Jeżeli wszystko zrobiłeś to znaczy sprawdziłeś przewody, wtryskiwacze, pompę itd. to są tylko dwa rozwiązania: - nieszczelny przewód przelewowy wtryskiwaczy 90% przypadków nawet zetory z fabryki mają czasami z tym problem (nie widać przecieku a po dłuższym postoju dostaje się powietrze do pompy) najlepiej sprawdzisz wtłaczając sprężone powietrze w przewód...
Witam rozebrałem zetora 7245 pompa poszła do sprawdzenia wtryski też założyłem grubsze uszczelki 1.5mm ciągnik nie chce odpalić proszę o pomoc.
Sprawdz czy wtryskiwacze wystają tyle samo z otworu w głowicy. Może coś skopali i wtryski leją wewnątrz tulei. Napisz co z tym zapłonem.
Nie dość czysto było. No chyba kupię nową tę chłodnicę i spróbuję zrobić wtryski i pompę i dam do kogoś, żeby ktoś ustawił dobrze kąt wtrysku. Tylko jak dalej będę się grzał, co dalej? Byłem przekonany, że remont załatwi sprawę. Mam 2 takiego zetora 3 razy tyle ma mth I nic się mu nie dzieje z tym wiecznie problem
Słuchaj to nie silnik benzynowy i mało prawdopodobne by jakiś strzał ściął klin (poza tym wątpię by opóźniony zapłon w stopniu jakim piszesz powodował strzały). Jeśli możesz wstaw zdjęcie (nie spotkałem się z tym modelem pompy) tego "trybika" na pompie bo jedyną metodą na sprawdzenie klina pewnie będzie jego zdemontowanie. Wtryski sprawdzone?
Witam, dzisiaj wymieniłem końcówki wtryskiwaczy na oryginalne Zetora. Dodatkowo dałem nowe podkładki. Wtryski ustawione na 165, luzy zaworowe sprawdzone i na jednym zaworze wchodziło 0,75. Zawory zostały ustawione na 0,25. Efekt jest taki że traktor jak dymił tak dymi dalej. Dym jest szczypiący w oczy. Próbowałem regulować pompą ale nic to nie dało....
Biały lub niebieski dym świadczy o za małej ilości paliwa albo o niewłaściwym kącie wtrysku.
Drodzy państwo po tylu problemach jakie nastąpiły udało się uporać z problemem. A przyczyną tegoż była pompa paliwa oryginalna taka jaka miała być lecz nie do końca. Jak się okazało ten że ciągnik posiada pompę starego typu. I tu jest wszystko w porządku bo taką dostałem na wymianę identyczną( poprzednia miała pękniętą obudowę). I do czego zmierzam....
Koledzy mój 7211 dostał dzisiaj drugie życie, po rocznych problemach z paleniem (najgorzej było zimą, a nawet w jesienne poranki krew mnie zalewała - dobrze że ma zamontowaną grzałkę). A więc do sedna sprawy: rok temu po zakupie ciągnika postanowiliśmy przeprowadzić remont (komplety naprawcze Zetor, nowe panewki nominalne, kapitalne głowice, wtryski...
Witam Bardzo proszę o pomoc. Do zetora 3511 założyłem nową pompę wtryskową od 5211 pasująca do wszystkich 3 cylindrowych silników. Wszystko byloby dobrze jest siła ma szwunga pali na cyknięcie ale jak postoi cała noc pali bardzo ciężko. przyspieszalem zapłon, opuznialem i nadal rano nie pali tylko trzeba kręcić dodam że wtryski ok silnik po remoncie...
Mam problem z traktorem, ZETOR 5211 3-cylindrowy. Odpala bardzo ciężko, i towarzyszy temu bardzo biały dym. Głowice regenerowane, wtryski nowe, ciśnienie prawdopodobnie 17-20 bara (zegar niedograny). Nie wiem co jest przyczyną, pierwszy raz mam taki przypadek. Dzięki za wskazówkę
Witam wszystkich i proszę pomoc. Silnik jest po kapitalnym remoncie to znaczy: - nowe tuleje, tłoki - regeneracja głowic - regeneracja pompy wtryskowej (2 razy ze względu na brak wiarygodności) - ciśnienie oleju na wale ok - wałek rozrządu nie był zmieniany (wysokość unoszenia i opuszczania laski popychaczy wynosi 12mm). Ps. Nie wiem czy to odpowiednia...
A na wtryski paliwo idzie? Najlepiej odpowietrz go zgodnie z książka i odkrec przewody wysokiego cisnienia na wtryskach. Jak wtryski sprawne to musi zapalić :)
A jakie było to głupie pytanie? Sam zauważyłeś ,ze pomiar powinien byc przeprowadzany na ciepłym silniku z naładowanym aku, sprawnym rozrusznikiem i itd. więc dalej nie wiem co ma zima do tego? Ciepły silnik latem jest cieplejszy niż ciepły silnik zimą? Zresztą biorąc pod uwagę ,ze warunki pomiaru były nieznane zakładam ze były w miarę jednakowe dla...
Dzięki za zainteresowanie tematem,dodam jeszcze,że ten silnik leżał jakieś 3-5 lat nie używany bo wcześniej pracował w jakimś agregacie.Czy na pompie wtryskowej,na wyjściu na wtryski są zaworki zwrotne?
Witam. Mam c360 już parę lat po remoncie silnika. ostatnio podkręcałem ciśnienie na pompie i wtryski mam założone 260bar. Spalanie na poziomie 5l/mth w orce (25cm głęboko, 2bieg głównie) nie wiem czy to dużo czy mało jak na c360. A co do komfortu to wiadomo jak jest z 360. most i zwolnice wyją....
Witam.Posiadam Zetora 8011 ma problem z rozruchem na zimnym silniku dlugo kreci nim zapali...kopci bialy siwy dymek...pompa po regeneracji wtryski wymienione..na cieplym pali od strzalu....jakie moga byc przyczyny ciezkiego rozruchu na zimnym...
Ustawianie rozrządu i momentu wtrysku paliwa przy Zetorze 3011 właśnie zakończyłem i mogę podzielić się moimi spostrzeżeniami. Na forum pan Chrapek 3011 twierdził, że trzy kliny do góry i nawet na znaki nie trzeba patrzeć, no i tak zrobiłem. Okazało się to prawdą. Jednak pompa była przestawiona, miałem możliwość ustawienia pompy przekładając tryb o...
Powinny być nawiercone dwa otworki , jeden GMP, drugi początek wtrysku
Mam problem z zetorem 5211.. mial robiony kapitalny remont silnika..ciezko pali i gdy kreci strasznie dymi na siwo, gdy odpali chodzi tak na dwa i po chwili lapie na 3 i potem na dwa dalej.. pompa i wtryski robione dwa razy i dobrze ustawione cisnienie.. ciekawe jet to ze jezeli ma dany gaz to musi dlugo krecic a gdy ma dane male obroty to odpala.....
A grzałeś świecą żarową? :) oczywiście przed startem :). U Ciebie więcej garów, różne ciśnienia, więc to też może mieć wpływ na start silnika. A i ciekawe jak pompa i wtryski... Pompa jest chyba od Mercedesa z tego co pamiętam. Tylko znając 'fachowców' mogą Ci jeszcze coś przy niej poknocić, pytanie czy wtryski nie leją. Swoją drogą ja, choć mało tym...
może nie do tego ciągnika wtryski kupiłeś
Jest to możliwe dlatego musisz ustawić kąt wtrysku.
witam mam taki problem w 7745 podnosnik podnosi mi agregat dosc szybko i opada kilka cm i znowu podnosi i tak caly czas pulsuje droga sie jechac wcale nie da. Dodam ze kolnierze gumowe i metalowy na tłoczysku wymienilem na nowe i oring na rurce ktora wchodzi w rozdzielacz tak samo nadal opada pomozcie prosze bo juz glowy nie mam
Trzeba sprawdzić aparaturę wtryskową tzn. rozpylacze i pompę wtryskową. Bardzo ważne jest odpowiednie ustawienie początku wtrysku.
dodam,że kompresja jest ok ,wtryski ustawione na 18MPa
Jeżeli masz dużo nagaru to może być objaw zuzycia pierścieni tłokowych i w komorze spala sie olej, może tez być od lejących wtrysków.
Nie . Ustaw gmp i wtedy zrób początek wtrysku i będzie oki
Fabrycznie w C360 i Zetorze nie stosowano podkładki pod wtryskiwacz, nie znajdzie się ich też w katalogach części. Owszem i zdawało to egzamin tylko w przepadku nowych, fabrycznych części. Dla doszczelnienia wtrysk/gniazdo, wkładało się wtryskiwacz , przykładało od góry miedziany szeroki pobijak i uderzało się kilogramowym młotkiem. Dopiero po tym...
ustaw na 160bar..
Tak, masz znaki do ustawienia początku wtrysku. Przez okienko sprzęgła powinno być wszystko widać. Tylko wiąże się to z odkreceniem skrzynki akumulatora.
Przez okienko sprzęgła na kole są znaki.
Pompa idzie do regeneracji, wtryski też, dlatego pomyślałem nad małą modyfikacją. A co do końcówek od zetora to jakie masz na myśli?
To reklamuj. Dodatkowo jak wyglądało sprzegielko pompy, jak są poustawione wtryskiwacze, jak jest ustawiony kąt wtrysku?
A to niby na czym? Zetor 3011 i 4011 to ciągniki na bazie których powstał ursus 4011. Zasady ustawiania kata wtrysku takie same. Tyle że trzeba patrzyć na nr. silnika jedne miały 18 stopni a drugie 20-21. Zawsze ustawia sie do pierwszego cylindra. Do niego nabity jest znak na kole zamachowym.
(at)encore Wzrost mocy to tez może być oszczędność w ciągniku. I przerabiają widziałem instalacje w autobusie na silniku chyba scania i to już parę lat temu. Oszczędności były. Natomiast jakoś bardzo mnie to wtedy nie interesowało szczególnie ze ten silnik scani był jakoś z mojego punktu widzenia i poziomu wiedzy "dziwnie" sterowany. (at)tzok Ale taki...
Wykukałem, że to końcówki do Zetora, ciągnika rolniczego znaczy.
Poszukaj musi gdzieś być.
Witam Brakuje regulacji kąta wtrysku, pompa wtryskowa na max odchylona od silnika, kąt wypada wg kola zamachowego 2 ząbki za późno. Podejrzewam zły typ sprzęgiełka. Orientuje się ktoś jakie sprzęgiełko powinno być przy silniku z 8001 ? pompa starego typu Obecne sprzęgiełko ma 6,5 zęba od wycięcia do wypustu na klin.
witam Na poczatku były lekkie problemy z zapalaniem . Zostały wymienione filtry i po tym chwile pochodził i zgasł . Podczas długiego krecenia z trudem łapie jezeli gaz jest wcisniety do konca , nastepnie ospale sie wkręca na maksymalne obroty pomimo ze gaz zdjety .Nastepnie gasnie pomimo ze przycisnie sie gaz do dechy czasami uda sie go przetrzymac...
Przy silniku nie było nic więcej robione Stuki już minęły prawdopodobnie po wyregulowaniu zaworów Kąt wtrysku ustawiony Końcówki oryginał Zetor No muszę trochę mtg zrobić i zobaczymy A ile może trwać takie docieranie?
Albo rozrząd albo przy regeneracji założono sprzęgiełko od zetora, wtedy ma inny kąt wtrysku
Silnik jest wylatany i tyle. Remont kapitalny załatwi wszystko. Na pompie nie ustawia się ciśnienia, tylko we wtryskiwaczach-trzeba mieć przyżąd. Jednak trzeba sprawdzić wszystko: zawory, sprężanie, wtryskiwacze, kąt ustawienia zapłonu- pompę też, także możliość zapowietrzania. Zyją jeszcze mechanicy, którzy sobie latwo z tym poradzą.
Najpierw pękł przewód od zbiornika a później na wtryskach. Dalej nwm co to jest
Efekt będzie dokładnie odwrotny od zamierzonego. Co Ci po większej pojemności skokowej skoro głowica poda za mało powietrza a wtryski za mało paliwa.
Ja nie zrozumiałem o co teraz biega. Piszesz że ten popsuty wtryskiwacz masz na drugim. Wymieniłeś końcówki rozpylaczy, wyregulowałeś, sprawdziłeś, to co jest zepsute na drugim, co przełożysz na pierwszy? Zrób wszystko jeszcze raz po kolei. Sprawdż oznaczenie końcówek i porównaj z tabelą. Napisz te oznaczenia. Ostatnio na Alledrogo gość przysłał mi...
Przeszukałem elektrodę ale nie znalazłem odpowiedzi na temat luzu miedzyzebnego kol rozrządu, Na sprzęgiełko na 6.5 powinien kat wtrysku być wcześniejszy niż na 7 zębów.
Pompa od czegoś innego, przy czym nie wiadomo od czego. Może jeszcze zmienione nastawy pod 360. Tak strzelając - jeśli to pompa od zetora, to sprawdź początek wtrysku z dźwignią "gazu" nie na max, a trochę mniej niż w połowie. Może się okazać, że jest za wczesny a nie za późny. A w ogóle, jeśli za rozrząd i resztę dajesz głowę, a podejrzana pompa, to...
Nie masz wyjścia.Nie da się ukryć iż Zetor 5211 jest lepszy i bardziej niezawodny.Przede wszystkim brak wycieków oleju.Mój sąsiad posiada zetora to traktował go jak Mercedesa tylko sprawdzał stan oleju i tankował paliwo.Do wtrysków dopiero zaglądał po 15 latach gdyż wcześniej nie było potrzeby.Jakość materiału z jakiego jest wykonany nie budzi zastżeżeń.Wybór...
Świece sprawdzisz najlepiej po ich wykręceniu z ciągnika i podłączeniu np. do prostownika .Będziesz widział, czy robią się czerwone na prawie całej długości . Kontrolka świec ma się palić ciągle . Jeżeli mruga , to najprawdopodobniej masz uwalony przekaźnik . Sprawdź filtr paliwa i ew.wymień. Możliwe ,że leją wtryski.(regeneracja lub wymiana na nowe)...
https://obrazki.elektroda.pl/2930416900_... Niestety internet milczy nt. dokładnie tego modelu rozpylacza oraz jarzma wtryskiwacza (w katalogu Bosch komplet z rozpylaczem DLLA150). Założenie wtryskiwacza otworkowego wiąże się z wymianą obsady (kołpaka) rozpylacza ze względu na inne rozmiary, chyba że znajdzie się model o dokładnie...
zetor zetor forterra deutz wtryski lejące wtryski
renault laguna migająca kontrolka vestel 17ips72 instrukcja vissman
klejenie głośnika bezpieczeństwo sieciowe
CHIRP, Baofeng UV-5R, P51UV – brak wyświetlania nazw kanałów w trybie pamięci, ustawienia MDF-A/B Mercedes CLK W208 – lokalizacja modułu SAM (K40, EAM) i typowe usterki