Biały lub niebieski dym świadczy o za małej ilości paliwa albo o niewłaściwym kącie wtrysku.
Ustawianie rozrządu i momentu wtrysku paliwa przy Zetorze 3011 właśnie zakończyłem i mogę podzielić się moimi spostrzeżeniami. Na forum pan Chrapek 3011 twierdził, że trzy kliny do góry i nawet na znaki nie trzeba patrzeć, no i tak zrobiłem. Okazało się to prawdą. Jednak pompa była przestawiona, miałem możliwość ustawienia pompy przekładając tryb o...
Powinny być nawiercone dwa otworki , jeden GMP, drugi początek wtrysku
może nie do tego ciągnika wtryski kupiłeś
Jest to możliwe dlatego musisz ustawić kąt wtrysku.
Trzeba sprawdzić aparaturę wtryskową tzn. rozpylacze i pompę wtryskową. Bardzo ważne jest odpowiednie ustawienie początku wtrysku.
Jeżeli masz dużo nagaru to może być objaw zuzycia pierścieni tłokowych i w komorze spala sie olej, może tez być od lejących wtrysków.
dodam,że kompresja jest ok ,wtryski ustawione na 18MPa
Witam. Tak jak obiecałem odpisuje. Po przestawieniu zapłonu brak poprawy :( Na chwile obecną zmieniłem luz na zaworach ssących tzn było 0,20mm jest 0,25mm. Wydech pozostały bez zmian czyli 0,30mm. Luzy są pozmieniane tylko na dwóch głowicach (tych polskich co nie chciał palić). Jest poprawa choć nie do końca silnik odpala tak jak powinien. Na razie...
Nie . Ustaw gmp i wtedy zrób początek wtrysku i będzie oki
Ma znaczenie w jakiej pozycji jest dźwignia gazu przy zapalaniu. Na niepracującym silniku danie dawki na max włącza dawkę rozruchową silnika. Co do zmiany kąta wtrysku paliwa to nawet jeśli ma to wpływ to przy gazie na max powinien być kąt wtrysku wcześniejszy a nie późniejszy. Chociaż zmiana kąta nie ma prawa byc zależna od dawki paliwa tylko od obrotów...
Przez okienko sprzęgła na kole są znaki.
Witam rozebrałem zetora 7245 pompa poszła do sprawdzenia wtryski też założyłem grubsze uszczelki 1.5mm ciągnik nie chce odpalić proszę o pomoc.
W silnikach dieslowskich początek wtrysku paliwa jest zazwyczaj wcześniejszy zanim tłok osiągnie GMP. Wyprzedzenie uzależnione jest od konstrukcji silnika i określane jest przeważnie jako kąt wyprzedzenia wtrysku. W silniku zetora, ten kąt wynosi 18 stopni. Początek wtrysku ustawia się na kapilarę na pierwszej sekcji pompy wtryskowej i na znaki na kole...
To reklamuj. Dodatkowo jak wyglądało sprzegielko pompy, jak są poustawione wtryskiwacze, jak jest ustawiony kąt wtrysku?
witam Na poczatku były lekkie problemy z zapalaniem . Zostały wymienione filtry i po tym chwile pochodził i zgasł . Podczas długiego krecenia z trudem łapie jezeli gaz jest wcisniety do konca , nastepnie ospale sie wkręca na maksymalne obroty pomimo ze gaz zdjety .Nastepnie gasnie pomimo ze przycisnie sie gaz do dechy czasami uda sie go przetrzymac...
Tak, masz znaki do ustawienia początku wtrysku. Przez okienko sprzęgła powinno być wszystko widać. Tylko wiąże się to z odkreceniem skrzynki akumulatora.
Wykukałem, że to końcówki do Zetora, ciągnika rolniczego znaczy.
Pompa idzie do regeneracji, wtryski też, dlatego pomyślałem nad małą modyfikacją. A co do końcówek od zetora to jakie masz na myśli?
U mnie ciśnienie wynosi 28-29 bar, wtryskiwacze nowe, pompa po regeneracji a jak temp. spada do 0 stopni to przestaje odpalać. Jaki powinien być kąt wyprzedenia wtrysku i na której kresce na kole zamachowym rozpoczyna się wtrysk? Z góry dziękuje za odpowiedz
Fabrycznie w C360 i Zetorze nie stosowano podkładki pod wtryskiwacz, nie znajdzie się ich też w katalogach części. Owszem i zdawało to egzamin tylko w przepadku nowych, fabrycznych części. Dla doszczelnienia wtrysk/gniazdo, wkładało się wtryskiwacz , przykładało od góry miedziany szeroki pobijak i uderzało się kilogramowym młotkiem. Dopiero po tym...
(at)encore Wzrost mocy to tez może być oszczędność w ciągniku. I przerabiają widziałem instalacje w autobusie na silniku chyba scania i to już parę lat temu. Oszczędności były. Natomiast jakoś bardzo mnie to wtedy nie interesowało szczególnie ze ten silnik scani był jakoś z mojego punktu widzenia i poziomu wiedzy "dziwnie" sterowany. (at)tzok Ale taki...
Poszukaj musi gdzieś być.
Czyli po ściągnięciu nie ma mocy tak? Rozrząd i kąt wtrysku dobrze został ustawiony?
Od sprawdzenia i regulacji wtryskiwaczy, dalej pomiar ciśnienia sprężania. Wykręcisz wtryski to za jedną robotą zmierz.
A to niby na czym? Zetor 3011 i 4011 to ciągniki na bazie których powstał ursus 4011. Zasady ustawiania kata wtrysku takie same. Tyle że trzeba patrzyć na nr. silnika jedne miały 18 stopni a drugie 20-21. Zawsze ustawia sie do pierwszego cylindra. Do niego nabity jest znak na kole zamachowym.
Witam Brakuje regulacji kąta wtrysku, pompa wtryskowa na max odchylona od silnika, kąt wypada wg kola zamachowego 2 ząbki za późno. Podejrzewam zły typ sprzęgiełka. Orientuje się ktoś jakie sprzęgiełko powinno być przy silniku z 8001 ? pompa starego typu Obecne sprzęgiełko ma 6,5 zęba od wycięcia do wypustu na klin.
Przy silniku nie było nic więcej robione Stuki już minęły prawdopodobnie po wyregulowaniu zaworów Kąt wtrysku ustawiony Końcówki oryginał Zetor No muszę trochę mtg zrobić i zobaczymy A ile może trwać takie docieranie?
ustaw na 160bar..
Albo rozrząd albo przy regeneracji założono sprzęgiełko od zetora, wtedy ma inny kąt wtrysku
Na ile masz kąt wtrysku ustawiony i na jakie ciśnienie ustawione wtryskiwacze?
Najpierw pękł przewód od zbiornika a później na wtryskach. Dalej nwm co to jest
A na wtryski paliwo idzie? Najlepiej odpowietrz go zgodnie z książka i odkrec przewody wysokiego cisnienia na wtryskach. Jak wtryski sprawne to musi zapalić :)
Wymień chłodnicę. Początek wtrysku też możesz sprawdzić i skorygować jeśli potrzeba ale i tak wymień chłodnicę.
Przeszukałem elektrodę ale nie znalazłem odpowiedzi na temat luzu miedzyzebnego kol rozrządu, Na sprzęgiełko na 6.5 powinien kat wtrysku być wcześniejszy niż na 7 zębów.
Pompa od czegoś innego, przy czym nie wiadomo od czego. Może jeszcze zmienione nastawy pod 360. Tak strzelając - jeśli to pompa od zetora, to sprawdź początek wtrysku z dźwignią "gazu" nie na max, a trochę mniej niż w połowie. Może się okazać, że jest za wczesny a nie za późny. A w ogóle, jeśli za rozrząd i resztę dajesz głowę, a podejrzana pompa, to...
Efekt będzie dokładnie odwrotny od zamierzonego. Co Ci po większej pojemności skokowej skoro głowica poda za mało powietrza a wtryski za mało paliwa.
Witam Bardzo proszę o pomoc. Do zetora 3511 założyłem nową pompę wtryskową od 5211 pasująca do wszystkich 3 cylindrowych silników. Wszystko byloby dobrze jest siła ma szwunga pali na cyknięcie ale jak postoi cała noc pali bardzo ciężko. przyspieszalem zapłon, opuznialem i nadal rano nie pali tylko trzeba kręcić dodam że wtryski ok silnik po remoncie...
Z doświadczenia wiem, że te ciągniki nie lubią niskich temperatur. Napisałeś Przez pierwsze 20-30s chodzi jakby na 2 tłoki, - ewidentnie, albo zbyt niskie ciśnienie na tych cylindrach, albo zapieczone końcówki wtryskiwaczy, bądź też nadal nie prawidłowo wyregulowane. Dymienie na siwo może wskazywać również na zbyt późny kąt wtrysku. Zacząłbym jednak...
Dzięki za zainteresowanie tematem,dodam jeszcze,że ten silnik leżał jakieś 3-5 lat nie używany bo wcześniej pracował w jakimś agregacie.Czy na pompie wtryskowej,na wyjściu na wtryski są zaworki zwrotne?
Mam problem z traktorem, ZETOR 5211 3-cylindrowy. Odpala bardzo ciężko, i towarzyszy temu bardzo biały dym. Głowice regenerowane, wtryski nowe, ciśnienie prawdopodobnie 17-20 bara (zegar niedograny). Nie wiem co jest przyczyną, pierwszy raz mam taki przypadek. Dzięki za wskazówkę
Witam.Posiadam Zetora 8011 ma problem z rozruchem na zimnym silniku dlugo kreci nim zapali...kopci bialy siwy dymek...pompa po regeneracji wtryski wymienione..na cieplym pali od strzalu....jakie moga byc przyczyny ciezkiego rozruchu na zimnym...
Nie masz wyjścia.Nie da się ukryć iż Zetor 5211 jest lepszy i bardziej niezawodny.Przede wszystkim brak wycieków oleju.Mój sąsiad posiada zetora to traktował go jak Mercedesa tylko sprawdzał stan oleju i tankował paliwo.Do wtrysków dopiero zaglądał po 15 latach gdyż wcześniej nie było potrzeby.Jakość materiału z jakiego jest wykonany nie budzi zastżeżeń.Wybór...
Świece sprawdzisz najlepiej po ich wykręceniu z ciągnika i podłączeniu np. do prostownika .Będziesz widział, czy robią się czerwone na prawie całej długości . Kontrolka świec ma się palić ciągle . Jeżeli mruga , to najprawdopodobniej masz uwalony przekaźnik . Sprawdź filtr paliwa i ew.wymień. Możliwe ,że leją wtryski.(regeneracja lub wymiana na nowe)...
Silnik jest wylatany i tyle. Remont kapitalny załatwi wszystko. Na pompie nie ustawia się ciśnienia, tylko we wtryskiwaczach-trzeba mieć przyżąd. Jednak trzeba sprawdzić wszystko: zawory, sprężanie, wtryskiwacze, kąt ustawienia zapłonu- pompę też, także możliość zapowietrzania. Zyją jeszcze mechanicy, którzy sobie latwo z tym poradzą.
Ja nie zrozumiałem o co teraz biega. Piszesz że ten popsuty wtryskiwacz masz na drugim. Wymieniłeś końcówki rozpylaczy, wyregulowałeś, sprawdziłeś, to co jest zepsute na drugim, co przełożysz na pierwszy? Zrób wszystko jeszcze raz po kolei. Sprawdż oznaczenie końcówek i porównaj z tabelą. Napisz te oznaczenia. Ostatnio na Alledrogo gość przysłał mi...
Niepoważni jesteście... spróbuj uzyskać więcej w zimie jak 28 w zetorze 72xx, a te 22 też w normie, to pewnie błąd pomiaru, nie przejmuj się nim. Rozbierałeś może rozrząd? dobrze ustawiłeś początek wtrysku i rozrząd jeżeli go rozbierałeś? Biały dym oprócz pompy i wtryskiwaczy co masz zrobione, powoduje jeszcze źle ustawiony rozrząd, początek wtrysku...
Pompa zasilająca jest mechaniczna, tłoczkowa. Sprawdz co jest w oleju. Prawdopodobnie paliwo. Teraz dym może być i efektem rozrzedzonego ON oleju. Przedostaje się nad tłoki. A powodem przybywania go w misce może być lejące wtryski, nieszczelna już pompka zasilająca lub puszczające paliwo same sekcje pomy wtryskowej.
https://obrazki.elektroda.pl/2930416900_... Niestety internet milczy nt. dokładnie tego modelu rozpylacza oraz jarzma wtryskiwacza (w katalogu Bosch komplet z rozpylaczem DLLA150). Założenie wtryskiwacza otworkowego wiąże się z wymianą obsady (kołpaka) rozpylacza ze względu na inne rozmiary, chyba że znajdzie się model o dokładnie...
Głowice do C-360 z firmy Ursus Chełmno - bardzo miękkie szpilki do mocowania wtryskiwaczy, w efekcie podczas przykręcania wtrysku ukręca się gwint na szpilce. Sama głowica wykonana z dobrego materiału, ale przy wymianie polecam zakup kawałka gwintowanego pręta i użycie go zamiast fabrycznych szpilek. Pompa hydrauliczna z Tucholi (od Zetora 7211, ale...
Chciałbym ustawić zawory w ciągniku zetor 3511.Słyszałem żeustawia się luz gdy sprężyna jest rozciągnięta, zaś drugi kolega mówił mi że trzeba odkręcić przewód od pompy do wtrysku i kręcić kołem pasowym, gdy pompa poda paliwo wtedy trzeba ustawić luz na grubość dwu żyletek prośżę o poradę. Dziękuję.
Dokładnie. Mój ciągnik po "generalnym remoncie" zrobił się jeszcze gorszy niż był a wszystko wina pompy, wtrysków i kompresji wahającej się pomiędzy 20 a 26 kg/cm2. Po remoncie chodził jak zetor, 30, 60 i papaj. No ale siłę miał jak si już dobrze rozgrzał.
Możliwe że założyłeś tarczę pierwszego stopnia na odwrót. Gdybyś założył tuleje o oryginalnej średnicy 95mm to sprawa był by prosta. To że na nowych kompletach chodzi twardo to normalne. Tylko że nie wiadomo czy chodzi faktycznie twardo czy to efekt złego ustawienia kąta wtrysku. W 60-ce wynosi 24-2 stopnie a w zetorze 25 stopni. Ze względu na ingerencję...
Co może oznaczać napis na kadłubie silnika (zetora major 3011) HR 5122 ? Napis znajduje się za pompą wtryskową. I jak rozpoznać typ silnika żeby ustawić kąt wtrysku dla 3 kresek? 18 czy 20-21 ?
Witam.Kupiłem Zetora 7211 z roku 91. przeprowadziłem w nim remont wymieniłem tłoki i tuleje i zregenerowałem głowice , wymieniłem i ustawiłem końcówki wtrysków na 175 at. zregenerowałem pompę wtryskową silnik jest cały zremontowany i ciągnik nadal dymi niebiesko.filtr powietrza jest sprawdzony i jest dobry.Jaka morze być przyczyna?.Bo mi brakuje już...
jeżeli już rozbierzesz dół silnika i odkręcisz korbowody sprawdź też czy któryś tłok na korbowodzie nie ma luzu. będzie dość ciężko ale da się to sprawdzić i wyczuć. Napisz też co było robione podczas tego remontu i jak dawno. ile motogodzin tak około. Dziś odkręcam. Uszczelka pod głowicą, pompa, wtryski, pierścienie, tłoki nie były zniszczone nic...
Witam. Mam c360 już parę lat po remoncie silnika. ostatnio podkręcałem ciśnienie na pompie i wtryski mam założone 260bar. Spalanie na poziomie 5l/mth w orce (25cm głęboko, 2bieg głównie) nie wiem czy to dużo czy mało jak na c360. A co do komfortu to wiadomo jak jest z 360. most i zwolnice wyją....
Przed zakupem było coś przy silniku robione, co mówił poprzedni właściciel. Jak długo silnik nie pracował? Z opisu ciężko coś wymyślić. Równie dobrze morze być źle ustawiony rozrząd, moment wtrysku albo walnięte sprężyny na zaworach, czy wypalone zawory i nie ma kompresji. Po zakupie zaczyna się od wymiany oleju i filtrów
Mam podobny problem lecz z audi a4 b5 90km 1z Witam przeszukałem już wszystko co dostępne odnośnie mojego problemu lecz odpowiedzi nie znalazłem. Mam następujący problem wymieniłem pompę w swoim zetorze ustawiłem rozrząd co prawda pewnie kat wtrysku się rozjechał i samochód nie zapali lecz nurtuje mnie problem taki ze kręcę rozrusznikiem kręcę a ropa...
Witam, mam taki problem, mój ciągnik Zetor, zapowietrzył się, wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem no i chodzi 30 min i znowu staje, w filtrze paliwa jest tylko połowa kielicha, dolałem odpowietrzyłem i znowu to samo. pompka zasilająca sprawna, jak odjąłem wężyk co idzie do filtra to pompowała i leciało paliwo, jak odkręciłem odpowietrznik w pompie...
Witam Po 10 latach nie mogę odpalić Zatora 25. Nie znam się za bardzo, ale według mnie pompa wtryskowa nie podaje paliwa do wtrysku. Do pompy dochodzi paliwo, wydaje mi się że odpowietrzyłem.
witam w zeszłym roku robiłem kapitalny remont silnika z powodu -(wytarcia się panewki na wale korbowym od strony sprzęgła , odbite były tez zawory na tłoku , i z powodu nieprzyjemnego stuku w silniku) wymienione zostało : -zestaw naprawczy 3 szt (tuleja , tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia) oryginał zetora -panewki , zawory , planowanie głowic...
w 360 nie masz żadnych blokad rozrządu jedynie znaki jeśli masz przykręcone kolo zamachowe dobrze to na nim powinieneś mieć znaki dwa nacięcia oznaczające początek wtrysku i OT oznaczające GMP wszystko ustawiasz do nacięcia na skrzyni, ustawiasz pierwszy cylinder w pracy czyli GMP na dźwigienkach powinieneś mieć luz cofasz troszkę kolo zamachowe tak...
Witam wszystkich ja natomiast mam problem z swoją Audiczka 1.9TDI 1Z,mianowicie problem jest takiego typu iż ostatnio znajomy mechanik wymienił mi w niej turbine wtryski i komputer 16Bitowy z A4 AFN i jak przycisne po pedale to od 2000obr.zaczyna niezle ciagnać ale ta fantazja krótko trwa ponieważ przy 3000obr.zaczyna brakować mu mocy i zaczyna się...
Witam wszystkich. Chciałbym zamontować turbo do zetora 8111 odpowiednik 912, c385. Wiem że były pewne różnice w silnikach, pierścienie i takie tam ale mniejsza z tym. Chciałbym aby forumowicze wyjaśnili mi kilka kwestii których nie do końca rozumiem. posiadam taki silnik: Zetor 8111 Silnik 4,6 litra, r4 diesel, moc 80km. Moc przy 2200rpm a max rpm to...
Nie kombinuj... zregeneruj oryginał a da się. Nie ważne o ile ząbków przestawisz... wtrysk paliwa na pierwszym cylindrze ma się mieścić w tolerancji znaków na kole zamachowym. Nie wiadomo czy ten silnik technicznie zgrywa się z pompą zetorowską.
A grzałeś świecą żarową? :) oczywiście przed startem :). U Ciebie więcej garów, różne ciśnienia, więc to też może mieć wpływ na start silnika. A i ciekawe jak pompa i wtryski... Pompa jest chyba od Mercedesa z tego co pamiętam. Tylko znając 'fachowców' mogą Ci jeszcze coś przy niej poknocić, pytanie czy wtryski nie leją. Swoją drogą ja, choć mało tym...
Też spotkałem się z opinią, że silniki produkowane w Anglii są trwalsze, gdyż są wykonane z większą dokładnością. Mogę to potwierdzić, gdyż mam 2 znajomych, którzy mają c-360 3P i MF255, aczkolwiek MF też boryka się z problemami, ale już nie silnikowymi tylko hamulcowymi. Jeśli miałbym wybierać na Twoim miejscu zostawiając C-330 to wybrałbym C-360....
Bak wyciąg, do środka nakrętki i ruszaj tak by wytarły zaległy brud na dnie baku. Brud w baku czasem zatka kranik, czasem osadzi się w śrubach drążonych albo w szybkim tempie zawali filtry paliwa i odstojnik. U znajomego w zetorze założyłem ruski odstojnik z mtz-ta robi fajną robotę. Osadza się w nim woda i wszystko co ciężkie i duże nie blokując małego...
Z tego co wiem to z serii proxima wyszły trzy ciągniki. Trzeci z nich to znów silniejszy o kolejne 10KM czyli w sumie 82. Znów ten sam silnik a moc i moment inny. Znów zwiększona dawka paliwa. Więcej danych o nim: http://www.agromasa.com/?site=nowe-ciagn... Silniki te same (średnice tłoków, skoki, pojemności). Jedyne co mogło...
Najbardziej zniesmaczyły mnie te głowice ale prośba żeby ktoś się wypowiedział jak u was wygląda planowanie głowicy i co w nich jest robione? I czy po takim zabiegu sprawdzacie to i są szczelna? W skrócie to wygląda to tak: 1. Szczelność ze względu na mokrą obsadę wtryskiwacza co należy wykonywać w wannie pod płytą a nie tak jak w C360 za pomocą zaślepki....
Czyli żeby cokolwiek zdiagnozować trzeba zrzucić wszystkie głowice i oglądnąć stan uszczelek i oglądnąć tuleje? Jest jakiś sposób żeby zdiagnozować która głowica jest dokładnie uszkodzona? Umyj odpal przegazuj, może gdzieś pojawi się dym lub olej. Ogólnie to dupiata robota Cię czeka. Wc360 znalazłem pękniętą tuleję w ten sposób że spuściłem wodę, wyjąłem...
Mam tego wariata http://moto.allegro.pl/nowy-rozrusznik-u... ... Dane jego : Dane Techniczne: nominal voltage 12 V rated output 2,7 kW rated speed 1500 rot/mi mashing moment 55 Nm pinion teeth number 11/3 modulus 3 mesh angle 165; 255; 345° weight 5,3 kg W sobotę będę brał się za sprzęgło jak mi bedzie pogoda...
Na moje oko to cieknie Ci na łączeniu przewód wtryskowy/króciec wymień przewód wtryskowy i przy okazji sprawdź wtryskiwacz czy nie zapieczony.
Turbina jest od Lanca Dedra 1.9 td,kolektory są dorobione z rury kwadratowej o ściance 3 mm ,pomimo że to nie żaden baranek też nie żle się spisują ,turbina jest zamocowana bezpośrednio nad kolektorem wydechowym wylot spalin z turba grubościennymi kolankami do tłumnika,tak że nic na zewnątrz nie zdradza uturbienia silnika prócz dzwięku.Między filtrem...
Byłem teraz u kolegi i ma URSUS-3512 , zrobione 4900mth. i jak do tej pory to wymieniał końcówki wtryskiwaczy , łożyska w kole napinającym pasek klinowy , przerywacz kierunkowskazów i regulacja zaworów.Silnik zero wycieków.Ciężko było dostać oryginalny przerywacz,podróba nie chciała poprawnie działać,a on jest elektroniczny z przekaźnikiem małogabarytowym.
Podstawową sprawą jest naładowany akumulator, dobrze ustawione luzy zaworowe, oraz pompa wtryskowa jak i wtryskiwacze w dobrej kondycji, i o to autor tematu powinien zadbać w pierwszej kolejności.
Nie jest droga regeneracja. Pewno gościu cię naciągnął. Ja płaciłem 370 za wymianę wszystkich sekcji, jedna kosztuje 17 zł, uszczelniacza łożysk na wałku głównym, tulejowanie regulatora,regulacja pompy i czterech wtryskiwaczy Pompę mi facet zrobił pierwszorzędnie. To samo w pompie zetora to już 700. Więc coś jest z tym twoim pompiarzem nie tak albo...
Jak pamiętam głębokość wtryskiwaczy sprawdzano bo nie raz było powodem złej pracy silnika. Choć najczęściej z winy dwóch podkładek. To ile wystaje tuleja i ile tłok również się sprawdza. Choć by po to żeby wiedzieć czy nie opadła tuleja co jest istotnie. Zresztą jest to opisane w instrukcji bliźniaczego zetora a naszym już brakło ambicji żeby o tym...
U mnie po remoncie silnika przy Zetorze 8045 też pukało, tylko że pod obciążeniem, i też jedna końcówka wtryskiwacza była wadliwa, a były zakładane wszystkie nowe.
Teraz fotka . Turbinka ze złomu siłownik + orbitrol,zamiast układu kierowniczego. Kierownica z malucha, stacyjka z poloneza.Tłumik z butki powietrza. Z prawej pąpka olejowa od samochodu,do wspomagania. A w środku tuleje od zetora. Blok rozwiercony.Srednica tłoka 102mm. I tuning w pąpie wtryskowej. Aha najważniejsze podgrzewacz paliwa widoczny. Ijakoś...
Mówimy tu o 330 360 wsze maści zetory i ruski. 1.W ciągnikach jest wilgoć i połączenia niestety szybko korodują. 2.Rozruszniki są przeważnie zpaprane. 3.Brak komór wstępnych to plus, odprężniki pomagaja. 4. Mało kto wie że 330 trzeba grzać swiecami PONAD 30 sekund. 360 odpala za to idealnie. 5.Ustawienie wtrysków na zegarze a nie na oko.
Alibaba nie wiem o co ci chodzi. Kilku kontenerów sztuk parę, nie do 10 a do 1000 sztuk albo więcej. Ogólnie to doceniajcie polskie sprzęty. To ludzie tak źle traktują że opinia jest zła. Części badziewie tłoczą najtańsze. I takie kupują... Ja parę części dałem że złomu ale na oko sprawne z demontażu. A reszta kupowałem te lepsze przy remoncie C360...
Witam Po skręceniu silnika, nałożeniu wieńca na wał jest problem z zakręceniem silnikiem korbą od paska klinowego z przodu silnika,nie wiem czego jest wina czy rozrusznika, bo przy rozruchu buczy i nie daje rady zakręcić wałem, idzie opornie, odpalam na rozruchu class 630 na 12v ,nie wiem czy coś jest źle skręcone, silnik jest po remoncie wymienione...
zetor zetor forterra deutz wtryski lejące wtryski
chrysler chłodzenie tranzystor to220 kompresor akumulator
zasilacz laboratoryjny lm723 dyfuzor samsung
Tryby w hulajnodze Bili Coco nie działają - przyczyny Słaby bas w Onkyo A-35 - przyczyny i rozwiązania