A ja powiem krótko; jest taki przekaźnik "19" ... :) No rzeczywiście powiedziałeś ale co mają wycieraczki do cewki zapłonowej. Wracam do tematu. Wyciągnij wtyczkę z aparatu zapłonowego. W środkowy pin (w kablu)włóż kawałek przewodu. Wyciągnij przewód wysokiego napięcia (ten w środku kopułki) włóż do niego świecę i umieść ją w otworze do wyciągania...
Możesz zakładać, ale musisz się liczyza z tym że będziesz musiał wyregulować dawkę paliwa na pompie. Jeśli pomogłem,kliknij(pomógł)
Pokaże tylko, że na którymś garze jest źle, ale wstępnie sprawdzisz czy jest "po równo". Tylko w serwisie na stanowisku testowym sprawdzisz wtryski, reszta metod, to tylko diagnoza wstępna. Także nie wymieniaj nic w ciemno. Sprawdź synchro grupa 4.4 i wtryski grupa 13,18 23.
No u mnie wszystko wskazuje na kolektor. Dziś ma być wymieniony i mam nadzieję, że to będzie strzał w dziesiątkę. Ale tak jak pisałam wcześniej, moje dolegliwości dopadały na zimnym, po nagrzaniu przechodziło. A tu chłopaki wcześniej pisali o wtryskach. Może tu zacznij.
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
Tak. Oczywiście turbina, pompa wtryskowa, wtryski mają być od AFNa.
Do sprawdzenia świece zapłonowe wtryski wyjąć i sprawdzić jak rozpylają, pomiar kompresji. Odłączaj wtyczki od wtryskiwaczy jeśli będzie przygasał to ten wtrysk dobry, na tym co nie będzie różnicy w pracy silnika będzie uwalony.
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
nieszczelności kolektora, dziury w chlodnicy pow., przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski i wszystko co może powodować zbyt uboga mieszanke
Kup AC W01 cena 140zł nie odrzuca a zapomnisz a regulacji i kalibracji na długi czas. Po co się męczyć skoro te wtryski co stuk tłoczka zmieniają jego skok......
Czemu nic nie piszesz o błędu początku wtrysku? Co z czujnikiem temperatury paliwa? Albo zapytam inaczej, w sterowniku silnika grzebane było. Dodano po 58 Ja poproszę dynamiczne 008 011. Wtryski nie są pierwszej młodości, silnik chyba już tez. Kompresje patrzyłeś?
Nie powiem Ci czy wtryski wyglądają tak od tego emulatora czy nie dopóki nie wypniesz go z instalacji. Emulatory NIE. Mod softu jeszcze w miarę.
Kolego dostań się do wtrysków są połączone czarnymi gumowymi przewodami między sobą. Albo poluzuj wszystkie naraz i niech pomagier zakręci silnikiem (jeśli "strzeli) paliwo to jest w porządku i możesz dokręcać. Możesz też odkręcać wtryski po kolei zaczynają od tego najdalszego (czyli tego najbliżej rozrządu) na zasadzie; odkręcasz pierwszy i kręcisz...
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
WITAM Posiadam Passka 2E LPG Autronic 604 po podłączeniu VAGA pokazuje błąd lambda 524 ( G39) czy to normalne na gazie, na benzynie ok Dzięki za pomoc prawdopodobnie masz ustawiona emulacje sondy lambda zwarta do masy. jest to standartowa enulacja typu bosch. ECU pracuje w trybie awaryjnym i czasy wtrysku benzyny pobiera z mapy ale przy pracy na gazie...
Ja bym się jednak przyjrzał temu EGR. Najlepiej tymczasowo go zaślep, w tym silniku jest to w miarę na wierzchu. Miałem dwa AVFy i nie miałem podobnych problemów. Jeśli wtryski ok, to ja bym szukał w osprzęcie recyrkulacji spalin, ew. doladowanie. Nikt Ci nie grzebał w sterowniku silnika ? ( tzn. tuning itp ) ? Jeśli tak to mam oryginały do tych modeli...
Witam, udało się opanować temat ? Mam identyczny problem w identycznym silniku, P2002 nie daje się skasować i wraca nawet na zgaszonym silniku. DPf wyczyszczony , wtryski sprawdzone , czujnik różnicy ciśnień nowy, aa problem pozostaje.
sprawdz emulator wtrysku paliwa,jego wszystkie sciezki lutu,w czasie pracy na gazie odłącz mu pompe paliwa,jesli zacznie cykac prawidlowo to znak ze leja ci wtryski,jesli nie to brniemy dalej w elrktronike,ale najpierw sprawdz dokladnie emulator i jego podłączenie,wszystkie kabelki i ich złaczenia. Dodano po 2 pamietaj ze przy pracy na wadliwym emulatorze...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Znajomy był powiedział że wtryski podłączył komputer i powiedział że 1 i 3 wtrysk... Te błędy są od czasu kiedy mam to auto czyli jakieś 6 miesięcy i cały czas chodziło dobrze. Wierzyć mi się niechce że to wtryski...
Stag lub Tech, nie ma wątpliwości : dobre bo polskie ! Poza tym wszystko dostępne jakbyś chciał sam podejrzeć, wszystko opisane i wyjaśnione na forach. Poza tym to faktycznie doskonałe sterowniki. Wtryski barracuda lub hana (lepiej pojedyncze niż na listwie)i nigdy nie będziesz niczego kalibrował czy czyścił bo praktycznie niezawodne. Reduktor z nadmiarem...
Witam, mam Passata B6 2.0 TDI 140 kW BMP. Wyskakuje mi błąd wtryskiwacze PD, błąd elektryczny sporadyczny. To coś z elektryką, czy wtryski do wymiany?
Kolejna pompa podstawiona, wtryski o regeneracji i działa.
Pompy vacuum nie usłyszycie na zapłonie, jest zasilana podciśnieniem. Błędów ECU również nie będzie generować. Sprawdź komputerem ciśnienie zadawane na wtryski oraz korekty wtrysków.
Odpowiem sam na swój temat nie działa to prawidłowo wszystkie wtryski muszą być takie same
Witam mam problem mój passat gdy jest nagrzany nie chce palić załapie ale nie pali na wszystkie baniaki dodaje gazu i nie wchodzi na obroty musze zgasić i próbować za którymś razem zapali. I musze mieć pedał gazy wciśnięty do spodu aby zapalił. Jest to możłiwe żę wtryski mi się zawieszają jak tak czy da się naprawić czy trzeba kupić. Jaki koszt jest...
Witam, jaki przebieg na instalacji? Valteki mogą już nie domagać- tak samo warto skoczyć do gazownika w celu sprawdzenia ustawień komputera 70 stopni to za dużo
Popychacz z pierwszego cyl. https://obrazki.elektroda.pl/4391253800_... https://obrazki.elektroda.pl/3331273700_... Jednak jest on okrągły :) wiec pewnie spełnia swoją funkcję... Co do wtrysków to mam już je na stole i jutro spróbuje je sprawdzić metodami domowymi ( sprężone powietrze z dodatkiem paliwa + 12v do otwarcia...
Był to używany silnik, wtryski Siemensa w dobrym podobno jeszcze stanie, i na łańcuchu pompa bez tego wałka tzw. (ołówka), co się bardzo często wyrabia. Cały silnik z wtryskami i czym jeszcze? Co się stało w starym?
Wtryski były sprawdzone .
Witam . Posiadam Passata B7 2013 z silnikiem 2.0 o mocy 140 koni . Mam z nim problem a mianowicie na trasie gdy jadę równo powyżej 130 na godzinę wyskakuje kontrolka migająca świec i auto jest w trybie awaryjnym . Przez jakiś czas pokazuje by redukować biegi a potem pokazuje normalnie biegi lecz moc nie wraca . Auto również pokazuje usterkę start stop...
Wtryski bym sprawdził.
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Przy odpalaniu nie ważne czy zimny czy ciepły jest problem. Wtryski wymienione świece, przekaźnik, pompa to samo nowa, paliwo w porządku, mechanik gdy mi go oddał był pewny, że wszystko jest dobrze, gdy go rano próbuje odpalić ciągle jest telepanie samochodem, po 4-5 sek odpala, ale go dusi, chwile pochodzi i jest dobrze, zaczął dymić gdy zostały wymienione...
Albo papieża wybrali albo leją ci wtryski .
Witam serdecznie. Mam spory problem z moim Passatem 1.9 TDI 115 KM posiadającym pompowtryski. Samochód jest po remoncie silnika no i po złożeniu wszystkiego przyszedł czas na odpalenie samochodu. Pierwsza próba odpalenia i nic, kręci kręci i się nic nie dzieje. Po podłaczeniu VCDS błąd czujnika położenia wału korbowego G28(po skasowaniu błąd pojawia...
Witam, mam pytanie do posiadaczy Passata, bo ja już rozkładam ręce. Mam problem z moim 1.6 AHL 1999 r. Auto ciężko odpala, nie ważne czy zimno, czy ciepło, czy gaz, czy benzyna. A drugi objaw to odcina zapłon przy 5000. Próbowałem wymienić świece, kable, cewkę, czujniki wału jak i korbowego i rozrządu, wtryski z regulatorem i listwą ciśnienia oraz pompę...
WV Passat B5 1.9 TDI 130 KM 2003 r. Witam, problem polega na tym, że chodzi jakby raz dobrze raz jakby na 3 cylindry, wymieniony wałek, szklanki, wtryski po regeneracji, dalej to samo, wtryski wysłane 2 raz do regeneracji, sprawdzone, wszystko OK, ale samochód dalej chodzi jakby na 3 cylindry. Ciśnienia sprawdzone, wszystko OK, już nie wiem co może...
Witam, Passat B6 TFSI silnik BWA 2.0. Brak błędów silnik kręci widzi 240obr na G28 podnosi obrotomierz nie odpala, nie duknie. Ciśnienia na szynie niskiego 6bar, na wysokiego 60-120bar zależy ile pod-pompuję czasu. Czasami mu się zdarza, że odpali tak z partyzanta jakby ktoś go włączył, jak chodzi to potrafi zgasnąć tak nagle jakby ktoś go wyłączył....
Witam serdecznie wszystkich Zacznę od początku autko passat b6 2.0tdi oryginalnie 170km na wtryskach siemensa Ze względu na padnięte wtryski zostały założone bosch od 140km oraz ecu bosch o nr. 03G906021AB I nastał problem z przekodowaniem tego ecu na dsg Sterownik nie przyjmuje kodowania błąd 31 poza zakresem. Czy ktoś posiada wiedzę który nr. Sterownika...
Passat b7 1.8 tsi cdaa problem przy dodaniu gazu do 4 tys kopci na czarno + bierze okej Zero błędów Zrobione Czyszczenie przepustnicy Podmiana przepływki czujnika doładowania Czujnika w kolektorze 2 sondy podmienione Wtryski sprawdzone 2 wymienione Parametry pokazują dobrze Dajcie jakieś pomysły bo już padam
Wlałem do baku coś do czyszczenia pompo wtrysków i układu paliwowego i auto chodzi. Żaden mechanik nie wie od czego te ranne kopcenie, najlepiej to wymieniali by wszystko do skutku. Pompo wtryski dobre tak na VAG pokazało do 2 tys obrotów ma muła a od 2 tys ciągnie. Parametry dobre każdy tylko kasuje za podłączenie a żaden nie wie o co chodzi......
Jest kilka przyczyn 1 wtryski 2 pompa 3 pierścienie
Zrób przelew jednocześnie na czterech wtryskiwaczach wtedy będziesz wiedział czy ciśnienie gubi wtryskiwacz czy pompa. Dodano po 2 Tam gdzie masz najwięcej to czwarty czy pierwszy wtryskiwacz? Dodano po 50 Powiem ci że miałem identyczne Dodano po 3 Aha mówisz że pomiar po wymianie wtrysków a wtryski nowe czy używane?
Ok... Myślałem żeby sprawdzić wtryski
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
Dzień dobry, Posiadam Passata B6 z silnikiem 2.0 TDI BMP. Ostatnio dawałem pompo wtryskiwacze do regeneracji ponieważ samochód bardzo dużo palił nawet 12l/100km, oraz miały słabe parametry. Po wymianie pompo wtrysków kąt wtrysku zmienił się na 10 stopni oraz w grupie 13 korekty skoczyły na 1: +1,65 2: -3,01 3: +2,99 4: +1,65. Wtryski zostały tylko zamontowane...
Może: filtr do wymiany, zbiornik przytkany (wytwarza się niepotrzebne podciśnienie), pompa do uszczelnienia, wtryski do sprawdzenia, przewód od filtra do pompy bo więcej chyba już nic nie może się stac. Piszę tak bo mam 1z ale na pompie mechanic
Raz poduszki silnika do kontroli. Wtryski szwankują. Zawory do kontroli. Kwestia jaki olej silnikowy - za gęsty i dopiero po rozgrzaniu uzyskuje właściwości smarne jeśli tak to ma ogromny wpływ na szarpanie.
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
wtryski kolego daj do sprawdzenia
Nasz jest oczywiście na maxa dojechany jak ten na filmie, ale trzyma się kupy. Zwróciłem uwagę na ten komentarz: "Jak na diesla dość wysoko pojawia się maksymalna moc i moment. Pamiętam jak do tych silników zakładali kolektor dolotowy z AWX, pompę wtryskową 11 i wtryski 216. Bez problemu robiły 200 koni bez większego dymu. Może jak by się trafiła zdrowa...
Rozwiąże twój problem raz na zawsze i nie słuchaj tych wyżej co nie wiedzą o czym piszą,do rzeczy Bierzesz 1.9 z tego passata o oznaczeniu AVF zapewne i przerzucasz cały osprzęt z bpw nie ruszając czujników położenia walka rozrządu i wału korbowego bo są poprostu takie same jak u ciebie następnie wrzucasz motor w budę wszystko składasz do kupy,następnie...
Mam wtryski na stole, zgodnie z tym co kolego napisałeś. Jak je sprawdzić??
Musisz się przyzwyczaić że do CR tankujemy tylko markowe paliwo i nie wyjeżdżamy do końca, w zbiorniku na dnie ZAWSZE jest woda, tankujemy najpóźniej jak rezerwa się pali i nie będzie problemów inaczej wtryski będziesz miał do wymiany.
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. W moim pasku kolego nie ma pompy tylko wtryski :)
To nieprawdopodobne o czym piszesz.taki objaw MOŻE być spowodowany luzem na podkładkach wału korbowego ale w 1.9tdi się z tym jeszcze nie spotkałem.Biorąc pod uwagę skrzynię żaden luz nie spowoduje spadku mocy silnika.Miałem taki dźwięk w sprinterze który miał uszkodzone wtryski i koło dwumasowe na skutek czego pękł w nim wał korbowy.Objawy były te...
Rezystancja to nie napięcie! I jeszcze pod maske nie zagladał tylko wszystko VAG. Widzisz i nie grzmisz! Przeciez masz wyraznie napisane w odpowiedzi na Twojego posta odpowiedzialem, że zmierzyłem rezystancje: fuelinyourblood napisał: Zmierz rezystancje kazdego do masy. Zwarty do masy jest uszkodzony. Zrobiłem to profilaktycznie jak i z ciekawości,...
Witam. Nowy temat ponieważ nie ma odpowiedzi na forach itd. Pacjent to passat b5. 1.9tdi 130km avf 6 biegowa skrzynia, przebieg 400 200km. Spalanie najmniejsze jakie uzyskałem to 7,9l w trasie, w mieście ok 13l. Wyniki z vag com. Czujnik temperatury wskazania prawidłowe. Temperatura paliwa nie przekracza 30°c Kąt wtrysku 0.0 idealnie. Wtryski mają korektę....
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
Świeżo zregenerowana pompa i wtryski w Passacie B6 z 2008r. 2.0 Tdi z silnikiem CommonRail, wystąpił błąd P246E czujnik temperatury spalin, silnik nierówno pracuje, zgrzecholi, kopci na niebiesko i czuć spaliny, spirala od świec mruga, kontrolka od pompy świeci się. Czy ktoś miał podobnie? Co się może dziać i jakie niespodzianki mogą jeszcze wyskoczyć?
Wpadanie zapłonu na 2,3 cylindrze. Czyli nie odpala czasami 2,3 cylinder. Spowodowane to może być brakiem iskry (cewka zła,przewody do niej), brak kompresji (sprawdzić kompresję) lub też brak paliwa (zacinąjące się wtryski ,zamenić).
Witam w moim passacie 1.9tdi jest problem z mocą i wibracjami. Na początku było tak że po jakimś czasie ubywa mocy i przy około100km/h są wibracje a zwłaszcza przy przyspieszaniu. Normalnie na obroty wchodzi turbo sprawne . Ostatnio to się objawia bardzo dużym spadkiem mocy i wibracjami . Wibracje pochodzą z przodu chyba od silnika Wymień kompletne...
Wtryski dopisane do sterownika ?
Witam wygląda na problem z rozpylaniem paliwa trzeba sprawdzić wtryski.
Jakie wtryski są w tym silniku? chcę zalać do baku dodatek do oczyszczania wtrysków z liqui moly i są osobno do pomp wtrysków i common rail. Mechanik mówi że raczej common rail i że jak się maskę otworzy to widać po pokrywie. Zna się ktoś z was?
Podpiąłeś pod komputer ? Może jest problem np. turbiny , wtryski itp.? Sprawdź .
Nie masz pojęcia, walnięte wtryski 1 i 4 lub podkładki pod nimi. Napewno masz zwracie na 1 cylindrze.
kolego masz tam chyba piezoelektryczne wtryski które tylko można wyczyscić w myjce ultra dzwiękowej
Ale wtryski są ok , nie kopci itd a w grupie pomiarowej 013 , 018 , 023 jest wszystko ok. i co z tego ,wiesz że w 13 to jest tylko porównanie wtryskiwaczy względem siebie? ,tzn. jeśli wszystkie złom to będzie idealnie ,jeśli jeden odbiega od innych to owszem korekta będzie inna na tym cylindrze.
nastawnik w pompie. to bym obstawiał jako pierwsze. nie masz gdzieś blisko na jakimś szrocie wziąć pompę na podstawienie na szybko ? Ja bym postawił na wtryski że się kończą i żadna pompa wtedy nie pomoże
witam drogi kolego nie wiem kto ustawiał te wtryski i czy wiedział coś o ich regulacji .Po założeniu na tz pałę może okazać się że trzeba kupić drugie Napisz ile paliwa dająposzczegolne wtryski postaram ci sie jakoś pomoc
Sa to wtryski BA
......Wygląda na to że masz wtryski zajechane... lub chciałem pisać już wyżej, że są nie dedykowane do tej wersji. Masz pewność że poprzedni właściciel nie zmieniał ich? Rozebrałeś pół auta wpakowałeś worek kasy, sprawdziłeś nr. wtrysków? (pompowtrysków)
Remont trwal tydzien... Wtryski nie wiem jak były przechowywane... Byly wymienione uszczelnienia na pompowtryskach i chyba "kapturki". W Vcds wtryski maja dobre wartosci. Auto straciło jakies 10-15km. Na hamowni wyszło 104 a jak gadalem z chlopakami to powinno wyjsc 115-118. Dodano po 3 Jutro podjade zeby zmierzyli kompresje... Pytanie czy za gruba...
Witam , posiadam Volkswagen Passat b5 1.8T 2000 ROK i mam taki problem ze nagle z nie wiadomych przyczyn przestał odpalać.... i następnej sprawdziłem pompkę paliwa i nie dochodzi do niej prąd podłączyłem na sam akumulator do pompi paliwa , oczywiście drugi akumulator był podłączony i zacząłem kręcić lecz dalej nie odpala , przy psikaniu samu startu...
Przepraszam długo mnie nie było. Przy trzeciej generacji jesli dobrze działa przełącznikkompa gazowego na samochodowy sugerował bym kotrole wtrysków lub dodanie srodka czyszczacego wtryski i pojechanie jakis czas na samej benzynie. Problem przy wielopuncie wystepuje głownie latem gdy bardzo szybko nastepuje przejscie na gaz. Wtryski ulegaja stopnioemu...
Z tego co się orientuje to jak to był by wtrysk to by na zimnym szarpał lub nie miał by mocy a on nic chodzi jak przecinak, kontroluje stan oleju nie przybywa i nie czuć ropy w oleju czyli wtryski są szczelne.
Co dokładnie było zrobione. Kto robił diagnostykę, Ty czy mechanik. Jak wygląda płyn chłodniczy. Wtryski do kontroli itd. https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Wtryski do sprawdzenia, oraz wiązka zasilająca te pompki w głowicy.
Miałem to samo po naprawie wszystko wróciło do normy- tak jak kolega pisze wyżej wieksze przerwy miedzy odleglosciami na kole fonicznym - ale po pol roku padly mi wtryski - ja wiąże to z moim przedłużeniem naprawy dwumasy. Pozdro.
Passat chodzi wtryski były do roboty Dzięki wszystkim
A jak wygląda zgranie rozrządu. Jaki jest moment wtrysku?
Witam posiadam passata b5 2005r 2,0tdi 136km BGW mam problem z jego odpaleniem , ale zaczynając od początku kilka miesiecy temu wszystko było ok az tu nagle rano nie mogłem go odpalic dopiero za pomoca PLAKA udalo sie to zrobic choć i to nie było takie proste. Pojechalem na warsztat i tam padła szybka diagnoza oringi na pompowtryskach i rzeczywiscie...
Witam, mam problem z Passatem B5, auto po dłuższym czasie postoju zostało odpalone lecz nierówno pracuje i dymi. Mechanik stwierdził że wtryski lub pompa, więc zostało wymienione wraz z filtrem paliwa ale problem nie ustał. Rozrząd ustawiony na znaki, pompa założona i ustawiona według starej, pomocy
witam. Mam podobny problem z szarpaniem. Passat b5fl 1.9tdi AWX 2001 podzczas przyspieszania, szarpie w granicach 1600-2600, najbardziej wyczuwalne 3,4,5 bieg.Podczas spokojnej jazdy szarpania nie ma i na biegu jałowym wchodzi odrazu na obroty. wszystko zaczęło sie po wymianie filtra paliwa, włożyli mi knechta, na drugi dzien pojechałem do nich powiedziałem...
Sprawdź wtryski na stole.
Uszczelnienia mam nowe ponieważ wymieniałem silnik przekładałem wtryski z starej jednostki. Olej tak samo nowy. Też czytałem, że norma dla tego silniku wynosi +\- 2,8.
Nie koniecznie Ale też nie jest powiedziane że wtryski też nie W pompie masz zawór od wydatku paliwa jeżeli w pompie są opiłki te opiłki blokują ten zawór i nie może się on domknąć, czasami sam ten zawór ulega uszkodzeniu/nie koniecznie przez opilki Dodano po 15 Pompa na stół do sprawdzenia Zawór w pompie Puzniej tylko wtryski zostaja
Witam kolegów. Auto passat b5 1.9 tdi 90KM ahh Wtryski po regeneracji, pompa uszczelniona, wężyki podciśnienia nowe, turbo po regeneracji, logi zrobione. W mieście pali 10 litrów na 100. Czy to normalne??
Kilka miesięcy temu borykałem się z podobnym jak nie tym samym problemem w pasacie b5 1,9 tdi silnik ahu.Wymieniłem dwumasę przeguby wewnętrzne poduszki itd.brak efektu.U mnie objawiało się to drganie telepanie od 1,2 tys do 2,5tys gdy przyspieszałem,odwiedziłem kilku mechaników wydałem dużo kasy.Problem rozwiązałem przyczyną problemów były WTRYSKI...
Hall działa komputer podaje sygnał na wtryski i pompę paliwa prawdopodobnie brak sygnału przed cewką nie wiem czy komputer wystawia plus czy zwiera do masy
Ja bym powiedział, że czarny dym oznacza za dużo paliwa. Pewnie wtryski leją zamiast wtryskiwać.
Mirek791 wtryski sprawdzone są ok. Zostaje jeszcze ta pompa. Dzis to spróbuję załatwić. Tylko gdzie wiac ile ta pompa bije. I jaki powinien być kąt tego wtrysku
Sprawdzić wtryski i przy tej okazji ciśnienie w cylindrach ,być może leje któryś wtrysk.
kat wtrusku to niewiele jak masz stroboskop do diesla sprawdz najpierw wtryski bo ustawianie nic nieda.stroboskop diesla dziala na zasadzie ruchu przewodu doprowadzajacego paliwo wiec jak wtrysk jest podjechany to lepiej na zegar albo wtryski zrob
Okazało się że zanieczyszczony zbiornik paliwa. Jakaś maź zaklejala wtryski po wyczyszczeniu układu paliwowego łącznie z wtryskami jest wszystko w porządku. Dziękuje wszystkim za pomoc 🙂
Panowie poważny problem z odpaleniem paska B3 2.0 16V silnik 9A, auto jeżdziło bardzo słabo na gazie jak i na benzynie jak na moje oko to tak jakby miało z 50KM, została wyremontowana głowica w nim zawory, prowadnice, uszczelniacze, po złożeniu auto nie chce odpalic ani na gazie ani na benzynce. Pompki obie działąją i cisnienie dochodzące do rozdzielacza...
Na dzień dobry wtryski do sprawdzenia lub wymiany.
Dobrze, po wypięciu licznika łączy się lecz tylko z ABS i Airbag a mnie zależy aby łączyć się z ECU. Ogólnie pytam czy "K" idzie tylko do sterowników czy może pod maske (silnik - wtryski ipt.)
passat wtryski deutz wtryski lejące wtryski
t370hw02 zamiennik radio fabryczny honda civic wyświetlacz esp32
vaillant ustawienia wpadki podczas nagłaśniania
Pralka Haier zatrzymuje się na 39 minucie prania Proteco Mover 8 – czy napęd bramy przesuwnej posiada enkoder? Wyłączniki krańcowe, detekcja przeszkód