Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
Peugeot 308 SW 1,6 HDI z 2010r. silnik DV6 - 112PS , skrzynia manualna 6-biegów - potrzebny schemat połączeń pompy multiplexowej do BSI. Która to wtyczka i które piny? Usterka pojawiła się po wypinaniu wtyczek z BSI oraz odpięciu akumulatora. Bez powodu wtyczek nie wypinałem, szukałem przerwanego przewodu od ładowania akumulatora. Obecnie mam dwa poważne...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
(at)ElektrodaBot 1. Czy masz dostęp do schematu elektrycznego tego konkretnego modelu Movano z SID310? Odpowiedź: Nie mam. Proszę prześlij jeżeli masz dostęp. W załączniku jest foto naklejki sterownika oraz jego pełen odczyt. 2. Czy auto miało wcześniej jakiekolwiek modyfikacje lub naprawy elektryczne mogące wpłynąć na instalację 5 V? Odpowiedź: Nie,...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Na początku chciałem wszystkich serdecznie powitać gdyż jestem tutaj nowy. I chciał bym się też podłączyć do tematu: Posiadam fabryczne WEBASTO Thermo Top C w Citroenie C8 2006r., 2.2hdi, 137KM, klimatronic. Ma własną pompkę wody i paliwa (12V / 40W). Zakupiłem do tego TELESTAR WEBASTO T90 od (Skoda, VW, Audi, Seat) - nie kupowałem zegara. Podpiąłem...
Sprawdzenie przewodów: biały i zielony w kostce licznika. Za radą kolegi sprawdziłem połączenie licznika opiszę moje wnioski. Odłączenie przewodu białego lub zielonego powoduje że liczniki nie działają w całości = nie zaświecają się kontrolki, nie działa wskaźnik poziomu paliwa itp. Tylko w momencie gdy obydwa są podłączone licznika działają całe. Piny...
Ryder12 Podłącz sobie na chwile przewód od świateł wychodzący z wiązki instalacji do czarnego przewodu od czujnika poziomu paliwa pod zegarami. ale tam jest wtyczka czy jak? czy musze uciąć kable?
Witajcie! Od paru dni zmagam się z problem niepracującego silnika w mojej Asterce (Astra G, liftback, 1.2 benzyna + LPG, 2002). Rozrusznik kręci ale nie dochodzi do zapłonu. Kroki, które wykonałem to: zdiagnozowanie niepracującej pompy (tutaj pomyślałem, że to musi być wadliwa pompa), wyjęcie pompy, podłączenie pompy pod zewnętrzny akumulator ("ooo...
Sprawdz wyłącznik udarowy on wyłączy pompe (może być koło akumulatora) i napisz co było robione wcześniej zawór stop jest wkręcony w głowice pompy niedaleko przewodu zasilającego .W DW8 imo. był razem z zaworem Stop ukryty pod grubą blachą wtyczka czarna jak dobrze pamiętam sprawdz czy stuka po rozpięciu
Silnik jest zupełnie inny bo mój to 1.8 16v. Nie ma w nim EGR bo to benzyna więc odpada :) Szukałem w rozpiętości tego przewodu ale nic nie ma i nawet na macanego pod spodem sprawdzałem i nic nie znalazłem. Wcześniej miałem to wpięte i na diagnostyce bo byłem usunąć inne błędy bo nie miałem na to czasu aby zrobić sam wyskoczyło że to zawór odpowietrzania...
Witam Mam ostatnio problem z moim Seicento ponieważ niedawno za 18 litrów gazu zrobiłem 200 km co daje 9 litrów na 100 km. Według mnie jest to za dużo, co może być przyczyną, byłem u gazownika ustawiał coś i było ok Pewnie instalacja rozregulowuje się.Nie tankowałeś na innej stacji (błąd dystrybutora, gorsza jakość paliwa itp) Czy może być winna sonda...
zeby sprawdzic czy zarówka jest ok to najprosciej zrobic tak zdjac tylne siedzisko odkrecic pokrywe - dojcie do pompy paliwa i jest tam wtyczka z 3 przewodami. sa o przewody doprowadzajace sygnał masy do licznika na jednym jest cały czas masa na drugim jak sie poda mase to powinna zaplic sie zarówka kontrolki rezerwy a trzeci jest wskazówki ilosci paliwa....
Jak pompę podpinasz na krótko , to z wpiętą wtyczką w instalacje? Jeżeli tak robisz i samochód pali to nie masz sterowania (zapina masę) z pinu7 ECU na podwójny przekaźnik lub nawalony jeden z przekaźników. Jeżeli jest inaczej (odpięta wtyczka pompy z instalacji) , to sprawdź przejście przewodu pomiędzy pinem 13 podwójnego przekaźnika a wyłącznikiem...
Witam.Podepne sie do tematu. Mianowicie- D5Wz nr 252046 dedykowane Ford nad logo Ford napis Service-Kit wewnatrz nr czesci 25 2043 55 00 02 Czy spece moga mi powiedziec co to jest ? analog czy moze cyfra?. Nie jest to moja dziedzina ale skoro dostalemje w prezecie moze nadalo by sie do starego Voyagera. Acha jeszcze jedno, wtyczka nietypowa 6 okraglch...
wolff a przypadkiem to nie na gazie miało by być. Tomash_ek tak jak reszta skoro na gazie chodzi spoko to wina leży po stronie zasilania benzyny,Mimo wszystko stawiam na pompę paliwa ,ale może wtryski ,filtr Kod 44 - to chyba sonda siedzi kod 42 - brak impulsów z układu zapłonowego Na forum ktk gości miał to samo i pisał (Witam koledzy, po długich walkach...
Na tym bezpieczniku jest napięcie cały czas po przekręceniu kluczyka. Czy mam przez to rozumieć, że jeżeli przekaźnik jest wcześniej, to nic mu nie jest, bo napięcie przechodzi dalej? Czyli to będzie wina gdzieś przewodu na lini bezpiecznik - wtyczka pompy? A co z moim krótkoterminowym rozwiązaniem? Czy sprawdzi się? Dobra. Sytuacja uległa diametralnej...
Witam panowie jako że ten temat dalej mi nie daje spokoju liczę na następne rady. Otóż mam kilka problemów z golfikiem : 1. Od dwóch miesięcy jeżdze bez podpiętej wtyczki od krokowca tak mi się wydaje bo przy podpiętej wtyczce jak staje na światłach czy odpalam auto to mi niechce odpalić muszę gazować tu zamieszczam wam króki filmik co się dzieje jak...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
WO 2010066025 20100617 Magazynowania energii ELECTROCHEiVlICAL I ABSOLUTORIUM Wynalazek dotyczy urządzenia i sposobu magazynowania energii elektrochemicznych i absolutorium. Tło wynalazku Najważniejsze znane techniki związanych z przedmiotem wynalazku jest przedstawiony w patentach US 5124012 (Berleyev) wydane 23 czerwca 1992 i 7033478 (Harde) wydane...
Nie pamiętam by w Polo były liczniki Jaeger. W załącznikach schematy. W "Schemat silnia 1,2 AWY" na stronie 10 masz pokazane podłączenie czujnika w baku pod licznik. G - czujnik poziomu paliwa w baku. J285 - licznik. Licznik (duża wtyczka 32 piny - pin 12), przewód niebieski idzie do czujnika poziomu paliwa (wtyczka 4 pinowa, pin 3). Licznik z czujnikiem...
Kolego, sprawdź tylko wtyczkę od czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej lub wtyczkę i czy wszystkie kable są w dobrej kolejności. Brat walczył 5 miesięcy i okazało się, że serwis, wymieniając wtyczkę i czujnik, pomylił kolejność przewodów we wtyczce. Paliwo nie wychodziło z pompy. Pozdrawiam.
Czujnik temperatury to osobny temat. Z tym poziomem paliwa to sprawdź połączenia przewodów. Może wtyczka jest pod drodze zabrudzona ...?
Teraz pytanie do was. Gdzie znajduje się czujnik temperatury paliwa? Szukaj szarej wtyczki z dwoma przewodami nad pompą wysokiego ciśnienia.
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
wtyczka na zdjeciu jest to wtyczka do pompki paliwa dogrzewacza kolory kabli przy ulozeniu wtyczki jak na zdjeciu: gorny bialy, dolny czarny. przewod to prawdopodobnie przewod prowadzcy z pompki do baku, albo dogrzewacza (umieszczony na grodzi przy prawym kielichu amortyzatora pod filtrem paliwa). Dla ulatwienia dodam, ze oryginalne przewody paliwowe...
Jak nic nie kapnie to raczej pompa paliwa. Sprawdź sobie jeszcze zasilania na wtyczce na grubych przewodach czy jest, bo mogło spalić bezpiecznik, ale wtedy i tak pompa do wymiany.
Mogę jaśniej : na zasilaniu pompy zapomniane urządzonko służące jako zabezpieczenie przeciwkradzieżowe . Było zamontowane pod wykładzina przy progu . Kolor przypominał trawę. A poważnie - przedzwoń przewód zasilający od przekaźnika pompy do wtyczki przy pompie. przekaźnik wskazali koledzy.
Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza nr 4 i 6 . Wtyczka 2 na głowicy. Sprawdź przewody żółto/fioletowy i Szaro/brązowy.
Rozebrałem "połowę" samochodu i chyba znalazłem przewody od zasilania pompy paliwa. Kolory takie same jak we wtyczce na pompie paliwa, jak wyciągnę tą wtyczkę ze sterownika pompy paliwa (na zdjęciu), to samochód nie odpala. 1247352
Pod czarnym deklem masz dopiero dostęp do nakrętki (duża) na baku paliwa. Jak odepniesz przewody to odkręcasz ją i potem wyjmujesz cały kosz z baku z pompą i czujnikiem poziomu paliwa. PS Najpierw sprawdź czy jest napięcie na wtyczce pod czarnym deklem (zasilanie pompy) jak kręcisz rozrusznikiem. Wtyczka typowo jest 4 pinowa. Dwa piny cienkie do czujnika...
Witam, chcę wymienić pompę paliwa (wkład) VW Passat B5 1,9tdi , 85 kw, silnik ATJ , 2000r. Jestem na etapie odkręcania dekla , pierścienia , odłączenia wtyczki i odłączenia przewodów paliwa. Z tego co widzę to w środku jest jakaś wtyczka, wkład pompy i przewody w peszelu . Moje pytanie jest co po kolei mam odłączyć, aby nic nie uszkodzić. Chciałbym...
O ile pamiętam to są naniesione nr na wtyczce w narożnikach - od strony sterownika. Będzie to czerwony przewód.
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
To teraz ciągłość przewodu albo pomiar sygnału na wtyczce ECU bo wygląda to na przerwany przewód.
Wyciągnij deskę i sprawdź czy przewód do czujnika ma przejście (chyba pin 23 we wtyczce). Jeśli tak to rozbierz zegary, wyciągnij zegar temp/paliwo i popodginaj blaszki w płytce, potrafią nie łaczyć.
Właśnie łącząc się z licznikiem będziesz widział jego nr. W polskim VAGu powinno być widać w blokach pomiarowych czy widzi prędkość w sterowniku silnika. Zobacz czy masz podpięty przewód do niebieskiej (32 piny) wtyczki licznika, pin 28.
Hejka Problem może być spowodowany uszkodzoną sondą lambda lub problemem z układem sterowania wtryskiem paliwa. Sonda lambda jest elementem, który monitoruje ilość tlenu w spalinach i przesyła te informacje do sterownika silnika, który na podstawie tych danych reguluje ilość wtryskiwanego paliwa. Jeśli sonda jest uszkodzona lub przewody prowadzące do...
Pod filtrem paliwa, czujnik z kawałkiem przewodu i szarą wtyczką.
Miałeś kosz z gniazdem na 4 piny. Ktoś go wymienił na kosz z gniazdem na 2 piny (pływak). Uciął oryginalną wtyczkę i wykorzystał 2 przewody. Pozostałe 2 latają sobie od tamtego zabiegu. Albo Wymienił samą wiązkę
F-29 zasilanie elektrozaworów podnoszenia i opuszczania podnosnika-przerwa,zwarcie lub brak zasilania.Sprawdzic bezpieczniki,wtyczki na elektrozaworach(to te dwa na samej górze bloku rozdzielaczy hydr. z tyłu ciagnika) i wtyczki w kierunku ehr-a. F335 elektrozawór blokady dyfra - przerwa,brak zasilania(na samym dole bloku rozdzielacza z tylu) F405 czujnik...
NGK NTK podpowiada żeby sprawdzić szczelność zaworu EGR. Nieszczelność -> zwiększenie poziomu tlenu w wydechu -> wzbogacenie mieszanki przez ECU. Myślę że przepływomierz powinien wykryć zwiększony przepływ powietrza przez silnik. Sondę należałoby wykręcić i obejrzeć czy nie została zatruta osadami z paliwa/oleju/dodatków uszlachetniających. Jeżeli sonda...
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
Pewnie żeś pomylił, zdejm gumianą osłonkę i zobacz czy przewody idą w ekranie, jak tak to wtyczka czujnika wału, jak nie, i jeden będzie brązowy to potencjometr.
Na dwóch najgrubszych przewodach pojawia się przez kilka sekund napięcie z aku Te dwa grubsze przewody to na pewno zasilanie pompy. Napięcie pojawia się na kilka sekund po przekręceniu kluczyka, więc jest to normalna sytuacja. Biorąc pod uwagę, że przez moment poruszanie kablami pomagało mam pomysł ze coś jest na kablach. Zapewne jest to przyczyna...
spróbuję jutro zrobić te zwarcie na wtyczce Nie rób zwarcia na wtyczce, tylko weź kawałek przewodu, włóż jeden koniec do wtyczki czujnika, środkowy pin, a drugim dotykaj do masy. Ściągnij czarny dekiel z góry, z korpusu monowtrysku i obserwuj co się tam dzieje, czy leje się paliwo z regulatora ciśnienia, czy wtryskiwacz pracuje etc.
Czestą uusterką jest urwany przewód na wtyczce od pompki paliwa Na klapie pod siedzeniem pasażera .Jak podniesiesz kanape tylną i potem do dojdziesz do złącza pompy paliwa.
Masz ten schemat rozrysowany? Prawdopodobnie pin 15 i 18 ma przekaźnik na płycie alarmu. Starczy oba przewody połączyć poza alarmem i powinna pompa pracować. Lub dolutuj urwany pin 18 i wtedy przekaźnik też powinien połączyć obwód
sprawdz czy sie przewody w tej wtyczce niepurywaly. Moze to jest akurat od jakiegos czujnika przeplywu powietrza. Jak samochod nie bedzie wiedzial, ze leci wiecej powietrza to nie posci wiecej paliwa i przy dodaniu gazu auto sie zadlawi i zgasnie.
wymiana przewodu paliwa oring przewodu paliwa ścianki przewodu paliwa
naprawa wentylator grzeje kondensator przetwornicy ustawić rozrząd wałki rozrządu
yamaha zniekształcony dźwięk podłączenie oswietlenia awaryjnego
Częstotliwości straży pożarnej Katowice – PSP, OSP, TETRA, DMR, kanały 149 MHz, 458 MHz Bypass zacienionych paneli fotowoltaicznych w stringu – diody, optymalizatory, mikroinwertery