Słodki zapach wynika ze spalania płynu, białe spaliny też- uszkodzona uszczelka albo pęknięta głowica. Sprawdź węże od chłodnicy, jeśli na odpalonym silniku będą twarde i trudno będzie je zgnieść palcami to masz już potwierdzenie, że czeka Cie remont głowicy bo ma przedmuchy i robi za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Sprawdź jeszcze jak działa...
Świece żarowe? Ten ciągnik nie posiada ani żarowych, ani płomienówki. Przedmuchy odmą to najczęściej objaw zużytego silnika.
Uszczelniacz 48x62x7 CORTECO 12015555B ja taki stosuje dobry.
Jak do wymiany to cala pompa nie simering. Co nie jest też oczywiste bo może i z góry zaciąga z czego innego. Ale trop dobry i ze zgadywanek też stawiam na pompę.
pojawił się taki problem ze po postoju, auto sobie np 2 dni znika cały plyn ze zbiorniczka plynu chłodzącego nie mige zlokalizować wycieków. A czy po tych dwóch dniach wzrasta poziom oleju w misce oleju? Ja w takich przypadkach, jak nie mogę znaleźć miejsca wycieku, na zimnym silniku, podłączam do zbiornika wyrównawczego sprężone powietrze o ciśnieniu...
To gdzie ta woda szła od nagrzewnicy?
rozebrałem silnik, wymieniony tłok jest najszczelniejszy( miałem do dyspozycji kilka tłoków mikromierz i sówmiarke zegarową) dlatego to nie wina tłoka. przyczyną brania oleju jest uszkodzona prowadnica i uszczelniacz jednego zaworu. głowice odałem do naprawy ciekawe jakie będą efekty po złożeniu silnika
Jeśli mokro jest przy wężyku to weź klucz i dokręć nakrętkę ... dociśnie się i powinien wyciek ustać
Raczej jest to wina gęstnienia tego oleju w niskich temperaturach. Przez to zaraz po uruchomieniu auta wzrasta ciśnienie w układzie, zwłaszcza jak mamy niesprawny zawór na pompie olejowej. Jeśli dodatkowo nadmiernie zwiększamy obroty na zimnym silniku, to gdzieś jakaś uszczelka musi puścić.
Tylko jak wyjaśnić ubywanie płynu chłodniczego? Ja takie zagadki rozwiązuję w prosty sposób - korek na zbiorniku zastępuję korkiem z króćcem do którego podłączam powietrze pod ciśnieniem 2-2.5 bara i obserwuję gdzie się robi mokro. Na zimnym nie pracującym silniku to zaraz widać, na gorącym może to być niewidoczne, bo zaraz paruje.
Witam w moim focusie wypycha mi uszczelniacz na wale problem zaczął się dopiero gdy przyszły mrozy ,jest założony nowy uszczelniacz i to sano.dzieje się to gdy auto postoi dłużej niż 10 godz na mrozie ,bo jak jest ciepły to wszystko ok,wie ktoś może co jest grane?
Otworz maske silnika i szukaj urzadzen z napisem WEBASTO lub innych urzadzen wlaczonych w obieg ogrzewania . Moze to wyciek oleju lub plynu chlodniczego na rozgrzany kolektor wydechowy .
Wszystko rozumiem tylko sprawdzać na zimnym czy ciepłym silniku?
Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem scenica RX4 2.0 16v. Po wymianie kompletnego rozrządu i simeringów, pojawił się wyciek oleju. Mechanik zdiagnozował wyciek simering na wałku ssącym albo KZFR. Po rozebraniu sprawdził wszystko okazał się simering. Wyminił uszczelniacz na następny nowy i przestało się lać. Po złożeniu rozrządu, wymienił olej i filtry...
na 1 cylindrze 26 na drugim 28 mierzone miałem tylko na dwuch na zimnym silniku
Podaj markę samochodu, jaki ma silnik benzyna czy diesel ?
zobacz na zimnym silniku czy nie ma wycieku gdzieś.. generalnie co rano bym patrzył teraz :D .. też tak miałem co prawda nie w pasku ale w tdi.. ze długo mi ubywało płynu i nie widziałem wycieku.. aż się okazało ze przeciekał trójnik na wężu co łączy pompę wody, głowice i coś tam jeszcze.. wymieniłem.. ale jak się okazało tak czy siak było za duże ciśnienie...
Sprawdz wtryski,może zapowietrz ci się układ paliwowy jak dłużej postoi.Zobacz czy nie widać gdzieś wycieków oleju napędowego.Może ta plastikowa śruba pod filtrem paliwa(o ile jest u ciebie)do spuszczania syfu.
Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Próba ciśnieniowa jak najbardziej. Na zimnym silniku zawsze widać nawet najmniejsze wycieki, a na gorącym zaraz wysychają. Tylko ostrożnie żeby nie przesadzić z ciśnieniem, max 1.5 bara. Ja używam do tego tylko małego kompresorka do pompowania kół.
Mniejsze ciśnienie, żadna myjnia. Nie powinno przekraczać max na zimnym silniku.
Ale pompa wyciek w środku gdzieś? Bo z zewnątrz jest wszędzie sucha.
Ten silnik odpowietrza się najlepiej gdy przód auta jest trochę wyżej niż tył, na zimnym silniku, nie gorącym, włączony tylko zapłon, nie silnik, temperatura na klimatroniku na 32 stopnie, nawiew na full.
Gdzieś te 1,5 litra wcięło. Poszukaj śladów wycieku.
Sprawdź poziom oleju w skrzyni. Najlepiej z kanału, wykręć śrubę kontrolną. Sprawdź czy masz z niej jakieś wycieki.
Jakie ciśnienie powinien wytrzymać ten obwód chłodniczy?, bo chyba jedynie co pozostaje to podłączyć jakiś kompresor i pompować powietrze i wówczas może zacznie coś wyciekać. I to jest najlepsze rozwiązanie. Nie musi być kompresor, wystarczy ciśnienie z koła zapasowego podłączone do zbiornika wyrównawczego na zimnym silniku i wystarczy poobserwować...
Wyciek wykluczam. Sprawdziłem przewód zasilający i powrotny od wtryskiwaczy do zbiornika paliwa, nie ma żadnych wycieków. Na zimnym i na gorącym silniku pali od pierwszego kopa.
Witam mam problem z króćcem termostatu wymieniałem już dwukrotnie i za każdym razem przez około miesiąc jest ok a później pojawiają się wycieki a szczególnie na zimnym silniku na gorącym przestaje kapać czy jest sposób na tego typu wycieki próbowałem na sylikon dirko i nic kolanka co kupuje nie są odporne na różnice temperatur a na Radzymińskiej w sklepie...
Odpowietrzasz na ZIMNYM silniku.
jeśli nie grzeje,to termostat padł.Oczywiście uzupełnij płyn który wyciekł i sprawdz to co napisał kolega wyżej,tzn.czy wywala na ciepłym czy na zimnym silniku.
Jeśli to nie problem, najlepiej zabrać ze sobą na oględziny kogoś zaufanego, kto ma pojęcie o konkretnych usterkach w poszczególnych typach samochodów. Bez takiej wiedzy nie da się przeprowadzić fachowych oględzin. Z rzeczy absolutnie podstawowych warto zwrócić uwagę na: - ogólne oględziny stanu samochodu pod maską, sprawdzając czystość oraz ewentualne...
Kup puszkę zmywacza do hamulcy i umyj to na zimnym silniku. Potem posyp mąką ziemniaczaną jak wyschnie zmywacz. Będzie widać dokładnie skad ciecze olej.
Witam. Co to jest "teostat" może termostat? Płyn wyrzuca jak się silnik nagrzeje czy podczas pracy nawet na zimnym?
Skontroluj auto pod kątem wycieków płynu w momencie gdy silnik jest jeszcze zimny. Najpierw przy wyłączonym (zimnym) silniku, dodatkowo możesz na czas oględzin odkręcić korek na zbiorniku wyrównawczym. Później można zrobić oględziny na pracującym silniku (z zakręconym korkiem). U ciebie płyn ucieka prawdopodobnie "po kropelce" jeżeli dodatkowo płyn...
Zwykle to JEDEN wtryskiwacz powoduje cały kłopot z odpalaniem- może góra dwa.Dzieje się tak bowiem prawdopodobieństwo tego, że wszystkie cztery ( lub sześć) wtryskiwaczy zepsuje się naraz jest małe. Musisz wykonać procedurę identyfikacji który wtryskiwacz cieknie, ale do tego potrzebne jest trochę specjalnych przyrządów, jak choćby nakrętka do zaślepiania...
Ok, jutro sprawdzę. A czemu to kapie tylko po rozgrzanym silniku, a na zimnym nie.
Pacjent Astra 1.4 120KM Problemem jest to że gdy motor jest zimny ,to do momentu zagrzania ma momenty "ograniczonej mocy " Podczas gwałtowniejszego przyspieszania w okolicach 2000-2500 czuć jakby brak całkowitej mocy w samochodzie ,jakby coś go blokowało zdusiło ,tak jakby turbo nie umiało zabrać,gdy odejmie się delikatnie gazu i ponownie dociśnie ,to...
A gdy odpalasz autko w garazu (i jest zimne) top jaki jest kolor spalin wydostajacych sie z tłumika i czy jest ich duzo czy malo??
Bardzo proszę o jakies wskazówki od czego zacząć Od zlokalizowania miejsca wycieku płynu.
No niestety jest to denerwująca sprawa, bo jak go odpalę na zimnym silniku i chcę dynamicznie ruszyć, to się dławi.
U nas podobnie jest, zaraz po odpaleniu jak się ruszy to narywa przez kilkanaście sekund tak że się nie da jechać. Ale w moim przypadku wywąchałem wyciek paliwa, może wężyk sparciał(I się układ paliwa zapowietrza). Wszystko tak jak autor opisał, odpala i pracuje na jałowym wzorowo. Odpal go rano przejedź się aż przestanie szarpać, nawet żeby się nie...
Ale co sprawdzone ? Stan oleju w skrzyni czy wycieki ?
Korka niestety nie mam od kogo pożyczyć, musiałbym zakupić. Bylem dzisiaj w trasie kilkadziesiąt km, nie było żadnego wycieku, póki co... Zobaczę rano. Zaciekawiły mnie te węże, u mnie są takie same na ciepłym jak i na zimnym silniku. Rzeczywiście ten korek mógłby spowodować taki wyciek jak u mnie? W jaki sposób?
Kolego to co proponuje (at)popromienny wcale nie jest takie głupie, bo to co padają w instrukcjach obsługi (serwisowych) nie zawsze pasuje do realnych warunków w jakich urządzenie pracuje. Dam przykład: silnik zaburtowy do łodzi. Były zawsze od nowości problemy z jego odpaleniem i trochę dużo palił benzyny w stosunku do tego co podawał producent silnika....
Nie mam wycieku, olej i płyn chłodniczy czyste
Przypuszczalnie znalazłem przyczynę. O ile dobrze rozumiem, układ pracuje na ciśnieniu ok 2 barów (wyższe jest upuszczane przez korek wlewu płynu), a przy wystygnięciu robi się lekkie podciśnienie (przy jakimś tam podciśnieniu korek wpuszcza powietrze do układu). Ja mam wyciek na króćcu znajdującym się pod kolektorem dolotowym, zaraz za zbiornikiem...
(at)gakianbogumil Jak masz takie objawy to wymień sobie olej na jakiś ludzki,załóż poprawny filtr z zaworem przelewowym i napraw zawór nadmiarowy układu smarowania.Poza tym co za wyciek trzeba mieć żeby nie było ciśnienia oleju na zimnym silniku. Takiego wycieku nie sposób nie zauważyć. zgasl w trakcie jazdy i nie odpala do tej pory Nie żebym się czepiał,ale...
Witam Jak w temacie Peugeot SW 1.6 hdi z 2005 r , Samochód kupiłem od handlarza z zagranicy po dość okazyjnej cenie, nie znam żadnej jego historii. Silnik odpala za pierwszym razem, chodzi równo, nie dymi, nie dławi się, nie ma żadnych wycieków. Na zimnym silniku po przekroczeniu 2500 obr/min silnik się wyłącza i wyskakuje czerwona kontrolka (za niskie...
A ile tego płynu ubywa? Może zamontuj na którymś z wężyków trójnik i podaj ciśnienie do układu - będziesz widział jak szybko ciśnienie spada i czy gdzieś się nie wysącza spod jakiegoś połączenia? Na zimnym łatwiej sprawdzić bo na ciepłym szybko odparowuje a część takich małych upierdliwych nieszczelności ujawnia się dopiero pod ciśnieniem. Jeśli w twoim...
Jeśli go nie ma tzn że wycieka - ot co. Bywa tak że wycieka jak silnik jest zimny (coś się kurczy i robi się dziurka, miałem Vectrę w której kapała pompa wodna tylko na zimno i nie zawsze) więc obserwuj przed startem czy nie ma kałuży pod spodem.
Cinguecento 900 z gaznikiem witam podczac zapalania zimnego silnika na ssaniu mam wyciek paliwa na tloczkowym zaworze pneumatycznym tym obok pompki przyspieszenia jaki moze byc powob tego wycieku prosze o pomoc
A co w sytuacji gdy silnik chodzi na 10w, ma wymienione simmeringi, nie cieknie i nie bierze oleju? Dlaczego nie "zaryzykować", i nie wlać lepszego oleju? Po pierwsze - magiczna literka W (inter) ma tutaj drugorzędne znaczenia, chodzi o technologię produkcji tzw. bazy oleju - czyli albo mineralnej, albo syntetycznej. Różnica pomiędzy nimi jest taka,...
Na zimnym silniku odkręć korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź czy czy woda się przelewa. Najlepiej jak ktoś będzie patrzył a ty zwiększ obroty - wtedy jest to dobrze widoczne. Jeśli nie będzie strumyczka to na 99% urwany plastikowy wirnik pompy wody. Pompę kup z metalowym wirnikiem. Przy zmianie wymień też termostat na Wahlera. Jeśli strumyk będzie...
[qu ote="czarek73"]poprostu bylo malo plynu...[/quote]\ Teraz zapamietaj że nigdy nie dolewa się płynu do zbiorniczka gdy płyn jest gorący :!: :!: :idea: ,bo zawsze ci płyn wywali nawet jak jest go mało w zbiorniczku :idea: :idea: ,to układ zamknięty :!: :idea: , dolewanie po odpowietrzeniu układu możliwe jest tylko na zimnym silniku :!: :D
Mądra teoria. Spróbuję tak zrobić. Ostatnio przed nieudaną próbą odpalenia webasta auto było katowane ciągłym odpalaniem na zimnym silniku,bo tropiono wyciek paliwa z pompy wtryskowej. Aku mógł wtedy dostać po d... Odezwę się za kilka dni,dzięki za zainteresowanie.
Witam , mam pytanie dotyczące kontrolki ciśnienia oleju . Kilka dni temu przegrzałem silnik z powodu wycieku płynu chłodzącego przy kolektorze . Zostało to naprawione , lecz teraz przy włączeniu zapłonu ,nie zapala się kontrolka ciśnienia oleju , dopiero gdy silnik jest nagrzany , kontrolka świeci przy włączeniu zapłonu , czyli tak jak powinna . Moje...
W Simsonie tylko starsze silniki M52 i M53 nie miały uszczelki między karterami. Nowsze silniki M53 (z dolnym uchem mocowania silnika) stosowane np. w DUO i S50 były składane na uszczelkę. Niestety ale dziśiejsze simeringi dość luźno latają w gniazdach i jest problem z wyciekami. Jak kupujesz chińszczyznę to nic dziwnego. Wracając do tematu, w silnikach...
Jutro sprawdzę na zimnym silniku przyciskanie węży, może coś się wyjaśni Sprawdziłeś to?
Samo sprawdzenie to np badanie plynu chlodniczego, analiza spalin, sprawdzenie kompresji. To ostatnie musi byc wykonane na zimnym silniku ale reszta to raczej od reki na szybkosci.
Witam Czytałem sporo na oba tematy i wiem że to popularne usterki w tych samochodach, ale nie znalazłem informacji których szukam. Mam nadzieję, że mi pomożecie. Samochód kupiłem niedawno, w pewnym momencie zauważyłem, że w pompie wtryskowej wilgotna jest dolna sekcja i wąż pod spodem. Przetarłem i co jakiś czas zaglądałem, żeby sprawdzić jak to wygląda....
Witam Wszystkich. Mam następujący problem. Z niewyjaśnionych przyczyn znika mi płyn chłodniczy w moim Renault Clio. Sprawdziłem całą instalację, wszystkie węże oraz chłodnicę. Umyłem cały silnik aby łatwiej było zaobserwować gdzie może być wyciek i nigdzie nie widać. Szukałem przy zimnym jak i rozgrzanym silniku, przy zgaszonym i przy włączonym (na...
ok wymiana będzie prosta a co do przerywania auta na zimnym silniku ?
Sprawdź zawór wysokiego ciśnienia (zabrudzony lub uszczelki mają defekt) Przelewy za duży wyciek na przelewie na którymś wtryskiwaczu
Witam. Proszę o porady co może być przyczyną wyrzucania płynu wspomagania układu kierowniczego przez korek wlewowy na zimnym silniku. Podczas dnia gdy silnik jest nagrzany wyciek zanika. Pojazd to Voyager 97 rok turbo diesel. Dziękuję i pozdrawiam Michał.
Zarówno komputer jak i tankowanie pokazują że spalanie jest ogromne, czasami na zimnym silniku wyskakuje mi check, po sprawdzeniu "błąd autoadaptacji składu mieszanki". Wycieki paliwa wykluczam.
pompka ręczna założona już wcześniej. rozrząd i pompa wtryskowa sprawdzane w warsztacie specjalizującym się w naprawie VW lt i creftera. sprężanie jeszcze nie sprawdzane. auto zakupione we wrześniu i jak twierdził poprzedni właściciel, pompa wtryskowa była regenerowana (żadnych wycieków nie widać)
tez obstawiam na zle odpowietrzony układ. musisz na zimnym silniku nabic cisnienia, potem trzymasz pedał hamulca i włączasz silnik. poczytaj o odpowietrzaniu układu ABS
Przyczyną może być zamulona chłodnica , zobacz na rozgrzanym silniku czy jest na całej objętości ciepła chłodnica . Gdyby była to uszczelka płyn wyrzucało by też na zimnym silniku .
Sprawdź drożność kanałów, przeczyść układ chłodzenia dokładnie odpowietrz. Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Jak pali Ci na zimnym silniku, wtedy wykluczysz walnięcie uszczelki pod głowicą.
W korku są dwa zaworki. Jeden ciśnieniowy - jego zadaniem jest upuszczać powietrze lub płyn (jeżeli do niego dosięgnie) na zewnątrz w przypadku nadmiernego wzrostu ciśnienia w układzie (aby węży nie porozrywało). Drugi podciśnieniowy - jego zadaniem jest zrównanie z ciśnieniem atmosferycznym, podciśnienia jakie się wytwarza w układzie podczas stygnięcia...
Zatem pytanie, czy uszczelka pod głowica odpowiednia do modelu silnika i oczywiście, czy poprawnie zamontowana. Gratuluję sukcesu, ale brakuje mi logiki w tym działaniu. Skoro pompy nieszczelne to niby dlaczego powstał wyciek oleju?
To nie uszczelka głowicy. Tak tylko ze ja praktycznie wszytko juz ruszylem w tym aucie procz silnika zeby to ustalic, zostal tylko ten wyciek ktory zauwazylem (mokry odcinek gdzie glowica osiada) i ukl wydechowy
robiłem takiego t4 miał zaciety zawór w pompie olejowej na zimnym silniku miał 8 barów cisnienia oleju
Witam, po odpaleniu zimnego silnika dochodzi do rozerwania filtra oleju i wycieku oleju. Zdarzyło się to już trzeci raz z kolei. Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny tej awarii.
Wycieka spływa na kolektor wydechowy i czuć w całym samochodzie. Innym objawem jest dużo dymu po odpaleniu zimnego auta np po nocy. Tym co wycieka na kolektor to mniej bym się przejmował niż tym co cieknie do jego środka i jesy zasysany przez silnik. Do sprawdzenia turbina czy nie ma luzu i nie puszcza oleju. W tym celu trzeba wyjąć rurę miedzy filtrem...
Wyjaśnienie w sprawie uszczelki pod głowicą : Fiat Uno 45 1994 r . Objawy : przy zapalaniu zimnego silnika praca na trzech cylindrach , po przegazowaniu i jako tako zagrzaniu silnika usterka ustępuje , oczywiście kable kopułka ,przewody ,żadnej zmiany .Po dokładnym oglądnięciu bloku silnika widoczny wyciek spod uszczelki na zewnątrz ,i dopiero przebłysk...
Od dolotu ? przypuszczam że puszczało ci z pod pokrywy zaworów przy kolektorze dolotowym , tak ? . U mnie wyciska olej z pod kolektora ssącego napewno nie puszcza z pod pokrywy , olej przy wtryskach się zgadza . Wszystko jak na razie wskazuje na zużyte pierścienie jednak zastanawia mnie to ze auto zachowuje się normalnie nie ma żadnych objawów . Słyszałem...
Witam, moderator odblokował temat na moją prośbę :) Błędy: - P2562 - Sygnał kopiowania położenia turbo - niedostateczne doładowanie (zadane ~2200, zmierzone ~1850) temp silnika 74*C - P2565 - Sygnał kopiowania położenia turbo - zbyt wysokie napięcie (Zasilanie 1 - 4.99V, Zasilanie 2 - 5.00V) -- wydaje mi się że to poprawne napięcie No i błędzik od świec...
Witam ponownie, silnik jak każdy inny także poradzicie sobie. Z opisu tego co nastąpiło wydaje mi się, że na pewno coś strzeliło bo skąd olej pojawił się w zbiorniczku wyrównawczym, metaliczne stukanie zsynchronizowane z obrotami, w końcu wyciek płynu i dymienie? można by sprawdzić chłodnice oleju tylko (nie jestem pewny czy ten silnik to ma)to by tłumaczyło...
Witam Toyota Avensis T25 2.0 d4d 116 KM 2004r Mój problem pojawił się nie dawno. Zauważyłem że zaczął się dosyć często załączać wentylator. Objaw jest taki na ciepłym silniku dolałem płynu na max na drugi dzień na zimnym płynu było pomiędzy minimum a maksimum po rozgrzaniu silnika poziom podniósł się na maksa. Po jakiś dwóch tygodniach po nagrzaniu...
Przez uszczelniacze zaworowe nie brałby Ci tyle oleju, poza tym, pokopciłby na zimnym silniku do zagrzania. Najbardziej miarodajnym będzie pomiar kompresji moim zdaniem, skoro twierdzisz, że nie ma żadnych wycieków... Nic nie lej, "nie zaleczaj".
To nie jest własnie zapach spalin tylko benzyny zastanawiałam się czy to nie wężyki ...? Pozdrawiam Dodano po 3 Tak jakby ten zapach wydobywał się z wentylatorów . Może to być kwestia wycieku paliwa z wężyków ?
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
Witam w moim aucie jak jest zimny to po odpaleniu silnik nie równo pracuje Świece były wymieniane całkiem nie dawno. Po wykręceniu świec dwie środkowe są zalane olejem czy to może być przyczyna? Delikatnie widać wyciek oleju z pod pokrywy zaworów. Jak silnik jest rozgrzany to pracuje normalnie.Fiat seicento 899 99rok
SQ24 też nie miały takiej możliwości dopiero po zmianie na SQ24MY07 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Miałem kiedyś Kadetta z pierwsza generacją, odpalał i jeździł tylko i wyłącznie na gazie bo zbiornik paliwa był przegniły a mechaniczna pompka paliwa na silniku rozwalona. Jedynie musiałem porobić wycieki w układzie chłodzenia bo jak...
a co do wycieku oleju to padła uszczelka pokrywy zaworów i uszczelniacz tłoka czy cos takiego.:|
Hmmm... jeżeli mixer to ten element zamontowany powyżej silniczka krokowego w mojej astrze do którego dochodzą węże gazowe to jest tam jakis wyciek. Ale czy to może być powodem problemów w odpalaniu zimnego silnika na benzynie?
Przedewszystkim sprawdź czy nic nie wycieka z niego czy na zimnym silniku zapala przy niskiej temperaturze (o tej porze roku to łatwe) Potem przejedź się nim czy nie ściąga go na bok. Następnie szukaj rdzy i ognisk korozji. Marka to nie wszystko liczy się stan techniczny
Witam wszystkich. Ostatnio miałem problem z wyciekiem płynu chłodniczego. Okazało się, że był uszkodzony przewód stalowy wychodzący z bloku do nagrzewnicy. Po naprawie okazuje się, że po włączeniu zimnego silnika pokazuje temperaturę około 90 °C ,wariuje wskaźnik poziomu paliwa oraz wentylatory silnika startują razem z uruchomieniem silnika. Czy któryś...
Podobny objaw miałem jakiś czas temu przy Vectrze B 2001 2.0 dti. Sparciały przewód powrotu paliwa i delikatnie leciało. I też kręcił jak by chciał, a nie mógł. To jeśli chodzi o ciężkie odpalanie. Jeśli chodzi o wyciek płynu chłodzącego to sprawdził bym kruciec (ten przy silniku bodajże po prawej stronie) czy nie jest pęknięty
Przyczyną jest chyba pompa paliwa lub jakaś nieszczelność w układzie zasilającym. Kiedy jest ok.polowa paliwa w zbiorniku wszystko jest OK. Natomiast przy małej ilości paliwa, wygląda na to jakby paliwo się cofało i potem pompa musi dłużej pracować aby zasilić układ. Dodano po 1 aaa i jak uchylę okno to lekko waniajet benzynka, ale śladów wycieku nie...
U mnie w FSO i w Poldku płyn przegryzł zaślepki w bloku i płyn traciłem w większości w czasie jazdy. Ja jak nie mogę zlokalizować wycieku, a wykluczona jest uszczelka pod głowicą, to na zimnym silniku (bo można wszędzie zajrzeć bez poparzenia się), zapinam do układu sprężone powietrze pod ciśnieniem do 2 barów i obserwuję gdzie się zacznie pocić. A...
"Panie" jak korba bokiem nie wyszla, to sie sklyji na zimny spaw i bedzie latoc" xD
Wrzuć zdjęcia jak wygląda korek wlewu oleju, gdy silnik jest zimny jak i ciepły.
ja świece, olej, filtry mam nowe i płyny inne tez a przewody zapłonowe wydają sie nowe i mechanik twierdzi ze nie trzeba wymieniac. ale jakby była walnięta to by były lekkie wycieki i na ziemi by krople były no nie?
sprawdz przewody paliwowe . czy nie masz wycieku paliwa . lub jest tez opcja ze przewód jest nizbyt szczelny miedzy zbiornikiem a pompką.
Witam, Posiadam Forda Fiestę z 1993 roku, 1,3 benzyna. Mój problem polega na wycieku oleju spod głowicy. Objawy: wyciek płynu spod uszczelki głowicy, nie trzyma obrotów na zimnym silniku (trzeba dodać trochę gazu), spaliny czyste - nie kopci na biało, miernik oleju ok - jest w normie, temperatura silnika jest w normie, olej też specjalnie szybko nie...
Witam forumowiczów! Mam mały problem z moim autem otóż od niedawna zaczęły ubywać mi płyny (płyn chłodniczy, hamulcowy i olej z silnika) Szukałem wycieków ale nic nie znalazłem wymieniałem też niedawno klocki hamulcowe cylinderki są ok wycieku z chłodnicy i na wszystkich wężykach też nie ma. Oleju też mi nie przepala kiedys były wymieniane uszczelki...
Skoro bierze jak już kolega wyżej napisał nic dobrego. U mnie zakończyło się to wymianą pierścieni oraz uszczelniaczy no ale niestety aby to zrobić należy rozłożyć praktycznie cały silnik. A jako uzasadnienie faktu iż z wydechu wydostaje się niebieski dym na zimnym silniku. Pierścienie olejowe po nagrzaniu rozszerzają się i wtedy dostatecznie uszczelniają...
Ja wycieków szukam inaczej. Warunek taki że korek musi być sprawny tzn utrzymuje ciśnienie w układzie. Rozgrzewam silnik od całkowicie zimnego do temp około 50st. Ciśnienie już się zrobi a w miejscu wycieku płyn nie zdąży odparować. Jeśli nadal nic nie widać to niestety trzeba rozgrzewać dalej i jednocześnie obserwować.
wyciek oleju zimnym silniku przerywa zimnym silniku spadek zimnym silniku
edacs tetra ssać gaźnik skuter rozładowywanie baterii laptop
moduł komfort termet oferty pracy
Potencjometr balansu nie działa we wzmacniaczu Nierówne kanały wzmacniacza i brak reakcji potencjometru