Witam wszystkich pacjent to honda cr-v 2.0i 2000r problem z ładowaniem alternator klient wstawił inny po sprawdzeniu 100% sprawny, do alternatora wchodzi wtyczka 3 piny, z tego co pamiętam w Japończykach powinno iść +12v po zapłonie ,na kontrolkę licznika i chyba ecu. W skrzynce bezpiecznik od alternatora jest ok lecz brak tego zasilania na alternatorze....
Jaki alternator ? Masz zdjęcie wtyczki?
Witam. Panowie, czy ktoś może mi wytłumaczyć takie zjawisko. Kontrolka po przekreceniu kluczyka świeci, po uruchomieniu silnika nadal świeci a ładowanie jest. Podmieniłem alternator na sprawny, nadal to samo. Szukałem sniedzi , masa silnika skrzynka z bezpiecznikami ok. Gdzie szukac, a własciwie jakie moga byc przyczyny takiego zachowania. Odłaczenie...
Napięcie nie przysiada, mierzyłem miernkiem napięcie na stykach +, L przy pracującym samochodzie i również wzrasta powyżej 16V gdy obroty rosną. (wtyczka podłączona do alternatora) Lampka ładowania jest zgaszona. Po odłączeniu wtyczki od alternatora, masuję L na, którym jest 12V ale lampka się nie zapala.
To trzeba znaleźć przyczynę braku świateł „ze silnika”. Jeżeli alternator jest uszkodzony (co rzadko się zdarza) to w ogóle nie będziesz miał ładowania. Zwykle uszkodzeniu ulega regulator napięcia, jest zwarcie na przewodzie zasilania świateł AC, albo przerwa w instalacji (rozłączona wtyczka alternatora). Nawet jeśli obecnie masz ładowanie, to będzie...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Diagnoza zakończona. Uszkodzony regulator napiecia. Napiecia na alternatorze przy 5tys.obr. ok 65V AC pomiedzy każda parą faz. Rezystancja równo 0,9ohma każdej z cewek. Zwarcia z masą brak. Po podpięciu samego regulatora do alternatora ( z odłączoną drugą wtyczka regulatora DC) przy odpalonym silniku grzeją sie przewody i kostka, do temp. prawie plynnej...
Witam ponownie, temat muszę odświeżyć, trochę się doinformowałem, i myślę że zadam bardziej odpowiednie pytania niż ostatnio :) od początku. samochód mazda RX8 ze swapem silnika z hondy civic type R K20z4 w maździe alternator jest typu P - D - wtyczka posiada dwa kable które idą bezpośrednio do ECU, jeden służy do sterowania alternatora i jest sygnałem...
https://obrazki.elektroda.pl/2197386400_... Witajcie, HONDA Civic IX generacji 1,8 benzyna 2015 rok. Mam problem z ładowaniem alternatora, a dokładnie z małą brązową wtyczką widoczną na zdjęciu. Objawy wyglądaj w sposób następujący: 1. Wtyczka wpięta, zapalam silnik - > napięcie na zaciskach akumulatora 12,5V, czyli alternator nie...
Regulator napięcia: wtyczka 2 + 2 górny rząd : plus na akumulator, ładowanie z alternatora dolny rząd: ładowanie z alternatora, masa Rozumiem, że jako masa podpinam minus akumulatora? Minus od akumulatora mam dopięty do ramy jako mase.
Rozepnij uzwojenia i mierz je pojedynczo. niestety miernikiem nie zmierzysz tak małej oporności. Wartość mierzona jest mniejsza niż wielkość błędu miernika. Tu mógłby pomóc tylko dokładny mostek pomiarowy. Uzwojenia mogą nie mieć przebić do masy ale mogą mieć zwarcia między zwojowe (dość częste w starszych maszynach). I wtedy też nieciekawie. Zastanawiające...
P i Y to wzbudzanie alternatora Zmierz omomierze przejście uzwojenia pozostałe dwa też tylko tym razem od masy. Do pomiaru odłącz wtyczkę od alternatora i mierz na nim samym.
No to bylem przy maszynie, a do tego udało mi się dopaść akcesoryjną prądnice. Oto co mamy u pacjenta: http://obrazki.elektroda.pl/4337822000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6421730500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8147453200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6461377300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5967641400_1...
Powiększenie dotyczy wtyczki a więc z czoła będzie odwrotnie niż alternator.P
Witam, chciałbym dowiedzieć się czy w hondzie civic V 1.5 16V alternator od np. silnika 1.3 będzie pasował do silnika 1.5? Patrzyłem czym się różnią i niektóre mają inne wejście na wtyczkę, albo inny kształt... ale znalazłem taki sam jak mój tylko, że jest ponoć od wersji 1.3 więc pasowałoby?
Honda CRV 2005 Diesel Problem z ładowaniem. Podłączę się pod ten temat, gdyż mam podobny problem z ładowaniem. Akumulator "na zimno 12,6 V" Alternator ładuje na zimnym silniku do 14,3 V, ale po nagrzaniu silnika, po przejechaniu 50-100 km, przestaje ładować i napięcie na akumulatorze spada poniżej 12 V, mimo że był ładowany przez 100 km. Kontrolka ładowania...
Teraz chcesz ratować auto ? To tak jakbyś dziadka 98 letniego ćwiczył i wierzył że będzie żył 150 lat. Konserwację elektryki to się robi zaraz po zakupie auta z salonu. Rozpinasz wszystkie możliwe wtyczki elektryczne i smarujesz wewnątrz specjalnym smarem dielektrycznym, zapobiega on starzeniu się zestyków oraz doskonale izoluje od dostępu warunków...
sprawdz ladowanie alternatora, moze byc za slabe i trzeba bedzie szczotki wymienic, powinno byc bez zadnych odbiornikow elektrycznych 14,4v, proponuje takrze wymiane przewodow wysokiego napiecia, mi po wymianie juz tak nie spadaja tak bardzo jak wczesniej. teraz bardzo wazne, obroty silnika musza spasc jak wlaczysz swiatla bo alternator wytwarza silne...
powiedzcie lepiej mi dlaczego przy sprawdzaniu voltomierzem przewodów, które dochodzą do regulatora jest -12V, a jak zamienię przewody + na - to pokazuje +12V A powiedz jak Ty to mierzysz ? z odłączonym akumulatorem i regulatorem ? i na jakich obrotach silnika ? moze mierzysz tylko akumulator skoro jest te + 12V lub -12V ? Odłącz wszystko od elektryki...
Kontrolka ładowania zrobiona. Pomysł robokopa genialny w swojej prostocie. Ostatecznie zamiast czerwonej lampki 5W zamontowałem lampkę LED chyba 1,2W. Ogólnie wygląda to tak, jakby fabryka zrobiła. Niestety nie miałem pod ręką telefonu żeby zrobić zdjęcie wyjętego alternatora ale wytłumaczę to na zdjęciu znalezionym w necie. https://obrazki.elektroda.pl/6443151200_...
Zakładam ten temat, ponieważ mało jest informacji o alternatorach , które pasują do przynajmniej dwóch modeli skuterów w tym Peugeot Geopolis 125 i Satelis 125. Mój skuter stracił ładowanie i jak się okazało powodem nie był regulator napięcia tylko alternator. Bowiem po zbadaniu jakie prądy podaje,to wynik był 12,5V na gnieździe zapalniczki . Po wyjęciu...
Chce zmienić regulator napięcia ponieważ stary na wysokich obrotach wytwarzał ładowanie 18V i mi. przepalało żarówki. Problem jest taki, że kupiłem chiński regulator, który wygląda identycznie za to nie ma żadnego opisu co gdzie podpiąć. Wypiąłem stary regulator i zidentyfikowałem PIN-y minusowe i plusowe od pojazdu, gdyż napięcie na nich jest takie...
Witam Silnik b18c. Zewnetrzy modul do AFR wyjscia 0-5 i 0-1V + wlasny zegar. Wczesniej: Od paru dni shizik delikatny.... jechalem sobie normalnie i nagle afr pyk, pyk powoli do 16 eee, 17 ..... eeee 18 WTF i to tylko w CL. Okazuje sie, ze 0-1V w ecu d14 pokazuje np 1,3V a ze ecu dazy do mniejszych V w CL po zubozal mieszanke. A do d10 eld czyli np wejscie...
alternator wtyczka wtyczka alternator wtyczka honda
kabel monitor 120hz przekaznik impulsowy rozszerzyć wolumin
Canon TS3450 – jaka przetwornica 12V/230V do drukarki atramentowej w samochodzie? Chunghop RM-133E – parowanie z telewizorem LG, kody, programowanie pilota