Jak wyżej napisano-zaślepka otworu do śruby mocującej jarzmo wtryskiwacza.
Podejrzewam nieszczelność układu paliwowego (często na przelewach), ale może mieć to związek z niedziałającymi świecami żarowymi jak i zużytymi (lejącymi) wtryskiwaczami.
z tego co pamietam to pod gumowa zaslepka masz otwor nakladasz 10 odkrecasz srobke i wyciagasz o odkreceniu przewodu metalowego nie musze chyba pisac.moze byc lekko zapieczony wiec warto uzbroic sie w cierpliwosc
Celowałbym w kierunku wtryskiwaczy.
Wymiana wtryskiwaczy lpg
A może jakieś informacje o układzie paliwowym cinienie na rampie jakie? Korekty wtryskiwaczy jakie?
Witam. U mnie problemem była nieszczelność układu między pompą wysokiego ciśnienia a wtryskiwaczami.
Jesteś w stanie to zrobić, odpinaj wtyczki z wtrysków i ten co nie działa nie zmieni odgłosu i obrotów pracy silnika.
Normalnie od rozrządu masz 1, to nie francuz.
Jak nie osiągnie minimalnego wymaganego ciśnienia na listwie to nie da sygnału na wtryskiwacze. Ale ten błąd jest zastanawiający.
Na 99% problem to wtryskiwacze. Temat wałkowany kilkukrotnie.
Najlepiej sprawdzić dawkę na przelewie wtryskiwaczy.
Sprawdzone wtryski kontrolką? Cały czas są otwarte? co dzieje się po odpięciu kostek wtryskiwaczy?
napisz jaki komputer LPG. Niestety prawdopodobnie nie będzie do takiej instalacji części, raz widziałem takie podobne cudo w Fordzie Explorerze -skończyło się na wymianie komputera, parownika i założeniu wtryskiwaczy.
Witam. A czy na gazie autko odpala bez problemu? Proponuje sprawdzić przewody (zwłaszcza przy kostkach) pomiędzy centralką gazu wtryskiwaczami oraz fabrycznymi kostkami wtryskiwaczy. Często zdarza się że pękają przewody przy kostkach emulatora wtryskiwaczy.
Rozumiem ze chodzi o potencjal masy, a nie -12V, bo takowego to raczej w samochodzie sie nie da znalezc. Przekaznik rzeczywiscie nie jest najlepszym rozwiazaniem bo praca z czestotliwoscia kilku kHz nie jest jego najmocniejsza stroną. Mozna natomiast uzyc praktycznie dowolnego tranzystora NPN (BC 238, BC547), 2 oporników i powinno byc ok.
U mnie wymiana wtryskiwaczy LPG rozwiązała problem z odpalaniem.
Ciśnienie nie powinno tak skakać, adaptacja regulatora ciśnienia jeśli jest możliwość lub uszkodzone wtryskiwacze, dzwięk typowy dla zbyt dużej dawki paliwa lub wypadanie zapłonu (tu nie trafiony wtrysk, może wtryskiwacz się nie domyka a powinnien).
I stało się odpalił . Przyczyna : zamieniony przekaźnik w skrzynce bezpieczników . Chodzi pszczoła . Temat do zamknięcia . Dziękuję wszystkim za poświęcony czas . Pozdro
A'propos ferrytów: to także jest eksperymentowanie: każdy układ jest inny, sieje z inną siłą. Oczywiście, jest to szukanie igły w stogu siana. Witam! Dzisiaj spróbowałem ferryty na przewodach wtryskiwaczy. Pacjent: Hyundai z silnikiem 1.5 CRDI (wersja 3-cylindrowa). Radiostacja: TTI TCB-880. Efekt: nie zauważyłem :-( Za to udało mi się pozbyć zakłóceń...
Przecież te silniki były względnie trwałe, pod warunkiem pilnowania ubywającego oleju, a 90% napraw, to układ paliwowy - pompa plus wtryskiwacze, które nabijały cenę.
Po frezowaniu gniazda wtryskiwacza dobiera się wyższa uszczelkę przecież i po temacie.
Sprawdzic wtryskiwacze i egr to chyba nie trudno?
Jak widać sygnał z drugiej sondy jest zawyżony; 700mV czyli trochę za dużo. Typowy sygnał. Żadne 400mV zerknij sobie na ten zawężony wykres który podpiąłeś do pierwszego postu, tam pięknie jedzie na 400mV. Jak dla mnie to pięknie stoi na bias-ie sonda zimna/martwa, jak się rozgrzewa to napięcie zaczyna się zmieniać i rośnie do normalnej wartości ze...
Myślałem o tym, ale co wtryskiwacze miałyby z wypinaniem wtyczek? Wprowadza go od razu w tryb awaryjny i podnosi ciśnienie wtrysku, czy jak?
Test przelewowy: proszszcz..: http://obrazki.elektroda.pl/2793769900_1... To nie mocz, to ropa :) http://obrazki.elektroda.pl/9487248300_1... od lewej - od pierwszego wtrysku. Czas testu: 7 minut, na rozgrzanym silniku. VolMax(1 cyl): 100ccm, VolMin: (3cyl) 85ccm. Ciśnienie raila: na wolnych obrotach 4150-4300 psi (czyli...
A wtryskiwacze, od tego bym zaczynał szukac tego problemu.
w tym aucie z silnikem diesla miałem przypadek że radio cb zakłucały wtryskiwacze, i żadne filtry niepomagały...
Od kilku tygodni walczę z Hyundai Terracan 2.9 CRDi. Podczas jazdy stracił moc, po zatrzymaniu palił na 2 cylindry. Okazało się, że była nieszczelność na przewodzie paliwowym. Po wymianie na szczelny bez zmian, tylko na 2 cylindrach i brak reakcji na gaz. Po wielu próbach odpowietrzania, za radą mechanika, strzał z plaka, wzrosły obroty i zaczął reagować,...
Dzięki 👍😊
tak było podpinane i mechanik powiedział ze wtryskiwacze i zostały wymienione i dalej ciezko odpala
Wtryskiwacze (wtryskiwacz) jeżeli są zanieczyszczone zamiast rozpylać paliwo się z nich leje, albo nie zamyka na czas, wtedy obroty wyższe długo się utrzymują. Można zastosować K2 BENZIN pojeździć trochę powinno się unormować. Przy okazji sprawdź szczelność układu dolotowego najlepiej dymem.
Próbę przelewową to się robi jak ciężko pali bo nie może zbudować ciśnienia. O stanie np. końcówek wtryskiwaczy ona nic nie powie.
Witam. Piszesz że jest LPG. Przez komputer LPG przechodzą zasilania wtryskiwaczy PB Nie dzieją się tam jakieś cyrki?
Ja tym bardziej - tam nie ma żadnych "pompo wtryskiwaczy".
Problem w tym że byłem u mechanika i powiedział że tylko może mi powiedzieć że jest ten błąd nie może nic więcej zrobić bo jego programem nic więcej nie można zrobić powiedział jeszcze że mogą być wtryski do wymiany No to pora zmienić mechanika bo wymienisz wtryskiwacze a problem pozostanie. Tak jak pisałem potrzebna jest porządna diagnostyka.
Wszystko działa lecz nie działa. Bardzo fajna sprawa. Wtryskiwacze na przelew, ponownie do zbiornika zajrzeć regulator ciśnienia paliwa do czyszczenia.
Ok zrozumiałem dzięki pozdrawiam
Te silniczki rzeczywiście są awaryjne , ale nie spotkałem się w ich przypadku z całkowitym zwarciem uzwojeń ( napisałeś 0 Ohm , a to zupełne zwarcie ) . Typową ich usterką są przerwy w uzwojeniach , i nie są one rejestrowane przez sterownik jako błąd ( ciągłość ich obwodu nie jest kontrolowana przez sterownik ) i prawdopodobnie dlatego komputerowe testy...
Popraw piny na wtyczkach cewek oraz na wtryskiwaczach. Posprawdzać masy i przewody między nimi a sterownikiem.
Ciśnienie otwarcia ( impuls ze sterownika) wtryskiwaczy przy rozruchu min.180 bar. Wysterowanie zaworu regulacyjnego na biegu jałowym 16-18%.
Podstaw drugi emulator, będzie wiadomo! Po twoim widać, że nadaje się do wymiany! Sprawdź próbówką czy na wszystkich wtryskiwaczach jest 12V jak przełączysz na benzynie.
Przyczyną jest źle ustawiony rozrząd. Górne koło ma mieć znak do płaszczyzny głowicy a nie pokrywy zaworów. Brak napięcia na wtryskiwaczy ponieważ Ecu odcina rozruch aby ocalić silnik.
Witam. Pacjent to Hyundai Tucson z 2007r z 2.0 CRDI. Bardzo ckeknie olej z spod pokrywy zaworów i w koło wtryskiwaczy. Mam dwa pytania ponieważ w tym aucie żeby ściągnąć pokrywę zaworów muszę wyjąć wtryskiwacze i teraz moje pytanie. Koło wtryskiwaczy pod zaślepką są śrubki do odkręcania stopek wtryskiwacza. Z jaką siłą go przy składaniu dokręcić? Czy...
Nie znam tego samochodu, ale to: Klient na lawecie przywiózł swojego Hyundaia Tucsona ( 2005 rok, 2.0crdi, automat, 140km), który nie chciał zapalić. Dopiero odpalając go na plaku, zapalił i po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu zapalał już normalnie. i to Jedno co zaobserwowałem jest to, że jak zostanie w warsztacie na noc, to odpala normalnie,...
Czesc, O ile sie nie myle mysisz powiedziec ECM, ze zminiles wtryski i uaktualnic baze wtryskiwaczy. Ja tak mam w moim Hyundai-u (After replacing injector, MUST input the injector specific data (7 digit) of each cylinder into ECM with scan tool).
Skuteczność tej grzałki jest mocno dyskusyjna, zresztą spróbuj ją na krótko wysterować na zimnym i sprawdź różnice. Albo wtryskiwacze źle zrobione albo jeszcze inne mechaniczne problemy. Nie chcę zgadywać ale w osobowych np. Hyundai ta grzałka uruchamia się gdy temperatura spada poniżej -10.
Udało Ci się rozwiązać problem? U mnie to samo, rocznik 2014, przebieg 217 000 km, z tym że przy 190 tys. wymieniłem wtryskiwacze, EGR - ostatnio turbina, cały układ wyczyszczony, kolektor ssący i wydechowy. Dodatkowo dałem DPF na czyszczenie do autoryzowanego serwisu, stwierdzili, że DPF jest ok, nie jest w środku uszkodzony - a jak osmolona rura...
:D nie ciśnienie ma każdy tłoczek inne bo wszystkie zasilane są z tego samego węża i reuktora , ale skok mają różny. To tandetne wtryskiwacze i należy w nich kalibrować skok grzybka przed montażem, a i wczasie eksploatacji często się rozkalibrowują. Reduktor masz dobry ale do 90KM , deklaracja włoskiego producenta najwyraźniej nie dotyczy ani naszego...
Umażam, że wtryskiwacze są do wymiany - nagminna usterka... Możliwe, ze sterownik gazu też szwankuje... Pozdrawiam.
ja robie takie wtryskiwacze jezeli sie da i auto nie ma zbyt duzego przebiegu
Jeśli wtryskiwacze są zużyte, to olej rozrzedza się paliwem (zbyt duże dawki). U mnie, co prawda w innym aucie (Mazda), regeneracja wtryskiwaczy załatwiła temat. Przed naprawą, stan oleju podnosił się do prawie 8l przez jakieś 10-15 tys. km.
wygląda jakby któryś wtryskiwacz dużo za dużo "polewał", może wszystkie, może to być uszkodzony czujnik temperatury silnika, temperatury powietrza, przepływomierz (jeśli jest), lub też map-sensor, albo wiązka lub komputer. ja bym zaczął od czujników, można porównać ich rezystancje z dokumentacją książkową lub autodata książkowe możesz pobrać tutaj:...
Za mało danych aby coś podpowiedzieć, zajrzyj do zbiornika paliwa- KIA/HYUNDAI mają problemy z farbą, która to łuszczy się i zatyka pompę paliwa w baku. Bez diagnostyki więcej nie pomogę. Ewewntulanie zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
A Hyundai Terracan crdi 2.9 z przerobionym układem common rail na zwykłe wtryski i pompę niskociśnieniową pojedzie na oleju roślinnym latem?
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Po przełączeniu na gaz wtryski powinny nieć przerwany dopływ impulsu a ich role przejmuje emulator. Może nie rozłącza wtrysków lub któregoś, ale wtedy auto było by słabe. PS., Co ma lanie wtryskiwaczy do odcięcia ich podczas pracy na gazie :?: :?: :?:
W hyundaiu brak iskry i masowania wtryskiwaczy moze być spowodowany przez immo. Polecam podłączyc go pod carmana v scan. W immo jest opcja uruchamianie awaryjne. Kod 2345 i powinno zapalic. Jak nie nowe kluczyki i przypisanie.
Jak założysz gaz to już nie będzie "totalnie bezawaryjne" a bardzo awaryjne. I przestańz tym gazem, samochód wyjechał z fabryki na benzynie. Jeżdżę zagazowanymi samochodami już 24 lata i nie zauważyłem, aby z tego powodu były bardziej awaryjne, natomiast różnica w kosztach paliwa (benzyny/gazu) jest bardzo zauważalna. No niestety zawsze jest teoretycznie...
Skoro jest gruszka na filtrze paliwa to nie ma pompy elektrycznej w baku. Generalnie masz kilka opcji. Pompa cr lub wtryskiwacze. Jest też opcja że jeśli jest mocno zapowietrzony to trzeba tak. Jeden pompuje pompką ręczna drugi plakiem i kręcić aż sam złapie. Pompujesz nawet jak gruszka twarda.
Witam. Chciałbym zaczerpnąć opinii nt . możliwych awarii w aucie Hyundai i40 1,7 CRDI 136km. r 2013. Autko kupiłem dwa tygodnie temu * ściągniete na lawecie z niemiec z salonu Hyundaia. Pokusiłem się , iż wymieniony był silnik w styczniu tego roku. * w ramach gwarancji ASO - wymiana również ASO. Na nowym silniku przejechane poniżej 5 tys. km. Sprowadziłem...
Temat zamykam. :!: Wylutowałem stare rezystory , wsadziłem nowe 56 ohm i auto juz nie zgłasza błędu w ECU ( 41 -wtryskiwacze )po przejsciu na LPG Koszt: 4 rezystory: 1,50 PLN+ Browar 2,50 PLN Dzieki za pomoc
Może pompa paliwa nie daje ciśnienia, może czujnik ciśnienia w kolektorze przekazuje błędne odczyty(np. z powodu nieszczelności układu dolotowego) na sterownik i podane jest mniej paliwa niż powinno, Czujnik temp cieczy, regulator ciśnienia paliwa, wtryskiwacz, itp. Katalizator jak ma dwie sondy to raczej można wykluczyć.
Kolego zrób test przelewowy wtryskiwaczy to jest częsta przyczyna odpalania auta na zimnym silniku jeśli któryś z wtrysków przelewa to pompa ma ciężko zrobić ciśnienie odpowiednie. pozdrawiam
Odpal silnik bez paska osprzetu i wykluczysz alternator i sprezarke. Chociaż wątpię żeby ona to powodowała. Polecam jeszcze dotykanie po kolei calego silnika skrzyni, poduszek i znajdziesz co przenosi te wibracje. Masz możliwość sprawdzić korekty wtryskiwaczy? Konwerter to bardziej podczas jazdy przenosi wibracje, ale niech się ktoś mądrzejszy wypowie.
Witam serdecznie. Problem dotyczy samochodu Hyundai Lantra J2 Wagon, rocznik 1996, z silnikiem 1,6 114KM. Otóż pewnego pięknego ranka samochód nagle zgasł przy zawracaniu, i dał się odpalić. Po 40 minutach szukania problemu, znalazłem spalony bezpiecznik 20A (w komorze silnika). Podmieniłem na taki sam, cały (obok był identyczny - klimatyzacji). Odpaliłem,...
Hey kolego mam to samo. Samochód Hyundai i30 benzyna 1.4. Pierdzi tak samo- to podobno sterowanie wtryskiwaczami. Jakiś myk stosują producenci samochodów-sterowanie przez masę. W poprzednim aucie (Fiat Stilo MultiJet-diesel) miałem jeszcze gorzej- tam siały również wtryskiwacze-piezoelektryczne. Link do filmiku z poprzednim autem: http://www.youtube.com/watch?v=muMrRKSxr...
Witam. Mam problem z instalacja sekwencja. Komputer STAG300 wtryskiwacze valtek 2ohm (jedna listwa) Problem polega na dosc duzym spalaniu (+15L) Auto to Hyundai (2L, silnik Mitsubishi) Po podlaczeniu pod kompa prócz błędów zaniku zasilania wszystko ok. Z moich obserwacji wynika, ze po wylaczeniu 1 lub 2 wtryskiwacza obroty silnika spadają, natomiast...
Wygląda na to, że nadpalony pin w centralce gazu nie jest problemem, objawy jakie opisujesz bywają czasem przy uszkodzonym (i niefachowo zamontowanym) immobilizerze. Zobacz ten trop, alarm, immo. Zapewne wtryskiwacze podają dawkę tylko w momencie rozruchu, sprawdziłbym to, będzie to potwierdzeniem lub zaprzeczeniem odłączenia obwodu paliwa.(albo przez...
Widocznie nie ma iskry.Sprawdz napiecie na cewce,napiecie na wtryskiwaczach 1 kabel +12.Sprawdz czy pompa paliwa chodzi.Jak to nie pomoze sprawdz rezystancje czujnika walu korbowego.Albo przekaznik od zaplonu czy zalacza.moze sie zacina.
Czyli mam rozumieć że może mieć winę rozrusznik, ale z tego co słyszę kręci dobrze... Jest też opcja że regulator ciśnienia może mieć winę...? Nie wiem jak to tam działa ale z tego co widziałem to w pojęcie gdy włączę zapłon to pompka wstępna ta w zbiorniku podaje paliwo na listwę wysyłkową.... nie jest tak że w pojęcie gdy kręcę rozrusznik to regulator...
ja myslę, że to sprawa brudnego krokowca i niezaślepionego EGR. Zrobił bym też reset kompa na czas wypalenia jednego fajurka. Reset w ten sposób, że zewrę ze sobą dwie klemy zdjęte z akumulatora. T5 teraz dobrze? Wqrwiłeś mnie, a ja wqrwiony jestem straszny: -żadne immo nie blokuje przekaźnika pompy. Żadne immo nie blokuje iskry. Jak nie chce zapalić...
Pisałem ? :) Czyli kluczuje na masę jak napisał Ociz a tam masz tranzystor NPN więc nie ma co go wysterować bo wyjście z czujnika nie jest podciągnięte do plusa. Moim zdaniem rozwiązaniem może być rezystor 20k podpięty pomiędzy plusa a sygnał wyjściowy na czujniku. Możesz też zrobić sobie optoizolacje jak na wejściu wtryskiwacza i dać PC817 który będzie...
Miałem na myśli to , że w moim ( jak najbardziej udanym ) evasione z silnikiem 2,0 16V czasy wtrysku na biegu jałowym sa wytraźnie dłuższe niż w sonacie 2,4 16V. Co oznacza, że potrzebujesz szybkich wtryskiwaczy, by równo chodził na wolnych i nie zapalał check'a. Przy nowoczesnych silnikach obowiązkowo pojedyncze wtryski z jak najkrótszymi wężykami.
Zakupiłem Texe 2017, brak abonamentu, aktualizacja Truck niecałe 3000 zł/ rok. Zalecają raz na 3 lata. Jeśli chodzi o możliwości Scania R440-kodowanie i odłączanie wtryskiwaczy (można więcej niż 1 na raz), balans cylindrów, test sprężania i wiele innych w silniku. Działa z naczepami przez złącze ISO bez problemu. Dobra baza danych. W porównaniu z Jaltestem...
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
Informacja serwisowa mówi wprost, że błąd P2096 oznacza zużycie katalizatora. Błąd ten jest określany na podstawie czasu reakcji sondy pierwszej (regulacyjnej) względem sondy drugiej (kontrolnej), przy określonych warunkach pracy silnika, co ważne kontrolka MIL zaświeca się po dwóch cyklach jazdy. Ramka zamrożona u autora tematu wskazuje dużą korektę...
P1645 to jest bład Sterowanie Napięciem Wtryskiwaczy..Nie wiem czym ty to czytałeś.....Testerem z Biedronki....? Dodano po 4 A jak podłaczysz Hyundaia pod GDSa to pokaże ci trochę lepszy błąd oraz w parametrach będziesz widział co mu jest że nie odpal...
Nie jest to obojętne.Przecinasz przewód sygnałowy wtrysku-wypnij 4 złacza na wtryskiwaczach-włącz zapłon bez odpalania,przewód który masz przeciąć będzie bez pradu-probówka nie świeci.Przecinasz przewód dwukolrowy.Zasilanie podpinasz pod przewód 12V z elektrozaworu gazu.Powodzenia.
Witam. Posiadam hyundai i30 1.6 90KM diesel i mam z nim problem. Rano gdy odpalam po nocy, lub po dłuższej przerwie, puszcza dymka (takiego jednorazowego). Gdy ruszę i jadę ze stałą prędkością, obojętnie na którym biegu z obrotami 1500 do 2000 silnik się dławi i kopci. Gdy się rozgrzeje jest powiedzmy ok. Komputer nie pokazuje błędów. Na początku wymieniłem...
Witam , nie mam wolnych obrotów :( więc mam pytanie do znawców tematu LPG . zamontowałem dyfuzor w rurze dolotowej zaraz przed przepustnicą ale za otworem zaworu by-pass-u - czy jest to ok ? jak dokonać nastaw podstawowych reduktora ? ( był rozbierany i czyszczony - membrany ok) mam instalację starego typu i wtryskiwacze zostały odcięte za pomocą przekaźnika...
Witam Samochód według tego co mówi właściciel przejechał jakieś 200 km od zatankowania paliwa po czym zgasił silnik i już nie mógł odpalić a jak zapalił to chodzi na 400obr/min nie reaguje przy tym wcale na pedał gazu i w końcu gaśnie po kilku sekundach. Zwykle tylko załapie i gaśnie od razu. Brak błędów w sterowniku silnika. Ciśnienie na listwie według...
Witam, mam problem ze swoim Hyundaiem. Jest po wymianie kompletnego rozrządu, płynów, filtrów, uszczelek podkładek wszystkich świec czyszczeniu DPF oraz po regeneracji wtryskiwaczy, błędy usunięte, po przejechaniu 20-40 km samochód wkręca się tylko do 3 tys obrotów, po ostudzeniu wszystko ok, ale po chwili znów to samo, komputer nie pokazuje żadnych...
Jest kilka pytań, które istotnie potwierdzą, czy to ma sens, gdy w sytuacji zdjęcia nogi z pedału gazu i teoretycznie zamkniętej przepustnicy, że spaliny/"powietrze" są ponownie zaciągane z kolektora wydechowego do cylindra przy ruchu tłoka w dół (suw ssania) i wydłużonym otwarciu zaworu wydechowego oraz, że spaliny/"powietrze" jest wtłaczane (suw wydech)...
Jak to dzieje się dość regularnie, to sprawdź sobie czy wtedy masz iskrę i pracuje pompa paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Prawdopodobnie masz brak zasilania, jak podczas kręcenia nawet silnik nie chce dać znaku że miałby ochotę zapalić. Pompa może włączać się po przekręceniu stacyjki na zapłon na kilka sekund. Następnie już gdy kręcisz silnikiem,...
Witam Szanownych pasjonatów motoryzacji Otworzyłem temat by pomóc tym, którzy mają problemy przy naprawie samochodów z silnikami crdi, oraz by zorientować się czy na forum udzielają się profesjonalni mechanicy. Opisałem skrótowo problem, który miałem przy naprawie samochodu Hyundai i czekałem mądrej podpowiedzi. Poświęciłem na to kilkadziesiąt pkt i...
Witam. Kia Ceed 1.6 crdi - taki sam silnik jak w Hyundai i30. Po rozgrzaniu auto dymi - czuć nieprzepalone paliwo . Po jeździe jak autem stanę to dymi z 5-10 minut. Potem przestaje i już nie dymi. Jadąc znowu rozgrzewając silnik a raczej wydech - znowu dymi. Wymieniono czujniki temperatury spalin 2 sztuki - bo wskazywały błędnie. Po tej operacji bez...
Witam kolegów! Trafił do mnie ciężki przypadek, bo hyundai tucson 2005r, 2.0 crdi, ciężki bo ogólnie auto jeździ, pali bez problemów ale jak autko zimne zapala normalnie i przez chwilę chodzi ok. W miarę rozgrzania się silnika zaczyna na wolnych obrotach skakać, dokładnie mówiąc objaw jak by nie palił przez chwilę na jeden cylinder. Po pierwszych próbach...
Montują;Honda,Volvo,Toyota,Opel,Hyundai,... Mam auto jednej z tych firm i magetyzera nigdzie nie znalazłem. Ani na dolocie powietrza ani na zasilaniu paliwem. A sam rozbierałem i czysciłem zaróno przepustnice jak i listwe wtryskiwaczy z wtryskiwaczami. Auto kupione prosto z salonu. Będe...
Posiadam nowe auto Hyundai GETZ CRDI (diesel). Czytałem na forum o zakłóceniach cb. Mam podobny problem w swoim aucie, jedyne co mi przychodzi do głowy to zakłócenia z alternatora. Zakłócenia na 100% pochodzą od wtryskiwaczy (elektromagnetycznych). Sprawdzisz to jadąc i po zdięciu nogi z gazu ustaną. Nie wiem, jak w Getz, ale w Matrix CRDi kable do...
auto miejskie raczej nie dla mnie - ani wygodne, ani wygląd mi nie pasuje, jedynie spalanie zachęca A4 - super jakość wnętrza, będę szukał, ale ciężko znaleźć coś sensownego - a przebiegi prawie wszędzie kręcone :) 406 - nie wiem dlaczego, ale nie :p lybra - super wygląd (szczególnie wewnątrz), niezłe ceny i spalanie - obejrzę jakąś na żywo i się zastanowię...
hyundai i20 1.2 16v benzyna( g4la ) 2014r , mam problem po zakupie auta i przejechaniu ok 400km silnik czasami sie przyduszał,delikatnie postukiwał aż stracił kompresje na 2 i 3 cyl.(ciś.4bary),wiec niewiele myslac wymieniłem silnik na drugi i tu niespodzianka silnik ma cisnienie 12bar na1,2 3 cyl .i 11 bar na 4 cyl, ale nie odpala ,iskra jest,paliwo...
Panowie, nie wiem, czy tu powinienem wstawiać ten post, ale mam nową instalację LR Omegas w Hyundaiu i30 1,5 DPI i od początku, w trasie, gdy gorąco, 100–145 km/h, delikatna czkawka co jakiś czas. Gazownicy twierdzą, że z instalacją wszystko ok, a jednak nie jest ok – szybciej niż 145 jest ok, na PB też ok. Auto 4 lata, instalacja 1 rok, 12 tys. przebiegu...
Cześć. Trafił do mnie Santa Fe pierwszej generacji, nie palący. Nie było iskry na 2 i 3 cylinder, uszkodzony czujnik wałka, po wymianie iskra jest ale samochód dalej nie pali. Kręci ale ma momenty takiego silnego oporu, aż rozrusznik stęka, czasami strzela w kolektor dolotowy. Rozrząd w porządku, sprężanie po 12 bar, pompa paliwa chodzi, nie sprawdzałem...
Spójrzmy na to inaczej, na przykładzie mojego auta. Silnik 1.6, nominalne średnie spalanie wg instrukcji 7,6 litra/100 km. Instalacja wrzucona 80kkm temu. Spalanie gazu średnio 9 litrów. Cena LPG w tej chwili 2,03. Pb95 bodajże 5,50 (nie pamiętam, ostatnio lałem na wiosnę). Obniżając cenę benzyny (żeby nie wdawać się w dyskusje na temat droższych przeglądów,...
Obawiam się ,że masz taki sam problem jak ja . Niestety skończyło się to regeneracją pompy wtryskowej. Cały koszt z holowaniem do warsztatu to 1700 zł. Problem zniknął jak ręką odjął . Oby to u Ciebie nie było to. Pozdrawiam. Pewnie nie mam racji ,ale wywaliłeś te 1700 w błoto.Jeśli warsztat zrobił coś innego niż naprawa pompy ,to i tak Tobie tego...
Powiem tak Instalacja to dodatek do auta i nie ma niezawodnych instalacji lpg ale z racji wielkiego rynku jest w czym wybierać. Polecił bym instalacje BRC SEQENT lub LANDI RENZO reszta to po prostu tanie śmiecie,z tego względu iz to sa jedyne marki które mogą zaoferować produkt na najwyższym poziomie-bezawaryjna i długa eksploatacja to priorytet tych...
Witam .. czytałem masę wątków ludzi, którym auto szarpie na benzynie a na gazie chodzi idealnie jednak nikt nie miał takich objawów jakie występują u mnie .. poniżej szczegółowy opis Posiadam Hyundai Accent 2000 rok, poj.1341 moc 63 KW z gazem sekwencyjnym .. od dłuższego czasu auto zapala za 2-3 razem (max 5% prób uruchomienia silnika kończy się zapaleniem...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Zanim postawisz krzyżyk na sondzie, która być może jest dobra, sprawdź jeszcze czy nie ma nieszczelności w układzie dolotowym(bo może gdzieś "ssie" lewe powietrze i może to jest powód wysokich korekt) Najprościej jest zaślepić wlot od strony filtra, można do tego zastosować "jednorazówkę", i dmuchać w odmę. Jeśli gdzieś będzie uciekać powietrze to z...
hyundai wtryskiwacze ducato wtryskiwacze wtryskiwacze siemens
obrotomierz motocykl instrukcja toyota yaris przedwzmacniacz gramofonowy vivanco
myjka ciśnieniowa stanley lodówka whirpool
Pralka buczy i nie pierze: przyczyny i rozwiązania Romet 700 2T - Dymienie i Zatrzymywanie się na Trasie