Świece żarowe? Ten ciągnik nie posiada ani żarowych, ani płomienówki. Przedmuchy odmą to najczęściej objaw zużytego silnika.
Uszczelniacz 48x62x7 CORTECO 12015555B ja taki stosuje dobry.
Witam w moim focusie wypycha mi uszczelniacz na wale problem zaczął się dopiero gdy przyszły mrozy ,jest założony nowy uszczelniacz i to sano.dzieje się to gdy auto postoi dłużej niż 10 godz na mrozie ,bo jak jest ciepły to wszystko ok,wie ktoś może co jest grane?
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Otworz maske silnika i szukaj urzadzen z napisem WEBASTO lub innych urzadzen wlaczonych w obieg ogrzewania . Moze to wyciek oleju lub plynu chlodniczego na rozgrzany kolektor wydechowy .
rozebrałem silnik, wymieniony tłok jest najszczelniejszy( miałem do dyspozycji kilka tłoków mikromierz i sówmiarke zegarową) dlatego to nie wina tłoka. przyczyną brania oleju jest uszkodzona prowadnica i uszczelniacz jednego zaworu. głowice odałem do naprawy ciekawe jakie będą efekty po złożeniu silnika
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
na 1 cylindrze 26 na drugim 28 mierzone miałem tylko na dwuch na zimnym silniku
pojawił się taki problem ze po postoju, auto sobie np 2 dni znika cały plyn ze zbiorniczka plynu chłodzącego nie mige zlokalizować wycieków. A czy po tych dwóch dniach wzrasta poziom oleju w misce oleju? Ja w takich przypadkach, jak nie mogę znaleźć miejsca wycieku, na zimnym silniku, podłączam do zbiornika wyrównawczego sprężone powietrze o ciśnieniu...
Kup puszkę zmywacza do hamulcy i umyj to na zimnym silniku. Potem posyp mąką ziemniaczaną jak wyschnie zmywacz. Będzie widać dokładnie skad ciecze olej.
No niestety jest to denerwująca sprawa, bo jak go odpalę na zimnym silniku i chcę dynamicznie ruszyć, to się dławi.
Pacjent Astra 1.4 120KM Problemem jest to że gdy motor jest zimny ,to do momentu zagrzania ma momenty "ograniczonej mocy " Podczas gwałtowniejszego przyspieszania w okolicach 2000-2500 czuć jakby brak całkowitej mocy w samochodzie ,jakby coś go blokowało zdusiło ,tak jakby turbo nie umiało zabrać,gdy odejmie się delikatnie gazu i ponownie dociśnie ,to...
A co w sytuacji gdy silnik chodzi na 10w, ma wymienione simmeringi, nie cieknie i nie bierze oleju? Dlaczego nie "zaryzykować", i nie wlać lepszego oleju? Po pierwsze - magiczna literka W (inter) ma tutaj drugorzędne znaczenia, chodzi o technologię produkcji tzw. bazy oleju - czyli albo mineralnej, albo syntetycznej. Różnica pomiędzy nimi jest taka,...
Witam, Posiadam Forda Fiestę z 1993 roku, 1,3 benzyna. Mój problem polega na wycieku oleju spod głowicy. Objawy: wyciek płynu spod uszczelki głowicy, nie trzyma obrotów na zimnym silniku (trzeba dodać trochę gazu), spaliny czyste - nie kopci na biało, miernik oleju ok - jest w normie, temperatura silnika jest w normie, olej też specjalnie szybko nie...
(at)gakianbogumil Jak masz takie objawy to wymień sobie olej na jakiś ludzki,załóż poprawny filtr z zaworem przelewowym i napraw zawór nadmiarowy układu smarowania.Poza tym co za wyciek trzeba mieć żeby nie było ciśnienia oleju na zimnym silniku. Takiego wycieku nie sposób nie zauważyć. zgasl w trakcie jazdy i nie odpala do tej pory Nie żebym się czepiał,ale...
Ale co sprawdzone ? Stan oleju w skrzyni czy wycieki ?
Zatem pytanie, czy uszczelka pod głowica odpowiednia do modelu silnika i oczywiście, czy poprawnie zamontowana. Gratuluję sukcesu, ale brakuje mi logiki w tym działaniu. Skoro pompy nieszczelne to niby dlaczego powstał wyciek oleju?
robiłem takiego t4 miał zaciety zawór w pompie olejowej na zimnym silniku miał 8 barów cisnienia oleju
Witam ponownie, silnik jak każdy inny także poradzicie sobie. Z opisu tego co nastąpiło wydaje mi się, że na pewno coś strzeliło bo skąd olej pojawił się w zbiorniczku wyrównawczym, metaliczne stukanie zsynchronizowane z obrotami, w końcu wyciek płynu i dymienie? można by sprawdzić chłodnice oleju tylko (nie jestem pewny czy ten silnik to ma)to by tłumaczyło...
Skoro bierze jak już kolega wyżej napisał nic dobrego. U mnie zakończyło się to wymianą pierścieni oraz uszczelniaczy no ale niestety aby to zrobić należy rozłożyć praktycznie cały silnik. A jako uzasadnienie faktu iż z wydechu wydostaje się niebieski dym na zimnym silniku. Pierścienie olejowe po nagrzaniu rozszerzają się i wtedy dostatecznie uszczelniają...
Witam , mam pytanie dotyczące kontrolki ciśnienia oleju . Kilka dni temu przegrzałem silnik z powodu wycieku płynu chłodzącego przy kolektorze . Zostało to naprawione , lecz teraz przy włączeniu zapłonu ,nie zapala się kontrolka ciśnienia oleju , dopiero gdy silnik jest nagrzany , kontrolka świeci przy włączeniu zapłonu , czyli tak jak powinna . Moje...
Witam, po odpaleniu zimnego silnika dochodzi do rozerwania filtra oleju i wycieku oleju. Zdarzyło się to już trzeci raz z kolei. Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny tej awarii.
Sprawdź jeszcze czy nie masz w oleju płynu chłodniczego i czy nie masz żadnych wycieków na silniku, bo może to uszczelka pod głowicą???
Jeśli to nie problem, najlepiej zabrać ze sobą na oględziny kogoś zaufanego, kto ma pojęcie o konkretnych usterkach w poszczególnych typach samochodów. Bez takiej wiedzy nie da się przeprowadzić fachowych oględzin. Z rzeczy absolutnie podstawowych warto zwrócić uwagę na: - ogólne oględziny stanu samochodu pod maską, sprawdzając czystość oraz ewentualne...
Sprawdź poziom oleju w skrzyni. Najlepiej z kanału, wykręć śrubę kontrolną. Sprawdź czy masz z niej jakieś wycieki.
Przez uszczelniacze zaworowe nie brałby Ci tyle oleju, poza tym, pokopciłby na zimnym silniku do zagrzania. Najbardziej miarodajnym będzie pomiar kompresji moim zdaniem, skoro twierdzisz, że nie ma żadnych wycieków... Nic nie lej, "nie zaleczaj".
Najprawdopodobniej była dolewana woda na gorącym silniku jak miałeś ubytki ,albo gdzieś pękł jakiś wąż przepytaj kierowcę ale pewnie i tak się nie przyzna stał na parkingu i pewnie dolał wiadro zimnej wody do silnika i dlatego pękła tuleja jak piszesz ,tuleja są mokre w tych silnikach ,to nawet by się zgadzało bo uzupełniając wodę na początku ona dostaje...
a co do wycieku oleju to padła uszczelka pokrywy zaworów i uszczelniacz tłoka czy cos takiego.:|
"Panie" jak korba bokiem nie wyszla, to sie sklyji na zimny spaw i bedzie latoc" xD
Wrzuć zdjęcia jak wygląda korek wlewu oleju, gdy silnik jest zimny jak i ciepły.
Wycieka spływa na kolektor wydechowy i czuć w całym samochodzie. Innym objawem jest dużo dymu po odpaleniu zimnego auta np po nocy. Tym co wycieka na kolektor to mniej bym się przejmował niż tym co cieknie do jego środka i jesy zasysany przez silnik. Do sprawdzenia turbina czy nie ma luzu i nie puszcza oleju. W tym celu trzeba wyjąć rurę miedzy filtrem...
Witam w moim aucie jak jest zimny to po odpaleniu silnik nie równo pracuje Świece były wymieniane całkiem nie dawno. Po wykręceniu świec dwie środkowe są zalane olejem czy to może być przyczyna? Delikatnie widać wyciek oleju z pod pokrywy zaworów. Jak silnik jest rozgrzany to pracuje normalnie.Fiat seicento 899 99rok
Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem scenica RX4 2.0 16v. Po wymianie kompletnego rozrządu i simeringów, pojawił się wyciek oleju. Mechanik zdiagnozował wyciek simering na wałku ssącym albo KZFR. Po rozebraniu sprawdził wszystko okazał się simering. Wyminił uszczelniacz na następny nowy i przestało się lać. Po złożeniu rozrządu, wymienił olej i filtry...
Cały czas sprawdzałem olej na zimnym silniku. Sprawdziłem olej po rozgrzaniu, jest 3/4 całego bagnetu, czyli za dużo. Spuszcze olej, naleje nowy i będę sprawdzał na ciepłym silniku. Jeśli przestanie lecieć to problem rozwiązany
Sprawdź czy samo visco nie jest mokre bo jeżeli powstał wyciek oleju silikonowego to mogła się zabrudzić w środku taśma bimetaliczna i wtedy trzeba całość wymienić
auto sporadycznie kopci na czarno po przygazowaniu i przyspieszeniu pusci czarna chmure sadzy ,nie dymi na wolnych obrotach zero bledow pod komputerem, rowna praca silnika,odpala bez problemow na zimnym i cieplym silniku ,nie bierze oleju, turbina nie ma luzu i nie chalasuje ale jest maly wyciek oleju z przewodu smarowania turbiny, doslownie po wytarciu...
Analiza nawet nie najgorsza chociaz mogla by byc lepsza. Miesci sie w normie tego samochodu. Sprawsz sobie jeszcze czy nie masz wycieku oleju pod kopulka. Mozesz jeszcze sprawdzic luzy zaworowe na zimnym silniku ssacy = 0.20 mm wydechowy 0.40 mm Mozesz jeszcze sprawdzic zlacze przy cewce i przy ECU nieraz jest niedopiete luz zanieczyszczone. Sprubuj...
Popychacze bardziej powinny były klepać na zimnym jak silnik był zalany 15W40. Swoją drogą kto mądry leje taki olej, do turbo-diesla? Jeśli silnik Ci nie bierze oleju i nie ma żadnych wycieków to pojeździłbym trochę na tym 10W40 i zaryzykował wymianę na 5W40. Poza tym GM 10W40 to też dosyć kiepski olej.
Jeśli chodzi o ubytek oleju, sprawdz czy nie masz wycieków z silnika(również od dołu). Jeśli nie to sprawdz jaki to ubytek w stosunku do przebiegu. "Strasznie dymi na biało", to jest ciężko ocenić nie widząc, na pewno im niższa temperatura otoczenia tym dymi bardziej na zimnym silniku (para wodna, bogatsza mieszanka).
Cześć. Mam problem z moją Audi A3 1.9 TDI. 354 tkm. Podczas deszczu coś szwankuje - traci moc, silnik zaczyna głośno hałasować, kopci gęsto na biało, smród oleju, nie reaguje na wciśnięcie gazu. Po chwili wszystko się uspokaja i jedzie dalej z normalną mocą bez dymu, ale troszkę śmierdzi olejem. Nie ma znaczenia, czy silnik jest zimny, czy rozgrzany....
Jeśli miałbyś silnik w bdb kondycji to teoretycznie możliwe, że tak się dzieje przy zacięciu zaworu- przy założeniu, że pompa ma dobry wydatek i nie masz ubytków oleju w układzie smarowania. Ten zawór zwykle działa na zimnym silniku aby przepuszczać gęsty olej, a ty przecież już miałeś rozgrzany ciągnik. Ja bym sprawdził najpierw czy idzie olej na głowice.
Niestety to też odpada bo to zrobione z precyzyjną dokładnością i części idealnie pasują, a mimo wszystko skądś to podlewa i tak jak na zdjęciach widać to się dalej skądś sączy auto dzień w dzień mimo wszystko jeździ nie stoi aby była szansa na zimnym silniku wypatrzenia gdzie pojawia się dziurka i olej wypływa ... Gdyby to było coś z tych rzeczy które...
Witam Zrobilem remont silnika, cala gora nowa, po przejechaniu 30k km dolalem 25 l oleju oprocz tego dymi z odmy i przy zimnym silniku kapie ciecz, napewno nie olej, jest to chyba plyn chlodzacy. Jaka to moz byc przyczyna ?
Witam, otóż mam problem, bo z dnia na dzień po porannej przejażdzce otworzyłem maskę i zaobserwowałem "wyciek" oleju na silniku, szczególnie z lewej strony silnika. Po dłuższej jeździe zaczyna się palić chyba ten olej, bo cuchnie. Nie butuję na zimnym silnika, często sprawdzam stan oleju. Dziś to chyba z pół litra mi zabrało. Ostatnio jak odkręcałem...
hej na twoim filmiku zobaczylem czujnik roznicy cisnien filtra czastek stalych nie masz czasani zbyt wysokiego stanu oleju przy przytkanym filtrze podnosi sie stan oleju a co do wycieku nie cieknie ci przewud zasilajacy turbine? zajrzyj z tym do warsztatu
witam,uzupelnij plyn do poziomu jaki powinien byc /oznaczenie kalt -zimny/, a nasteonie rozgrzej silnik i zobaczysz czy ubywa plynu pod samochodem/po wlaczeniu wentylatora tj uzyskaniu odpowiedniego nadcisnienia/, to,ze plyn wciaga po rozgrzaniu jest prawidlowe bo otwiera sie termostat i uzupelnia sie plyn, jezeli tak sie stanie to wylacz silnik i powoli...
Same pierścienie nie są aż tak drogie bo w okolicach 50zł kpl pl produkcji wymieniłem sam. Do tego dochodzą inne części jak uszczelka głowicy i parę innych uszczelek ok 120zł+ uszczelniacze zawodowe które też warto wymienić. Wydaje mi się że siadly Ci pierscie, ale najlepiej gdybyś zmierzył ciśnienie. Gdyby siadly uszczelniacze zaworowe to astra kopcila...
Po wymianie oleju pojawił się problem z kontrolką oleju, zapala się co jakiś czas z dźwiękiem na kilka sekund i gaśnie, przyspieszam a po zwolnieniu gaśnie jeśli jednak ponownie nie przyspieszam to aby zgasła muszę unieruchomić silnik i ponownie go odpalić, stan oleju jest prawidłowy, brak najmniejszych wycieków, olej 5w 40, przebieg 150000 km. Drugi...
Zrobię coś takiego u siebie dla porównania na silniku w temp. rob. oraz na zimnym silniku 2m po starcie i sobie obyczaje temat. Co do OCT to kiedyś myślałem nad tym pomysłem, ale skreslilem go, jedynie dlaczego chciałem odmę wyrzucić na zewnątrz to fakt robienia syfu w układzie dolotowym czego w konsekwencji są dolocie po stronie nadciśnienia wycieki...
Witam Jak w temacie Peugeot SW 1.6 hdi z 2005 r , Samochód kupiłem od handlarza z zagranicy po dość okazyjnej cenie, nie znam żadnej jego historii. Silnik odpala za pierwszym razem, chodzi równo, nie dymi, nie dławi się, nie ma żadnych wycieków. Na zimnym silniku po przekroczeniu 2500 obr/min silnik się wyłącza i wyskakuje czerwona kontrolka (za niskie...
Jeśli to uszczelka to długo tak nie pojeździsz,w końcu całkiem się przepali i płyn zaleje ci którąś komorę spalania.A jak to jest przeciek z króćca to będziesz ciągle dolewał.Ale czegoś tu nie rozumiem jeśli to jakiś wyciek to zlokalizować go to żadna filozofia.Masełko to również może być efekt jazdy na ciagle zimnym silniku.
Witam Wszystkich. Mam następujący problem. Z niewyjaśnionych przyczyn znika mi płyn chłodniczy w moim Renault Clio. Sprawdziłem całą instalację, wszystkie węże oraz chłodnicę. Umyłem cały silnik aby łatwiej było zaobserwować gdzie może być wyciek i nigdzie nie widać. Szukałem przy zimnym jak i rozgrzanym silniku, przy zgaszonym i przy włączonym (na...
Ale to zależy już od konkretnego modelu pompy. Im nowsze auto i rzadszy olej przewidziany tym tolerancja i luzy mniejsze. Pompa oleju podaje olej i ma utrzymać jego ciśnienie by cały układ był smarowany. Pytanie jak reszta silnika. Bo nawet nowa pompa nie zrobi ciśnienia oleju (i tylko do miejsca wycieku będzie podawany olej) jak na panewkach czy to...
Jak nie masz żadnych wycieków, silnik nie bierze oleju, to możesz wrócić na półsyntetyk. Wiem, że panuje opinia, że po mineralu nie powinno się już wlewać nic innego, ale jeśli stan silnika jest bardzo dobry, to nie ma przeszkód. Mineralny to powolna śmierć do tego silnika, tym bardziej przy naszych temperaturach zimą.
W Mercedesie 123 na zime zawsze lałem pólsynetyk Lotosa(żeby łatwiej obracał zimnym silnikiem) a od wiosny do jesieni mineralny 15W - żednych rozszczelnień, wycieków itp nie było - auto miało nakręcone 500tyś km bez remontu - zużywał niezależnie od oleju ok 0,3L/100km....
Witam , męczy mnie problem ciśnienia oleju w C 360, tydzień temu wymieniłem pompę oleju, przy remoncie została stara. silnik od remontu zrobił 30 mth, pompę wymienialem bo ciśnienie było 3at na zimnym i 2,4 przy 80 stopniach, nowa Pompa na zimno daje 5at przy obrotach 650, 5,5 na wyższych obrotach. Zrobiłem 1mth na obrotach 1200 w łuparce i ciśnienie...
Proszę o pomoc bo już brak pomysłów. Z powodu płynu w oleju silnik był rozebrany, zrobiony szlif, wału, poma oleju, tuleje , tłoki nowe. Głowica zregenerowana. Po złożeniu i kilku minutach pracy gdy silnik się nagrzeje, płyn znów idzie do oleju. Na zdjętej głowicy i misie olejowej po spuszczeniu płynu z bloku i zalaniu gorącą wodą kanałów w bloku, poziom...
Mam problem z Renault Laguna 2,0 16 v w benzynie rok produkcji 1999 tzn. wycieka olej spod koła zmiennych faz rozrządu. Może jest mi ktoś w stanie pomóc. Samochód stoi w garażu rozebrany do wszystkiego mam dostęp. Próbowałem w różnych pozycjach montować nowy simering ale nic to nie dało jak ciekło tak cieknie najbardziej na zimnym silniku w momencie...
Mam jedno pytanie związane z moim samochodem jakim jest volvo v70 2,4l 170km z 2000r. Ostatnio zaczeło mi ubywać plynu w zbiorniczku chłodzenia i parowały szyby. okazało się że to nagrzewnica. Wymieniłem ją, wlałem nowy płyn. po odpowietrzeniu i przejechaniu kilku kilometrów uzupełniłem płyn tak że na zimnym silniku płyn był na poziomie max. dziś rano...
Witam serdecznie! Mam problem z VW GOLF III 1,9 TDI 90 HP z 94 roku. Otóż strasznie dużo mi zrzera oleju. Patrzyłem czy nie ma wycieków. Silnik suchy. W ciągu miesiąca muszę dolewać coś około 1 litra oleju a robię tylko około 2 tys km. Zauważyłem że gdy silnik jest zimny podczas odpalania idzie wielka chmura niebieskiego dymu i kopci tak dopuki się...
Witam. Posiadam Toyota Avensis 2.0 d4d z 2016 roku. Taki sam silnik w bmw 2.0d Problem polega o wycieku oleju z turbo sprężarki. Turbina po regeneracji, olej na turbinie po obu stronach, zimnej i ciepłej. Sprzedawca zapewnia że turbina jest na 100 procent ok. Nie podpięta odma ,filtr powietrza,dpf. Rurka dopływowa nowa. Turbina tak samo leje przy odkreconym...
Witam forumowiczów! Mam mały problem z moim autem otóż od niedawna zaczęły ubywać mi płyny (płyn chłodniczy, hamulcowy i olej z silnika) Szukałem wycieków ale nic nie znalazłem wymieniałem też niedawno klocki hamulcowe cylinderki są ok wycieku z chłodnicy i na wszystkich wężykach też nie ma. Oleju też mi nie przepala kiedys były wymieniane uszczelki...
Pozwólcie koledzy że trochę się rozpiszę ale moim zdaniem temat jest tak zawiły że trzeba opisać go bardzo dokładnie aby po jakimś szczególe ktoś z Was mógł wykluczyć swoją usterkę. Miesiąc temu kupiłem Astre II 1.7 DTI z silnikiem Y17DT. Na miejscu nie było możliwości sprawdzenia stanu oleju bo właściciel przyjechał akurat z myjni a wiecie jak długo...
Dziękuję za odzew. Jak sprawdzić czy silnik nie jest nadmiernie zużyty? Najszybszym i najprostrzym sposobem to sprawdzenie kompresji na silniku zimnym a następnie na rozgrzanym. Gęsto często już sama kompresja bardzo dużo mówi o silniku. W tym silniku kompresja powinna wynosić minimum 12bar - przy 11barach zaczynają się problemy z odpalaniem. Warto...
A nie ma za tobą białego dymu???? Uszczelka pod głowicą mogła puścić. Przy uszkodzonej uszczelce są dwie możliwości: albo płyn idzie do oleju (co wykluczyłeś) albo do cylindra i spala się razem z mieszanką. Zacznij od dolania płynu na zimnym silniku, potem rozgrzej go do temperatury pracy ogrzewanie na full ciepło i poczekaj żeby ze dwa razy się włączył...
Witam mam taki problem a nie widzę nigdzie takiego tematu wiec pozwólcie ze się dopne tu a wiec mam c360 i zauważyłem ze po odpaleniu z odmy i kolektora wywala paliwo i nie wiem czy to przyczyna wtryskiwaczy czy czegos innego silnik miał remont 2 lata temu silnik na zimnym ma 4 bary czy jakos tak na wolnych obrotach wiec tutaj silnik chyba jest ok proszę...
Jeżeli by to było coś z pierścieniami i olejem to chyba powinien być wyciek oleju lub uzywać go za dużo( tak myślę) a w moim przypadku z olejem jest wszystko ok. Zużywa go w normalnym stopniu ani za dużo ani za mało i nigdy nie miałem z tym problemu. Wspomnę jeszcze że było auto podłączone pod komputer tylko jak był rozgrzany i nie pokazało żadnej usterki...
Olej sprawdzałem zawsze na zimnym silniku. Nic nie kopci, jedynie czarny osad jest na rurach, ale jest on prawie suchy. Na sprawdzenie kompresji pojadę w ten weekend, dam znać co wyszło. Jeśli winą są pierścionki lub uszczelniacze z jaką kwotą naprawy powinienem się liczyć? Nie ma wycieków oleju.
Panowie , samotna kobieta szusowała tym autkiem . Jedzie , wiec jest ok. Ogarniam go od pół roku , ale jeszcze mnie zaskakuje .Te stuki wyczaiłem dzisiaj. I tak miałem olej zmieniac na zime , wiec wykonam to troszczke wczesniej . Zalany jest mineral , wiec chyba nie zaryzykuje z półsyntetykiem , boje sie wycieków i spalania oleju przez silnik.
Coraz więcej wątpliwości :D 1.8 t bardzo fajne do modzenia ale dla mnie to zupełnie zbędne 150 + to już dla mnie wystarczajaca moc, dużo bardziej cenie sobie kiedy wyprzedzam i nie zostawiam zasłony dymnej i nie muszę dolewac litry oleju na 1000 km , gadałem dziś ze znajomym mechanikiem i mówił ze te wycieki nie są aż tak uciążliwe i ze bardzo ważny...
Auto nie dymi ani na biało ani na niebiesko. Na zimnym widac normale spaliny... Co zauwazyłem w warsztacie na kafelkach - jak odpala na letnim silniku albo na zimnym na kafelkach pokaże sie taka specyficvzna plama - malutkie kropelki wody zmieszane z sadza. Mechanik mówił ze to norma. Podczas wyprzedzania i gazu do dechy ani chmurki!!! Dlatego to mnie...
Witam. AUDI A3 8P 1,6 TDI 105 CAYC 2010r. 205 tys. km. Od pewnego czasu borykam się z wyciekami z kolektora dolotowego. Na początku delikatnie sączył się olej w okolicach wszystkich szpilek kolektora. Po wymianie uszczelek kolektora problem z pojawiającym olejem zniknął na jakiś miesiąc. Aktualnie z pod kolektora dolotowego na całej długości cieknie...
Witam,zamierzam wstawić auto do serwisu ale przed tym proszę o poradę mianowicie: borykam się z takim problemem jakim jest wyciek oleju najprawdopodobniej z IC Wyciek oleju widoczny jest pod zderzakiem tzn. miedzy zderzakiem a osłoną silnika delikatnie skrapla się olej. Jeden garażowy mechanik twierdzi że turbo jest na wykończeniu i zaciąga olej do...
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w Peugeot 407 1.6hdi ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o lokalizację czujnika ciśnienia oleju w samochodzie Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi . Nie podano dodatkowych informacji, takich jak rok produkcji czy oznaczenie silnika, ale zakładając typowy silnik DV6TED4 , możemy udzielić precyzyjnej...
Witam niedawna w Audi zaczoł wydobywać się siwy/biały dym nie wiem czym to jest spowodowane Wycieków oleju nie ma, z rury nic nie kapie. Płyn chłodniczy również nie ubywa. Dzieje się tak zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku bez dodawania gazu. A jak stoje na światłach to w lusterkach widzę chmure dymu. Czego przyczyną może być ten dym ? Auto Audi...
to jeszcze raz ja... Brak ciśnienia na mostku o którym pisałem powyżej to ślepy zaułek Pozostawiam ta informację dla innych: Jeżeli na elektrozawór nie idzie napięcie to olej jednym kanałem leci do KZFR a drugim wypływa. Jeżeli podamy stałe napięcie to elektrozawór się przestawi i olej będzie płynał drugim kanałem, a wypływał tym pierwszym. W obu przypadkach...
Witam, przeszukałem multum for internetowych jednak nie znalazłem odpowiedzi. Oczywiście nie oczekuje, że przez internet ktoś zdiagnozuje usterkę ale muszę naprowadzi jak nie generować sobie kosztów. Problem dotyczy silnika z20net 2.0t benzyna. Ubywa płynu chłodniczego a przybywa oleju(kolor kawy z mlekiem) w zbiorniczku płynu chłodniczego brak jakichkolwiek...
Witam Mam Peugeota 5008 z silnikiem 1.6vti który latem żre olej na potęgę i nie wiem czym to jest spowodowane. Pomiar spalania oleju wygląda następująco: W sezonie jesienno wiosennym(od listopada do kwietnia) zrobiłem nim 2500km i zjadł ok 0.7l oleju - czyli wychodzi ok 3 setki oleju na 1000km (wiem to jest nic jak na te silniki) ale za to teraz latem...
Skontroluj auto pod kątem wycieków płynu w momencie gdy silnik jest jeszcze zimny. Najpierw przy wyłączonym (zimnym) silniku, dodatkowo możesz na czas oględzin odkręcić korek na zbiorniku wyrównawczym. Później można zrobić oględziny na pracującym silniku (z zakręconym korkiem). U ciebie płyn ucieka prawdopodobnie "po kropelce" jeżeli dodatkowo płyn...
Witam wszystkich tak jak w temacie Toyota Avensis 2.0 td ciężko zapala na ciepłym silniku w lecie ,na zimnym silniku zapala normalnie ale puszcza niebieską chmurę,w temperaturze 0 do -10 pali normalnie,oleju nie bierze ale ubywa płyn chłodniczy około 1l na 1000km jak zlokalizować wyciek bo na oko nic nie widać ? A może to uszczelka pod głowicą ,lub...
Według mnie postąpiłeś jak najbardziej słusznie, sam mam w 125p z silnikiem 1300 , przebieg ok. 130 tysięcy (prehistoria - jeszcze odśrodkowy i bocznikowy filtr oleju, zamiast pełnoprzepływowego) olej półsyntetyczny, po przepłukaniu silnika przechodzę na syntetyk. Eksperyment rozłożony w latach od 2007 roku do teraz, wyglądało to tak: świeżo po zakupie...
Witam. Posiadam golfa 3 z 96 roku z silnikiem 2.0 115hp a problem mam taki że na zimnym silniku jest wszystko ok odpala przełączy się na gaz normalnie bez problemów a gdy silnik nagrzeje się do normalnej temperatury po jakiś 5-10 kilometrach problemy się zaczynają a mianowicie nagle zapala się lampka oleju silnik traci moc i automatycznie gaśnie :(...
Gaźnik nie byl regulowany od nowości (ok. 2 lata), jeśli chodzi o tłok widać po zdjęciu tłumika regularne rysy (prążkowania) na całej długości, jak uda się zrobić ostre zdjęcie to zamieszcze. Wymieniłem dziś świece , przy pròbie odpalenia odzywa sie na moment i gaśnie, jakby wypalila dawke paliwa po procedurze startu na zimnym silniku, po dalszych...
Przed odpaleniem auta odkręć korek na chłodnicy, są bąbelki jak odpalisz silnik? Zapewne poleciała uszczelka pod głowicą, kopci na biało? Zwłaszcza jak zimny.
Witam Posiadam w.w. samochód od ok. roku. Nie miałem z nim żadnych problemów, aż do wczoraj. Odpalając samochód na całkowicie zimnym silniku dwa pierwsze przekrecenia kluczyka skutkowały dźwiękiem tak jakby bendiks był całkiem zatarty a silnik nie kręcił. Za trzecim razem bez problemu samochód odpalił, natomiast po przejechaniu ok 5 km zauważyłem plamę...
Silnik to BF6L 913T.Ciagnik pali od strzała tak samo czy zimny czy ciepły ma moc przynajmniej u mnie ciągnie przyczepę która waży z materiałem ponad 15t a mieszaczem w Beskidach więc górek nie brakuje.Moze do zimy przebieduje.
Ze zdjęć trudno ocenić, skąd jest wyciek (wydaje się, że jest powyżej połączenia blok- miska olejowa). Proponuję umyć silnik (musi być zimny) i ew. po ponownej pracy zdjąć rozrusznik, osłony górne i wentylator w celu zdiagnozowania miejsca wycieku. Co do możliwości przedostawania się paliwa do oleju, to jest kilka możliwości: - zawieszający się zaworek...
Najpierw, to trzeba by diagnostykę komputerową porządną wykonać. Następnie posprawdzać np. sprawność i działanie turbiny. Dodatkowo uszczelnić silnik (wycieki oleju). Podobno cylinder przy rozrządzie się również przegrzewa i wyciera nikasil co praktycznie niemozliwia jego naprawę. Nie spotkałem się. czy da sie ten silnik w tym stanie naprawić w stopniu...
Widzę że temat trochę ruszył więc opiszę wszystko od początku. Megankę kupiłem dwa lata temu i wszystko było ok. Po po dwóch tygodniach pojawiły się sporadycznie drgania na wolnych jakby właśnie wypadanie zapłonu. Później pojawiały się coraz częściej kilka razy na minutę. Byłem pewien że to cewka bo podobno w tym silniku padają. No ale po kupnie trzeba...
No niestety ja mam się czym przejmować... Kasa... nie mam jej za bardzo. Poza tym jestem 600km od domu, z dziecmi.. jest zima itd... Właśnie przed chwilką poszedłem do Cytryny i sprawdziłem stan oleju... Hmmm... Na bagnecie ubyło ponad 11mm. Od ostatniego pomiaru zrobił 870km. https://obrazki.elektroda.pl/5340310900_... image1 Ponadto...
Witam.Jestem nowy na tej stronce, bardzo prosił bym o pomoc.Mam poloneza 1.6GSI i mam dwa małe problemy. Pierwszy to:gdy silnik jest zimny najczesciej po nocy mam problem z odpaleniem go na benzynie natomiast po przełączeniu go na gaz odpala bez problemu-wymieniłem pompe paliwa wtryski oraz regulator ciśnienia ale bez efektu. Drugi problem jest taki,...
odkręciłem dzisiaj kopułkę i ,,macałem'' zawór. problem w tym że silnik był zimny , ale wyczułem luz szarpiąc na boki , może na ciepłym byłby większy. Dodano po 4 Właśnie na wysokich mi wywalił olej kolektorem, podpiąłem go pod rębak a on musi iść przez 5-ty bieg na 20tys obr.
Mam taki problem w silniku słychać pracujące zawory. Do tego olej wydostaje się przez wydech (czarna rura) Na zimnym silniku kopci przy gwałtownym dodawaniu gazu.Po odkręceniu korka od płynu widać bąbelki powietrza. Moc jest odpowiednia i nie ma problemów z przyspieszaniem. Proszę doinformujcie i podajcie ewentualne koszty. Auto to mazda MX-3 2.8 V6...
Oleju ubywa, gdzieś litr na zmianę... ale podzielić to na 3 (wycieki, turbina i silnik) to nie jest aż tak dużo ;) hehe zresztą gdyby go dużo palił do dymek czarny by dawał. Zapłon ustawię fabrycznie (i tu już się Autodata przydała... polecam-najlepiej legalną...;)) na kołki i to musi wystarczyć bo Lukas(pompa) innej możliwości nie daje....!! A jeżeli...
Witam. Trafiła mi się Skoda Felicia. Dawno nie miałem tego modelu i mam kilka pytań w tej sprawie. Silnik generalnie pracuje równo, moc też jest ale... Po korkiem wlewu oleju była w małej ilości biała maź. W zasadzie taki "glut" wielkości złotówki. Wytarłem i po przejechaniu około 50 km jest jak narazie czysto. Wiem, że czasami takie cuda pojawiają...
Tak, jest klimatyzacja. Ale pomimo tego wszystkiego mam jeszcze jedno podejrzenie, otóż temperatura po 10-20 minutach jazdy dochodzi do 85 stopni C, stojąc na parkingu też, nie nagrzewałem wyjąc silnikiem ludziom pod oknami, muszę pojechać w inne miejsce, ale jest dziwny dla mnie objaw, mianowicie mam takie wrażenie, że rura górna pomiędzy termostatem...
Witam. Mam problem z samochodem Opel Corsa C 1.2 silnik Z12XE, 75KM, PB+LPG. 2004 rok. (Przebieg 252 tyś. km - przypuszczam, że większy). W samochodzie od kilku tygodni ubywa płynu chłodniczego, aktualnie gdzieś około 0,5-0,7L/350km. Co dotychczas sprawdziłem: *Brak wycieków, na zimnym i gorącym silniku sprawdzałem wszystkie węże, opaski, ściskałem...
Witam, kilka tygodni temu miałam przygodę ze stłuczką (centralne uderzenie). Oględziny wykazały tylko uszkodzenia zderzaka, wnętrzności podobno ok. Po kilku dniach auto zaczęło mi się grzać, okazało się, że nie ma płynu chłodniczego. Mechanik wycieku nie znalazł, uzupełnił płyn. W ciągu pierwszych 200km ubyło go do połowy zbiorniczka, od tego czasu...
Obroty po odpaleni na zimnym silniki osyluja w okolicy 1100 rpm potem w miare nabierani temp przez silnik opadaj do 700/900 rpm jesli nie faluja to ok. Maz w narazniku moze byc to plyn od spryskiwacza na tylnej szybie trzeba zdjac paltik moze rurka sie obluzowala
Otóż mam już nowy akumulator i jest prawie tak samo :-( Może z jedną różnicą, otóż dziś rano zapalił ślicznie i po 3 sekunadach zgasł. Przy powtórnym odpaleniu objawy jak wcześniej, telepawki, dławienie się, wyczuwalny brak palenia na wszystkich garach itd. Na moje oko to świece nie są bo odpalił ładnie( kiedyś było gorzej za pierwszym razem ale może...
przerywa zimnym silniku spadek zimnym silniku stuki zimnym silniku
łączyć kabel ziemia pralka mastercook instrukcja obsługa jupiter zelmer silnik
Temperatura pracy tranzystora BD136 w MDS-432 Peugeot 5008 2011: Bagażnik otwiera się przy otwieraniu drzwi