Tak jak kolega pisze te renault nie maja pompy elektrycznej w baku tylko wstepna na pompie wysokiego cisnienia i ewentualnie gumowa gruszke. Najprawdopodobniej masz nieszczelny uklad ,najczęściej zapowietrza sie w okolicy filtra paliwa i na powrocie od wtryskiwaczy.
Powroty mogą być nieszczelne.
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
Kolego skoro masz man catsa to sprawdz czy ciśnienie zadane zgadza się z realnym . A żeby sprawdzić przelew to wystarczy powrót paliwa z glowicy do menzurki pokierować . Jeżeli będzie powyżej 100 ml to puszczają wtryski.Tutaj niema zbyt wielkiego ciśnienia więc można zrobić prowizorkę z kawłka wężyka i zaślepki.Dziwne że emprom otwiera się 40% i auto...
Witam, w tym systemie wtryskowym należy dokładnie sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy gdyż powrót wraca bezpośrednio na zasilanie pompy. Ciężkie palenie z rana lub po dłuższym postoju jest zazwyczaj przyczyną takiej sytuacji czyli nieszczelnych przewodów. Ps. do wymiany przewodów nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów a przewody są bardzo głęboko...
Witam wszystkich,mam podobny problem z moją kijanka,po długim postoju bez pompowania gruszka odpali ale silnik pracuje nie równo czasem zgaśnie i zapala się chek.Stalo się tak po tym jak na autostradzie przy 120 nastąpiła awaria a mianowicie zaczęło kopcić ale to nie zwykły dym,tylko jakby wojskowa świeca dymna.Z 6l oleju w silniku zrobiło się 12l.Specjalisci...
Weź pod uwagę to, że jeżeli pompa jest zapowietrzona, a powrót z pompy częściowo idzie do filtra, to będziesz widział wtedy powietrze w przewodzie z filtra do pompy po odpaleniu silnika - wcale nie musi być winny (nieszczelny) przewód ze zbiornika do filtra... Na postoju paliwo nie może cofać się z pompy do filtra - to świadczy o nieszczelności, albo...
Sprawdzając ciśnienie otwarcia wtryskiwacza panowie nie uwzględnili zużycia rozpylacza. Samo otwarcie przy tak dużej dawce paliwa może spowodować błędną diagnozę. Wyobraźcie sobie, że zużyty rozpylacz, tz nieszczelny przy powolnym poruszaniu próbnikiem będzie przepuszczał paliwo przez wtryskiwacz do powrotu, natomiast szybkie poruszanie dźwignią spowoduje,...
Wg mnie ta dyskusja nie bardzo ma sens, bo to trochę jak wróżenie z fusów - autor tematu, nie wyłożył do końca kawy na ławę, żeby postawić poprawną diagnozę. Nie podał w jakich okolicznościach to się dzieje, czy tylko pierwszym przełączeniu po długim (nocnym) postoju, czy również zdarza się to na ciepłym silniku lub podczas jazdy. Nie znam LPG TECH-a,...
Z ciekawostek w astrze F do sterowania elektrozaworem na dole pompy od przestawiacza kąta wtrysku wykorzystywany jest sygnał z alternatora, ten sam co do obrotomierza (z doświadczenia wiem, że lubi się przetrzeć, a w wersji bez obrotomierza nie zobaczymy tego)( nie wiem czy brak tego sygnału szkodzi przy rozruchu, czy podczas normalnej pracy). Oprócz...
Zagadka wyjaśniona. Okazało sie że nadpękniety yl jeden z wężyków powrotu z wtryskiwaczy. Kiedy przy zdjętej pokrywie silnika odpaliłem go z linki, okazało sie że tryska z niego jak z fontanny. Na razie skróciłem węzyk o nieszczelna część i działa. Postawiłem samochód na 3 godziny i zapalił z dotkniecia (mimo zdechłego akumulatora). W tygodniu kupię...
Coś źle zrozumiałeś. Ten korek to jest tylko korek. Żeby go wyjąć nie trzeba ściągać dekla zaworowego. Jak go wyjmiesz to pod nim jest śruba która trzyma wtryskiwacz. Odkręcał śrubę,przesuwasz łapkę z wtrysku i podnosisz wtrysk do góry. Czasem trzeba nim pokręcić ale ogólnie wychodzą. Co do ropy to może masz nieszczelne wężyki od powrotów i ich łączenia....
Auto naprawione . Okazuje się że, obsada (tulejka wtryskiwacza) ukręciła się na równo z głowicą! Ścianka grubości około 1mm!! z powodu zapieczonego wtrysku (nieszczelna podkładka miedziana) Oringi były całe. Udało mi się ją wydostać bez zwalania całej głowicy. Zrzuciłem tylko nasadę z wałkami.Chory patent z tymi obsadami! Uprzedzam wszystkich aby nie...
Nawiązując do wcześniej opisanego przeze mnie wątku. Opiszę co mi się przydarzyło jako jego następstwo. Postaram się tutaj być jak najbardziej obiektywny i wyrozumiały, ponieważ z natury jestem osobą cierpliwą. Będę miał również kilka pytań do użytkowników portalu, które pozostawię mniej lub bardziej na koniec. 25.07.2023 zlawetowałem po raz pierwszy...
witam, mam identyczny problem tj gdy silnik ma obciazenie na chwile zapala sie check a pozniej gasnie. BOSCH wykazal za niskie cisnienie na listwie - niestety blad ten moze oznaczac w KIA a) uszk pompa wysokiego cisnienia b) nieszczelny powrot wtryskiwasza c) zawor wysokiego uszkodzony mam pytanie do kolegow elektronikow moze informatykow czy jest szansa...
Witam. Skąd ja to znam?????? Według objawów które podałeś, możliwe przyczyny takiej pracy silnika to niesprawność wtryskiwaczy (mimo ich regeneracji) Wlasnie mam ten sam problem. Samochód po regeneracji wtryskow ,pompy. Na zimnym silniku chodzi rowno a na wolnych obrotach kuleje. Powiedz mi jak sprawdzic ze to rzeczywiscie wtryskiwacze sa zle zregenerowane...
Cześć, jestem użytkownikiem samochodu Peugeot 207 vti 1.6 z instalacją gazowa AG SGI 3 i reduktorem AC STAG R02 EL (oryginalnie był reduktor GFI/ Teleflex). Podzielę się informacjami, jak tanio naprawić tą instalację, może komuś się przyda. 1. Regeneracja starego reduktora GFI/Teleflex. Od razu lepiej o tym zapomnieć. Oryginalny zestaw naprawczy kosztuje...
no to może kilka konkretów. jesli miałbyś uszkodzone świece - po odpaleniu mrugała by lampka od silnika. problem w twojej astrae polega na zapowietrzaniu się ukł. paliwowego po dłuższym postoju. sprawdź czy przewody powrotne łączące wtryski (mostki) oraz przewód łączący je do pompy nie są wilgotne. Jeśli tak to są natychmiast do wymiany i masz szanse...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Zal czytac. Jeden widzial w Golfie III common raila, ba, ma na szynie 1500 atmosfer... Panie Zdzisiu, jesli jest pan mechanikiem - moja rada: zostan pan sprzataczem, moze na tym sie Pan bedziesz znal, moze w tym towarzystwie Panskie wypowiedzi nie beda zwalaly z nog.. dluga droga przed Panem. Juz uzasadniam dlaczego tak mysle: po pierwsze w zadnym samochodzie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Gratuluję. Tyle roboty a efektów brak:) Dzięki :) Czekamy na diagnozę. Jeśli chodzi o wtryski to albo dobrze rozpylają albo nie. To powinno wyjść na diagnostyce wtrysków. Pytanie tylko takie czy jest dobrze ustawione ciśnienie otwarcia wtrysku. Jeśli jest za małe to może lać ale to też powinno wyjść przy sprawdzaniu. Nie znam serwisantów, ale wyglądają...
Witam ponownie. Trochę czasu minęło . Temat uważałem za zakończony ale ponieważ otrzymuję bardzo dużo zapytań w wiadomościach prywatnych to spróbuję to jakoś podsumować. Mój problem został został rozwiązany ale nie było to takie jednoznaczne jak by się mogło wydawać na początku. Powód w moim przypadku był złożony , gdyż to co wydawało się w pełni rozwiązane...
Witam. Posiadam Opla Vectre 2.0 16V 136 KM (X20XEV) z 1999 r. wraz z instalacją sekwencyjną DT Gas – GasTech 704s. Instalacja założona 3 lata temu przez poprzedniego właściciela samochodu. Po 2 latach użytkowania tej instalacji, najchętniej bym ją zdemontował i założył inną, ale na razie ze względów finansowych to niemożliwe. 1) Od samego początku...
Witam.Skoro kalibracja zakończona pomyślnie,to według mnie przyczyna tkwi gdzie indziej.Miałem podobny problem zaraz po założeniu gazu,na benzynie wszystko było w porządku a na gazie po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów zaświecał się check.Jako że gaz na gwarancji paowie skasowali check i poradzili wymianę świec.W domu wyczyściłem świece i uznałem...
Ma ktos namiary w mojej okolicy na zakład regeneracji VP44 wymiana garnituru pompy,uszczelek ?Poszukuje zakładu co zna problem i wczesniej juz miał takie przypadki i wie co wymienic w pompie. , w sieci znalazłem cos takiego: Podsumowujac, sa 3 zasadnicze przyczyny: 1. nieszczelnosc uszczelek na pompie (tak w koncu okazalo sie w moim przypadku) 2. nieszczelnosc...
Witam Mam podobny problem z silnikiem ASV ale w Seat Ibiza. Nie mam zielonego pojęcia o logach więc jak tylko coś takiego uzyskam to wrzucę na posta. Mam nadzieję, że nie zostanę wyśmiany i opryskliwie potraktowany. Dopiero się uczę. Praktycznie od wymiany rozrządu dzieją się dziwne rzeczy. Najpierw rozerwało mi przewód od cieczy chłodzącej wychodzący...
Dzisiaj wyciągnąłem filtr i z latarką w telefonie zajrzałem do puszki wypełnionej ropą a na dnie były kropelki o piwnej barwie... okrągłe ładne kropelki płynu. Olej w paliwie? Woda? Nieszczelność w obwodzie niskiego ciśnienia i wskutek tego zasysanie powietrza z zewnątrz wraz z wodą? Wnioski : 1. Układ paliwowy może być nieszczelny i się zapowietrza....
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Panowie wracam do tematu, zająłem się moją nieszczęsną Scanią po raz kolejny wszystko jeszcze raz na spokojnie: Zacząłem od diagnostyki co się okazuje mam problemy z układem pompy ad blue,. ciśnienie w układzie za wysokie i drugi błąd mówiący o tym że pompa musi się kręcić z mniejszymi obrotami niż jest to wymagane, jak twierdziłem nadal problem tego...
Dzisiaj motorek zaczął dawać oznaki życia :D. Muszę jeszcze dokładnie wszystko posprawdzać. Oznaczenia ustawienia wałków rozrządu znalazłem, pompy paliwowej i nieszczęsną dziurkę blokady wału. Zawdzięczam to koledze Piortuś z AKP Mam już interfejs od Viakena, http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&k... po podłączeniu go do komputera Windows...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
wtryskiwacz nieszczelny wtryskiwacz powrót szczelny nieszczelny kolektor
kupię lampę oscyloskopową szeregowy połączenie akumulator regulator warystor
zgrzewarki kondensatorowe zgrzewarki kondensatorowe
HP Compaq Presario A900 modem Conexant HDA – sterowniki, instalacja, diagnostyka Kompatybilność bramek Gardena, Hunter, Rain Bird, Tuya z innymi sterownikami nawadniania