Łatwo nie było i trochę to trwało ale piny wyjęte i wiązka naprawiona/przerobiona/zamontowana. W końcu pali się kontrolka braku ładowania. Może się komuś przyda: Zastosowałem 4 kolorowe przewody 1mm2 i dodatkowo nałożone termokurcze. Wszystko wciągnięte w oryginalną osłonę razem z przewodem + alternator/akumulator. Dodatkowo nałożona czerwona siateczka...
Alternator jest stary bo prawie 14-letni, wiec naklejek już nie ma. Zastanawiam się nad podłączeniem takim: a-N b-S c-L? Styk c jest doprowadzany białym przewodem i jest on minimalnie grubszy od przewodu białego z czerwonym paskiem (styku c), a także czarnego z białym paskiem (styk a). Sugerując się grubością przewodów dlaczego na kontrolkę wychodzi...
temat nieaktualny, znalazłem alternator z taką samą wytczką
Zdemontuj osłonę nad pedałami - tę bezpośrednio nad pedałami, będziesz miał dostęp do trzech wtyczek wspomagania, które odłącz i pryśnij KONTAKT-em po złączach i wtyczkach. Jak alternator i akumulator jest dobry, to wyeliminujesz częsty problem na złączach.
Nie wiem jak micra ale kangoo podnosi obroty po włączeniu nawiewu Wtyczka alternatora jest dwu pinowa ?
Odpowiem sam sobie z łącze to się zwie "Econoseal" żeńska.
Jaka jest wtyczka od alternatora tzn. ile miejsc we wtyczce?
109800 Modul sterujacy N3/30 ( jest to modul CDI) nie otrzymal informacji LIN z elementu alternatora Mechanik wymienial jeszcze sprzegielko na alternatorze ktore mialo juz luzy Sprawdził bym na początek czy jest podłączona wtyczka do alternatora.
Daj model alternatora, zapewne 4pinowa wtyczka czyli dwa prądy muszą być. Pod maską szukaj bezpiecznika opisanego jako alternator. Dodano po 1 Choć ten elektryk dobry jest, jak do mnie ktoś przyjeżdża z alternatorem i on jest sprawny to zawsze daję wskazówki co ma sprawdzić i jak nie ogarnie to zapraszam do siebie
Czytałem ten temat ale to nie jest to próbowałem tak zrobić i nic nie pomaga. Ewidentnie brakuje wzbudzenia na pin 3(wtyczka alternatora)
Napisz co to znaczy coś jest nie tak? Jest i jaki błąd ZBR ? Laduje nie ładuje - ile wskazuje komputer, jakie jest napięcie na aku!!?
Dostałem go wraz z uciętą wtyczką, do dolutowania. To nie kombinuj tylko dolutuj, tak się robi. Sterowanie COM. Prosiłbym jeszcze o potwierdzenie, czy rolka paska jest na pasek PK7? Jeżeli masz pasek 6PK to spoko założysz (pasek od wewnątrz), wolny rowek zostaje na zewnętrznej stronie. Możesz też przełożyć koło pasowe, trzeba mieć pneumatyczny klucz.
Na powrocie z wtryskiwaczy i pompy. Szara wtyczka (okolice pokrywy, nad alternatorem, pompą wspomagania).
1/ 59101 - sygnał obrotomierza 2/ 59000 - sygnał L 3/ 15006 - zasilanie po zapłonie w typie TGA występuje 15021 ostatni to 30077 Zasilanie permanentne (stałe) w typie TGA występuje 30074 ale to jest przewód B+ na oczko a nie do wtyczki W kostce mam tylko na 1 pinie po zapłonie 24v,2 pin 5v,3i4 nic nie pokazuje. a jaki masz numer tego 4 ? Jak dla mnie...
To wiem , ale jak sprawdzałeś na jednym to w drugim wtyczka była wpięta ?
Proszę. http://www.bendiks.pl/index.php?action=6...
Zmieniłem wtyczkę TPS - bez zmian. Nie wiem jaki związek z usterką mogła by mieć wtyczka alternatora, więc nie ruszałem póki co.
A czy ktoś mnie nakieruje gdzie idzie przewód od wzbudzenia alternatora ?? Wtyczka do alternatora od wzbudzenia ma kolor brązowy z zielonym paskiem, Natomiast w skrzynce BSM pod maską lewym reflektorem, nie mam tam takiego przewodu by sprawdzić ciągłość ?? Więc proszę o instrukcję czy gdzieś on jest łączony ??
To trzeba znaleźć przyczynę braku świateł „ze silnika”. Jeżeli alternator jest uszkodzony (co rzadko się zdarza) to w ogóle nie będziesz miał ładowania. Zwykle uszkodzeniu ulega regulator napięcia, jest zwarcie na przewodzie zasilania świateł AC, albo przerwa w instalacji (rozłączona wtyczka alternatora). Nawet jeśli obecnie masz ładowanie, to będzie...
Nie ma czujnika tylko na wierzchu pochłaniacza elektrozawór. Idzie do niego tylko wtyczka 2pinowa
Koło rozrusznika jest wtyczka z dwoma kablami od alternatora (niebieski oraz czerwono-czarny). Niebieski będzie uszkodzony. Dostęp od dołu.
Wtyczka alternatora L kontrolka , IG zasilanie po zapłonie. Sprawdz żarówką , i zasilanie na śrubie alternatora równiez żarówką.
Na alternatorze masz przykręcony jeden gruby przewód i powinna być wtyczka dwupinowa z jednym cienkim przewodem. Sprawdź czy na tym cienkim przewodzie jest napięcie jak kręcisz rozrusznikiem. Na 90% problem w instalacji auta a nie w alternatorze.
Czujnik ciśnienia oleju tak jak wyżej kolega napisał znajduje się obok alternatora a kabelek do niego jest zawarty w instalacji która biegnie do alternatora oraz ewentualnie do kompresora klimatyzacji. Wtyczka z jednym przewodem.
Problem rozwiazany :) Tak jak mowiłem, przełozyłem koła pasowe miedzy alternatorami i ładowanie na alternatorze wynosi 14,45V na akumulatorze 14.4V na biegu jałowym bez obciążenia, po obciązeniu (właczenie swiateł i nawiewów oraz radia 14.2V) Wrzuce poradnik do internetu tak dla innych na przyszłość jak łatwo można podłaczyc alternator z inna wtyczką...
B+ ma tylko jedno podłączenie więc tam podłączasz /śruba jest dłuższa to tak jest mostek/ natomiast wtyczka musi być taka jaka ty masz ,alternator przykładowy jest do mistsubishi.P
Witajcie ! Od pewnego czasu zaczęła mi migać kontrolka od ładowania (czasami się zapali na krótka ,a czasami wcale jej nie ma ) . Został zregenerowany alternator i dalej to samo . Została również wymieniona wtyczka od alternatora . W warsztacie powiedzieli ,że to właśnie pomoże i główną winę ma luźna wtyczka i alternator ale niestety to w niczym nie...
Czy to jest alternator taki jak w Fordzie? Wtyczka do alternatora 3-pinowa?
Właśnie niewiem jaki typ regulatora mam teraz,wtyczka 2pinowa,alternator na stole działa 13.8V wiertarką . Na aucie nie ładuje, napięcie mierzone bezpośrednio na alternatorze,kable sprawdzone,przejście jest. Komputer widzi kiedy wypinam wtyczkę alternatora i wywala błąd terminala 61 ,lampka aku gasnie na desce po wypięciu wtyczki. Brak błędów na szynie...
co to tak wlasciwie jest to napiecie na B+ ?? Napięcie na wyjściu alternatora ( zacisk, do którego przyłączony jest przewód idący do akumulatora). Jeżeli jest wtyczka to te grube kable.
Urwała mi się wtyczka od alternatora, więc kupiłem nową i taraz muszę podłączyć. Są dwa piny na alternatorze oznaczone W i D+ oraz dwa przewody jeden niebieski, drugi brązowy. Jak sprawdzić który do którego pinu ma być wpięty?
Zmień pasek wraz z napinaczem. Zobacz z tyłu alternatora czy wtyczka nie luźna i połączenie plusa ok. Kapturek na śrubce. Jeżeli nie pomoże wymiana alternatora.
Odłącz wtyczkę alternatora sprawdź różnice. Nie słyszałem aby ten model miał oszczędzanie energii.
Witam ja mam taki problem:D Niedawno po przejechaniu po kilku kaluzach i po pozostawieniu autka na ok 1godzine padlo ladowanie.Tzn po zapaleniu auta kontrolka od ladowania nie zgasla.Ladowanie bylo ale nie takie jak trzeba(prowizoryczny diodowy miernik) opukalem altek mlotkiem i ladowanie wrocilo i kontrolka zgasla.Problem powrocil po 2 miesiacach jak...
Wtyczka przy alternatorze, chodzi o przewód pobudzający Dodano po 33 bezpieczniki ok
jeszcze nie wiem czy się spalił we wtyczce nie mogło się ze wrzeć bo drugi odciąłem wiec ryzyko jest znikome (ale jest) jutro będę odsłaniał i badał wszystko od nowa. rozumiem ze gdyby jakimś sposobem zwarły się te przewody to już mogę nowy alternator zamawiać ?? Dodano po 1 jak fachowo nazywa się ta wtyczka ??
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi chociaż temat poruszany to dla przypomnienia z regulatora wtyczka posiada dwa styki patrząc na alternator od tyłu z lewej styk szerszy do podłączenia kontrolki ładowania oraz z prawej styk węższy do podłączenia zasilania 12 V po zapłonie.P
jeszcze mozesz przy braku ładowania na odpalonym silniku odpiać wtyczke od alternatora i podac na alter w tym miejscu plus z akmulatora na wzbudzenie. ( wez kabelek przyłóż do klemy+ i do miejsca po wtyczce przytrzymaj 5 sekund ) i wtedy sprawdz ładownie lub sprawdzic czy idzie + po starcie na tym małym kabelku z wtyczka
Miejsce oznaczone - do masy pojazdu,oraz masy akumulatora,oznaczone + do plusa na akumulatorze. Tylko sprawdzić czy śruba plusowa nie ma połączenia ztobudową. Mała czarna wtyczka to sygnał na kontrolkę.
Jak bezpiecznik dobry, to nic z nim nie rób. Często na tym czujniku jest zwarcie i pali bezpiecznik, który jest też od alternatora. Sprawdź zasilanie na alternator, powinna być dwupinowa wtyczka. Na zielonym ma być zasilanie po kluczyku, na niebieskim komunikacja ze sterownikiem silnika.
Podejrzewam,że na pinie 15 (środkowy) przy wtyczce alternatora mam za mały prąd ok. 9v Witam. Nie prąd a napięcie powinno być ok. 24V. Sprawdź bezpiecznik E350 i przewód 1380. To jest wzbudzanie alternatora po zapłonie poprzez bezpiecznik E350 powinno na pinie środkowym wtyczki alternatora (15) pojawić się napięcie akumulatora. Jak brak po przewód...
Napędza go pasek,tak jak alternator,wchodzą dwie rurki. Jest tam wtyczka,trzeba ją wypiąć. Można też poszukać bezpiecznika pod maską od kompresora.
Wtyczka na pompie z dwoma przewodami.
Witam wszystkich pacjent to honda cr-v 2.0i 2000r problem z ładowaniem alternator klient wstawił inny po sprawdzeniu 100% sprawny, do alternatora wchodzi wtyczka 3 piny, z tego co pamiętam w Japończykach powinno iść +12v po zapłonie ,na kontrolkę licznika i chyba ecu. W skrzynce bezpiecznik od alternatora jest ok lecz brak tego zasilania na alternatorze....
W aucie gdzie jest moduł centralnej elektroniki sterowanie alternatorem jest z tego modułu. Niebieski przewód alternatora z zacisku D+ idzie do modułu centralnej elektroniki, zacisk T18a/9, wtyczka XS4. Moduł centralnej elektroniki steruje lampką w liczniku za pomocą CAN. Przewód zanim trafi z alternatora do modułu idzie przez 14 pinową wtyczkę po lewej...
Dwa rodzaje regulatorów napięcia l i com. Nie odróżnia się niczym. Odłącz wtyczka od alternatora i sprawdzaj napięcia.
Ponieważ liczniki VW mają założone wartości prawidłowych ciśnień oleju w funkcji obrotów - może być jeszcze taki drobiazg: wtyczka alternatora i przewody do niej (styk W). Filtrony w Golfach naprawdę się niesprawdzają, to fakt. Jednak gdy wymiana nic nie dała, oczywistym jest, że trzeba szukać dalej; najlepiej od najtańszych prób.
Sprawdz wiązkę przy wtyczce alternatora.
Ok dzięki jutro będę działał Dodano po 11 Wyłączyłem i włączyłem adr nic nie pomaga Dodano po 4 Okazało się że na środkowym pinie co wchodzi wtyczka do alternatora niema napięcia. Co może być przyczyną??
Sprawdziłem dolny kabel we wtyczce alternatora. Na nim jest 12V od odpalenia, na górnym nie ma nic. Mierzona była wtyczka, a nie alternator. Co jeszcze zauważyłem że przestały działać zegary, tj. licznik prędkości zaczął wariować i nie świecą sie kontrolki poza kierunkowskazami i kontrolką akumulatora, a działały na 100%.
Patrzyłem u kolegi w seacie, jest tylko ten kabelek i wtyczka wpięta do alternatora. Kondesatora ani nic innego nie widać.
Prawdopodobnie regulator ładowania do wymiany.jeśli alternator jest w 100%sprawny. Nie pisz tak bo bym spadł z fotela, ta tak jakbyś napisał że ten człowiek jest w 100 % normalny pomimo braku nóg. Sprawdź napięcia na wtyczce alternatora, sprawdź bezpieczniki, sprawdź przewody do alternatora.
Grupa vaga ma jedno czułe miejsce gdzie instalacja się sypie od strony chłodnicy na skrzyni biegów tam dostaje się wilgoć i gnije instalacja. Jest wtyczka od alternatora i rozrusznika. spróbuj uruchomić go na krótko zadają plusa na elektrowłącznik rozrusznika
Bez wpiętej wtyczki na alternatorze MUSI ładować - jeśli nie jw lub źle zrobiony alternator.
Tam jest 4 pinowa wtyczka. Czy ten alternator jest sterowalny jakoś ze sterownika (jak np w fordach) czy co jest na tej wtyczce ?
Witam, Mam problem z podłączeniem alternatora LUCAS LRA03500 w miejsce Denso 27060-28110. Niby prosty temat. Jest to alternator od Avensisa, został zapakowany do Rav4 Mk2 z benzynowym silnikiem 2.0. Takie alternatory montowali w tych autach po lifcie, więc wymiarowo jest plug’n’play. Niestety pacjent jest sprzed liftu i stary alternator Denso ma złącze...
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
Wtyczka przy alternatorze i koło rozrusznika ok? mischa, a co VAG ma pokazać? Powiedz, bom ciekaw.
u mnie regulator to osobna puszka, z niej idzie idzie wtyczka do alternatora i (tak przypuszczam) do baterii wymieniajac alternator chyba wole wymienic na taki bez regulatora czy lepiej od razu Z? wydaje mi sie ze podrozy to koszt a calosc bede jeszcze w dodatku musial przerabiac
U mnie przyczyną okazała się jakaś poluzowana i nadłamana wtyczka na alternatorze więc może tam szukaj przyczyny
AKL ma jedną sondę. Były one montowane zaraz na początku katalizatora lub tak jak masz na zdjęciu. Skasowanie błędu nie ma nic wspólnego z nie odpalaniem silnika. Jeżeli jest uszkodzony G40 to odpali po odpięciu jego wtyczki i będzie ledwo co chodził. Wtyczka od niego powinna być między alternatorem a głowicą. Czujnik jest pod kołem wałka rozrządu....
Raz-w okolicy rozrusznika masz dwupinową wtyczkę, zobacz czy nie odgnił któryś z kabli ( czerwony i niebieski) Czy nie jest oderwana wtyczka na alternatorze.
nie łaczy dwupinowa wtyczka na alternatorze-chodzi o obieg czerwonego kabla, ewentualnie puszcza frajlaufszajba
Właśnie zmierzyłem napięcie na alternatorze , ale nic nie ma , wtyczkę wyjołem z alternatora i na zadnym zacisku gniazda alternatora nie ma napięć . Co do diód to chyba zmerzyłem tylko 6 lub 7 bo tyle znalezłem ale mogłem coś przegapić . Ne mogę teraz ich sprawdzić bo mam założony alternator. Czemu wtyczka nie ma bezpośredniego polączenia z akumulatorem...
OK, wszystko wiem. 1. Wtyczka ASI A - + po zaplonie I - kontrolka S - mostek z STA (druga wtyczka) 2. Wtyczka w alternatorze 2 piny zmostkowane - 2 prądowe - jeden mozna pominąć pin STA - mostek z "S" w regulatorze.
gdzie znajdę D+ złącze X4 czy to jest któraś z wtyczek do FR? Tak jest to złącze X4 sterownika FR wtyczka 18 polowa pin 13.Podłączony jest tam sygnał D+ z alternatora.
Przecież napisałem gdzie szukać wtyczki : na plastiku na rozrusznika , po lewej stronie ,na końcu , na pierwszym zdjęciu , szukaj a znajdziesz! Podpowiem ,że jest to przewód idący do alternatora.
No to masz regulator do wymiany. I raczej na oryginał-Magneti Marelli. No chyba, że wtyczka była uszkodzona i ktoś przewody wpiął jak chciał. Gdzie to Cumnock jest?
Witam. Alternator był regenerowany dawno temu. Z kilka razy zaświeciła mi się kontrolka akumulatora i był brak wspomagania. Powód to prawdopodobnie kabelek 1 pin z wtyczką co idzie do alternatora (Hitachi). Gdyż jak nim poruszam to problem znika. Wie ktoś może skąd dokładnie idzie wtyczka od alternatora 1 pinowa. Pozdrawiam i proszę o jak najszybszą...
W to obrotomierz, daj zdjęcie alternatora bo pewnie z VW, czarna prostokątna wtyczka czyli W oraz D+ - kontolka.
kolory przewodów zielony obromierz , niebiesko -biały kontrolka ładowania, biały plus za stacyjką, gruby czerwony aku jak się wypaliła wtyczka to alternator pewnie padnięty nie warto go naprawiać lepiej nową pdróbke za 300 zł pozdrawiam
No nowość straszna. Kazdy wie, że trzeba sprawdzać, czy nie urwany cienki czerwony kabel na wtyczce alternatora lub gdzieś o drodze. Mechanizm jest prosty-deska stwierdza że jest ładowanie (kontrolka na niebeskim kablu), ale nie stwierdza prędkości obrotowej silnika, czyli stan irracjonalny dla niej, to zapala kontrolkę oleju.
Dziękuję za wzięcie udziału w dyskusji. Niestety myślę że to nie to bo wtyczki zostały sprawdzone , zapięte i rozpięte kilkanaście razy (powinna ta czynność zerwać nalot z pinów) oraz spryskane sprayem do wtyczek poprawiającym kontakt, niestety to nie pomogło ( nie robiłem tego tylko na wtyczkach alternatora) Na minus tej teorii też przepowiada fakt...
Sprawdzałem opisów nie widać jaki to alternator potrzebuje to wiedzieć dla siebie bo mam taki problem a nie na usługi dla kogoś Napisałem jaki bo inne nie występują. Jeżeli nie miałeś do czynienia z takim alternatorem daj go naprawić lub kup sobie nowy. Czy to jest alternator uszkodzony łatwo sprawdzić wystarczy odpiąć wtyczki alternatora od instalacji...
Nie jest podpięta wtyczka od czujnika ciśnienia pod alternatorem.
Witam.Jeśli chodzi o wskaźnik obrotów silnika to sterowany jest z alternatora z wyjścia oznaczonego "W", przechodzi to we wtyczkę X6/6 na płycie A1 a do pulpitu dochodzi wtyczką X6 pin 14. Powinieneś mieć tu napięcie od 0 do 12V w zależności od obrotów silnika, ale sprawdź czy wsuwka nie wypadła z alternatora. W pulpicie obrabia ten sygnał przetwornik...
Chyba już zdiagnozowałem co jest. Wtyczka od alternatora nie była podpięta przez co aku stracił napięcie do 11,5V. Ładuję aku i później sprawdzę czy to to, a mam taką nadzieję, bo objawy na to wskazują. Ahh to zapominalstwo...masakra.
Z podłączonym chyba bo rozumiem że mowa o regulatorze napięcia który jest wbudowany w alternator. Jak ta mała wtyczka jest włożona w alternator to się żarzy kontrolka ładowania na desce rozdzielczej. Nie napisałem tylko że: Jak tę wtyczkę małą wyjmę z alternatora to się nie żarzy nic. Za bardzo tego nie chcę tak zostawiać bo mnie to drażni. I jeszcze...
Pin w ECU a32 szara wtyczka, kolor kabla niebieski-brąz. Dodano po 5 Miałem dziś taki sam problem w sterownik silnika u0120 błąd komunikacji z alternatorem. Przyczyną jest wilgoć we wtyczce od modułu żaluzji przed chłodnica. Oba moduły są sterowane jednym lin.
Witam. Panowie, czy ktoś może mi wytłumaczyć takie zjawisko. Kontrolka po przekreceniu kluczyka świeci, po uruchomieniu silnika nadal świeci a ładowanie jest. Podmieniłem alternator na sprawny, nadal to samo. Szukałem sniedzi , masa silnika skrzynka z bezpiecznikami ok. Gdzie szukac, a własciwie jakie moga byc przyczyny takiego zachowania. Odłaczenie...
Wiązka znajduje się z lewej strony w komorze silnika. Problem rozwiązany - niedociśnięta wtyczka w zegarach.
Napięcie nie przysiada, mierzyłem miernkiem napięcie na stykach +, L przy pracującym samochodzie i również wzrasta powyżej 16V gdy obroty rosną. (wtyczka podłączona do alternatora) Lampka ładowania jest zgaszona. Po odłączeniu wtyczki od alternatora, masuję L na, którym jest 12V ale lampka się nie zapala.
Najpierw popatrz po kablach. Miałem kiedyś tak przy audi A3 tylko tam lepsze dojście jest. Okazało się że wtyczka wypięła przy alternatorze. I wzbudzał się dopiero od obrotów.
Przez te 8-10 sekund po rozruchu zawsze nie ma ładowania napięcie spada poniżej 12,5V a alternator się nie wzbudza pod dodatkowym obciążeniem wszystkich odbiorników, obroty silnika na ten czas spadają. Nagle ładowanie następuje i wszystko wraca do normy. Zawsze trwa to tyle samo niezależnie czy wtyczka jest podpięta do alternatora czy nie. Przepustnica...
Paweł, ale zalezy który alternator. Wtyczka na 4 bolce-przekaźnik jest. Wtyczka na dwa bolce-nie ma.
U mnie wyjęcie wtyczki alternatora nic nie daje,ledy mrugają cały czas gdy pracuje silnik
wg serwisowki tak wlasnie powinno sie dokonywac pomiaru miedzy fazami. odstepstwem jest to, że przy 5rpm jest 90v, a powinno być wszędsie około 70v
Sprawdź przewód od wzbudzenia przy samej wtyczce od alternatora, tam lubiał pękać. A jak nie, to wtyczka w skrzynce bezpieczników pod maską, pod nią jest jedna taka złączka dużą, piny gniją. Kontrolka zapala się od razu czy, po chwili?
Alternator jest sterowany siecią LIN. To co mierzysz na wtyczce sterowania alternatora to cyfrowy sygnał, możesz sprawdzić oscyloskopem. Alternator sterowany w trybie awaryjnym jest w stanie wzbudzenia i generuje napięcie ładowania. Jeśli błąd U1F1B się nie kasuje lub powraca po skasowaniu to proponuję szukać zwarcia w obwodzie LIN właśnie. Ta sama...
Napięcie na akumulatorze zaraz po uruchomieniu silnika wynosi 12,1V, natomiast po przygazowaniu do 3000 obr. napięcie wzrasta do 14,3V (słychać wtedy we wnętrzu samochodu "pyknięcie" i od tego momentu akumulator jest ładowany). Później jeżeli obroty silnika spadną nie powoduje to spadku napięcia na klemach (utrzymuje się 14,3V). Waham się ze zwarciem...
Alternator Hitachi? Wtyczka na dwa piny?
Może być nadgnity przewód sterowania do UPC , Może prześwietl go na ciągłość żarówką 55W. Na odłączonych wtyczkach i akumulatorze oczywiście. Lub zła konfiguracja UPC.
Witam. Mam problem z Chevroletem Captiva 2011 rok 2.0 vcdi 150km. Mianowicie auto straciło ładowanie. Kontrolka się zapaliła sprawdziłem multimetrem 10.5v na odpalonym silniku. Stwierdziłem że nie będę naprawiał tylko kupię używany. Złożyłem wszystko do kupy naładowałem akumulator odpalam i wciąż nie ma ładowania. Kontrolka od ładowania świeci się tylko...
Do alternatora idzie jedna wtyczka. Rok auta 1999 luty (rejestracja)
To w moim przypadku było to samo, zamienione wtyczki alternatora z czujnikiem spalania stukowego
Na alternatorze jest jeszcze wtyczka lub konektor idący do kontrolki. Trzeba sprawdzić czy na nim jest plus w momencie pracy alternatora.
Witam forumowiczów Moze ktos wie gdzie dostane taka wtyczke do alternatora w golfie 3 td, urwal mi sie jeden kabelek zaraz przy wtyczce i jedynie nowa koncowka sie sprawdzi. Z gory dziekuje za info.
Witam wszystkich na forum. Mam takie pytanie, czy jest możliwość sprawdzenia w warunkach garażowych na tzw. stole, alternatora sterowanego z ECU za pomocą żarówki, miernika, aku i wiertarki? Chodzi o jego wzbudzenie i prawidłowość ładowania. Jest to alternator Bosch 7550469 180A wtyczka na 2 piny.
Wtyczka ma 1 pin, ale dlaczego 2 są na alternatorze? Nie wiem czy cos nie było przerabiane i czy oba piny na altku potrzebują tego sygnału z wtyczki?
Czyli chcesz powiedzieć że wtyczka powinna być pod alternatorem ale mógł ją ktoś obciąć dlatego jej nie ma.
alternator wtyczka wtyczka alternator aster wtyczka alternator valeo
zegar pierwotny prędkość przepływu pomiar impedancji kabla koncentrycznego
klimatyzator cichy vestel 17mb170 firmware
Pralka Indesit zatrzymuje się przed płukaniem na dłuższych programach Sony CFD-S07CP nie uruchamia się, tryb standby