Albo zaworek wtryskiwacza nieszczelny. Zrób test przelewowy na gąrącym silniku.
Czy jest jakiś sposób, aby to rozstrzygnąć? Tak. Jeśli wyciek jest duży to zdejmujesz pompę paliwa i pokrywę zaworów i dmuchasz sprężonym powietrzem w otwór powrotny paliwa w głowicy. Zauważysz ruch przy nieszczelnym wtryskiwaczu.
Nieszczelny wtryskiwacz, za wysokie ciśnienie mocznika. Zloguj jeszcze ciśnienie doładowania - zmierzone i rzeczywiste względem obrotów ale w pełnych zakresach obrotów, pierwszy pomiar przyspieszanie na dość wysokim biegu (najlepiej 4+) od 1500 do 4500 i przy stałych +- obrotach miedzy 2500 a 3500 obrotów.
kupiłeś vito za 5 tys?
W regeneracji pompy wtryskowej ,(przebieg około 180 000 km) przewody przelewowe, uszczelniacze wtryskiwaczy, nieszczelna obudowa filtra paliwa, ect...
Czyli wina gazu tylko nie wiadomo czy nieszczelnych wtryskiwaczy czy mapy gazu.
Na próbe zakręć gaz w butli i doprowadź auto do porządku na benzynie. Nie raz problemem okazywała się instalacja (nieszczelny wtryskiwacz/ uszkodzony parownik) i potrafi przylewać (silnik chodzi na benzynie i na gazie jednocześnie). Jeżeli po zakręceniu butli auto będzie śmigać, winny jest gaz.
Sonda ma oscylować. Sprawdź parametry ltft i stft. Odłącz LPG - fizycznie odepnij wtryskiwacze i zaslep wężyki - wtryskiwacz może być nieszczelny i podlewać gazem. Sprawdź wtryskiwacze benzynowe lub zamień miejscami - też potrafią się sypnąć w tym silniku.
Czy na pb chodzi równo? Jeśli tak, to na lpg też MUSI! 1. wszystkie! węże z kolektora (92 rocznik - może być sparciała guma, anie pęknięta. Tego nie widac gołym okiem. Wymień stare nawet pod sklepem z rurkami. 2. trzeba sprawdzić czy reduktor ma wymieniony filtr, jest szczelny i czy trzyma równo ciśnienie, 3. podłączenia do wtryskiwaczy też mogą być...
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Przelewy nieszczelny wtryskiwacz/spadek ciśnienia.
Okazało się że jeden z wtryskiwaczy był nieszczelny. Na tym kończę ten temat. Pozdrawiam.
Ja bym proponował oddać silnik na gwarancję/rękojmia, ponieważ chińczyki nie potrafią poprawnie wyprodukować tych silników. Jak był grzebany, rozkręcany to może być ciężko. Moim zdaniem problem tkwi w nieszczelnym wtryskiwaczu, pompie (sekcji) wtryskowej.
Witam, najprwdopodobniej masz dwa wtryskiwacze nieszczelne i dlatego na rampie jest za niskie ciśnienie paliwa. Przy odpalaniu na zaciąg silnik ma wyższe obroty, pompa ma wyższą wydajność i dlatego odpala. Ta usterka jest dość częsta w silnikach 2.8 HDi w Peugeocie Boxerze i Citroenie Jumperze. Po wymianie wtrysków problem znika. (Uwaga, wtryski mają...
A czy nieszczelny wtryskiwacz może być przyczyną schodzenia paliwa z pompki pld?
Mapsensor ,czujnik temp.,nieszczelny wtryskiwacz.
na 90 procentow masz uszkodzony wtryskiwacz gazowy,jest nieszczelny i przy uruchomianiu dostajesz benzyne plus przeciekajacy gaz i w efekcie silnik jest zalewany paliwem, przetestuj w prosty sposob, zdejm rurki gumowe doprowadzajace gaz z wtryskiwaczy do kolektora i uzyj wody z mydlem,z nieszczelnego wtryskiwacza bedzie ci babelkowac, WAZNE czynnosci...
Jak dodaję gazu to dymi na bardzo czarno, a jeśli wejdzie na obroty jest ok. Ciągnik mam około 22 lata i nie kopcił (przy dodawaniu gazu był błękitny dymek). Czarny dym pojawił się około 3 lata temu,a remont robiłem 2 lata temu i nie wiem co jest przyczyną tego czarnego diabła:cry: Z instrukcji serwisowej na temat czarnego dymu - jeśli pojawia się...
Teraz trochę lepiej.To nie stopiony plastik tylko spaliny które uciekały przez nieszczelny wtryskiwacz, ja bym kompresie zmierzył w takim przypadku bo po co sobie niepotrzebne koszta robić
Nieszczelny wtryskiwacz lub reduktor
Przyczyną błędu p2293 mogą być nieszczelne wtryskiwacze,sprawdż ciśnienie w grupie 140,wartosć 3,ciśnienie nie może spaść poniżej 40 bar w czasie jednej minuty
To sprawdź jaka jest ustawiona granica działania LPG. Dwa czasem puszcza regulator ciśnienia paliwa (leje do wężyka podciśnienia i w kolektor). Rzadko bo rzadko ale nieszczelne wtryskiwacze benzyny tez się zdarzają.
A ja myślę dalej, ze to nie pompa. Ciekawa sprawa, że powietrze występuje tylko w jednej rurce i to nie w tej samej, jak pisze autor. Jeśli to byłaby pompa, to powietrze powinna gonić do wszystkich wtryskiwaczy, zresztą nawet po równo, bo to przeciez pompa "roto". Ja cały czas po cichu podejżewam wtryskiwacze, czy aby się któryś nie przycina i wtedy...
Objaw wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. wykręć świece i jak któraś będzie wymyta to masz winowajce. Ale nieszczelny wtryskiwacz też może powodować takie objawy.
Tak, winny okazał jeden z wtryskiwaczy który był nieszczelny i powodował spadek ciśnienia w magistrali.
W moim przypadku z takim błędem był nieszczelny wtryskiwacz adblue który to zalał cały katalizator mocznikiem i skrystalizował się w środku. Wymiana wkładu na nowy, rozcinanie, oczyszczenie i pospawanie kotła załatwiło sprawę.
kilka razy mialem te przypadki , padnięty byl wtryskiwacz , byl minimalnie nieszczelny.
Wyciągnij wtryski i na stół probierczy. Jak na stole wyjdą, że są dobre wtedy szukaj dalej. Ale taki efekt daje zdechnięty (nieszczelny przelew) wtryskiwacz.
Zakręć gaz na butli, i spróbuj jeździć na samej benzynie. Jak będzie dobrze odpalał to by świadczyło o tym, że elektrozawór przy reduktorze nie trzyma (jest nieszczelny) lub jeżeli to jest instalacja sekwencyjna to przepuszczają wtryskiwacze i silnik się dusi (gaz+benzyna ze ssaniem).
W niektorych modelach forda stosowana jest pompa wtryskowa bosch VP44. Model ten jest wrazliwy na nieszczelne przewody przelewowe pomiedzy wtryskiwaczami i rowniez pompa.Proponuje na poczatek minimalny koszt tzn wymienic wspomniane przewody.Z podobnym problemem walczylem w swojej Vectrze i gdy bylem juz zdecydowany na wymiane pompy znalazlem na forum...
Nieszczelny reduktor lub wtryskiwacze.
Wadliwy NTC,nieszczelny wtryskiwacz jak jest na mono,i uszczelka pod korpusem jak jest na mono.
Tak jak powiedziałem na początku: Podstawą jest trafne zdiagnozowanie usterki... z wypowiedzi autora wynika że nie zna się na mechanice,więc nie zostaje mu nic jak znaleźć dobrego specjalistę od tych silników bo nie jeden właściciel auta z tym silnikiem przekonał się że mechanik a MECHANIK to różnica. Tata tak mówił a jest mechanikiem i zna się na tym....
Gimak chodzi Ci o te uszczelki które przychodzą na wtryskiwacze a gniazda głowicy ? Nie, chodzi o same wtryskiwacze. Gdybyś wyjął wtryskiwacz i podłączył do niego wężykiem benzynę pod ciśnieniem, to z nieszczelnego wtryskiwacza od dołu, z maleńkich otworków zacznie kapać benzyna, a nie powinna. Tymi otworkami jest podawania benzyna do kolektora ssącego....
Bansz, wygląda na to, że masz nieszczelne wtryskiwacze gazowe. Po wyłączeniu silnika następuje nieszczelne wtryskiwacze zagazowanie układu dolotowego. Przy odpalaniu silnika mieszanka jest za bogata (benzyna + gaz) i stąd trudności z odpaleniem. Silnik w takiej sytuacji odpala dopiero jak wyciągnie cały gaz z układu dolotowego i zostanie sama benzyna....
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Postępowanie, gdy "pojazd dymi na czarno" Zasadniczo należy określić, w jakim stanie roboczym występuje czarny dym: – Czy silnik dymi się zawsze? – Czy dymi się tylko podczas przyspieszania? Dotychczas stwierdzono następujące możliwe przyczyny: – Błąd montażu, wtryskiwacz naprężony – Nieszczelność między komorą spalania a przewodem...
To butlę zakręć odpal aby gaz sie wypalił z parownika. I sprawdź czy bedzie lepiej odpalał. Jak tak masz nieszczelny wtryskiwacz lub parownik.
Co to za auto, co to za sonda? Jaka instalacja LPG? Możliwe że LPG zalewa Ci silnik, np nieszczelne wtryskiwacze.
Prawdopodobnie wtryskiwacze gazowe są nieszczelne. Puszczają gaz po zgaszeniu. Pomaga odpalanie z wcisnietym pedałem gazu. A po zgaszeniu słychać nawet syczenie gazu w kolektorze.
Po frezowaniu gniazda resztki wyciągam odkurzaczem mam dorobioną końcówkę. Pytam bo przed i za gruszką mam powietrze w układzie paliwowy przed każdy odpaleniem (przed i za gruszką). Sprawdź gruszkę może jest gdzieś nieszczelna(połączenia).
Kolejną przyczyną mogą być nieszczelne wtryskiwacze na gumowych uszczelniaczach ( oringach). Powoduje to cofanie się paliwa i chwilowy ( na czas rozruchu) brak odpowiedniego ciśnienia w zasilaniu. Spróbuj przed odpaleniem kluczyk 2-3 razy ustawić w pozycję 1 aby pompa w zbiorniku podpompowała paliwo i wtedy przekręcić na pozycję start.
W notatce z odbioru napisali tak: "Diagnostyka CLIP - defekt funkcji regulacji listwy, kontrola układu zasilania paliwem - pompa wtryskowa przy rozruchu 230bar (wartość minimalna 170bar) test wtryskiwaczy 3 i 4 wtryskiwacz od strony koła zamachowego, zalecana wymiana 4 wtryskiwaczy + przewody wysokiego ciśnienia wtryskiwaczy, nieszczelne przelewy wtryskiwaczy."...
Witam! Kolego...wynika z tego ze albo paliwo z przewodow sie cofa albo i nieszczelny wtryskiwacz od gazu.Stad moje pytanie.Jesli chcesz to odpowiedz.Pozdrawiam.Stefan.
W fazie hamowania dostaje się paliwo do silnika, nieszczelny wtryskiwacz, przecieki obudowy. Lub sterownik nie widzi położenia zamkniętej przepustnicy. Jeszcze jedna z możliwych przyczyn, duże spożycie oleju.
Witam wszystkich. Wczoraj zmieniając świece zauważyłem że denko na jednym z tłoków jest mokre (silnik był już prawie wystudzony) świece wyglądały dobrze może ta od mokrego troszkę ciemniejsza od reszty, ale minimalnie. Podejrzewam nieszczelny wtryskiwacz bądź uszczelniacze zaworowe, jeśli to był spływający olej to inna bajka, ale chciałbym sprawdzić...
Kolego ericson , tak jak manio123 napisał - nieszczelne wtryskiwacze gazowe, a może jeszcze dodatkowo elektrozawór przy reduktorze. Zagazowany dolot w czasie postoju przez nieszczelne wtryskiwacze, to o czym kolega pisał na innym forum w drugim poście - po przełączeniu z gazu na benzynę przez dłuższy czas jest przymulony to potwierdza mieszanka benzynowa...
Nic mu nie będzie. Ale szczerze to wykręcił bym wszystkie, przykręcił z boku na pompie i sprawdził jak rozpylają. Sprawdź też czy w gnieździe nie została podkładka, czy same końcówki wtryskiwaczy są założone zgodnie ze znakami nabitymi na nich a kreską na kolbie. Dźwięk stuku może też być przedmuchem z cylindra na uszczelce czy nieszczelnym wtryskiwaczu,...
Może to być wina nieszczelnych pompo wtryskiwaczy. W 1997 roku nie było w tym aucie pompowtryskiwaczy.
P0132 - może oznaczać : - sonda lambda Bank 1 obwód uszkodzony - problem z podgrzewaniem sondy - niewłaściwe ciśnienie paliwa - uszkodzone wtryskiwacze paliwa - nieszczelność układu dolotowego - nieszczelny układ wydechowy
Nie wiem czy pompy Lukasa sa takie kosztowne, czy mechanik taki drogi? W dieslu pompa wtryskowa zaciaga paliwo z baku. Załóż zaworek zwrotny, na przewodzie z filtra do pompy. Sprawdz tez wężyki przelewowe na wtryskach. Ale skoro pompa była robiona i uszczelniana powinna trzymac paliwo, elektromagnes sprawny, lepiej zmień mechanika. Najprościej podpiąc...
Gaz przedostający się do kolektora w trakcie postoju daje takie właśnie objawy. Ale najczęściej to wtryskiwacz robi się nieszczelny. Zaraz po wyłączeniu silnika zdejm przewód, który łączy kolektor ssący z komorą podciśnieniową reduktora i końcówkę wężyka posmaruj np wodą z mydłem. Jak będzie rósł pęcherzyk to reduktor, jak nie to wtryskiwacz. Aha, pozycja...
Powietrze może dostawać się też poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe na wtryskiwaczach, warto to sprawdzić.
Miałem tak u siebie 10-11 bar a nie chodził ale zawór był skrzywiony. Tak czy siak trzeba wszystko wykluczyć z prostych możliwości(powietrze zapłon,nieszczelny wtryskiwacz itd. ) zdjęcie czapki to jednak koszt i czas.
Problem również mija jak pojeżdżę więcej na beznynie powiedzmy z 50km i już jest lepiej ale jak znów zrobię trochę kilometrów na gazie problem się powtarza. Trochę to nie precyzyjne, bo nie wiadomo czy w tych 50 km, było kilkukrotne odpalanieo na zimnym silniku oraz to jak rozumieć "jest lepiej" i czy po jeździe na gazie jest już problem przy pierwszym...
co 4-6 dni to jest zazwyczaj na tym samym poziomie może ew troszkę się zmniejsza tak minimalnie. To dobrze. Przyczyną zabarwiania benzyny są najprawdopodobniej nieszczelne wtryskiwacze. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Albo emulator nie odcina wtrysku/ów.Ale wtedy raczej by nie było mocy(zalane auto). prawdopodobnie jakiś wtryskiwacz jest nieszczelny.Wyjmij listwę z wtryskiwaczami włącz pompe "na krótko" z przekaźnika i zobacz czy którys nie cieknie.
podniosę kolektor i uszczelnię Ja słowem nie wspomniałem o uszczelnieniu kolektora, prosze przeczytaj uważnie jeszcze raz to co napisałem. sprawdz, czy z króćca podciśnienia reduktora nie wypływa gaz Jedynym realnym sposobem na uleczenie problemu jest sprawdzenie szczelności inst. pod kątem wypływu gazu do kolektora (reduktor, wtryskiwacze) Dodano...
1) Korekta sondy lambda, to nie napięcie na sondzie! Korekta powinna być w miarę stała i oscylować w okolicy 1,00. Ten sterownik nie podaje surowej wartości napięcia na sondzie. 2) Oryginalna sonda to BOSCH, Magneti-Marelli Aftermarket to zamiennik (i to słabej jakości). Masz instalację II generacji, więc powinieneś mieć emulator sondy lambda. Podczas...
kolego jeżeli potrafisz to zrób próbę przelewową wtryskiwaczy prawdopodobnie masz jeden nieszczelny , stąd ciężkie palenie po nocy
Moja chęć samodzielnej naprawy instalacji lpg wynikła z tego, że kupiłem auto tzw. okazyjnie, a potem szybko musiałem wydać prawie tyle samo, na jego naprawę (m.in miałem pękniętą głowicę). Trudno zatem przełknąć jeszcze konieczność wydania ok. 2 tys. zł. na tzw wymianę przodu instalacji, instalacja miała przecież zapewniać tańszą eksploatację, a nie...
Bo masz inny system wtrysku to raz, dwa mniejszy, szybciej rozgrzewający się silnik. A trzy - co sprawdziłeś do tej pory? Wykluczyłeś popijanie benzyny przez nieszczelne wtryskiwacze, czy regulator ciśnienia?
Tylko jak to wytłumaczyć, skoro spadek ciśnienia pojawia się po odpaleniu na benzynie (zawsze odpala na benzynie, przełączenie ustawione na 40stC)? Wtryskiwacze nie powinny jeszcze odgrywać żadnej roli. Wg mnie, wytłumaczenie tego jest proste. Wtryskiwacze faktycznie jeszcze wtedy nie pracują, ale są nieszczelne, stąd spadek ciśnienia w czasie postoju...
Vacuum pump, ona potrafi być nieszczelna i tłoczy powietrze do paliwa. Jeżeli wtryskiwacze były sprawdzane, to nie jest wina wtryskiwaczy. Natomiast wypada "zebrać" impulsy sterowania wtryskiwaczami.
Wyłapanie nieszczelnego wtryskiwacza jest, moim zdaniem, łatwe. Wystarczy po zgaszeniu silnika pracującego na gazie, zdjąć wężyk z wkrętki i wstawić jego końcówkę do naczynia z wodą i sprawdzić, czy polecą bąbelki. Na długą sprawność wtryskiwaczy ma wpływ położenie ich pracy. Pionowe położenie jest najlepsze, zapewnia ich długi żywot, zanieczyszczenia...
Wg mnie to przytkany przewód powrotny benzyny, lub uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Przy puszczeniu gazu zostaje ciśnienie na wtryskiwaczu i silnik nie schodzi z obrotów, póki na wtryskiwaczu nie spadnie ciśnienie (ale wtedy wtryskiwacz musiałby być nieszczelny) Przynajmniej tak to sobie wykombinowałem. Jozio85 , czy to samo dzieje się na postoju,...
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Przyczyną mogą być nieszczelne zaworki wtrysków i przy dużych dawkach paliwa może brakować ciśnienia na listwie.
Moj pasek 1,8RP.Instalacja gazowa I generacji.Dwa lata temu zorientowałem się że tak jak tu piszą niektórzy ubywa mi za dużo benzyny ,a używałem jej tylko czasami do rozruchu.Po zajżeniu do układu wtryskowego okazało się że podczas pracy na gazie kapie benzyna z wtryskiwacza.Czyli jeździłem "na dwu gazach",a ciągnął super tylko że z dwu zbiorników.Winny...
Ciśnienie sprawdzisz manometrem. Co do czasu wtrysku to szukaj gdzie jest opis "ms". Bogata mieszanka - zbyt dużo benzyny w stosunku do powietrza. Przyczyn może być kilka: nieszczelne wtryskiwacze, zbyt duże ciśnienie paliwa itd.
A że się tak zapytam, co ma do tego czujnik temperatury? Gdy silnik rozgrzany i ma ok 90 stopni a czujnik podaje że ma np 20 stopni to sterownik może wydłużać dawkę wtrysku a tym samym wzbogaca mieszankę co ma przełożenie na obroty. Sonda lambda też może tu mieszać (można ją odpiąć dla próby - czteropinowa kostka pod sterownikiem ). Tak samo nieszczelny...
Pracuję w serwisie Ford i głowice wcale nie padają jeżeli się o nie dba(nie wolno ich przegrzewać i oczywiście dobry olej M-1 Super Syn).Głowice są aluminiowe ,gniazda też.Te silniki jeżdżą w Fordach od wielu lat i nic im się nie dzieje.Serwisujemy Focusy z gazem które mają przbiegi ponad 300000 km i jest ok.Ponadto układy tradycyjne są wystarczjące...
zakręć butlę od gazu, wyjeździj do końca aż się przełączy na PB i tak pojeździj i sprawdź z rana czy dalej jest to samo, jak nie będzie objawów, to masz kłopot z instalacją LPG, najczęściej reduktor puszczający podciśnieniem, nieszczelne wtryskiwacze
Tak chodzi mi o sterownik silnika. Tylko dziwne, że przy "szarpaniu" na wolnych obrotach na LPG sterownik silnika (nie LPG) nie zarejestrował błędów. Nie znam dokładnie sterowników Renaut. W sterowniku VW jest to odkładane.Sterownik powinien pokazać błąd wtryskiwacza lub przerwę w pracy cylindra i przyczyę. Jeśli chcesz sprawdzić szczelność wtryskiwaczy...
Powroty mogą być nieszczelne.
Zrób reset lub adaptacje jak radzono wcześniej. Lub zuboż mieszankę na gazie. Silnik powinien pracować na benzynie aż do fabrycznych parametrów. Sprawdź czy podczas pracy na gazie nie dolewa benzyny ( nieszczelne wtryskiwacze, regulator ciśnienia) np. odłącz pompę benzyny.
Witam, podobny problem mam w BMW 525TDS E39. Podejrzewam, że jest on spowodowany nieszczelnością w układzie paliwowym (wtryskowym). Pompa paliwa tłocząca paliwo przez pompę wtryskową i dalej przewodem powrotnym do baku jest uruchamiana tylko wtedy, gdy silnik jest zimny. Ponieważ w czasie normalnej pracy silnika pompa wtryskowa sama zasysa paliwo, pompa...
Tak jak kolega pisze te renault nie maja pompy elektrycznej w baku tylko wstepna na pompie wysokiego cisnienia i ewentualnie gumowa gruszke. Najprawdopodobniej masz nieszczelny uklad ,najczęściej zapowietrza sie w okolicy filtra paliwa i na powrocie od wtryskiwaczy.
[quote="steffy"]Nieszczelne wtryskiwacze gazu powodują zaleganie go w kolektorze i wzbogacenie mieszanki. ] Steffy a gdzie tam są wtryskiwacze gazu?? Poszedłbym za radą kolegi wojtekryba,ciśnienie paliwa na listwie,wtryskiwacze paliwa. Jeszcze jedno zdejmij na noc przewód z miksera i zobacz jak wtedy zapali.
Jeżeli wszystko zrobiłeś to znaczy sprawdziłeś przewody, wtryskiwacze, pompę itd. to są tylko dwa rozwiązania: - nieszczelny przewód przelewowy wtryskiwaczy 90% przypadków nawet zetory z fabryki mają czasami z tym problem (nie widać przecieku a po dłuższym postoju dostaje się powietrze do pompy) najlepiej sprawdzisz wtłaczając sprężone powietrze w przewód...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Witam! Przyczyną może być uszkodzony czujnik temperatury zasysanego powietrza, który prawdopodobnie podaje sygnał -OO, czyli tak, jakby go nie było-przewody brąz-biały i czarno-żółty w czteropinowej kostce wpiętej w obudowę wtrysku. Jest on umieszczony w obudowie wtryskiwacza (do wglądu po rozebraniu plastikowej obudowy dolotu). Pozostałe dwa przewody...
Witam, przerabiam ten sam problem, też w astrze 1,6 8V. Na razie odkryłem przeciek paliwa na wtryskiwaczu (nieszczelne o-ringi) co dało tyle że zaczął w miarę odpalać i chodzić na wolnych obrotach, i wymieniłem moduł zapłonowy ( w aparacie zapłonowym) - podawał 2 razy większe wartości w porównaniu z nowym, mierzyłem to omomierzem. W tej chwili da się...
Wymieniałem ostatnio u siebie uszczelnienia jednego z wtryskiwaczy w focusie mk2 1,6tdci 90KM. Wypalona była podkładka miedziana, którą wymieniłem wraz z gumową uszczelką gniazda wtryskiwacza i plastikową podkładką nad uszczelką. Wszystko chyba zrobiłem zgodnie ze sztuką, wtryskiwacz i gniazdo dokładnie oczyściłem z nagaru i smoły, powierzchnię gniazda...
Wydaje mi sie ze jakby byla nieszczelnosc to by wartosci szly w kierunku plusowym korekt Masz rację. Poza tym przepływomierz porównywałem sobie z silnikiem 1.8 t ale tam jednak turbina zwiększa przepływ. Wg instrukcji do silnika 1.6 niskie adaptacje może powodować nieszczelny wtryskiwacz, za duże ciśnienie paliwa, stale otwarty EVAP, uszkodzony przepływomierz...
Bo może zalewać go powoli LPG od nieszczelnego reduktora czy wtryskiwacza i dopiero jak się przewietrzy ( 8 obrotów) to odpala. Dlatego sugerowałem zakręcenie LPG na kilka dni żeby zobaczyć czy tu nie ma problemu. Raczej LPG tu będzie problemem i tu bym szukał
Kolego nie czujesz tego. To, że nie w każdym zagazowanym samochodzie to wystąpi (wspomniałem o tym), to nie znaczy, że coś takiego nie może mieć miejsca. Nie dziwię się, ze tak zareagowałeś, bo ja w prawie identyczny sposób zareagowałem na uwagę pracownika ASO, który stwierdził, że przyczyną zatkanego wtryskiwacza benzynowego jest przeterminowana benzyna....
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
Problem rozwiązany. Jeździłem dalej z tym problemem parę tygodni, bo szkoda mi było kasy na wymianę całej reszty osprzętu po kolei, aż zaczęło śmierdzieć gazem z pod maski. Okazało się że listwa wtryskowa LPG była zepsuta. Po jej wymianie auto odpala normalnie na zimnym silniku i sterownik nie wpada w tryb awaryjny. Podejrzewam że cały gaz, który był...
Witam Panowie posiadam Lagunę 1.6 16v z gazem , i wszystko w niej jest ok oprócz tego , że odpala tylko z rana za trzecim czasami czwartym razem , kiedy już odpali niema z nią problemu cały dzień - tylko po nocy ciężko się uruchamia . Wymieniłem świece byłem na clipie - nie pokazał żadnych błędów,wyczyściłem profilaktycznie czujnik GMP . Usterka występowała...
Zmiana emulacji czego? Trzeba zobaczyć, możliwe że silnik pracuje na dwu paliwach, tzn przy przełączeniu na gaz dostaje benzynę z nieszczelnego wtryskiwacza. Ponadto prawidłowo powinno zapalać się silnik na benzynie, przełączać na gaz dopiero po jego rozgrzaniu. wpływa to pozytywnie zarówno na silnik (mechanicznie), jak i na obie instalacje zasilające,...
witam. Jest to nagar czyli sadza taka ubita.Podobno jak jest nieszczelna podkładka pod wtryskiwaczem to są przedmuchy spalin do skrzyni korbowej i tam się osadzają cząstki sadzy.Po kąpieli w oleju są zasysane przez smok i część się osadza na sitku a reszta idzie do filtra oleju. Wtryskiwaczy nie demontowałem więc nie mogę stwierdzić czy powodem ,,,zabicia...
Przekaźnikiem steruje komputer, jak auto odpala to na pewno jest tam zasilanie co do odpalenia po nocy to nieszczelny układ paliwa przy filtrze, uszczelki wtryskiwaczy, albo pompa jak dużo ma przejechane.
"regulacja ciśnienia doładowania" No to jest właśnie błąd który się pojawia przy problemach z turbiną. Wartość odczytana przez MAP sensor nie zgadza się z wymaganą i wtedy jest to tzw. odcięcie i log o problemach z ciśnieniem doładowania. Skąd pewność że wtryski są sprawne? Sprawdzałeś/robiłeś coś z nimi? Kopcenie na czarno może być spowodowane: -Źle...
muszę go odpalać na wciśniętym do końca pedale gazu aż zaskoczy To moim zdaniem sugeruje nieszczelną instalację gazową i to powoduje zagazowanie dolotu. Przy odpalaniu na benzynie, dostaje dodatkowo jeszcze benzynę i mieszanka jest niezapalna. Silnik zapala wtedy jak już przewentyluje sobie dolot - otwarcie przepustnicy to przyspiesza. Spróbuj pojeździć...
W stagu jest opcja "wyłącz przy pierwszym", chodzi o to że po pierwszym mocnym spadku ciśnienia gazu auto powinno przejść na zasilanie pb(reduktor niewyrabia,coś nie tak z wielozaworem).Podjedz do gazownika i niech sprawdzi czy ta opcja jest odznaczona.Jeżeli nie, to niech odznaczy(wtedy się okaże ile może pociągnąć twój reduktor).Jeżeli opcja jest...
Nie miałem nigdy do czynienia z programem Delphi i mam pytanie, w jakich sytuacjach zostało zdjęte zdjęcie lewe i prawe w pierwszym poście. Zaczynam się domyślać, że lewe w sytuacji gdy silnik stoi, a prawe gdy silnik już pracuje. Jeżeli dobrze to interpretuję, to w pierwszym poście silnik pracuje tylko na trzech cylindrach, a w drugim poście już tylko...
Uruchomiłem. Dodano po 2 Tak jak ty mówisz siekier to też się na pewno tego nie robi a z tego co kojarzę to jest przed filtrem. Ja podłączyłem butelkę z ropą do węża idącego do filtra i w ten sposób go zalałem. Za pomocą strzykawki robiłem, bez sensu metoda, trwa długo, poza tym tam jest podobno jakaś siateczka, którą można uszkodzić. Poza tym przez...
Jeśli chodzi o silnik, to sprawdź pod pokrywą, czy okolice wtryskiwaczy są czyste i suche. Często są nieszczelne, a naprawa może być kosztowna. Jaka skrzynia biegów?
Nie znam tej instalacji, ale wg mnie coś jest w niej skopane skoro w czasie jazdy na gazie ciągnie również benzynę. Być może, któryś wtryskiwacz benzynowy jest nieszczelny lub przyłączam na benzynę a auto gaśnie,na lpg odpala ale jedzie jak by na 3 garach,podczas gdy była benzyna jechał normalnie, nawalony jest emulator wtryskiwaczy benzynowych i nie...
Dlatego myślałem o przepływomierzach . Takie rozwiązanie sprawdziło by się zarówno w Dieslach jak i w gaźnikowcach i dawało by bardziej rzeczywiste wyniki .Bo co pokarze komputerek podłączony do wtryskiwacza gdy ten jest nieszczelny i puszcza paliwo gdy jest zamknięty. Zastanawiam się dlaczego jest tak małe zainteresowanie przerobieniem takiego komputerka...
wtryskiwacz powrót nieszczelny nieszczelny kolektor nieszczelny agregat
licznik instrukcja zelmer malakser minidisc instrukcja
mikrokomputer cobra1 mikrokomputer cobra1
Licznik modulo 11 wstecz na przerzutnikach D Wymiana odbiornika IR w Yamaha RX-V2600 - krok po kroku