Luzuje się jarzma i uruchamia silnik. Jeśli długo nie były wyjmowane, to pewnie doszczelniły się w gniazdach korozją i sadzą. Dodano po 2 Luzuje się jarzma i uruchamia silnik. Jeśli długo nie były wyjmowane, to pewnie doszczelniły się w gniazdach korozją i sadzą.
Jeżeli koledze jest to niezbędne żeby kupić podkładkę - 22x26x1. Jeszcze numer katalogowy? To już chyba przesada.
Wtryskiwacze regenerowane- gdzie? zwykle żeby taniej zakładają stare uszczelki miedziane i zaczynają się problemy.
Składając silnik od ursusa 902 wtryskiwacze osadziłem na podkładach miedzianych ok 0,5mm, po uruchomianiu silnia i po rozgrzaniu silnika i zgaszeniu dokręciłem sprawdzającą ponowne wtryski i jest ok. Miedź się odkształca w podwyższonej temp. i tym samym dopasowuje do nierówności miedzy powierzchniami.
Robiłem remont 2 lata temu na motorpale to loteria z 4 1 dała się ustawic na stabilne ciśnienie i ładnie rozpylała poszły wzm i po zmianie wszystkie ładnie dały się ustawić i ładnie pylily.
Odkręcisz rurkę to będziesz widział czy króciec odgnieciony czy dobry, przeciek pojawia się nagle to normalne. Napisałem, że na początek rurka może się okazać zapieczony wtryskiwacz (ale to rzadkość).
ta śruba jest na zęwnętrz pompy wtryskowej podobno jak jest za mała dawka to można zatrzeć wtryskiwacze
Z kolanka może wyciekać przy C-360 lub podobnych. Możliwy jest przeciek przez uszkodzoną głowicę lub jej uszczelkę albo uszkodzony wtryskiwacz.
Może uszczelka któregoś wtryskiwacza.
Stuki pojawiają się jak by z wolnych obrotów dodaje się gazu to w tedy słychać stuki, wymieniane były głowice bo silnik był zamrożony również, zawory też były ustawione według książki możliwe jest że pompiarz źle ustawił wtryskiwacze?
Choć by nawet , tu ropa i tu ropa powinien załapać . Dobrze jest jeszcze odpowietrzyć na wysokim ciśnieniu kręcąc silnikiem . Przy mocnym zapowietrzeniu układu pompa wtryskowa nie raz nie może przebić paliwa do wtryskiwaczy .
Kopie tak troszkę i patrząc na silnik skody 706 rto końcówki na pewno nie będą pasowały. W tym silniku wtryskiwacze są umieszczone pionowo lub prawie pionowo w głowicy a w 60-ce pod kątem. To wymusza asymetryczne rozmieszczenie otworów w końcówce. Bardziej zbliżony jest silnik skoda 706 MTS. Coś tu jest przymiśkowane i prędzej bym powiedział że ktoś...
Do wymiany obsada wtryskiwacza.
zaczęli zakładać je dlatego ze po długim czasie tulejka była skorodowana przez wodę Przecież w tamtym miejscu nigdy nie było i nie ma wody więc nie wiem o jakiej korozji piszesz. a ja nie załozyłem i co kompresja ucieka nic nie uszczelnia stożek wcale... Tam nie ma stożka o czym już kolega pisał. NIE BYŁO PODKŁADEK POD WTRYSKIWACZAMI W C360 Zgadza...
Źle napisałem chodziło mi ile ma wystawać końcówka wtryskiwacza
A nie są dane za grube podkładki pod wtryskiwacz (za płytko osadzone wtryskiwacze)?
ewidentnie wtryskiwacze
Sprawdzić ciśnienie, zawory, wtryskiwacze i pompę. Podejrzewam że wtryskiwacz.
Prawdopodobnie dalej problem tkwi w pompie wtryskowej i wtryskiwaczach.
A możliwe że coś jest z wtryskiwaczami?
Obowiązkowo dać, one uszczelniają wtryskiwacz.
To problem z pompą. Na początek oddaj do sprawdzenie wtryskiwacze. :)
wtryskiwacz dobijałem i dokręcałem.Narazie nie widać żeby ciekło ( wymienione wszystkie podkładki ) ale dmucha powietrzem lub dymem spod wtryskiwacza.
sprawdź wtryskiwacz
Może warto sprawdzić wtryskiwacze.
Do ustawienia wtryski czyli co dokładnie ? Początek wtrysku ? Końcówki wtryskiwaczy ?
Nikt z was nie miał racji ale dziękuję za pomoc bo sprawcą stukania był luz na wtryskiwaczu
Witam dzisiaj zrobiłem pomiar kompresji 1 cylinder - 26bar, 2 cylinder -23 bary, 3 cylinder 25 bar, 4 cylinder 24,5 bara silnik ma 21 motogodzin od remontu ale czy nie ma trochę za niskiego ciśnienia? jutro zrobię próbę pomiaru ilości dawkowanego paliwa na wtryskiwaczach
Pompa ze złomu, czy po regeneracji? Wtryskiwacze kto wymieniał?
Stawiam równierz na uklad paliwowy filtry zapowietrzenie moze syf w baku. Później pompa wtryskiwacze
Remont był robiony jakiś czas temu. Cisnienie oleju jest dobre. Własnie została wymieniona pompa wtryskowa (zregenerowana), wszystkie glowice z zaworami i końcówki wtryskiwaczy.
Końcówka wtryskiwacza co najmniej leje albo uszkodzona. Jeśli wtryskiwacz nie rozpyla dobrze to ON spływa po ściankach cylindra. Wtryskiwacze do sprawdzenia, także ciśnienie otwarcia. Post do innego działu.
Oddaj do regeneracji pompę i wtryskiwacze.
Może to być wina wtryskiwaczy? Bo dzisiaj zdjęliśmy całą górę, to dużo nagaru na tulejach, tak z 1,5 cm od góry tulei, i niektóre dziurki wtryskiwacza zatkane. Na wtryskiwaczu również dużo nagaru.
witam .. c 28 - c30 są to różne rozwiązania tech. c 28 -25 nie miał powrotu paliwa z pompy jest tylko 1 -na rurka doprowadzająca paliwo do pompy i odpowietrza się śrubką na pompie klucz 12 --- a c30 ma nowsze rozwiązanie ma rurkę z zaworkiem ciś. z pompy do zbiornika ( przelew ) o którego jest podłączona rurka nadmiarowa ( przelew z wtryskiwaczy)
Też tak mam .Temperatury na ciepłym są takie same a zimny pali na jeden .Wyrównałem je na ciągniku na pompie.Dlatego zmierz kompresję ,może być krótszy korbowód albo pęknięta tuleja.A nie masz czasem dwóch podkładek pod wtryskiwaczem.
Końcówki wtryskiwaczy lub zawory.
Cześć Może ktoś pomóc zdjęciem, rysunkiem obrazującym umiejscowienie kreski na korpusie wtryskiwacza wskazująca pozycje rozpylacza w Ursus C-360?
Do silnika S-4003 były wtryskiwacze prod. WZM. Jeśli ktoś tam wkładał wtryskiwacze BOSCH, to raczej robił to na własną odpowiedzialność. Jeśli mowa silniku Perkinsa, to mogły tam być takie wtryskiwacze.
Poczytaj to: https://www.agrofoto.pl/forum/topic/1968... Silnik w Mf , ursusie i wózku (GPW) ten sam różnica tylko w mocy, w wózkach (nie wiem czy wszystkich ) była pompa wtryskowa tłoczkowa i inne rurki do wtryskiwaczy. Silnik ten był też w tarpanie.
Jak jest za duże ciśnienie otwarcia wtryskiwacza ustawione też stuka.
Witam, koledzy dzisiaj wykręciłem wtryski, po sprawdzeniu okazało się że jeden jest dobry, trzy leją i na tych lejących ciśnienie 220. Czy można zastosować do zetora 7211 końcówki wtryskiwaczy od ursusa C-360? Oraz drugie pytanie czy konieczne jest dawanie podkładek pod końcówki wtryskiwaczy, były tam takie półokrągłe. W drugim zetorze wiem, że na pewno...
C-328 ma śmiesznie zasilaną pompę wtryskową. Paliwo pompowane ręczną idzie przez filtry na pompę wtryskową i wraca znów na filtry. Sama pompa wtryskowa nie ma przelewu do baku. Najlepiej było by to przerobić tak jak jest w 30-ce szeregowo czyli z zasilającej na filtry, dalej na pompę wtryskową a z niej przelewem do zbiornika. Pompując ręczną pompką...
Filtr jest metalowy jedynie na dole jest szklana podstawa, skąd wiadomo, że w filtrze jest powietrze ? Jeżeli paliwo idzie na powrót to w filtrze nie ma powietrza. Nawet gdyby było a wcześniej silnik pracował to silnik by zapalił na chwilę i potem zgasł. Czy w czasie pracy silnika idzie paliwo na powrót ? Czy po odpaleniu można zwiększyć obroty silnika...
Pojawił się kolejny problem.. Po złożeniu wszystko cykalo jak po zjechaniu z taśmy. Następnego dnia gdy poszedłem odpalić było już ciężej i chodził na jednym garze. Czy możliwe że woda leje do cylindra i nie może przepalić? Jakość uszczelek pozostawia wiele do życzenia więc o tym od razu pomyślałem. Czy dobrze kombinuje? Pompa pi regeneracji, wtryskiwacze...
Zamierzam zbudować taka maszynkę do testu wtryskiwaczy od ciągnika (ursus). Ma Pan może jakąś instrukcję jak "wysłuchać" wtryskiwacz, i jak ewentualnie przystąpić do regulacji ?
Tak jak napisałem Wycięcie w tłoku, idzie od strony wtryskiwacza ogólnie tj. filtra powietrza. Tłoki masz już założone na korbowody.
Na necie jest instrukcja, ciągnik prosty wszystkie regulacje bez większego problemu zrobisz sam zawory, kąt wtrysku paliwa. Jedynie pompy nie ruszysz bo trzeba stół probierczy i ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy.
Oring dopasuj
Łożysko główne 1 etap 95Nm 2 etap 180-200Nm, korby 1 etap 60Nm 2 etap 110-120Nm koło zamachowe 110-120Nm koło pasowe wału korbowego 210-250Nm wtryskiwacz 28-30Nm koło zębate pompy wtryskowej 50Nm pompa wtryskowa 50-60Nm
Witam. 165--170 na wtrysku, ale przecież nie masz manometru. W pompie nic nie zrobisz, tylko wtryskiwacz można regulować.
Do sprawdzenia układ wtryskowy - rozpylacze, wtryskiwacze i dalej pompa.
A jak taka pompa się zachowuje jest może chodź trochę cichsza niż rzędowa, z jakiego modelu ta pompa , może kolega jak już się chwali zrobi zdjęcia i nam tu pokaże. Bo ja np mam pompo wtryskiwacze.
ja ustawiam na 120 i śmiga NIkt tu mnie pytał o ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy.
Jak by kompresja uciekała przez wtryskiwacz to by było słychać charakterystyczne cykanie. Gwint nie jest na wylot, więc kompresja nie powinna uciekać, chyba,że wtrysk był kiepsko dokręcony. Zostało Ci nagwintować dziurę na M10, i kupieniu gwintu, z jednej strony M8, a z drugiej M10, lub pogłębić otwór w kołnierzu. Albo zastosować redukcję. Podaję linka:...
Nie jest wyszczerbiony, tylko wypalony. Albo miałeś pęknięty pierścień na tym tłoku, albo wtryskiwacz leje. Często spotykane.
Nie znalazłem do tej pory tak jeździ i stuka. Podejrzewamy wtryskiwacz, ale nic z tym nie było robione.
Wtryskiwacz dokręcony prawidłowo, pali na czwartym?
spróbuj odppowietrzyc wszystkie wtryskiwacze Panie, to nie ursus. Common Rail się tak nie odpowietrza.
Za niska temperatura spalania, kompresja słaba np. przez nieszczelne zawory, albo jak piszesz wtryski się skończyły. Ustaw ciągnik na luzie, podnieś zawory, dodaj gazu na maksa i kręć silnikiem ciągnąc za pasek klinowy i nasłuchuj. Dobry wtryskiwacz słychać. Pozdrawiam.
Dymi na biało? Do poprawki kąt wtrysku i jeszcze raz sprawdź wtryskiwacze. Możliwe że za małe ciśnienie otwarcia mają.
MOTO_DIESEL ul. Niemeńska 23 wylot na Supraśl ostatnia ulica w prawo przed znakiem Białystok przy stacji gazu zregenerują i doradzą co i jak.Weź ze sobą wtryskiwacze do sprawdzenia.
Ano jak to w silniku masz tam jeszcze pompę wtryskowa i wtryskiwacze. Teraz nie jest wykluczone, że jeszcze nieułożone pierścienie na tłokach. A że dymi na niebiesko to znów wtryskiwacze i nadmiar oleju i smaru pozostałego po montażu. Na tym etapie trochę pomęcz ten silnik niech poukłada się. Po wystudzeniu warto podciągnąć nakrętki głowicy.
Nie piszesz nic o wtryskiwaczach. Możliwe, że ten jest zapieczony.
czy przyczyną dymienia na czarno i brak mocy c360 może być za mało wychodzący wtryskiwacz z głowicy były wymieniane 2 tulejki bo ciekły
Mam problem otóż końcówki wtryskiwaczy nowe pompa paliwowa jest po regeneracji przy -10 stopni rozrusznik kręci z komina leci biały dym i po kilku obrotach wału dopiero się odzywa po kilku jeszcze obrotach dopiero odpala ale zgaśnie i tak ze 3 razy i dopiero odpali ale na pełnym gazie musi pochodzić chwilkę obroty rosną i dopiero gaz popuszczam z tego...
Mała rzecz a cieszy :D
Pompowaliście pompką ręczną? Słychać jak wtryskiwacze "dzwonią"? Rozrząd nie przestawiony?
Witam mam problem wycieka mi w ursus c360 płyn przy wtryskiwaczu i po rozgrzaniu silnika słabnie ciśnienie oleju kiedyś było4 a teraz jest 2.
Zaworki masz jeszcze na wyjściu z każdej sekcji na wtryskiwacze. Spróbuj przepompować paliwo przed odpaleniem i wtedy zwróć uwagę czy odpali od razu.
Mam problem z uruchomieniem silnika po remoncie. niby wszystko jest zrobione tak jak powinno być, a rozrusznik nie może obrócić wałem (akumulator i rozrusznik nowe). Po wykręceniu wtryskiwaczy kręci jak szalony. Założę wtryskiwacze nie może obrócić. Proszę o pomoc Pozdrawiam :)
Witam, mam c-355 jest po kapitalnym remoncie i kopci na czarno i nierówno pracuje. Wymieniłem pompę wtryskową, wtryskiwacze z drugiego ursusa c-360 i też kopci, nic się nie zmieniło. Zaznaczam że nie bierze oleju. Mam jeszcze pytanie, czym różni się rorząd c-4011 od c-355 ?
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
Witam posiadam ursus c330 po wymianie tłoków tulei głowicy i końcówek wtryskiwaczy traktor nadal kopci na czarno może to być wina pompy wtryskowej ????
Bo taką operację przeprowadza zakład lub serwis zajmujący się pompami wtryskowymi dlatego zawsze dostarczać należy pompę wraz z wtryskiwaczami dla właściwej regulacji. Znam też i takich magików co tego nie robią i ustawiają pompę tylko na wtryskiwaczach wzorcowych .
W C330 cylinder?? Raczej mowa o tłokach i komorze spalania tłoka. Tutaj może być problem z pierścieniami i wtryskiwaczami, czy podaje paliwo do komory.
Sprawdź ciśnienie na wtryskiwaczach. Może być za małe ciśnienie paliwa.
były wymienione całe zestawy naprawcze czyli tuleja tłok pierścienie, po regeneracji głowice, tulejowane korbowody wtryskiwacze nowe, wymienione koła rozrządu.
Nie pytaj mnie czy nie widział bo nie mam pojęcia. Silnik był w remoncie. Pompy wtryskowej nie robili tylko odsyłali do niezależnego warsztatu i na pompę dostałem 2 lata gwarancji. Końcówki wtrysków patrzę na fakturze, kosztowały 21zł sztuka. i było to półtora roku temu. Na silnik było gwarancji 6 miesięcy i dopiero po koło roku czasu, w zasadzie powiem...
Sprawdzić ciśnienie sprężania, ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy, rodzaj końcówek - czy ktoś się nie potknął przy wymianie, kąt wtrysku.
Jeśli masz wtryski na wierzchu to podłącz pod pompę i zakręć silnikiem zobaczysz jak wtryskiwacz pracuje. Klepie co obrót wału?
Witam mój ursus jest po remoncie na początku palił na dotyk teraz zrobiłem jakieś 25 mtg i mam problemy z odpalaniem w silniku zostały wymienione pierścienie końcówki wtryskiwaczy założone nowe co to może być.
Robokop możesz rozwinąć myśl z tą lampą bardzo mnie to zaciekawiło? Mogę tak pobieżnie - lampa xenonowa, coś jak do ustawiania zapłonu w silnikach iskrowych, z tym że zamiast hallotronu lub innego czujnika na końcu przewodu wyzwalającego masz czujnik piezoelektryczny, reagujący na falę ciśnienia w przewodzie do wtryskiwacza.
Może po prostu tłumik jest wypalony i wnętrzności zaczynają dzwonić? Coś podobnego zauważyłem w tłumiku od C360 (długim), nie wiem co jest w jego konstrukcji, czy jest źle wykonany. Na obrotach biegu jałowego chodzi jakby dzwoniły wtryskiwacze. Jak się go dobrze rękoma objęło w dolnej części to się nieco wyciszał.
A ustawiał ktokolwiek wtryskiwacze czy tylko wymienione końcówki i ma chodzić?. A może tylko tą jedną?.
Też cieknie z pod gniazd wtryskowych, w miejscu gdzie wtrysk wchodzi w głowicę. To też można uszczelnić?[/quote] Wycieki z okolic wtryskiwacza mogą być spowodowane jedynie poceniem się samego wtryskiwacza, bądź połączeniem przewodu wtryskowego z wtryskiwaczem, albo połączeniami przewodu przelewowego z wtryskiwaczami. Jeśli masz przedmuchy z gniazd wtryskiwaczy...
wez sprawdz wtryskiwacze bo one jak sie zapieka to tez klepia
Może stukać kolektor dolotowy, bo czasami luzują nakrętki mocujące go na szpilkach pod wtryskiwaczami. Miałem taki przypadek. Pozdrowienia
Jeśli założyć, że pompa jest sprawna to do sprawdzenia wtryskiwacze, układ dolotowy. Nie zaszkodzi również sprawdzenie luzów zaworowych i KWZ.
czy można wymienic sprężyny zaworowe bez ściagania głowicy z ciagnika? Czy to głupi pomysł i po ich wyjęciu zawory wpadną mi do tulei na tłok? Zawsze możesz odkręcić wtryskiwacze, i tłoczyć sprężone powietrze do cylindra.
Nie piszesz nic o sprawdzeniu wtryskiwaczy. Rozrząd w 100% dobrze ustawiony? Jeszcze jedno pytanie. Sprawdzałeś wagowo korbowody?
Zgaduję, że jest źle ustawiony kąt wtrysku lub pompa została byle jak zregenerowana. Kąt wtrysku sprawdzisz sam. Ciśnienie pompy i jakość regeneracji wtryskiwaczy sprawdzi mechanik posiadający odpowiednie przyrząd lub Ty sam po zakupie przyrządów. Ursusy C 360 i C 330 to bardzo proste ciągniki, które miały być naprawialne przez byle kogo z kompletem...
a może tylko zapowietrzony, poluzować nakrętki rurek od pompy do wtryskiwaczy, gaz w podłogę i kręcić aż będzie tryskać ropa z rurek do wtryskiwaczy, przykręcać w trakcie "judłania" i powinien załapać, wtedy od razu puścić gaz oczywiście
A wtryskiwacze testowałeś? W 328 i innych ursusach da się wyjąć wtryskiwacze poza głowice i podłączyć rurki z paliwem tak by rozpylały poza cylinder wtedy łatwo ocenić czy cały układ paliwowy pracuje prawidłowo. Ładnie pyli nie kropelkuje. Bo zrobione wszystko tylko nie układ wtryskowy. Jeszcze wypadało by sprawdzić kąt wtrysku. Próbę olejową to bym...
Nie piszesz kolego co było remontowane? Pewnie wtryski i pompa wtryskowa nie była ruszana? Proponuję sprawdzić wtryskiwacze i pompę na przyrządach i ewentualnie kont wtrysku.
Witam, mam problem, mianowicie chodzi o Ursusa C 360, bije kompresja do chłodnicy i wyrzuca wodę. Głowice całe, planowane, nowe uszczelki, nowe tulejki wtryskiwaczy, tuleje tłokowe całe. Co może być przyczyną, proszę o podpowiedzi. Zauważyłem, że 3 tuleje są tak jakby obniżone względem powierzchni bloku, a jedna jest setne milimetra wyżej, czy to by...
Według mnie warto jednocześnie robiąc pompę sprawdzić wtryskiwacze. Po złożeniu masz w tedy 100% układ wysokiego ciśnienia.
A ja się zapytam - co z tego, że kopci na czarno? Jak ma kopcić, na różowo? To stary silnik, nie wysilony i o niskiej sprawności, w dodatku nie spełniający jakichkolwiek norm emisji spalin - będzie kopcił, nawet sprawny. Charakterystyczny grzechot, to albo zacinająca się iglica któregoś wtryskiwacza, bądź uszkodzone zaworki w sekcjach pompy.
Witam. Chciałbym zapytać, być może jest tu jakiś pompiarz, jakie realnie mogę uzyskać ciśnienie z pompy wtryskowej np. ursus c360. Na pewno więcej niż wartość otwarcia wtryskiwacza, ale ile więcej?
Z czystej ciekawości odpowietrz go jeszcze raz. Odpowietrz pompę. Popuść nakrętki od rurek na wtryskiwaczach i pokręć silnikiem. Przy okazji sprawdź czy leci paliwo przez filtry. Niektóre zbiorniki miały dołożony kranik z siatką filtracyjną. Do wtryskiwaczy dochodzi paliwo, odpowietrzałem pompę i nic z tego.
wtryskiwacz silnik ursus filtr wtryskiwacz ursus ursus dawka paliwa ursus
połączyć laptop wzmacniacz makro kolor komórki sterowanie rolet zewnętrznych
Opel Vivaro A 1.9 TDI 101 KM - Kod błędu P1826 Zmywarka Electrolux EE M432 10L miga i nie reaguje