poduszkach nawet na obr jałowych, wali spalaniem...
Pierwszy raz się tutaj odzywam, więc na początku witam wszystkich i szacunek dla Was za to forum, prawdziwa skarbnica wiedzy. Sam przymierzam się do budowy kompresora, dlatego przeczytałem wszystkie 133 strony tego tematu, ale im dalej w las tym wiadomo… i mimo wszystko pewne pytania mi się nasuwają. Mam nadzieję, że pomożecie. To mój pierwszy...
Próbowałes ruszać samochodem z 5 biegu? Nie bo tam przełożenia nie dają, ale myślałem że es powinien ruszać normalnie To zależy od ziemi, i jest normalne bo c330 pług 2 skibowy ciągnie na 4 biegu tez z prędkością spaceru. No u nas jest ciężka ziemia, ale ludzie mają 30tki i widać że jeżdżą przynajmniej 2 razy szybciej (no fakt że mają podwójną moc...
Napisałeś że ciągnik kupiłeś niedawno i nie znasz jego historii napraw i remontów, czy to jest Twój pierwszy ciągnik z tego modelu ( znaczy 330)? Czy zaprzęgałeś go już do pracy? Czy tylko grzebiesz przy nim? Z filmiku widać i słychać że pracuje jak typowa C330 ( znaczy dupy nie urywa ). To jest przestarzała konstrukcja silnika ( z prawie 2000cm3 wyciąga...
Co do ceny za c330 to za 5000 zł można kupić ale trzeba na pewno wtedy robić kapitalny remont za co najmniej 6000zł . Same tylne koła (opony +felgi+ dętki ) kosztowały 2200zł Zależy jak się trafi, niedawno znajomy kupił C-330 za 9 tyś w dość dobrym stanie ogólnym, dołożył 600 zł na regenerację pompy i wtryski i póki co nic więcej się nie psuje. Takich...
No jeśli tak twierdzisz to pozostaje mi się zgodzić aczkolwiek dziwne mi się wydaje że zmieniali by nastawy w takim samym silniku. Koniec końców i tak najlepiej przy wymianie na inną wiedzieć co w niej piszczy i na stole sprawdzić. Większa dawka, większe kopyto ale czy np nie zrobi spustoszeń w silniku? Co jakby przez to wtryskiwacze lały albo coś...ciężko...
Witam! Opiszę tak w skrócie... W moim c330m nic nie było remontowane od nowości... Wcześniej palił bez problemu, ale było słychać taki dziwny suchy głośny stukot na 1 garze... Gość mówił, że to wtrysk wymienił końcówkę... Ale dalej tak samo... Aż do dzisiaj... Na akumulatorze jak odpalał ? Świece pod grzane i kręcę gaz na full i chce od palić wali dym...
http://www.google.pl/imgres?hl=pl&client...
Mam tego wariata http://moto.allegro.pl/nowy-rozrusznik-u... ... Dane jego : Dane Techniczne: nominal voltage 12 V rated output 2,7 kW rated speed 1500 rot/mi mashing moment 55 Nm pinion teeth number 11/3 modulus 3 mesh angle 165; 255; 345° weight 5,3 kg W sobotę będę brał się za sprzęgło jak mi bedzie pogoda...
Chcę coś Tobie podpowiedzieć.Silnik dwusuwowy będzie pracował bez najmniejszej róznicy w obu kierunkach. Należy szybko i bezwzględnie przestawiać zapłon. Zapłon musi bezwzględnie, być przesawiany ! Takie rozwiązanie miły Weloreksy - czechosłowacki pojazdy dla inwalidów. Jako starter wykorzystywany był dynastarter. Podobny rozrusznik dynastarter był...
Jeżeli odpowietrzyłeś tak jak piszesz to sprawdź jeszcze pokręcić rozrusznikiem przy poluzowanych przewodach paliwowych (poluzuj nakrętki na rurkach wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczach)oczywiście możesz dla ułatwienia z działającym odprężnikiem. Jeżeli paliwo tryska, sprawdź wtryskiwacze, tzn wymontuj je i dokręć wspomniane wyżej rurki paliwowe....
jedyne co mi przychodzi do głowy to nasz ursus c330 Rozkminiaj silniki z firmy Hatz diesel lub jakieś małe trzycylindrowe od mini traktorków (kubota , yanmar, mitsubishi , hinomoto, iseki itp). silnika malucha nie przerobisz na diesel (trzeba co najmniej 2 do 3x zwiększyć stopień sprężania wykonując nowe tłoki z komorą spalania w środku przy czym nie...
W C330 cylinder?? Raczej mowa o tłokach i komorze spalania tłoka. Tutaj może być problem z pierścieniami i wtryskiwaczami, czy podaje paliwo do komory.
3 to zaślepka i w starej wersji nic tam nie jest podłączone, ale mozna ją wykręcić i wkręcić zawór przelewowy pompy wtryskowej od C330 i go połączyć razem z powrotem z wtryskiwaczy i do zbiornika. Zaworek przelewowy odpowietrza pompę i nie trzeba wykręcać odpowietrznika.
Boże co wy piszecie ludzie co wy piszecie, zastanówcie się przecież tam sprężarka musi calu czas chodzić gdyż jest smarowanie olejem z silnika i musi być obieg tego oleju to nie jest taka sprężarka jak w c330 że się zakładało lub zdejmowalo pasek. MF-255 maił alternator za sprężarką, U-3512 miał już alternator na pasek jeśli tak wnikacie w temat, jeśli...
Mam Ursusa C330. Ursus długo stał na dworze (większość czasu z niezakrytym wydechem - mógł deszcz wpadać). Przyszedł czas fgo uruchomić, wlałem oleju i od ręki zapalił. Po kilkudziesięciu zapaleniach (na kilka minut za każdym razem) zaczął kopcić białym dymem i"pluć" olejem z wydechu. Olej sprawdziłem i jasny więc obstawiałem uszczelkę pod głowicą....
Panowie, temat jest nie do ogarnięcia. Mechanicy rozkladają rece , pierwszy raz cos takiego widzieli. Ursus c330, silnik s312-c. Zrobiona kapitalka wszystko. wał-szlif, panewki nowe, tłoki tuleje nowe. Głowica po regeneracji szczelna, Wtryskiwacze po regeneracji, pompa wtryskowa po regeneracji. Silnik ciezko odpala, zapłon przestawiałem juz z 10 razy,...
VW 1,9 TDI miał chyba komputer do silnika co robionym ciągniku jest zbędne (no i trzeba podłączyć). No i? Przerabiałem już dwa silniki 1.9tdi z vw na zwykłe pompy. Bez najmniejszego problemu pasują zwykłe pompy od scharana z 96roku oraz starsze na mechanicznym nastawniku. W takiej pompie wystarczy podać + na zawór stop i silnik chodzi. Ważne aby na...
Witam .Mam założona pompę rzędową w swoim t 25 ale zastanawiam się na jakie ciśnienie powinny być ustawione wtryski.Skoro c330 ma taką pompe i ustawia się135Mpa a władka ustawia się na 175 Mpa . Może któryś z panów umiał By mi odpowiedzieć
Witam po dłuższej przerwie ;-).No więc udało mi się w końcu miej więcej dojść do ładu z tym silnikiem.Okazało się że szlifierz schrzanił robotę na drugim cylindrze w prasował jedną tuleję i przypuszczam że gdy ją szlifował to uciekł mu wymiar(tak to sobie tłumaczę) i w tę wstawioną, w prasował jeszcze jedną cienką,która po tym 20 minutowym docieraniu...
Odkręć rozrusznik, przez otwór będzie widać koło zamachowe możliwe, że i zobaczysz otwór do wkładania bolca do ustawiania kąta wtrysku.
Widzę, że szalonych pomysłów nie brakuje. "Przepracowany" olej ze smażalni rozumiem, ale silnikowy? Olej do silników czterosuwowych, w szczególności przepracowany, jest jednym z gorszych kandydatów na paliwo do diesla. Zawiera dodatki które będą powodowały koksowanie w komorze spalania oraz zapiekanie się wtryskiwaczy. Lepkość nie ta... Przepracowany...
Jako mechanik powinieneś wiedzieć, że mało który współczesny silnik można na postoju rozkręcić do odcinki, a te które się da, są w takim wieku, że już dawno powinny były zostać przerobione na żyletki. Ale jaki problem - najpierw ocena wizualna i jak ona przejdzie to dopiero na analizator i po problemie. W moim Puncie wtryski wytrzymały ok 250 tys. km,...
https://obrazki.elektroda.pl/5238802800_... Termostat woskowy THM - niesłusznie opisany jako TS-8 Dobra jakość wykonania oraz niska cena (16 zł). Polecam. Ze względu na stalową obudowę nie używać na wodzie! https://obrazki.elektroda.pl/9755769300_... https://obrazki.elektroda.pl/4055165300_... Wyłącznik...
deutz wtryski wtryski iveco nieszczelne wtryski
rezystor cewka zapłonowa ekspres delonghi alarmy przetwornica 200hz
zseeim technikum najlepsze czaty
Miganie diod 1, 3 i 5 w baterii Bosch do roweru Canon MG5750 - komunikat "drukarka zajęta"