Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Sprawdź czy masz jeszcze katalizator? Coś się dzieje z tym wtryskiwaczem. Piezo czasami tracą sprawność przy większych dawkach. Sprawdź czy ciśnienie nie skacze. Co do wskazówek kolegi zaxdamian to wszystkie są błędne.
Witam, U mnie problemem było falowanie obrotów na zimnym silniku a jego przyczyną był uszkodzony EGR (nie był on nawet mocno zabrudzony tylko się przycinał). Jeżeli chodzi o korekty wtrysku to są to tylko wartości wynikające z pracy całego silnika, mogą pomóc w znalezieniu usterki ale nie bazowałbym tylko na nich, np. jeżeli autko kopci, nie ma mocy,...
Też jest możliwość adaptacji korekty wtrysków poprzez 10 siecio krotne rozpędzanie się na 4 biegu od obrotów 1.5tys do 3tys ... Możesz mi wytłumaczyć co miałeś na myśli? Pierwszy raz słyszę o adaptacji korekty wtrysków
Panie nowe wtryski i takie korekty? Wtryski złom.
Pomogła wymiana wtrysku, korekty wyszły na 0, -0.1 max.
Rozgrzej auto, zrób zdjęcie wartości sondy na biegu jałowym - to chyba bloki 30 - 33. Pokaż też co pokazuje przepływomierz czyli wartość MAF (powinno to być widoczne w pierwszych blokach pomiarowych) będzie w gramach na sekundę lub w kilogramach na godzinę. Nic jeszcze nie jest do wymiany. Sonda nie pokazuje wartości w %. Te 20% co podałeś to może by...
Pompy vacuum nie usłyszycie na zapłonie, jest zasilana podciśnieniem. Błędów ECU również nie będzie generować. Sprawdź komputerem ciśnienie zadawane na wtryski oraz korekty wtrysków.
Sztanga ma pracować płynnie. Musisz sprawdzić ręcznie. Są też problemy z gruszką, która z czasem też się zużywa i przepuszcza - też do sprawdzenia. To, że masz spalanie na swoim poziomie, nie oznacza że masz dobre wtryski. Sprawdziłeś korekty?
Sory za zbyt chaotyczny opis zaczne jesze raz. Wtryski zmieniałem sam ,programowane tez przeze mnie pod tym kontem jest poprawnie sprawdzane kilka krotnie .Niestety po tym zabiegu wtrysk na 4 cylindrze nie daje sie wysterować wywala blad korekcji wtryskiwacza czwartego cylindra .Po podmianie wtrysku z trzeciego cylindra na czwarty ta sama historia wywala...
Sugerujesz się tylko błędami ?. Może warto by było zanim wymontujesz katalizator zrobić diagnostykę silnika , jak pracują sondy, wtryski ,korekty paliwowe jakie są, egr, szczelność dolotu, wydechu. Silnik pracuje poprawnie, równo ma moc? Nie twierdze że nie masz racji ale nie napisałeś czy cokolwiek sprawdziłeś.
To chyba nie dobrze jak nie mam podglądu na mieszankę paliwa z powietrzem. Masz, ale z poziomu diagnostyki sterownika silnika. Do działania instalacji LPG IV generacji sygnał sondy lambda nie jest niezbędny (jest pomocny przy jej kalibracji ale też da się bez niego, kalibruje się na mapy wtrysku lub na korekty czasu wtrysku benzyny).
Po demontażu wtryskiwaczy z powodu wymiany miedzianych podkładek na dwóch wtryskach podniosły się korekty dawek. Jak to "z powodu wymiany" i "na dwóch wtryskach"? Te podkładki powinno się zmieniać przy każdym demontażu i montażu wtryskiwacza! Tak że kolega myśli że po użyciu młotka bezwładnościowego mógł uszkodzić wtryski, korekty zmieniły się tylko...
Sprawdź korekty dawek lejący wtrysk powinień być mocno na plus.
Da się na czujnik zegarowy skok tłoczka zrobić a potem finalnie na testerze wtrysków na przepływ skorygować. Tester taki very low cost zaprojektowałem na własne potrzeby. Można jeszcze na aucie wyrównać wtryski na korekty obd.
Kochani dzień dobry :) Pacjent Toyota Avensis T25 2.0 d-4d 116 km wtryski sprawdzane programem techstream Korekty bieg jałowy 800rpm: #1 - 1.722 #2 - 0.159 #3 - -0.466 #4 - -1.2 Tak, korekty rozjechane ale podpowiedzcie mi co teraz robić i co oznaczają dane korekty, czy wtrysk 1 i 4 są do regeneracji? Dodano po 34 samochodem dziwnie się jeździ, wrażenie...
Myślę, że koło 200tys. Nigdy nie ufam temu, co jest napisane. Po tygodniu problem wrócił i między nowym i starym wtryskiem korekty oscylują+/-1. Zamierzam wymienić wszystkie wtryski. Na samą myśl o tych kosztach tracę humor.
Wykonalem przelewy i wyszlo. Kolejnosc cylindrow od prawej. 3 garczek jest ok. Komp poprostu zakłamuje. Na 1 wtrysk troche leje. Korekty na wolnych do +2 w czasie jazdy ok. https://obrazki.elektroda.pl/2591816800_...
Peugeot 407 2.0HDi RHR Siemens brak mocy i pomysłów ;) Dolot szczelny, przepustnice ciepłe/zimne niepoobrywane, chodzą ok, EGR zaślepiony, wydech drożny (screen z pomiaru ciśnienia różnicowego), podciśnienie sprawdzone i szczelne, wartość wymagana i rzeczywista położenia sztangi pokrywa się niemal idealnie. Turbo późno wstaje (wykres), auto jest mułowate....
Jak tego będzie pewny to wykręca wtryski i wiezie do regeneracji. Ujemne korekty wtrysku świadczą dobitnie o uszkodzonych wtryskiwaczach. Moim skromnym zdaniem najpierw należy doprowadzić do porządku z wtryskiwaczami, a później reszta świata. Jeżeli ktoś postąpi odwrotnie, to nie jest źle, tylko mniej wygodnie.
Korekty na wtryskach to korekty równoważące, średni czas wtrysku musi się zgadzać z zadanym (on też podlega korekcie globalnej). Suma korekt równoważących jest 0. Jakby wszystkie wtryski lały ale równo to korekty równoważące będą bliskie 0, natomiast będzie to miało odzwierciedlenie w długoterminowej korekcie czasu wtrysku (LTFT).
Olej pali? Świece żarowe działają? Korekty wtrysków?
To drugi plecie bzdury. Na korekty to nie pomoże, poza tym wcale źle nie są i uważam, że drapiesz jak nie swędzi, bo pewnie auto niedawno kupione. Korekty są w normie. A nawet jakby nie były to wymiana uszczelek ich nie naprawi, to może zrobić regeneracja wtrysków, ale tobie ona potrzebna nie jest. Masz za dużo kasy, wydawaj, ale nie ma to sensu. Ja...
Przy obecnej temperaturze zewnętrznej (od 0 do +10°C) świece żarowe nie będą włączane, ew. co najwyżej na pół sekundy. Silnik powinien odpalić bez podgrzewaczy. Jeśli ma z tym problem, to najwidoczniej ma zbyt niskie ciśnienie sprężania. W połączeniu z brakiem mocy, przyczyną może być dławienie na dolocie powietrza (kompletnie zatkany kolektor ssący...
Czujnik wysokiego ciśnienia to tylko oryginał wchodzi w grę. Takie błędy może wyrzucać uszkodzony czujnik lub przetarta wiązka, którą trzeba sprawdzić i wyeliminować jej winę. Zamienniki czujników potrafią po tygodniu czasem dwóch zakończyć ''kadencję''.
Pisałem że ECU wymieniony, kompresja jest, wtryski wymienione, a po drugie przy dodawaniu gazu i odpięciu wtyczki na tym jednym wtrysku nie ma reakcji gdyby był słaby ten cylinder to zgodzę się żeby komputer mu lał paliwo ale nie realne żeby korekta stała całkowicie w miejscu czy dodajesz gazu czy nie. Prędzej bym się zgodził z tym że soft zrypany....
Nom tak. Bardzo się boje że może być za trochę dziura w tłoku albo zapchany dpf przez korekcje wtryskiwaczy.
Witam mam pytanie po zobaczeniu korekt wtrysku zastanawiam się czemu taka rozbieżność jest i co można zrobić z tym. Czy zostaje regeneracja pompowtryskiwaczy czy da radę coś z tym zrobić samemu. https://obrazki.elektroda.pl/8232070300_...
Z tego co pamiętam to silnik BMW. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności wtryski na przelewy a później najlepiej na odpowiedniej maszynie i pompa wtryskowa. Przed rozebraniem proponowałbym wykonać diagnostykę komputerową a szczególnie podgląd temperatur i innych parametrów takiej jak ciśnienie CR korekty na wtryskach itd.
Według mnie silnik nie pracuje na cylindrze o największej korekcie na plus. Zakładanie kolejnych wtrysków tylko wprowadza zamieszanie. Do weryfikacji zamienia się wtryski pomiędzy cylindrami o największej różnicy korekty. Oczywiście nowe podkładki, śruby mocujące też powinny być nowe. Może trzeba oddać silnik do naprawy. Z mojej strony to wszystko,...
Korekty odnoszą się generalnie do mocy poszczególnych cylindrów. Sterownik ustala sobie dawkę wtrysku dla danych warunków pracy silnika i mierzy przyspieszenie wału po każdym zapłonie. Jeżeli to przyspieszenie jest mniejsze jak powinno być to zwiększa dawkę na danym cylindrze i korekta rośnie, jeżeli jest większe to zmniejsza dawkę i korekta spada....
Witam mam focusa mk3 1.6 16v sida walczyłem z wypadaniem zapłonu. Jak większość wymieniłem świece, przewody zapłonowe, cewkę, przepływomierz sprawdzone ciśnienie na cylindrach luzy zaworowe szczelność układu dolotowego wszystko ok. Korekty wtrysku różniły się 1i4 były inne niż 2i3. Czytałem o tym że sterowniki padają. Więc zrobiłem reset sterownika...
Również pracuje w firmie która zajmuje się produkcją kształtek wtryskiwanych tyle że w kontroli jakości, z tego co wiem od nastawiaczy, każda kształtka ma kartę technologiczną z dokładnymi parametrami cyklu wtrysku, korekty jakie wprowadzają spowodowane są różnicami właściwości surowców. Zapytaj technologa o takowe karty. Pzdr
To nowy schemat mamy. Obojętnie czy to Delphi czy Bosch. Naprawiamy wtryski "korektą", jak nic nie daje zamawiamy regenerację na alledrogo. Kto mi wytłumaczy, co wy tak z tą "korekcją" ostatnio?
A co z ciśnieniem na garach?Są jakieś błędy? Jak wyglądają parametry szczególnie korekty wtrysków?
Witam. Sprawdź temperatury płynu, paliwa i powietrza, czy się pokrywają. Jakie są korekty na wtryskach?
Witam, wymieniłem jeden wtryskiwacz (na inny używany) test przelewowy- wymieniony wtrysk przelewa najmniej ze wszystkich 6. korekta -2,8 na tym wymienionym wtrysku. Nie zerowałem korekt bo nie mogę znaleźć tej funkcji w Inpa. Stary wtrysk przelewał najwięcej ze wszystkich 80ml a inne od 40 do 55ml ale jego korekcja była w granicach 1 nie pamiętam czy...
W mojej Primerce pojawił się błąd P0169 - obwiniam za to słabe paliwo - nieraz nawet na Orlenie można się nadziać. Proszę rzucić okiem na screen z Elm-a - niepokoją mnie te korekty wtrysku. Pierwszy screen przed skasowaniem błędu - drugi po skasowaniu.
Błędnie sobie obiecujesz. Celem tej korekty jest głównie zapewnienie równomierności biegu jałowego. Parametr jest zbyt mało znaczący dla jakiegokolwiek "zamulania" w czasie jazdy. Wstępną ocenę wtryskiwaczy możesz uzyskać poprzez wyłączanie cylindrów (porównanie utraty prędkości obrotowej)
Trzeci i czwarty wtrysk kiepski. Pamiętaj, że jest to tylko przyśpieszenie cylindra a na to składa się nie tylko wtryskiwacz ale też kompresja, czystość kanałów dolotowych i kol ssącego. Demontuj komplet wtryskiwaczy i daj do sprawdzenia. Dpf będzie się też zapychał lawinowo przy problemach z egr i z kiepskim doładowaniem.
Korekty wtryskiwaczy nie zawsze sugerują ich uszkodzenie. Mogą świadczyć o zużyciu silnika, dlatego proponuje zrobić pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Wtryski pewne ?? Jakie korekty wtrysków są . Ja bym je przeregulował dla swietego spokoju .
Są to korekty względem wtrysku prowadzącego jesli chodzi o silniki PD
Dzięki za odpowiedź. Zacznę od wtrysków
DPF nie wyłapie wszystkiego w 100%. Jak silnik ostro kopci to co nieco doleci do końcówki rury. Powinien też szybko zapychać się sądzą DPF i nadmiernie często wypalać, nawet pomimo czyszczenia. Przyjrzałbym się standardowym dieselkowym problemom, to jest szczelności dolotu, egr, stopnia zabicia syfem kolektora ssącego, czujnikom (zwłaszcza przepływomierzowi...
Kodowanie wtrysków tak ale dla silników CR (Common Rail) bo tu jest dla każdego wtrysku osobne korekty fabryczne.
(at)kkknc dokładnie! Diesle generalnie nawet nie potrafią ustalić wypadających zapłonów (choć raz w którejś marce spotkałem taki błąd). A wymiana wtrysku na podstawie korekt to wróżenie z fusów. Owszem, nierówne korekty mogą oznaczać problem z którymś wtryskiem, ale rzadko z tym na którym korekta jest większa/mniejsza od innych. Po prostu ECU zwiększa/zmniejsza...
Sprawdzić przelewy wtrysków, na kompie masz tylko korekty.
Jakie jest oznaczenie silnika? Czy przy wymianie świec wymieniane były również cewki? W jakim stanie były świece przed wymianą? Czy auto było diagnozowane inpą? Jakie są korekty wtrysków? Jakie dokładnie błędy się wyświetlają?
Podpiąć komputer i sprawdzić korekty wtrysków, albo lepiej by było wyciągnąć wtryskiwacze i dać do sprawdzenia na maszynie. Koszty niewielkie ale pewność 100%.
A jak korekty czasu wtrysku (adaptacje krótkoterninowa i długoterninowa ) nie nauczył się bzdur z instalacji gazowej ?
I jak Panowie nikt nie podpowie, czy wymieniać wtryski czy zostawić? Bo wyjąć i tak muszę żeby spisać korekty z obudowy. ??
pisze , to znaczy że opracowuje algorytm pracy sterownika :D, chyba jasno napisał :D:D Algorytm opiera się głownie na "podglądaniu" czasów wtrysków generowanych przez ecu benzynowe. Ponieważ gaz ma inna wartość opałową , a wtryskiwacze mają nieliniową charakterystykę buduje się krzywą mnożnika , który na podstawie zmierzonych pozornych czasów benzyny...
No właśnie nie wyświetlił się nie wiem dlaczego nie znam się na tym dobrze. Twoje spoko to w skali od jednego do dziesięciu ile ? Dodano po 11 Witam Ktoś jeszcze się wypowie ? Dodano po 4 Hej Odnalazlem w necie taki zapis odnośnie nie wyświetlania się 4 gara W systemie na pompie pokazuje tylko 3 cylindry ponieważ czwarty traktowany jest jako odnosnik...
Jakie korekty wtrysków?
Witam Można użyć oprogramowania apke androida :) Testowałem na ECU Vaga działa ,co ciekawe podaje kąt wyprzedzenia zapłonu , korektę wtrysku itd . Nazwa: "Motor data obd" złącze mod. ELM 327 II
Ile kosztowała Ciebie ta regeneracja wtrysków? Podaj cenę, ona dużo tłumaczy. Chłopie pomyśl. Wyciągnołeś i włozyłeś wtryski. przed robotą jeżdził. Po robocie nie. To po jaką cholerę szukasz usterki w turbinie lub przepływce. Zrób próbę przelewową i sprawdź korektę na wtryskach. P.S. Od czasu do czasu trafiaja mi sie klienci którzy sami załatwiaję regenerację...
Korekty wtrysków sprawdziłeś?
Wtedy tylko 1 do regeneracji czyli ten 4, ale myślę że pompa jest ok bo hamulec jest jak powinien być nie wpada w podłogę, a np 2 i 3 wtrysk mają idealne korekty i bipy, a jak by pompa była słaba to wszystkie wtryski miały by słabe korekty, a 4 wtrysk jest najbliżej pompy więc on powinien dostawać najwięcej paliwa, dobrze myślę ? Myślimy nad wyjęciem...
Witam szanowne grono... Auto A4 2.0 TDI 16V. Mam pewien problem, mianowicie: Bez względu na to, czy na postoju, czy podczas jazdy na 1/2 biegu (innych nie zwracałem uwagi), podczas jazdy między około 1200-1500 obrotów STAŁYM GAZEM drży/wibruje/poszarpuje – ciężko to nazwać – cały samochód (szczególnie odczuwalne na ciepłym silniku). Na postoju z wciśniętym...
odczytałem testerem błędy: P0170-9 Usterka korekty czasu wtrysku (Bank 1) P0170-3 Usterka korekty czasu wtrysku (Bank 1) P0173-3 Usterka korekty czasu wtrysku (Bank 2) Pojawiają się one co jakiś czas - po skasowaniu (zgaśnie silnik z deski) i jakiś tydzień jest ok a później znowu się zaświeca. Co w tym przypadku zrobić - jak to naprawić? Auto jest z...
Witajcie . Mam taki problem i ręce mi już opadają . skacze mi cisnienie paliwa miedzy 130 a 300 bar na wolnych obrotach ale nie tu jest problem przy 70kmh jak zredukuję bieg z 3 na 2 w aucie brakuje paliwa przy noramlnej jeździe nic się nie dzieje . blędy jakie mi wywalił vag p1022 i p1063 czujnik cisnienia paliwa podmieniany razem z zaworem i dalej...
Problem jest taki; -wymieniłem silni w tym vanie bo stary rozleciał sie (korba bokiem wyszła na 4 cylindrze) , dostałem silnik od forda focusa 1,6 hdi w dobrym stanie ale pewne czujniki były inne , To co sie różniło to wymieniłem na orginał z padnietego silnika , Egr sprawny i zaslepiony wtryski korekty na 2i 3 sa duze 1,95 -1,85
Jak zrobić Clipem 146 korekcje wtryskiwaczy.Podawali mi tak .Wtrysk-parametry bieżące -korekty wtryskiwaczy ,niestety tak nie działa.Robiłem też tak ,wtrysk-test funkcji-regulacja ciśnienia paliwa -korekcja wtryskiwaczy na każdym cylindrze i też nie wychodzi.
Coś z wtryskiem na garze 1.Sprawdzić korekty ,przelewy,ciśnienie na garach. Wtedy można coś decydować.
Regulacja jedynie ciśnienia z manometrem na korektach. A jakby regulować dyszami i korektami? Dodano po 1 Np dać wydajniejsze wtryski i mniejsze dysze i obserwować korekty?
Przepustnica podmieniona i to samo :( Jakiś czas działa dobrze i znów po kilku dniach gaśnie jak odpalę rozgrzany. Podłączyłem laptopa kolegi z elm327 i w programie ScanTool 1,13 pokazał trochę parametrów pracy silnika (błędów 0). Pokazał: -bezwzględne położenie przepustnicy, wyprzedzenie zapłonu, cisnienie w kolektorze, przepływomierz, temp. powietrza...
Wtryski jakie mialy korekty i przelewy?
Witam wszystkich pacjent to audi a3 8l 1.9 TDI ALH VP przebieg 470 000. Mam takie pytanie odnosnie wtrysków czy je wymieniać? , dać do regeneracji ? czy założyć 216 ? czy jeżdzić i nic nie robić ? . Korekty na wtryskach wyglądają tak : silnik rozgrzany 82 stopnie bieg jałowy: cylinder 1 od + 1,30 do +1,70 nieraz + 0,70 cylinder 2 - 0,50 cylinder 3 -...
A wtryski zostawiłeś stare? Jakieś korekty sprawdzone czy cokolwiek? Test na przelew ? Ciśnienie na szynie ? Mój pomysł to zacząć diagnozę. No chyba że ktoś inny ma inny pomysł to tez chętnie posłucham.
scaner, którym odczytasz korekty paliwowe, czyli chyba Twój VAG, ale też możesz patrzeć na czas wtrysku PB w programie TECH-a, ad1 korekty wprowadzasz jak się zmienia czas wtrysku PB podczas przełączanie z PB na LPG ad2 nie patrz na mapy tylko na czas wtrysku i korekty, co masz włączone w TECH=?? TECH, czy STD??
Renault Master 2.5 DCI podczas jazdy na wyższych obrotach (ok. 3tys. obrotów) odcina i gaśnie. Wyskakuje błąd df197 ciśnienie paliwa za wysokie. Wtryski sprawdzone, korekty od 1 do 4 : 0,3 ; 0,6 ; 0,2 ; 0,8. Co może być przyczyną?
Mogą to być wtryski , a jakie korekty pokazuje jak odpali ewentualnie dać do sprawdzenia i wymienić wszystkie oringi na wtryskach..pozdr.
Masz rację, z tym, że ten sposób jest trochę mniej dokładny. Jednak kręcenia jest zdecydowanie mniej. Ja teraz ustawiam tylko za pomocą lampy stroboskopowej, nie trzeba nawet odkręcać przewodu wysokiego ciśnienia. Wystarczy zmierzyć kąt wyprzedzenia wtrysku, dokonać korekty jeżeli potrzeba i skontrolować po regulacji. Szybki i łatwy zarobek.
Na BMW się nie znam, ale jak dla mnie korekty wtrysku są prawidłowe. Może być tak, że wtryskiwacz się zawiesił lub dostał jakiegoś syfka. Ja bym ci kolego zaproponował na początek jakiś preparat do czyszczenia wtrysków, bo wymienić nie jest tanio.
W Inpie sprawdzone korekty wtrysków i są prawie równe A możesz wrzucić fotki jak wyglądają te korekty? A jak wyglądają ustawienia Vanosa w inpie? pzdr Nix
Porównując dane czasu wtrysku i ich korekty, dla każdego wtrysku z osobna. Jednak musi to sprawdzać osoba z doświadczeniem ;)
Ciężko coś wywróżyć. Od wytartego wałka rozrządu po pęknięty tłok lub dziurę w tłoku. Parametry sprawdź przy odpalaniu: obroty, korektę wtrysków, temperaturę silnika, ciśnienie paliwa. A zacznij od podania kodu silnika, bo jedne mają, a inne nie, pompę w zbiorniku paliwa. I jakiś teoretyczny przebieg z licznika.
Na filmikach masz tylko postój i wszystko wygląda książkowo, korekty wg mnie idealne, patrzyłem też na czasy wtrysku i też są ok więc korekty pokazują prawdę. Auto musi być pod obciążeniem i wtedy poprzełączać gaz benzyna by porównać korekty czy czasy wtrysku. Ja tam prinsa nie robię stąd nie wiem który parametr (po nazwie skrótowej) co robi ale kolega...
Witam, Problem wibracji został rozwiązany. Wine były wtryski, korekty nie wskazywały na ich uszkodzenie lecz po sprawdzeniu na stole okazało się, że są uszkodzone. Wymieniłem 3 na używane i jak ręką odjął. Jeden z moich był dobry to go zostawiłem, z clipa wynika, że był wymieniony gdyż jest na nim inny kod niż w sterowniku silnika. Po złożeniu wtrysków...
Citroen C4 1.6 HDI 2007r. Pacjent nie zdał przeglądu za spaliny, tzn. pojechał sobie na przegląd z błędem na desce "depollution system fault". Po wstępnym sprawdzeniu okazało się, że zawór EGR się zawiesił. Sprawdziłem korekty wtrysków w poszukiwaniu dlaczego zawór EGR się zawiesił. Na biegach jałowych: Cylindry 1/3/4 korekty między -1 a +1, natomiast...
Mysle ze jesli by graly wtryski to korekty dawek paliwa by sterownik inaczej na nich ustawial Nie zawsze. Zdejmowałeś odmę?
ASN chodzi w CL do samego końca. Strojenie na czasy wtrysku lub korekty obd jest jednym słusznym rozwiązaniem. AFR będzie taki jak ecu pb zarządza w danym obciazeniu.
Witam mam problem- trzesie silnikiem na biegu jałowym czasem minimalnie lub raz na jakiśc czas na cipło mniej wyczuwalne. zimny chwilę chodzi normalnie po chwili zaczyna trząść. Umnie przy pierwszym pojawieniu się objawów ciężko odpalał - podłaczenie do kompa korekty wtrysków totalnie rozjechane - sprawdzenie wtrysków na maszynie wynik pozytywny wymiana...
Nie będzie więcej paliło bo przy lejących wtryskach paliwo wraca do baku .Kopci na czarno jak leją końcówki wtrysków .Ale to się sprawdza robiąc korektę wtrysków.
Powodem złych odczytów na LPG było uszkodzenie pompy paliwa. Ponieważ pompa dawała zbyt niskie ciśnienie paliwa samochód robił korektę na plus ok 33. W momencie przełączenia na LPG, do momenty gdy samochód nie skorygował "korektę wtrysku" do odpowiedniej dla LPG (16) mieszanka była zbyt bogata. I to te odczyty zgłosił diagnosta jako błędne.
Dzień dobry, Posiadam Passata B6 z silnikiem 2.0 TDI BMP. Ostatnio dawałem pompo wtryskiwacze do regeneracji ponieważ samochód bardzo dużo palił nawet 12l/100km, oraz miały słabe parametry. Po wymianie pompo wtrysków kąt wtrysku zmienił się na 10 stopni oraz w grupie 13 korekty skoczyły na 1: +1,65 2: -3,01 3: +2,99 4: +1,65. Wtryski zostały tylko zamontowane...
Witam! Pacjent Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi 90 km Próbuję namierzyć problem związany z cykaniem podczas przyspieszania. Mianowicie między 2-4 tys. obrotów. Coś przypominającego cykanie wtryskiwacza benzynowego, tylko wiele głośniej. Nie wiem, gdzie szukać, bo występuje tylko, kiedy silnik jest obciążony. Na postoju przy dodawaniu gazu tego nie ma....
Brakuje paliwa. Coś zdycha, regulator, pompa albo wtryski. Na dzień dobry sprawdź korekty wtryskiwaczy na kompie i przelewy. Napisz jeszcze jaki układ wtryskowy, tzn jakiej firmy.
Wpadnij to ci ustawie valvetronica bez problemu na dowolnym sprawnym sterowniku lpg. Korekty dokonaj na podstawie porównania czasu wtrysku pb do pb na lpg i tyle. OL na napięcie sondy by było ciut wyższe od tego co na pb. W sumie tyle. W silnikach ze stalym ciśnieniem kolektora map nie będzie i w niczym to nie przeszkadza.
Jestem posiadaczem Fiata stilo 1.9 120km MJ auto ma zrobionego chipa, natomiast mam problem z jego odpalaniem. Nie pali od tzw strzal Grzanie swiec nie pomaga, pali ale dopiero tj za 3 obrotem ... Czytalem ze jest mozliwosc zmiany korekty dawki wtrysku startowego .. Czy moglby ktos na to zerknac jesli podeslal bym mape ? Korekty wtrysku wydaja sie byc...
też tak mi się wydawaje dotego na wtryskach które nie przelewają korekty są mocno na plus +0.6-1.0
Po wymianie wtryskiwaczy konieczne jest ponowne wyznaczenie mapy korekty czasu wtrysku LPG...
Witam musisz wyjąć sterownik i sprawdzić na stole czy jest połączenie. Jak nie wiesz jak, to mogę to zrobić. Sprawdź korekty na wtryskach.
Synchro jest pomiędzy wałem a wałkiem? Jakie korekty wtrysków? Jakie masz ciśnienie paliwa?
To wymień wtryskiwacz skoro wiesz który stuka. Ale jest to zasada nóż pomoże. Korekta wtrysku jest podyktowana wartością średnią obrotów i sterownik silnika aby utrzymać równe obroty sam koryguje czas wtrysku ( czyli robi korekty ) Bo wtrysk paliwa jest wykonywany w czasie i jest to cykl trzy fazowy - { przed - główny i po } i jest to określane czasowo...
korekty poza dopuszczalnym zakresem-zle wtryski .lub np duze przedmuchy silnika
Dlaczego podbijasz górę? Brakowalo na AFR? Tak nienaturalnie. Jesli skusiłes sie na mapki to tracisz swoj i nasz czas. Tylko obd lub czasy wtrysku. Jesli auto ma a bywaly takie z WBO to stroisz do konca na czasy wtrysku lub korekty obd.
Sprawdzic korektę wtrysku paliwa -2 do 2
Korekty wtrysków nie mówimy wszystkiego najlepiej dać je do sprawdzenia i masz pewność który bo komputer steruje jak jeden daje za dużo to drugiemu zabiera żeby silnik pracował równo tez sprawcy kondycje silnika (ciśnienie na tlokach ) a sprawdź jeszcze kont synchronizacji rozrządu
korekty paliwowe korekty liczników programator korekty
fiata punto kontrolka poduszki uszkodzi czujnik spaliny samsung telewizor włącza wyłącza
telefon międzymiastowy radio trafic
Smart Cooling Circuit Design: MCU, Sensors, PID, BLDC Fans, TECs, IoT Integration, Energy Savings Tecumseh – mały dopływ paliwa do gaźnika, diagnostyka i naprawa silnika