korek sprawdzony?
Wymień po prostu to co masz uszkodzone, zbiorniczek lub rurkę. To ma być szczelnie zamknięty układ i dopiero jak przekroczy te 1.5 bara to ma korkiem popuścić.
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
Moze go trza dobrze odpowietrzyc wpierw.Pomocne przy zalewaniu plynem moze byc odkrecenie czujnika temperatury w glowicy termostatu- lac plyn az zacznie wyciekac otworem po czujniku , dodatkowo gniesc dolny waz chlodnicy .Oczywiscie przy tym ogrzewanie otwarte na max (jest zaworek na nagrzewnicy).
zmieniłem korek i jest ok wiec chyba temat uważam za zamknięty
egr i tak niema nic do gotowania się, tak samo sondy lambda, niema się co nad głupotami tu rozwodzić jak się go tuje to: albo się nie włącza wentylator bo czujnik/bezpiecznik/przekaźnik/wentylato... uszkodzony albo UPG się kończy albo zapowietrzony układ chłodzenia albo termostat uszkodzony albo pompa wody rozleciana (bardzo rzadki przypadek) ja już pisałem...
Uszczelnij wyciek płynu, odkręć korek zbiornika wyrównawczego, odpal na biegu jałowym i obserwuj, jeżeli na postoju gotuje wodę to problem będzie z pompą wody, jeżeli wirnik jest plastikowy to pod wpływem temperatury i oporu wody będzie stał w miejscu , to dość częsty przypadek tanie pompy wody. Jeżeli na postoju z odkręconym korkiem węże od chłodnicy...
wentylatory włączają się na maxa dopiero 3/4 skal Ile ma wtedy stopni? Ogrzewanie działa? A z pod korka poci sie płyn. Wymień korek.
Korek zbiornika płynu wymieniałem i dalej to samo, czy masz na myśli inny korek?
O nie zlikwidowanym wycieku nie wspominając.
tym razem płyn wycieka przez korek zbiornika W pierwszej kolejności zmień tytuł postu; AUDI A6 C5 - podciśnienie w zbiorniku wspomagania kierownicy powoduje wyciek Bo na 100% PODCIŚNIENIE nie wysysa płynu przez korek na zewnątrz ;-)
Pewny jesteś że z góry na chłodnicy a nie w okolicach pompy wody??
Niwprawda. nie w tym układzie Fakt - nie ma tutaj przepływu, płyn jest zasysany do chłodnicy przy jego schładzaniu się, a nadmiar przy gorącym silniku. Jeśli stan płynu w zbiorniczku pozostaje ten sam, pozostaje sprawdzić drożność przewodu zbiorniczek-chłodnica, uzupełnić płyn - najpierw pod korek w chłodnicy , później w zbiorniczku i dobrze odpowietrzyć...
Tylko skoro wymieniłeś pompe i było dobrze przez 2000 km :!: , czyli grzało normalnie to po co odkręcałeś korek i chciałeś dolać płynu :?: :idea:
Z opisu może być uszczelka pod głowicą,a co do kosztów to zależy od przebiegu, ale jeśli chcesz to zrobić konkretnie to 2000,00 zł może nie starczyć.
Z pod wtryskiwaczy wyciek chyba paliwo,dostają się też spaliny do układu chłodzenia i ubywa płynu chłodniczego. Możliwe że ten wyciek to również płyn chłodniczy bo jak zluzuje korek od płynu chlapanie jest zdecydowanie mniejsze, no i kopci okropnie co to może oznaczać?
I czy to normalne ze ucieka tamtedy plyn? Jeśli jest nieszczelne, to musi uciekać. Wyciek powinien być widoczny, jeśli tamtędy ucieka to wkręć ten korek na taśmę teflonową, tylko z umiarem żeby nie pękła nakrętka. Zobacz czy w oleju nie masz płynu.
widocznie stary korek "przepuszczał" i stąd były braki płynu Z całym szacunkiem dla kolegi. Przy sprawnym układzie chłodzącym można jeździć praktycznie bez korka . Ale z Twojego wpisu wynika że płyn chłodniczy wycieka właśnie PRZEZ korek.
Proponuje wymianę korka w zbiorniku wyrównawczym.
Z tego co widzę na zdjęciu to wycieka Ci płyn poprzez brok("korek" "zaślepka" otworu technologicznego w bloku silnika). Jeżeli uważasz że jesteś odpowiednio zdolny sam naprawić to możesz to zrobić sam. Po prostu wybijasz stary i wbijasz nowy koszt jest niewielki. Naprawa u mechanika może być dużo większa. Ewentualnie możesz dokładnie oczyścić w około...
Witam wszystkich. Mam taki problem a raczej zagadkę. Jakiś czas temu miałem wyciek płynu wspomagania kierownicy przez odpowietrznik korka zbiorniczka. Wymieniłem kompletny zbiorniczek na nowy firmy maxgear , przepłukałem układ i zalałem nowym oryginalnym płynem. Miesiąc było ok aż do dziś. Znowu korek zbiorniczka był mokry od płynu. Sprawdzałem nigdzie...
Z tego co piszesz to musialo by bydz wszystko zepsute :) Ile zrobiles od kupna km ?? Sprawdzony jest obieg , termostat , nowy korek , czujnik wentylatora , leci cieple powietrze w srodku ??
Trochę tego jest. Kilka z nich to: Wydmuchana uszczelka-uszczelki, pęknięta głowica, zapieczone popękane pierścionki, czyli przedmuchy, spadek mocy, wycieki oleju, płynu, przepalony olej. Zdejm korek wlewu oleju i zapal silnik zobacz jak z dymieniem z odmy.
W 307 nie trzeba wyjmować deski. Ściągasz plastik przy nogach kierowcy i wymieniasz oringi. Jest pełno filmów na jutubie, wprawdzie nie po polsku, ale co widzisz to widzisz. Korek chłodnicy nie ma nic do wycieku z okolic nagrzewnicy.
Chyba miałeś kolego na myśli, że od sprężarki odłącza się płyn a nie od osuszacza? Ale wtedy trzeba by chyba zapewnić jakieś inne chłodzenie, a pozatym jeśli dobrze zobaczyłem to u mnie jest tylko jedno przyłącze płynu do głowicy, albo wogóle gdzieś od silnika idzie, bo nie ma więcej przewodów z płynem. Póki co założyłem nowy korek i wycieku płynu nie...
Tak, może to być problem w samym układzie chłodzenia. Jednak najpierw test CO2, tylko to da pewność że nie ma przedmuchów. Potem szukanie przyczyn w układzie chłodzenia. To że nagrzewnica oddaje ciepło szybko to raczej norma (chyb że Twój "z natury" ma tendencję do niedogrzewania kabiny). Węże twardnieją jak silnik się nagrzeje i robi się ciśnienie...
Wisko nie ma czujnika. Na 99% będzie uszkodzony korek.
Witam, Od kilku dni jestem posiadaczem Astry H 2.0 16V. Na początku zauważyłem, że mam mało płynu chłodzącego, więc go uzupełniłem. Potem po przejechaniu około 30 km otworzyłem maske a tam paruje (wycieka) płyn przez odpowietrznik, obok korka (wlewu płynu). W zbiorniczku poziom płynu na full. Pojechał z tym do mechanika otwiera maskę i ... Uuu uszczelka...
"Masla ani budyniu" nie ma pod żadnym z korków. Bo to się robi jak płyn dostaje się do oleju ...
Jak dolałeś na 10000km 0,75L oleju to zapomnij o problemie ze zużyciem oleju,zobacz do norm zużycia to całkiem normalne.Masz problem tylko z wyciekiem płynu.
1. Sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego : - Obserwuj, czy poziom płynu chłodzącego nie spada. Jeśli tak, może to wskazywać na wyciek zewnętrzny lub parowanie przez układ odpowietrzania. 2. Test ciśnieniowy układu chłodzenia : - Przeprowadź test ciśnieniowy, aby sprawdzić szczelność układu chłodzenia. Sprawdź wszystkie węże, połączenia i chłodnicę...
Uszkodzony korek. Za duże ciśnienie w układzie (skutek innej usterki).
Wymień na początek korek od zbiornika.
Nie ma magicznych, jedynie szukanie kożuchów, takiej jakby pianki która się tworzy w miejscu bardzo małego wycieku, lub stosowanie pompki podłączanej zamiast korka i pompowanie w układ powietrza tak aby płyn sam nam powiedział gdzie wychodzi. Zaraz będą mówić o głowicy, ale poczekaj sprawdź wszystko inne, uszczelkę zawsze zdążysz wymienić.
Tak jak poprzednik pisał - gorąca woda, głowica na swoim miejscu i nabić ciśnienie powietrzem - oczywiście poprzez przerobiony korek od chłodnicy.
No a gdzie te krocce się znajdują, gdzie ich szukać? I korek wymieniałem na nowy to płyn ubywa jeszcze bardziej jak jest ten korek z dziura. A wyciek z pompy wody jakoś da się zobaczyc?
Co kilka tysięcy km. muszę dolać około 0,5 l. płynu do chłodnicy, jak odkręcam korek to duże ciśnienie wychodzi z układu, wycieków nie zauważyłem. Kupię test na sprawdzenie spalin. Czy jeśli nie wykaże spalin to i tak może być głowica? Co może powodować znikanie płynu skoro wycieku nie widać?
Witam! Posiadam w/w VW golfa i mam z nim duży problem jeśli chodzi o chłodzenie silnika. Pojazd został zakupiony w marcu tego roku. Na początku zauważyłem że ubywa płynu chłodniczego podczas jazdy. Okazało się, że wyrzuca płyn dolnym przewodem chłodnicy. Poprawiłem opaskę, przestało ciec natomiast zaczęło się robić bardzo duże ciśnienie w przewodach...
Lepiej na zimnym, możesz sprawdzić czy jest dobrze odpowietrzony układ... 1. nalać płynu na maximum 2. odpalić silnik 3. kręcić kierownicą w lewo i prawo na maxa minimum 10 razy 4. jeśli nie ma żadnych bąbelków w zbiorniczku zgasić auto 5 poziom płynu w połowie między min a max jest ok, zakręcić korek. Szerokości.
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
Narazie kup nowy korek.
Pewnie że warto, przynajmniej się przekonasz jak wygląda chłodnica. Z opisu na to wygląda skoro nie ma innych wycieków.
po postoju po 2 godz. jest jeszcze ciśnienie w zbiorniczku czyli wygląda na to że układ jest chyba szczelny Nie mam żadnej skali porównawczej w szybkości stygnięcia silnika w samochodzie ciężarowym, ale mnie się wydaje, że po takim czasie i przy takiej temperaturze otoczenia silnik powinien być raczej zimny i w zbiorniku nie powinno być żadnego ciśnienia...
Tylko jak wyjaśnić ubywanie płynu chłodniczego? Ja takie zagadki rozwiązuję w prosty sposób - korek na zbiorniku zastępuję korkiem z króćcem do którego podłączam powietrze pod ciśnieniem 2-2.5 bara i obserwuję gdzie się robi mokro. Na zimnym nie pracującym silniku to zaraz widać, na gorącym może to być niewidoczne, bo zaraz paruje.
Problem dotyczy wycieku płynu chłodniczego z matiza . Zaczęło się od tego ze wyciekał lekko płyn więc uszczelniłem korek .Było dobrze do czasu . Potem przestał mi grzać więc wymieniałem Termostat. Wymieniłem potem zbiornik wyrównawczy bo stwierdziłem ze gwint był zjechany ;p .A teraz wycieka mi płyn bo robi się takie ciśnienie ze płyn podchodzi pod...
Nie wiem co to za autko, ale jeśli masz nieszczelny korek od chłodnicy może parować przez korek, szczególnie jak dużo jeździsz.
Dziękuję za opis błędów. Co do ilości płynu, to zbiorniczek jest prawie pełny. Po uruchomieniu silnika owy płyn wycieka spod korka wlewu. A czy wiesz może gdzie można oddać do naprawy, sprawdzenia Ten cały Sterownik z wybierakiem PowerPack ??
Sprawdź króciec wody który jest przykręcony do głowicy od strony skrzyni - często pękają i leci spod nich płyn,
Po wymianie sprzęgła i po wymianie pompy układ odpowietrzony, jazda próbna także bez zarzutu. Na pierwszy rzut oka nie widać wycieku płynu. Tym bardziej po odpowietrzeniu, płyn był dolany pod korek.
kurcze ale same problemy juz sam nie wiem jutro rozbiorę to egr a teraz zauważyłem ze w ciągu 170km wciągną cały pojemnik płynu chlodzacego Nie rozbieraj na pałę auta bo nic ci to nie da. Narobisz się a niektóre rzeczy są jednorazowe tak jak cybanty np. Obejrzyj lepiej układ chłodzenia pod kątem wycieku płynu. Sprawdź czy olej jet czysty czy nie zmienił...
Witam mam problem mam problem z moim polo 1998 1.4 benzyna silnik AKV od niedawna zaczął ubywać płyn chłodniczy. Zauważyłem wyciek płynu zdjęcie w załączniku. Pod korkiem wlewu biały osad. Przez wyciek płynu samochód nie chce palić gdyż zalewa czujnik poniżej wycieku. Proszę o jak najszybszą pomoc.
Zwykle są to układy zamknięte bez możliwości serwisowania niestety. Płyn na 100% jest, wycieku z pompy nie zauważyłem. Jest tylko jakiś korek do spuszenia płynu, ale narazie tego nie ruszam, zobaczę co mi z xkomu odpiszą. Ale raczej odrzucą reklamację, bo gwarancja byla do marca tego roku, chociaż reklamowałem raz już ten produkt. Może się uda. Do...
Byłem u mechanika podniósł auto i widać z prawej stronie po belce jest wysiłek płynu, sprawdził węże itd. i ok ale źródła wycieku nadal nie znalazł. Założył korek zbuorniczka z innej Bory na 3tys obrotów przez godzinę nie było żadnego wycieku. Drugi mechanik powiedział ze jeśli jest wyciek to uszczelka jest ok bo płyn ucieka. Co prawda wymieniłem korek...
Witam proszę o potwierdzenie mojej teorii o uwalonej uszczelce pod głowicą a mianowicie od dłuższego czasu zmagam się z wyciekiem płynu z pod korka przy jeździe powyżej 2 tyś obrotów. Na dzień dzisiejszy wymieniłem termostat, czujnik G62 i korek a płyn dalej ucieka. Tylko że z nowy termostat który założyłem nie otwiera się pomimo temperatury 92,7 na...
Witam . Pomóżcie mi bo na święta mam jechać a dziś zauważyłem że mi kapie i wycieka tym zaworem na rysunku co zakreśliłem płyn do chłodnicy a jak odkręcę korek to słychać jak wychodzi powietrze i przestaje kapać co robić ?:(
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
zatrzymuję się i gaszę silnik spod maski kopci jak diabli i cały płyn wycieka ze zbiornika wyrównawczego wprost pod samochód. No więc korek ci ni etrzyma widocznie ciśninia.
Biały nalot to nie wyciek to osad wyczyścić i sprawdzić czy cieknie i jeśli jest wyciek dopiero wymieniać. Jak wygląda korek od wlewu płynu chłodniczego przy zbiorniczku?
którędy Ci on wycieka? z pod korka czy jak?
Za wcześnie się zaczynasz przejmować tą kroplą. Jeśli nie musiałeś jeszcze dolewać po 50-100 mililitrów raz w miesiącu to daj sobie spokój przy tak małym przebiegu. Dla G002000 zamiennikiem jest Febi 6162. Nie wlewamy żadnych kolorowych płynów hydraulicznych o innej barwie niż korek zbiorniczka, wyjątek z płynem DOT, tu korki są czarne. Nawet zmieszanie...
Witam. Jestem po wymianie maglownicy od Peugeot 407 z powodu ubytku płynu. Po tygodniu użytkowania zauważyłem, że wydęło korek od zbiornika płynu. Wytworzyło się chyba jakieś ciśnienie, które spowodowało ponowny wyciek płynu i konieczna jest ponowna wymiana maglownicy. Czy może ktoś ma pomysł czym to jest spowodowane?
Jak odłączy przewod, to nie będzie ciśnienia i efekt nie nastąpi. Niech tak zrobi, jednak trzeba dbać aby ciągle sprężarka się włączała i była obciążona ciśnieniem. Do korka manometr, dość dokładny i pomiar ciśnienia, po 20 minutach na wolnych obrotach powinno być już widać efekty.
Uszkodzenie parownika w stopniu w którym będzie puszczał gaz do wody jest praktycznie niemożliwe. Proponuję obejrzeć dokładnie czy nie ma wycieków - najczęściej w miejscach trójników gazowych albo przy mieszalniku. Sprawdź jeszcze jedną rzecz - czy po ostygnięciu silnika i odkręceniu korka płynu chłodniczego jest w układzie podwyższone ciśnienie. Jeśli...
Witam od dłuższego czasu walczę z używającym płynem z układu chłodzenia płyn ubywa zwłaszcza na dużych trasach typu 1000 plus potrafi nawet ubyć ponad 2litry płynu ! Ponadto auto potrafi nic nie piszczeć ani nic dopiero na 2 dzień przy odpaleniu informuje że ma mało płynu test na zimnym na ciepłym szukanie wycieku nic na uszczelkę też był robiony test...
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
O innych ciśnieniach piszemy, ja o tym w układzie chłodzenia którego pilnuje korek i możliwej z tego rudzie przy przepustnicy, Ty o ciśnieniu sprężania w cylindrach i oleju tu i tam. Wiem że nagrzewnica cieknie czuć w kabinie i brudzi szyby i to do roboty w lecie. Zaczęło ciec i czuć po odkamienianiu, czy przed ? Ja to odkamienianie robiłem octem, 2L...
Witam, Mam kłopot z utratą płynu chłodniczego w B8 2.0 TDI (150 KM). Na odcinku 20 km potrafi mi wylecieć blisko 1 l płynu, jeśli mocniej "pocisnę", przy delikatniejszej jeździe nie wycieka nic. Jeden serwis już się poddał, stwierdził, że nie wie, co jest przyczyną. Co udało mi się ustalić, to na 99% płyn wylatuje przez korek w zbiorniczku wyrównawczym...
Witam. Mam problem z Audi A3 1.9tdi 90km 2000r. Na początku zaczęło mi strasznie pompować węże od układu chłodniczego. Jakoś pół roku temu. Powód korek zbiorniczka. 3 miesiące temu znowu się zaczęło. Wymiana króćca bo tryskało. Dalej węże są mocno twarde. Wymieniony termostat. Wymieniony kompletny rozrząd z pompą. Wycieku nie widać. Węże napompowane....
Szyby nie paruja. A przy wymianie termostatu poszło to tylko z tego plastiku ale od razu po wymianie jak byl płyn wlewany to weszły 4 l. Nie wiem czy tak powinno być. Zdecydowanie za dużo, sprawdź jeszcze czy nie masz masła pod korkami oleju lub w płynu chłodniczego ale jeśli nie widać wycieków pod maską to zdecydowałbym się na Twoim miejscu na test...
Tez mi sie tak wydaje, troche mnie to niepokoiło, ale dam juz sobie spokoj z ta temperatura... Tylko ze mam wyciek płynu chłodniczego i po kazdej podrozy musze go uzupełniac... Płyn prawdopodobnie wycieka korkiem... gdy woda osiga temp 95 st juz prawie sie gotuje i wywala ja korkiem od zbiornika na wode. korek jest mocno dokrecony ale prawdopodobnie...
Przecież napisał, że płyn mu się pojawia po odkręceniu korka więc o jakim wycieku z nagrzewnicy mowa?
3km to mały odcinek, może się wilgoć zbierać w okolicy korka i będzie takie masło. Żadnych "łatek" w płynie na wycieki nie lać. Zrobi to tylko syf w układzie. Trzeba było zalać sam płyn odpalić i szukać wycieków. Dopiero jak by było całkiem sucho można podejrzewać że płyn gdzieś indziej ginie.
Nie wiem jak to jest w polonezach caro, atu czy plus, ale nie rozumiem to jak może cieknąć korek ze zbiornika wyrównawczego. Kolego gimak Polonez 1.4 silnik Rover jak i Polonezy na wtryskach miały układ zamkniety już. Chłodnice bez korka wlewu i zbiorniczki wyrównawcze zakręcone na amen. Co do korka podmień na nowy koszt parę zł i obserwuj co się dzieje...
Może jak się nagrzeje wali do zbiornika, stygnie i nie zasysa z powrotem. Jak masz za dużo płynu w zbiorniczku wymień korek i bd git. Swoją drogą podmień korek na próbę jeśli wycieków nie widzisz. Pozdrawiam
Prawdopodobnie problem tkwi w uszczelce pod głowicą, bo wyciągnąłem termostat niby temperaturę trzyma, ale ubywa płynu, a wycieku nie ma i górna rura "napompowana" jak odkręcę korek od zbiorniczka to furknie powietrzem i rura już taka nie jest "napompowana".
Przypomniało mi się jeszcze , może komuś to pomoże: kierowca dolewał płynu bo co chwila zgłaszał niski poziom a nie zwrócił uwagi na to, że oring w korku mu się zsunął w głąb korka i wyrzucało płyn przez niego. Taka głupota a kierowca nie zauważył zacieków koło korka.
Przyczyną wycieku był wspomniany wcześniej korek/brok w bloku silnika, który kosztuje chyba 5 zł. Pozdrawiam i dziękuję za wszelakie próby diagnozy.
Hamulcową powiadasz? A ślady wycieku skąd są, i jesteś pewien, że to cieknie płyn hamulcowy a nie brak jakiegoś korka w ścianie grodziowej?
Jeśli temperatura dojdzie do takiego poziomu że zaczyna migać kontrolka to wskaźnik wędruje do końca skali. Autor tematu nic o tym nie pisze. Drugą możliwością migania kontrolki jest zbyt niski poziom płynu w zbiorniczku, czyli jest po prostu wyciek. To że wyrzuciło płyn po odkręceniu korka jest normalne i nikt normalny kto chociaż raz zajrzał do instrukcji...
Kup nowy korek i będzie po sprawie.
Siema. Mam problem z moim samochodem. Otoz jest to Opel Vectra B. 2.0 16v. No wiec generalnie taka sytuacja. Dzisiaj rano wymienialem przewody od wspomagania kierownicy. No i generalnie wszystko pieknie, pojechalem sobie jakies 20 km . Zgasilem auto. Wysiadlem i widze ze leje sie cos na ziemie. Szybko zdiagnozowalem ze to płyn chlodniczy wycieka przez...
Na początek wymień korek zbiorniczka.
niestety czasami panda wylewa płyn, mimo normalnej eksploatacji. znane są mi przypadki kiedy po dłuższej trasie płyn po prostu się zagotował i uciekał przez korek. Instalacja była dobrze odpowietrzona a i płyn spełniał wszystkie normy
Witam. Proszę o porady co może być przyczyną wyrzucania płynu wspomagania układu kierowniczego przez korek wlewowy na zimnym silniku. Podczas dnia gdy silnik jest nagrzany wyciek zanika. Pojazd to Voyager 97 rok turbo diesel. Dziękuję i pozdrawiam Michał.
napewno jest gdzieś niewielki wyciek na rozgrzanym pewnie nie zobaczysz bo zdąży wyparować więc kiedy jest zimny odkręć korek i zakręć go spowrotem (chodzi o to żeby po nagrzaniu wzrosło ciśnienie w układzie - warunek to sprawny korek) . Potem zapal silnik i podgrzej go do 60-70st. jeśli gdzieś na wężach puszcza po kilku minutach powinno się zrobić...
Problem masz z alternatorem lub przewodami do alternatora.Przy braku płynu świeci tylko ręcznego.Odkręć korek płynu hamulcowego i podnieś do góry ,powinna się zapalić kontrolka tylko ręcznego.Spuść ręczny, odpal i cieki przewód odkręć i dołącz do masy,objawy powinny być takie jakie u ciebie występują.
W korku zbiorniczka wyrównawczego są dwa zaworki i trzeba sprawdzić czy one działają. Po to by sprawdzić skąd jest wyciek nie trzeba zalewać przegotowanej wody.Wapń nie zdąży się odłożyć w układzie chłodzenia.
Sprawdź czy nie masz masła pod korkiem wlewu oleju jak nie masz to poszukaj wycieku na wężach, chłodnicy, i nagrzewnicy, wyciek można poznać po osadzie zabarwionym na kolor płynu chłodniczego. Co do oleju to tak jak kolega napisał, ja obstawiam na pierścienie, chyba że masz wyciek? Korek jest czysty nie mam masla jest czysto - jak powącham korek to...
Termostat też niby wymieniłem, Co to znaczy " niby , to w końcu wymieniłeś, czy tak zwyczajnym wizualnym świecie wymieniłeś termostat?. Dostrzegłem też że co jakiś czas muszę dolać płynu chłodzącego Sprawdzić szczelność układu chłodzącego, ale też nie sprawdza się na niby . Bo to jest normalne, że jak brak płynu to silnik zaczyna się grzać mocniej,...
Kto powiedział, że ma lecieć ciepłe powietrze? Stanowczo za wysoka temperatura. Wskazówka ma stać idealnie w pionie. Przy uruchomionym silniku jest widoczny strumyk płynu po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego?
Temat płynu rozwiązany. Zmieniony korek i płyn po środku między min. a max. Pozostają jeszcze inne opisane usterki.
Wrzuć zdjęcia jak wygląda korek wlewu oleju, gdy silnik jest zimny jak i ciepły.
Uściślijmy- wody czy płynu chłodniczego? Czysta woda przy silnym obciążeniu silnika miała prawo odparować.
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
węże miekkie wetylator chodzi na ''krótko ''po zwarciu pinów zdjąłem korek i woda się zagotowała w zbiorniczku Te dwa wpisy są w sprzeczności. Jak są miękkie węże to nie ma ciśnienia, więc po odkręceniu korka nie powinno dojść do wyrzucenia płynu (zagotowania), bo nie ma nadciśnienia w układzie zapobiegającego zawrzeniu płynu (temperatura wrzenia podnosi...
Witam posiadam astre h gtc 1.7 cdti mam taki problem od kad wymienilem wezyk ze przy odpaleniu wsysa mi plyn chlodniczy musze odkrecic lekko korek wtedy syknie i plyn wraca i tak za kazdym razem co moze byc przyczyna?
Możesz mieć wyciek (pompa, przewody, ucieka ze zbiorniczka). Jak pod korkiem w zbiorniczku wyrównawczym jest tłusta maź (taki 'smalec') to masz problem z uszczelką pod głowicą.
Nie odkręcaj korka na gorącym silniku.
Witam, Koledzy, mam pytanie: zapaliła się w zmywarce Candy CDI454-S lampka od braku płynu do nabłyszczania. Dolałem płynu, ale lampka nie zgasła. Zauważyłem, że płyn wycieka z otworu, w którym kiedyś był otwór do regulacji mocy dozowania tego płynu. Jak się odkręci korek, gdzie w dozowniku się dolewa płyn, to jest maksymalny poziom, który można zobaczyć....
kolego odkreć korek od wlewu płynu chłodzącego niech ktoś kręci silnikiem jezeli woda bedzie bulgotac to znaczy ze uszczelka poszła posprawdzaj wszystkie czujniki temperatury to jest podstawa
wyciek płyn przez korek wyciek płynu korek spustowy płynu
muzyk pendrive zespół parzenia komuter samochód
philips lattego philips lattego
Kalibracja wagi ACLAS PS1X - instrukcje i wskazówki Stycznik główny nie włącza się w Kemppi Pro 4200